Jansen
17 september 2011, 15:22
Julie : Roemeense
Leeftijd : 23 jaar
Haren : krullend lang
Borsten : cup A/B echt
Billen : super mooi rond
Figuur : slank
Lengte : 165 cm
Taal : Engels Roemeense
Gezicht: super knap
Benen : mooi gevormd
Service : PMC NMC Vingeren Beffen diverse standjes
Ik had na 3 rondjes met Sonny dit meisje duidelijk in mijn vizier als mooiste meisje van het SKW die avond.
Na een gezellig praatje aan de deur samen met mijn sauna maat hebben we besloten dat ik de gelukkie mocht zijn om haar even vast te gaan priemen op het bed boven.
Eerst even een wasje van mijn paal en haar beflippen gewassen die lekker nat weer sloten.
Na een lekkere PMC waarbij ze haar handen gebruikte om mijn mooie :biggrin: lichaam te masseren en mij ballen te strelen
Kwam ze boven op me zitten om me heerlijk te berijden.
Na enkele minuten wou ik het afmaken in de doggy wat ze ook wel kon waarderen.
Ja dit is een toppertje met een zeer mooie verschijning en een wel gemeende lach.
We hebben telefoonummers uitgewisseld zodat ik weet wanneer ze overdag is wat ze niet vaak doet.
Wel elke avond is ze aanwezig.
Herhalingsgevaar : zeer groot.
Leeftijd : 23 jaar
Haren : krullend lang
Borsten : cup A/B echt
Billen : super mooi rond
Figuur : slank
Lengte : 165 cm
Taal : Engels Roemeense
Gezicht: super knap
Benen : mooi gevormd
Service : PMC NMC Vingeren Beffen diverse standjes
Ik had na 3 rondjes met Sonny dit meisje duidelijk in mijn vizier als mooiste meisje van het SKW die avond.
Na een gezellig praatje aan de deur samen met mijn sauna maat hebben we besloten dat ik de gelukkie mocht zijn om haar even vast te gaan priemen op het bed boven.
Eerst even een wasje van mijn paal en haar beflippen gewassen die lekker nat weer sloten.
Na een lekkere PMC waarbij ze haar handen gebruikte om mijn mooie :biggrin: lichaam te masseren en mij ballen te strelen
Kwam ze boven op me zitten om me heerlijk te berijden.
Na enkele minuten wou ik het afmaken in de doggy wat ze ook wel kon waarderen.
Ja dit is een toppertje met een zeer mooie verschijning en een wel gemeende lach.
We hebben telefoonummers uitgewisseld zodat ik weet wanneer ze overdag is wat ze niet vaak doet.
Wel elke avond is ze aanwezig.
Herhalingsgevaar : zeer groot.