PDA

Volledige versie bekijken : Aantal smilies / bericht wachttijd



Willem2
2 augustus 2006, 10:42
:
1. Sie haben in Ihrer Signatur oder Ihrem vorherigen Beitrag 20 Grafiken verwendet. Erlaubt sind maximal 15 Grafiken. Bitte klicken Sie auf 'Zurück' und entfernen Sie einige davon.




Was ist denn das für ein Quatsch?


Is niet helemaal Quatsch.
Een bericht met alleen maar heel veel smilies en andere Grafiken willen wij niet. Is vaak alleen maar spam.
Jij bent dus een uitzondering op de regel......



Auch das noch:



:
Entschuldigung, aber Sie können nur alle 120 Sekunden einen Beitrag erstellen. Sie müssen noch 13 Sekunden warten, bevor Sie eine neuen Beitrag erstellen können.



Blödes Forum!


Anti-spam beleid. Zit standaard op Vbulletin. (Software waar deze site op loopt) Kan je wel aanpassen maar ook hier is gebleken dat je beter wat langer over een bericht kan nadenken.
Ook hier ben jij een uitzondering op de regel......

Willem2 :wink:

Flurkman
2 augustus 2006, 12:32
Wat mij betreft mag dat aantal smileys nog veel sterker beperkt worden...

Ik hou van een overzichtelijke leesbare tekst in verschillende paragrafen, met hier en daar hooguit een vetgedrukt woord...

Al het overige is garnituur dat de aandacht van de inhoud afleidt...

dharma
2 augustus 2006, 21:10
:freu:Zo is het maar net!:zauberkis

neukie
3 augustus 2006, 20:19
Als dat forum aan de start was had ik dat lang bedacht, en 15 smileys zijn een compromis. Met deze compromis hebben 99,9% van onze leden geen probs. Ook niet onze leden welke graag smileys inzetten.
@system: Jij bent de eerste.....:green_smi

Wij zijn een forum en geen mickey-mouse-comic, als het alleen om de inhouden van de teksten gaat. Zo om de 100% van alle foren welke ik ken laten daarom veel (!) weiniger smileys toe. Ik denk niet dat ik het aantal "15" veranderen wordt.

En als je wat wachten moet tot je het volgende berichtje kunt openbaar maken: Heineken helpt.....:D ;)

neukie :wink:

mr williams
10 augustus 2006, 07:58
:fuck: :baeh: :kotz: :moon: :smile2: :baby2: :rofl: :rubbel: :hah: :wink:

Harstikke leuk al die smiles :bowlol: :zauberkis

bitchhunter
10 augustus 2006, 08:36
1.:D 2.:rofl: 3.:o 4.:green_smi 5.;) 6.:cool: 7.:p 8.:mad: 9.:eek: 10.:teuflisch 11.:smkiss: 12.:roll3: 13.:roll: 14.:lostit: 15.:teuflisch 16..... geht nicht
bitchhunter
immer am limit