PDA

Volledige versie bekijken : Ik ben Zondares, een prostituee vertelt over haar ervaringen via weblog

AmuseMe
19 september 2011, 21:03
DE ERVARINGEN VAN EEN PROSTITUEE
informatie uit de eerste hand over hoe het is een hoer te zijn

Ik ben Zondares, een prostituee die al jaren in het vak meedraait. Ik heb in die tijd een hoop meegemaakt, en op dit blog vertel ik daarover. Ik vind het belangrijk om een juist beeld van de prostitutie te scheppen. In de eerste plaats is dit een uitlaatklep voor mij, maar ik hoop dat je er toch wat van opsteekt!

WEBLOG :

http://zondares.blogspot.com/2011_09_01_archive.html

Ik ben een paar weken terug toevallig op haar blog gestoten en ze schrijft heel interessante stukken. Leest goed, soms wat langdradig, maar zeer informatief. Ze heeft met de jaren intussen al een mooi archief volgeschreven. Zo kunnen we de zaken ook eens van 'de andere kant' bekijken. Baat het niet, dan schaadt het ook niet. Veel leesplezier en misschien kun je er nog wat van opsteken.

Vandaag een mooi stukje over geil, goed geil, en botergeil zijn. Hoe gaat zij daar mee om in haar werk ?

vrije jongen
19 september 2011, 22:19
Mooi blog en de dame schrijft behoorlijk goed (kunnen mijn schrijfsels niet aan tippen). Vooral het stuk over Hookers.nl was grappig, kennelijk is iedereen te lief voor de dames:) Wel duidelijk dat ze nooit in saunaclubland heeft gewerkt, aangezien ze deze site en alle duitse sites niet kent.

AmuseMe
12 maart 2012, 20:15
Uit dit stukje van haar.

http://zondares.blogspot.com/2012/03/taboe.html

( ... )

In de reacties, maar ook daarbuiten, komen mensen wel met sociale redenen. De vrouw moet de man bij zich houden, en elke verleiding is dan slecht. Maar ook spelletjes als pikstraf werken niet meer, als de man gewoon zijn gerief kan halen bij een andere vrouw. Dat kan best een reden zijn om vrouwen te haten die zich niets van je huwelijk aantrekken, maar hoeren worden nog steeds erger gehaat en geminacht dan een secretaresse die verliefd wordt op een getrouwde man. Die vrouwen zijn juist een groter risico voor je relatie, en een hoer zal dat nooit zijn.

Iets net anders is dat we seks goedkoop maken. Bij een hoer betaal je geld, en heb je goeie seks zonder dat je daarna lastig vastzit aan allemaal verplichtingen. Dat is erg aantrekkelijk voor mannen. Er zijn best vrouwen die dat erg vinden, omdat de man nu voor seks niet die verplichtingen aan hen hoeft aan te gaan, en ze zich buiten de markt gezet voelen. Dat soort vrouwen hebben kennelijk geen andere manier om een man aan zich te binden dan hem te lokken met seks. De man vindt de rest van de relatie met zo'n vrouw kennelijk niet interessant. Dat vind ik zo belachelijk, wie verzint zoiets nou?

( ... )

Dit argument hoor ik vaak in de clubs bij de verstokte hoerenlopers. Ze vergoeilijken de vaste formule die ze nu gevonden hebben en voelen zich hierin gebeiteld. Kan er niet over meespreken, ben momenteel niet gebonden ... maar met een vrouw zijn is meer dan sex hebben alleen, je kan samen zoveel andere leuke dingen doen, ... voor zover ik me herinner. Al moet ik wel zeggen, voor alle eerlijkheid, dat het FKK-wereldje steeds smaakt naar méér, eens je goed en wel op de snelweg zit, wil je het stuur alweer omgooien.

BefBeer
12 maart 2012, 21:48
"eens je goed en wel op de snelweg zit, wil je het stuur alweer omgooien."

Zo ik niet te abrubt doen!

BefBeer

CLUBSPORT
18 maart 2012, 16:51
Een taboe is iets wat door de samenleving wordt afgekeurd, en waar mensen ongemakkelijk van worden om er zelfs openbaar over te praten. Het is iets waarvan mensen liefst doen alsof het niet bestaat,

vroeger(pakweg60 jaar geleden ) was dit natuurlijk vrij makkelijk om te doen alsof het niet bestond , tegenwoordig zie je overal sex om je heen op tv , in reclame en op internet , wel grappig om te zien dat mensen heel oudwerwets kunnen zijn maar
als er veel geld aan kan worden verdient dan vallen veel taboes opeens weg .
natuurlijk praten we er het liefst nog steeds niet over , je kan wel zeggen dat je modern denkt maar oude denkwijzen verdwijnen niet zomaar , vaak doen we 1 stap voorwaarts en stappen we uit schrik weer 2 stappen terug .
over je clubbezoek kan je lang niet met iedereen praten , op mijn werk kwam het pasgeleden eens ten sprake en dan vervalt zo'n gesprek al snel in lacherigheid en zinnen als : daar zijn al 20 kerels ervoor overheen gegaan die dag ,
echt serieus en objectief kan er nooit over gesproken worden .

Nacho
18 maart 2012, 20:29
Moet ik ook eens doornemen, heb nu maar even vlug gekeken, maar heb ik in mijn favorieten opgeslagen.

Snor
18 maart 2012, 20:33
Moet ik ook eens doornemen, heb nu maar even vlug gekeken, maar heb ik in mijn favorieten opgeslagen.

Ga ik ook doen, volgend weekend denk ik.
Lijkt me interessant en leerzaam?

U hoort nog van me,

Snor ^

AmuseMe
18 maart 2012, 20:57
natuurlijk praten we er het liefst nog steeds niet over , je kan wel zeggen dat je modern denkt maar oude denkwijzen verdwijnen niet zomaar , vaak doen we 1 stap voorwaarts en stappen we uit schrik weer 2 stappen terug .

Ik ben er mee gestopt om erover te praten in mijn directe omgeving, aan mensen die ik ik goed ken. In mijn enthousiasme praatte ik hier dan over, om ze mogelijks ook mee te trekken en zèlf laten te genieten van deze formule en de dingen samen te beleven. Maar dan komen de vooroordelen naar boven en worden redenen/excuses gezocht om hier niet op in hoeven te gaan, je kent ze wel. Taboe, taboe !! Intussen heb je je 'bloot' gegeven en sta je daar... alleen en slaat de vertwijfeling je zelf om de oren. Dit forum kan ons daarbij helpen, als ik terug opnieuw een club binnenstap, treedt ik een aparte microcosmos binnen. Me zelfs dààr blootgeven aan medeforumleden gaat niet vanzelf en met horten en stoten. Ik ben er wel van overtuigd dat het goed is daar wat met elkaar op te trekken, daar is veel begrip. Deze beren hebben echt wel iets te vertellen en zo kunnen we mekaar 'recht' houden ;)

Badslippers
18 maart 2012, 23:26
Ik ben er mee gestopt om erover te praten in mijn directe omgeving [ . . . ]

Hmmmm, ik heb totaal andere ervaringen. Misschien komt dat omdat iedereen weet dat ik naar de saunaclub ga en men weet wat zich daar afspeelt. En dan bedoel ik niet wat vage vrienden, de buren of kennissen maar ook personen die dicht bij me staan. Over het algemeen reageert men positief in de zin van: "Goed dat het er is". Wat ik heel vaak op het hart gedrukt krijg is: "Je bent toch wel goed en een beetje aardig voor de vrouwen". Omdat er zoveel shit in deze sector is wil men dat je fatsoenlijk met de vrouwen om gaat. Nou zou je kunnen denken: "Ja ja, als ik die schunnige verhalen van die Badslipper lees dan gedraagt hij zich als een gore, onbehouwen smeerlap naar de dames". Ik kom hier even voor mezelf op! Niks is minder waar. Ik bedoel, ik hou er van om te dollen en kinky dingen te doen en dat wat plastisch op te schrijven maar ik ben geen type die aan de bar staat te lallen en de mokkels ongevraagd naar de tieten grijpt of een vinger in hun kut duw. Samen bepaal je de grenzen en als een vrouw niet in het openbaar wil zoenen dan heeft ze het grootste gelijk en hou ik me daaraan. Dat hoerenlopen een taboe is, merk ik ook weinig van. Omgeving is juist vaak nieuwsgierig en vraagt zeer gedetailleerd "Hoe het er aan toe gaat". Het taboe is vaak hun eigen sexualiteit. Bijvoorbeeld, vrouwen willen wel graag weten of er in een club gepijpt wordt, en hoe, en of dat zonder condoom is en hoe dat dan gaat met klaarkomen. Luister, ook hier check ik wel af of het verstandig is om alles te vertellen. Dus als het kan dan vertel ik wel degelijk wat een FT is. Heerlijk om dan die reacties te zien. Dat is allemaal makkelijk bespreekbaar maar als ik hun vraag of ze hun eigen kerel ook pijpen en of ze graag gevingerd worden, beginnen de rode konen op te spelen. Dan wordt het persoonlijk en daar zit vaak het taboe.

AmuseMe
19 maart 2012, 00:04
BS het taboe zit inderdaad in het onbespreekbare en het ongekende. Onbekend, onbemind. Eens men dit WIL doorbreken is er veel mogelijk en deze openheid en nieuwsgierigheid leidt vaak tot interessante gesprekken. Meestal komt het echter niet zo ver, men houdt zich liever op de vlakte. Wat betreft gedrag, houding en beleving naar de dames toe, kan ik je de hand schudden; openbaar wat kan en mag en gewenst is, op de kamer mogen de remmen even los ... Binnentreden in het saunaclubwereldje heeft voor mij een ommekeer teweeggebracht tov mijn eigen sex. beleving ; de onbehouwenheid is weg. Voor mezelf heb ik het taboe al redelijk goed van zijn standbeeld gehaald, al worstel ik er af en toe nog wel mee, of het allemaal wel goed is, kan en mag wat ik 'uitspook', maar dat heeft dan met je opvoeding te maken en wat hier wordt meegegeven als goed en slecht. In ieder geval, ik ben er mettertijd veel 'scherper' en alerter door geworden en daarbij bedoel ik niet alleen het sexuele maar ook in het dagelijkse leven. FKK staat voor mij synoniem voor de betere smeerolie waarop mijn motor hogere prestaties levert ...

Badslippers
19 maart 2012, 01:22
Wat betreft gedrag, houding en beleving naar de dames toe, kan ik je de hand schudden; openbaar wat kan en mag en gewenst is, op de kamer mogen de remmen even los ......

Het valt of staat met aanvoelen. Je kunt best "En Plein Public" wat vunzigheden uithalen. Dat doe ik vaker met bepaalde dames bijvoorbeeld Sonja in "GT". Wij kennen elkaar en weten hoe het spel gespeeld wordt. Want een spel is het. Met Vita in "LR" heb ik ooit van kledij gewisseld in de bar. Zij mijn badjas en ik haar bikini en stiletto's. En op een gegeven moment in ons naakte falie. Zij lol en ik ook. Ik zou dat nooit doen als een vrouw dat niet wil. De amusementswaarde met daarnaast wat geiligheid is voor mij een aantrekkelijke combo.

Binnentreden in het saunaclubwereldje heeft voor mij een ommekeer teweeggebracht tov mijn eigen sex. beleving ; de onbehouwenheid is weg. Voor mezelf heb ik het taboe al redelijk goed van zijn standbeeld gehaald, al worstel ik er af en toe nog wel mee, of het allemaal wel goed is, kan en mag wat ik 'uitspook', maar dat heeft dan met je opvoeding te maken en wat hier wordt meegegeven als goed en slecht.

Tja, ik denk niet zo vaak in termen van "Goed of slecht". Hoerenlopen is slecht . . . of toch goed? "So what". Dat is zo een-dimensionaal. Er hangt een hele wereld om heen. Leuk om daar wat over te zwetsen. Met vrienden, met kennissen, buren, collega's of je eigen zus. Gelukkig is sexualiteit bij ons thuis en in mijn leven nooit een "ongemakkelijk" iets geweest. Hoewel het mij gelukkig bespaard is gebleven of mijn vader zich afrukte op een geile afbeelding van Marylin Monroe. dat hoef en wil ik gewoon niet weten. Toch denk ik met heel veel plezier terug aan de verjaardagspartijen van mijn ouders waar mijn ooms en tantes vertelden over hun sexuele uitspattingen toen zij pubers en jong volwassenen waren. Ik heb het dan over mensen die nu over de 80 zijn. Dan blijkt dat het net zo'n smeerlappen waren als wij nu. Oké . . . als ze vertelden dat je met je 70ste ook nog kon neuken, ging ik maar vlug de glazen bijvullen en liet die oudjes met hun gore verhalen maar even alleen. Er zijn grenzen, dat wil je toch niet weten . . . bejaardenseks! ! ! Hoewel, als ik Dalton zie zitten en genieten dan denk ik: "Life begins at 65" ! ! !

VAZKOR
30 mei 2012, 12:11
mss hangt het gewoon ervan af in welke omgeving je bent opgegroeid. Ik woon en werk in west-vlaanderen en ik weet dat ik in deze kalloten-streek niet moet over beginnen, op een aantal uitzonderingen na. Zeer goede blog overigens, ik heb het bewaard om later eens door te spitten :)