PDA

Volledige versie bekijken : Het grote speelparadijs van Bosbeer & JP & ... .

MichelJ
24 september 2011, 10:02
Biggie geef JP en Bosbeer eens een eigen speelplaats.

Bij deze ;)

Carlitos
24 september 2011, 12:13
Volgens mij is het al niet meer nodig...:hammer:

MichelJ
24 september 2011, 12:24
Jammer, weer een nutteloos topic er bij ;)

Waarom worden er de laatste tijd zo weinig paspoortjes aangemaakt? en weinig serieuze recensies? Hoop gezever de laatste tijd!

Carlitos
24 september 2011, 13:06
Ik ben het helemaal met je eens MJ, maar dat komt waarschijnlijk dat beren een nieuwe dame die erg goed is voor zichzelf willen houden. Schandalig maar waar....;)

egon, Dr. Rammler
24 september 2011, 13:29
Ik ben het helemaal met je eens MJ, maar dat komt waarschijnlijk dat beren een nieuwe dame die erg goed is voor zichzelf willen houden. Schandalig maar waar....;)

:eek: unglaublicher Skandal :tongue:;)

Picasso 1
24 september 2011, 16:53
Jammer, weer een nutteloos topic er bij ;)

Waarom worden er de laatste tijd zo weinig paspoortjes aangemaakt? en weinig serieuze recensies? Hoop gezever de laatste tijd!

Gewoon melden dat de club vol roemeense dames zit en dan zijn de paspoortjes verder niet zo interessant :rofl:

Pistol Pete
24 september 2011, 18:08

Werkelijk schandalig, ijsberen die dat doen zijn zonder meer hufters..:)

Ik hou ze niet voor mezelf, je moet ze alleen wel komen opzoeken in Fortaleza: Julia, Bebel, Rosie en Milly :)
4 braziliaanse pistolgirls, bloedjemooi.

Carlitos
24 september 2011, 19:28
Ja pp, ik zie de beren al naar zuid amerika vertrekken ....

bosbeer
25 september 2011, 11:01
Nou, zo blijven we in elk geval mooi op de hoogte of ze er wel of niet is. Misschien heeft ze dinsdag 25 kamergangen gehad en moet ze uitrusten en kunnen haar wonden genezen.

jacky pakutra
25 september 2011, 11:15
Bosbeer en gertjan.....inde rollen ven rutten en wilders, doe normaal man! (dan doe je al gek genoeg)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Inderdaad! Tis nu onderhand wel mooi geweest jongens:smile2:

Carlitos
25 september 2011, 11:40
Bosbeer en gertjan.....inde rollen ven rutten en wilders, doe normaal man! (dan doe je al gek genoeg)

Word vervolgd.....

Nu heb ik blijkbaar iets gemist, tussen mij en Bosbeer is het weer op normaal niveau.... Maar wie ben ik dan van beide heren? Rutten of Wilders?

Misschien in de war met een andere beren "ruzie"? :confused:

Carlitos
25 september 2011, 11:51
Een DVP met 25 kamergangen in GT, die zal toch heel erg schaars zijn. Hoewel Xenia wel een goede kanshebber is.

jacky pakutra
25 september 2011, 11:58
Gert Jan draai er niet omheen de krant liegt niet he...haha
Jij mag Rutte zijn want ik dacht dat je eens schreef dat je een lange zwarte baard hebt..en daar houdt Wilders niet zo van dus dan is de cirkel rond :biggrin:

MichelJ
25 september 2011, 12:04
Hee...jullie zitten de Headlines te verneuken. Er is gisteren een speelparadijs (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27587-Het-grote-speelparadijs-van-Bosbeer-amp-JP) voor jullie geopend!

Alabama
25 september 2011, 12:05
Ja pp, ik zie de beren al naar zuid amerika vertrekken ....

Er valt daar genoeg te neuken. Ook als je je portemonnee in het hotel laat liggen. :)

jacky pakutra
25 september 2011, 12:10
Dat was voor mij en Bosbeer MJ ...zelfs dingen die je zelf hebt geopend ben je de volgende dag alweer vergeten...teveel gezopen om zo je entreegeld eruit te halen?:smile2:
maar ik zal het hierbij laten, zeer goede en correcte Headline dit keer, soit!
o ja het neuken begint over 1 uur

jacky pakutra
25 september 2011, 12:22
Carla in haar toptijd koploopster denk ik...met haar kamergangen van 15 min en constant bezet...dagen van 1200-1400 €..
Nog 21 kamergangen ik bedoel posts Gert-Jan:smile2:

bosbeer
25 september 2011, 13:21
Er valt daar genoeg te neuken. Ook als je je portemonnee in het hotel laat liggen. :)

Hoe bedoel je dat, dat je buiten het hotel gratis kan neuken of dat je de dame naar je hotel laat komen waar je je portemonnee klaar hebt liggen om te betalen?

Carlitos
25 september 2011, 17:43
Jacky, je verleerd het niet hè?

Big30
25 september 2011, 18:21
Aantal berichten uit Kandy topic en Headlines hier naar toe verplaatst!

bosbeer
25 september 2011, 18:33
Nou, zo blijven we in elk geval mooi op de hoogte of ze er wel of niet is. Misschien heeft ze dinsdag 25 kamergangen gehad en moet ze uitrusten en kunnen haar wonden genezen.

Big, deze posting is blijkbaar abusievelijk naar dit topic verplaatst. Het was en moet posting nr. 125 zijn in topic Kandy.