PDA

Volledige versie bekijken : Nina ( Roemeens )



lustman
11 september 2011, 03:08
Naam : Nina

Nationaliteit / taal : Roemeens / Engels en beperkt Duits

Leeftijd : 23 jaar

Haarkleur/lengte : blond / half lang

Lengte : 1.62m

Postuur / Cupmaat : Slank struis / B-cup

Tatoeage / Piercing : op bovenarm / geen

Service : pzc / nmc / tongzoenen

Den Douwer versus Die Geile Luder

Deze dame was me in de loop van de dag al opgevallen vanwege haar geile uitstraling. Een stamgast vertelde me dat ze goed was op de kamer. Dus snel toegehapt en op onderzoek gegaan. Lekker voorspel op de bank inclusief tongzoenen.

Op de kamers was de temperatuur vrij hoog en dus stelde ze voor naar de kino te gaan , omdat het daar wat koeler was. Geen probleem. Nog voor ik me kon neerleggen werd ik getrakteerd op een Deep Throat pijpbeurt. Al staande tot op de wortel ha , ha ,... That's what Bitches have to do ! Ik werd vrij heet en al snel had ik door dat het er wild ging aan toe gaan. Nu was het mijn beurt om wat actie te ondernemen. Ik ging op men kniëen zitten en zij op de rand van de matras ( zie kino ) met haar benen over men schouders. Zo kreeg ik een lekker geschoren poes te verwerken met men tong en mond. Hmmm , lekker. Tijd om te douwen nu en ja hoor ik heb men zoveelste nickname ( dank u W2 ) alle eer aan gedaan. Begonnen op z'n hondjes : bam , bam , bam..... En als je dan ziet dat die dame in het laken begint te knijpen en mee haar kont op het ritme achteruit stoot dan ga je gewoon voluit en alle remmen los. Overgeschakeld naar de missionaris en volle bak pompen maar onder het geschreeuw van deze geile luder. Net voor ik ging komen begon ik haar te tongzoenen en jaaaaaaaaaaaaaa...een geweldig orgasme volgde. We stonden beide nat in het zweet , wat normaal is na stomende sex.

Herhalingsgevaar : 100%. De kino heeft nog te veel hoeken die we niet gezien hebben !

Goedemorgenallemaal
6 november 2011, 18:17
Ik mag mij bij het bovenstaande aansluiten, behalve dan dat we het gewoon op een kamer deden...
En haar pijpwerk is van hoge hoge klasse. Het vurige was wat minder vergeleken met mijn dame van daarvoor maar niettemin in meer dan voldoende mate aanwezig.

Ohja in tegensteling tot het paspoort wel wat meer kleine tattoos opgemerkt, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je daar eigenlijk niet op let als je met Nina bent.

lustman
7 november 2011, 12:14
Ik had haar eerst niet herkent omdat ze verkleed was. Een blij weerzien tussen ons. Boven aangekomen : alle kamers bezet en ook heel de kino lag vol in actie. Dan maar opgewarmd op de bank tussen de kamers. Lekker zoenen , pijpen , beffen en mondje geneukt. Na een tijdje ging een deur open en zetten we de sessie verder op de kamer. Weer zeer geslaagd de druk van de ketel gelaten. :tongue: