PDA

Volledige versie bekijken : Monica, Polen

kinke113
3 oktober 2011, 19:26
Net terug uit VM.
Om 11:15 binnengekomen waren er 4 dames waaronder de 19 jarige Monica uit noord Polen. Ze is ca 1.78 lang en a-cups en maatje 36 naar schatting. Lieve meid die niet zo lang hier werkt heeft me werkelijk voor het eerst in mn leven een niet gespeelde/echte GFE bezorgd. Zoenen + pzc deed ze echt vol overgave en de sex was werkelijk super. Ik heb 2 keer 40 min. met haar gekamerd en de 2e keer haar een echte orgasme bezorgd.. Eenmaal buiten lekker verder gefriemeld en gezoend; het weer was er ook echt na...
Kortom: een heerlijk schone hartwstochtelijke meid met een heerlijk schoon kutje. Girl next door type. Zeeeeeeker voor herhaling vatbaar deze slanke, donker rood/bruin harige Poolse, die helaas naar het schijnt niet erg lang daar zal blijven.

kinke113
8 oktober 2011, 09:25
Gisteren weer en middagje naar VM geweest. Aanwezig waren oa Mariana en Isabelle (beide uit roemenie), Monica en Barbara (beide uit Polen), 2 bulgaarse dames, 2 duitse en nog 2 anderen.

Erg gezellig gehad en uiteraard weer met 'mijn nympho' Monica gekamerd: wederom een onovertreffelijke ervaring in werkelijk alle opzichten! Daarna de hele middag lekker aan elkaar gezeten,gezoend en gefriemeld. Errrrg verslavend... Ze gaat daar gelukkig min of meer vast aan het werk...

Ik kan haar wel blijven de hemel aanprijzen maar zal het afsluiten met één advies: Try (her) before you die !!! :)

Groeten, Kevin

Hendrikdeleuter
10 december 2011, 23:28
Deze dame verdiend een paar sterren!
Is zeer onderhoudend en aardig. Ook op de kamer een belevenis.
Het was dat ik geen tijd meer had, anders was het tot een tweede treffen gekomen!
Helemaal eens met Kinke113, don't die before you tried her!!!!!!