PDA

Volledige versie bekijken : Roemeense Schipperstraat 16/2, Julie

Jansen
17 september 2011, 15:22
Julie : Roemeense
Leeftijd : 23 jaar
Haren : krullend lang
Borsten : cup A/B echt
Billen : super mooi rond
Figuur : slank
Lengte : 165 cm
Taal : Engels Roemeense
Gezicht: super knap
Benen : mooi gevormd

Service : PMC NMC Vingeren Beffen diverse standjes

Ik had na 3 rondjes met Sonny dit meisje duidelijk in mijn vizier als mooiste meisje van het SKW die avond.
Na een gezellig praatje aan de deur samen met mijn sauna maat hebben we besloten dat ik de gelukkie mocht zijn om haar even vast te gaan priemen op het bed boven.
Eerst even een wasje van mijn paal en haar beflippen gewassen die lekker nat weer sloten.
Na een lekkere PMC waarbij ze haar handen gebruikte om mijn mooie :biggrin: lichaam te masseren en mij ballen te strelen
Kwam ze boven op me zitten om me heerlijk te berijden.
Na enkele minuten wou ik het afmaken in de doggy wat ze ook wel kon waarderen.
Ja dit is een toppertje met een zeer mooie verschijning en een wel gemeende lach.
We hebben telefoonummers uitgewisseld zodat ik weet wanneer ze overdag is wat ze niet vaak doet.
Wel elke avond is ze aanwezig.

Herhalingsgevaar : zeer groot.

Jansen
18 september 2011, 18:30
Ben na de kloten wedstrijd even terug geweest rond 17.30 u en ze was nog lekkerder dan gisteren.
Ze was wel geschrokken toen ik plotseling voor haar raam stond maar de twinteling in haar ogen vertelde dat ze me graag naar binnen wou zien komen.
De sex was weer super en ze vergat zelfs een condoom waar ik ook niet aan dacht vanwege mijn Duitse avonturen.
Na een lekkere PZC het condoom erom en de boel afgemaakt met een standje en een likbeurt tot slot.

Jansen
25 september 2011, 22:30
Daar staat wat

Om de SKW in Belgie hier wat meer te promoten Ben ik weer naar staand bijJuli geweest vanmiddag.
Het was wel moeilijk omdat ik nog enkele andere lekkere wijven zag staan en zitten.
Ik ben met opzet het SKW vanaf de Schelde benadert omdat ik Nancy niet teleur wou stellen als ze me zou zien staan.
Ik heb daarom mijn rondes aangepast maar kon de laatste lach van Juli niet weerstaan.
We hebben lekker staand een PMC en staand de Doggy toegepast daarna heb ik staand betaald en ben staand naar buiten gelopen.