PDA

Volledige versie bekijken : Renata (Ungarn) ex-LR

sirgreg
26 september 2011, 14:27
Renata ist ne echt süsse, sehr gut aussehende kleine Blondine. Sie hat lange, blonde Haare, einen schlanken, knackigen Body und leicht hängende B-Cups.
Optisch schon ein Top-Highlight. :)

Vom Wesen sehr nett, aber noch etwas schüchtern und unerfahren. :blume:

Auf dem Zimmer gabs ne gute solide Nummer, die aber noch ausbaufähig ist.
ZK waren anfangs nur verhalten, nach der Zeit gings aber auch tiefer. Das Französich ist variationsreich aber etwas zu sanft. Im Wechsel dazu gabs zwischendurch schnelles (zu schnelles) Wichsen. Hier fehlt noch das Feintuning. Hier was mehr, dort was weniger...
Beim Sex ging Renata dann aber recht problemlos mit.

Man merkt aber ihre Unsicherheit / Unerfahrenheit.
Dennoch insgesamt ne schöne solide Nummer, aber noch verbesserungsfähig.

Boy69
28 oktober 2011, 08:28
Renata heb ik al (te) lang niet meer gezien in LR

Iemand haar gespot ?

Jack42
28 oktober 2011, 09:37
Renata heb ik al (te) lang niet meer gezien in LR

Iemand haar gespot ?

Renata is sinds 1,5 week op vakantie.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Alfijojo
17 december 2011, 14:52
Renate gisteren gespot en zelfs meer dan dat….
Ze kwam mij achterna lopen richting kino en hier hebben we even kennis gemaakt en uiteraard kon sleutelvraag niet uitblijven

Echter door wachttijden bij even gemutlich in kino gelegen en elkaar vast beetje beter leren kennen ;)
Af toe en ging ze even terug om te kijken of er inmiddels kamer vrij is en dit ritueel herhaalde zich enkele keren.

Na circa 30 min eindelijk sleutel en kon ook niet meer wachten om met haar mee te gaan.
We belanden op kamer 5 en gingen verder waar we gebleven waren alleen dan zonder schroom ;)

Wat volgde was een heerlijke gfe-sessie en Renate maakte het wel erg comfortabel….:betrunken:
Ik heb het dan ook zo lang mogelijk willen volhouden maar ze smeekte mij op laatste om haar te “ficken en tja wie saabiejojo om een schone deerne zoals zij iets te weigeren en gehoorzaam voerde ik haar verzoek uit. :cool:

Kortom weer een jonge schoonheid die het hart van Saabiejojo heeft gestolen;););)

salvi
24 februari 2012, 14:02
Maar mijn fast freundinne blijft Renate

Boy69
25 februari 2012, 12:03
Maar mijn fast freundinne blijft Renate

Lange tijd niet gezien in LR !!

Sent from my iPhone using Forum Runner

MichelJ
25 februari 2012, 14:05
Lange tijd niet gezien in LR !!

Volgens mij heb ik haar 2 weken geleden nog gezien, maar dat is voor jou 10 clubbezoeken terug ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

dupke
28 februari 2012, 14:58
verkast naar YY