PDA

Volledige versie bekijken : Carolina (Braziliaans)

Ace2
9 oktober 2011, 09:50
Naam : Carolina

Haarkleur/-lengte : kort licht bruin

Lengte dame : 1.55m

Postuur/Cupmaat : niet slank, maar wel strak in het vel, D-Cup

Nationaliteit/Taal : Braziliaans/duits/engells/nederlands

Leeftijd : 26 jaar (volgens eigen zeggen, maar mijn inschatting is aanzienlijk jonger)

Tatoeages/Piercings :

Service : redelijk. beperkt zoenen, PZC, beffen, geen FT

Bijzonderheden : beugelbekje, nog onervaren en spreekt redelijk nederlands

Dus liet ik mijn ogen vallen op Carolina. Die liep voorbij ons en ik sprong voor haar: “Aus welche traum kommst du?” “Wassssssss” kierde Carolina, waarna ze verder wilde gaan met praten. Ik legde echter een vinger op haar beugelbekkie en zei: “erzahl mich auf zimmer” :

Na het douchen liepen wij hand in hand naar de tuinhuisjes. Giechelend stapten wij naar binnen, waarbij ik haar ineens ruw beet pakte en op het bed smeet. Ik maakte een gromgeluid en roffelde op mijn borst, waarna ik eventjes moest kuchen. Carolina keek mij verbaasd en ietswat angstig aan. “Ben jij wel goed bij?” kwam ineens uit haar mooie mondje. Nu was ik het die verbaasd was. Deze mooie meid sprak Nederlands en niet eens alleen het standaard hoerentaaltje. Ik legde haar uit dat ik een pepermuntballetje teveel had gegeten en nieuwsgierig keek ze in het bakje, dat ik ineens met een harde klap dicht klapte. Ik dook met badjas en al op het bed en ging naast haar liggen. We streelden wat en ik probeerde haar te kussen. Eerlijk gezegd ging dat maar mondjesmaat. Daar moesten we het duidelijk niet van hebben. Ik besloot het over een andere boeg te gooien. Voorzichtig rolde ik haar op haar buik en ga ik op haar rugje zitten. Ik begin met een voorzichtige massage. In eerste instantie stribbelde Carolina wat tegen, maar laat mij toch mijn gang gaan. Tijdens de massage ontdeed ik haar behendig van haar bikini. In no time had ik de bandjes van haar bh los en even later trok ik heel langzaam haar slipje uit. Daarna ging ik verder met de massage. Eerst was ze wat gespannen en vertrouwde ze het niet helemaal, maar na een paar minuten liet ze het toch maar gebeuren en legt ze haar hoofd op het kussen en sluit haar ogen. Ik ga nog een minuut of 10 door, waarna ik haar omdraai en haar borsten wil masseren. Nog voor ik mijn handen op die mooie appels heb gelegd heeft zij haar handen al op haar borsten. “Voorzichtig” fluistert ze en ik streel ze heel zachtjes. Dat laat ze toe, maar ze houdt voor de zekerheid mijn handen vast. Uiteindelijk laat ik mij naar beneden zakken waar ik een nog nagenoeg droog poesje aantref. Voorzichtig kus ik haar bovenbenen en haar schaamstreek om steeds dichter bij haar poesje te komen. Eenmaal aangekomen zoen ik haar poesje en ga langzaam maar zeker over tot likken. In eerste instantie heb ik moeite om haar benen uit elkaar te houden. Maar na een paar minuten gaat het prima en kan ik haar uitgebreid beffen. Ik hoor Carolina wat kreunen en zuchtjes en ik kan niet helemaal vaststellen of het echt of fake is. Op basis van kansberekening zal het wel het laatste zijn. Op een gegeven moment gaat haar hand naar beneden en trekt ze wat aan de bovenkant van haar poesje. Ik blijf verwoedt door gaan en ineens begint ze wat onregelmatig te schudden en pakt ze met die ene hand mijn hoofd vast. Na wat geschud duwt ze mijn hoofd weg en kijkt mij met grote ogen aan: “dat kun je goed? Dat ik nog klaar kom vandaag?” Glimlachend kijk ik haar aan en duw haar wederom op haar buik en geef haar een korte massage. Nu legt ze gelijk haar hoofd op het kussen en sluit ze haar ogen. Als ik stop kijkt ze mij aan en fluistert: “wie is hier nu de klant?”

Om die laatste vraag te beantwoorden ging ik op mijn rug liggen en spreidde mijn benen een beetje “kom maar op” zeg ik en Carolina laat haar tongentje een beetje naar buiten hangen en kruipt naar mijn geslachtsdeel. Ze begint daar wat aan te trekken en te likken. Ze likt mijn ballen en likt de schacht van mijn penis. Daarna verdwijnt de eikel in haar mondje en beetje voor beetje slurpt ze de rest naar binnen. Voorzichtig begint ze te pijpen. Ik kan het niet uitzonderlijk goed noemen. Lang pijpen doet ze niet en even later pakt ze een condoom. Ik vraag nog of ze FT doet, maar helaas die service wordt niet geboden. Ik laat haar de condoom over mijn penis schuiven, waarna ik bovenop haar ga liggen en haar penetreer. Ik begin haar te neuken en na een paar minuten voel ik een orgasme opkomen. Snel trek ik mijn penis uit haar poesje en ga op mijn rug liggen. Carolina komt op mij zitten en neukt mij. Dat doet ze overtuigend en gaat maar door. Ik merk echter dat de drang om klaar te komen weg vloeit en ik kan haar in allerlei standjes neuken zonder klaar te komen. Uiteindelijk wil ik wel klaar komen en ik leg haar op haar rug en neuk haar hard. Ik heb echter moeite om klaar te komen en moet echt mijn best doen, maar uiteindelijk lukt het toch. Bewonderend kijkt ze mij aan en zegt: “jij kunt op commando klaarkomen? Wouw, je moet mijn boyfriend worden” en ik krijg daar de noodzakelijk informatie voor.

Om haar werk goed te doen, krijg ik ook nog een massage en redelijk tevreden verlaten wij de kamer, waarbij ik van plan was dat het herhalingsgevaar niet bijzonder groot te noemen. Maar dan blijkt maar weer eens dat ik slecht kan voorspellen:

Enkele uren later, na een teleurstellende sessie met Delia kom ikweer in het land der ijsberen en moest ik snel handelen. Ik had nog goed een uur en ik wilde nog wel een keer van bil. In het nachtcafé trof ik SFL aan die in alle staten was. Anka was zijn absolute nummer 1. Ik legde mijn arm om zijn schouder en liet hem uit praten. Terwijl hij praatte keek ik rond en zag Carolina zitten bij een ijsbeer. De ijsbeer liet merken haar leuk te vinden. De man zou zeker toehappen. Ik baalde, want als ik nog verder moest zoeken zou ik mis pakken. Ik zocht oogcontact met Carolina en knipoogde. Carolina glimlachte terug, maar bleef bij de man zitten. Ik kon ook niet anders verwachten. Ik liep weg de trap op en keek nog tweemaal achterom. Ik zag dat Carolina mij volgde en ik besloot bovenaan bij de reling even te wachten. Niet lang daarna maakte de man bij Carolina de fout om zich om te draaien en iets te zeggen tegen een andere ijsbeer. Carolina stond op en liep recht op mij af en lachte mij toe: “je vindt mij het leukste meisje van de club he” Ik knik haar vriendelijk toe. “Wil je weer met mij naar de kamer?” vraagt Carolina giechelend. Ik antwoord haar: “alleen als je goed zoent” “Ik haal een sleutel” zegt ze, zonder een direct antwoord te geven. Dat geeft mij wel de tijd om snel te douchen en even later lopen wij weer naar een tuinhuisje. In het tuinhuisje pakt ze mijn gezicht beet en geeft mij een natte tongzoen. Ik zou liegen dat dit de beste zoen van het jaar was, maar het was zeker een verbetering ten opzichte van enkele uren daarvoor. Echt lang kan ik het ook niet noemen, maar ik besef dat ik niet moet zeuren. Carolina draait zich om en steekt haar kontje naar achteren en wiebelt er wat mee, terwijl ze haar slipje uitdoet. Ik ben al in alle staten en pak haar van achteren beet. Ze duwt me weg en gaat op haar buik op het bed liggen en roept: “En nu: masseren” Ik laat dit bevel niet langs mij heen gaan en klauter ook op het bed. Carolina giechelt: “hihihi, dat ik dat durf te zeggen. Wie is nu de klant? En ik zeg wat jij moet doen. Hihihi” Ik geef haar het beste wat ik haar kan geven (buiten mijn euro’s) en begin aan een massage. Ik kneed en trek en streel. Carolina ligt half te slapen en vindt het allemaal prima. Ook haar mooie ronde billen laat ik niet onbenut, waarbij ik lik en kneed. Een vinger over haar aarsje is nog niet toegestaan, maar dat mag de pret niet drukken. Zeker niet als ik merk dat haar poesje al nat is. Nadat ik dat heb gemerkt draai ik haar op haar rug en besluit de borstmassage maar over te slaan en ik begin maar gelijk aan haar poesje. Ik bef haar zoals ik dat graag doet en ze laat mij gewillig mijn gang gaan. Het duurt niet lang of ze krijgt een orgasme en kronkelt over het bed. Zonder dat ik iets vraag rolt ze op haar buik en mompelt giechelend: “Hihihi. Perfect. Je kunt weer verder met je massage” en dat doe ik ook. Gezien de tijd masseer ik haar niet meer lang en klim van haar rug af. Lachend kijkt ze mij aan: “dat ik weer ben klaar gekomen is ongelofelijk” “Ik geloof het ook niet” flap ik eruit, waarna ze mij probeert te overtuigen dat ze echt is klaar gekomen. Ze merkt echter dat ik niet wil praten maar neuken. Zonder te pijpen gaat het condoom om mijn lul en ga op haar liggen en begin haar te neuken. Ik heb 1 doel en dat is zo snel mogelijk klaar komen. Dat zal nog niet zo eenvoudig zijn, maar ik kan maar avast beginnen. Ik lig bovenop Carolina te stoten en pak haar billen vast. Ik merk dat dat werkt en stoot door. Ineens pakt Carolina mijn gezicht vas ten begint mij vol te tongzoenen. Dat is iets teveel van het goede en ik kom grommend in haar klaar, waarna ik tevreden en uitgeput van haar afrol.
Carolina stelt voor dat ze mij nog masseert, maar ik geef aan dat ik naar huis ga. “Volgende week ben je er toch weer he? Ik ben er nog een week” zegt ze als afscheid......................................

Badslippers
9 oktober 2011, 13:18
Ik zie dat de grote kenner van de "Thaise" en "Latijns-Amerikaanse" dames hier een paspoort heeft aangemaakt van de prachtig uitziende Carolina. Mijn ervaringen met haar staan wat weggemoffeld in een algemene recensie over "Planet Happy garden". Zie hier het gemak van de "Copy and Paste button".

Mijn zak doet pijn van de opgespaarde lauwe pis. Tijd om de gaargekookte aardappelen eens af te schudden. Na een reinigende douche maak ik opnieuw mijn opwachting in de barruimte en ga direct links tegen de muur staan zodat ik een compleet overzicht heb. Op de kruk rechts tegen de muur zie ik een zeer licht getint "Latina" meisje. Deze "Slut" is behoorlijk knap met een lijf waar je een moord voor zou doen. Wij hebben hier te maken met Brasiliaanse Carolina die zegt 26 te zijn maar ik hou het op hoogstens 23. Prachtige silicone tieten in een oranje gedraaide bikini. In haar mond zit een compleet blinkend hekwerk om haar parelwitte tanden te corrigeren. Het lijkt wel of er op elke tand een diamant schittert en die beugel schijnt zo duur te zijn dat je er een volledige wijk in de "Favellas van Rio de Janeiro" een week lang van kunt laten vreten. Wij hebben vrijwel direct oogcontact maar ik stap nog niet op haar af. Nou weet ik dat het wetenschappelijk bewezen is dat "Hard to Get" spelen zeer effectief is om een dame te strikken. Bovendien is dit een leuk spelletje. Vanzelfsprekend werkt dit ook andersom en zwak als ik ben sta ik al na 1 minuut naast Carolina. Ik overlaat haar met compliment en ze beantwoordt dat met een verlegen "Dank je wel". "Uh, you are Dutch?", vraag ik verwonderd. "No, I'm Brasilian and you are Dutch", zegt ze om te vervolgen: "I saw you talking with a couple of Dutch guys". Een oplettend meisje dus!

Ik vraag me af of je kunt tongzoenen met zo'n traliewerk in je gaffel dus besluit ik de proef op de som te nemen. Er volgt wat spaarzaam getong en het ijzer zit niet in de weg. Sleutel besteld en naar de kamer met deze Latina. Ook nu gaat er wederom één handdoekje op het bed. Blijkbaar nog steeds geen lakens in "Happy". Haar siliconentieten zijn prachtig van vorm maar zo hard als graniet. Als ik ze zacht kus beweegt carolina haar hand naar haar meloenen om ze, zo lijkt het, af te schermen. Nou kan ik hier een lang verhaal gaan schrijven maar deze amateur moet nog veel leren. Hoewel een perfect lijf brouwde ze er weinig van. Tijdens het beffen moest ik zowat een wig tussen haar poten drijven om ze uit elkaar te krijgen en het tongzoenen was de praat niet waard. Gauw het condoom over de blauwe knop getrokken en er als een sneltrein over heen gegaan. Als klap op de vuurpijl zegt het onnozele ding dat ze "A real Pervert is". Ik zeg: "I beg your pardon, You know the meaning of that word?" en weer zegt ze in al haar naďviteit: "I can be a real pervert". "Then show me that the next half hour", daag ik haar uit. Dan trekt ze een keer aan mijn lul en stoot wat ongenuanceerde kreetjes uit van "Oeoeoeoehhhhh, ahhhhhhhhh". "That's it?" zeg ik. "Then it's better to go to the showers so I can wank myself".

Conclusie: "Optick Fuck" jongedame met een zeer gaaf lijf en mooie silicone tieten die nog ontzettend veel moet leren en zich iets teveel overschat. Service, als daar al sprake van is, zwak.

vakantieganger24
16 oktober 2011, 02:07
ik heb deze brazilliaanse meid uit fortaleza zaterdagavond ook genomen. teleurstellend vond ik het.