PDA

Volledige versie bekijken : Dilaria (Turkse)

SFL
1 oktober 2011, 14:27
Haarkleur/-lengte : Donker geblondeerd/Tamelijk lang, maar meestal opgestoken in bar
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : slang, maar toch rondingen, vooral heupen, kont en poten/ A-cup
Nationaliteit/Taal : Turkse/Duits
Leeftijd : 25jaar
Tatoeages/Piercings : piercing in clit en rond mond en tatoeage op onderbuit (een revolver zoals ook Rihana er eentje heeft
Service: GFE, PSE, TZ, PZC, Beffen, Vingeren…etc.
Voordelen: Volledig mijn type qua uiterlijk… Een gekke sodemieter
Nadelen: tijdens de sessie speelt ze op haar mobieltje patserige negermuziek af
Tijdsduur : halfuur
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: een gemolesteerde lul door haar clitpiercing

Een halfuur na de Poolse was ik nog steeds compleet uitgeput. Totdat deze gebruinde duivel het bij mij bont kwam maken. Met haar kont schuurde ze het voorvocht van mijn klepel af en het gesprek voerde ze vrijwel helemaal alleen. Vind je me sexy? Ja, jij vind me sexy! Zou je me nu niet mee naar de kamer vragen? En ik kon niet anders dan goedkeurend te knikken. Ik was bang dat mijn lul die gesloopt aanvoelde niet meer zou werken, maar ook zij was een geile donder die de ranzigheid in mij naar boven wist te halen!

Van de 4 dames waarmee ik die dag naar de kamer ging, was zij wel het meest mijn type qua uiterlijk. Niet mager, maar zeker niet te dik… Kleine A-cup tietjes en een duizelingwekkend sexy ronde kont. Haar hele lichaam egaal mokka gekleurd en donker geblondeerde haren (vrij lang wanneer ze deze los draagt). Haar snoetje is speciaal… Je geeft haar eerder Arabisch, maar ze verzekerde mij 100% Turks te zijn, al was ze wel in Duitsland geboren.

Nu goed, met de Turkse DVP’s heb ik niet meteen de beste ervaringen, maar omdat ik haar zo knap en op een aantrekkelijke manier brutaal (eerder Romanian Style) vond, waagde ik toch mijn kans. Niet dat ik veel keuze had, want ze had me sowieso al in bed gelult en geil gereden. Maar eerlijk is eerlijk… Het werd een aangename verrassing toen we de kamer juist binnen waren. Ze vloog rond mijn nek en we zoenden innig… Dit en ook de rest van het voorspel was echt wel GFE… Pas toen ze mij begon te neuken, toen vlogen de PSE-vlammen ervan af. Na 10minuutjes, ging ik haar ook langs achter pakken. Met het zich op haar gestroomlijnde rug en haar geile ronde kont, kon ik het geen 5 stoten volhouden en liet ik de champagne knallen.

Nooit gedacht dat er nog een Turkse me zo snel zou klaar krijgen. Zij is zeer zeker voor herhaling vatbaar. Helaas werkt ze alleen maar op vrijdag, zaterdag en zondag. Mooie meid en topwip!

Het enige nadeel: ze had een piercing door haar clitoriskapje en toen we tijdens het voorspel een beetje lagen droog te neuken schuurde ze daarmee over mijn eikel. Zij was in de veronderstelling dat dit deugd doet bij een man, maar mij irriteerde dit mateloos. Zeker als je lul na 3 wilde beurten al aan gort ligt.

Bubbelbader
4 oktober 2011, 20:19
SFL heeft dezelfde foute wijvensmaak als ik. Deze heb ik nog niet gedaan echter, vanwege een te hoog twijfelgehalte mijnerzijds.