Volledige versie bekijken : Tina uit Griekenland
Iggy Pop
6 oktober 2011, 13:59
Vandaag nadat ik in Krefeld ben geweest even doorgereden naar Duisburg, en daar kwam ik in huis 25 Tina weer tegen, ze is niet de allerknapste, beetje dik, spleetje tussen haar tanden beetje stria op de buik, but who's perfect!
Haar service echter is super! Ze pijpt lang, in mijn geval vandaag 20 minuten en ze neukt lekker weg, verder is ze ook nog eens superaardig!
Bij tijd en wijlen glip ik bij haar naarbinnen en kom ik zeer tevreden weer van haar kamer af!:biggrin:
bad pritt
6 oktober 2011, 16:05
Tina is een leuke meid..24 jaar..rubensvrouw, cup D/E natuur,erg mooi lichaam als je rubens houdt, mooi vriendelijk kopje, slimme meid , gevat en grappig, gezellig maar iets gereserveerd tot ze je kent, de service is goed en geroutineerd. Ze let niet zo op de tijd.
ik kwam ook zeer tevreden bij haar naar buiten.
Duitslandfan
19 mei 2016, 21:29
Tina werkt nog steeds in de vulkanstrasse. Tegenwoordig op nummer 27 en laatst gezien op de 1e etage met kamernummer 4. Haar naam is op de deur vermeld. Heb haar regelmatig bezocht. Ze is aan de mollige kant maar gekleed in zwarte lingerie komt ze toch sexy over. Inderdaad een slimme meid en bijzonder vriendelijk en geen klokkijkster. Je kunt leuk met haar kletsen en ze is grappig. Pijpen doet ze prima en ze vraagt of je met of zonder wilt. Neuken in alle standjes mogelijk. Derhalve een meid die topservice levert en voor degenen die van stevig/mollig houden een aanrader.