Forza...germania
2 augustus 2006, 23:44
Haarkleur/-lengte : zwart / lang
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank / D-cup (echt)
Nationaliteit/Taal : Colombiaanse / Duits
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : Geen
Service: Uitgebreid servicepakket met ZK, FO, FT en AV
Voordelen: Goede en degelijke service
Nadelen: Erg gehaast
Tijdsduur : krap 25 minuten
Prijs : € 50
Extra’s bij het bezoek: -
Bericht van 31-08-2005
De wonderen zijn af en toe de wereld nog niet uit, want wie had er immers gedacht dat ik nog ooit met een Latina een kamer zou delen ., maar ik moet zeggen dat het zeer goed bevallen is. Dat is ook niet moeilijk want Paula uit Colombia is een erg goed uitziende brunette met een bijzonder lief gezichtje en ze doet veel aan haar uiterlijke verschijning, waardoor de interesse wel was gewekt. 26 jaar, slank lichaam, zwarte haren waarvan lokken voor haar ondeugende gezichtje vallen. Daarnaast heeft ze een heupketting in de vorm van een netje met diverse steentjes erin: erg fraai.
Eerst even in de bios wat inleidende schermutselingen, waar kleine Forza al danig onder de indruk raakte van haar vaardigheden.
Even later en kamer opgezocht. Service was van een buitengewoon goed niveau.
Zeker een dame nog eens vaker uit te nodigen voor een rendez-vous.
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank / D-cup (echt)
Nationaliteit/Taal : Colombiaanse / Duits
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : Geen
Service: Uitgebreid servicepakket met ZK, FO, FT en AV
Voordelen: Goede en degelijke service
Nadelen: Erg gehaast
Tijdsduur : krap 25 minuten
Prijs : € 50
Extra’s bij het bezoek: -
Bericht van 31-08-2005
De wonderen zijn af en toe de wereld nog niet uit, want wie had er immers gedacht dat ik nog ooit met een Latina een kamer zou delen ., maar ik moet zeggen dat het zeer goed bevallen is. Dat is ook niet moeilijk want Paula uit Colombia is een erg goed uitziende brunette met een bijzonder lief gezichtje en ze doet veel aan haar uiterlijke verschijning, waardoor de interesse wel was gewekt. 26 jaar, slank lichaam, zwarte haren waarvan lokken voor haar ondeugende gezichtje vallen. Daarnaast heeft ze een heupketting in de vorm van een netje met diverse steentjes erin: erg fraai.
Eerst even in de bios wat inleidende schermutselingen, waar kleine Forza al danig onder de indruk raakte van haar vaardigheden.
Even later en kamer opgezocht. Service was van een buitengewoon goed niveau.
Zeker een dame nog eens vaker uit te nodigen voor een rendez-vous.