PDA

Volledige versie bekijken : Paula (Columbiaans)

Forza...germania
2 augustus 2006, 23:44
Haarkleur/-lengte : zwart / lang
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank / D-cup (echt)
Nationaliteit/Taal : Colombiaanse / Duits
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : Geen
Service: Uitgebreid servicepakket met ZK, FO, FT en AV
Voordelen: Goede en degelijke service
Nadelen: Erg gehaast
Tijdsduur : krap 25 minuten
Prijs : € 50
Extra’s bij het bezoek: -

Bericht van 31-08-2005

De wonderen zijn af en toe de wereld nog niet uit, want wie had er immers gedacht dat ik nog ooit met een Latina een kamer zou delen ., maar ik moet zeggen dat het zeer goed bevallen is. Dat is ook niet moeilijk want Paula uit Colombia is een erg goed uitziende brunette met een bijzonder lief gezichtje en ze doet veel aan haar uiterlijke verschijning, waardoor de interesse wel was gewekt. 26 jaar, slank lichaam, zwarte haren waarvan lokken voor haar ondeugende gezichtje vallen. Daarnaast heeft ze een heupketting in de vorm van een netje met diverse steentjes erin: erg fraai.

Eerst even in de bios wat inleidende schermutselingen, waar kleine Forza al danig onder de indruk raakte van haar vaardigheden.
Even later en kamer opgezocht. Service was van een buitengewoon goed niveau.
Zeker een dame nog eens vaker uit te nodigen voor een rendez-vous.

Forza...germania
2 augustus 2006, 23:57
Op weg naar het zonnige zuiden eerst maar even de Oase aangedaan voor de nodige afleiding. Bij binnenkomst zag ik daar een erg fraaie latina lopen.....nee, dat zal toch zeker niet..

Ik was er vanuit gegaan dat Paula niet meer werkzaam was in de Oase, maar ze heeft alleen haar werktijden veranderd, zodat ze alleen nog door de week aanwezig is. Ik had er al een maand of 9 niet meer gezien, maar wist de enige sessie met haar nog erg goed te herinneren.

Al snel een praatje gemaakt en haar na de finish van de Tour de France-etappe meegenomen naar een kamer. Service is nog steeds erg goed. Wel probeerde ze wat extra's te verkopen als FT, maar daar had ik geen zin in. Dat kwam haar stemming echter niet geheel ten goede, en ze probeerde de zaak daardoor erg snel af te maken. Maar daar had ik niet zo'n trek in, dus de dame maar aan de massage gezet: wil natuurlijk wel een beetje waar voor m'n geld hebben:D :D ., waarbij ook de 'kleine Paulientjes' nog erg verdienstelijk werden gebruikt:thefinger

Service van de dame is nog steeds goed, aantrekkelijk lijf met grote borsten, maar de neiging om snel geld te willen verdienen maakt het herhalingsgevaar nu toch een stuk kleiner.

Hooker friend
20 januari 2008, 19:00
Paula is een mooie meid en erg enthousiast. Toen ze vertelde uit Colombia te komen, wist ik dat het met haar een goede sessie kon worden. Hooker friend houdt wel van een vurige latina. Ik werd de kino mee ingesleurd en ik zat nog niet op de bank of ze begon al hevig te zoenen. Vervolgens zocht haar mondje mijn kleine vriend op. Dit deed ze zo goed dat ik al bijna klaar kwam. Paula's noeste arbeid abrupt onderbroken en gevraagd om naar een kamer te gaan. Zo gezegd, zo gedaan. Daar ging het feest verder: zoenen, pijpen, beffen, neuken in een paar standjes. Het ging er heet aan toe. Na 20 minuten had ik mijn kruit verschoten. Dat was meteen einde oefening. Ze was snel de kamer uit en stond al bij de bar te wachten om 50 euro te innen. Haar de centjes overhandigd en ik wilde nog iets liefs zeggen, maar de vogel was al gevlogen. Daarna ben ik me gaan douchen en een glaasje prik aan de bar gedronken. Ondertussen zag ik Paula met een ander beertje weer naar een kamer gaan. En zo ging het de hele avond door. Jammer dat ze je laat voelen dat je snel afgewerkt wordt, want haar diensten zijn echt prima.

Hooker friend

MiniME
13 december 2008, 20:43
Leuke, vrolijke dame die alle tijd neemt voor nieuwe ijsberen die Oase aan het verkennen zijn. Op de bank al flink zoenen, toen de whirlpool in met al een zeer vergaand voorspel en daarna wilde en toch zachte sessie op de kamer.

Full service deze dame en blijft ook de rest van de avond gezellig doen.