Volledige versie bekijken : Dascha (Litouwen), ex-Katja Gt (PHG)
Naam : Katja
Haarkleur/-lengte : Blond lang in een pony
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : Normaal, zeer strak/Heeel mooi B-cupje
Nationaliteit/Taal : Litouwen/Zeer redelijk Duits
Leeftijd : 19 jaar
Tatoeages/Piercings : nee
Service : Goed, zoenen, beffen, NMC, PZC, geen Ft
Kosten: 50 Euro/30m
Bijzonderheden : Mooie dame met goede service, was haar vijfde GT dag en wou nog zeker een paar maanden blijven.
Katja is een heel mooie Litouwse met een typisch russich wat bol gezichtje en een heel mooi lichaam. Liep alleen in een bikini tangaatje rond, super borstjes.
Zeer vriendelijk meisje, redelijk spraakzaam op de kamer. Oraal goed begaafd, afmaken lekker lang in doggy style terwijl de dame ondertussen ook door ging met haar zelf te stimuleren. Perfecte timing uiteindelijk :D :thefinger .
Mocht ze bij een volgend bezoekje aanwezig zijn is herhalingsgevaar niet uit te sluiten.
Gr. B.
TT Man
6 augustus 2006, 13:14
Big30 heeft een goede kijk op borsten. Dit zijn inderdaad de blikvangers van deze Litouwense (met ook wat Russisch bloed). Haar tanden zijn niet zo mooi, maar wat zit ik nu te zeiken zeg. Haar service is namelijk uitmuntend. Je zou haar zo maar voorbij kunnen lopen, maar gelukkig heb ik dat niet gedaan. Daarmee is ook weer de regel bevestigd dat de allermmooiste dames niet de beste service geven (en uitzonderingen bevestigen die regel weer).
Anyway, ik ging met deze nieuwe dame onbevangen de kamer op en kwam er na een klein uurtje helemaal voldaan en met een zeer brede glimlach weer vanaf. Dit was helemaal goed en alles viel mooi in elkaar. Qua interactie kan ik niets negatiefs bedenken. En dan te bedenken dat dit meisje nog geen twintig is. Maak vooral gebruik van haar orale kwaliteiten en vergeef haar het 'glorixdoekje' vooraf maar, want wat je daarna van haar krijgt - ja heren, Katja geeft (en in de doucheruimte neemt ze ook wat) - is van een bovengemiddelde kwaliteit, uitgaande van de toch al hoge GT standaard. Katja voelde mij in ieder geval heel goed aan.
After sales was ook dik in orde en ik twijfelde zwaar of ik niet nog een keer met haar zou gaan. Dat is in mijn wandelcarriere nog nooit gebeurd, althans niet op een en dezelfde dag. Ik had mijn oog echter op Nathalie laten vallen (en die moest ik perse hebben) dus het is er niet van gekomen.
Hier kan ik met zekerheid zeggen: 100% herhalingsgevaar!
pietjep
9 augustus 2006, 22:55
het voorgaande kan ik alleen maar beamen,klasse vrouw,apparte pijptechniek,lekkere strakke kut,neemt de tijd voor je, zou op het eerste oog ook niet voor haar gekozen hebben, maar na een leuk gesprek toch voor haar gekozen,dat bleek dus een voltreffer te zijn, schijn nog niet zo lang in gt te werken, hopenlijk kan ze haar serviceniveau behouden.
Big30
9 augustus 2006, 23:21
schijnt nog niet zo lang in gt te werken, hopenlijk kan ze haar service niveau behouden.
Maandag 24/7 was volgens haar eigen zeggen haar eerste werkdag in gt. Tis dat ik dit weekend al wat andere, ook mooie snode plannen wat Zuidelijker heb, anders wist ik het wel :D!
Hmm, toch eens kijken wie van de ijsbeertjes volgende week in gt zijn, in combinatie met Katja natuurlijk ;) :cool: :p .
Gr. B.
TT Man
12 augustus 2006, 13:47
Ik heb haar vrijdag nog eens uitvoerig getest en het was nog beter dan de eerste keer. Ja die Katja die kan er wat van... Lekker lekker lekker
Limburger
19 augustus 2006, 20:19
Vriendelijk meisje, ik ben een half uur met haar op de kamer geweest en de sex was prima, maar op de één of andere manier heeft ze toch niet zoveel indruk op mij gemaakt als Lisa en Anja. Wellicht ga ik nog wel eens met haar naar een kamer maar dat weet ik nog niet zeker.
TT Man
9 december 2006, 13:41
Het was een maand geleden dat ik met haar op de kamer was. Net 10 minuten terug van de kamer. Moest nog bijkomen van de supersessie met Olga. Komt Katje recht op me af en vraagt of het vandaag de derde keer wordt. Hoezo vraag ik nog onnozel. Ja we zijn nu twee keer geweest, dus dat zou vandaag dan de derde worden. Zo gebeurde het dat ik binnen het kwartier nadat ik met Olga was geweest, achter met Katja naar de blokhut liep.
Met haar speciale pijptechniek was ik zo weer paraat. Ze blijft lang doorgaan en uiteindelijk in doggy klaargekomen. Weinig praten maar veel sex. Tevreden onder de douche en lekker ontspannen het weekend ingegaan. Met dank aan Oost-Europa :D
Randy
30 december 2006, 19:42
Een (inmiddels) hoogblond meiske uit Litouwen. Goede sex, alleen zeurt ze meteen om een fooi in het begin. Pardon??? Dat maak ik zelf wel uit. Weinig herhalingsgevaar, 't klikte toch niet zo. Maar ze is wel goed.
MiniME
30 december 2006, 23:16
Tsja, vind Katja echt een schatje, en dat is meestal het begin van iets moois, maar helaas......ik had het bij die magie op afstand moeten houden. Vorige week met haar op de kamer geweest en dit was een magere 7. Zeker voor russische begrippen oraal niet echt sterk, zowel ZK als PZC niet. Jammer, want ze is erg lief en ook de after service is goed, maar de kamer is niet haar sterkste terrein.
blauwebeer
8 januari 2007, 14:11
Krimson betrapt er zich op dat hij, bij clubbezoek, sinds enige tijd op zoek gaat naar de typische ‘Russische look’. Laat Katja daar nu toch wel een zeer goed voorbeeld van zijn.
Het duurde dan ook niet lang voor hij haar zag zitten, en op haar vraag vond de eerste kennismaking in de zetels plaats. Een leuke conversatie met deze Litouwse, waarbij Krimson voorstelde om dit op de kamer verder te zetten; het werd een blokhutje gedurende een vol uur.
Aan de reeds beschreven positieve ervaringen kan Krimson eigenlijk niets toevoegen, alleen dat er een zeer grote kans tot herhaling bestaat, indien er geen andere Russinnetjes zijn pad kruisen. ;)
:wink:
Fc Bruggen
21 februari 2007, 01:40
Vrijdag de 16e al om 15.00 aanwezig en na een half uurtje besloten om rustig in te :fuck: met Katja naar de kamer omdat ze een lekker opwarmertje is en er zo lekker onschuldig uit ziet. Ik moet zeggen was een lekker begin van een Vrijdagje GT, na een heerlijk BJ de halve kamasutra doorgewerkt en heerlijk:rubbel: :plapper: :plapper: :freu:
Big30
18 maart 2007, 03:35
Terwijl ik zittend naast de Karaoke-meister in het nacht cafe wat voor me uit zat te staren kwam er opeens toch wel een mooie blonde dame mijn gezichtsveld opfraaien :freu:.
Ze keek me aan met een blik waaruit toch iets van herkenning leek te spreken, ze glimlachde zeer vriendelijk en aardig als ik altijd ben glimlachde ik ook maar vriendelijk terug.
Ze leek wel iets vond ik op Katja-Gt maar die had ik toch een paar weken geleden nog in Gt gezien (als altijd met ontblote borsten en inderdaad niet meer met de bruine paaardenstaart maar met blond haar met een pony)?
Niet veel later toen ik in de bar abcd begroette kwam ze naast me staan en knoopte een praatje aan waaruit toch wel bleek dat we elkaar moesten kennen :eek: :cool:!
Was dus inderdaad Katja uit Gt die in PHG getransformeerd is in Dascha-PHG. Ze zag er toch wel bijzonder fraai uit, wat te doen?
Het was nl. de tijd dat het diner werd opgeschept en after-diner had ik eigenlijk met een andere dame afgesproken.
Een gigantisch dilemma tekende zich af :D :rofl:, zeker omdat ik toch wel zeer goede herinneringen aan Katja had. Volkomen onverwacht kwam Katja na 5m koetjes en kalfjes met het de vraag of ze misschien een sleutel kon halen.
Vond ik wel een goed Idee ;)! Zo gezegd zo gedaan en moet zeggen dat ze oraal nog steeds zeer begaafd is, wat heet :freu:.
Was een zeer goede sessie, pijpen met gevoel, heerlijk n-werk, jammer dat ze geen Ft doet maar ach 50 Eurootjes voor zo'n leuke aardige dame die ook nog een goede after sales doet.
Haar Duits blijft een beetje behelpen maar een goede communicatie is wel mogelijk. Ze vertelde dat dit haar derde dag in PHG was, ze wist nog niet zeker of ze zou blijven maar schatte de kans wel hoog in.
Maar ja, even goed is ze dus binnenkort weer terug in Gt!
lustman
15 april 2007, 12:54
In de namiddag viel mijn oog op deze vriendelijke meid. Even wat met geklest en hop naar de kamer. Het orale gedeelte is toch wel speciaal. Al het overige dik in orde. Voor de liefhebbers spijtig dat ze geen Ft doet. Voor de rest loont ze zeker de moeite. :p
hara1d
15 april 2007, 23:33
Zu Befehl, deutsche Ijsbeeren! :lostit:
Ihr pee- emned mir ich solle nicht nur genießen sondern auch posten (Ich solle sogar die deutsche Fahne hochhalten in Nederlande klapper de klapp-klapp).
Während Ihr im Nachtkaffee Fußball schautet wanderte ich mit Dascha auf die Hütte. Ich interessiere mich etwa so viel für Fußball wie ein Vegetarier sich für die Fleischpreise. :rofl:
Ich hoffe Ihr hattet halb so viel Spaß am Spiel wie ich am "Spiel" mit Dascha.
Die niederländischen Eisbären sagen jammer dat se geen FT doet, aber das ist nur die halbe geile und traurige Wahrheit:
Ihr saht auf die Leinwand, ich sah Katjas geilen Arsch und hatte ihn für mich alleine, aber das Berühren der Figüren mit den Pfoten ist verboten!
Denn dieses affengeile russische Blasen*, Ihr geiles Grinsen dabei, denn denkt man- gleich passiert es: sie macht mich so heiß dass ich Ihr ins Lästermaul (Pistabul auf russisch) spritze.:hah: Aber nein, sie ist eine Feeling-Frau, als habe sie ein Interface zu meinem Unterleib, merkt sie es, verlagsamt das Tempo oder hört für einen Moment ganz auf, denn nur noch dieses Grinsen :smile2: und wackelt etwas mit dem Knackarsch :moon:
um dann wieder reinsaugen so tief es geht, unser Spiel hatte auf diese Weise keine Halbzeiten, ich habs, es war Tennis oder Boxen, auf alle Fälle waren wir beide fast zeitgleich k.o. in der 5. Runde.
Zusammenfassung:
2 keer jammer: geen FT en je mag het kondje niet neuken
6 keer geil neuken in het mondje tot met ontzeddend kort voor het spuiten :)
Herhalingsfaktor: als je korrekt rekend 300% Misschien Woensdag in GT ? :)
* als ich mit Katharina im GT auf dem Zimmer war war es ihr 3. Tag dort, sie sagte denn: ich mach Dir jetzt Blasen ! Ich denke, o Gott, sie reibt meine Nudel bis ich Blasen daran habe:bowlol:
Als wir beide "fertig" waren wanke ich zur Bar und warte vergeblich auf einen Drink, da werde ich doch glatt vom Hausmeister angegraben, der Kerl sagt mir tatsächlich ihm sei es langweilig , ob ich ihm nicht eine Pulle Champus spendieren wolle:eek:
das war´s von meiner Seite
Harald
Willi69
16 april 2007, 22:00
Als wir beide "fertig" waren wanke ich zur Bar und warte vergeblich auf einen Drink, da werde ich doch glatt vom Hausmeister angegraben, der Kerl sagt mir tatsächlich ihm sei es langweilig , ob ich ihm nicht eine Pulle Champus spendieren wolle :eek:
Ist doch mal etwas anderes als "Haste mal ´nen Euro?" :confused: (Hat bei Knabbel gestern übrigens funktioniert! :D) und - Hausmeister wollen schließlich auch leben... :rolleyes:
Ftotal
16 april 2007, 22:43
Liebe Kollegen,
da ich nun Zeit und Gelegenheit habe, mal wieder was zu schreiben, will ich der Aufforderung eines lieben Kollegen nachkommen und auch mal wieder meinen Senf dazutun.
Am Freitag war ich ebenfalls im PHG und kam nach einer gewissen Wartezeit in den Genuss, die süsse Dasha kennenzulernen.
Ich würde korrigierend anmerken, dass ihr Busen wohl nur Körbchengrösse A ist und nicht B.
Anfangs waren ihre ZK etwas verhalten, es steigerte sich aber, als sie merkte, dass sie es mit einem lieben und kuscheligen Gast zu tun hatte :D
In der 69 er liess sie sich herrlich verwöhnen. Nach einer gewissen Zeit gönnte sie mir nochmals einen Ausblick auf ihr Gesicht beim Blasen.
Sie bläst variabel, bezieht alles mit ein und hat eine Technik, die mir ausgesprochen gut gefällt.
Anschliessend hat sie mich geritten, ich nahm sie dann doggy und liess mir dann zum Schluss wieder einen blasen, mann war das geil. Ich hätte diese Nummer nur zu gern mit FT beendet, aber das macht sie wohl nicht.
So entlud ich meine Nachfahren in letzter Sekunde in ihre Hand und Luft.
5 Min. Pause schienen ihr genug und noch immer war ich derart von ihr angetörnt, dass sie feststellte, dass ich wohl noch mal wolle.
Ich grinste und sagte, ok. verlängern auf 1 stunde und bitte nochmal so ein Blaskonzert, und ganz langsam.
Das tat sie dann auch mit sehr viel Hingabe und ganz langsam ohne Handeinsatz - aber ich hielt es nur noch 10 Minuten aus.
Dann streichelte sie noch was meinen Rücken und wir erzählten noch was.
Es war eine fantastische Stunde. Wiederholungsgefahr 100 %
Big30
23 april 2007, 00:26
Opvallend was dat Dasha uit PHG weer terug was op haar oude nest in GT. Na de vraag “kak tebia zavoet” te hebben gesteld, bleek ze hier gewoon weer Katja te heten.
BR, Sonny:wink:
Dame maar verplaatst ;), mocht ze weer in PHG opduiken zal ze zo weer gespot zijn en terug geplaatst zijn :cool:!
:wink: :wink:
Bredero
23 april 2007, 08:56
Dame maar verplaatst ;), mocht ze weer in PHG opduiken zal ze zo weer gespot zijn en terug geplaatst zijn :cool:!
Dat zou sneller kunnen gebeuren dan je denkt. Ik mik op woensdag.
blauwebeer
23 april 2007, 09:24
Dat zou sneller kunnen gebeuren dan je denkt. Ik mik op woensdag.
Terug in PHG vanaf srjida ..., dan mikt Krimson op Dasha in PHG op een blauwe panjidielniek ... :cool:
Willem2
26 april 2007, 12:16
Na de razzia in GT door Hara1d naar de PHG gebracht al waar hij verder ging met zijn onderzoek :D ;) :wink:
Big30
28 april 2007, 03:31
Ze kon waarschijnlijk geen Taxi terug naar Gt krijgen ;) want Katja was vrijdagavond weer druk bezig in PHG IJsbeertjes te verleiden.
Nog even met Katja gepraat, ze vertelde dat ze naar PHG kwam om te relaxen en voor het vakantie gevoel en naar Gt ging om te werken, tzijn haar woorden he :p!
Katja is een dame die in no-time weer in Gt of PHG gespot wordt dus verplaats ik haar maar weer naar PHG!
Benieuwd hoe lang ze nu vakantie zal vieren :hah:. Wist ze gisteravond zelf nog niet.
Oja op de vraag van Sonny hedenavond “kak tebia zavoet”, antwoorde Katja: Dascha!! Want zo heet ze natuurlijk in PHG :cool:.
Ik had haar in GT ook al eens gezien, maar nooit mee naar de kamer genomen.
Nu, donderdag 17 mei in phg dus wel.
Ik had met Dascha een zeer goeie klik. Het werd een heftige GFE sessie van meer dan twee uur. Vrijen, zoenen, geweldig pijpen en tijdens de daad gingen we volledig in elkaar op. Dascha liet mij meerdere malen klaarkomen. Ze komt absoluut in mijn top 5 voor.
Na de daad zei ze tegen mij dat het lange tijd geleden was dat ze sex had gehad, waarop ik moest lachen en naar haar werk refereerde. Ze keek bloed serieus en zei dat haar werk en sex twee verschillende dingen voor haar zijn.
Nu weet ik zo langzamerhand wel hoe het werkt in de betaalde liefde, echter ze bracht me toch even in verwarring. Na het bezoek bleef ze me in de club steeds weer opzoeken voor een zoen en geknuffel.
Was er echt even iets of vertoont Dascha vaak bovengenoemd gedrag en uitspraken??
Oh ja.....Ze vertelde nu gewoon in phg te blijven.
Jorah Mormont
18 mei 2007, 12:21
Was er echt even iets of vertoont Dascha vaak bovengenoemd gedrag en uitspraken??
Komt me bekend voor;) Typisch Dascha....
Valt onder het kopje klantenbinding:baby2:
Veel plezier:wink:
Sonny
blauwebeer
18 mei 2007, 14:44
Behandel haar met respect, en je krijgt er veel voor terug.
Als ze dan bovendien meer dan 2 uren op de kamer vertoefd heeft, kan ze toch moeilijk gaan vertellen dat ze altijd naar het plafond heeft liggen staren ...
Krimson, die eens werk moet maken van een bezoek aan PHG :wink:
Flipper
18 mei 2007, 16:19
Na de daad zei ze tegen mij dat het lange tijd geleden was dat ze sex had gehad, waarop ik moest lachen en naar haar werk refereerde. Ze keek bloed serieus en zei dat haar werk en sex twee verschillende dingen voor haar zijn.
Toch kan ik me hier wel weer iets bij voorstellen.
:rolleyes:
Blij om te zien dat ijsberen altijd klaar staan om elkander (uit de roes) te helpen.:Big_gun:
Ik denk dat ik Dascha snel nog wel eens terug zal zien. Misschien zet ze haar uitspraken wel kracht bij met een FT:teuflisch
Dasha had mijn interesse eerder al gewekt en een vrijblijvende blik op haar ontblote borstjes :tietjes: trok mij over de streep.
Na een half uurtje wachten op een sleutel betrokken wij een hutje.
Vooral genoten van haar orale kwaliteiten ... tot op het randje van overgevoeligheid.
"Blasen" is bij Dasha soms ook letterlijk blazen ...... ; heerlijk! :p
Fritzzz
20 mei 2007, 23:22
De pijpkwaliteiten van dit meiske zijn inderdaad briljant, echter wel wat aanpassing aan het paspoort nodig....Cupje A-, vingers "noway!" en ZK is ookal bijna niet van toepassing..
Verder geen klachten echter geen herhalinggevaar...
Das Blasen ist immer noch klasse, natürlich möchte man(n) das total zum Ende bringen, Sperma im Mund ist mit Dascha nicht zu machen, da sie eine feeling-Frau ist merkt sie sehr genau wenn man kommen will, drosselt das Tempo oder hört für einen Moment ganz auf, dann "blasen" mit Luft, denn wieder weiter. Wenn man nicht gerade 30 Minuten bucht wird das "Spiel" immer geiler- bis sie schließlich sagt: wenn Du spritzen willst musst erst bitte-bitte sagen :kreuz: für mich ist und bleibt sie ein :littleang
bezüglich Finger hier oder da: no way ist nicht korrekt, bei Sympathie und Sauberkeit gibt es "Wege"
:respekt:
Flipper
25 mei 2007, 14:00
De pijpkwaliteiten van dit meiske zijn inderdaad briljant, echter wel wat aanpassing aan het paspoort nodig....Cupje A-, vingers "noway!" en ZK is ookal bijna niet van toepassing..
Verder geen klachten echter geen herhalinggevaar...
Beide geen last van gehad!!! gevingerd gekust en meer! dus iidd bij sympathie kan het schijnbaar wel.
Beide geen last van gehad!!! gevingerd gekust en meer! dus iidd bij sympathie kan het schijnbaar wel.
ja , ik heb mijnheer Flipper ook nog gesproken , tot genoegen -
Afgelopen zaterdag: Dascha heeft voor mij wel degelijk herhalingsgevaar , dat was echt een blasejob, met echt blazen tussendoor voor wat verkoeling -kussen deed ze spontaan maar niet Zungen , met ficken hielp ze mij snel om zeep, in missionaris drukte ze haar kont omhoog en het knijpertje in de hoogste stand waarna ik meteen moest afkloppen , een amusante twinkeling in haar ogen, in doggie holde ze haar rug en weer na een paar flinke halen de knijper op "niet te houden" .... ik kwam aan de rodeo niet toe , doen we de volgende keer .....
Vol half uur , "machen wir mehr sex?" , ff wachte maar Schatz, echt een lieve meid, ik meen het :luvlove:
Knabbel
20 augustus 2007, 13:52
Ondanks dat ze al lange tijd in PHG is, tot gisteren nooit mee de kamer op geweest. Ze is vaak en langdurig geboekt. Gisteren in gesprek geraakt in het Nachtcafe nadat we daags ervoor ook al even kort gebabbeld hadden.
Niet veel later lagen we op de kamer. Even wat gefriemel en gezoen, waarna ze al gulzig aan het pijpen was. Inderdaag koude lucht blazen, de tong laten werken met afwisselend zacht en hard zuigen. Tempo variatie met ondersteuning van hand en op mijn verzoek nat, erg nat. Speeksel liep langs de stam keurig naar beneden zodat ze met haar natte hand ondertussen mijn ballen kon kneden. Ze had er geen enkel probleem mee dit langdurig vol te houden. Gelukkig lagen we op kamer 17 zodat ik rondom in alle spiegels alles prachtig kon volgen hoe ik opmijn knieen achterover hangend haar met lange natte halen zag pijpen. Heerlijk geil en ik had het moeilijk want FT doet ze niet. Ik normaal ook niet maar ik had het nu niet erg gevonden.
Door al het voorspel, van beide zijden, hadden we het knalwerk schriftelijk af kunnen doen, want dat was na 3 minuten en 2 standjes voorbij, althans voor mij.
Herhalingsgevaar: hoog
Knabbel
3 september 2007, 22:51
Getuige het hoge herhalingsgevaar na onze laatste sessie en het feit dat ze net fris binnenkwam, wederom besloten tot een gezellig samenzijn. Ongevraagd belandden we weer in kamer 17 waar de spiegels hun aanvullende werk konden doen.
Mijn werk was beperkt tot het achterover liggen en gepijpt worden. Ieder initiatief tot een stukje eigen inbreng werd vakkundig omzeild, waarna ik binnen enkele minuten weer gepijpt werd. Dit was ook geen straf, maar ik miste iets. Even later vond ze me zelfs lui, omdat ik lekker lag te genieten. Tsja, als madame de regie in handen wil houden gebeurt er natuurlijk niets. Daar kon ze wel om lachen, gaf me een duw achterover en vertelde wederom dat ik moest relaxen. Enfin na 55 minuten gepijpt te worden gaf ik de pijp aan Maarten en kon na enig knalwerk, wat ik nog wist te rekken tot 3 standjes, de handdoek in de ring gegooid worden. Haar "knijpkunsten" heb ik nu ook mogen ervaren. Ik was zelfs even in de veronderstelling dat haar hand ergens verborgen werk deed. Wat je noemt een durchtrainierte Muschi.
Het was wederom aangenaam en ook voor herhaling vatbaar, maar alleen dan wanneer ik gewoon domweg wil liggen genieten zonder verdere activiteiten te moeten of willen ontplooien. Al het goede ten spijt is dat laatste nu helaas precies wat miste.
Babbel
4 september 2007, 00:36
....Ieder initiatief tot een stukje eigen inbreng werd vakkundig omzeild, waarna ik binnen enkele minuten weer gepijpt werd. Dit was ook geen straf, maar ik miste iets. Even later vond ze me zelfs lui, omdat ik lekker lag te genieten. Tsja, als madame de regie in handen wil houden gebeurt er natuurlijk niets.
Die had geen zin in snelle eekhoorntjes handjes :lostit: ( die kent ze maar al te goed )
Ik weet onderhand wel dat heel wat ijsbeertjes met deze dame de kamer hebben gedeeld. En als ze even opduikt in GT dan zie je ze zomaar meeverhuizen.
Ik mis toch iets bij haar..... En aan de andere kant lijkt ze op een.....
Babbel, die even wat teveel babbelt
JackD
6 september 2007, 21:35
Dascha kende ik nog van mijn vorige bezoek en ik wilde zeker nog eens van haar orale kwaliteiten "tot op het randje" genieten.
Rustig de tijd genomen voor deze verwennerij inclusief een lekkere streelmassage.
Rond 1.30 uur kon ik haar zowaar nogmaals bereiken voor een korte afsluiting van de dag waarbij zij alle zeilen bij moest zetten om mij over het randje te trekken. Waar veel "collega's" een totaal afgematte en/of uitgebluste indruk maakten was Dascha ook op dit tijdstip nog een en al energie ... Klasse!