PDA

Volledige versie bekijken : Parksauna Wildenrath (Algemeen)



The Big Boss
22 november 2005, 20:30
Gisteravond weer naar Wildenrath gereden om eens een avondje lekker te gaan relaxen. Zeker met een drukke tijd voor de boeg, leek me dat een goed plan.
Bij aankomst bleek het vrij rustig te zijn. Drie ijsberen en een tiental dames, Victoria, Alina, Isa, Tracy, Asia, Katja en nog een paar.
Eerst even lekker rustig gezeten en met een mede-ijsbeer wat gegeten. Na het eten, toen die mede-ijsbeer richting huis was gegaan, kreeg ik gezelschap van Katja. Ze dacht me nog te kennen van een vorig kamerbezoek, maar dat was niet zo. Een heel gezellig gesprek met haar gehad. Tracy had ondertussen ook nog, tussen neus en lippen door, laten weten dat ze wel zin had om een trio-tje met Katja en mij te doen. Tijdens het gesprek kwam het ook af en toe ter sprake en mij leek het best wel geil om die twee met elkaar bezig te zien.
Maar eerst kreeg ik nog een rondleiding op de bovenste verdieping. De allerbovenste verdieping wordt een soort cocktailbar met een paal om rond te dansen. Ze waren nog druk bezig met verbouwen en met een bouwlamp konden we de plannen al een beetje zien. Ik denk dat dat een flinke aanwinst zal zijn voor PSW. Ook de kamers, die al afwaren en die ik mocht zien, waren prachtig. Strak afgwerkt met een mooie houten vloer, mooie gordijnen en een schitterend bed. Er waren gisteren nog maar een aantal kamers klaar, maar ze waren druk bezig. Een flinke verbetering dus.
Na de rondleiding weer gaan zitten en met Tracy en Katja afgesproken om met z'n drieën naar de kamer te gaan.
Daar werd het één geile vrijpartij met twee vrouwen, die konstant aan elkaar zaten en mij alleen maar geiler maakten.
Na dit kamerbezoek weer naar beneden, om weer wat aan te sterken en als slot van de avond mijn favoriete schoonheid Asia gevraagd om nog een gezellig half uurtje op de kamer door te brengen, wat ze tot mijn genoegen met overtuiging deed.
Een geslaagd avondje dus, wat me wel redelijk wat geld heeft gekost. Maar binnenkort is het toch Sinterklaas, dus ik heb mijn cadeautjes al gehad:roll3:

F

The Big Boss
23 december 2005, 23:17
Parksauna Wildenrath is tijdens 1e en 2e kerstdag geopend van 17 uur tot 02 uur. Op dezelfde tijden is PSW geopend tijdens nieuwjaarsdag.

Voor alle bezoekers aan dit IJsberenforum, wens ik iedereen fijne feestdagen en veel wandelplezier in 2006.
F

The Big Boss
31 december 2005, 14:05
Gisteravond, na een lange afwezigheid van zo'n 6 weken weer eens richting Wildenrath gereden. Het was op de heenweg slecht weer, dat ik tot aan Eindhoven heb zitten denken, om toch maar weer om te draaien. Maar dat uiteindelijk toch niet heb gedaan. In ruim twee uur naar Wildenrath gereden en mijn auto op de parkeerplaats gezet.
Bij binnenkomst waren ruim 10 dames aanwezig, waaronder: Dora, Allet?, Monica (kleine), Victoria, één van de twee tweeling zusjes, Aischa en nog een stel aantrekkelijke dames.
Tanja was de dame, die deze avond bardienst had en mij dus ook binnenliet.
Ik raakte al snel aan de praat met de langbenige, heerlijk pijpende Victoria en die vertelde me dat Dora een nieuw meisje was, die een goede service moest bieden. Ze was twintig jaar, had een heerlijk strak figuur en liep als enige topless rond en dat was niet onaangenaam, aangezien ze prachtige borsten had. Ze kwam uit Roemenie en was sinds twee weken in Duitsland. Het was haar eerste dag in Wildenrath en ze was in het begin nog een klein beetje nerveus, maar dat zou snel veranderen. (Zie mijn recensie)
Na een half uur met haar op de kamer te hebben doorgebracht, heb ik even lekker gerelaxed. Daar is Wildenrath een goede plek voor: mooie vrouwen en leuk gezelschap meestal.
Ondertussen kwam Frank (één van de eigenaren) me ook even gedag zeggen en liet me ook zien hoe de VIP room was geworden. Bij mijn vorige bezoek waren ze nog flink bezig met verbouwen op de bovenste verdieping, maar nu was het geheel klaar. Prachtige kamers, mooie douches en veel luxe. In de VIP room is zo'n whirlpool geinstalleerd, met een douche, een aparte bar en voldoende banken.
Je kunt deze VIP room huren voor 5 uur voor een bepaald bedrag en dan van alle luxe en comfort gebruik maken met een onbeperkt aantal personen. (Zoveel als er in kunnen, zou ik zeggen). De prijs voor de dames is wel iets duurder: 75 euro per half uur.
De style van de VIP room wordt ook op de begane vloer in de lounge doorgetrokken. De verbouwing daarvoor zal binnenkort beginnen. Dus binnenkort een geheel vernieuwde Parksauna Wildenrath, die kan tippen aan een PHG of GT. Ook qua service en schoonheid van de dames, naar mijn smaak.
Na deze rondleiding weer plaats genomen in de lounge en mijn blik gericht op de volgende prooi. Dat werd Allet (of hoe je dat ook schrijft). Een dame van achter in de twintig uit Turkeye met een paar heerlijke borsten, die netjes verpakt je aanstaarden vanuit haar BH. Ook daar weer een aardig half uurtje mee beleeft.
Tenslotte in de nachtelijke uren de terugreis weer aangevangen. Gelukkig was het inmiddels gaan dooien, maar het was toch moeilijk om van de parkeerplaats af te komen. Daar heb ik een keer of tien heen en weer moeten steken, omdat ik geen grip had in de daar nog aanwezige sneeuw. Helaas niet hoeven overnachten bij PSW en in een normaal tempo weer naar huis gesjeesd.

F

The Big Boss
1 januari 2006, 13:21
Ik las net op de site van PSW, dat ze vandaag toch gesloten zijn, in tegenstelling tot de informatie die ik eerder hier op het forum heb gezet.

F

woods25
13 januari 2006, 06:48
In Wildenrath gibt es seit 2 Monaten ein VIP lounge auf der zweiten etage.
Es beinhaltet ein großes Whirlpool,eigene Getränke Bar und eigene Dusche,natürlich auch Betten zum poppen:)
Alles sehr schön eingerichtet,man kann hier sein Geburtstag mit mehreren feiern.
Man muß nur vorher anmelden,häufig besetzt!über den Preis kann man mit dem Frank sprechen wenn man eine Frau für ca 2 stunden bucht und eine flasche Champagner mit nach oben nimmt ist es OK.was im Forum steht mit 500 € ist unsinn,man muß nicht für den ganzen abend mieten.
Gruß
woods25:wink:

The Big Boss
16 januari 2006, 00:53
Het lijkt wel of ik de enige Nederlander ben, de in PSW komt aangezien ik op dit forum bijna nooit bijdragen tegenkom van medelanders over PSW. En toch staan er met grote regelmaat auto's met Nederlands kenteken op de parkeerplaats daar.
Maar daar gaat het niet over, het gaat over de zaterdagavond bij PSW.
Er waren zo'n 15 dames aanwezig, waaronder: Kleine Monica, Victoria, Asia, Isa, Iwa, Debora, Lydia, Marjam, twee donker getinte dames en nog een aantal andere. Het was druk met ijsberen, op het moment dat ik binnenkwam waren er zeker zo'n stuk of twintig. Maar genoeg dames voor elke ijsbeer.
Na een tijdje de dames een beetje te hebben geobserveerd, toch maar weer richting Asia gelopen om haar voor een tijdje te vergezellen naar een kamer. het werd nummer 12, één van de nieuwste kamers op de bovenste verdieping. Daar een waanzige driekwartier beleefd met deze Poolse schone.
Na dit samenzijn, nog een tijdje gebleven in PSW, maar door mijn besluiteloosheid geen kans meer gezien om met een andere dame op de kamer nog enig plezier te gaan beleven. Maar dat gaan we binnenkort eens goed maken.

F

Zero
16 januari 2006, 10:55
Hé Big Boss, dan moet je wat meer reclame maken voor onze site als je in de parksauna bent :smile2: .
Dan volgen die andere Nederlands ook wel.

The Big Boss
16 januari 2006, 11:52
Hé Big Boss, dan moet je wat meer reclame maken voor onze site als je in de parksauna bent :smile2: .
Dan volgen die andere Nederlands ook wel.

Ik ga binnenkort wel bij de deur staan en flyers uitdelen van deze site! :rofl:
Misschien is het wel een idee om bij elke club, die word vermeld op dit forum een soort tegeltje ter beschikking te stellen en daarmee de aandacht te vestigen op het feit dat zij vermeld staan. Snijd het mes aan twee kanten. Zij krijgen meer exposure en de site krijgt meer bezoekende ijsberen. En als die allemaal eens gaan schrijven..... Het is maar een ideetje.


F

The Big Boss
25 januari 2006, 13:17
Fyers heb ik nog niet uitgedeeld, maar ik hoorde gisteravond toch redelijk wat Nederlands gesproken worden door de ijsberen die aanwezig waren.
Het was redelijk druk voor een dinsdagavond, maar hoorde van Marjam dat er ergens een Messe was. Er waren zo'n 10 a 15 ijsberen en een gelijk aantal aan vrouwen. Varierend van superlekker tot een dame die niet zou misstaan in een nieuwe aflering van The Adams Family. Een paar tanden uit haar mond en zwart haar. Gelukkig heb ik daar (nog) geen nachtmerrie aan over gehoden.:lostit:
Er waren ook redelijk wat nieuwe dames, maar de bekende garde was ook aanwezig: Monika (kleine), Victoria, Anna, Vivian en Iwa. Een hoog Pools/Oostblok gehalte.
Vanaf vandaag (woensdag 25-1-2006) gaat alles boven plaats vinden volgens Frank. Ik weet niet of dat de eerste of de tweede verdieping is, maar de bar verhuist in ieder geval naar boven. DE verbouwing ging nog niet van start, maar wanneer dat gebeurt dat zien we vanzelf wel.
Rond 22 uur aangekomen en mezelf voorzien van een frisdrankje. Even rustig de kat uit de boom gekeken en na een uurtje kwam Marjam al vanzelf naar me toe. Samen met een andere dame wilden de twee dames mij "vernasschen". Wat het betekend weet ik niet, maar ik wist wel dat ik het maar met één van beide zou meemaken en dat werd Marjam.
Daar een half uurtje mee beleefd (zie recensie) en toen weer terug naar de bar om mijn avond eten te nuttigen. Werd tijd, want het was inmiddels half twaalf. Een heerlijk diner van krielaardappeltjes, schnitzel en diverse groente lag op mij te wachten.
Daarna nog even gerelaxt om voor mijn laatste kamerbezoek Anna mee te vragen. Het was inmiddels al weer twee uur, dus het werd tijd.
Na dit kamerbezoek in de auto gestapt en weer terug naar huis gereden.

F

Carpe diem
8 maart 2006, 17:10
Beste ijsberen,

Ik vind het jammer dat er zo weinig over Parksauna Wildenrath geschreven wordt hierzo op het ijsberenforum.
Ik ben een aantal weken geleden geweest in PSW en heb me in PSW uitstekend vermaakt.
De kwaliteit van het huis doet niets onder voor PHG en er waren volop dames en echt mooie dames aanwezig die een stuk relaxter zijn dan in PHG. De dames nemen ook meer tijd voor je in de bar zonder dat er meteen gevraagd wordt om een sleutel. Ze serveren ook eten en dat ziet er altijd goed uit, salades en warme gerechten en ook meestal een dessert. Ze hebben een mooie sauna met een deur naar de tuin toe. Ze hebben een mooie grote tuin waarin je de zomermaanden goed kan vertoeven als het weer natuurlijk toelaat. Achterin in de tuin hebben ze EEN tuinhuisje staan dus functioneerd als kamer. Boven hebben ze ook nog een rustig ruimte waar ook een beamer/tv aanwezig is waarop meestal een natuur filmpje afgespeeld wordt maar er kan ook gerust voetbal op staan.

Ik ben die avond met Poolse Monica en Russische Victoria mee de kamer op geweest en ik moet zeggen de service was gewoon top. Monica was ik al meerdere male de mee de kamer op geweest en dat is een ontzettende spontane en geestige meid op de kamer. Het is al een genot met Monica om samen te gaan douchen.

En Victoria........ Ja wat moet ik over haar zeggen, het is een schoonheid van een vrouw, je smelt gewoon weg bij haar op de kamer, service erg goed en ontzettende lieve dame.

PSW heeft een ontzettende mooie homepages met foto's van diverse dames erop oa Victoria en Naomi (ook zo'n beauty van een dame). Neem maar eens een kijkje op hun homepage:

http://www.parksauna.info/wildenrath/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

Ik kan jullie echt aanbevelen om ook eens de weg te nemen naar PSW.

Groet CP

The Big Boss
9 maart 2006, 03:08
Zo, da's mooi. Tenminste nog iemand die kan genieten van de heerlijkheden van PSW. Ben ik in ieder geval niet de enige die er zo over denkt.
Ik kom net terug van PSW en ze zijn op dit moment de lounge aan het verbouwen. Ik zal morgen wel even een verhaaltje over deze avond schrijven. Nu eerst mijn nest in om nog een paar uurtjes te kunnen slapen.

F

The Big Boss
9 maart 2006, 19:27
Zoals beloofd, het verhaaltje van de gebeurtenissen van gisterenavond.
Ik kwam omstreeks 8 uur aanrijden bij PSW in Wildenrath en werd binnengelaten door de adembenemende Nina. Deze lieftallige schoonheid mag van mij meteen voor de Theke gaan werken, want ze is het gewoon waard.
Bij binnenkomst betaald, mijn ijsberenvel aangetrokken en de lounge ingelopen. Schrik. :nee: Een stuk kleiner als anders. Aan één zijde van de lounge zijn ze bezig met verbouwen, dus er was ongeveer tweederde van de lounge maar beschikbaar. Ik moest in het begin toch even wennen, dat het zo klein was en dat er zo veel dames en ijsberen waren. Maar na een tijdje kon ik mijn draai toch wel weer vinden en heb ik weer lekker kunnen relaxen met een leuk uitzicht.
Er waren op dat moment zo'n twintigtal dames aanwezig, waaronder: Victoria, Isa, Anna, Monica (kleine), Agnetta en nog een hele lading nieuwe gezichten waarmee ik gisteren nog geen kennis kon maken. Maar dat komt nog wel. :smile2:
Eerst even de kat uit de boom gekeken en vervolgens de kamer opgezocht met Anna en met Agneta, die na zeven maanden weer eens terugwas in Wildenrath en ze had er weer veel plezier in. En dat heb ik gemerkt. :fuck:
Na mijn kamerbezoek nog even in de lounge gezeten en gezellig geklets met een paar meiden.
Ook gisteren waren er weer redelijk wat Nederlanders binnen. Ik denk ongeveer de helft van de aanwezigen. Dus voor degene die er gisteren waren: Ik was die meest ronde ijsbeer. :lostit:
Rond half drie werd ik uitgeleide gedaan door Nina en kreeg ik nog een heerlijke zoen van Agneta, als nachtzoentje.

F

The Big Boss
16 maart 2006, 13:41
Door het uitvallen van andere verplichtingen, gisteren weer in de auto gestapt en richting Wildenrath gereden.
Doel was natuurlijk om te kijken of het weer net zo goed kon worden, als vorige week met Agneta.
Bij binnenkomst was het verdacht stil op de begane grond, maar de reden was meteen duidelijk. Het Lounge-gedeelte was nu helemaal afgezet om daar de verbouwing te laten plaats vinden. Het Lounge-gedeelte krijgt een hele restyling die net zoals de VIP-ruimte moet worden. Een donkere vloer, met crême-kleurige wanden en een gebroken wit plafond en dit allemaal strak gestyled, met een warme verlichting. Het moet allemaal groter worden en mooier.
Zoals de plannen zijn, die ik gisteren heb gehoord, moet er de komende vier weken flink worden verbouwd daar. Maar het resultaat zal er wel naar zijn. Ben benieuwd om het te zien, wanneer het klaar is.
Het gehele gebeuren vind plaats op de eerste, maar voornamelijk de tweede etage, in de pas verbouwde VIP-ruimte. Hier kun je dan zien, hoe het beneden moet worden.
Er waren zo'n 15 meiden aanwezig, Sally, Victoria, Isa, Christina, Monica (kleine), Asia, Marjam en wederom een paar nieuwe gezichten. het was vrij rustig met ijsberen in vergelijking met vorige week woensdag.
Gisteravond naar de kamer geweest met Victoria en dat was een superieure ervaring.
Rond 3.00 uur weer richting Ollanda vertrokken.

Knabbel
16 maart 2006, 15:10
Waarschuw mij maar als ze een openingsfeest houden. Ik hou wel van feestmaaltijden. En dat hapje " Victoria " mag er ook zijn.
Ik zag ergens anders iets over Laura2 is die ook in Wildenrath ( misschien doordeweeks ?)

Knabbel :wink: :wink:

The Big Boss
16 maart 2006, 19:06
Waarschuw mij maar als ze een openingsfeest houden. Ik hou wel van feestmaaltijden. En dat hapje " Victoria " mag er ook zijn.
Ik zag ergens anders iets over Laura2 is die ook in Wildenrath ( misschien doordeweeks ?)

Knabbel :wink: :wink:

Mocht er een openingsfeest komen, dan laat ik je het weten. Tenminste als ik het ook weet. :lostit:
Dat hapje "Victoria" mag er inderdaad wel wezen. Eén van de mooiste, zoniet de mooiste vrouw die er rondloopt. Geeft ook een waanzinnig goed service op de kamer.
Ik durf niets te zeggen over een Laura2. Als je daar iets meer over wilt weten, kun je misschien naar PSW bellen, die weten dat vast wel. Er is altijd al een uitwisseling geweest tussen PHG en PSW, dus dat is goed mogelijk dat Laura ook in PSW werkt.

The Big Boss
30 maart 2006, 12:43
Zo, weer genoten van een avondje Wildenrath. Ze zijn volop bezig met de verbouwing op de begane grond en wat ik gezien heb, ziet er goed uit. Het geheel wordt een stuk groter en moderner.
Op zaterdag 6 mei is de grote opening, heb ik mij laten vertellen en dan kan iedereen aanschouwen hoe het geheel is geworden.
Aangezien ze op de begane grond nog steeds bezig zijn, zijn de dames te vinden op de eerste en tweede verdieping (VIP-ruimte). Er waren ruim tien dames aanwezig en zo'n 15 ijsberen. Onder de dames waren: Victoria, Isa, Asia, Jamilla, Sam, Alexandra, Ilona, Marjam en nog een aantal dames die nog niet in mijn adressenboekje voorkomen.
Een gezellige avond gehad, met kamerbezoeken met Sam en Alexandra.
's Avonds was Victoria ook nog naar mij op zoek en toen zij naar huis ging, kwam ze even afscheid nemen van me. Heb ik in ieder geval iets goed gedaan, tijdens de vorige keer in Wildenrath.

fever
1 april 2006, 08:03
:confused:
Na het lezen van # recensies toch eens naar PSW gereden. Om klokslag 14.00
aangekomen en in de volle verbouwingen binnengelaten. Na uitvoerige excuses voor het ongemak ( trouwens geen enkel probleem ) ijsberebvelletje gekregen en naar boven getogen. Er waren maar weinig dames aanwezig dus eerst een sauna genomen en daarna aan de bar plaats genomen. Daar +/- 10 min gewacht op een teken van leven :motz: noppes. Dan naar 2de verdiep
VIP getogen, daar waren 4 dames aanwezig ( geen enkele GT of PHG niveau )
Allen waren met prozac bewerkt :sleep: geen reactie of interesse.
Nadien kwam er nog enkele dames bij maar deze waren eveneens van het tamme niveau. Ondertussen was er nog een collega-beer bijgekomen en aan zijn houding was duidelijk te merken dat het maar een makke boel was. Na 1.5u huiswaarts gereden. Na de verbouwingen ( begin mei ) nog een keer proberen!:green_smi

Hollandmale
1 april 2006, 08:25
Om klokslag 14.00 aangekomen..... Er waren maar weinig dames aanwezig..... In PSW beginnen de dames later dan elders; het is meer 'n avondclub. Of niet, TBB ;) ?!

The Big Boss
1 april 2006, 14:34
In PSW beginnen de dames later dan elders; het is meer 'n avondclub. Of niet, TBB ;) ?!

Zeker wel.
PSW blijft 's nachts open tot 04 uur, dus de dames die 's middags aanwezig zijn, zijn nog niet volop aktief. Vandaar waarschijnlijk dat de dames nog niet echt enthousiast zijn op de middag.
Ook het feit dat er verbouwd wordt, werkt niet in het voordeel om er 's middags al naar toe te gaan. Daardoor is het wel iets rustiger met dames en met ijsberen heb ik het gevoel, maar dat verschilt ook van week tot week.
Wat betreft het GT of PHG niveau, ben ik het niet eens. Ben in PHG en GT geweest en ook daar was het niveau zeker niet hoger dan in PSW. Maar dat is ieder zijn smaak.

The Big Boss
1 april 2006, 14:38
Weinig of geen actie van de dames, minimaal oogcontact en geen service mogen beleven om te zeggen, daar ga ik nu eens voor terug.
Kan helemaal niet vergeleken worden met andere clubs in NRW.
Enige voordeel, zijn tot 0400 u open....

Dit vind ik toch wel een beetje vreemd, dat je er geen service mocht beleven. Ik kom al drie jaar in PSW en heb daar de beste ervaringen meegemaakt. Misschien ligt het aan de persoon waarmee een dame naar de kamer gaat of het klikt of niet en ook ik maak wel eens mindere ervaringen mee.
Maar dan zijn er altijd nog toppers, zoals Victoria, Asia, Monica, Sam. De service die zij bieden, is zeker niet minder als bij GT of PHG. Misschien wel beter.

1234 en Fever: Het beste kun je begin mei weer eens terug gaan naar PSW. Dan is, volgens de eigenaren, de verbouwing klaar en zullen er weer meer dames aanwezig zijn.
Ik heb ook gehoord, dat de prijzen anders zullen worden. Wat ik gehoord heb, is dat er geen entree meer geheven gaat worden en dat het per half uur of uur duurder gaat worden.
Maar dat is allemaal voor over ruim een maand.

fever
2 april 2006, 14:38
;)

Altijd voordeel van twjfel geven. Afspraak half mei!
Trouwens 1ste en 2 de bezoek geven misschien vertekende indruk.

Alhoewel ik nog altijd een 2de Emma ( GT ) moet tegenkomen.:teuflisch

The Big Boss
22 april 2006, 23:06
Op zaterdag 6 mei, zal Parksauna Wildenrath worden heropend. Was er gisteren even om te kijken hoe het allemaal vordert en ik denk dat het mooi en heel strak gaat worden. Ik zal binnenkort wat meer informatie inwinnen, wat er allemaal gaat gebeuren tijdens deze heropening en dat hier vermelden.

Willem2
2 mei 2006, 11:06
Op de mooie site van Parksauna Wildenrath kan ik niks vinden over de heropening van de club. :o
Misschien zijn ze vanwege de verbouwing zo druk bezig dat het er even niet staat of kijkt Willem2 er overheen ?

Groeten Willem2 :wink:

The Big Boss
2 mei 2006, 18:33
Op de mooie site van Parksauna Wildenrath kan ik niks vinden over de heropening van de club. :o
Misschien zijn ze vanwege de verbouwing zo druk bezig dat het er even niet staat of kijkt Willem2 er overheen ?

Groeten Willem2 :wink:

Willem,

Ik heb zojuist met de eigenaar van PSW gesproken en de officiele opening is volgende week zaterdag 13 mei. De verbouwing zou eigenlijk op 6 mei klaar zijn en officieel heropend worden, maar dat is een week opgeschoven.
Zaterdag is het al wel klaar, maar wordt het nog niet officieel geopend.

Willem2
2 mei 2006, 18:39
Willem,

Ik heb zojuist met de eigenaar van PSW gesproken en de officiele opening is volgende week zaterdag 13 mei. De verbouwing zou eigenlijk op 6 mei klaar zijn en officieel heropend worden, maar dat is een week opgeschoven.
Zaterdag is het al wel klaar, maar wordt het nog niet officieel geopend.

Ik neem dus aan dat jij nu ook een week later gaat ?

Dan gaan we dat allemaal even daarna aanpassen

Groeten Willem2 :freu: :wink:

The Big Boss
2 mei 2006, 21:52
Willem,

Ik moet nog even kijken of ik dan vrij kan zijn, maar haal me maar van de zesde af in iedergeval.

black22
6 mei 2006, 18:48
wil je gelijk eern blik werpen of die kanjer van naomi ook terug is? volgens mij wel! kan ze me gelijk weer goed pijpen!!!:smile2: :smile2:

Jansen
6 mei 2006, 23:11
Laat meteen wat foto,s plaatsen van de club en wat er allemaal extra is,
zoals zwembad,sauna,en kino.
Ook wat er voor dames werkzaam zijn vanaf de opening.
Zal ik zeker komen kijken met mijn maatje.:rofl:

Willi69
7 mei 2006, 18:05
Aus einer heutigen Sonntags-Zeitung:

15. Mai Neueröffnung nach Umbau

Eintritt frei! :eek: Alle Softgetränke frei
Aus der Anzeige geht leider nicht hervor, ob der freie Eintritt nur am 15. Mai gilt... :confused:

The Big Boss
7 mei 2006, 23:32
Ik ben gisteren bij PSW geweest en heb de inwijding van de nieuwe lounge mogen meemaken. Met champagne en een praatje van Felix.
Felix vertelde me ook, dat vanaf 15 mei, de entree inderdaad gratis is, maar dat de prijzen per half uur omhoog zullen gaan richting 70 euro. Voor bier moet 5 euro worden betaald, maar dat is om de Engelsen een beetje in het gareel te houden.
Naomi was gisteren helaas (nog) niet aanwezig. Wel zijn er vanaf 15 mei weer meer dames aanwezig. Gisteren waren dat er een stuk of 15 a 20 met veel nieuwe, maar ook bekende gezichten.
De nieuwe lounge is prachtig geworden. Lijkt nu een klein beetje, qua styling, op GT.

Hollandmale
8 mei 2006, 00:48
Felix vertelde me ook, dat vanaf 15 mei, de entree inderdaad gratis is, maar dat de prijzen per half uur omhoog zullen gaan richting 70 euro. Voor bier moet 5 euro worden betaald, maar dat is om de Engelsen een beetje in het gareel te houden.Dat is minder ongunstig dan het lijkt. In de oude situatie was je bij 1x half uur 100,- kwijt, bij 2x half uur 150,- (beide inclusief entree). In de nieuwe situatie ben je bij 1x half uur 70,- kwijt, bij 2x half uur 140,-. Pas bij 3x half uur ontstaat er 'n klein negatief verschil (200,- oud, tegen 210,- nieuw).

Dat het bier 5,- kost, is van weinig betekenis. Als dat hordes zuipende Britten buiten de deur houdt, is het alleen maar positief. En als je wat euro's kunt besparen door alleen fris te drinken, is ook dat niet negatief.

Al met al 'n win-win-situatie voor alle betrokkenen. De ijsberen gaan er per saldo iets op vooruit, de dames krijgen ijsberen die niet voor het gratis bier komen, en de club kasseert meer geld omdat er per kamerbezoek wordt afgerekend.

Ongetwijfeld zijn er ijsberen met argumenten tegen. Vanwege 'n evenwichtige beeldvorming vernemen de forumleden die graag :smile2:.

Azrael
8 mei 2006, 09:27
Want over die entree zal je de meiden in andere clubs niet horen maar dat ze in PSW 70 euro vangen ipv 50 zullen ze snel weten in de omliggende clubs.....:teuflisch

Dat is ook iets dat me redelijke zorgen baart. Ik vermoed dat de dames in de andere clubs het dan in ieder geval zullen proberen om het te verhogen. :angryfire

099
8 mei 2006, 16:41
Sja als de clubs de prijzen gaan laten stijgen tot een 70 euro per half uur, en 50 euro inkom behouden dan gaan er denk ik wel een deel van de ijsberen wegblijven. Want dan zitten ze namelijk aan een Nederlands/ Belgisch prijsniveau + inkomprijs ...

Willem2
8 mei 2006, 16:47
Faq aangepast zowel de tijden als de internetsite. Het bekijken waard.....

W2

Faq zal weer worden aangepast als de prijzen daadwerkelijk bekend zijn en worden gehanteerd.

Willem2

Zie ook topic : HEROPENING (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2031)

The Big Boss
8 mei 2006, 23:05
Hoeveel bedragen de supplementen voor bv. FT ? Ook 25 of meer ?
Wat als je bv. niet met een meid naar de kamer bent geweest, kan altijd voorkomen....
Wat met het eten ? Gaat de kwaliteit hiervan afnemen of is er geen eten meer te verkrijgen ?
Moeten de meiden iets afdragen van hun inkomsten aan de leiding ? Zo ja, dan zullen de meiden hierover wel gaan zeuren als het eens een mindere dag is.
Is dit misschien een begin van een algemene prijsverhoging ? Ook in andere clubs..... Want over die entree zal je de meiden in andere clubs niet horen maar dat ze in PSW 70 euro vangen ipv 50 zullen ze snel weten in de omliggende clubs.....:teuflisch

Je moet het volgens mij als volgt bekijken:
De entree wordt indirect geheven door de hogere prijzen per half uur. Een gedeelte van dat bedrag, gaat dus richting PSW. Voor de dames blijft hetzelfde bedrag over als eerst.
Voor ijsberen, die niet zo vaak naar de kamer gaan, zal het goedkoper worden aangezien men geen entree hoeft te betalen en als je dan één keer naar de kamer gaat, ben je goedkoper uit.
Op de eerst verdieping wil men ook gaan verbouwen. Er komt een "afgesloten" kino en aan de andere kant wordt het eten geserveerd. Dat hoorde ik van Nadieh. Dus met het eten zit het wel goed, denk ik.
Het betalen va het bier vind ik ook een goede zet. Hierdoor verminderen ze de overlast van dronken bezoekers. Hierbij denk ik aan Badda Bing in Hulten, waar men alleen naar toe gaat om flink te zuipen en weinig lol beleeft met de dames.
Ik persoonlijk denk dat het een goede zet is van PSW, om de entree af te schaffen en hogere prijzen per half uur te gaan rekenen, maar de toekomst zal het ons leren.
Per 15 mei komen er ook nog een aantal (10) dames bij, dus dan is het feest komleet.

Jansen
9 mei 2006, 22:50
Ik denk dat het het proberen waard is.
Als ik naar een club ga en ik betaal entree maar kom niet echt voor het eten of voor de drank,maar puur voor de sex met een dame ?
Dan is het interessant als ik geen entree hoef te betalen.
Kom ik dan in een club waar ik de juiste dame niet tegen kom voor die middag of avond,dan vertrek ik weer en ga naar een andere club en dat doe ik niet zo vlug wanneer ik E 50,- betaalt heb.
Wel te hopen dat dit niet te veel kijkers trekt die dan net als in de tippelbuurten wel kijken maar niet neuken.
Dit moet de club wel tegen houden of een soort borg vragen.

The Big Boss
10 mei 2006, 19:23
Ik denk dat het kijkersverhaal nog niet eens zo heel erg is. Tussen de kamerbezoeken door, ben je ook in de lounge aanwezig om gezellig een babbeltje te maken en wat te drinken.
Het is erger, als er mensen zijn die zich vol laten lopen en dan een hoop stennis gaan lopen trappen.
Dus ik denk dat het een goede optie is, geen entree en hogere kamerprijzen.
Of men zou iets er tussenin moeten kunnen vinden. Bijv. 20 euro entree en 4 bier of iets dergelijks.

Mr. Dragon
10 mei 2006, 19:43
Hallo allemaal...

Ik wou ook ff mijn mening geven over het veranderen van de prijzen in PSW.

Ik denk dat het niet zo'n goed idee is om geen entree te vragen.
Zo krijg je volgens mij te veel ijsberen die er alleen maar komen om naar de meiden te kijken en niet naar een kamer gaan.

En voor de meiden lijkt het me ook niet zo leuk als je na een mindere dag ook nog een deel van je geld moet afgeven.

50,- Euro entree is beter...


Groetjes.....

Dennis
10 mei 2006, 19:45
In de FKK in Osnabruck is de entree ook gratis, maar als je niets doet betaal je 30 euro bij het verlaten van de club. Dat lijkt me enigzins redelijk, zeker bij Parksauna, omdat je wel gratis kunt genieten van het eten, de faciliteiten van de club en de drankjes.

Ik neem aan PSW een dergelijk systeem ook hanteert, danwel dat snel zal invoeren om de "slimme" wandelaar (die het gratis eten misbruiken) een kleine financiele voet dwars te zetten. De tijd zal het leren. Ik ben benieuwd of PSW de weg naar de top weer zal weten te vinden...

Dat de prijzen zullen "overslaan" naar andere clubs, daar ben ik niet zo bang voor. Immers, voor ons wandelaar maakt het weinig uit in financiele zin en bovendien heeft PSW (nog) niet de drukte qua bezoekers die PHG en GT halen. De mogelijkheid voor de toppers uit PHG en GT om eenzelfde bedrag bijeen te werken is in PSW gewoon minder, omdat er simpelweg niet hetzelfde aantal klanten komt als in PHG en GT. Voor die clubs zou een dergelijk systeem ook niet direct meer inkomsten betekenen. Ik denk dat PSW zich op deze manier gewoon wil onderscheiden van de concurrentie en dat is toe te juichen.

The Big Boss
10 mei 2006, 22:08
Hallo allemaal...
En voor de meiden lijkt het me ook niet zo leuk als je na een mindere dag ook nog een deel van je geld moet afgeven.
50,- Euro entree is beter...

Als de dames nu een mindere dag hebben, houden ze evenveel over als wanneer er geen entree wordt geheven.
Ik denk dat het wel een voordeel is, dat als er geen entree geheven wordt, het aantal ijsberen toe zal nemen. Daardoor zullen er meer kamerbezoeken worden gegenereerd en dus per dame de inkomsten alleen maar toe zullen nemen. Dus ook voor de dames zullen de opbrengsten dan hoger uitvallen.

GO242
16 mei 2006, 07:54
Dat is minder ongunstig dan het lijkt. In de oude situatie was je bij 1x half uur 100,- kwijt, bij 2x half uur 150,- (beide inclusief entree). In de nieuwe situatie ben je bij 1x half uur 70,- kwijt, bij 2x half uur 140,-. Pas bij 3x half uur ontstaat er 'n klein negatief verschil (200,- oud, tegen 210,- nieuw).


Nur für mich zum Verständnis als Nichtholländer: jede halbe Stunde soll nun 70,- € kosten??
UNd was ist den Verlängerungen? Ich habe was von 120,- € die Stunde gehört. Für mich als Langzeitbucher täte das bedeuten, daß ich draufzahle, und zwar nicht zu knapp!!

Hollandmale
17 mei 2006, 09:54
Ende mittag eingetroffen, wie versprochen auf ihre internetseite eintritt frei...aber dann sagte die empfangsdame ab heute 80,- Euro fuer eine halbe Stunde....was ??? Sofort senkte bei mir die laune.... :flaming:Conclusie:
1x half uurtje is nu 20,- goedkoper;
2x half uurtje is nu 10,- duurder;
3x half uurtje is nu 40,- duurder.
Hoe lang houdt PSW dat vol :confused:

Rob10
17 mei 2006, 10:51
ff zwemmen en dan weer weglopen kan ook nog :D

Willem2
17 mei 2006, 17:16
Met de prijzen moet je gewoon even afwachten wat er allemaal gaat gebeuren. Gewoon even onderhandelen vooraf dat is toch niet zo lastig voor de meeste nederlanders ;)

Met de verdere aanpassing van de FAQ zal ik nog maar even wachten.

Willlem2 :wink:

Hollandmale
19 mei 2006, 08:22
Citaat vanaf RF, gisteren:
Die Preise: 30 min 80 € und eine Stunde 120 €, FT kostet 25 € extra. Eintritt bleibt frei und auch non alcoholic getränke. Bier kostet 5 €. Zur zeit Essen nur Kartoffelsalat mit wurst, soll später anders werden. P.S. heute abend waren ca 25 Damen anwesend.

neukie
24 mei 2006, 07:07
Een uurtje is met 120 Eus te duur!! :motz:

Prijzen in de limburgse clubs (een uur)

Tiffany's Kerkrade 90 €
Aspasia 95€
Yvonne 100€

Misschien het goede is: als je weinig tijd hebt, naar PSW rijden, koffietje drinken, half uur op de kamer en bye = 80€
Verder is het goede dat je eerst eens kijken kunt of een griet naar dijn smaak daarbij is. Als niet dan gaat je weer, zonder entree te betalen.:smile2:

Als je een hele dag wilt relaxen (met 2-3-4 rondjes op de kamer) dan gaat je beter in de andere duitse clubs of naar YY. Dat wordt in de PSW te duur.

Prijs: 2x een uur op de kamer in PSW/GT (incl entree): 200€
PSW: 240 €

Ik denk dat wij eens wachten of dit system een lange tijdsduur leeft.

LG neukie :wink:

paul22
24 mei 2006, 10:02
Is het nou zo moeilijk om die prijsstruktuur goed weer te geven?
Ben benieuwd of de CDL's zelf wel weten wat ze mogen vragen.


also Jungs war gestern auch mal da,

Nadjas Schwester öffnete als Thekenfrau und gab mir folgende Preise
Eintritt frei :cool:
1. 1/2 Stunde mit einem Mädchen € 80,-- die zweite 1/2 Stunde € 50,--(quasi 1. Verlängerung) jede weitere Verlängerung mit dem gleichen Mädchen würde dann pro 1/2 Stunde € 30,-- kosten kleine Anmerkung wohl ohne Unterbrechung
2. poppen mit einem anderen Mädel 1. 1/2 Stunde wieder € 80,-- und dann siehe oben :flaming:



Dit verhaal is dus bv 130 voor het eerste uur!:confused:

black22
24 mei 2006, 16:27
als naomi er nou was,doet de prijs er niet toe!!!

Jansen
24 mei 2006, 21:14
Beste medeberen ik heb de laatste tijd hier gekeken of er ook over andere dingen gepraat gaat worden,zoals over de dames,sfeer en de structuur van de club.
Maar net als Willem valt het mij ook op dat er alleen over entree geld gepraat wordt en de kosten van een dame.
Wanneer men het goedkoopste uit is dat is toch van minder belang.
Ik vind dan ook dat de sfeer in de club met de juiste dames juist belangrijk is.
Dat ik dan misschien uiteindelijk 20 of 50 euro meer kwijt ben na een middag of avond dat maakt mij geen bal uit.

Dus wat black 22 schrijft hier boven dat is mannen taal het gaat uiteindelijk om de vrouwen !

Dus maak er geen wiskunde forum van:mad:

Willem2
24 mei 2006, 22:48
Dus maak er geen wiskunde forum van:mad:

Tja en toch is geld zowel voor heren als vrouwen wel een beslissende factor en moet je misschien toch wel wat Wiskundeberekeningen toepassen. :rolleyes: ( kijk eens waarvoor sommige dames naar Augsburg zijn gegaan ;) )

Het plan wat ze nu gaan voeren is met zoveel concurrentie in de buurt niet erg slim, lijkt me.

Idee : Entree van 30 euro. Half uur 50 euro verlenging 30 euro. Dus heel uur 80 euro plus entree = 110 euro :cool:
Verlenging na een uur dan weer opnieuw beginnen.(weer 80 euro)
FT 30 euro en Anaal 60.
Alcoholische dranken laten betalen.
Softdrinks en bruin brood gratis :D

Zo maar een gedachte .....

Willem2 :wink:

Jansen
24 mei 2006, 23:27
Tja en toch is geld zowel voor heren als vrouwen wel een beslissende factor en moet je misschien toch wel wat Wiskundeberekeningen toepassen. :rolleyes: ( kijk eens waarvoor sommige dames naar Augsburg zijn gegaan ;) )

Het plan wat ze nu gaan voeren is met zoveel concurrentie in de buurt niet erg slim, lijkt me.

Idee : Entree van 30 euro. Half uur 50 euro verlenging 30 euro. Dus heel uur 80 euro plus entree = 110 euro :cool:
Verlenging na een uur dan weer opnieuw beginnen.(weer 80 euro)
FT 30 euro en Anaal 60.
Alcoholische dranken laten betalen.
Softdrinks en bruin brood gratis :D

Zo maar een gedachte .....

Willem2 :wink:

Dan moet ik toch naar deze formule toe:

Kijk: Anaal hoeft van mij niet -60 euro
Ik houd van Bruin brood Gratis
drink geen alcohol omdat ik met de auto ben dus drank gratis.

Wat wel steeds meer gebeurd is dat de dames je proberen af te spreken buiten de club.
Zoals jij weet heb ik dit al met twee dames gedaan uit PHG ( XXXXXen X.....) en nu is mij de laatste weken al voorgesteld in GT om in een klein hotelletje in Bruggen met een meisje mee te gaan op haar vrije dag.
Voor 150/200 euro de hele middag van 14.00 tot 17.00 u en dan alles dus ook PZC all in.
Nu gebeurd het dus dat dames proberen met hun klanten buiten de club goed bij te verdienen.
Ook zijn veel meisjes momenteel aan het club shoppen vooral uit PHG.
Dus het blijkt dat vele dames op dit moment niet tevreden zijn met hun werkplek.

Willem2
25 mei 2006, 00:18
Wat wel steeds meer gebeurd is dat de dames je proberen af te spreken buiten de club.
Zoals jij weet heb ik dit al met twee dames gedaan uit PHG ( Sarah en C.....) en nu is mij de laatste weken al voorgesteld in GT om in een klein hotelletje in Bruggen met een meisje mee te gaan op haar vrije dag.
Voor 150/200 euro de hele middag van 14.00 tot 17.00 u en dan alles dus ook PZC all in.
Nu gebeurd het dus dat dames proberen met hun klanten buiten de club goed bij te verdienen.


Jansen , dat is allemaal heel mooi voor je, maar besef jij je wel dat er hier mensen meelezen :cool: en dat zulke uitspraken dan niet zo veilig zijn. Daarnaast zijn de prijzen die jij noemt heel erg laag en dan besef je ook dat er iets niet helemaal klopt .

Willem2

Hollandmale
25 mei 2006, 19:27
Jansen, dat is allemaal heel mooi voor je, maar besef jij je wel dat er hier mensen meelezen :cool: en dat zulke uitspraken dan niet zo veilig zijn.Dus is het beter om in ieder geval geen damesnamen te noemen :nee:.

neukie
25 mei 2006, 20:26
@Jansen
zeker hebt je wat gelijk gehad.
Maar: gewoon is dat niet, en nu ga eens beter een meter nach achtern. Niet alle dames spreken wat af buiten de club. 98% doen dat niet als ze haar privacy beschermen. :smile2: En als ze in haar privacy wat neuken is dat alleen privacy en daarom geen thema voor DIT forum.

Zeker bent jij een groote uitzondering. Maar: Voor de andere IJsberen zijn de kosten belangrijk en voor deze beren maken wij dat forum. Zeker zijn de kosten niet dat enkele criterium.:nee:

Geen posts met names van dames aub. Ik wis ze. Wij hebben op dit forum regels.

LG neukie :wink:
realist en Administrator

PS: En nu geen verdere discussie over de mogelijkheiden met dames in de PSW. Als dat in deze style verder gaat, dan komt een beperkte slot aan dit draadje. Tot je weer cool bent.

Rex
25 mei 2006, 23:02
Na alles gelezen te hebben is mijn opinie omtrent de prijzen de volgende:

Het betalen van entree in een club heeft mijns inziens vele voordelen.:loud:
Omdat je entree betaald, zorgt een club ervoor dat je hier ook iets voor terug krijgt. Als ik bv kijk naar PHG, dan lopen daar al zo'n tien schoonmaak polen rond die de boel telkens weer spik en span in orde maken................+++++

Het eten in PHG is 9 van de 10 keer ( 90% dus) perfect, dit komt dus ook mede dankzij de entree prijs. :freu:
De theken frauen zijn altijd vriendelijk en beleefd en de drank voorziening raakt nooit uitgeput, weer pluspunten++++++++++++++

Het volgende punt is de entree die de dames betalen aan de club; dit is ook een pluspunt omdat ze dan beter hun best doen om het je naar je zin te maken, ze hebben immers al een deel van hun " inkomsten '' betaald en hoeven dus niet een gedeelte van de door ons betaalde fee af te staan aan de club dus weer een +++++++++++++

PHG als voorbeeld genoemd te hebben, wil niet zeggen dat PHG de beste club is, maar ze doen er wel alles aan om het een echte club te laten zijn en dat vind ik met name zeer belangrijk. Niet alleen de dames moeten voldoen maar het hele plaatje eromheen moet top zijn, dat zijn denk ik de belangrijkste ingrediënten om het vol te houden als club...................

paul22
26 mei 2006, 10:43
Jansen Daarnaast zijn de prijzen die jij noemt heel erg laag en dan besef je ook dat er iets niet helemaal klopt .

Willem2

Voor 3 aaneengesloten uren betaal je als je in GT bent , 50 + 5x25 = 175,- , maar kennismaken, kletsen doe je vooraf zonder kosten!!

de genoemde prijs 150-200 levert dus hoogstens entree voordeel op ,maar die hotelkamer wil ook betaald worden!

erg laag klopt dus niet!! Is waarschijnlijk duurder dan 1 uurtje kletsen en 2 uur stoeien op de clubkamer!

Ga je buiten de club om zou er meer voordeel in moeten zitten!

neukie
27 mei 2006, 18:50
@paul 22, Rex
klopt precies.

Geen mens betaalt meer dan hij betalen moet. Een kleine entree is v.m. beter als dan de alleenige kijkers (help god!) niet binnen gaan en ze meer money voor een goede catering hebben. Maar: het is ook mooi eerst eens te kijken op wat naar dijn smaak daarbij is.
Persoonlijk denk ik dat het beter is zonder kijkers. Wie onder 20 meiden nooits vindt..............:green_smi

Ik denk dat het beter is dat wij eens wachten, hoe de IJsberen en de meiden op dit nieuwe PSW-system reageren en hoe dit system verkocht wordt. In 4-6 weken weter wij meer. Zo lang beter geen verdere comment over dit nieuwe sytem. En in 4-6 weken facts facts facts.....:zauberkis :loud: :fuck: :lostit: :freu:

LG n. :wink:

Flipper
6 juni 2006, 12:25
Ik ga er niet veel woorden aan vuil maken. Ziet er aardig uit maar:

SAAI!!


dus.

Willem2
6 juni 2006, 15:57
Beste NKG,

We gaan vrijdag maar eens een stukje zwemmen en dan ga jij mij precies vertellen wat er nu zo saai was. Want hier heb ik nog helemaal niks aan.
Ik ben in een ver verleden één keer in Wildenrath geweest en het was gewoon een nette verzorgde club die hun zaakjes goed voor elkaar hadden. Daarnaast hadden ze best aardige dames. Uiteraard minder dan in GT en PHG maar zeker niet slecht.
Ik denk dat jij toch gewend bent aan de PHG en dat je net als Norman in de televisie-serie Cheers gewend bent aan je stoel en aan de omgeving ;) .

Dus AUB wat meer info dan alleen SAAI

Bij voorbaat dank :D

Willem2 :wink:

Flipper
6 juni 2006, 16:26
Willem

Er waren misschien 7 vouwen bij mekaar. De roemeense dames waren ok. De rest zou ik nog niet in een raambuurt willen zien. De meiden moesten achter in het kantoor drinken halen en mochten dit niet aan de bar. Wat maakt het uit waar de postmix vandaan komt zeg ik dan? Het maakte allemaal een hele bedompte indruk op me. De muziek stond veel en veel te hard!

Maar Idd de club ziet er netjes uit, maar het gaat er niet om hoe de club er uitziet. Maar wat er in rond loopt zeg ik dan, en hoe de sfeer is en zo. Ik ben na een uurtje snel weer huiswaarts gegaan. Met een erg negatief beeld van deze tent. Voor 80 euro per half uur mag je best iets verwachten! En dat er geen entree is tja. Dat is niet zo slim in mijn ogen. Dr liepen me toch een figuren rond daar.

:eek:

Rob10
6 juni 2006, 17:43
Helemaal met je eens NKG, ik ben er 2 weken geleden ook eens gaan kijken, geen entree meer maar wat er aan dames liep stelt weinig meer voor. Door de slechte indruk was ik vergeten een bericht achter te laten. Het eten stelt ook helemaal niets voor, om 18.00 uur wat worst in een pannetje met lauw water en aardappelsalade in de koelkast op de eerste verdieping.....:green_smi

mr rocky
15 juli 2006, 14:14
ik ben enkele weken geleden voor de eerste keer hier geweest, en heb 2 pilsjes gedronken, ik was 10 euro kwijt. Ik heb me aangekleed en ben naar GT doorgereden. Ik heb 2 beren gezien en circa 3 ongeinteresseerde dames. (wel mooi). Blij dat ik hier geen 50 euro entree voor betaald heb!!!!!!

ik zal niet snel meer terugkomen hier:teuflisch :teuflisch :nee: :nee: :smile2: :smile2: :hammer: :hammer:

Willem2
14 augustus 2006, 23:47
Ik ben afgelopen vrijdag zelf maar eens gaan kijken in Wildenrath.
Na een hele tocht door nederland kwam ik zo tegen 11 aan in de club. Bij binnenkomst werd ik verwelkomd door Nadine. Nadine de thekefrau kende ik nog van vorige keer. Die werkt er onderhand bijna 5 jaar. Is een hele goede thekefrau die heel goed op de gasten let en op de dames.

Mij werd dus meteen uitgelegd dat de entree vrij was.
Het eerste half uur met een dame kost dus 80 euro, een vervolg half uur 30 euro.
Als je van de kamer komt met je eerste dame betaal je haar eerst en krijg je een bandje om. Dit bandje is om aan te geven dat de hoogste druk er af is :D . En bij je tweede beurt betaal je dan geen 80 maar slechts 60 euro voor het eerste half uur, tweede half uur is weer 30 euro.
Niet alcoholische dranken zijn vrij. Alcohol zoals bier en sterke drank kosten 5 euro. Boven zijn maaltijden te krijgen de hele dag door. Kosten 5 euro of 10 euro. Menukaart aanwezig.
Na overhandiging van IJsberenvel en handdoek kon ik verder naar binnen.

Wat ook meteen opvalt als je binnenkomt is de stijl van het interieur. Hier is dezelfde binnenhuisarchitect te werk gegaan als in Hotel Hindenburg en de PHG. Tegels, banken, houtwerk, foto's allemaal in dezelfde stijl. Heel modern geworden en mooi afgewerkt.

De kleedkamer heeft dezelfde kastjes als de PHG maar met betere sloten. Genoeg schone handdoeken en slippers aanwezig. Doucheruimte is goed en schoon. Jammer dat die timers zo kort zijn ingesteld. Je blijft er op drukken. Wel genoeg badschuim. Ook genoeg haken om handdoeken en badjas op te hangen.
Daar achter zijn de wc’s. Niets op aan te merken. Schoon en doeltreffend.
Sauna is ook mooi en heeft een deurtje naar buiten. Terras en tuin vind ik altijd nog zeer groot voor dit huis. Achterin is een grote romantische blokhut geplaatst. Ook zijn er buiten douches en een dompelbad aanwezig.

De barruimte vind ik sfeervol en strak ingericht. Genoeg banken om op te zitten, twee speelkasten en heel wat barkrukken. Behoorlijke harde muziek waarop de aanwezige dames echter heel veel dansen.

De bovenruimte vind ik ook mooi geworden. Grote massageruimte in het midden. Waar een vrouwelijke masseuse aanwezig was. Enkele kamers zijn ook op deze verdieping. Rechts achterin een ruimte waar je kan eten. Aan de linkerkant is nog een “Kino”. Groot scherm met meerdere banken in deze ruimte.

Op deze vrijdagavond waren er ongeveer 20 dames aanwezig. 8 Roemeense dames, 6 Poolse dames, 4 turkse dames ,rest Duits en uiteraard Natasa.

Heren waren volgens mij in de minderheid. Maar er komen er toch heel wat die even voor een uurtje binnenkomen en dan weer verder gaan.

In tegenstelling tot de PHG en GT is het allemaal kleiner. Maar het geheel is erg verzorgd en er zijn genoeg aardige dames om een aardige tijd mee te kunnen hebben. Ik denk dat menig privéhuis in Nederland jaloers zou zijn.

Groeten Willem2

Willi69
15 augustus 2006, 17:40
Op deze vrijdagavond waren er ongeveer 20 dames aanwezig. 8 Roemeense dames, 6 Poolse dames, 4 turkse dames, rest Duits en uiteraard Natasa.
Also ungefähr eine Duitse dame? :rolleyes:

Willem2
15 augustus 2006, 18:24
Also ungefähr eine Duitse dame? :rolleyes:

Ja en over die ene twijfel ik nog een beetje :D . Maar ik heb uiteraard niet alle dames die dag kunnen zien, laat staan dat ik om hun paspoort heb gevraagd.

Groeten Willem

Willem2
27 september 2006, 12:00
In addition the pricing structure of the club is just nuts.
100 euro for the first 30 minutes and then 50 euros. The receptionist pushed so far the limits of marketing that she told me that I get a rebate for the second session : 50 euros instead of 100 euros.




Er is dus weer een prijsverandering sinds de laatste keer dat ik daar was. Dit zal naar mijn mening niet werken. Daarvoor is in de directe omgeving te veel concurrentie.
Het is dus even afwachten tot de volgende verbouwing (ombouw tot Hotel --> zie Hindenburg) of prijsverandering.

Groeten Willem2

Willi69
1 november 2006, 12:26
Aha, neue Preise in Wildenrath:

1 x Spaß = 50
2 x Spaß = 75
3 x Spaß = 100

Geöffnet von 10.00 bis 05.00 Uhr

Eintritt frei - Softdrinks frei

The Big Boss
3 november 2006, 21:40
Prijstechnisch is dit een goede ontwikkeling, ben echter zeer benieuwd naar de geboden service of die met deze prijzen nog steeds zo goed is, of een stuk minder.
Ik zal mezelf eens opofferen en er binnenkort weer eens naar toe gaan.

Willem2
4 november 2006, 01:50
Prijstechnisch is dit een goede ontwikkeling, ben echter zeer benieuwd naar de geboden service of die met deze prijzen nog steeds zo goed is, of een stuk minder.
Ik zal mezelf eens opofferen en er binnenkort weer eens naar toe gaan.

It's a dirty job but someone has got to do it :D ;)

W2 :wink:

ehiez
6 november 2006, 01:04
Helaas Big Boss kloppen de prijzen niet. Ben er vandaag lang geweest en er worden nu dezelfde prijzen gerekend zoals in PHG en GT. Dus entree 50,-; half uur 50 en één uur 75 euro. Ik kwam voorheen nog wel eens in Parksauna, maar de kwaliteit van deze zaak holt snel achteruit. De dames lijken nu regelmatig iets te veel gedronken te hebben en schijnen niet alleen drank voor de nodige vreugde te nuttigen. Althans, dat is wat één van de aanwezige Roemeense dames mij tijdens een vorig bezoek openlijk vertelde. Helaas, maar dit lijkt de eerste afvaller te worden in de strijd tussen alle nieuwe clubs.


entree 50
eerste half uur 50
ieder volgend half uur 25
anaal: geen idee, dat deden diegene die ik gesproken heb niet
FT: geen idee, dat deden diegene die ik gesproken heb niet
bier: 5
alcohol: 10

en er liggen kortingsbonnetjes voor gratis entree tussen 10 en 18 (voor wat dat waard is)

The Big Boss
6 november 2006, 17:43
Helaas Big Boss kloppen de prijzen niet. Ben er vandaag lang geweest en er worden nu dezelfde prijzen gerekend zoals in PHG en GT. Dus entree 50,-; half uur 50 en één uur 75 euro. Ik kwam voorheen nog wel eens in Parksauna, maar de kwaliteit van deze zaak holt snel achteruit. De dames lijken nu regelmatig iets te veel gedronken te hebben en schijnen niet alleen drank voor de nodige vreugde te nuttigen. Althans, dat is wat één van de aanwezige Roemeense dames mij tijdens een vorig bezoek openlijk vertelde. Helaas, maar dit lijkt de eerste afvaller te worden in de strijd tussen alle nieuwe clubs.


Gelukkig heb ik nog kortingsbonnen! :freu:

Willi69
6 november 2006, 21:08
Helaas Big Boss kloppen de prijzen niet.
Merkwürdig, das Inserat stand so letzte Woche in den deutschen Tageszeitungen (Bild/Express) und steht da auch heute noch! :eek:

NOTE :

Willi, ook een 2e bron zegt dat de prijzen anders zijn dan weergegeven dan in de dagbladen


entree 50
eerste half uur 50
ieder volgend half uur 25
anaal: geen idee, dat deden diegene die ik gesproken heb niet
FT: geen idee, dat deden diegene die ik gesproken heb niet
bier: 5
alcohol: 10

en er liggen kortingsbonnetjes voor gratis entree tussen 10 en 18 (voor wat dat waard is)

The Big Boss
21 november 2006, 21:20
Aanstaande vrijdag gaat TBB zich weer van zijn beste kant laten zien in PSW. Ben benieuwd, hoe het er nu is. Ben er al geruime tijd niet meer geweest, dus het wordt de hoogste tijd.
Mocht er nog iemand meer naar Wildenrath gaan, stuur effe een PM.

The Big Boss
25 november 2006, 17:00
Ik kan beamen wat Schlappi vertelt over de prijzen. Ze zijn weer terug bij af en vragen hetzelfde als bij GT of PHG. Wat de dames betreft, zijn er weer een lading nieuwe binnengespoeld. Gisteravond telde ik ongeveer 20 dames.
De enige bekenden, die ik me kan herinneren zijn: Asia, Nici, Katja en nog een dame wiens naam ik vergeten ben. De rest is allemaal nieuw, voor elk wat wils. Daarbij zit ook Natasa, een dame die de show steelt in PSW. Ze liep de hele avond naakt rond en komt dan voor je neus even een mooie show weggeven. Ook een sympathieke meid, die even de tijd voor je neemt. Zij staat bij mijn volgende bezoek op de todo-list.

Willi69
25 november 2006, 17:08
Das ist echt Verarschung/Betrug, in den deutschen Tageszeitungen wird immer noch mit den von mir oben genannten Preisen und kostenlosem Eintritt geworben! :mad: Für mich ein Grund, da nicht hinzufahren. Wegen Katja & Natasa schon eher... :rolleyes:

Ist mit Katja die "große Katja" (schon etwas älter, Deutsche) gemeint?

The Big Boss
26 november 2006, 01:08
Ist mit Katja die "große Katja" (schon etwas älter, Deutsche) gemeint?

Willi,

Das stimmt. Sie ist das. Gross, dunkeles Haar und eine tattoo auf die rechter Schulter.

F

The Big Boss
26 november 2006, 10:54
Nochtans las ik elders dat de bedoelde Katja vrijdag nog in YY was.....en er nog een sigaar rookte met een ijsbeer.

Dit zou goed mogelijk kunnen zijn, aangezien ik haar na 22 uur niet meer gezien heb.

Tiga
26 november 2006, 13:02
Heren schrijvers van de voorgaande paar berichten,

Algemene info aub in Prachtige Sex Waarheden plaatsen, feiten over prijzen mag uiteraard bij de FAQ, info over dames zoveel mogelijk bij de dames natuurlijk.

Hoe dan ook bedankt voor jullie bijdrage.

Thx!
Tiga

Hollandmale
27 november 2006, 09:56
Ben zo vrij om TBB's bericht onderaan de PSW-FAQ naar hier te quoten, omdat er wellicht overheen wordt gelezen:
Ik kan beamen wat Schlappi vertelt over de prijzen. Ze zijn weer terug bij af en vragen hetzelfde als bij GT of PHG. Wat de dames betreft, zijn er weer een lading nieuwe binnengespoeld. Gisteravond telde ik ongeveer 20 dames.
De enige bekenden, die ik me kan herinneren zijn: Asia, Nici, Katja en nog een dame wiens naam ik vergeten ben. De rest is allemaal nieuw, voor elk wat wils. Daarbij zit ook Natasa, een dame die de show steelt in PSW. Ze liep de hele avond naakt rond en komt dan voor je neus even een mooie show weggeven. Ook een sympathieke meid, die even de tijd voor je neemt. Zij staat bij mijn volgende bezoek op de todo-list.

Zero
10 december 2006, 18:46
bericht van bonkie5_be:

Zaterdags bezoek aan wildenrath

Damesbestand:
20-tal dames / 30-tal ijsberen
Ook dames die vroeger in Phg en Gt hebben gewerkt.

Entree:
- gratis tot 18h ( eten kost dan 10 euro)
- 50 euro na 18h

kamerprijzen:
- 50 euro 1e half uur
- 25 euro volgende half uur
- FT 25 extra
Dus eigenlijk dezelfde prijzen dan in Gt en Phg

Eten:
Dit was het grote minpunt, het eten was zeer slecht!

Sfeer & Personeel:
Zeer vriendelijk personeel, de dames halen drankjes voor de klanten.
Zeer goede sfeer, om 2 uur s'nachts was het er een echt feest.

Gebouw:
Er zijn kamers op de 3e verdieping bijgekomen, dus niet wachten op een kamer.
Eerste verdieping volledig hermaakt met zeer nette inrichting. Daar is ook een Massagetafel bijgekomen.


Bonkie was ZEER tevreden over zijn bezoek.
In deze formule is gratis entree een keer meer neuken zegde hij.

thesickboy
8 januari 2007, 08:29
Op de website van PSW staat dat ze open zijn vanaf 10u. Collega Krimson haalde zijn beste Duits boven en kreeg dit ook bevestigd aan de telefoon.
Toen Krimson en Sickboy zich vrijdag 5/1 om 11u plichtsbewust aanmelden bij de deur van PSW (om de fijne vleeswaren te inspecteren) bleef deze echter gesloten. Herhaaldelijk aanbellen leverde geen resultaat op.:ranting2:
We hebben dan maar de steven richting GT gewend en hebben ons dat geen moment beklaagd.:freu:

Door het samenleggen van Krimsons GPS-kennis en Sickboys oriëntatievermogen zijn we er in geslaagd om de afstand PSW-GT (hemelsbreed zo'n 20km) net binnen het uur te overbruggen:eek:

blauwebeer
8 januari 2007, 08:59
Door het samenleggen van Krimsons GPS-kennis en Sickboys oriëntatievermogen zijn we er in geslaagd om de afstand PSW-GT (hemelsbreed zo'n 20km) net binnen het uur te overbruggen:eek:
Die 20km was eerder hels- in plaats van hemelsbreed.:teuflisch
Gelukkig was het duo nog op tijd in GT om te kunnen scoren. :fuck:
Volgende keer op de fiets met een Garmin en attache guidon.

:wink:

Flipper
8 januari 2007, 09:02
Hahahaha dat is bijna een rechte weg. Er zit een bocht in waar brugge aangegeven staat.

:D :rofl:

thesickboy
8 januari 2007, 09:05
Hahahaha dat is bijna een rechte weg. Er zit een bocht in waar brugge aangegeven staat.

:D :rofl:

Dat weten wij nu dus ook!:freu: :freu: :freu:

blauwebeer
8 januari 2007, 09:09
Hahahaha dat is bijna een rechte weg. Er zit een bocht in waar brugge aangegeven staat.
:D :rofl:
Gelukkig dat TSB en Kriimson niet op zoek waren naar Brugge (West-Vlaanderen, België) maar wel naar Brüggen, anders waren ze nu nog niet thuis geweest. :wand:

:wink:

Flipper
8 januari 2007, 11:54
Brugge kan ook natuurlijk.

we hebben toch ergens een .poi van clubs staan meen ik.

tomtietomtietom.

:rolleyes:

Willem2
16 januari 2007, 12:29
Tot 18.00 schijnt de entree nog steeds vrij te zijn. De laatste paar maanden zijn er veel verschillende prijzen geweest. Dit is ook niet bevorderlijk gebleken voor het damesbestand wat ook sterk wisselend is.

Willem2

Willi69
17 januari 2007, 18:54
Tot 18.00 schijnt de entree nog steeds vrij te zijn. De laatste paar maanden zijn er veel verschillende prijzen geweest.
Das stimmt, Sherlock W2! :rolleyes: Seit letzter Woche (!) wird in den Zeitungen geworben mit:

Eintritt frei bis 18 Uhr

Willem2
18 januari 2007, 14:14
Zie ook : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4638 voor een opmerkelijk verhaaltje

Willem2 :wink:

blauwebeer
3 februari 2007, 17:52
Eergisteren via Roermond richting PSW gereden, en bij het verlaten van de autostrade, met zicht op het bord met vermelding ‘Brüggen’ even getwijfeld, maar een resolute ‘ruk-naar-rechts’ zorgde ervoor dat de ijsberenmobiel – wat later bleek – de juiste richting aanhield.

Telefonisch contact met PSW geschiedt altijd heel vriendelijk, en ook eens voorbij het hekwerk wordt men bijzonder vriendelijk ontvangen, krijgt men een badjas, handdoek en sleutel.
Minpuntje is dat de sleutels geen armbandjes hebben, dus goed in het ijsberenvel te bewaren of aan de receptie af te geven. De ijsberenvellen zijn nog in goede staat en ook de handdoeken voelen nog dik en zacht aan.

Wat bij het omkleden onmiddellijk opvalt is dat de vloer aangenaam warm heeft; meerdere delen van het gebouw hebben vloerverwarming en men voelt niet de drang om dadelijk slippers te gaan zoeken.
De kastjes zijn van een normale grootte en vertonen geen sporen van slijtage.
Naast de kleedruimte zijn propere douches die van, weliswaar te korte tijdmechanismen, voorzien zijn, en daarnaast bevinden zich de toiletten en een wastafel met een zeeppompje.
Bij het verlaten van de natte ruimtes komt men aan de sauna, die zeer goed op temperatuur is, en hiernaast bevindt zich de bar voorzien van bruine lederen zetels tegen de muur en een tweede ruimte die via een schuifdeur doorgang naar de tuin biedt. Het centrale ontmoetingspunt is, zoals in de meeste clubs, de bar waar men gratis koffie of frisdrank kan verkrijgen; hier bevinden zich ook – niet onbelangrijk - de beschikbare dames.

Op de eerste verdieping zijn er een viertal kamers, staat er een massagetafel, is een zeer verzorgde eetruimte en de seksbioscoop, die slechts sporadisch, en dan nog voornamelijk door mannen bezocht wordt. Op het enige moment dat er een koppel aanwezig is, wordt de deur discreet gesloten. Verder zijn er nog douches zonder tijdmechanisme en toiletten voorzien.

De kelder is voor de gasten in principe verboden terrein, tenzij men samen met één van de dames aldaar naar de kamer gaat. Op de hoogste verdieping staat er nog een douchecel, een toilet met wastafel, en zijn er nog een viertal kamers.
In de goed onderhouden tuin is een douchewand en staat er een tuinhuisje; bij warmer en zonniger weer is het ongetwijfeld goed in de tuin vertoeven en kan men zich waarschijnlijk ook in het tuinhuisje terugtrekken.

Bij benadering zijn er een 14-tal kamers. Deze in de kelder zijn nog niet gerenoveerd, maar zeker de kamer nummer 6 heeft iets speciaals en is voor sommige dames de favoriete kamer bij uitstek.
De andere kamers zijn zeer ruim en netjes en laten veel lichtinval binnen. Mede door het beperkte aantal dames is er van wachttijden geen sprake.

De thekefrau met ochtenddienst is constant bezig met het ontvangen van de gasten en het verstrekken van sleutels, met het schenken van drankjes en met het plaatsen van theelichtjes; zij wil duidelijk dat de gasten zich op hun gemak voelen. Bovendien zou zij ook voor de bar zeker geen slecht figuur slaan.

In deze club hangt er een ontspannen sfeer, waar een, weliswaar beperkt aantal dames in vergelijking met de grotere clubs zich vrijelijk bewegen. De dames zijn een bont allegaartje van verschillende Oost-Europese nationaliteiten, spreken meestal een aardig woordje Duits, zijn gemiddeld maximum 25 jaren oud, en zien er meer dan behoorlijk uit, veelal zonnebankbruin en de meeste onder hen minimaal 170 cm groot, met fraai gevormde borsten en lange slanke benen. De meeste lopen in mooie lingerie; sommigen lopen enkel in slip. Behoudens enkele uitzonderingen is er van animatie geen sprake, en voorbereidende oefeningen op de bank of aan de bar zijn meer uitzondering dan regel.
Sommigen onder hen stellen nogal vlug de vraag of de ijsbeer op de kamer wil, anderen nemen uitgebreid de tijd om samen iets te drinken, alvorens eventueel naar de kamer af te zakken.

De ganse dag was het vrij rustig en ook na 19.00 uur waren er niet veel ijsberen aanwezig. Vreemd dat deze club door weinig Nederlanders en Belgen bezocht wordt.
Nochtans heeft deze tent wat te bieden, en zijn er onmiskenbaar een aantal redenen die een bezoek verrechtvaardigen, zoals het feit dat sommige dames er als snoepjes uitzien of een heel hoog serviceniveau kunnen bieden, dit in combinatie met de vrije inkom tot 18.00 uur, en een prijsstelling op hetzelfde niveau als de naburige clubs.

Voor ijsberen die een meer relaxte sfeer verkiezen boven het hectische van de andere clubs is dit zeker eens een aan te bevelen alternatief.

:wink:

The Big Boss
4 februari 2007, 00:53
De ganse dag was het vrij rustig en ook na 19.00 uur waren er niet veel ijsberen aanwezig. Vreemd dat deze club door weinig Nederlanders en Belgen bezocht wordt.


Voor ijsberen die een meer relaxte sfeer verkiezen boven het hectische van de andere clubs is dit zeker eens een aan te bevelen alternatief.

:wink:

Ik ben blij, dat Krimson de weg richting PSW heeft gevonden en dit ook vermeld op dit forum. Bij mijn laatste bezoeken, merkte ik steeds vaker dat er meer Nederlandse auto's op de parking staan, maar dat er te weinig over wordt geschreven.

Zeker een club, die de moeite waard is om te bezoeken.

F.

blauwebeer
4 februari 2007, 08:28
Bij mijn laatste bezoeken, merkte ik steeds vaker dat er meer Nederlandse auto's op de parking staan, maar dat er te weinig over wordt geschreven.
Zeker een club, die de moeite waard is om te bezoeken.

F.
Toen Krimson arriveerde stonden er twee wagens met Nederlandse nummerplaat.

Volgens Nici komen er wel regelmatig Nederlanders, en occasioneel een Belg over de vloer, maar doen deze veel te weinig moeite om deze club de bekendheid te geven die ze verdient.
Zoals in de meeste Duitse clubs zien de dames voornoemde volkstammen graag komen.

:wink:

blauwebeer
5 februari 2007, 14:47
Eerder onverwacht vorige week donderdag toch in PSW verzeild geraakt. Een leuk en prijsgunstig tussendoortje, even een nieuwe ervaring meepikken, om daarna naar de GT-stal terug te keren.

Na het inleidende ritueel van omkleden en douchen een blik in de bar geworpen. Ziet er allemaal keurig en zeer strak uit; dit geldt ook voor de aanwezige dames, 8 in totaal, die op basis van hun uiterlijk en leeftijd in PHG of GT zeker geen slecht figuur zouden slaan.
BB zette zich met zijn drankje en krant in de ruimte naast de bar, geen storende sigarettenrook of luidruchtige muziek. Enkele dames kwamen terloops gedag zeggen, en met de bedoeling twee goede keuzes te kunnen maken, had BB een dame opgemerkt met een prikkeldraad-tatoeage op de bovenarm, die geruime tijd aan de bar in gesprek vertoefde en waar hij in de loop van de avond wel eens beter mee wilde kennismaken.

Asia zou echter zijn eerste prooi worden, dit had hij zich voorgenomen, maar tijdens het inleidende gesprek verteld zij dat een stamgast met haar reeds afgesproken had.
Wat in het vat zit verzuurt niet, er zal zich nog wel eens een mogelijkheid voordoen.

Ondertussen was de spanning onder het ijsberenvel sterk opgelopen, prikkeldraadje was niet te bespeuren, kwam daar plotseling een topless vrouwtje aan dat BB wel kon bekoren; bleek de Iraans/Poolse Yasmine te zijn. Een kort inleidend gesprek, handje en later mondje onder het ijsberenvel en al snel kwam de sleutelvraag. Waarom niet, dit zou geen GF-sex worden, maar om de eerste zwemmertjes de vrijheid te gunnen was dit een goed alternatief, en na een klein halfuurtje stonden zij, na een stomende sessie, moe maar voldaan terug aan de bar.

Tijd om af te koelen in de sauna. Terwijl BB daar lag na te genieten zag hij door de glazen deur enkele nieuwe dames arriveren, waaronder ééntje van 1,75 meter met een superfiguur, slank, mooie borsten, lange bruine haren en gehuld in een mooie setje. Deze kon nog wel even wachten, want in de sauna was het heerlijk toeven. Douchen na de sauna, krant en iets te drinken gehaald, zat de brunette aan het schuifraam richting tuin. In het vooruitzicht op een volgende sessie met haar gaan kennismaken, bleek zijn van Russische komaf te zijn. BB heeft ondertussen al wat ervaring met Russinetjes, maar deze zag er volledig anders uit, doch volledig naar zijn ideaalbeeld, en bovendien voorzien van een gezellige babbel. Zij vertelde slechts sporadisch aanwezig te zijn, en vroeg bij voorkeur haar naam niet op het forum te vermelden. Met haar geen schermutselingen in de zetels maar haar verbluffende schoonheid en de aanraking van haar zijdezachte huid deden kleinebeer steigeren. Eens op de kamer deed zij BB onmiddellijk aan één van zijn beste Russische ervaringen van het afgelopen jaar denken, en dit werd gedurende het ganse uur ten overvloede bevestigd. Na de sex nog van een rugmassage, en later op de avond nog regelmatig van haar kleine attenties genoten.

Dit was ongetwijfeld een all time high, dacht BB toen hij languit onderuitgezakt en nagenietend in de zetels lag. Ondertussen was het aantal dames, waaronder enkele mooie exemplaren, tot een 12-tal aangegroeid, met ongeveer evenveel aanwezige ijsberen. Eindelijk de tijd om de laatste pagina’s van de krant door te nemen, zag BB in zijn ooghoek de dame met de prikkeldraad terug verschijnen. Eén veelbetekende blik was genoeg om haar een uitmuntende kop koffie te laten brengen en bij hem plaats te nemen; bleek zij de alom geprezen Nici te zijn.

Nici is een uiterst verzorgde dame die precies weet wat een man wil. Bovendien heeft ook zij een vlotte aangename babbel, en wist zij binnen enkele minuten zeer precies het sterrenbeeld van BB te bepalen. Zij is niet de jonge deerne die snel om de sleutel zaagt, bij haar vloeit dit gewoon uit het samenzijn voort. Als vrij ervaren ijsbeer een sessie mogen meemaken waarvan hij wel gedroomd, maar nooit gedacht had dit te mogen ervaren. Eigenlijk volstaan woorden niet om dit gesexperimenteer te beschrijven, enkel dat een herhaling waarschijnlijk niet te lang op zich zal laten wachten.

Daarna nog met een kop koffie met Nici samen geweest om rond de klok van 22.15 uur met een uiterst voldaan gevoel naar huis te rijden, zeer tevreden in de loop van de dag niet naar GT te zijn gereden. Ook in de toekomst zal de ijsberenmobiel nog meerdere keren naar Wildenrath rijden.

:wink:

The Big Boss
5 februari 2007, 19:12
Tja, na dit alles gelezen te hebben wat Blauwe beer heeft meegemaakt, zal ik er eindelijk weer eens op uit trekken richting PSW. Aanstaande vrijdag zal ik rond een uurtje of half zes daar aan komen waaien. Hopende op veel mooie vrouwen en een gezellige ambiance.

F

bref-jefke
5 februari 2007, 23:17
Tja, na dit alles gelezen te hebben wat Blauwe beer heeft meegemaakt, zal ik er eindelijk weer eens op uit trekken richting PSW. Aanstaande vrijdag zal ik rond een uurtje of half zes daar aan komen waaien. Hopende op veel mooie vrouwen en een gezellige ambiance.

F
Voor alle duidelijkheid Nici is het weekeind van 10/02/07 niet aanwezig, ze viert haar verjaardag dus als je haar moet hebben eerst informeren of ze er is. En denk eraan voor 18.00 uur is het gratis inkom dus doe niet zoals ik die om 18h15 toekwam

The Big Boss
6 februari 2007, 18:35
Voor alle duidelijkheid Nici is het weekeind van 10/02/07 niet aanwezig, ze viert haar verjaardag dus als je haar moet hebben eerst informeren of ze er is. En denk eraan voor 18.00 uur is het gratis inkom dus doe niet zoals ik die om 18h15 toekwam

Jefke,

Bedankt voor de informatie, maar er zullen zeker nog wel een aantal aantrekkelijke vrouwen zijn. Hoop eigenlijk meer op de Russische dame, die Krimson beschreef. Ach, we zien het wel.

F

blauwebeer
6 februari 2007, 18:46
Hoop eigenlijk meer op de Russische dame, die Krimson beschreef. Ach, we zien het wel.

Niet afwachten, gewoon op voorhand telefoneren, als ze zin heeft is de kans zeer groot dat ze aanwezig is.

:wink:

blauwebeer
10 februari 2007, 09:41
Sneeuw en vriestemperatuur, ideale omstandigheden voor een doorgewinterde ijsbeer om op strooptocht trekken. Krimson reed donderdag, voor de tweede maal in evenveel weken naar PSW.
Het werd uiteindelijk een rustige, relaxte dag, een achttal dames en gemiddeld een vijftal ijsberen aanwezig. Drie sessies gehad met Nici, Asia en Doris. Toppers zoals Vicky en Victoria waren afwezig, kleine Angela was er wel, en die staat al voor een volgend bezoek genoteerd. Heeft Krimson weer iets om naar uit te kijken ...

:wink:

Jansen
11 februari 2007, 22:11
Sneeuw en vriestemperatuur, ideale omstandigheden voor een doorgewinterde ijsbeer om op strooptocht trekken. Krimson reed donderdag, voor de tweede maal in evenveel weken naar PSW.
Het werd uiteindelijk een rustige, relaxte dag, een achttal dames en gemiddeld een vijftal ijsberen aanwezig. Drie sessies gehad met Nici, Asia en Doris. Toppers zoals Vicky en Victoria waren afwezig, kleine Angela was er wel, en die staat al voor een volgend bezoek genoteerd. Heeft Krimson weer iets om naar uit te kijken ...

:wink:

He vriend hoe is het met je? zien we je niet meer in PHG of GT of zijn je favorieten daar niet aanwezig. Bijvb. Marina (zij is net naar huis gegaan )
Is Wildenrath iets voor mij ?
Jij kent me onderhand wel en ook mijn smaak.;)

The Big Boss
16 februari 2007, 19:43
Het was inmiddels al weer een hele lange tijd geleden dat The Big Boss bij PSW aan de deur klopte om al dat lekkers weer van dichtbij mee te maken, maar vorige week vrijdag was het dan eindelijk weer eens zover.
Door het drukke verkeer op de weg en één of andere malloot die tussen de snelweg en Roermond slechts 30-40 km per uur reed, kwam ik pas tegen 6 uur aan in Wildenrath. De deur werd open gedaan door Martina en dat was weer een verassing. Ze was sinds 4 dagen weer terug werkzaam als Thekefrau. Mooier kon het niet beginnen.
Gratis entree (tot 18 uur), dus ik kreeg meteen een handdoek en een Bademantel uitgereikt. Even omkleden, douchen en naar binnen. Daar aangekomen, waren er een stuk of 12 dames aanwezig en een stuk of 10 ijsberen. Voor mij waren bekend: Nici, Marjam en Asia. Helaas was Victoria er niet, zij bleek ergens anders aan het werk te zijn volgens Blauwbeer.
Mijn eerste plan was om eerst met Nici naar de kamer te gaan en daarna te kijken wie er dan op mijn neukstaaf mocht klimmen. Maar ik had weinig geluk, want Nici vertrok al vrij snel weer naar huis, om haar verjaardag thuis te vieren.
Dus maar op zoek gegaan naar een andere dame. Na een flinke tijd de kat uit de boom te hebben gekeken, had ik besloten met een langharige (tot op haar billen) zwartharige schoonheid naar de kamer te gaan. Ze kon nog maar heel slecht Duits en op de kamer was het niet top. Het pijpen was redelijk goed en het neuken was zeer goed, maar toch was er te weinig chemie tussen ons. Waarschijnlijk door de taalbarriere.
Daarna richting het restaurant gegaan en voor € 10,00 een maaltijd gekregen. Spaghetti Bolognaise en ik moet bekennen, dat die goed smaakte. Ik las ergens hierboven, dat het eten slecht zou zijn maar ik heb gelukkig het bewijs geproeft, dat dat niet zo was.
Daarna op zoek gegaan naar mijn volgende prooi en die gevonden in Asia. Helaas had ze deze dag haar periode, maar ze wilde wel met me naar de kamer voor een heerlijke pijpbeurt. En zoals ik van haar gewend ben, ging het er weer vertrouwd aan toe. Weer heerlijk mogen genieten van haar zalige tongetje en heerlijke handjes. Zoenen vol overgaven en zalig pijpen. Weer een zalig half uurtje meegemaakt. Ze maakte het af mit aufnahme en rekende me alleen het half uur. Beter kan niet.
Daarna mezelf weer omgekleed en weer terug naar huis gereden. Moe en zeer voldaan.

F

wooley
25 februari 2007, 12:32
Wooley is altijd geil,
dus vorige week zondag maar weer eens naar PSW gegaanHet was pas 14:00 uur dus entree gratis.....
Het was er niet zo druk en ik voelde me net een konijn tussen een paar hongerige tijgerinnen.......
Toen ik even naar de bios ging,kreeg ik al gauw gezelschap van een blonde duitse (ben haar naam vergeten) die zich ontfermde over kleine willy
Ben dan ook even met deze mooie dame op kamer geweest,maar ik kwam al veel te snel klaar...:rubbel: :rubbel: ...
Dame was erg mooi,maar professioneel,want ze begon zich meteen weer aan te doen.(10-15 minuten op kamer)...
Daarna even aan de bar bijkomen en ja er kwam de volgende al om zich over willy te ontfermen....
Ditmaal een kleine poolse met kort zwart haar,al wat ouder en helaas ben ik haar naam ook kwijt...:rolleyes:
Met haar wel een heerlijk halfuur beleefd,lekker PZC,neuken in verschillende posities en FT in haar pijpbekkie....
Daarna nog even lekker liggen praten,dus dit keer ene echte GFE
Aansluitend nog een lekker bakkie koffie gedronken en even gebabbeld met de thekefrau claudia.....(jammer dat ze niet op kamer gaat)
Kortom weer een goed geil weekend gehad,wordt vervolgd:rofl: :wink:

manfredi06
11 maart 2007, 19:41
heren,

Als ik een middag naar deze club wil Is er dan wat te beleven of kan ik beter naar YY gaan ?

bvd

manfred

Willem2
11 maart 2007, 22:36
heren,

Als ik een middag naar deze club wil Is er dan wat te beleven of kan ik beter naar YY gaan ?

bvd

manfred

Gewoon proberen want dat schijnt nog steeds niks te kosten ( de middag dan hé)

Willem2

The Big Boss
12 maart 2007, 20:23
Gewoon proberen want dat schijnt nog steeds niks te kosten ( de middag dan hé)

Willem2

Ben er een aantal weken geleden op vrijdag geweest en kwam net voor 18 uur aan. Hoefde geen entree te betalen. Alleen betaal je dan 10 euro voor het eten, als je honger hebt.
En mocht het echt niets zijn, kun je altijd nog naar GT, want dat is een kwartiertje rijden vanaf PSW.

blauwebeer
12 maart 2007, 20:44
En mocht het echt niets zijn, kun je altijd nog naar GT, want dat is een kwartiertje rijden vanaf PSW.
De keren dat Krimson er was, is hij steeds goed aan zijn trekken (niet zelf gedaan natuurlijk :eek: ) gekomen.
Een kwartiertje van PSW naar GT, een kleine afstand voor de ijsbeer, een wereld van verschil, van een rustige, relaxte club, naar een mallemolen, een draaikolk van genot. Zo hebben ze beide hun charmante kantjes.

Krimson :wink:

blauwebeer
23 maart 2007, 09:52
‘The Times They Are a-Changin', zong Bob Dylan reeds in 1964.
Anno 2007 blijkt dit nog steeds waar te zijn.
Enkele weken geleden goede ervaringen in PSW opgedaan, en nu :

Bij aankomst omstreeks 13.00 uur blijken Krimson en Thesickboy de eerste gasten van de dag te zijn. Zeer vriendelijke ontvangst door de Tunesische Thekefrau, krijgen zij ieder twee handdoeken en één badjas. Aan de bar zitten er 7 dames, maar geen Vicky, Victoria, Nici of Angela. In de tuin zijn de voorbereidingen voor het zwembad al aan de gang, … er is namelijk al een lint gespannen.

Met de meest aantrekkelijk dame van de tent naar de kamer, doch dit blijkt absoluut geen schot de in de roos te zijn.

Ondanks het feit dat deze club qua inrichting wel wat potentieel heeft, ondanks het feit dat er een aantal dames zijn of waren die een meer dan behoorlijke service bieden, ondanks de nieuwe actie die momenteel gevoerd wordt, slagen een aantal profiteurs er altijd in om de sfeer te verzieken.
Zolang het management er niet in slaagt om het meidenserviceniveau op het gemiddelde van de naburige clubs te brengen, zullen alle initiatieven een maat voor niets blijven.

:wink:

thesickboy
23 maart 2007, 10:07
Voor Sickboy wat het gisteren het allereerste bezoek aan PSW en dat was geen meevaller. Zoals Krimson hierboven verwoordt is het inderdaad een mooie club met op vlak van infrastructuur heel wat mogelijkheden. Alleen, met drie vrouwen en een paardenkop zal je het niet redden natuurlijk. Allicht zal er later op de avond wel wat meer vlees in de kuip te vinden zijn maar Krimson en TSB kozen wijselijk eieren voor hun geld.
Na een beleefdheidswip raapten ze hun eieren bij elkaar en doken ze opnieuw de ijsberenmobiel in en zetten koers naar PT Krefeld om daar hun niet geringe lusten te gaan botvieren.

Iedereen verdient een tweede kans, in het geval van Sickboy en PSW zal die nog wel even op zich laten wachten.

:wink:

Jansen
23 maart 2007, 23:55
Krimson werd de voorbije weken teveel verwend, het zal wel aan hem liggen ...

Een tweede ronde heeft totaal geen zin, en tijdens het omkleden omstreeks 14.30 uur komt reeds de derde gast van de dag binnentuimelen.

Krimson :angryfire

Ja ik hoorde dat Sonny op de parkeerplaats gisteren net in de middag weer vaarwel heeft gezegd omdat er geen levendigheid was.
Ja en als er geen auto,s staan dan zijn er weinig beren en dan meestal ook weinig dames,met het risico dat het dan een tegenvaller gaat worden.
Ik zou dan ook niet verder gaan maar omdraaien.

blauwebeer
24 maart 2007, 11:50
Ja en als er geen auto,s staan dan zijn er weinig beren en dan meestal ook weinig dames,met het risico dat het dan een tegenvaller gaat worden.

Met de damesverhouding was niets mis, 7 vrouwen voor 2 beertjes, en later zelfs voor één beertje. :freu:

Die man moet zich in de hemel gewaand hebben, alleen waren er hier geen 1.000 maagden, vermoedelijk zelfs geen één. :nee:

:wink:

thesickboy
24 maart 2007, 14:29
Die man moet zich in de hemel gewaand hebben, alleen waren er hier geen 1.000 maagden, vermoedelijk zelfs geen één. :nee:

De man leek dan ook geen moslim.Vermoedelijk had hij gewoon gerekend op een paar blondines,wat brunettes én rijstpap met gouden lepeltjes...

:wink:

bref-jefke
24 maart 2007, 22:28
Ben er ook vrijdag 23/03 gepasseerd, heel weinig ijsberen doch het aantal vrouwen viel wel mee. Helaas geen Nici (zou verlopig gestopt zijn) maar wel haar vriendin Victoria. En toch nog enkele andere mooie dames, gebleven tot 21u30 en dan nog steeds een twaalftal vrouwen aanwezig, jammer genoeg tussendoor een ijsbeer dus teweinig sfeer, anderzijds er zijn sinds een aantal maanden dezelfde gezichten aanwezig wat er op wijst dat het er kwa verdienste toch niet zo slecht zal zijn (voor de vrouwen dan).

Willi69
14 april 2007, 16:09
Aktuelle Infos aus dem heutigen EXPRESS:

25 - 35 internationale Girls (ab 18)
Mo. + Do. die ultimative FKK-Party
Täglich 10 verschiedene Gerichte, Getränke frei
1 x Spaß = 50
2 x Spaß = 75
3 x Spaß = 100
NEU: jeder 5. Gast Eintritt frei und inklusive 1 Programm frei
Geöffnet von 10 - 5 Uhr, Eintritt bis 18 Uhr frei.

Willi69
23 mei 2007, 18:11
Heute in der BILD-Zeitung gesehen:

1.6. - 8.6. Eintritt frei!

Die Chance: FKK Wildenrath erleben + Freibier, soviel du willst.
Das ist doch mal ein faires Angebot für alle holländischen Eisbären! :prost: :freu:

Willem2
23 mei 2007, 18:32
Heute in der BILD-Zeitung gesehen:

Das ist doch mal ein faires Angebot für alle holländischen Eisbären! :prost: :freu:

So nur für holländischen Eisbären :freu: :wink:

Willi69
31 mei 2007, 18:59
Ich glaube, die haben Angst vor den holländischen Eisbären. :eek: Heute heißt es nur noch (statt "Freibier, soviel du willst"):

1 Bier frei
Und:

Unter neuer Leitung

Babbel
31 mei 2007, 22:12
..... Voor bier moet 5 euro worden betaald, maar dat is om de Engelsen een beetje in het gareel te houden.
.....

en


........
Dat het bier 5,- kost, is van weinig betekenis. Als dat hordes zuipende Britten buiten de deur houdt, is het alleen maar positief. En als je wat euro's kunt besparen door alleen fris te drinken, is ook dat niet negatief.

......
en


Ich glaube, die haben Angst vor den holländischen Eisbären. :eek: Heute heißt es nur noch (statt "Freibier, soviel du willst"):


Het komt dus door de engelsen :cool: ....... en comazuipen is toch een duitse sport :D ;)

Willi69
2 juni 2007, 13:01
Schon wieder Neues aus Wildenrath: :eek:

Sowohl in der Zeitung wie auch auf der Homepage steht jetzt:

Die Chance
Ab dem 1.6. - 8.6. ohne Eintritt zu erleben
und

Eintritt bis 18 Uhr frei
Auch die "neue Leitung" hat offensichtlich nicht verstanden, wie seriöse Werbung auszusehen hat. Daher ist dieses mein letztes Posting zur Parksauna, ich werde keine - offensichtlich falschen - Infos mehr verbreiten. :nee: Der Club ist und bleibt einfach Scheiße :angryfire, dazu passt auch ein aktuelles Posting im Rhf, in dem die gefürchtete Sunny, alias Alayla (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2735) erwähnt wird (als eines von 7 anwesenden Mädels)! :eek:

ijsbeer
6 juni 2007, 21:19
Zoals Willi69 hierboven al aangeeft is het de clubleiding sinds de verbouwing volledig de verkeerde weg ingeslagen!

ijsbeer
6 juni 2007, 22:34
Na de verbouwing moesten er plotseling verschillende prijsnivo's worden gehanteerd zoals "gratis" entree! Echter bij binnenkomst werd je meteen duidelijk gemaakt dat het eerste half uur op de kamer dan 80 EURO zou kosten, waarvan de dames dan 30 EURO moesten afstaan aan de club (verkapte entree dus!) Voor deze 30 EURO waren alleen nog maar de softdrinks vrij. Voor vele gasten (waarvan ik er 1 was) was dit de beroemde druppel! :thefinger

Later is het prijsnivo weer omgezet; tot 18u gratis (echter je krijgt dan niets aan consumpties of eten of je betaald voor het eerste half uur 100 EURO (waarvan de dame weer 50 EURO afdraagt aan de club) en dan is alles normaal met eten en drinken of god moge weten hoe het in elkaar zit! :confused:

De clubleiding :sleep: heeft denk ik (en volgens vele gasten) een paar cruciale inschattingsfouten gemaakt:

1) De verbouwing zelf; de club was voorheen een zeer goede club met vele TA's en veel vaste gasten. De verbouwing heeft geleidt tot een te modern en steriel geheel waarin je je absoluut niet thuis voelt. De grote bar, de haard en het klapdeurtje richting uitgang/kleedkamer hadden voorheen iets....het grote geld had men zich kunnen besparen, een goede verfbeurt met hier en daar wat klein aanpassing waren voldoende geweest.:rubbel:

2) Het prijsnivo; veel gasten zijn en voelden zich op het verkeerde been gezet door de clubleiding met zogenaamde mooie lokkertjes als "gratis'. Ze zijn vertrokken :wink: naar GT en PHG (ook al is/was PSW van dezelfde eigenaar).

3) De openingstijden; 10 tot 05 uur... met deze tijden geef je als clubleiding aan dat je niet weet wat je wilt zijn: sauna of nachtclub:confused: . De late openingstijd trekt hoofdzakelijk verkeerd publiek:cool: . Een aantal is de club ook meer als nachtclub gaan beschouwen. Consequentie overdag weinig of geen gasten waardoor ook de dames naar elders vertrokken. Dit heeft waarschijnlijk geleidt tot de lokkertjes als gratis entree tot 18u.

4) door dit alles zijn vrijwel alle dames naar de concurrentie vertrokken.

De club zit nu waarschijnlijk met een gigantisch probleem, er wordt op hun site al geadverteerd met "iedere vijfde gast; gratis entree en het eerste half uur op de kamer vrij" ...... probleem hieraan is: wie vertrouwd deze clubleiding nog en wie controleerd of dit ook werkelijk gebeurd. Tot op heden zijn er geen verhalen of dit forum geschreven over ijsberen die dit mee hebben gemaakt :nee:

Slimmer was geweest de hele verbouwing achterwege te laten, de sluitingstijd te beperken tot 1 of 2 uur. Tot 18 uur 20 EURO entree te vragen waarbij bv. alleen de softdrinks en het fruehstueck vrij zijn en je voor het bier een schappelijke prijs hanteert. Na 18 uur 40 EURO entree incl. softdrinks, bier en eten (PHG kwaliteit). Met een dergelijk concept zoals ik hier aangeef schep je duidelijkheid en ben je nog interessant met concurrentie als YY, GT of PHG in je buurt. PSW is geen club waar je een hele dag naar toe gaat (50 EURO entree is voor deze club te veel entree) zoals YY, GT of PHG. Op deze manier ben je overdag interessant voor de snelle bezoeker en 's-avonds voor de blijver! Voor de dames wordt het op deze manier ook weer interessant to :fuck:

Ik hoop dat de PSW clubleiding iets met deze aanbeveling doet en dat het daardoor weer zo goed wordt als voor 3-4 jaar. Zo niet, zullen de voormalige gasten wegblijven :wink: en uitwijken naar YY, GT of PHG.

blauwebeer
6 juni 2007, 22:41
Zo niet, zullen de voormalige gasten wegblijven :wink: en uitwijken naar YY, GT of PHG.
Als dat ondertussen al niet gebeurd is.
Sommigen zijn zelfs naar Paradiso uitgeweken, en hebben zich dat nog geen seconde beklaagd. :freu:

:wink:

ijsbeer
7 juli 2007, 02:44
Na een storm van kritiek het afgelopen jaar op het gevoerde beleid van het PSW management vraag ik of er nog ijsberen de laatste tijd deze sauna of nachtclub (wat is het eigenlijk) hebben bezocht?

1) hoeveel bedraag de entree? En op welk moment (tot 18u nog gratis?)

2) En indien gratis entree? Wat krijg je wel of niet? of wat moet je bijbetalen?

3) Hoeveel dames zitten er gemiddeld van do t/m za? En betreft het TA's of B en C-keus?

Of blijft iedereen deze club mijden?

Jeannette-Melanie
7 juli 2007, 15:02
1)ja bis 18:00 Uhr dann musst du aber getränke bezahlen
2)wenn du eintritt bezahlst sind dort alle getränke (Außer wodka,cocktails etc) und essen,sauna inkl.
3)ich kann sagen ja dort sind ta dadurch das im moment viele versch.da sind ist für jeden was dabei
Kommt einfach mal vorbei und gibt den ganz neuen besitzer mal eine chance

Willi69
7 juli 2007, 15:25
Kommt einfach mal vorbei und gibt den ganz neuen besitzer mal eine chance
Solange der die gleichen Fehler macht wie sein Vorgänger, lohnt es sicher nicht! :nee: Im heutigen Express steht immer noch die schon weiter oben bemängelte Anzeige: Oben links groß und fett "Freier Eintritt" und unten rechts im Kleingedruckten "Freier Eintritt bis 18 Uhr". :eek:

1)ja bis 18:00 Uhr dann musst du aber getränke bezahlen
Was soll das? :wand: Mit solchen versteckten Kosten werdet ihr sicher zurecht keine (Stamm-)Gäste gewinnen! :angryfire Und die Abzockerinnen wie Sunny / Aaliyah solltet ihr langsam auch mal aussortieren! :mad:

Wenn ihr eine echte Chance haben wollt, macht die gleichen Preise wie die anderen Clubs in der Umgebung, bei mindestens gleich gutem Service, ohne Wenn und Aber... :wink:

bref-jefke
16 september 2007, 20:23
gisteren zat 15/09 ins PSW geweest, blijkbaar nog steeds het wintersysteem voor 18:00 gratis drankjes te betalen na 18:00 50 euro.
Aanwezig helaas weinig ijsberen en ook weinig vrouwen waaronder Sara (juist die met de oogtatoe) Yasmine en een zekere Tanja. Uiteraard ook een aantal nieuwe, waaronder 2 hele mooie die niet willen gelikt worden, komen blijkbaar uit de "school" van Stella zie SKW

egon, Dr. Rammler
18 september 2007, 14:09
gisteren zat 15/09 ins PSW geweest, blijkbaar nog steeds het wintersysteem voor 18:00 gratis drankjes te betalen na 18:00 50 euro.
Aanwezig helaas weinig ijsberen en ook weinig vrouwen waaronder Sara (juist die met de oogtatoe) Yasmine en een zekere Tanja. Uiteraard ook een aantal nieuwe, waaronder 2 hele mooie die niet willen gelikt worden, komen blijkbaar uit de "school" van Stella zie SKW

die niet willen gelikt worden ?? unglaublich !! sollen sie sich doch selber lecken oder in ein Laufhaus abwandern :green_smi

" weinig Vrouwen " ??? wie viele sind denn so ca. immer vorhanden ???
und ab welcher Uhrzeit ???
lass dir doch nicht so die Würmer aus der Nase ziehen

Freddy_K
28 oktober 2007, 19:47
wij zijn zondag vrij vroeg op de dag (tussen 12 en 13u) gaan kijken. Er waren maar 2 meiden maar wij wilden alleen even kijken en hebben nog wat gewacht op meiden. De club is erg mooi geworden en het is jammer dat het niet zo schijnt te lopen als ik het zo lees. Wij hebben er vroeger wel mooie middagen / avonden mogen beleven. Club ziet er zonder meer goed uit.

Rond 13:30 denk ik kwam de Bulgaarse Maggy binnen. 19 jaar en lekker figuur en niet bepaald verlegen. Ben nog met haar naar de kamer geweest.

egon, Dr. Rammler
31 oktober 2007, 17:07
wij zijn zondag vrij vroeg op de dag (tussen 12 en 13u) gaan kijken. Er waren maar 2 meiden maar wij wilden alleen even kijken en hebben nog wat gewacht op meiden. De club is erg mooi geworden en het is jammer dat het niet zo schijnt te lopen als ik het zo lees. Wij hebben er vroeger wel mooie middagen / avonden mogen beleven. Club ziet er zonder meer goed uit.

Rond 13:30 denk ik kwam de Bulgaarse Maggy binnen. 19 jaar en lekker figuur en niet bepaald verlegen. Ben nog met haar naar de kamer geweest.

oh, oh, das hört sich ja alles nicht so gut an..................:eek:

jeepie
1 december 2007, 12:00
vanmorgen heb ik me geschoren van boven en van onderen. en dadelijk vertrek ik richting PSW. ik heb opgebeld en ze beweren dat er 15 dames aanwezig zijn. en de entree tot 18:00 vrij is. maar ik ga eerst ff lotje kopen 6 aus 49. want de Lotto-jackpot staat nu in duitsland op 38 miljoen euro. de hoogste jackpot ooit in Duitsland. en als ik dat win koop ik PSW op. en dan ga IK PSW eens grondig verbouwen. er komen zowieso 2 wrhillpools binnen. en eentje buiten. en een buitenzwembad. en verlaag de entreeprijs naar 30,-

Willem2
1 december 2007, 13:37
Je hebt nogal plannen.
Mag ik je wijzen op het volgende :


....en de entree tot 18:00 vrij is.
en

.....en verlaag de entreeprijs naar 30,-

:eek:
En er is daar al heel wat verbouwd :o

dream68
25 maart 2008, 10:41
en de dames zijn ook niet altijd "hot"...
De dagen zijn voorbij waar je een top garantie had...

Freddy_K
5 april 2008, 13:57
volgens 6today is dit het huidige aanbod:

http://6today.de/ddorf/parksauna/index.html

carrera-gt3
6 april 2008, 23:03
Waarom zetten ze dit dan niet op hun website bij gallery ofzo,beetje vaag
ik neem de gok niet en dan weer een afknapper tegemoet gaan, ga deze week
weer richting Freude dan maar.

wooley
5 mei 2008, 18:49
vlgs website is het tot 18.00 uur weer gratis.....:confused:

Willi69
1 juni 2008, 13:49
AB 13.6.2008 Neueröffnung in den Räumen der bisherigen Parksauna (http://www.parksauna.info):

FKK Pegasus

=> http://www.fkk-pegasus.de

jeepie
5 juni 2008, 06:00
ik hoop niet. dat ze continu aan het rommelen aan de prijzen. zoals voorheen. want dan kunnen ze net zo goed de boel meteen sluiten

Johnny99
16 juni 2008, 18:17
Zaterdag een kijkje gaan nemen hier. Kijken of er met de heropening nieuw leven in de brouwerij is gekomen.

Rond 17.00 uur aangekomen.
Entree €50,-. Inclusief drank en eten. Prijzen van de dames zoals gewend. €50,- half uur €75,- uur. Dus weer zoals vanouds.

In de tuin hebben ze een zwembad aangelegd en een buiten-bar. Ziet er leuk uit maar het is allemaal nog niet tot in de puntjes klaar.
Binnen is niets meer verandert sinds de verbouwing van een tijd geleden, ziet er allemaal netjes uit.

Door de Thekenfrau en 2 dames ontvangen. 50 Euries gedokt en mijn berenvel aangetrokken. Naar binnen, de 2 dames die ik bij binnenkomst al zag waren ook de enige aanwezige dames. Later zou er nog 1 binnenkomen. 1 gast andere gast aanwezig. Toen ik naar buiten ging waren er nog 2 bijgekomen.

1 Van de dames kwam al snel naar mij toe en vertelde dat ze vrijdag grote party hadden ivm de heropening. Daarom was het zo rustig. Tja dat hadden ze bij binnenkomst wel even mogen zeggen.
Toch met betreffende dame naar de kamer, ze zag er leuk uit. Ik dacht effe wippen en weer naar huis. Totaal geen sfeer. Op de kamer aangekomen begon de dame al direct te klagen dat ze moe was en blablabla ... van het feest. Dit wil je als ijsbeer niet horen en bij mij was de zin eigenlijk al over. Toch het voordeel van de twijfel gegeven. Na een 15 minuten de moed opgegeven. Totale flop. Dame betaald en omkleden, dat was naar 3 kwartier.

Bij het verlaten van de club vroeg de thekenfrau of het goed was geweest? Leider NEIN!!! Hoezo, vraagt ze, je bent toch de hele middag hier geweest. Nou als je na 3 kwartier al niet meer weet wie van je 2 koppige publiek wanneer binnenkwam, dan ben je niet goed bezig naar mijn idee. Dit is heel net uitgedrukt voor mijn gevoel!!!
Maar het ging nog verder, je had ook gisteren moeten komen was haar commentaar, maar toen kon ik niet. Je had ook wel mogen zeggen dat er niks te doen was merkte ik op. Dat heb ik toch gezegd zei ze, nou nee hoor. Je hebt ook niks gevraagd kreeg toen te horen. Toen zakten mijn sokken af. Wat een dom antwoord!!!!

Het was al niet veel meer in Wildenrath de laatste tijd. Maar dit is absoluut het dieptepunt, als ze klanten zo behandelen.

Ik ga hier dus NOOIT meer naar toe!!!!

Snel in de auto en naar mijn favoriete club in de buurt, waarover elders meer. Pff, dit lucht wel effe op.

Boobies
16 juni 2008, 18:39
Voor je maar nu voorkom je wel dat andere ijsberen eens een kijkje gaan nemen uit nieuwsgierigheid.

Voor mij staat vast dat ondanks de nieuwe naam er niets wezenlijks is veranderd (lees verbeterd) blijft dus een NO GO AREA

In ieder geval bedankt voor de waarschuwing !

jeepie
9 oktober 2008, 20:41
is pegasus weer gesloten. hun website is niet meer bereikbaar

laurent74
9 oktober 2008, 21:15
is pegasus weer gesloten. hun website is niet meer bereikbaar

Ik heb geen probleem ermee : http://fkk-pegasus.de/ :confused:

capello
10 oktober 2008, 09:35
Ik ben meerdere malen in PSW geweest en na de zoveelste aanpassing van de prijzen, heb ik een 1,5 jaar geleden besloten om er niet meer heen te gaan.
Onbetrouwbare club met onduidelijke prijsstelling en dames die, als je je badjas pas half aan hebt, al beginnen over champagne etc.
Een nieuwe naam is leuk, maar ik denk niet dat het veel verschil maakt met PSW.

blauwebeer
10 oktober 2008, 09:49
Wat hebben we heimwee naar die mooie tijd met Nici ... :o

Blauwebeer :wink:

Dennis
10 oktober 2008, 20:47
Wat hebben we heimwee naar die mooie tijd met Nici ... :o

Blauwebeer :wink:

Heimwee naar Nici heb ik niet, maar Naomi (foto nog steeds aanwezig op website Pegasus), (grote) Monica, Sandy (nu PHG) en al die andere dames... , bardame Stella (later ook voor de bar werkzaam :p) WOW! Heerlijke tijden beleefd in PSW! Supergezellig, de beste saunaclub ooit. Maar helaas, time changes everything :mad: Het is en zal nooit meer zo worden als in 2004/ 2005. Time to move on

bref-jefke
13 oktober 2008, 00:35
Heimwee naar Nici heb ik niet, maar Naomi (foto nog steeds aanwezig op website Pegasus), (grote) Monica, Sandy (nu PHG) en al die andere dames... , bardame Stella (later ook voor de bar werkzaam :p) WOW! Heerlijke tijden beleefd in PSW! Supergezellig, de beste saunaclub ooit. Maar helaas, time changes everything :mad: Het is en zal nooit meer zo worden als in 2004/ 2005. Time to move on

ben er voor 2 weken nog geweest op een zaterdagavond, de bezetting is wat aan de magere kant doch er hebben nooit massa's vrouwen gewerkt. Maria is nog steeds bardame en er zitten nog steeds een aantal meisjes die er een half jaar geleden ook al waren, dus zo slecht zal het dan ook weer niet lopen.
De entree kost 50 euro als vanouds en bij mijn weten, heb ik niemand horen of komen vragen om champagne mee te drinken.
ps de website werkt terug.

Dennis
13 oktober 2008, 05:53
ben er voor 2 weken nog geweest op een zaterdagavond, de bezetting is wat aan de magere kant doch er hebben nooit massa's vrouwen gewerkt. Maria is nog steeds bardame en er zitten nog steeds een aantal meisjes die er een half jaar geleden ook al waren, dus zo slecht zal het dan ook weer niet lopen.
De entree kost 50 euro als vanouds en bij mijn weten, heb ik niemand horen of komen vragen om champagne mee te drinken.
ps de website werkt terug.

Ik heb het over 4 jaar geleden en geloof me, dat is een wereld van verschil met de huidige sitautie!

bref-jefke
13 oktober 2008, 21:35
Ik heb het over 4 jaar geleden en geloof me, dat is een wereld van verschil met de huidige sitautie!

4 jaar geleden waren er slechts 3 zaken PHG (waar ze dan reklame maakten voor wildenrath) tag en nacht café in Sittard 31 en PWS. Het leuke aan pws was, dat ze open zijn tot in de vroeg uurtjes.
Doch is er zoveel keuze nu, en een beetje door hun ongustige ligging heeft de zaak wat afgedaan, YY, VV, PHG, LR, Samya om er maar enkele te noemen, hebben blijkbaar de fakkel overgenomen en dat is wel jammer en ja kleppers zoals Nici (nu Vicky) en Victoria (nu Valeria) beiden in Traumparadies werkzaam lokten vroeger makkelijker klanten, gevolg toen meerdere meisjes aanwezig, en nu geen kleppers meer dus.... het is een vicieuze cirkel waar men meestal niet meer uitraakt.

SFL
16 april 2009, 23:45
Rijn-Roer 5-daagse van Smokingfetishlover alias de Master Bull
(van 5/4 tot 9/4): :lostit:
-Zondag een tamelijk lekker sfeertje in GT
-Maandag enorme kutdag door de vergissing te maken van naar Partytreff Wildenrath te gaan
-Dinsdag was de absolute topdag voor Master-Bull in LR
-Woensdag een geslaagde dag in Partytreff Willich, waar mijn verwachtingen voldaan werden
-Donderdag matige afsluiter wegens de kramp in mijn ballen en mijn pik die er bijna afviel.
......................

Maandag:
Voor de verandering in ander gezelschap en iets op het programma dat nieuw is voor mij. Met de Killer-Bull naar een party-treff. Dewelke wisten we niet op voorhand, maar ik opteerde voor partytreff willich (jah ich will), vanwege de recensies die ik eerder op dit forum kon lezen. Hoewel mijn wingman van dienst, niet alleen de killer was, was hij ook de driver. Uiteindelijk is het diegene die rijdt, degene die volgens onze regels de bestemming mag kiezen. Helaas wou hij niet tot Willich rijden en nam eerder de afslag, waar hij reeds een dergelijke partytreff wist. Namelijk partytreff wildenrath, in het gelijknamige gat… Voorheen beter bekend als Parksauna wildenrath. Ik vertrouwde het zaakje niet helemaal en gebood Killer-Bull eerst te laten telefoneren naar het betreffende etablissement om te informeren naar het aantal vrouwen daar aanwezig. In gebrekkig Duits met Vlaamse tongval (à la Jean-Marie Pfaff) vroeg hij naar de kwaliteit en kwantiteit van de dames en kreeg 30 als antwoord. Ik vroeg hem of hij het wel zeker wist, want 30 of 13 gelijken in het Duits nog al op elkaar. Hij was er zeker van en daarom was ik wel verheugd om voor 99 euro een raceneuk van 3 uur te gaan houden met een groot deel van die 30.
Bij aankomst vroeg ik aan de receptie voor alle zekerheid nog eens hoeveel DVP’s er waren. 10 klonk het toen als antwoord. Dat was al een harde opdoffer, maar nu we toch daar waren en mijn broek gevuld was met veel lust, leek het ons het beste om toch maar te blijven. Toen de dame aan de receptie de twijfel op onze stierenkop zag, stelde ze voor om er eentje te gaan halen. Ze kwam terug met een donker meisje van Marokkaanse origine. Voor de killer was ze meteen goed gekeurd, maar ondanks het feit dat ze een leuk snoetje had, was ze toch te tenger en te klein om deze seksmachine van 95kg over haar heen te krijgen. Toen de ontvangstdame mijn bedenkelijke snuit in de gaten kreeg, vroeg ze me om er nog een tweede bij te halen (maar dat was dan wel de laatste zei ze erbij). Ok, 1min later komt ze terug met een Portugees mokkel. Nabij 1m70, iets atletischer gebouwd en een lekker kont… Goed, we hapten meteen toe, kregen wat toelichting en de sleutel van de locker. Stierenpak weer omgeruild voor een ijsberenvacht en wij via de kleine sauna de bar binnengelopen. En raad eens hoeveel dames er daar waren? 3 stuks (incluis de ontvangstdame zelf) Zelfs geen klanten… We konden toen wel janken… Erger nog: ik heb het meteen op een zuipen gezet. Bij de vraag waar de andere 7 waren, kregen we als antwoord dat die in de loop van de dag wel zouden arriveren. Na een kwartiertje kwamen de 2 gebruinde hindes ons gezelschap houden en na wat geouwehoer en nog meer bier, zijn me met beiden naar de kino getrokken. We hadden nu toch entree betaald en dan konden we er maar beter het beste van maken. De killer met de Marokkaanse Raminn of iets in die aard (1m60, 40à45kg, zwart krullend halflang haar en vooraan in de 20). Hij zat enkele meters tegenover mij en ik zag uit mijn ooghoeken dat zijn gigantische killerpik al mooi rechtop stond. Bij mij liep het niet zo vlotjes met de Portugese Keira (1m70, lang donkerbruin haar, amandelvormige oogjes, 50à55kg, kleine tietjes en mooi rond kontje) In eerste instantie omdat ze pijpte met condoom, zij niet zoende, weinig service bood en er al snel de brui aan gaf… We hielden het voor bekeken en gunden de Killer en zijn zwarte kat wat privacy door direct de kino te verlaten. Onder in de bar toegekomen was er één Nederlander bijgekomen, die intentie had om zo meteen met de barvrouw (1m75, bleek, heel mager, donkerblond en lange haren in wetlook) naar de kamer te gaan. Daar zat ik dan, nog steeds niet van mijn zaad af, bierdrinkend en op mijn kin kloppend naar buiten te staren. Keira bleef zelfs niet bij me zitten en zonderde zich ver van me af in een sofa. Toen de killer voldaan terugkwam, zijn we meteen in de sauna gaan hangen (was eigenlijk het beste van heel de dag: proper en heel heet). Na een douche zijn we een kijkje gaan nemen op de eerste etage, waar een beperkt buffet klaar stond, maar waarvan niets te vreten was… Rotslecht gewoon! Toen we weer naar onderen gingen, constateerden we dat er nieuwe gezichten toegekomen waren: een Duitse klant en 2 dames. Waarvan 1 duitse, die wel vriendelijk was, waar echt zo lelijk als de nacht was, dat ik een hijskraan zou nodig hebben om bij haar mijn pik naar boven te krijgen. De andere was Honey (Hongaars, mollig -om niet te zeggen redelijk dik-, 1m75, 80à90kg en lang krullende blonde haren). Terwijl de Killer-Bull opnieuw met de Marokkaanse en haar vliegende tapijt terug naar boven vertrok, ging ik dan maar voor de kloeke vrouw. Eerst een praatje waarin ik haar leeftijd niet durfde vragen, maar ik schat tussen 30 en 35j. Uiteindelijk de master-bull ermee op de kamer belandt en tot mijn genoegen bleek ze vrij goed te zijn. Ze kende de kneepjes van het vak, nam haar tijd en wist me wel te verrassen. Ik mocht haar zelfs in de kont neuken! Waarom niet? Het was immers toch ALL-INN. Na een halfuurtje ging ik terug naar de bar en voegde ik me bij de Killer en de Duitser. Nog voordat ik een nieuw pilsje had, stond Honey met de bardame aan haar zijde aan mijn arm te trekken. Ik werd even apart genomen en kreeg te horen dat ik 50 euro extra moest betalen voor in haar kakgat te zitten. What the F*#ck!!! Na veel gediscussieer heb ik haar toch maar de meerwaarde voor de desbetreffende optie betaald. Terug in de bar aangekomen en compleet pissed, dronk ik een bitburger in één teug leeg. Omdat ik nu zeker nog eens van bil wou gaan om iets uit de investering van de dag te halen, besloot ik om toch maar eens voor de Marokkaanse te gaan. Helaas net te laat, want de ouwe Duitser verdween ermee achter de coulissen. Dan maar ff wachten, maar gedurende die tijd kregen we te horen dat onze tijd erop zat en dat we ons terug mochten klaarmaken om de keet te verlaten. En dat terwijl we nog maar 2u en 40min daar waren. Het moest voor mij opeens allemaal niet meer en we zijn er maar meteen vandoor gegaan met een “tot nooit meer” als afsluiter. Laat dit duidelijke informatie zijn voor éénieder die dit leest: deze club gewoonweg negeren!
Conclusie van de dag: te veel geld kwijt voor hetgeen ik in de plaats kreeg. :motz:
Stand: Master-Bull vs Killer-Bull 1 – 2 :nee:
We zijn diezelfde avond als troost nog ergens lekker gaan tafelen en daarna op stap in de meest marginale tent van Vlaanderen, die enkel en alleen op maandag open is. Daar is onze score wel verdubbeld, maar daarvan hoort hier geen verslag thuis en dien men zich te wenden tot andere fora.
.........................

De complete les die ik geleerd heb uit de afgelopen 5-daagse:
1) maak er in’t vervolg een 4-daagse van i.p.v. een 5-daagse, dat is al zwaar genoeg! :rofl:
2) PT Willich is leuker dan verwacht en bij plotse honger en beperkte tijd, een heuse aanrader :smile2:
3) GT is altijd wel leuk, maar na veel bezoekjes komt er sleet op, meer afwisseling is gewenst en vandaar dat ik in de toekomst eens wat meer voor LR zal kiezen. LR = mijn ultieme favoriet. :lostit:
4) YY is aan een comeback bezig en indien het zo verder gaat, zal ik het terug een degelijke club vinden die de concurrentie met de Duitse saunaclubs probleemloos aankan.
5) Bij twijfel, vermoeidheid en/of gebrek aan zelfvertrouwen: mezelf toch altijd iets erectieverstevigend toedienen voor de zekerheid. :baeh:
6) vermijdt PT wildenrath :nee:

Ciao :wink:



Note W2 : hele bericht http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16512

wimp
18 april 2009, 01:35
Rijn-Roer 5-daagse van Smokingfetishlover alias de Master Bull
(van 5/4 tot 9/4): :lostit:

/Knip/

Ciao :wink:



kijk dat is info waar je wat aan hebt, thx

giuseppe1900
28 mei 2009, 20:39
Hallo

Ik wil naar Pegasus gaan. Kent iemand de dame Aliyah die op de website staat? Zijn er veel marokkaanse meiden? Ook zag ik een Kira staan. Kent iemand haar? zo ja is ze mooi en hoe is ze in de omgang? Ook heb ik gehoord dat wanneer je op maandag of dinsdag gaat en 150 eur betaald dat je er de hele dag mag blijven. Ook mag je zovaak als je wilt met een meisje naar de kamer gaan. Is dit waar?

bref-jefke
8 juli 2009, 20:38
4 jaar geleden waren er slechts 3 zaken PHG (waar ze dan reklame maakten voor wildenrath) tag en nacht café in Sittard 31 en PWS. Het leuke aan pws was, dat ze open zijn tot in de vroeg uurtjes.
Doch is er zoveel keuze nu, en een beetje door hun ongustige ligging heeft de zaak wat afgedaan, YY, VV, PHG, LR, Samya om er maar enkele te noemen, hebben blijkbaar de fakkel overgenomen en dat is wel jammer en ja kleppers zoals Nici (nu Vicky) en Victoria (nu Valeria) beiden in Traumparadies werkzaam lokten vroeger makkelijker klanten, gevolg toen meerdere meisjes aanwezig, en nu geen kleppers meer dus.... het is een vicieuze cirkel waar men meestal niet meer uitraakt.

Voor de liefhebbers van het vroegere PWS is er goed nieuws, als alles naar wens verloopt, zou de vroegere uitbater ene Felix zelf terug in de zaak komen en dan zou men terug naar het oude systeem van enige jaren terug gaan.
Deze informatie komt van de persoon van wie er verscheidene foto's in de zaak hangen ten name Nicky nu Vicky in TP. We zullen nog wel even geduld moeten hebben dit zou ten vroegste op het einde van het jaar zijn..afwachten maar

Zakkenleger
8 juli 2009, 23:15
Als Nici terugkomt, zal ZL (en vermoedelijk nog wel wat beertjes) daar toch weer eens langsgaan ;).

Dennis
9 juli 2009, 21:51
Voor de liefhebbers van het vroegere PWS is er goed nieuws

Zeker goed nieuws, mits de line up dezelfde kwaliteit heeft als 5 jaar terug. Met PSW ging het destijds snel bergafwaarts, maar ik ben best bereid nog eens een kijkje te nemen. Een gratis entree ter kennismaking (om niet financieel de vingers te branden) zou dan ook welkom zijn.

We wachten de berichten af. Hou ons op de hoogte zou ik zeggen. Ik zou je er erkentelijk voor zijn.

Groet,

Dennis:wink:

Willi69
12 juli 2009, 19:48
Zeker goed nieuws, mits de line up dezelfde kwaliteit heeft als 5 jaar terug.
Die wirklich guten Zeiten kennt doch hier (fast) niemand mehr, das war noch vor Nici so zwischen 2001 und 2003, als der Club noch FKK-Club und public action möglich war. Dann wurde umgebaut, neues Konzept, kein FKK, keine public action, kein Pool, keine schwarzen Ledersofas mehr, stattdessen eine langweilige Riesen-Theke - von da an ging es bergab. :redface: Dann noch das missglückte Experiment mit der Filiale in Mönchengladbach (Nachtcafé), mit dem man sich Gäste und Mädels teilen musste, da blieb für die Parksauna leider nichts mehr übrig.

Der Club hat mittlerweile einen so schlechten Ruf, dass es ganz schwer werden wird, neue (oder auch alte) Gäste anzulocken. Trotzdem wird auf der (meiner Meinung nach) sehr schlechten Homepage darauf hingewiesen, dass "man optimistisch in die Zukunft schaue und bald einen zweiten Club eröffnen werde". :confused:

zoekmachinist
26 augustus 2009, 21:08
Ik lees zojuist op Rheinforum,dat hier weer van eigenaars is gewisseld en dat er druk gebouwd wordt.Ik ben er 2 jaar geleden eenmaal geweest en vond
de faciliteiten en de ligging al goed.Ik wilde nog eens naar het zwembad en de
buitenbar gaan kijken,beter even wachten.''Der Laden wurde heruntergewirtschaftet'',toch blijf ik benieuwd.