PDA

Volledige versie bekijken : Anestasia (Russische)

axel_321
17 oktober 2011, 23:00
Naam : Anestasia

Nationaliteit/Taal : Russische (St Petersburg) / Russisch, Uistekend Duits, Redelijk Engels

Leeftijd : ongeveer 25

Haarkleur/-lengte : Blond / lang / curly

Lengte dame : 1.70 m

Postuur/Cupmaat : Slank / D-sili

Tatoeages/Piercings : niet opgevallen

Service: NMC, TZ, PZC, ballicking, beffen, vingeren, klaarkomen in mond, over borsten of gezicht (niet in ogen).
Voordelen: Vriendelijk, spontaan

Nadelen: Nog niet ontdekt

Tijdsduur : half uur met CIF

Prijs : 75 euro

Extra’s bij het bezoek:

adje10
18 oktober 2011, 06:54
klinkt goed, nog meer mensen ervaring met deze dame ? is ze er woensdag a.s.?

gignnl
18 oktober 2011, 12:20
Ja hoor,had haar al eerder gezien bij mijn bezoekjes aan VV waar ze gewerkt heeft.Hadden nooit gekamerd maar in GT is dat helemaal goed gekomen.
Is een hele mooie en aardige vrouw,jammer van de silicoontjes,met een prima service.Tussen de sex door kun je lekker met haar babbelen doch als ze met de super pzc bezig is zwijgt ze.....
een aanradertje!

Admin
18 oktober 2011, 18:08
Deze dame?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26918-Anastacia-(Duits-met-Russische-roots)

gignnl
18 oktober 2011, 18:09
Lijkt me sterk ken haar alleen als blond.

jacky pakutra
18 oktober 2011, 19:48
Deze dame?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26918-Anastacia-(Duits-met-Russische-roots)

zou ze willen dat ze nog 20 was:smile2: en ik ook :biggrin:

axel_321
18 oktober 2011, 21:56
Deze dame?

Voor wat betreft de quote "vrouwelijke variant op Clarence Seedorf" gaat de vergelijking absoluut niet op, als ze in de tussentijd blond is geworden en en sili upgrade heeft gekregen zou het uiteraard kunnen maar aangezien gignnl (zie hierboven) haar van VV heeft herkend lijkt het me om verschillende dames te gaan.
Axel_321

axel_321
18 oktober 2011, 22:03
Ik zal het haar volgende keer vragen, en ook of ik haar naam goed heb gespeld.
Axel_321

axel_321
19 oktober 2011, 23:45
Ik heb nog niet echt een Anestasia review van het kameren gebracht hier dus hier een korte impressie. Ik reed vorige week dinsdag de GT parking op en zag dat het al vol stond (?). Het barste van de Fransen die op een of ander symposium waren (zouden moeten zijn). Onderweg had ik al een paar keer zowaar aan Lisa gedacht als vorm van voorpret zeg maar. Echter, hoe toevallig, toen ze bij de theke na mijn binnenkomst gelijk al langs kwam, kruisten onze blikken ongeveer een nanoconde en na een onverhulde korte blijk van herkenning keurde ze me verder uiteraard geen blik meer waardig en stiefelde door naar achteren. De meeste lezers kennen Lisa dus buisiness as usual and what's the point maar ik besloot het zij die dag een Lisaloze. Direct daarna viel mijn oog op iets wat er beter uit zag dan Lisa en volstrekt nieuw voor me was maar ik had al een plan voor die middag en dat was eerst wat relax, sauna en line up viewing. Na deze nieuwe aanwinst een aantal keren vluchtig te hebben waargenomen was ze een tijdje uit beeld en heb ik me met goede alternatieven verpoosd. Tegen een uur of vijf zat ik op een bank in de barruimte wat te filosoferen (?) en zag haar wat drinken halen achter de bar. Ik gaf haar een knipoogje en dat was genoeg om haar even later naast me op de bank te hebben waarbij ik in een keer alles binnen hand (en meer) bereik had. Anestasia heeft dus geen enkele reden om haar sili-D's te verbergen maar ook vanonder het kleine vierkantje schaamhaar werd er olijk en uitnodigend naar me geglimlacht.
Het duurde 5 min voor ze een sleutel had en (on)gelukkigerwijze (:-)))) liepen we pal langs Lisa opweg naar de kamer.
Op de kamer hebben we samen even het laken gespreid en daarna deed ze haar jarretelles en halsketting uit (meer was er niet van). Ondertussen was het leuk om wat te kletsen met haar maar daarna snel tot de orde. Eerst leunde ze met haar rug tegen mijn borst waarbij ik haar harde tepels bewerkte en we lang en diep hebben geTZ. Ben daarna begonnen om haar van achteren te bewonderen en te waarderen met vingers en tong. Ik noemde het my view on St Petersburg, een prachtige stad waar ze vandaan komt en waar ze hard om moest lachen. Daarna de verdere opbouw waarbij ik haar achterkant heb gemasseerd waarbij ze op de buik lag om haar gevoelige plekken te ontdekken. Toen PZC wat ze goed en lang deed en vervolgens overgaand in 69 en de ander standjes. We spraken af dat we het met CIM zouden afmaken en elke keer als ik in een standje dreigde klaar te komen zei ze "don't come now". 't Blijven zakenvrouwen natuurlijk. Ze moest er hard voor werken en ik trouwens ook (heerlijk zwetende lijven) maar ze hield vol tot het zoete eind waarbij ik klaar kwam over haar geil uitgestoken tong en borsten. Na afloop geen after sales maar afrekenen en gelijk weer verder. Altijd een kwestie van smaak natuurlijk maar voor mij een Topwijf. Heeft verder geen advertisement nodig volgens mij.

Axel_321

axel_321
16 november 2011, 09:40
Iemand Anestasia nog gespot recentelijk? De laatste keer dat ik bij GT was (wo 26 oct) heb ik haar niet gezien.
Axel

NikXXX
16 november 2011, 21:49
Dit is Anastacia #2, de Pamela Anderson lookalike. Er was idd nog geen draadje van haar. Ze is een gerenommeerde dame in GT met superservice als je van PSE houdt. Profi op en top edoch correct bij mij. De dame in de link gedropt in deze thread van de admin heeft niks met deze Russische te maken. Afgelopen donderdag was ze er iig niet.

axel_321
24 april 2012, 09:01
Iemand Anatacia nog gespot? Heel lang niet meer gezien, misschien ergens anders?

Ace2
24 april 2012, 19:54
Iemand Anatacia nog gespot? Heel lang niet meer gezien, misschien ergens anders?

Ik heb haar een paar weken geleden in GT gezien

Megaboob
8 september 2013, 21:18
Als eerste spotte ik Anastacia. Heerlijk barbiepopje met zalige 450cc silicoontjes en opgespoten lipjes, blond, slank en knap. Een echt Megaboob meisje dus, en tot mijn eigen verbijstering had ik dus nog nooit met haar gekamerd. Dat moest en zou gaan veranderen, en met gevaar voor eigen leven redde ik haar dus uit de handen van enkele andere aanwezige forumberen. Op de kamer (zonder airco helaas) aangekomen even naar de mogelijkheden geinformeerd, en daar bleek dat het een 100 euro meisje betreft. Op zich niet erg omdat ze het van te voren netjes aangaf bij navraag, maar het leidde tot een sessie van een half uur om dan maar eens te proberen, en klaarkomen tussen haar lekkere borsten zou ook 25 euro kosten (de bekende extra’s en service pakketten helaas), en dus werd het een standaard sessie van een half uur. Enigszins dom van deze schoonheid, want bij gebleken kwaliteit is ze zeker een kandidaat voor meerdere kamergangen in de toekomst, en mijn Megaboob-reputatie moet toch inmiddels ook wel bij haar doorgedrongen zijn na al die jaren in GT… Maar goed, je kunt niet alles hebben. Anastasia controleerde mijn geslacht eens goed, ging er met een doekje overheen want het zou niet schoon zijn (net fris uit de douche gestapt, en ook Megaboob Jr krijgt dan een uitbundige schoonmaakbeurt uiteraard….). Zelfs na het doekje vond ze me nog niet fris genoeg (vreemd, want dan poetst ze zelf niet goed?!) en zo kon ze niet aan pzc doen. Tja, dan plaats er maar een rubber op, vooruit dan maar weer. Een zeer slecht begin van een sessie met deze schoonheid, jammer. Pijpen, zelfs met condoom, deed ze dan wel weer erg goed gelukkig, en ook de seks in cowgirl, en daarna in doggy, gingen prima, Ik heb het condoom dus heerlijk volgespoten terwijl ik haar hard nam in doggy, en daarbij die lekkere borsten eens goed vastpakte. Die mogen er ook zijn! Opvallend zijn haar tepels, die staan stijf , ook als ze niet opgewonden is, en ze zijn groot. Heerlijk om te zien en voelen. Na het klaarkomen was er nog wat tijd, en heb ik er nog even aan mogen likken en zuigen gelukkig, en dat was dan de goedmaker voor het slechte begin.
50 euro afgerekend bij de locker, en later op de dag nog wel een paar keer netjes begroet daar haar, naservice ook redelijk ok dus. Een ander minpunt was wel: niet zoenen, en ook dat is toch wel echt een gemis. Al met al dus een zeer gemixte ervaring, met enkele hoogte, maar ook dieptepunten. Ik vrees voor Anastacia dat het herhalingsgevaar klein is geworden, ondanks haar beide grote pluspunten en knappe snuitje. Op zich ook wat vreemd, aangezien haar reputatie toch niet slecht is. Wellicht een off-day gehad, of door de warmte?!

axel_321
11 september 2013, 11:29
Klopt dat ze 100 euro per uur doet, voor de rest deed ze de laatste keer alles, dus TZ, PZC, FT, misschien inderdaad een off-day. Heb voor het laatst met haar gekamerd voor de vakantie, met zeer goede service. Helaas is ze er niet zo vaak, of komt ze nu vaker?

Rmulder
25 januari 2014, 14:53
Iemamd deze schoonheid nog gezien de laatste tijd? Ik kom namelijk graag voor haar speciaal naar GT!

Magic-G
25 januari 2014, 22:03
Iemamd deze schoonheid nog gezien de laatste tijd? Ik kom namelijk graag voor haar speciaal naar GT!

Vrijdag 24 januari aanwezig!

Rmulder
26 januari 2014, 12:06
Haha ja ik was gisteren in GT maar Anastasia helaas niet! Dus tips zijn welkom!

NikXXX
26 januari 2014, 14:34
Ze is aanwezig op:
Woensdag 5 Februari,
Dinsdag 24 Maart,
Zaterdag 13 Juni.
Dus pak je kans!

zorro86
26 januari 2014, 15:11
das ist doch verrückt nur so wenige tage:hammer:

bosbeer
26 januari 2014, 15:24
das ist doch verrückt nur so wenige tage:hammer:

Ja, maar al die andere dagen is ze bij haar vriend HP001 en daarmee heeft ze het zo naar haar zin dat ze nog maar een paar dagen per jaar in GT komt.

Rmulder
4 maart 2014, 12:11
Klopt het dat Anastasia 24 maart in GT is?

Ik was er woensdag 5 februari alleen toen was Anastasia helaas afwezig��

Ik zou haar namelijk graag weer eens ontmoeten!!

bergm550
4 maart 2014, 12:21

Helaas is het onmogelijk om te weten of een meid op 24 maart aanwezig zal zijn. Ik weet dat wij 'normale' mensen precies weten waar we op een bepaalde toekomstige datum aanwezig zullen zijn, maar clubvrouwen weten dat niet. Zij leven niet zo ver vooruit. Als je werkelijk wilt weten, of ze er is, kun je het beste op 24 maart even GT bellen of ze er is. Of vraag de volgende keer dat je haar ziet om haar mobiel nummer en dan kun je met haar afspreken.

KevinK
4 maart 2014, 17:50

Hij bedoelde waarschijnlijk 5 maart, want morgen is ze aanwezig!

Rmulder
22 maart 2014, 16:57
Is deze topper maandag 24 maart of dinsdag 25 maart aanwezig in GT?

hp001
22 maart 2014, 17:06
Is deze topper maandag 24 maart of dinsdag 25 maart aanwezig in GT?

Nee, ze zal voorlopig niet meer in GT zijn.

En voordat je het weer vraagt 13 juni ook niet.

Teiresas
12 augustus 2014, 13:13
http://www.6relax.de/club/name/anastasia_-_traumfrau_aus_russland/region/grossraum-duesseldorf-moenchengladbach/from_kategorie/girls-privatclubs/from_a/premium7/premium/liste