PDA

Volledige versie bekijken : Cleopatra Tunis / France

Jansen
30 september 2011, 22:09
Cleopatra : Duitsland geboren maar ouders uit Tunis / France
Figuur : Slank
Ogen : prachtig
Lengte : 172 cm
Benen : mooi lang
Borsten : Cup B
Leeftijd : 19 jaar
Taal : Duits , Engels

Service : PZC NMC Beffen Vingeren Kussen enz enz.

Ze is nieuw en aangekomen net voor de oktober feesten wat een meid is dit echt een nieuwe Louana zo mooi en lekker.
Ze liep me tegen het lijf en zei meteen goedendag daardoor stond ik verstijfd aan de grond zo mooi en lekker nogmaals.
Nou die stijfheid sloeg meteen over tot onder in mijn badjas.
Ik heb eerst een massage genomen van onze masseur en daarna de zon in waar zei ook kwam kijken maar een andere Hollander was me voor om haar de sleutel te laten halen dus gezellig met 11cc bijgepraat en met Abbie onze Duitse MiniTurk.
Na zijn bezoek op de kamer was verdomme weer een mannetje me voor, ik baalde niet maar wacht op mijn beurt en wie wacht wordt beloond ( uitspraak van Jansen zelf ).
Daar staat ze dan weer op haar mooie lange benen en pumps zodat ze mijn lengte heeft God wat was dit geil zo mooi en het setje wat ze droeg heerlijk gewoon Ik kreeg er Plintenkaas van :gruebel:
Ze zei waar wachten we op haha dacht ik die zal ik een vastplinten op de kamer en zei doe sleutel 17 maar halen.
Komt ze terug en iedereen kijkt naar haar en feliciteerd me met mijn overwinning,maar ze heeft sleutel 1 wat een kut kamer stinkt naar rook bed kraakt en iedereen staat achter je deur.
Dus ramen open gordijnen open en het bed op.Na een complete sessie met staand langs de muur en in de knoop wat me minuten kosten om deze er weer uit te halen en lag ik met haar beflippen tussen mijn tanden waar ze van genoot ze mocht op mijn vingers fluiten om daarna een PZC te doen en in dib=verse standen het hoogtepunt te halen.
Nou het was geweldig een prachtige vrouw die ook nog sex kan genieten ( met de juiste man vandaag had ze dus geluk :biggrin::biggrin:)
na de kamer bleef ze vriendelijk rondlopen zodat ik bijna haar nog een keer had genomen maar ben bang dat ze dan morgen niet meer kan funcioneren.

Herhaling : zeer zeker.

Willi69
2 oktober 2011, 17:59
Name: Cleopatra :a_t_nu06:
Haarfarbe/-länge: schwarz, halblang, gekräuselt
Größe: circa 172 cm
Figur: schlank, B-Cup, leicht hängend
Herkunft/Sprache: Deutschland/Frankreich/Tunesien, deutsch, englisch, berlinerisch ;), kein französisch/arabisch
Tattoos/Piercings: ---
Service: ZK, Fingern vaginal, Lecken möglich, kein FT, kein AV
Sonstiges: scheint mit zwei deutschen Freundinnen da zu sein
Lebenslauf: hat auch mal in der Villa Vertigo (http://www.villavertigo.de) gearbeitet

Cleopatra ist ein rassiger Typ mit einem bildhübschen Gesicht. :tongue: Sie ist super nett, nimmt sich Zeit (obwohl ständig gebucht) und quatscht gerne. :rolleyes: Der Service ist nicht sehr umfangreich, aufpreispflichtige Extras gibt es überhaupt nicht. Dennoch, was sie macht, macht sie gut. :)

egon, Dr. Rammler
2 oktober 2011, 20:03
hast du die etwa gepoppt ? :eek:

Willi69
2 oktober 2011, 20:50
hast du die etwa gepoppt ? :eek:
Ja, von hinten. :cool:

egon, Dr. Rammler
2 oktober 2011, 21:01

Nagut, ist ja auch besser als nix.
Wunderte mich nur das du an DVL rangehst mit eingeschränktem Service. :gruebel:, machen ja sonst nur die Holländer :smile2:
Aber wenns dir gefallen hat, ist es ja ok, soll ja auch gute Medizin fürs Burnout-Syndrom sein ;)

Jansen
2 oktober 2011, 23:52

Willy69 heeft niet alleen mijn draadje gecopieerd maar ook mijn standjes met haar gecopieerd.
De bef sesssie die ik haar gegeven heb is hem niet gelukt om te copieeren. :freu::freu::freu:

Ze is samen gekomen met een vriendin uit Duitsland haha als ik dit eerder had geschreven dan had Willyfax69 het ook geschreven. :biggrin: dus het schijnt dat Willy dit niet zeker wist.

Jansen
16 oktober 2011, 17:49
Vrijdag was het weer een mooie dag om naar PHG te gaan en ook Cleopatra was aanwezig dus heb ik haar op
kamer 17 flink te grazen genomen.
Het was weer heerlijk om met de mooiste meid van PHG lekker op de kamer alles mee te doen en dan daarna E.50,- te betalen.

terminator
16 oktober 2011, 19:25
met de mooiste meid van PHG ?

gelukkig dat er nog meningen bestaan op dit forum en niet alleen feiten.

Willi69
18 oktober 2011, 11:28
Nicht nur für Egon: :tongue:

http://planet-happygarden.com/bilder/girls/fkk-club_girls_01.jpg

http://planet-happygarden.com/bilder/girls/fkk-club_girls_02.jpg

http://planet-happygarden.com/bilder/girls/fkk-club_girls_03.jpg

http://planet-happygarden.com/bilder/girls/fkk-club_girls_04.jpg

egon, Dr. Rammler
18 oktober 2011, 15:10
du kleiner Hausmeisterarsch............ !!! Schreib lieber mal die lange fälligen Anwesenheitslisten du bist 2 vom Happy in Rückstand und lass mich mit den Kameltreiber-Weibern in Ruhe, da steh ich nich drauf und schon garnicht auf 50,- - Nummern !!!
Wo bleibt ausserdem der Bericht aus Merzenich ? Kümmer dich lieber darum, als dir Bilder anzuschauen du Specht :baeh:

lg Egon

Ricardo Banana
6 november 2011, 13:26
Gisteren met deze meid liggen stoeien. Goede pre en aftersales. Verder alles op en top op de kamer en ook geen klokkijkster.
Zij houdt er wel van en dat laat ze merken ook in de barruimte. Grrr.

ijsbeer11
6 november 2011, 14:57
Gisteren met deze meid liggen stoeien. Goede pre en aftersales. Verder alles op en top op de kamer en ook geen klokkijkster.
Zij houdt er wel van en dat laat ze merken ook in de barruimte. Grrr.

Vies ventje

Jansen
8 november 2011, 22:22
met de mooiste meid van PHG ?

gelukkig dat er nog meningen bestaan op dit forum en niet alleen feiten.

Misschien was zei op dat moment wel de mooiste meid op die avond, en dat is een mening wat misschien wel een feit is.:smoke:

zie de foto's die hier staan afgebeeld !!

ijsbeer11
9 november 2011, 08:46
Afgelopen zaterdag was ze er ook echter vond ik er nog 1 mooier dan haar.
Dus voor mij was ze de 2e mooiste (van veraf dan want heb ze niet goed bekeken)
Dat Ricardo Banana erover heen is geweest maakt het voor mij een stuk minder verleidelijk om erop te kruipen.
Ik kruip wel over de allermooiste in PHG :biggrin:

Dat ze mooi is is een feit, dat ze de mooiste is is een mening.

Klinkt best wel filosofisch maar het klopt wel toch?

Ricardo Banana
9 november 2011, 09:10
Hey YB11

Ja, maar ik heb die mooiste van jouw wel gemasseerd en daarom was ze ook in zo'n opperbeste stemming

ijsbeer11
9 november 2011, 09:57
Hey YB11

Ja, maar ik heb die mooiste van jouw wel gemasseerd en daarom was ze ook in zo'n opperbeste stemming

Ja kan je ook het huwelijksvonnis voltrekken?

Ricardo Banana
9 november 2011, 10:22
Natuurlijk, waar in Brasov of Bucaresti?

ijsbeer11
9 november 2011, 10:26
Weet nog niet zal het even navragen, bucuresti is makkelijker daar zit ik de 22e toch

Big30
26 januari 2012, 00:00
Was vanavond na lange afwezigheid weer in PHG, twijfelde eerst nog even of ze ut was, want ze was iets afgevallen maar zag dat W69 haar afgelopen zaterdag al een :wiederda: had gegeven dus twijfel nu niet meer :tongue:.

Jansen
18 maart 2012, 22:13
Afgelopen vrijdag was ze er ook en liep er stralend bij.
Ze wou met me naar de kamer maar ik had al een vol boodschappen lijstje waar zei niet bij stond.

Willi69
13 mei 2012, 17:35
http://immerhappy.de/bilder/galerie/ef1e9fa64d84be4dcb6dd90bc0c26f0a_6_2.jpg

Immer noch sehr nett, immer noch sehr attraktiv :tongue:, aber leider immer noch kein extended service: kein FT, kein AV. :rolleyes:

Cuties
23 juni 2012, 14:28
Is dit dezelfde prostituee?
Ik zat erover na te denken om deze volgende week te kopen voor een uur.

2685
2686

Willi69
23 juni 2012, 14:31
Is dit dezelfde prostituee?
Nee, sicher nicht.

Flurkman
26 juli 2012, 09:30
Heb een tijdje geleden ook het genoegen gehad om met haar het bed te delen...
Zeer mooie meid en een geweldig mooie poes! Blijft onvermoeibaar hevig te keer gaan. Uiterst gewillig.
Als ik haar nog eens zie wordt dat lekkere poesje opnieuw grondig onderzocht...
Herhaling? Geen twijfel mogelijk!