Volledige versie bekijken : Algemene club beschouwingen/vergelijkingen
Big30
9 oktober 2011, 11:34
Meer dames dan in GT+LR samen, en minder ijsberen dan in PSR, kortom: super! Zoals bekend heeft 90% van de dames een (zeer) goed service nivo (zk, pzc, nmc, ft, mmt, etc) en de looks zijn sowieso van zeer hoog nivo (Brianna was er ook weer VJ!).
Ook weer niet overdrijven MM!
1.In de Oase zullen zeker niet zoveel dames als in LR+GT samen zijn geweest.
2. De line-up in GT was vrijdag van een nivo zoals ik dat in de Oase van jaren geleden kende (P1 had dezelfde mening). Dus veel meer variatie dan de huidige zeer eenzijdige Oase line-up.
3. De huidige LR en ook PHG line-up zal kwalitatief weinig van de Oase line-up verschillen, misschien wat minder dames. Staat tegen over dat er daar wel sfeer is, het schoon is en het eten te eten is.
4. Oase is de enige tent die ik ken waar de eigenaar Mauro dit jaar de dames al 2 keer bijeen moest roepen om de vele nieuwe Roemeense dames uit te leggen dat pzc de standaard was en dat een sessie van 30m ook 30m moet duren.
5. Dat de Oase niet druk bezocht (kan zijn dat het nu zo is) is vaak een teken voor gebrek aan kwaliteit en sfeer.
6. Afgelopen vrijdag was ik samen met Ricky Martin in GT, hij komt al vanaf 2005 in de Oase en was sinds 2006 niet meer in GT geweest. Zijn reactie? "Super hier, kom vaker terug, even geen Oase meer voor mij".
Gewoon wat nuanceringen om MM ook weer scherp te houden :tongue:!
Picasso 1
9 oktober 2011, 11:42
2. De line-up in GT was vrijdag van een nivo zoals ik dat in de Oase van jaren geleden kende (P1 had dezelfde mening). Dus veel meer variatie dan de huidige zeer eenzijdige Oase line-up.
GT had vrijdag inderdaad een mooie gevarieerde line-up zoals je dat voorheen zag in Oase. Meningen over clubs zijn erg duidelijk tijdsgebonden en aan schommelingen onderhevig.
MiniME
9 oktober 2011, 11:49
Fijn dat ik scherp gehouden wordt :cool:
Punt 4 (handhaving) is idd wat het er bij veel clubs aan ontbreekt, en veel (niet alle!) dames langzaam aan de kantjes eraf gaan lopen. Voordeel als handhaving wel gebeurt (zoals Oase, PSR en Freude): goede service van de dames! (en nee, niet weer een thread over dat de dames je allemaal vrijwillig moeten zoenen en pijpen, etc...........dan doen ze in de club nl alleen maar voor GELD! :cool:).
Eten is inderdaad bagger in Oase......ik bestel altijd lekker eten van bezorgrestaurant uit de buurt :cool:
Ach, ik zal ooit ook wel eens geen zin meer hebben in bloedmooie, donkerharige fotomodellen waar ik heerlijk mee kan zoenen en met een MMT kan afsluiten..............alhoewel.........dan ben ik 85 vrees ik :biggrin:
Waar ik zeker geen zin in heb is een bloedmooie dame naast me op de bank, die dan een zeer magere prestatie neerzet.....en daar zijn er helaas genoeg van in de verschillende clubs (let op, ik noem geen namen, knap he? :)).
MiniME
9 oktober 2011, 11:50
GT had vrijdag inderdaad een mooie gevarieerde line-up zoals je dat voorheen zag in Oase. Meningen over clubs zijn erg duidelijk tijdsgebonden en aan schommelingen onderhevig.
Hoeveel % van die dames levert een echt(!) goede service en hoe lang moet je daar op wachten (ivm grote horde ijsberen die dan met die dame de kamer op willen)? :biggrin:
BTW: ik heb liever een club met alleen maar vrouwen van MIJN smaak, dan een club waar 75% van de vrouwen mijn smaak NIET is.
Big30
9 oktober 2011, 11:51
Meningen over clubs zijn erg duidelijk tijdsgebonden en aan schommelingen onderhevig.
Dat is ook mijn stokpaardje. Vooroordelen over bepaalde clubs zijn (helaas) zo rotsvast als een huis. Dat geldt met namen trouwens voor NRW.
- De GT fan blijft GT fan, de PHG fan krijg je zelfs met een vrijkaart van een andere club niet naar GT (ik was daar 5j geleden en toen blabla) etc. etc.
- Binnen een paar maanden kan een beeld van een club totaal veranderen maar de perceptie van de beer niet.
Maar goed dit behoeft eigenlijk een apart topic. Misschien moet je zeggen dat objectieve (OK dat ben je natuurlijk nooit helemaal) meningen over een club snel kunnen veranderen maar subjectieve meningen (vaak vooroordelen) zeer diep zitten en vaak niet veranderen.
MiniME
9 oktober 2011, 11:57
Dat is ook mijn stokpaardje. Vooroordelen over bepaalde clubs zijn (helaas) zo rotsvast als een huis. Dat geldt met namen trouwens voor NRW.
- De GT fan blijft GT fan, de PHG fan krijg je zelfs met een vrijkaart van een andere club niet naar GT (ik was daar 5j geleden en toen blabla) etc. etc.
- Binnen een paar maanden kan een beeld van een club totaal veranderen maar de perceptie van de beer niet.
Maar goed dit behoeft eigenlijk een apart topic. Misschien moet je zeggen dat objectieve (OK dat ben je natuurlijk nooit helemaal) meningen over een club snel kunnen veranderen maar subjectieve meningen (vaak vooroordelen) zeer diep zitten en vaak niet veranderen.
Dit deel ik niet (en P1 ook niet denk ik), was nl 5 jaar lang een echte GT fan, maar niet "omdat het nu eenmaal zo is", maar omdat de kwaliteit en sfeer super was. Toen de neergaande trend zich daar inzette (veel teveel ijsberen, service nivo niet meer gehandhaaft, veel vakvrouwen die vertrokken) zag ik dat als reden om er nu bijna nooit meer te komen. P1 vond jaren lang Oase super, maar nu niet meer omdat zijn smaak minder goed in de line up vertegenwoordigd is (mijn smaak wel, dus ik vind het nog wel goed daar).
Dus juist P1 en ik zijn volgens mij ijsberen die redelijk breed rondkijken en als het ergens niet meer goed is, dit gewoon zeggen (zoals nu in PSR, waar de basis huisregels goed zijn, maar de line up nu zeer zeer mager is). Ook Freude heeft in mijn ogen een slechte periode gehad, toen kwam ik er nauwelijks meer, nu is het weer zeer goed. Kortom: het zijn juist de niet rondreizende ijsberen die vastklampen aan het oude, en niet meer objectief kunnen zijn. Dat is wat anders dan "van smaak verschillen" wat P1 en ik af en toe hebben.
Dat is volgens mij ook wat P1 bedoeld met "Meningen over clubs zijn erg duidelijk tijdsgebonden en aan schommelingen onderhevig."
vrije jongen
9 oktober 2011, 12:01
Dit is wel waar, maar sommige dingen veranderen toch niet zo snel. Ik zie het op een zaterdag in de winter nog niet gebeuren dat je in GT makkelijk een bankje vind om samen wat te hangen met een dame (vandaar dat de meeste dame op een kruk zitten), wat me in World bijvoorbeeld geen probleem lijkt. Het damesbestand kan inderdaad veranderen en dat is ook het belangrijkste, maar het eten zal in Oase niet snel beter worden en de beer-dvp verhouding in GT ook niet. Ik heb het in alle clubs wel leuk trouwens, maar de Roemeentjes (en een Moldavische:smile:) in oase steken er voor mij boven uit. Bij mijn volgende tripje de service in Freude en de sfeer in LR eens proeven, maar heb toch al een paar keer de neiging gehad om ISA kaarst af te zeggen en Mercure Friedrichsdorf te boeken;).
@ MiniMe, zit me niet zo lekker te maken over Brianna! Zal je zien dat ze als ik weer kom net op vakantie is:wand:
eta, dit was een reactie op Big30's post.
Picasso 1
9 oktober 2011, 12:18
Hoeveel % van die dames levert een echt(!) goede service en hoe lang moet je daar op wachten (ivm grote horde ijsberen die dan met die dame de kamer op willen)? :biggrin:
BTW: ik heb liever een club met alleen maar vrouwen van MIJN smaak, dan een club waar 75% van de vrouwen mijn smaak NIET is.
Dat viel me dus deze keer erg mee; weinig langdurig bezet zijn van de interessante dames. Eigenlijk was er redelijk veel omloopsnelheid zoals in Oase (dames na een half uur wachten weer gewoon beschikbaar). Ik heb twee sessies gedaan (meer kon ik niet vanwege eerder op de week een Saskia Farrel party :biggrin:) en ze behoorden voor mij beiden tot de beste sessies in maanden. Van Tiga begrijp ik ook dat hij erg tevreden was over een nieuwe dame.
De wachttijden vielen erg mee tot 21 uur, daarna liep het helaas wel op naar 1 uur wachttijd.
Qua line-up liepen veel mooie exemplaren in alle maten, grote diversiteit aan nationaliteiten en huidskleuren (latina's, aziatisch, arabisch, oost-europees). Qua variatie bedoel ik er dus niet 'blond' mee. Aan de andere kant zijn er juist een paar ijsberen richting LR vertrokken omdat ze hun draai niet konden vinden in dit GT met relatief weinig Roemeense dames.
Big30
9 oktober 2011, 12:22
Dus juist P1 en ik zijn volgens mij ijsberen die redelijk breed rondkijken en als het ergens niet meer goed is, dit gewoon zeggen (zoals nu in PSR, waar de basis huisregels goed zijn, maar de line up nu zeer zeer mager is).
Dat is wat anders dan "van smaak verschillen" wat P1 en ik af en toe hebben.
Dat is volgens mij ook wat P1 bedoeld met "Meningen over clubs zijn erg duidelijk tijdsgebonden en aan schommelingen onderhevig."
Helemaal mee eens. Jij hebt je mening over bepaalde clubs natuurlijk wel bijgesteld, kun je vervolgens nog lang een discussie hebben over de mening die je hebt. Mijn punt was meer dat bij sommige beren (niet jij en P1, juist niet zou ik zeggen) de liefde voor een club en (voor)-oordeel over andere clubs soms heel diep zit. Dat zijn dus juist niet de rondreizende beren maar beren die heel tevreden zijn in club X of Y.
Noem het clubliefde! Niets mee mis als men het ergens naar de zin heeft. Maar vaak gaat dat gepaard met een mening over andere clubs gebaseerd op 1-2 bezoekjes jaren geleden. Dat is dan vaak nu niet meer zo relevant omdat een club m.b.t. veel factoren nu eenmaal geen constante is.
Picasso 1
9 oktober 2011, 12:24
Dit deel ik niet (en P1 ook niet denk ik), was nl 5 jaar lang een echte GT fan, maar niet "omdat het nu eenmaal zo is", maar omdat de kwaliteit en sfeer super was. Toen de neergaande trend zich daar inzette (veel teveel ijsberen, service nivo niet meer gehandhaaft, veel vakvrouwen die vertrokken) zag ik dat als reden om er nu bijna nooit meer te komen. P1 vond jaren lang Oase super, maar nu niet meer omdat zijn smaak minder goed in de line up vertegenwoordigd is (mijn smaak wel, dus ik vind het nog wel goed daar).
Dus juist P1 en ik zijn volgens mij ijsberen die redelijk breed rondkijken en als het ergens niet meer goed is, dit gewoon zeggen (zoals nu in PSR, waar de basis huisregels goed zijn, maar de line up nu zeer zeer mager is). Ook Freude heeft in mijn ogen een slechte periode gehad, toen kwam ik er nauwelijks meer, nu is het weer zeer goed. Kortom: het zijn juist de niet rondreizende ijsberen die vastklampen aan het oude, en niet meer objectief kunnen zijn. Dat is wat anders dan "van smaak verschillen" wat P1 en ik af en toe hebben.
Klopt helemaal. Je hebt me beter begrepen dan Big30
Picasso 1
9 oktober 2011, 12:32
Mijn punt was meer dat bij sommige beren (niet jij en P1, juist niet zou ik zeggen) de liefde voor een club en (voor)-oordeel over andere clubs soms heel diep zit.
Noem het clubliefde! Niets mee mis als men het ergens naar de zin heeft. Maar vaak gaat dat gepaard met een mening over andere clubs gebaseerd op 1-2 bezoekjes jaren geleden. Dat is dan vaak nu niet meer zo relevant omdat een club m.b.t. veel factoren nu eenmaal geen constante is.
Dat klopt ook wel enigszins. Ik denk dat zelfs Minime nu ook wel zou aarden in bijvoorbeeld World en toch blijft hij continu naar Oase gaan. S&F zou het tegenwoordig prima naar zijn zin hebben in Oase maar die heeft weer een afkeer gekoesterd in het verleden waardoor hij zijn smaak die daar in overvloed loopt mis loopt.
Picasso 1
9 oktober 2011, 12:38
Klopt helemaal. Je hebt me beter begrepen dan Big30
Correctie, Big had het dus wel erg goed begrepen maar belichtte het vanuit een ander invalshoek
Big30
9 oktober 2011, 12:41
Dat klopt ook wel enigszins. Ik denk dat zelfs Minime nu ook wel zou aarden in bijvoorbeeld World en toch blijft hij continu naar Oase gaan.
Yep dat bedoel ik een beetje.
Maar misschien nog wel meer dat als je een typische GT, LR, PHG of VV fan, zeg naar Sharks (wat begrijp ik 1 van de mooiste club in D is) zou gaan op een dag dat daar alles voor hem zou kloppen hij waarschijnlijk begin van de avond zou zeggen "ja mooi hier alles klopt maar geef mij maar mijn eigen vertrouwde cluppie, als we snel terug rijden kunnen we er om 21u nog zijn!"
Soms vindt een beer in een andere club gewoon zijn draai niet ... . Heimwee ;)?
RAUL7
9 oktober 2011, 12:48
Dan moet een beer gewoon blijven gaan tot hij er zijn draai vindt! :cool:
Bosco
9 oktober 2011, 12:51
Eerder het sociale leven! Is gezelliger dan de anonimiteit in een onbekende club.
Picasso 1
9 oktober 2011, 12:54
Eerder het sociale leven! Is gezelliger dan de anonimiteit in een onbekende club.
In bijna alle clubs kom je wel enkele dames tegen die je al kende alsook diverse ijsberen die je ook regelmatig in je stamclub ziet. Je maakt juist veel meer contact met andere ijsberen die je wel eens gezien hebt en waar je nu wel mee socialized. Je 'vriendenkring' wordt juist groter.
Bosco
9 oktober 2011, 12:59
Je 'vriendenkring' wordt juist groter.
Die is al te groot !!
Picasso 1
9 oktober 2011, 13:01
Die is al te groot !!
Die kan nooit groot en variabel genoeg zijn. Tenzij je er met een paar trouwt.
RAUL7
9 oktober 2011, 13:03
Die is al te groot !!
Dan is het voor jou geen probleem om voor het sociale leven naar een andere club te gaan! Gij moet al uw vrienden een nummertje laten trekken zodat ze effe een babbeltje met jou kunnen slaan! :rofl:
:loud: Niet allemaal tegelijk want Bosco is razend populair! :biggrin:
Dalton
9 oktober 2011, 13:08
En ik maar denken dat we naar de club gaan om te neuken en je lekker te laten pijpen.
Voor mij is BERNS de ideale club waar de dames je goed verzorgen,alleen niet in de weekenden en dat is jammer.
Ga er weer eens vlug naar toe.
Bosco
9 oktober 2011, 13:10
Die kan nooit groot en variabel genoeg zijn. Tenzij je er met een paar trouwt.
Dan is het voor jou geen probleem om voor het sociale leven naar een andere club te gaan! Gij moet al uw vrienden een nummertje laten trekken zodat ze effe een babbeltje met jou kunnen slaan! :rofl:
:loud: Niet allemaal tegelijk want Bosco is razend populair! :biggrin:
:smile2: KutBelgen!!
RAUL7
9 oktober 2011, 13:14
:smile2: KutBelgen!!
Ik ben wel een Spanjaard hé! :biggrin:
CLUBSPORT
9 oktober 2011, 14:02
als relatief onervaren beer heeft GT een paar jaar geleden een diepe indruk op mij achtergelaten bij mijn eerste bezoek , dat gevoel is eenmalig natuurlijk en komt nooit meer terug .
mischien dat ik wat vaker andere clubs zou proberen als ik het me financieel kon veroorloven maar zoals het er nu voorstaat is GT voor mij gewoon een zekerheidje en heb ik het er niet voor over om elders te gaan gokken met het
risico dat het tegenvalt om vervolgens weer een maand te moeten wachten tot ik weer kan gaan
seksenfun
10 oktober 2011, 20:16
@ MiniMe: Je moet je bedenkingen (heb ik al gezegd) wat meer argumenteren. Naast dat jij schrijft dat de line up momenteel mager is in PSR kan ik hier neerschrijven dat de line up net super is. Wat houdt dat in??? Namen dan maar: Sakura, Serena, Julia, Mandy, Mickey, Olia, Melanie, Narcissa, Maya, Debbie, Magda, (Sa)mira (weer terug!!), Yvette (weer terug met weer zwart haar!!)... De beren die deze dames niet kennen moeten maar eens naar hun draadje gaan. Wie zegt dat dat lelijke vrouwen zijn, moet effe terug met zijn 2 voeten op de grond gaan staan. De service van deze vrouwen ligt hoger dan de service gemiddeld genomen in de NRW-clubs. Tot zo ver mijn weerwoordje.
@ P Ik geloof je graag als je zegt dat nu in Oase mijn types rondlopen. Dat is echter maar 1 ding. Zo lopen er voldoende rond in de clubs waar ik gewoonlijk kom (zeg grosso modo maar Planet en PSR, Sharks en Mainhattan). Bovendien val ik op welbepaalde types maar moeten ze daarenboven nog een beetje natuurlijk zijn, zoals dat heet. Niet al die nep-tieten en consoorten van Oase (of is dat ook veranderd?) En ja... het eten, de hygiëne in Oase, ook veranderd??? De service, de afwerkmentaliteit van Oase, zal ook veranderd zijn???? Ik baseer me dus op veel meer dan enkel een massa mijn-type-dames: ik ben moeilijk, ik weet het :smoke:.
Picasso 1
10 oktober 2011, 21:10
@ P Ik geloof je graag als je zegt dat nu in Oase mijn types rondlopen. Dat is echter maar 1 ding. Zo lopen er voldoende rond in de clubs waar ik gewoonlijk kom (zeg grosso modo maar Planet en PSR, Sharks en Mainhattan). Bovendien val ik op welbepaalde types maar moeten ze daarenboven nog een beetje natuurlijk zijn, zoals dat heet. Niet al die nep-tieten en consoorten van Oase (of is dat ook veranderd?) En ja... het eten, de hygiëne in Oase, ook veranderd??? De service, de afwerkmentaliteit van Oase, zal ook veranderd zijn???? Ik baseer me dus op veel meer dan enkel een massa mijn-type-dames: ik ben moeilijk, ik weet het :smoke:.
Neptieten etc zie je vnl bij niet-roemeense dames, dus dat is sterk afgenomen daar. Oase heeft nou net zo'n hoog Roemeens gehalte als World. Ik zie in Sharks Roemeense dames die ik ook in Oase zag en tussen Oase en World wordt volop gehopt. Het eten is nog steeds waardeloos in Oase en de hygiëne is ook niet goed (hoewel ik me afvraag of die in World zoveel beter is waar de klodders ook op de matrassen komen naast de handdoeken).
Qua afwerkgedrag is het risico volgens mij in zowel Oase als in World gelijkwaardig. Je kan in beide clubs de verkeerde treffen.
vrije jongen
11 oktober 2011, 00:01
Neptieten etc zie je vnl bij niet-roemeense dames, dus dat is sterk afgenomen daar. Oase heeft nou net zo'n hoog Roemeens gehalte als World. Ik zie in Sharks Roemeense dames die ik ook in Oase zag en tussen Oase en World wordt volop gehopt. Het eten is nog steeds waardeloos in Oase en de hygiëne is ook niet goed (hoewel ik me afvraag of die in World zoveel beter is waar de klodders ook op de matrassen komen naast de handdoeken).
Qua afwerkgedrag is het risico volgens mij in zowel Oase als in World gelijkwaardig. Je kan in beide clubs de verkeerde treffen.
Ik wil Picasso's bijdrage nog even ondersteunen (heb ik nog eens wat bij te dragen in mijn drooggelegte periode:heul:), het merendeel in Oase is Roemeens en geheel naturel. Het eten en al het andere is nog steeds ranzig, maar die popjes he...*zucht*. Bankhangen is niet vanzelfsprekend, maar gelukkig is er altijd de kino nog om proef te draaien...nog 6 weken, ik ben nu al de daagjes aan het afstrepen.