PDA

Volledige versie bekijken : Valentina oekraine



m4you
9 oktober 2011, 18:40
op de ijsberen party kwam ik valentina tegen ze was samen met soerya twee heerlijke meiden met bijde op kamer(trio) was super

infrared
31 oktober 2011, 22:54
Valentina.
Een leuke meid.
Een leuk gesprek.
Zij vraagt zelf of ze een sleutel moet halen.
Ze vertrekt naar de theke met een grote smile.
En ze komt niet meer terug. :confused:
Uren later duikt ze terug op in de bar...

Ik heb er geen punt van gemaakt (ben namelijk niet zo moeilijk)

Zijn er nog mensen die dit meegemaakt hebben met haar?

Het leven van een ijsbeer is niet gemakkelijk... :hammer:
Maar wel leuk... :freu:

Carlitos
19 mei 2012, 12:44
Naam : Valentina

Nationaliteit/Taal : Oekraïense/Duits-Engels-Oekraïens

Leeftijd : 19

Haarkleur/-lengte : donker blond/half lang

Lengte dame : 160 cm

Postuur/Cupmaat : normaal +/B-cup

Tatoeages/Piercings : niet opgelet, dacht het niet.

Service: TZ, PZC, NMC, beffen, FT, geen anaal.

Voordelen: Knappe kop, goede bed en gesprekspartner.

Nadelen: Geen

Tijdsduur : 1 uur

Prijs : standaard PHG prijs

Extra’s bij het bezoek: FT.


Deze meid is sinds enkele weken werkzaam in PHG. Ik heb haar nog nooit in GT gezien, maar qua looks past ze daar zeker. We hadden veel gemeenschappelijke vrienden.... Dus gespreksstof voldoende, maar ik kom voor de sex. Ik trof haar in de bar bij de bankjes. Ik ben tegenover haar gaan zitten en hoorde haar Duits spreken. Na een paar weken veel Roemeense dames te hebben gehad werd het weer tijd voor een Duitse! In dit geval een Oekraïense. Spreekt vloeiend Duits, mooie tanden, grijze ogen, mooie stevige B-cup en een zeer propere meid. Zit al een tijdje in het circuit, dus vanaf haar 18de. Maar kan niet zeggen dat ze profi was. Ze kwam heel erg ontspannen over en we begonnen met heerlijke TZ. Helemaal mijn stijl, ze kon mijn handleiding wel hebben gelezen. Ik ging haar poesje voorzichtig opzoeken, want nadat in GT laatst een minder fris poesje was tegen gekomen let ik op mijn tellen.

Een hele mooie poes zonder flappen. Heerlijk fris en reageert goed op mijn inspanningen. En is daarna dankbaar en maakt mijn gezicht schoon met....een doekje. Geen doekje voor mijn pijpbeurt, opvallend genoeg dus niet zo profi.Pijpen is me te voorzichtig, mag iets harder. Keeltje is duidelijk te voelen, maar zonder gaggen. Oogcontact is maximaal, ballen worden ook netjes met gevoel gelikt. Ze komt weer naar me toe en na wat TZ vraagt ze of we gaan neuken. Maar ik heb weer een luie dag en vraag haar of ze een FT doet. Natuurlijk doet ze dat idioot, ze komt van GT af en is geen Roemeense. Dus gezegd dat ze het op die manier kan afmaken. Was alweer een tijd geleden dat ik een FT gedaan had. Maar het was het geld weer waard, blijft me lekker aankijken met die mooie grijze amandelvormige ogen. Daarna nog wat gemasseerd en veel verhalen over de goede en de slechte dames van GT gehoord.

Tijdens de party kwam ze lekker naast me zitten/liggen/hangen. We keken naar de Roemeense dames die uit hun dak gingen van de Roemeense held Manele of hoe die goede man heet. Er waren een paar dames bij die echt wel konden kronkelen zeg. Maar toe kwam een bekende plaat voor haar, ze springt op en laat even zien wat Valentina kan. heerlijk met die kont snel op en neer, Roemeentjes bekijken haar met argus ogen. Duitse en Roemeense gaat niet zo lekker met elkaar. Maar die kont ging zo lekker op e neer, dat ik spijt had dat ik niet geneukt had.

Herhaling zit hier zeker bij, zal ook iets meer de tijd nemen dan. We hadden een lekkere klik, dus daar ligt het niet aan. Ze doet graag trio's waarbij ze dus ook een echte Lesbo show doet. Wordt dit mijn tweede trio? De gedachten alleen al.

Valentina ===> PHG.

BSesamstraat
27 mei 2012, 15:34
Heb ze ook een zus daar werken? Donderdag kwamen er twee uit oekranie om een trio zeuren. Ik had ze al op het oog, alleen ze jaagde me iets teveel dus niet gedaan. Wie weet wie dat zijn?

Carlitos
28 mei 2012, 06:19
Nee Bbertb, deze Valentina is 10 keer zo mooi als die 2 zusters die zich kwamen opgeilen bij jou afgelopen donderdag. Daarnaast ook nog het leeftijdsverschil, die wat forse blonde zal ergens rond de 25 jaar zijn en die strakke donker harige zus van haar rond de 30. Maar ze hadden wel wat trio's achter de rug, bij de lockers heb ik ze zeker 2 keer samen zien af rekenen.

BSesamstraat
28 mei 2012, 07:15
Oke maar ze hadden iets specials... Maar 30 was ze niet hoor... Denk allebei rond de 24a26

Knabbel
12 augustus 2012, 00:30
Magnum

jandoedel
13 augustus 2012, 14:53
Valentina had gisteren haar laatste dag bij Magnum en houdt er definitief mee op. Naar eigen zeggen althans. Ze was anders, en we hadden samen een hele goede klik. Jammer. Ze gaat schijnbaar een studie oppakken.