PDA

Volledige versie bekijken : Lavinia (Italiaans)

sofaking
15 oktober 2011, 22:37
Haarkleur/-lengte : Zwart/lang
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : Normaal/A-B
Nationaliteit/Taal : Italiaans/Duits,Engels
Leeftijd : twintiger
Tatoeages/Piercings : Niets gezien
Service: PZC, NMC, beffen, vingeren, TZ
Voordelen: Voor bef-liefhebbers wel
Nadelen:
Tijdsduur : 1 uur. Vergeten naar de klok te kijken, maar 't zal wel redelijk correct geweest zijn.
Prijs : 1u/100 EUR

Lavinia is een klein dametje die ik al een paar keer gekruist had in YY. Niet helemaal mijn type ( kleine borstjes ), maar aan de bar zijn we toch in gesprek geraakt. Zij spreekt gelukkig ook redelijk Engels. Lieve en beleefde meid die graag met complimentjes gooit. Ze zei dat ze Italiaanse was en in Duitsland woont. Aangezien ikzelf geen Italiaans ken heb ik dat niet kunnen verifiëren.
Een dame die niet rookt en geen tatouages heeft is wel een witte raaf tegenwoordig in YY. Ze heeft mooie grijsgroene ogen en gitzwart haar. Daartussen had ze discreet een paar witte extensies met pareltjes.

Ze is lichtjes bottomheavy en heeft korte beentjes, maar dat vond ik eigenlijk heel schattig om zien.

Ze probeert haar service aan je wensen aan te passen. Bijv. omdat ik gezegd had dat ik visuele opwinding belangrijk vind, gaf ze een showtje bij het uitkleden, en tijdens de seks probeerde ze me steeds een goed uitzicht op het gebeuren te geven.

Ze tongzoent maar niet heel intensief. Draaiend tongetje.

Ze wou wel heel lang gebeft worden in alle mogelijke posities. Ik had ook aangegeven dat ik dat erg fijn vind, maar ik heb het gevoel dat ze hier wat gebruik van heeft gemaakt om de tijd te rekken. Nu kan ik dat niet erg vinden omdat ik het dus erg graag doe. Ook haar kontje liet ze beroeren.

Pijpen was zc maar niet buitengewoon.

Daarna cowgirl (lekker want ze speelt met je ballen terwijl ze je berijdt en tenslotte doggy met zicht op dat lekker ronde kontje.

Ik weet eigenlijk niet juist hoeveel ze vraagt voor een uur. Als de dame haar best voor me doet geef ik meestal een fooi. Ik gaf haar 100 EUR en ze nam die aan zonder commentaar, dus het zou kunnen dat het haar standaardprijs is. Ik weet het echter niet zeker.

Het was een fijn uur dat wel, maar er was toch geen klik en ik denk niet dat ik haar opnieuw zal gaan zoeken. Miscchien als er echt niemand anders zou zijn die me bevalt. Vóór haar had ik wel een fantastische sessie met mijn toppertje Merecedes gehad, dus misschien waren mijn verwachtingen wat te hoog gesteld.

seksenfun
16 oktober 2011, 01:14
Ik lees jouw sessies graag. Hoe voorzichtig je alles schrijft. Wil ik het eens duivels vertalen?

Ze tongzoende wel maar op zo'n manier dat je er niet opgewonden van geraakt. Monotoom wat snelle ronddraaiende beweginkjes met het tongetje. Ik heb het liever met wat meer gevoel, passie: dat was dus niet, viel eigenlijk tegen.

Achteraf kom ik tot de constatatie dat ze het beffen eigenlijk alleen maar liet gebeuren omdat een halfuursessie dan niet haalbaar zou zijn.

PZC was niks speciaals.

Ik had er niks speciaals mee. Enkel bij echt goeie sessies geef ik 100 euro per uur. Waarom deed ik dat hier dan?

Gelukkig toch nog enkele positieve zaken: een showke bij het uitkleden, een goeie cowgirlrit en klaargekomen in doggy style met zicht op een lekker kontje.

Herhalingsgevaar? Zeker niet (tenzij de rest nog slechter zou zijn die er rondlopen) :smoke:.

sofaking
16 oktober 2011, 02:04
Fijn dat je mijn sessies graag leest. Blijkbaar vind je ook dat ik een debiel ben die niet durft te zeggen wanneer het slecht was. Ik heb hier anders wel een paar slechte recs geschreven. (Jammer genoeg) Mijn allereerste rec. van YinYang in 2008 was zelfs helemaal niet goed. Toen kreeg ik weer opmerkingen dat het nooit zo slecht had kunnen zijn als ik beweerde.

In het vragenbakje heb ik al gezegd dat ik deze sessie met Lavinia beschouw met gemengde gevoelens. Ik geef de data weer zodat de collega ijsberen zich een idee kunnen vormen van deze dame, maar ik kan niet weergeven wat de gevoelens, de chemie, de sfeer van het samenzijn waren. Ze heeft mij aangenaam verrast, maaar ik vrees dat bij een tweede samenzijn, zonder dat verrassingseffect, het wel een middelmatige sessie wordt en daarom zal ik verkiezen om volgende keer weer eens iemand nieuw te proberen, me in het onbekende te storten en misschien een nieuwe Mercedes te vinden, in plaats van bij haar terug te keren. Anderzijds zal ik het waarschijnlijk niet nalaten als er geen andere uitdagende dame aanwezig zou zijn. Over de 100 EUR heb ik niet het minste spijt. Ik lees alleen dat er veel beren hier wel een zaak van maken en dus is mijn raad aan die beren om het bij deze dame vooraf te vragen.

Ik heb geschreven naar mijn gevoel. Beren moeten zich nu zelf maar een mening vormen. Jij hebt nu jouw mening, goed. Misschien leest een ander dat de dame mij niet echt lag, maar dat ze me toch heeft proberen te verwennen, en daar grotendeels in gelukt is ook.

De sauna club is voor mij een erotisch avontuur. Ik wil me af en toe eens laten verrassen. Op die manier heb ik bijvoorbeeld Mercedes leren kennen. Die was fysisch ook helemaal mijn type niet, maar werd wel een toppertje waar ik steeds met plezier weerkeer. Jij wil blijkbaar eerst 100% zeker zijn van je gfe vooraleer iets te ondernemen. Dat is dan goed voor jou, maar, surprise ! we hebben niet allemaal dezelfde motieven, ingesteldheid en karakter.

Ik vind het, eerlijk gezegd, "not done" om een recensie van iemand anders te herschrijven, al zeker niet als je de dame in kwestie niet kent.
Je had gewoon wat zin om te bashen of zo ?

seksenfun
16 oktober 2011, 20:01
Spijtig dat je de duidelijke ironie niet (wil) snappen. Het zij zo :smoke:.

terminator
16 oktober 2011, 23:10
Nog Spijtiger is dat je Sofaking niet in zijn waarde laat.