PDA

Volledige versie bekijken : Hoe spreek ik dames aan....

Picasso 1
11 oktober 2011, 22:30
Spreek de dames aan, eikel ;)

jacky pakutra
11 oktober 2011, 22:51
...

In de loop van de dag hoorde ik ook nog dat ze Roemeense was en dat ze Engels praatte. Ook dat viel voor mij dus dik mee want mijn saunaclubcarrière heeft mij geleerd dat meestal de Roemeense dames die Duits praten minder goeie service geven. Dat zou dan weer te maken hebben met het feit dat Engels in Roemenië op school nog kan geleerd worden (als je langer dan gemiddeld naar school bent geweest in Roemenië). Of het ook allemaal waar is, ik weet het niet.

Dat je hebt ondervonden dat dames die Engels spreken betere service geven is uiteraard goed mogelijk, maar wat heeft heeft die daaropvolgende zin ermee te maken? Komt de betere service door de betere educatie? Zo staat het er nu...of mis ik iets?:smile2:

seksenfun
12 oktober 2011, 19:51
Zo wijken we af van het item natuurlijk maar kort: je begrijpt het goed. Als je wat meer verstand hebt, kan je beter nadenken over de zaken en versta je vanzelf dat topservice uiteindelijk loont en rommelservice op lange termijn niks oplevert :smoke:.

seksenfun
12 oktober 2011, 19:56

Toch niet, zeker niet achter de automaten. Ik stap maar zelden op een dame af. Mijn succes (voor wat ik zoek) ligt 'm grotendeels bij het "spontane contact". Ik voel me gelukkig hoe ik bezig ben en heb er bijna altijd topsessies mee. Ik doe gewoon voort zoals ik bezig ben. Ik zou het verhaal erg lang kunnen maken maar je gaat er toch geen bal van snappen (die GFE-beren toch) :smoke:.

Willem2
13 oktober 2011, 08:58

Dit naar aanleiding op een bericht van seksenfun bij een dame. Daarom maar een nieuwe topic geopend. De kop van de topic dekt misschien niet de totale lading van het onderwerp, ik denk dat seksenfun nog wel uitleg gaat geven......... en Picasso 1 ook :) ;)

MichelJ
13 oktober 2011, 17:09
.... in het Roemeens natuurlijk! :biggrin:

Jansen
13 oktober 2011, 21:02
Wapper met een Euro 50,- Biljet

The Joker
13 oktober 2011, 23:30
1878

Big30
14 oktober 2011, 00:04
1879

(Gaat te ver, maar TJ bracht me op dit slechte idee :tongue:, zijn schuld dus!)

Pistol Pete
14 oktober 2011, 07:31
Zo wijken we af van het item natuurlijk maar kort: je begrijpt het goed. Als je wat meer verstand hebt, kan je beter nadenken over de zaken en versta je vanzelf dat topservice uiteindelijk loont en rommelservice op lange termijn niks oplevert :smoke:.

Daar is maar 1 hersencel extra voor nodig hoor. Om dat door te trekken naar het spreken van engels / meer scholing gaat niet op. Iemand zonder scholing die engels nog duits spreekt zal even goed door kunnen hebben dat een tevreden klant de kans verhoogt dat ie terugkomt. You do not need to speak english to understand this. :).

jacky pakutra
14 oktober 2011, 10:04

Als jij zegt dat dames die Engels spreken wellicht betere service geven (wat best zou kunnen) zou ik denken dat dit mogelijk een andere reden zou kunnen hebben.
namelijk het feit dat dames die meer educatie hebben genoten/geestelijk ontwikkelder zijn, niet zo snel in de handen van pimps/boyfriends vallen (enerzijds omdat ze "slimmer" zijn, anderzijds blijkt dit uit het feit dat ze langer op school hebben gezeten en niet al op zeer jonge leeftijd reeds op het verkeerde pad zijn beland, en dus mogelijk zelfstandiger zijn).
anders gezegd: dames die (een groter deel van) hun geld zelf mogen houden, zullen waarschijnlijk , door de bank genomen, betere service op termijn leveren, aangezien het om hun eigen portemonnee gaat .

Of dit bovenstaande waar is weet ik niet, maar ik verzin ook maar wat:smile2:

seqoya
14 oktober 2011, 10:07
even swaffelen ??

Pistol Pete
14 oktober 2011, 12:21
Het gaat hier om het aloude thema van covariabelen.

Uit: F. van der Zee: Kennisverwerving in de Empirische Wetenschappen, de methodologie van wetenschappelijk onderzoek. BMOOO, Groningen, 2004.
*
Gewoonlijk is men alleen geïnteresseerd in de relatie tussen de experimentele variabelen. Het kan echter voorkomen dat het zicht op de relatie tussen beide variabelen vertroebelt wordt door een derde aspect. De invloed hiervan zou men teniet willen doen. Dat kan gedaan worden door een covariabele in het analyse model op te nemen.
*
Ter illustratie een beroemd voorbeeld. Een statisticus in Zweden vond een statistisch significant verband tussen het aantal ooievaars en het aantal geboorten van kinderen het jaar daarop. Dit legendarisch voorbeeld wordt in vele boeken over methodologie vermeld om uit te leggen dat het berekenen van een pm-correlatie rekenkundig op zich best wel kan, maar dat men er zonder goede theorie niets aan heeft. Immers, hoe zou een vogel de geboorte van mensenkinderen kunnen beïnvloeden? Toch bleek de relatie verklaarbaar, toen iemand de voorjaarstemperatuur meenam als covariabele. Het gevolg daarvan was dat er geen statistisch significante relatie meer was tussen het aantal ooievaars en het aantal geboorten. Theoretisch is het nu ook te verklaren. Bij een hogere voorjaarstemperatuur trekken de ooievaars hoger naar het noorden. Door de hogere voorjaarstemperatuur haalden de boeren rijkere oogsten binnen, en in tijden van welvaart worden meer kinderen geboren.
*
Het moge duidelijk zijn dat het opnemen van een covariabele erg belangrijk is als er (potentieel) relevante maar niet experimentele variabelen een rol spelen. Als er tussen twee experimentele variabelen een bepaalde relatie wordt verondersteld, dan kan het zicht op die relatie vertroebeld worden door een niet experimentele variabele. Door in de analyses de relevante storende variabelen als een covariabele in de analyse op te nemen, kan het zicht op de experimentele variabelen verbeteren. De nadruk moet liggen op kan, want het moet niet. Indien uit de analyses blijkt dat de covariabele geen invloed heeft, dan verandert zijn status van potentieel relevant naar irrelevant.
*
Uit deze voorbeelden moge het ook duidelijk zijn geworden dat men niet zomaar een aantal analyses uit mag voeren. Er moet een bepaald denkbeeld, een theorie, een visie achter zitten die aangeeft welke analyses zinvol zijn om uit te voeren en welke nie
*
*

Admin
14 oktober 2011, 13:32
Daar is maar 1 hersencel extra voor nodig hoor. Om dat door te trekken naar het spreken van engels / meer scholing gaat niet op. Iemand zonder scholing die engels nog duits spreekt zal even goed door kunnen hebben dat een tevreden klant de kans verhoogt dat ie terugkomt. You do not need to speak english to understand this. :).
Wat voor de Dames in een club wel van belang is wat men wel eens noemt sociale intelligentie. Daar heb je in een club waarschijnlijk meer aan dan aan een hoog IQ. Er ligt wel een relatie lijkt me tussen klanttevredenheid en bepaalde sociale vaardigheden van de dame en natuurlijk de service van de dame. Maar of je dat aan een IQ kunt relateren?

seksenfun
14 oktober 2011, 19:18
1) Verschillende bestaande documentaires over pooierschap en aanverwanten hebben al getoond dat ook "slimme jonge vrouwen" verdomd makkelijk ten prooi vallen van... omdat....
2) Ik wilde hélemaal niets bewijzen. Ik wou alleen maar even zeggen dat Roemeense dames die Engels spreken 8/10 een (bijna) perfecte service leveren en dat Duitssprekende Roemeense dames vaak belabberde service geven. Na 5 jaar clubs bezoeken heb ik dat ondervonden. Eerst had ik die indruk, daarna moest ik vaststellen dat het geen indruk was. Dit benieuwde mij wel. Gemakkelijkheidshalve zei ik mezelf maar dat ze aangekomen zijn met een "andere bus". Ik vond de verklaring zelf een beetje eng maar ik hield het daar maar bij omdat het mij niet mateloos bezig hield. Ik wou er geen studie over gaan maken. Totdat in een gesprek in PSR er de aanleiding voor was om dat toch eens aan een dame te vragen. Ik wilde van haar weten of zij mij kon verklaren waarom haar vriendin enkel Engels spreekt en zij enkel Duits, beide Roemeense vriendinnetjes. (En hier gaat wat JP opwerpt al de mist in want we gaan er maar niet van uit dat "slimmerik", "dommerik" met opzet op een slecht pad zou willen zetten.) Geen enkele Roemeense spreekt Duits (sommige wat Frans, Italiaans of Spaans) maar leert dat dus ter plekke. Roemeense dames leren ter plekke geen taal die voor hen niet prioritair is in hun vakgebied. De "schoolverklaring" is dus aanneembaar. De hele maatschappij is gebaseerd op "hoe langer naar school hoe slimmer, hoe bekwamer, dus hoe meer je verdient. PP, neem gerust van me aan dat sociale intelligentie vaak rechtevenredig staat met scholingsgraad. Dit staven vergt een opstel met veel gescrol. Dat laat ik op dit forum maar want dat is eerder bijzaak :smoke:.

Gondolas9
14 oktober 2011, 19:42
Er is geen enkele meid van 18, 20, 25, ... die haar emotionele, affectieve, seksuele bevrediging in een club haalt. Niet bij een man die zijn initiële strakheid al enige tijd verloren heeft. Niet bij een man die al lang geopteerd heeft voor wekelijks (of halfwekelijks) wisselende contacten. Niet bij een man die opteert voor de gemakkelijke (en heilloze) weg van paysex.

Zo'n meid weet wat ze wil. Zijn 50, 100, 200 euro. Zo'n meid weet ook wat daar tegenover staat. Het gevoel dat hij bijzonder is. Dat ondanks het leeftijdsverschil, ondanks het feit dat hij drie keer haar omvang heeft, ondanks het feit dat zij alleen fake klaarkomt, ondanks het feit dat zij glijmiddel smeert, ondanks het feit dat zij na de sessie even later even aanhankelijk bij de volgende zit, dat ondanks al die gegevens hij denkt dat hij zo bijzonder is, dat zij enig gevoel naar hem koestert.

De illusie is een basisbestanddeel van het spel, maar wie ogen en intelligentie heeft, kan op dit en andere fora lezen wat er staat. Ceci n'est pas une pipe ;-) .

'Goeie' dames hebben een verdomd hoog EQ.

Zoveel superieure beren... Zo cool... Wow...

Hangen ook irl de dames bij bosjes aan hun arm????

jacky pakutra
14 oktober 2011, 20:36
haha met alles in bovenstaande post ben ik het inhoudelijk eens, snap alleen niet wat je er op deze plaats mee wil zeggen.
Ik weet dat ik een illusie koop, maar ik prefereer dan wel het liefst goede service (een goede illusie) boven een slechte...
en het ging er toch over of er factoren zijn waaruit kan blijken dat de ene dame betere service geeft dan de ander (volgens SEF was dit dan bij Roemeense dames het machtig zijn van de Engelse taal). of mis ik nou weer wat?

overigens de meeste dames waarmee ik ga weten niet eens wat 3 maal 75 is, laat staan dat ze Engels spreken.
ze zijn namelijk 1 dag na hun 18e verjaardag aan het werk gezet in een saunaclub, en daarvoor hebben ze waarschijnlijk in het land van herkomst al wat bijbaantjes in de erotische sector gehad...(wat in bars dansen enz).
Misschien moet dus toch eens naar SEF luisteren en op zoek gaan naar dames met een hoger IQ/EQ

mijn idee is echter dat dommere dvps makkelijker " in te pakken zijn", zakelijk onhandiger zijn dus goedkoper, en ook makkelijker te voorbewerken zijn. ik heb dan ook vaak de beste sessies met de "domste" dames ....Maar goed...soort zoekt soort

Gondolas9
14 oktober 2011, 20:43
Ach, ik heb wel eens moeite met de 'superioriteit' van beren, zoals hogerop geëtaleerd, terwijl ze alleen maar aan hun trekken (letterlijk) komen mits voldoende 50 euro-biljetten.
Maar goed, niet letten op wat ik debiteer ;-) .

jacky pakutra
14 oktober 2011, 20:48
Ach, ik heb wel eens moeite met de 'superioriteit' van beren, zoals hogerop geëtaleerd, terwijl ze alleen maar aan hun trekken (letterlijk) komen mits voldoende 50 euro-biljetten.

Ik snap je punt en ben het volledig met je eens. Als al die beren in "real life" gratis mooie dames zouden kunnen vegen, zouden ze niet al die dagen in saunaclubs vertoeven om tegen betaling van euros aan hun trekken te komen.
wat dat betreft zie je inderdaad veel misplaatst haantjesgedrag hier, en leven beren vaak in hun eigen fantasie-wereld.
maar goed, ik red het zelfs niet met 50 euro biljetten, moet toch minstens met die van 100 en soms met die van 200 aankomen, dus ik maak me geen illusies.

we zijn het eens,

groet, JP

Pistol Pete
14 oktober 2011, 21:10

Zie ook eerdere berichten van Gondolas, waarschijnlijk ooit gelijkgestemd maar inmiddels in hoge mate gefrustreerd.
Gondolas heeft inmiddels de wijsheid in pacht en kan zijn nieuw verworven gedachtegoed moeiteloos delen met Lodewijk Ascher.

Gondolas9
14 oktober 2011, 21:59
Op de man spelen is een kenmerk van losers ;-) en wijst meestal op een gebrek aan inhoudelijke argumenten.
Meestal zit het bloed dan iets lager dan in de hersenen ;-) .

MichelJ
14 oktober 2011, 22:36
1879

Ik had nooit verwacht dat een moderator AO openbaar gaat promoten?!? :eek:

jacky pakutra
14 oktober 2011, 22:43
Ik had nooit verwacht dat een moderator AO openbaar gaat promoten?!? :eek:

haha het staat nu niet in de thread van een sponsor :roll3:

Alabama
14 oktober 2011, 22:45
mijn idee is echter dat dommere dvps makkelijker " in te pakken zijn", zakelijk onhandiger zijn dus goedkoper, en ook makkelijker te voorbewerken zijn. ik heb dan ook vaak de beste sessies met de "domste" dames ....Maar goed...soort zoekt soort

Die gedachte deel ik wel met je... Er zijn heel veel DVP's, van hele schappelijke tot gewiekste oplichtsters en van gehaaide tantes tot erg naïeve dames...

Ace2
15 oktober 2011, 07:51

"Dommere" dvps zijn inderdaad gemakkelijker in te pakken zijn, maar die laat ik juist goed aan mij verdienen en de gewiekste dames zullen voor iedere euro moeten vechten.

seksenfun
15 oktober 2011, 10:31
Even tussendoor: ik heb het moeilijk met jullie makkelijke uitspraken over domme dames.

@ JP: er zijn wel degelijk beren die kiezen voor saunaclubs, kiezen voor een dagje uit in de erotische sector met alle randfaciliteiten, kiezen om (zolang ze bewust alleen willen leven) seks te hebben in al zijn vormen met dames die inderdaad irl in 95 % van de gevallen niet meer voor jou kiezen. Persoonlijk vind ik het een beetje een vreemde manier van doen om bij wijze van spreken al zwaaiend met je geld de dame te roepen. Het is echter de gewoonte in de clubs. Ik ben dan weer een vreemde eend. Het zij dan maar zo.

Trouwens een paar concrete voorbeelden voor de PSR-kenners. Engels/Duits versus goede/minder goede service.

Cassandra: Duits: behoort tot de minder dames (ondanks minimumservice!) in PSR qua service.
Mikey: Engels: behoort tot de toppertjes.
Serena: Engels (oorspronkelijk, heeft onlangs Duits geleerd): bij de betere.
Julia: Duits (bij de mindere - dat ik dat uitgerekend moet stellen maar ik beschouw het nu effe algemeen -)
Jasmine: Engels (betere)
Magda: Engels (betere).

De voorbeelden betreffen nu enkel Roemeense dames (die ik door en door ken) omdat ik door de jaren heen dat verschil enkel bij de Roemeense dames heb vastgesteld (overigens kan je dan in de meeste clubs wel weg met de meeste dames) :smoke:.

MichelJ
15 oktober 2011, 10:44
Is het niet zo dat er veel meer Roemeensen zijn die Engels spreken dan Duits? Dan heb je ook veel meer 'goede' die Engels spreken, dan 'goede' die Duits spreken.

Service heeft m.i. vrij weinig met de taal te maken. Voor de PSE'ers helemaal niet, voor GFE'ers mogelijk wel wat meer, maar als je beiden Duits spreekt heeft het ook geen invloed. Service heeft meer met de bekende 'klik' en met euro's te maken.

seksenfun
15 oktober 2011, 11:03
Ik heb nog altijd niet de indruk dat de meerderheid van de dames in de clubs Engels praten en de meerderheid van de dames zijn in alle clubs Roemeens, dacht ik toch zo :wink:.

Voor PSE'ers heeft dit item geen zin, inderdaad.

De service kan bijgesteld worden in de details door de dames als de dame merkt dat je met "extra geld staat te flapperen". Goede dames leveren echter altijd een goede service, slechte dames altijd een belabberde service aan iedereen (voor zover nooit en altijd bestaan) :smoke:.

jacky pakutra
15 oktober 2011, 11:25
Trouwens een paar concrete voorbeelden voor de PSR-kenners. Engels/Duits versus goede/minder goede service.

Cassandra: Duits: behoort tot de minder dames (ondanks minimumservice!) in PSR qua service.
Mikey: Engels: behoort tot de toppertjes.
Serena: Engels (oorspronkelijk, heeft onlangs Duits geleerd): bij de betere.
Julia: Duits (bij de mindere - dat ik dat uitgerekend moet stellen maar ik beschouw het nu effe algemeen -)
Jasmine: Engels (betere)
Magda: Engels (betere).

Hoe heb je beoordeeld dat de service van Jasmine goed is ? dacht dat ik elders las dat je nimmer met haar had gekamerd :)
een echte gfe-beer als jij zal toch zelf onderzoek moeten doen om zijn mening te onderbouwen ipv op het oordeel van andere beren af te gaan.
maar dank voor je uitgebreide uitleg, en het bovenstaande (over welke beren naar clubs gaan enz) stelde ik inderdaad vrij zwart-wit...
ik zwaai ook niet met euro's, en nogmaals, jouw aanpak levert jou zeer goede resultaten op, dus ga vooral zo door en geniet ervan!

Pistol Pete
15 oktober 2011, 11:31
Lees het verhaal van de ooievaar en de babies nog eens goed door. En anderzijds, je kan je toch niet voorstellen dat een zo brede en aspecifieke grootheid als spreken van een taal significant correleert met een andere al even vage ongedefinieerde grootheid als service van een dame??

Gelukkig is de gemiddelde kennis van statistiek op dit forum klaarblijkelijk below zero...:)...anders ....

seksenfun
15 oktober 2011, 17:43
Toch heb ik het zo ontdekt, wist ik ervoor veel. Een beetje als op 12 oktober 1492 toen Christoffel Columbus Amerika ontdekte :smoke:.

Big30
15 oktober 2011, 18:20
Ik heb wat onderzoek gepleegd en inderdaad het klopt. Taal, meer specifiek het beheersen van een buitenlandse taal is de dominante factor bepalend voor o.a. wat men wel eens de GFE noemt en meer algemeen de service van een dame in een club.

Aantal conclusies uit het onderzoek:

- De beste service wordt gegeven door Dames die behalve hun moedertaal nog 1 en niet meer dan 1 taal beheersen.
- In zijn algemeenheid kan worden gesteld dat hoe meer talen een dame beheerst hoe slechter de service van een dame is. De verklaring wordt gezocht in het feit dat dan een groot gedeelte van de hersen activiteit in beslag wordt genomen door deze taal functies die ten koste gaan van GFE gerelateerde functies in de hersenen.
- De voorkeur vreemde taal die een dame zou moeten beheersen voor een goede GFE is de Franse taal gevolgd door de Griekse de Russische en dan een alleen lokaal nog gesproken Eskimo dialect. Let wel dit geldt weer niet als Duits de eerste taal is!
- Al op het moment dat een dame de Duitse taal probeert te beheersen kan worden gesteld dat de service van de dame een scherpe daling te zien geeft. Een verklaring hiervoor ontbreekt nog, maar lijkt waarschijnlijk te liggen in het feit dat dames voor wie Duits de moedertaal is standaard een zeer slechte service geven. Voor de Nederlandse taal als beheersing van een vreemde taal zijn de resultaten nog dramatischer.
- Clubs spelen hier ook op in want ze weten dit en verbieden dames dan ook de Duitse taal te gaan beheersen. Duitse dames werden al op Engelse taal cursus gestuurd en mogen in vele clubs niet langer Duits spreken. Klanten zien het resultaat meteen, een Zimmer Sessie is vaak slecht maar een Room session vaak super. Clubs hebben niet voor niets vaak een Engelse naam, alleen in die clubs vind je dames met een goede service. Club met een Duitse naam kun je ook maar beter mijden, is niks en zal nooit wat worden.
- Er wordt momenteel nader onderzoek gedaan naar de beste taal combi d.i. bij een gegeven moedertaal welke buitenlandse taal kun je dan het beste beheersen om een zo goed mogelijke kamer service te kunnen garanderen. Eerste resultaten lijken aan te tonen dat de beste combi is een dame opgegroeid met een Twents Dialect (die slikt de klinkers zo lekker in) die als tweede taal het Grieks goed beheerst.

Ik zal nog wat literatuur verwijzingen plaatsen voor hen die dit onderwerp graag verder willen uitdiepen.
Praktijkvoorbeelden ook zeer welkom. De onderzoeks resultaten worden bewerkt door een ervaren socioloog recent nog werkzaam aan de Universiteit van Tilburg. Een geniale man, die werkelijk alles kan bewijzen wat je maar bewezen wilt hebben!

m.vr.gr.,
Big30

seksenfun
15 oktober 2011, 20:36
Hoewel het mijn (persoonlijke) ondervinding (die ik gewoon maar effe meegaf) in het belachelijke trekt, is het toch grappig :smoke:.

Pistol Pete
15 oktober 2011, 20:58
Presenteer het dan gewoon als persoonlijke ondervinding, weet iedereen dat t onjuist is :))...

kinke113
15 oktober 2011, 21:04
Naast (uiteraard) engels of duits is het zeker handig om een woordje russisch te spreken. Doet het vaak goed bij menig oostblok meiden weet ik uit ervaring... ;) M.n handig en leuk om oekraiense,bulgaarse,ex-jugo,baltische vrouwen mee aan te spreken....Maaar waar het m.i vooral om gaat is een mix van een tikkie humoristische, geinteresseerde, respectvol overkomende en een beetje ondeugende benadering voor een goede kans om een "klik"...en dus vaak een goede sessie...

Big30
15 oktober 2011, 21:15
Hoewel het mijn (persoonlijke) ondervinding (die ik gewoon maar effe meegaf) in het belachelijke trekt, is het toch grappig :smoke:.
Was en is ook alleen maar grappig bedoeld, dan overdrijf je wel eens wat he :biggrin:!
Ben zelf een polyglot dus al heel knap dat ik dit nog heb kunnen schrijven. Mijn mod service is ook zeer beroerd omdat ik ook nog eens vloeiend oud Duits spreek (lokaal dialect wordt nog wat gesproken in een klein Duits Plaatsje genaamd Burgholzhausen in Hessen).

jacky pakutra
15 oktober 2011, 21:42
Gt zit vol met Roemeense dames die goed Engels spreken...:smile2:

seksenfun
16 oktober 2011, 00:05
Ace2 en consoorten zullen bovenstaande niet graag lezen. Alhoewel, GT staat bekend als neukfabriek, snelle afwerking... die engelstalige Roemeentjes daar zullen zeker voldoen aan deze kwalificatie :smoke:.

Ace2
16 oktober 2011, 07:45
Ace2 en consoorten zullen bovenstaande niet graag lezen. Alhoewel, GT staat bekend als neukfabriek, snelle afwerking... die engelstalige Roemeentjes daar zullen zeker voldoen aan deze kwalificatie :smoke:.

Ik lees alles graag.

Alabama
16 oktober 2011, 11:33
Is het niet zo dat er veel meer Roemeensen zijn die Engels spreken dan Duits? Dan heb je ook veel meer 'goede' die Engels spreken, dan 'goede' die Duits spreken.

Service heeft m.i. vrij weinig met de taal te maken. Voor de PSE'ers helemaal niet, voor GFE'ers mogelijk wel wat meer, maar als je beiden Duits spreekt heeft het ook geen invloed. Service heeft meer met de bekende 'klik' en met euro's te maken.

Spijker op de kop. Het zijn vaak toch geen urendurende gesprekken, dus als de dame wat camping-Engels spreekt, kun je er wel mee uit de voeten. Louana was bv. qua service ook super, maar een woord uitwisselen met haar was onmogelijk...

bad pritt
16 oktober 2011, 11:59
Er is geen enkele correlatie tussen taal en serviceniveau.
Alleen als er zo een verkramping in je hoofd zit, ga je er ook naar boeken en lijkt het steeds meer waarheid te worden.

seksenfun
16 oktober 2011, 18:55
Alleen als er zo een verkramping in je hoofd zit, ga je er ook naar boeken en lijkt het steeds meer waarheid te worden.

Het is net andersom gegaan en ik ben niet de enige onder mijn vriendberen die dat opgemerkt heeft in de loop der jaren :smoke:

bad pritt
16 oktober 2011, 19:07
Het is net andersom gegaan en ik ben niet de enige onder mijn vriendberen die dat opgemerkt heeft in de loop der jaren :smoke:

Ja iedereen heeft vooroordelen gebaseerd op een berperkt aantal eigen ervaringen, maar het blijven vooroordelen en geen algemeen geldende wetmatigheden.

Bosco
16 oktober 2011, 19:15

Dupke en jij dus. :smile2:

Maar er is idd totaal geen overeenkomst tussen taal en een goede service.
Wat een onzin!!

Big30
16 oktober 2011, 19:18
Maar er is idd totaal geen overeenkomst tussen taal en een goede service.
Wat een onzin!!
Helemaal geen onzin maar de waarheid. Lees mijn wetenschappelijk onderbouwde analyse er maar op na!
Over het verband tussen beheersing van een vreemde taal en de service van een dame in een Saunaclub (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27762-Hoe-spreek-ik-dames-aan....&p=236144#post236144)

Bosco
16 oktober 2011, 19:23
Helemaal geen onzin maar de waarheid. Lees mijn wetenschappelijk onderbouwde analyse er maar op na!
Over het verband tussen beheersing van een vreemde taal en de service van een dame in een Saunaclub (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27762-Hoe-spreek-ik-dames-aan....&p=236144#post236144)

Zoals ik al zei, "onzin".
Wel grappig do. :biggrin:

BefBeer
16 oktober 2011, 21:03
Grappige onzin van de baas maar Onzin.
We hebben als mens allemaal last van de veelheid van informatie en pro-Beren die in hokjes te duwen om een overzicht te houden.
De criteria van vaak dubieus evenals onze diepe bedoelingen...

BefBeer

Picasso 1
16 oktober 2011, 23:20
....en nogmaals, jouw aanpak levert jou zeer goede resultaten op, dus ga vooral zo door en geniet ervan!

Hij heeft onvoldoende vergelijkingsmateriaal, dus of er betere resultaten te behalen zouden zijn kan hij niet weten. Deze rubriek is echter ontstaan naar aanleiding van een recensie van S&F waarin hij een hele dag naar een mooie dame heeft zitten kijken maar geen sex met haar heeft kunnen hebben omdat hij erop wachtte dat zij hem aansprak en dat niet gebeurde. Als dit betekent dat de dame hem (indien hij haar zelf had aangesproken) een belabberde service zou hebben gegeven dan is het resultaat wel goed maar de feiten die wij zien is dat er geen sex is gebeurd met een beschikbare dame waar veel interesse in was.

Ik heb zelf een aantal keren meegemaakt dat dames die volledig naar mijn smaak waren me totaal niet aankeken. Toch het initiatief naar mezelf toe getrokken en deze dames aangesproken (je kan immers slechts gissen naar de reden waarom ze niet naar je kijken en op deze manier krijg je duidelijkheid), verschillende keren is dat contact uitgemond in topsessies. Na de kamersessies ben je een vertrouwd persoon en merkte ik vaak daarna veel aandacht van deze dames ondanks dat ik er vaak erg lang over doe voordat ik een kamerbezoek herhaal. Het is mij in elk geval duidelijk dat je initieel afwezige interesse van een dame in jouw persoon kunt opwekken door haar aan te spreken en daarmee een voor haar vertrouwd persoon te worden die zij graag aanspreekt.

BSesamstraat
17 oktober 2011, 08:04
Gewoon vragen mag ik zonder condoom in je natte spleet spuiten. .... ;) als ze dan nog vriendelijk zijn dan zijn ze ook echt vriendelijk :)

CLUBSPORT
17 oktober 2011, 17:19
Gewoon vragen mag ik zonder condoom in je natte spleet spuiten. .... ;) als ze dan nog vriendelijk zijn dan zijn ze ook echt vriendelijk :)

het woord subtiel staat zeker niet in jouw woordeboek he :biggrin:

rolly
19 oktober 2011, 13:08
Wha Kos Oeh?

satanic surfer
19 oktober 2011, 14:00
welopgevoed:met twee woorden.

seksenfun
19 oktober 2011, 18:54
Wil P1 me helpen? Da's braaf! Ik hou me meer aan jp zijn uitspraak... ik voel me goed, zoals ik bezig ben en blijf dat dus doen.

P1, bedankt voor je uiteenzetting maar ik vermeldde ergens al dat ik er een héél lang verhaal over zou kunnen beginnen maar dat je er dan toch de ballen zou van snappen (wat jouw tekst hiervoor bewijst). Ik moet er eens om lachen :smoke:.

Picasso 1
20 oktober 2011, 00:58
Wil P1 me helpen? Da's braaf! Ik hou me meer aan jp zijn uitspraak... ik voel me goed, zoals ik bezig ben en blijf dat dus doen.

P1, bedankt voor je uiteenzetting maar ik vermeldde ergens al dat ik er een héél lang verhaal over zou kunnen beginnen maar dat je er dan toch de ballen zou van snappen (wat jouw tekst hiervoor bewijst). Ik moet er eens om lachen :smoke:.

Ok, vergeet mij, leg het eens uit aan de rest.

jacky pakutra
20 oktober 2011, 01:30
Ok, vergeet mij, leg het eens uit aan de rest.

S&F draait erom heen maar wil zijn versiertechnieken niet uitgebreid prijsgeven aan collega GFE-ers:smile2:

seksenfun
20 oktober 2011, 20:00
Ik vrees een beetje dat S&F zijn recentie er anders uit zou kunnen hebben gezien als Rebecca wel tot een kamergang was overgegaan. Ze is totaal niet je service type s&f.

Klinkt als lerarenpraat maar is goed bedoeld natuurlijk. Vermits ik nogal raar uit de hoek kan komen, als de dames raar uit de hoek komen, zou ze misschien toch een topvrouw voor mij kunnen zijn. Ik voel dat trouwens zo ook aan. Maar stel... dat onze verslaggever gelijk heeft.... Rebeka spreekt Duits en is Roemeens :smile2:.

Toch nog even onderstrepen dat ik in het begin gezegd heb, dat mijn ervaring geleerd heeft dat Roemeense dames die Duits spreken vaak een belabberde service geven en dat Roemeense dames die Engels spreken als tweede taal vaak een uitstekende service leveren. Uiteraard maakt dit gegeven niets of weinig uit voor ketsers. Voor hen is dit item dan ook niet gemaakt ;).
Dit toch nog even vermelden omdat sommige beren op zo'n manier repliceren dat het lijkt alsof ik meer gesteld heb.

@ Bad Pritt: helaas verwar jij vooroordelen met overtuigingen.
Vooroordelen kan je hebben tegenover een bepaalde groep of klasse van personen in zijn algemeenheid. Een voorbeeld: Turken of Negers niet kunnen uitstaan omdat ze een andere huidskleur hebben.
Overtuigingen (en daar gaat het hier dus over) zijn persoonlijke waarheden ondervonden door meerdere ervaringen in hetzelfde segment.

Tenslotte: ik somde voor de vuist weg zomaar wat expliciete voorbeelden. Nu, een week later las ik enkel aanvallen op mijn overtuigingen zonder stavingen. De stavingen nu gaan zoeken tot je wat uitzonderingen gevonden hebt, is wat zwakjes, niet :smoke:?

Noot: het is ook maar een gewone persoonlijke ondervinding, geen stelling, geen definitie, niet dé grote waarheid op zich zonder uitzonderingen. Overigens bestaan uitzonderingen op alles.

Picasso 1
20 oktober 2011, 20:15
Mij heb je in elk geval van overtuigd dat ik er geen flikker van zou begrijpen :rofl:.
Vind echter wel dat je een vooroordeel hebt over 'ketsers' :wink:.

bad pritt
20 oktober 2011, 20:25
S&F, het is een overtuiging van jou, maar ook een vooroordeel omdat je tevens impliciet oordeelt over een grote groep duits sprekende roemeense dvp die je geeneens kent, op basis van extrapolatie van een paar ervaringen:wink:

seksenfun
20 oktober 2011, 20:33
Vooroordelen heb je tegen personen of zaken die je niet goed kent. Het stupiede voorbeeld dat mannen meer vreemdgaan dan vrouwen (je moet met twee zijn), om maar wat te noemen. Na vijf jaar ken ik toevallig de DVP's in het algemeen een beetje en ook de Roemeense (van welke strekking ook). Na vijf jaar beperkt mijn ervaring zich niet tot enkele Roemeense dames maar tot honderden. Nogmaals, als anderen die ondervinding (om wat voor redenen dan ook) niet hebben, is mij dat om het even hoor :smoke:.

Picasso 1
20 oktober 2011, 20:51
Vooroordelen heb je tegen personen of zaken die je niet goed kent.
Dames die jou niet aanspreken bijvoorbeeld.

Jack42
20 oktober 2011, 21:10
Vooroordelen heb je tegen personen of zaken die je niet goed kent. Het stupiede voorbeeld dat mannen meer vreemdgaan dan vrouwen (je moet met twee zijn), om maar wat te noemen. Na vijf jaar ken ik toevallig de DVP's in het algemeen een beetje en ook de Roemeense (van welke strekking ook). Na vijf jaar beperkt mijn ervaring zich niet tot enkele Roemeense dames maar tot honderden. Nogmaals, als anderen die ondervinding (om wat voor redenen dan ook) niet hebben, is mij dat om het even hoor :smoke:.

Het is maar wat je zelf gelooft. :smoke:

MichelJ
20 oktober 2011, 21:33
Het is maar wat je zelf gelooft. :smoke:

Ik geloof Ace2 en de Roemeense waarheid.

Big30
20 oktober 2011, 23:49
Overtuigingen (en daar gaat het hier dus over) zijn persoonlijke waarheden ondervonden door meerdere ervaringen in hetzelfde segment.
Een overtuiging is een geloof/denkbeeld wat je aanhangt. Dat kan de waarheid betreffen voor zover mogelijk is zo iets objectief vast te stellen, maar zal meestal niet meer zijn dan een subjectieve perceptie.

Ik ben wel altijd overtuigd van mijn eigen gelijk, anderen kan ik er soms in laten geloven mits ik voldoende overtuigingskracht heb. Ik heb dan ook voor Dominee gestudeerd, die kan ook de gelovigen alles wijsmaken en het leuke is, waar of niet waar ze geloven er ook nog in.

jacky pakutra
21 oktober 2011, 00:27
Overtuigingen zijn gevaarlijker vijanden der waarheid dan leugens.

Feinde der Wahrheit. - Ueberzeugungen sind gefährlichere Feinde der Wahrheit, als Lügen.
Menschliches, Allzumenschliches .483 - Friedrich Nietzsche

Big30
21 oktober 2011, 01:24
"Der Fantast verleugnet die Wahrheit vor sich, der Lügner nur vor andern."

Friedrich Nietzsche (Werk: Menschliches, Allzumenschliches II, Vermischte Meinungen und Sprüche, Aph. 6)

Twas een groot filosoof. Op de leeftijd van 45j werd ie in een Psychiatrische Inrichting opgenomen. Men is er nog niet uit of dit het gevolg was van een Syfilis aandoening. Ook grote filosofen hadden zo hun verzetje nodig. Saunaclubs bestonden toen nog niet :tongue:.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22303-FilosoKwatsKwantum-gelul-aka-het-waarheidsdraadje&highlight=filosofie

jacky pakutra
21 oktober 2011, 01:39
klopt, in 1889, het jaar dat (toevallig) de man met het snorretje geboren werd, die zijn ideeën op gruwelijke wijze heeft laten we zeggen geherinterpreteerd en misbruikt.
Overigens is onze Friedrich wel eens naar de hoeren geweest volgens de biografen,al staat hij niet bepaald als vrouwvriendelijk bekend...dus hij zal ongetwijfeld geen GFE-er zijn geweest :smile2:
en destijds hadden ze helaas nog geen benzylpenicilline.
al wordt het syfilis verhaal erg betwijfeld maar goed, het past hier inderdaad mooi in het kader van dit forum

overigens was hij niet zo te spreken over de service van de afwerkhoertjes van destijds:

Wo nicht Liebe oder Haß mitspielt, spielt das Weib mittelmäßig. (Jenseits von Gut und Böse, 115)

seksenfun
24 oktober 2011, 20:31
Dames die jou niet aanspreken bijvoorbeeld.

... maar zij is wel positief bevooroordeeld door mij :smoke: