Volledige versie bekijken : Isabella (Bulgaarse)
m4you
3 oktober 2011, 21:02
gisteren naar marisol wat een verasing na een tijdje niet daar te zijn geweest zeker 12 lekkere meiden na wat rond kijken viel mijn oog op de blonde isabela na eerst samen wat te hebben gegeten maar een kamer opgezocht wow goed zoenen lekker pijpen verschilende standjes niet is te dol echt super
kinke113
5 oktober 2011, 14:03
Inderdaad een heerlijke meid met een goed figuur. Ook sekst ze heerlijk. Volgens mij is ze roemeens en niet bulgaars...
m4you
9 oktober 2011, 21:49
ben donderdag nog even op kamer geweest met isabella en is inderdaad roemeens en erg lekkerrr
m4you
4 oktober 2012, 20:00
hiep hiep hoera isabella ist wieder da.:smiley:
Befgraag
4 oktober 2012, 22:23
Op de eerste plaats dank voor mijn vrijkaartje! Afgelopen maandag verzilverd en ik kreeg er bijna spijt van mijn kaartje op deze dag verzilverd te hebben. 4 dames bij aankomst om plm 14.00 uur. Enfin, wat gegeten en hier endaar gekletst met wat NL beren, die zich ook stierlijk verveelden, maar ik had mezelf beloofd te blijven tot 16.00 uur en jawel hoor, er kwamen wat dames terug uit het dorp, waaronder de heerlijke Isabella. Wat een heerlijke vrouw. Eerst eens wat verkennende smalltalk, om vervolgens een kamer op te zoeken. Tja, de kenners onder jullie weten dat je dan gewoon een lekker uurtje beleefd met veel erop[ en eraan, heel veel. Enfin, lekker gedouchd erna en heerlijk genoten van de gevulde paprika met een verrukkelijke saus. Bakkie koffie en mijn blik laten vallen op Zara. en in gedachten zei ik tegen mezelf, ik
Befgraag