PDA

Volledige versie bekijken : Meet & Greet GT



Keesroeiboot
29 september 2011, 18:50
https://www.ijsberenforum.com/img/banners250/0710bannermp.jpg

Meneer Tiga mag ik wat vragen over die mooie affiche en de M&G bijeenkomst op 8 Oktober?

- Werkt die mooie Dame ook in GT of zijn ze daar misschien nog wel mooier?
- Ben ik verplicht (Miet & Griet he) iedereen de hand te schudden of hoeft dat niet?
- Ik kom graag incognito en wel verkleed in IJsbeerkostuum met een werphengel en een wat worteltjes in een buideltje. Mag dat?
- Wat is Front Cooking en heb je ook Back Cooking?
- Mijn moeder brengt me naar GT mag ze mee naar binnen om een oogje in het zeil te houden?

Wel snel antwoord geven want ik moet er al weer vroeg in morgen vroeg ga ik namelijk vissen, heeeel vroeg al.

Denk dat nog wel meer beren vragen hebben over die Miet & Griet, dus laat 1 van die luie mods er maar een apart topic van maken. Doen ze ook eens iets nuttigs, mijn mening dan he, niet persoonlijk bedoeld hoor!

Nou alvast bedankt he,
Keesroeiboot

MichelJ
29 september 2011, 18:54
...dus laat 1 van die luie mods er maar een apart topic van maken. Doen ze ook eens iets nuttigs, mijn mening dan he, niet persoonlijk bedoeld hoor!

Ik denk dat Big33 (of Wis30 wordt hij ook wel genoemd) wel wat tijd over heeft :biggrin:

ps. middernachtsnack; zijn dat bitterballen? Zo ja, dan kom ik ook rond 23.30u

Keesroeiboot
29 september 2011, 19:02
Ik denk dat Big33 (of Wis30 wordt hij ook wel genoemd) wel wat tijd over heeft :biggrin:

ps. middernachtsnack; zijn dat bitterballen? Zo ja, dan kom ik ook rond 23.30u
Die loopt natuurlijk met een wisser en veger rond :biggrin:!

Ja wou ik ook nog vragen wat die middernachtsnack zijn of zijn het middernachtssnacks :tongue:, doe mij maar een flinke portie bitterballen met mosterd en mayo erbij, mjamjam.

Cupido
29 september 2011, 19:27
He Keesroeiboot,

het is op 7 oktober, niet 8 oktober.

Keesroeiboot
29 september 2011, 19:45
He Keesroeiboot,

het is op 7 oktober, niet 8 oktober.
He Cupindo,

Ja je hebt gelijk! Stom ik dacht zal wel een zaterdag zijn maar is dus VRIJDAG 7 OKTOBER.
Bedankt, maak eigenlijk nooit fouten, doe altijd een dubbelcheck!

m.v.r.gr.,
Keesroeiboot

kokosnoot
29 september 2011, 19:50
hallo dit is kokosnoot.
is golden time op deze feest dag ook gewoon open overdag?
kokosnoot kan namelijk alleen overdag naar de saunaclub.

Big30
29 september 2011, 19:54
hallo dit is kokosnoot.
is golden time op deze feest dag ook gewoon open overdag?
kokosnoot kan namelijk alleen overdag naar de saunaclub.
Business as usual op 7 Oktober. Alleen vieren wat IJsberen die dag een Greet & Meet happening. Kun je ook helemaal aan je voorbij laten gaan maar uiteraard leuker als je je gezellig onder de aanwezige beren mengt!

bad pritt
29 september 2011, 19:55
hallo dit is kokosnoot.
is golden time op deze feest dag ook gewoon open overdag?
kokosnoot kan namelijk alleen overdag naar de saunaclub.

Is die kokosnoot op je kop gevallen..voor een ijsberenforum insider party van 30 man gaat heel Golden Time op zaterdag plat..lol..:hah:

ilovethaigirls
29 september 2011, 20:00
Mooi zo, gaan we eindelijk eens kennis kunnen maken met keesroeiboot en kokosnoot :smoke:

kokosnoot
29 september 2011, 20:01
hallo dit is kokosnoot nog een keer.
is die bijeenkomst nou op een vrijdag of op zaterdag.
brad pitt zegt nou op zaterdag en dat zegt roeiboot ook
cupindo zegt vrijdag maar nou is het allemaal een beetje verwarrend voor kokosnoot.

Cupido
29 september 2011, 20:13
lees nou gewoon de aankondiging, dan weet je het. Je hebt toch ook ogen in die kokosnoot? En het is overigens Cupido. Ja daar ben ik erg gevoelig voor!!!

MichelJ
29 september 2011, 20:14
is die bijeenkomst nou op een vrijdag of op zaterdag.


Op de flyer staat toch 7 oktober? Blijkbaar is lezen erg moeilijk :confused:

Tiga
29 september 2011, 20:14
Meneer Tiga mag ik wat vragen over die mooie affiche en de M&G bijeenkomst op 8 Oktober?

- Werkt die mooie Dame ook in GT of zijn ze daar misschien nog wel mooier?
- Ben ik verplicht (Miet & Griet he) iedereen de hand te schudden of hoeft dat niet?
- Ik kom graag incognito en wel verkleed in IJsbeerkostuum met een werphengel en een wat worteltjes in een buideltje. Mag dat?
- Wat is Front Cooking en heb je ook Back Cooking?
- Mijn moeder brengt me naar GT mag ze mee naar binnen om een oogje in het zeil te houden?

Wel snel antwoord geven want ik moet er al weer vroeg in morgen vroeg ga ik namelijk vissen, heeeel vroeg al.

Denk dat nog wel meer beren vragen hebben over die Miet & Griet, dus laat 1 van die luie mods er maar een apart topic van maken. Doen ze ook eens iets nuttigs, mijn mening dan he, niet persoonlijk bedoeld hoor!

Nou alvast bedankt he,
Keesroeiboot

Die dame was gisteren tussen 8-10 met hp001 op de kamer. Bosbeer heeft haar niet gezien.
Je moet eerst iedereen een handje geven voordat je iets te drinken mag bestellen.
Die worteltjes moet je bij de ingang inleveren. Je mag geen etenswaar mee naar binnen nemen.
Front cooking is een kruising tussen facesitting en trampling. Back cooking is hetzelfde maar dan omgedraaid.
Ik zal een zeiltje voor je moeder kopen, stoppen we daar een oog in.

En nu naar bed, duimelot!

Bosco
29 september 2011, 20:30
Front cooking is een kruising tussen facesitting en trampling. Back cooking is hetzelfde maar dan omgedraaid.


Wat is trampling???

MichelJ
29 september 2011, 20:42
Wat is trampling???

http://www.mrs-jacqueline.nl/mogelijkheden/trampling/Tramplingfoto_met_lijst1.jpg

http://www.mrs-jacqueline.nl/mogelijkheden/trampling/Tramplingfoto_met_lijst_2.jpg

jacky pakutra
29 september 2011, 20:43
Ik denk dat Big33 (of Wis30 wordt hij ook wel genoemd) wel wat tijd over heeft :biggrin:

ps. middernachtsnack; zijn dat bitterballen? Zo ja, dan kom ik ook rond 23.30u

de veegmachine van big30 is kapot geloof ik want tijdens het onderzoek naar de lokatie van anastacia in GT vliegen er weer gewoon woonplaatsen van deze dvp voorbij...gelukkig is het mysterie nu weer opgelost

Big30
29 september 2011, 20:52
Wat is trampling???
Hmm plaatje is statisch ik bedoel wordt erbij gesprongen? Zeg als bij trampoline springen ;)?

Misschien krijgen we wel een demo te zien, aja "Meet & Greet Vrijdag 7 October"

MichelJ
29 september 2011, 20:55
Hmm plaatje is statisch ik bedoel wordt erbij gesprongen? Zeg als bij trampoline springen ;)?


http://www.youtube.com/watch?v=rvI6fu52GR0&feature=player_embedded#!

Jansen
29 september 2011, 22:48
hallo dit is kokosnoot nog een keer.
is die bijeenkomst nou op een vrijdag of op zaterdag.
brad pitt zegt nou op zaterdag en dat zegt roeiboot ook
cupindo zegt vrijdag maar nou is het allemaal een beetje verwarrend voor kokosnoot.

NEEEEEEEEEEEE he KKKKKOOOOKKKKOOOOSSSSSNoot

is hij weer terug ? zal zijn vrouw niet megaan naar GT

Jansen gaat op donderdag 6 okt.naar GT Voorspel.

stroman
30 september 2011, 00:38
hallo dit is kokosnoot nog een keer.
is die bijeenkomst nou op een vrijdag of op zaterdag.
brad pitt zegt nou op zaterdag en dat zegt roeiboot ook
cupindo zegt vrijdag maar nou is het allemaal een beetje verwarrend voor kokosnoot.

heey kokosnoot, hier stroman. Ik kan je wel oppikken als je wil. Dan weet je zeker dat je ook in GT aankomt. Long Time no See trouwens. Je kunt het beste niet naar Roeiboot luisteren, die is niet goed ingevoerd. De Meet and Greet is op Vrijdag 7 Oktober. Ik kom om 16:30 langs de stoplichten op de Klagenfurtlaan te Venlo. Als je daar dan staat gaat het allemaal goed komen. Ik ben te herkennen aan mijn fiets met drager. Daar kun je dan achterop springen.

kokosnoot
30 september 2011, 18:33
hallo stroman dit is kokosnoot weer.
inderdaad lange tijd niet gezien!
kom jij ook die zaterdag naar de bijeenkomst?
kokosnoot wil wel afspreken bij de stoplichten.
dan neemt kokosnoot met de bus lijn 6 weer.
dat is maar een klein stukje lopen naar de klafgenfurtlaan.
hoor ik van je?

Keesroeiboot
30 september 2011, 18:52
Je kunt het beste niet naar Roeiboot luisteren, die is niet goed ingevoerd. De Meet and Greet is op Vrijdag 7 Oktober. Ik kom om 16:30 langs de stoplichten op de Klagenfurtlaan te Venlo. Als je daar dan staat gaat het allemaal goed komen. Ik ben te herkennen aan mijn fiets met drager. Daar kun je dan achterop springen.
Nou Strootman ik ben altijd heel lief, zo ben ik opgevoed, mag jij ook wel zijn hoor! Maar even dus over die Mietjes & Grietjes Meeting. Ik kom ook. Maar mijn bootje kan niet verder dan Venlo en wel de Rijnhaven. Te voet is het dan vrij ver naar Gt en heb een broertje dood aan lopen, zou dus graag een lift hebben. Vraag kan ik ook mee op die bakfiets?

Jansen
30 september 2011, 21:49
Volgende week vrijdag rond 3 uur vanaf Eindhoven vertrekt mijn auto naar GT
Big30 zal dan al aanwezig zijn maar misschien dat De Souza mee rijdt
terug reis rond 23.00 u

Scoobert
30 september 2011, 22:10
Nou Strootman ik ben altijd heel lief, zo ben ik opgevoed, mag jij ook wel zijn hoor! Maar even dus over die Mietjes & Grietjes Meeting. Ik kom ook. Maar mijn bootje kan niet verder dan Venlo en wel de Rijnhaven. Te voet is het dan vrij ver naar Gt en heb een broertje dood aan lopen, zou dus graag een lift hebben. Vraag kan ik ook mee op die bakfiets?

Hoe noemen we dit nu.....een gespleten persoonlijkheid of.........?

Sphinx
30 september 2011, 23:27
"Welcome to the psychiatric hotline"

"If you are obsessively compulsive, press 1 repeatedly"

"If you have multiple personality disorder, press 2, 3 and 4 "

"If you are paranoid, please don't take any action. We know who you are and what you want. Just stay on the line so we can trace the call."

"If you are a schizophrenic, listen to the voice in your head which will tell you what number you need to press."

"If you have de La Tourette.. Dickhead! Syndrom, try to remain... Fuckface! calm and press 5... Cockbag!

"If you are maniacally depressed, please press 9 to cut the connection. No one is going to help you."

kokosnoot
6 oktober 2011, 21:31
hallo dit is kokosnoot.
kokosnoot gaat morgen naar ook golden time.
misschien kan kokosnoot kennis maken met andere ijsberen?

Big30
6 oktober 2011, 21:36
Erg leuk dat je morgen ook komt kokosboot. Hoe herkennen we je? Hand vol met bounty's?

rmjhexe
6 oktober 2011, 21:41
Erg leuk dat je morgen ook komt kokosboot. Hoe herkennen we je? Hand vol met bounty's? zij ballen lijken op kokosnoten:biggrin:

kokosnoot
6 oktober 2011, 21:44
hallo big30 hier is kokosnoot weer.
kokosnoot neemt geen bounties mee maar is wel te herkennen
aan de witte badjas maar meer ijs beren hebben dat morgen.
kokosnoot zal het horloge aan de rechterarm omdoen dan kunnen jullie kokosnoot makkelijk herkennen.

Big30
6 oktober 2011, 21:52
Kan niet missen kokosboot. Ik zal ook even mijn profiel geven dan herken je me.

Lengte 2m50cm
Gewicht 400 kg
Witte pels vacht
Grote klauwen

Voor de herkenbaarheid zal ik met een rode roos rondlopen.

Picasso 1
6 oktober 2011, 22:02
Voor de herkenbaarheid zal ik met een rode roos rondlopen.
Ik dacht dat je in smoking ging :smile2:

http://www.arcadebios.nl/afbeeldingen/johnny_english_reborn.jpg

HorseP
12 november 2011, 12:08
Ik zie al een maand geen posts meer hier. Is dit topic nog live?

MichelJ
12 november 2011, 12:37
7 oktober is al geweest :rolleyes: