PDA

Volledige versie bekijken : Ramona



drlove1964
8 oktober 2011, 18:46
ramona is een 22 jarige blonde roemeense, die ietsje zwaarder is en voorzien is van een grote buste (siliconen). spontane meid, leuke babbel (engels beter dan duits), goede service, houdt zich netjes aan de tijd, geen gezeik achteraf.

zeker voor herhaling vatbaar.

berwick
29 december 2011, 21:41
Vorige week van Ramona kunnen genieten, vooral van haar orale kwaliteiten. En inderdaad goede service, zonder gezeur. Een volgende keer zal ik zeker weer met haar een kamer gaan bezoeken!

fuchs
7 maart 2012, 15:19
Ook ik heb bij deze meid afgelopen weekend de olie nog gepeild. Na een keer goed doorsmeren, kan dit toppertje er weer een tijd tegenaan. Afspraak voor de APK staat alweer in mijn agenda.

Kan alleen maar bevestigen wat bovenstaande klanten ook geschreven hebben.

Horny Howard
11 maart 2012, 11:43
Prachtige meid alleen zei ze, in tegenstelling wat hierboven staat vermeld, dat ze uit Hongarije kwam en 23 jaar is (voor wat het waard is).
Een meid met de juiste rondingen (kjikend naar het lichaamverhouding hoeft het niet persee silliconen tezijn ) en prachtige donkere ogen en Howard was ook gelijk verkocht. Op de kamer was het blasen voortrefflijk. alleen vond ik de aftersale matig.

satanic surfer
11 november 2015, 10:02
Nog steeds aanwezig in Acapulco...kan men zich geen buil aan vallen zoals dat al jaren bekend is. Vollgas TZ, PZC en NMC en voorts no nonsense...

fuchs
16 maart 2018, 03:06
Is deze meid nog steeds daar?


Verstuurd vanaf mijn TA-1024 met Tapatalk