PDA

Volledige versie bekijken : Hilde. (GT)



Gustomass
30 juli 2006, 22:22
Een Turkse ervaring met Hilde. Overigens na de taart eerst een sessie met Turkse Hilde gehad in hutje 19 of zo. Met haar een ervaring gehad zoals je die af en toe er een tussendoor moeten hebben om alles nog te kunnen relativeren en te kunnen plaatsen.
’s Middags lekker wat zitten praten en grappen met Hilde en met “nog bijna maagd” Phillis, ook van Tukse afkomst. Deze Phillis is zo’n mooie Optikfick, daar durf je gewoon niet mee. Een lichaam en dan die ogen, wat een super mooie vrouw. Maar hoe is die dan op de kamer.??
Ze zou nog helemaal Jungfrau und frisch sein, maar na 10 minuten was mij alle twijfel weg. Een dame die heel precies wist hoe dingen aan te pakken en te sturen.
Nu even niet, nu met Hilde. Een mollige Turkse, niet de mooiste maar iets was er bij me van “ja toch maar doen.” Veelbelovend opwarmgesprek.
In de wind van het veranderende weer draaiden zich enkele blaadjes aan de bomen terwijl wij eronderdoor naar ons hutje liepen. Binnen gekomen draaide ook Hilde enkele keren om.
Ze had het laken nog niet gespreid of ze gaf al aan dat ze eigenlijk wel op wat langere verblijfsduur rekende dan een half uurtje. En daarbij nog wat extra’s. Bij deze voorstellen valt het woord Schatsie dan véél en véél te vaak naar de zin van Gustomass. In feite zin over, in geheel niet in mijn straatje, maar ja, de hut verlaten en toch 50 euro betalen, dan is mij de kater nog groter.
Lekker wat gepijpt en gebeft , maar niet voordat alles met een doekje grondig schoon was gemaakt. Niet nodig meisje, Gustomass gaat altijd douchen voor de daad en zeker na de daad. Geloof je me niet Schatsie, Frag mahl an Sonny, wij hebben wat dat betreft dezelfde gewoonte, naast het masseren dan. Het mooie wat mij betreft ,was dat we verschrikkelijk zweetten, ondanks de airco. Gusto mag dat wel, toch een teken dat er iets gebeurt nietwaar. Hilde was er niet zo blij mee.

Zo’n ervaring maakt van je toppertjes TOPPERS.Toen maar over tot pijpen. Daarbij werd gewerkt zoals de thekefrau al aangaf toen ik vroeg of Hilde nog in de kleedkamer was. Oh, Du meinst die Wilde Hilde. Sjonge jonge, dit pijpen was meer hand dan mondwerk. Niet mijn manier, maar ja om nu halverwege de pijp aan Maarten te geven, vond Gusto ook niet zo’n goed idee. Wie weet hoe die dat zou opvatten….
Nog even lekker geneukt , op haar hurken, was best lekker, maar helaas was het “oh zo warm en werd ze oh zo snel moe”. Dus maar zelf aan het werk en het tot een lekker eind gebracht en het rubbertje eens lekker volgespoten zoals dat in de volksmond heet. Niet erg toepasselijk trouwens.
Op zich aardige ervaring, maar oh jee, oh jee, wat zijn dan je toppertjes toch TOPPERS als je af en toe zo een kamerervaring hebt. En dan te weten dat het in feite best goed was, maar niet wat wij verwende beren op dat moment verwachten blijkbaar…
Als ze dan bij het afrekenen ook nog vragen om wat Trinkgeld zakt me de handdoek helemaal af. Nou zakte me die de hele dag al af, maar toen was ons samenzijn wel gauw voorbij.

op zich een leuke meid, maar toch met een aantal voor Gustomass minder aantrekkelijke aspecten.