PDA

Volledige versie bekijken : Maya (Hongaarse)

sofaking
16 oktober 2011, 13:27
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : Normaal/D
Nationaliteit/Taal : Hongaars/Duits,Engels, beetje Nederlands
Leeftijd : 2de helft 20
Tatoeages/Piercings : Dolfijntje op linkerborst
Service: PMC,NMC, Beffen
Voordelen: Praat heel goed Engels en een beetje Nederlands
Nadelen: Ronduit slechte service
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50 EUR
Extra’s bij het bezoek:

Maya had ik al eens eerder die dag afgewimpeld omdat ik een welbepaalde dame op het oog had. Het gesprekje met haar was wel fijn omdat ze goed Engels spreekt. Mijn Duits is abominabel, dus met de meeste dames is de conversatie uiterst gelimiteerd.

Aangezien ik mijn doelwit niet terugvond en ik nog een keer op kamer wilde besloot ik om haar toch eens een kans te geven. Ook al omdat ik zin had in een substantieve boezem, na twee eerdere sessies met zeer-klein geschapen dames.

Ik had het beter niet gedaan. Zoenen weert ze af. Pijpen gaat gepaard met veel handwerk, beffen met overmatig "ooh jaaa". Ze gebruikt de halve wereldproductie van glijmiddel voor het neuken.
Tenslotte heb ik haar tussen de borsten geneukt (mét condoom). Uiteindelijk was het toch voor de borsten (die echt wel naar mijn zin waren, behalve voor die tattoo dan) dat ik haar gekozen had.

bospoeper
17 oktober 2011, 11:21
Ik heb me ook door haar laten vangen. Ze heeft best een leuk snoetje, een beetje een Paris Hilton lookalike en de presales was ok.
Maar zodra ze vertelde dat ze van Hongarije kwam, gingen er al onmiddelijk alarmbellen af bij mij. Die bleken ook uit te komen. Pijpen was een poging tot, met condoom en de service kon niet vlug genoeg over zijn. Gelukkig was de service zo slecht dat het voor mij ook niet vlug genoeg over kon zijn.

Enfin, kunnen we nu eindelijk die Hongaarse en Roemeense dames niet gaan labelen of weren :) Ze staan steevast aan de voet van de ladder naar service en kwaliteit toe.

sofaking
17 oktober 2011, 18:41
Nochtans is Hongaarse Mercedes één van mijn (misschien zelfs het) toppertje bij YY. Ook Hongaarse Alina gaf uitstekende service. Ik heb haar niet meer gezien sinds 2 jaar dus die is waarschijnlijk gestopt. Beide dames zijn al een stuk in de 30, dus naast nationaliteit kan het evenzeer een generatieprobleem zijn.