PDA

Volledige versie bekijken : Daria Rumänien

GT-junky
12 september 2010, 14:14
Naam : Daria

Nationaliteit/Taal : Roemeens / Duits (goed)

Leeftijd : 27

Haarkleur/-lengte : zwart / half lang

Lengte dame : 165 cm

Postuur/Cupmaat : slank / a-cups

Tatoeages/Piercings : op haar rug, tussen de schouderbladen

Service: PZC, NMC, TZ, massage

Voordelen: mooie, lieve meid met prima aftersales

Nadelen: geen

Tijdsduur : 30 min.

Prijs : standaard.

Daria is een mooie, lieve Roemeense meid van 27. In eerste instantie kwam ze een beetje arrogant over, maar toen we eenmaal aan de praat waren was van arrogantie totaal geen sprake.

Haar Duits is prima zodat een normaal gesprek voeren geen enkel probleem vormde. Uiteindelijk 2 keer met haar gekamerd omdat ze haar vaak prima verstaat. Ze verkoopt een prima GFE-gevoel gecombineerd met een vleugje PSE.

Herhalingsgevaar: groot

Rene de Beer
19 september 2010, 16:07
Op de middag van mijn eerste bezoek aan Villa Marisol plofte ik op een gegeven ogenblik neer in een hoekje bij een raam. Na een paar minuten kreeg ik gezelschap van een fraaie slanke meid met zwart haar, gehuld in een mooi mini-jurkje: Daria. Ik had haar buiten al een paar keer gezien en er is iets met haar gezicht waardoor ik telkens weer moest kijken.

We babbelden zo goed en kwaad als dat ging en uiteindelijk vroeg ze of ik Lust had. Ik vertelde dat ik nog betrekkelijk kort daarvoor op een kamer was geweest, maar dat ik voorlopig nog niet van plan was om weg te gaan.

In de loop van de avond, toen ik weer eens in de bioscoop was beland, kwam ze verleidelijk dansend op me af. Ik nam haar in mijn armen. Een lekker slank lichaam, het jurkje spekglad en zeer dun… ik voelde een erectie opkomen en ik was niet de enige die dat merkte. Ze sloeg haar armen om mijn nek en begon heerlijk te tongzoenen. Al snel stond ik met mijn stijve in haar buik te priemen en ik maakte duidelijk dat we maar eens een kamer moesten opzoeken.

Als liefhebber van orale seks leefde ik me eerst uit op haar kutje en vervolgens kroop zij tussen mijn benen om me plagend en toegewijd heerlijk klaar te laten komen.

Ik had haar eigenlijk al weer eerder op de dag willen ontmoeten, voelde ik, toen ik wat later waar beneden zat.

Zes dagen later was ik weer in de villa. Tegen het eind van de middag trok ik me met haar weer terug op een kamer. Dit keer ging ze gekleed in een zwart kanten lijfje, een zwart kanten broekje, zwarte netkousen en naaldhakken. Haar gitzwarte haar was verlengd en ze droeg een luxe, zilverkleurige ketting. Ik vond haar adembenemend.
En het was weer een heus feestje!

Befgraag
25 september 2010, 00:33
Daria, inderdaad, een mooi en lief vrouwtje. Ze was me bij een vorig bezoek al opgevallen. Gisteren, vrijdag, ging ik speciaal voor Ramona naar VM. Helaas was het lieve kleine poppetje niet aanwezig. Na wat rondgekeken te hebben, Daria benaderd. Even wat inleidende chit chat en op naar de kamer. Het was leuk en lekker, maar zonder naar een herhaling te verlangen. Haar grootste verdienste op de kamer was de uitstekende deep troat waarop ze me trakteerde. Heb me niet onbetuigd gelaten en haar net zolang gelikt tot ze explodeerde. Daarna lekker in doggy mijn beloning gehaald. Het voelde heerlijk aan en ook mijn ontlading was heftig, maar nogmaals, ik zal niet gauw weer gebruik maken van haar diensten.
Befgraag

fervent
30 september 2010, 20:53
Daria was er vandaag ook. Zij was de eerste waar ik mee naar de kamer ging. Ze heeft wel een sympathieke look. Mooi figuur en mooie borstjes. Zo op de bank leek het heel wat, maar op de kamer viel het eigenlijk wat tegen. Heel erg standaard behandeling. Beetje pijpen, lekker, maar niet bijzonder, beetje neuken, lekker maar niet bijzonder. Voor mij geen herhalingsgevaar.

Befgraag
1 oktober 2010, 00:20
Alhoewel ik in mijn vorige recensie schreef, dat er geen herhalingsgevaar was, toch maar weer een poging gewaagd, toen ze zich lekker tegen me aanvleide aan de bar. Eerst op de bank gaan zitten in de cinema, waar ze heel actief werd. Op naar de kamer dus en wie schetst mijn verbazing. Ze begon te tongzoenen en likte me van boven naar beneden en terug. Ze pijpte nog beter dan de vorige keer en toen ik haar begon te beffen trok ze eerst terug, om na een poosje zo hard te draaien en te drukken met die heerlijke groot lippige flamoes, dat ik dacht dat ze me met dat zalige grotje zou opeten. kortom, een heerlijk half uurtje met haar doorgebracht. Of dat ze nou door Sara was ingelicht over mijn ontevredenheid, ik weet het niet. Maar deze service heb ik in dank aanvaard en heb haar dan ook een redelijke tip gegeven.
Befgraag

Befgraag
18 oktober 2010, 19:51
Zie mijn bijdrage in VM algemeen!
Befgraag

Knabbel
17 januari 2011, 15:37
Lengte is ca. 170 cm., v.v. wenkbrauwpiercing en voorheen werkzaam in Finca Erotica - Dierdorf. Zowel Mijsbeer als een maat van hebben ondertussen meermaals met haar gekamerd, en beide zeer naar tevredenheid. Collega Mijsbeer heeft zelfs bij gebrek aan verdere klandizie in de club een manicure van haar gekregen en loopt nu met blank gelakte nageltjes rond :biggrin:

Pistol Pete
22 mei 2011, 00:42
->Finca Erotica. Ik weet niet of ze een nieuw handelsmerk heeft.

egon, Dr. Rammler
2 oktober 2011, 11:45
Daria, Rum

Naam :

Nationaliteit/taal : / Romania, deutsch gut, engl.

Leeftijd : 28j

Haarkleur/lengte : momentan dunkelbraun, Kurzfrisur

Lengte : ca 1,70

Postuur/Cupmaat : Kf 34 schlank, Cup A

Tatoeage/Piercing : nicht bemerkt

Service : komplett, TZ, NMC, PZC, Aufnahme, anal ? nicht gefragt

Knabbel
2 oktober 2011, 12:26
Wahrscheinlich diese, die war schon mal in Marisol:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22797-Daria-Roemeens

egon, Dr. Rammler
2 oktober 2011, 12:50
Wahrscheinlich diese, die war schon mal in Marisol:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22797-Daria-Roemeens

stimmt, Beiträge können zusammengefügt werden.
Man merkt du bist ein Fachmann.
Hat ne Zeitlang wegen Haarausfall mit brauner Langhaar-Perücke gearbeitet nu sind nach 3-4 Monaten echte Haare nachgewachsen und sie werkt mit Kurzhaarfrisur in Villa M.
Gruss Egon :smoke:

Befgraag
13 januari 2012, 01:08
Gisteren, 12 jan. weer eens Villa Marisol met een bezoekje vereerd. De begroeting door thekefrau tanja was zeer vriendelijk en na betaligsritueel, en heerlijke warme douche de bar opgezocht voor een lekkere cappuccino. Het was rond 15.00 uur en er waren 7 dames aanwezig. Daria liep in een pakje rond, dat het meeste weg had van een visnet voor walvissen. Ze zag er heerlijk uit en nadat ik mijn koffie op had, haar uitgenodigd om me gezelschap te houden. Daria, die me ooit een opgelicht had, heeft dat enige maanden geleden goedgemaakt en we zijn weer maatjes. Enfin, na wat smalltalk een kamer opgezocht. Daria pijpt erg lekker en laat zich heerlijk beffen. Ze heeft verrukkelijke schaamlippen en kan van een befbeurt echt genieten. Ik trouwens ook. Je moet even volhouden, maar dan zie je haar teentjes bewegen, een enkel zenuwtje begint te trillen en jawel hoor, dan komt haar orgasme als een storm. Heerlijk! als ze even tot rust is gekomen, wil ze maar één ding! Hard en diep genomen te worden en laat het nou net zo zijn, dat ik daar gek op ben.
Kort en goed.
Een geweldige opening van mijn dagje Marisol. even een saunaatje gepakt, een hapje en een drankje en op zoek gegaan naar mijn volgende lustobject. Daar kom je tenslotte voor naar dit etablissement.
daarover meer in mijn volgend rapport.
Niet vergeten jongens, ik
Befgraag.