PDA

Volledige versie bekijken : Angela

seksenfun
30 september 2011, 19:58
haarkleur/-lengte: blond/lang
ogen: blauw
lengte: 1,67
postuur/cupmaat: slank/B-tje naturel
nationaliteit/taal: Engels/Duits
leeftijd: ongeveer 25
tatoeages/piercings: ?/?
service: knuffelen, strelen, PZC, NMC, zoenen, tongzoenen, beffen
opmerkingen: te herkennen aan haar grote moedervlek in de nek en loopt niet vaak in gewone bikini, dikwijls een kleedje :smoke:.

seksenfun
30 september 2011, 20:00
Eindelijk weer terug kan je wel zeggen :smoke:.

MiniME
1 oktober 2011, 07:56
Ga je nu ook al paspoortjes maken als je niet met de dame mee de kamer op geweest bent? Zo ja, dan zul je toch iets meer moeten schrijven over hoe het was met haar (maar kan het me niet voorstellen gezien het incorrecte paspoort).

Ook hier weer aantal correcties op de door S&F genoemde "feiten" (er klopt echt niets van, heb je haar uberhaupt wel gesproken? en ja, we hebben het echt over dezelfde Angela, don't worry):

Lengte: 1m70
Cup: C siliconen (tot 1,5 jaar geleden was het nog naturel)
Nationaliteit: Moldavisch
Taal: Engels, Duits, Roemeens, Spaans
Leeftijd: 30+

Dus S&F: zowel met aanwezigheid als paspoortjes, graag alleen iets posten als het klopt en geen non-informatie! :cool:

seksenfun
1 oktober 2011, 20:50
Alvast bedankt MM om het paspoortje aan te vullen.

Toch wat opmerkingen:
Het forum bestaat om mekaar zo veel mogelijk in te lichten over de feiten in de saunaclubs. Is samenwerking voor jou een vreemd woord soms?
1) Als een dame na een periode van afwezigheid weer verschijnt, is het het meest praktisch als dat even onder haar draadje vermeld wordt. Dat doe ik dan zo nu en dan eens. Ook al stond dat al eens ergens in een lang verhaal vermeld. Zulke verhalen leest lang niet elke beer.
2) Het is een schande dat Angela nog geen draadje had. Temeer ze er al járen werkt en tot de betere dames behoort (van horen zeggen weer van vele beren). Erg dat ik die er nog niet mee kamerde dan uiteindelijk een vager paspoortje moet aanmaken. Informatie achterhouden, da's pas associaal. Wie denkt er nu een h**r alleen voor zich te kunnen hebben? Laat me niet lachen. Bij het posten van het draadje gokte ik erop dat je jouw kennis over haar zou laten blijken, spontaan doe je het niet. Ik gokte blijkbaar juist.
3) Probeer jij MiniMe eens een belevenis neer te pennen, een beschrijving van jou date in de club in plaats van dames waar jij toevallig geen klik mee had meteen af te breken of er meteen een negatief draadje van neer te zetten. Fundeer jouw info eens grondig in plaats van wat woordjes neer te zetten en de dame dan maar meteen met een 6 te kronen :smoke:.

MiniME
7 oktober 2011, 07:59
Gezien het aantal recensies, paspoorten, etc die ik op dit forum post geloof ik niet dat ik hier serieus moet ingaan op de stelling die S&F hier neemt (duidelijk bedoelt om het feit dat hij zelf regelmatig onjuiste info plaatst te verdoezelen :cool:).

Om S&F toch enigszins tegemoet te komen: Angela was gisteren voor het laatst in PSR, tenminste voorlopig dan, ze is weer even naar huis. Wanneer ze weer terug is horen we van S&F :biggrin:

seksenfun
10 oktober 2011, 20:26
Je draait rond de pot (je houdt je van de domme). Je schrijft gewoon wat je wil. Wat je voor jezelf wil houden verzwijg je. Geldt absoluut niet voor mij en dat durf ik hardop roepen :smoke:.