PDA

Volledige versie bekijken : Satanic surfer

satanic surfer
18 oktober 2011, 12:06
Satanic surfer's guide:

woonoord:Antwerpen/Keulen
leeftijd:mid-dertiger
beroep:booking agent
hobby's/passies:muziek,drank,dames is wisselend doch optioneel geprefereerd combi-pakket
fav-bestemmingen damesgewijs:04-08:raambuurten Antwerpen/Brussel op onregelmatige basis toendertijds,09-11:enkel nog voor twee favo-dames op zeer occasionele basis:hoogstuitzonderlijk maw...
09-11:fkk-clubs Duitsland en Globe(zurich) buiten beschouwing gelaten uitsluitend Duits
fav-clubs:afhankelijk van periode tot periode,start louter Samya(Keulen) en GT,nadien uitgezworven richting Frankfurt area,NRW-zone verkend en momenteel een mix van clubs om het spectrum zo breed mogelijk te houden
update 11:beste nieuwkomer:fkk World(Pohlheim):mix van excellente line-up/dito clubfaciliteiten/leuke sfeer
steady factor:GT:prima line-up doorgaans met enkele sure valuebets die nimmer ontgoochelen
daler vh jaar:Samya:erg wisselende line-up met groot verloop van topdames,en enkele "onbeschikbare" dames door uiteenlopende redenen
burgerlijke stand:vrijgezel
ijsbeer-type:mix optick-fick en GFE-fanaat:looks zijn toch primordiaal en mits voorliefde voor slomere sessie met liefkozingen alom val ik best als "trouwe" ijsbeer te catalogeren,zal meestal opteren voor 2of 3 sessies bij clubbezoek,waarvan 1 of 2 met reeds "bekende" dames...
optimale looks:voorstander van naruurlijke borsten,cup C/D bevalt prima,kleiner doch mooi evengoed,groter ook prima;),liefst ongeveer 1m65-1m75,uitzonderingen prima mits andere boni...,ogen belangrijk
all-time favourites looks:raambuurt Antw/Bru:Daniëlla utopia:Keeley Hazell
all-time favourites service:clubs:Michelle(Oase) utopia:?
grootste voordeel aan clubbezoek naast fysieke aspect:rust en wellness(soms doorslaggevend qua club-optie),sociale contacten met uiteenlopende beren,verbetering der Duitse taal...
grootste nadeel aan clubbezoek naast fysieke aspect:oorschade door werkelijk mieterse muziek doorgaans...financiële armslag nadien...

Groeten,ss

satanic surfer
7 november 2011, 15:16
Gedeelde smart is halve smart,dus hieronder een aantal bevindingen over mezelf bekende clubs,pro's en contra's,een bloemlezing doorheen enkele jaren clubhoppen met in het meest gunstige geval enige tips voor lezers en voor mezelf een geheugenoefening op maandagnamiddag als straf voor overmatig d&d gebruik dit we...

*Samya(Keulen):partyclub met degelijke installaties,een leuke sfeer(dames die dansen op de bar) en vele stammklanten die de club erg trouw zijn.Werd zelf rimpelloos aanvaard door deze meute Freiercafé-beren,leuke kerels die een buitenlandse toetsing der dames wel kunnen appreciëren,vele van hen tref ik in allerlei clubs,steeds gezellig en goed voor m'n Duits(dé reden voor clubbezoekjes uiteraard,laat dat duidelijk zijn).

Dames:30à40,qua optics zeker boven de middelmaat,erg handig is hun website waarop aanwezigheid/foto's/serviceaanbod etc. worden vermeld,af en toe incorrect,maar toch handig en meestal juist...
Prijzen:entree:50E,eerste halfuur:50E,tweede halfuur:25,derde:50,vierde:25 dus 75E/uur jarenlang correct,laatste tijd meerdere afwijkingen 100E/uur:bevragen aangewezen...
Eten&Drank:prima verzorgd,bovengemiddeld...verschillende spijzen aanwezig tss 18&24u,vers en lekker.Dranken prima,zelfbediening uit ijskasten,bieren gratis...
Wellness:2 sauna's,hamam,voldoende ligstoelen,géén whirlpool/zwembad/tuin 2e etage:mooie lounge met tv's(sport doorgaans),ideaal om effie uit te blazen,sneu dat dames er amper rondhangen...
extra's:actie 6 maal entree betalen,7e maal gratis,Newsletterday-actie:éénmaal per maand(registreren via website),entree betalen en gratis entreekaartje krijgen op 1 bepaalde dag,tss 17&18u...

Aanraders:Amira/Cornelia/Livia(3 keer borstenliefhebbersmateriaal),Bilana/Carla/Relys(driemaal slanke damesmateriaal) ea...Ideale club voor weekendavond bezoek,party en ambi verzekerd(rekening houden met wachttijden).

*Parksauna Residenz(Lohmar):relaxclub par excellence met uitstekende installaties,excellente keuken,doorgaans een ouder bezoekerspubliek dat in een gemoedelijke sfeer de dag doorbrengt.Veelal een dag om in gezelschap door te brengen,zo mogelijk in knap,aangenaam en doorgaans Roemeens g...

Dames:25à35,qua optics niet geweldig gemiddeld gezien,een aantal iets "vollere" dames doorgaans,ietsje ouder ook.De geleverde service daarentegen is doorgaans goed tot zeer goed,vooral de ruimere tijd qua pre- en aftersales is bijzonder leuk doorgaans.Geen club voor optick-fickers...,een uitzondering tenagesproken...
Prijzen:entree:50E,elk halfuur:50E dus 100E/uur de langere presales ingecalculeerd normaliter zeer correct...
Eten&Drank:excellent:dé norm voor clubland:zeer goed restaurant met 6-tal menu's à la carte:top.Drankjes ad bar,oké,bieren gratis...
Wellness:excellent,sauna's,hamam,whirlpool,binnenz wembad/tuin/tafeltennistafel/tuin/pool...ruimte voor sportuitzendingen/kino...kapsalon! Zéér goed!
extra's:onbekend

Aanraders:Jasmin,Mara,Debby...ea...Ideale club voor een relaxdag gekruid met prima eten en de occasionele sessies uiteraard...

*Babylon(Elsdorf):kleine club met gemoedelijke sfeer,goede installaties.s'namiddags meestal erg rustig,s'avonds meer animo.Dames lopen quasi-naakt rond,soms doodse sfeer,soms uitgelaten en zeer sexy sfeer,beerafhankelijk...

Dames:10à20,qua optics so-so,enkele stunners,meeste doorsnee.Hun website heeft een handig anwesenheid-topic,klopt meestal wel.Qua service doorgaans top,ook public action voor liefhebbers.Vooral Roe/Hongaarse dames,enkel Françaises,Belgische patron(Eddy):toffe peer.
Prijzen:entree:50E,elk halfuur:50E dus 100E/uur de langere presales ingecalculeerd normaliter zeer correct betaling pas bij vertrek waarbij geboekte dames je komen uitzwaaizoenen...
Eten&Drank:verzorgd maar basic,omeletjes/wafels/grill:voldoende&vers...Drankjes door DVP's bediend,leuke manier om contact te leggen voor schuchtere beertjes...bieren gratis
Wellness:2 sauna's,whirlpool,kino,kleine tuin oké voor zo'n kleine club...

Aanraders:Alexa,Ines,Jenny...ea...Ideale club als je een goede klik hebt met een dame,presales tot een uur best mogelijk,geleverde service ligt meestal boven het gemiddelde,zeker vergeleken met de gemiddelde grootclub...

*Golden Time(Bruggen):grote club met hoge optick-fick dichtheid,(zeer) veel bezoekers,populaire club met prima line-up doorgaans,de meesten niet geheel onbekend...

Dames:40à70,lastig om ongepoppt te verlaten...Steeds wel wat fraais te bewonderen en te boeken...Toppie doorgaans,met continu mooie nieuwkomers...
Prijzen:entree:50E,eerste halfuur:50E,tweede halfuur:25E 75E/uur dus al zijn hierop soms wel uitzonderingen,dame laat dit wél vooraf weten,decision up to you...Laatste tijd zeer correct nageleefd heb ik de indruk.
Eten&Drank:verzorgd,vaak erg lekker,pizza s'avonds lekker Nadelen:lange wachtrij(en),beperktheid in tijd(tss 17.30 en 19.30 dacht ik),je zal maar een "pannenkoek" zijn...bieren gratis,één erg mooie dame achter de bar...
Wellness:summier,1sauna,whirlpool,kino jammer dat ze niet nét iets meer wellness aanbieden; wel een erg mooie en uitgestrekte tuin met zomerse outdooraction voor de fans...
extra's:onbekend,af en toe kortingskaartje van 5E...

Aanraders:poeh,Elisabeth,Patrizia,Ginger,Carmen... ea... check effie de continu aanzwellende lijst in GT-topic...

*Living Room(Kaarst): middelgrote club door mezelf maar enkele keren bezocht om niet geheel te verklaren redenen...Keurige club met lange bar waar het gezellig toeven is doorgaans...

Dames:30à50,relatief veel Roemeense dames,qua opticks gemiddeld,net ietsje minder dan GT denk 'k,vergelijkbaar met Samya...
Prijzen:entree:50E,eerste halfuur:50E,tweede 25E 75E/uur dus al zijn hierop uitzonderingen(copy GT)
Eten&Drank:verzorgd,copy GT
Wellness:summier,copyGT
extra's:copy GT

Aanraders:Kessie,Susi... erreg lang geleden(noot aan mezelf:tijd voor een update!)

*Villa Vertigo(Grefrath):erg mooie club met wisselende line-up-kwalitieit,soms super,soms matig...Partyambi s'avonds in 't weekend vooral,sexy sfeer met goede dj doorgaans...Bovenverdieping:erg mooie en ruime kamers,met douche!

Dames:30à50,relatief veel Roemeense dames,opticks goed tot zeer goed,enkele absolute stunners af en toe...
Prijzen:entree:50E,eerste halfuur:50E,tweede 25E 75E/uur dus al zijn er dames die 100E wensen,effie checken would be my advice...
Eten&Drank:verzorgd,bieren gratis,leuk is dat één gedeellte vd club rookvrij is...
Wellness:netjes,2 sauna's,whirlpool die ongevuld is doorgaans...Prachtige tuin met zwembad,leuk terras,heerlijke zomerrelaxruimte...
extra's:gratis entree op zondag in zelfde week van je bezoek,bevragen aan de entree...

Aanraders:Ina,Alya,Catalina(als ze opnieuw moest opduiken),ea...S'namiddags relaxe club,s'avonds partyclub met soms erg veel bezoekers...

*PHG(Oedt):mooie club met prachtige (kleine) tuin,slechts enkele malen bezocht om niet geheel te verklaren redenen...Solide line-up,wel erreg veel Roemeense dames naar m'n indruk...

Dames:25à40,Roemeens getint,opticks vergelijkbaar met LR of Samya,enkele stunners,maar meeste doorsnee...
Prijzen:entree:50E,eerste halfuur:50E,tweede 25E 75E/uur dus al zijn er dames die 100 E eisen(en kregen moet ik toegeven(Louana))
Eten&Drank:verzorgd,bieren gratis,niets op af te dingen...
Wellness:netjes,erg mooie en leuke tuin met zwembadje...perfect voor (na)zomerse dag...

Aanraders:Anita,... noot aan mezelf:update needed!

*Oase(Frankfurt):mooie club met prima installaties,wel aantal manco's zoals hygiëne,barre doucheruimte.Voorts een erg mooie club met prachtige tuin,mooie dames(Roemeens getinte line-up) en hoge toeristenfrequentie die de gemiddelde gelverde service niet steeds ten goede komt.

Dames:50à70,Roemeens getint,opticks vergelijkbaar met GT,toppie dus,vele slanke jonge meisjes al dient gezegd dat m'n beste ervaringen met een volslanke Zwitserse en dito Duitse waren...lastig om ongepoppt te verlaten me dunkt...
Prijzen:entree:65E,50E/halfuur weinig ruimte voor pre-sales doorgaans,uitzonderingen tenagesproken...
Eten&Drank:slecht te noemen,voedsel is matig tot zéér matig te noemen,bieren gratis...gezellig barretje in de tuin bij zomerse omstandigheden wel erg leuk...
Wellness:prima te noemen,sauna's,hamam,zwembad,perfect gepositioneerde whirlpool...hyiëne id kames soms so-so to slecht,jammer eigenlijk.

Aanraders:Jill,... slecht één bezoekje dit jaar,enige geboekte dame toen wegens zeer matige line-up vreemd genoeg,zomer ervoor Michelle(Zwi) die helaas gestopt is,dat was nog eens een servicedame...

*World(Pohlheim):nieuwe ontdekking van dit jaar en meteen in de topdrie,mooimooi.Erg knappe club met prima installaties,prima line-up etc.Leuke sfeer,naakte dames,goed eten,ruime relaxmogelijkheden,zonde van de afstand maw...

Dames:50à70,Roemeens getint,opticks net ietsje beter dan Oase&GT,zelden zulk een fraai aanbod gezien...Zéér lastig om ongepoppt buiten te sluipen...
Prijzen:entree:65E,eerste halfuur:50E,tweede halfuur:25E 75E/uur dus al zijn er dames die 100E/uur wensen;effie checken...
Eten&Drank:goed tot zeer goed,in ruime mate beschikbaar doorheen de dag,netjes.Bieren gratis...
Wellness:excellent,sauna's,whirlpool,binnen- en buitenzwembad,plek zat om te relaxen,zeer mooie tuin;nadeel veel bijen en wespen s'zomers.

Aanraders:Nicole,Simona,... wordt vervolgd hopelijk...

Acapulco(Velbert):leuke club met transparante prijsstructuur,ietwat tamme en rustige sfeer bijwijlen,maar dus leuk om te relaxen,installaties oké,low-budget club met solide line-up en doorheen de ganse dag relatief drukbezocht,veel kamers dat (lange)wachttijden tegengaat

Dames:30à50,Roemeens getint,optick vergelijkbaar met LR of Samya,enkele optickstunners,maar vooral doorsnee dames,wel afwisselend,eaantal latina's,Oosterse dames,donkere dames...niets op af te dingen.
Prijzen:entree:35E(voor 13u:25E;na 21u:25E),eerste halfuur:40E,tweede halfuur:40E 80E/uur dus:consequent en zonder uitzondering toegepast.
Eten&Drank:basic,grill(week-end/zomer) is goed te noemen,overige eten is aan matige tot slechte kant...Bier:5E!!,softdrinks in ziekenhuisbekertjes en aangelengd,zéér matig dus...
Wellness:goed,sauna(prima gepositioneerd),hamam,zwembad,tuinterras,voldoende douches...enkel opgelet bij overgang douches naar kleedkamers:gladde mat dus rutschgevaar...

Aanraders:Antonia,Carla,Joy...

Nou,dat was 'm voorlopig,hoog tijd voor een welverdiende pint om 't af te leren.Dorstige groeten,SS

jacky pakutra
7 november 2011, 16:24
leuk dat je ook een draadje bent gestart SS !! met wellicht veel goede en nuttige info, zeker voor beren die nog niet zo bekend zijn in het clubleven!
een stukje over pannenkoeken wat me (uiteraard) opviel :

GT: Eten&Drank:verzorgd,vaak erg lekker,pizza s'avonds lekker Nadelen:lange wachtrij(en),beperktheid in tijd(tss 17.30 en 19.30 dacht ik),je zal maar een "pannenkoek" zijn...

het is bij GT meestal geen probleem om bij de theke al het eten te bestellen wat je maar wenst, op elk gewenst tijdstip (okee ik overdrijf nu wat ;) ).
en als je "pannenkoek" bent (wellicht anders ook) en het eten mist wordt dit vaak gratis en voor niks geregeld (maar wel zo netjes om alsnog te betalen). uiteraard niet als je elke dag aan de balie staat...
ken ook genoeg gekke pannenkoeken die het eten gewoon laten bestellen en op de kamer laten bezorgen.
GT zorgt goed voor zijn pannenkoeken..en ook voor andere gasten!!!

en nog een kleine opmerking: de prijzen in FKK world zijn 50/50/50 en niet 50/25....

voor de rest hoop ik snel meer te lezen want denk dat onze smaak redelijk overeenkomt!

satanic surfer
7 november 2011, 17:16
Bedankt voor de correctie wat fkk World betreft,een kapitale fout waarvoor excuses.

Wat eten in GT betreft,'k was niet op de hoogte van deze regeling,net als menige niet-zo-ervaren bezoeker denk ik maar,prima dat dit alsdoende klaar is voor eventuele hongerige beren.Ik spaar m'n pannekoeksessies altijd op voor na het eten,al blijf ik meestal binnen het uurtje,uitzonderingen sporadisch niettenagesproken.Wat ik toch meende te moeten vermelden is de ellenlange wachtrij zo op z'n tijd,dit heeft toch wel met de beperkte tijdspanne te maken lijkt me zo,al ben ik zelf meestal pas rondom 19u aan het schransen wat het wachten aanzienlijk vermindert in tijd,en bovendien een prima opportuniteit is om een aantal drukbezette dames te strikken voor een sessie gezien de aanschuivende berenrij...PS één dame op z'n tijd strikken uiteraard,ben een bescheiden beertje...En bovendien zonder risico om uit te monden in een pannekoeksessie gezien de grommende maag rond 18.45,héhé;'n prima uitgekiende strategie me dunkt.

Bedankt voor je reply&correctie:groeten ss

jacky pakutra
7 november 2011, 17:25
jij dank voor je respons. dit is jouw draadje dus ik zal er niet meer te snel in posten echter ik kon deze niet laten:

En bovendien zonder risico om uit te monden in een pannekoeksessie gezien de grommende maag rond 18.45,héhé;'n prima uitgekiende strategie me dunkt.

het probleem van sommige pannenkoeken is vaak dat deze ook samen met de dame gaat eten, dus de sessie gaat dan gewoon door.
Eten, en weer terug naar de kamer. het is aan de goed onderhandelende beer of ook deze tijd als betaalde tijd wordt afgerekend...
word vooral niet zo'n pannenkoek en blijf een verstandige pannenkoek, een uur is lang genoeg, is mijn advies:smile2:

Big30
7 november 2011, 21:20
*Oase(Frankfurt):mooie dames(Roemeens getinte line-up) en hoge toeristenfrequentie die de gemiddelde gelverde service niet steeds ten goede komt.
weinig ruimte voor pre-sales doorgaans,uitzonderingen tenagesproken...
Eten&Drank:slecht te noemen,voedsel is matig tot zéér matig te noemen,bieren gratis...
Bier is dacht ik nog steeds niet gratis in de Oase en over de service en de pre-sales zullen de meningen wel wat verschillen ;).

vrije jongen
7 november 2011, 21:36
Bier is dacht ik nog steeds niet gratis in de Oase en over de service en de pre-sales zullen de meningen wel wat verschillen ;).

Bier inderdaad nog steeds een tientje per stuk (je kan geloof ik wel gratis sambuca meuk in je koffie krijgen). Als je niet gaat proefdraaien in de kino, kan ik me er wel in vinden dat dames snel tot de kamervraag komen (maar zou dit dan bij GT ook toevoegen) en bij een 'nee' verder gaan. Als je je niet aan het gebod van MiniMe houdt - Gij zult proefdraaien in de kino - kan ik me ook voorstellen dat de service wel eens kan tegenvallen. Ondanks dat ik fan ben was mijn slechtste kamergang ook in Oase; na inderdaad niet proefgedraaid te hebben.

satanic surfer
7 november 2011, 22:22
Excuses voor de misvatting qua bierprijs in Oase,was er telkens als non-alcoholicus vertegenwoordigd,maar was me niet opgevallen,kwestie dat ik liters water wel kon ge(ver)bruiken na het belabberde voedsel dat werd gepresenteerd...
Thanks voor de rechtzetting aan beide beren...
Proefdraaien in kino is prima plan in Oase,al dient gezegd dat ik hiervan slecht éénmaal heb gebruik gemaakt,en dan nog met Michelle,sindsdien vond ik het (domweg overbodig(tot menigeens scha en schande waarschijnlijk))?!
Oh well,de onvermetele ijsbeer is onvolkomen en misschien hierdoor onverdroten en ootmoedig tegelijkertijd:ontgoocheling loert om de hoek waarschijnlijk...

MichelJ
7 november 2011, 22:29
Als je je niet aan het gebod van MiniMe houdt - Gij zult proefdraaien in de kino - kan ik me ook voorstellen dat de service wel eens kan tegenvallen. Ondanks dat ik fan ben was mijn slechtste kamergang ook in Oase; na inderdaad niet proefgedraaid te hebben.

Mijn allerslechtste sessie ooit was in Oase, met proefdraaien in de Kino, met Roberta (nu Morena FKK World). Ook goede sessies in Oase gehad zonder proefdraaien, bv. met Simona was ontzettend goed. Zo zie je maar...soms win je...soms verlies je ;)

satanic surfer
8 november 2011, 08:12
Wijze woorden M.,Lemmy wist het al een tijdje en hij is pas een referentie qua prostitutie-gebruik in zowat de ganse wereld tijdens z'n onafgebroken tournée,hij heeft het in menig interview over de economische logica achter prostitutie wereldwijd en de gevolgen ervan,snuggere kerel ondanks jarenlang misbruik van zowat alle d&d around the globe...

satanic surfer
24 november 2011, 17:17
uit protest tegen de verplichte link poespas in miss ijsbeer,hieronder een clubgerelateerde uitbreiding der top 5 zonder resultaatsverbinding maar hopelijk met leuke ervaringen voor lezers;thema is fietsklassiekers,deelneemsters op enige uitzonderingen na zijn compleet underdressed te noemen:

Rund üm Köln:

PSR:

Michelle(Roe):gezellige lijntjesschuimster die een solide service biedt,en allesbehalve ontgoochelde bruineberen in haar zog heeft na de sessie,goede enn energieke service...
Mara(Roe):blonde totalsupercutie met erg goede service,prachtige natuurlijke borsten en prima orale skills,approved
Miky(Roe):donkerharige langbenige schone,GFE-service die prima of matig kan zijn,weersomstandighedenafhankelijk,als de wind gunstig zit prima sessievoer(pannenkoekengevaar)
Jasmin(Roe):hardbody bleekhuidje die erg goede service verleend,excellente intieme sessie is gegarandeerd,schnellspritzergefahr!
Mandy(Bosnië):mooie gedegen service van een ervaren dame die een mix van GFE en PSE biedt,leuke dame

Samya:

Amira(Dui):tietenliefhebbersvoer,naturel DD-cup op een slank en lang gestroomlijnd lichaam,gemoedsafhankelijker als deze vind je ze niet,als ze goedgeluimd is TOPservice met zalig tongzoenen...
Georgie(Roe):lenige paaldanseres met ee hardbody om u tegen te zeggen,prima skills en lieve vrouw bovendien
Relys(Roe):the ass,says it all,voor de heftigere sessies...
Cendra(Dui):apart type,mangastrips zijn haar werkgebied,zeer lieve meid,jong en wild maar met zachte lieve service...opvallende tattoo op onderrug en een aparte originele verschijning
Yois(Marroko):topservice van deze jonge studente,DT-pijpen is prima te noemen,mooi lichaam met grote natuurlijke borsten,toffe meid bovendien

Babylon:

Alexa(Roe):nr 1 in "officiële" lijst...
Blanche(Spa):veelzijdige veerleidster met aparte service,sensuele service comes in mind.Pannenkoekenalert!
Gina(Hongarije):energieke dame met steeds verbeterende service naar verluidt,een 2e sessie is nakend...
Ines(Frans):prachtig lichaam en dito service,tongzoenen bij de vleet,prima sessies steeds
Delia(Roe):relatief nieuw en jon(18j);onervaren maar potentieel om een vaste waarde te worden,afhankelijk van sympathie

Ronde van NRW:

Golden Time:

Patrizia(Pools):nr 5 in "officiële" lijst...
Elisabeth(Roe):lieve schat met erg solide service,toptieten en topkarakter gekruid met een gedreven service:recommended
Ginger(Dui):prachtbody met quasi perfecte proporties,wordt node gemist laatste tijd...
Carmen(Roe):kleine prachtige poppemie met superbody,leuke babbel en excellente service
Denise(Roe):mooiste snoetje van GT,wegsmeltgevaar bij het in de reënoogjes kijken,2012-sessievoer

Villa Vertigo

Ina(Roe):nr 3 in "officiële" lijst
Catalina(Roe):het mooiste lichaam van NRW-clubs mijns insziens,jammerlijk genoeg zelden aanwezig maar 3 waanzinnig goede kamergangen in 2011,qua looks top3 2011!
Alya(Roe):telkenmale prima service van deze hardbody,lieve en goedlachse dame,een zekerheidje in VV

Living Room

Mischa(Roe):topservice en prima orale skills deze dame,recommended
Amalia(Roe):afdeling zotte doos,goede kamergang met dit dansbeest,een beetje gek en tegendraads,zo lusten we ze wel...
Casey(Roe):mooi,lief en gedegen service:meer moet dat niet zijn.

PHG

Anita(Roe):bloedmooi lichaam en goede service,staat genoteerd voor volgend PHG-bezoek
Louana(Roe):bloedmooie vrouw met prachtige rondingen,de mooiste ogen waarin ik 2 dagen ben "verzopen" tijdens de lente...vermist geseind...
Erika(Roe):prachtig meisje dat helaas zo mager is geworden dat een kamergang er voorlopig niet (meer) inzit

Ronde van Burkina Fasso

fkk World

Katalina(Roe):nr 2 in "officiële" lijst
Nicolle(Bulgaars):total supercutie met blozende wangetjes,superlief gezichtje en prachitge ogen,GFE sessie par excellence toen ze net nieuw was in World,benieuwd hoe haar service nu zou zijn...
Simona(Roe):prachtige dame met de mooiste borsten van 2011:perfect qua volume/maat/textuur,degelijke service en een prachtlichaam,more than enough for me...
Diana(Roe):onschuldig mooi meisje met prachtlijfje,zwoele stem en ogen,was prima op de kamer...

Acapulco

Carla(Roe):nr 4 in "officiële" lijst
Antonia(Roe):ex-model dat in fkk-middens is verzeild geraakt,excellente service en erg leuke dame,nek-aan-nek met Carla voor top5
Thea(Roe):prachtig curvy body,na borstverkleining(sorry Megaboob) een zandloperfiguur om bij weg te duizelen;solide service
Joy(Kroatië):solide service van deze donkerharige cutie(mooiste haar-nominatie)

Oh well,links vergeten maar dat doet er verder niet toe lijkt me zo...hopelijk heeft iemand er iets aan...SS

Alabama
24 november 2011, 18:23
We hebben een vergelijkbare smaak! :)

satanic surfer
10 december 2011, 09:21
favorietes update:

Acapulco:ESTEFANIA:18-jarige half Grieks/Turkse stunner in categorie vlieggewicht,40 kg voor 1m68,superstrakke body,alleraardigste service en sessievoer bij uitstek;een nieuwe ster in Acapulco!
ANTONIA:blonde 27-jarige Roemeense stunner die vakkundig Carla uit top-5 heeft gebonjourd en gebetonneerd een plaatsje hierin heeft veroverd:TOPSERVICE!

satanic surfer
23 december 2011, 21:49
aanpassing top 5 2011 voor de kerstkalkoen het oordeel nogmaals onderstebovenhusselt...

5: PATRIZIA Golden Time: standvastig op 5 deze Poolse lachebek

4:ZINA Samya: nieuw en na 2 kamers laatstleden binnengestormd in dit lijstje, en ik hoop op etteloze kamers in de nabije toekomst met deze total supercutie, qua looks&service toppie... m'n geheimtip voor 2012!

3:ANTONIA Acapulco:nieuw en qua inzet en servicemindedheid de absolute nr1 maar wegens hevige concurrentie van 2&1 vooralsnog op bronzen plekje beland...

2:KATALINA World: qua looks top, service dito, zelden beleefde prestaties van deze schoonheid die ondanks hoge bezettingsgraad toch de pre- and aftersales verzorgde met brio, uitzonderlijke klasse

1:ALEXA Babylon: qua closeness en tederheid en zoensessies onovertroffen, linke dame...

zo, dat was 'm dan, het definitieve oordeel althans voor vandaag...

Badslippers
24 december 2011, 00:46
aanpassing top 5 2011 voor de kerstkalkoen het oordeel nogmaals onderstebovenhusselt...

5: PATRIZIA Golden Time: standvastig op 5 deze Poolse lachebek

4:ZINA Samya: nieuw en na 2 kamers laatstleden binnengestormd in dit lijstje, en ik hoop op etteloze kamers in de nabije toekomst met deze total supercutie, qua looks&service toppie... m'n geheimtip voor 2012!

3:ANTONIA Acapulco:nieuw en qua inzet en servicemindedheid de absolute nr1 maar wegens hevige concurrentie van 2&1 vooralsnog op bronzen plekje beland...

2:KATALINA World: qua looks top, service dito, zelden beleefde prestaties van deze schoonheid die ondanks hoge bezettingsgraad toch de pre- and aftersales verzorgde met brio, uitzonderlijke klasse

1:ALEXA Babylon: qua closeness en tederheid en zoensessies onovertroffen, linke dame...

Jij godvergeten labiele klootzak. Ik geef je dit weekend om je zonden te overdenken daarna ga ik het pas aanpassen. Je maakt het "De Raad van Toezicht" wel moeilijk door je voorkeuren links en rechts te posten. En wij moeten dat maar allemaal bijhouden en terug zien te vinden. BTW, deze zou me weleens kunnen bevallen.

Acapulco:ESTEFANIA:18-jarige half Grieks/Turkse stunner in categorie vlieggewicht,40 kg voor 1m68,superstrakke body,alleraardigste service en sessievoer bij uitstek;een nieuwe ster in Acapulco!
Ik plaats haar op de lijst van potentiële projecten voor 2012.

Big30
24 december 2011, 00:51

Jij godvergeten labiele klootzak. Ik geef je dit weekend om je zonden te overdenken daarna ga ik het pas aanpassen.
Khad ut wel gelezen maar dacht, het duiveltje gaat ut nog wel een paar keer aanpassen ;). Anders had ik ut wel verplaatst.

satanic surfer
24 december 2011, 09:36
@ raad van toezicht: hoeft niet in de officiële lijst te worden aangepast, beide nieuwkomers zijn toch (nog) relatief onbekend... project Estefania: ze is momenteel onvindbaar volgens Aca-adepten, zal je trachten te updaten in de juiste link, al kan ik dat niet garanderen rubrieksgewijs... hou de posts van overige topics dus maar driedubbel in de gaten aangaande E.

Labiliteit is een schone deugd volgens grootvaders op de grote vaart, al kafferen ze deze waterpiraat continu uit... hoop in 2012 minstens even labiel te blijven overigens...

Aanpassingen in top5 worden niet geheel uitgesloten overigens aangezien nr1 een dipje lijkt te hebben en nr4 nog op het kerstmenu staat hopelijk... de ondraaglijke spanning overmeestert me nu al...

Ranglijstverstorende groeten, ss

Big30
24 december 2011, 20:56
Aanpassingen in top5 worden niet geheel uitgesloten overigens aangezien nr1 een dipje lijkt te hebben en nr4 nog op het kerstmenu staat hopelijk... de ondraaglijke spanning overmeestert me nu al...

Tijd zat nog! Tot 31-12 23u59m59s kun je nog stemmen ;).

Badslippers
24 december 2011, 23:26
@ raad van toezicht: hoeft niet in de officiële lijst te worden aangepast, beide nieuwkomers zijn toch (nog) relatief onbekend... project Estefania: ze is momenteel onvindbaar volgens Aca-adepten, zal je trachten te updaten in de juiste link, al kan ik dat niet garanderen rubrieksgewijs... hou de posts van overige topics dus maar driedubbel in de gaten aangaande E.

Labiliteit is een schone deugd volgens grootvaders op de grote vaart, al kafferen ze deze waterpiraat continu uit... hoop in 2012 minstens even labiel te blijven overigens...

Estefania lijkt me inderdaad een zeer interessant project. De moeite waard om te volgen vooral nu ik mijn winterbanden heb gemonteerd om de berg van "ACA" te bedwingen. Hopelijk komt zij weer vlug in het vizier.
Chaos creëren is het middel bij uitstek om creativiteit aan te wakkeren, dus ga daar vooral mee door!

satanic surfer
25 december 2011, 09:22
Estefania is een zeer interessant project, kan ik enkel beamen... hopelijk volgt een nuttige update binnenkort maar 'k verwacht dat dat toch eerst eind januari zal zijn (moffen-info)... tegen dan dien ik meteen m'n definitieve top 5 in...

satanic surfer
26 december 2011, 11:11
Allereerst dient m'n dank uit te gaan naar het forum aangezien ik via IBF de kleine club Babylon mocht ontdekken, een tochtje dat niet zonder gevolgen bleef en mits enige bezoekjes werd een plaatselijke zondares de fiere nr1 van 2011. Voorts was het leuk kennismaken met enkele collega-beren, leuke babbels en nuffige fips wat de dames betreft, primadeluxe... Een clubje in Pohlheim was de openbaring voor ondergetekend ijsbeertje, gevuld met allerlei Roemeentjes van uiteenlopend allooi, maar doorgaans prima looks- en service-materiaal, zelden zo'n functioneel rood gordijn getroffen qua schoonheidsopenbaring... Samya was dan weer tijdelijk de grootste tegenvaller van clubland anno 2011, teveel hooi op de ondernemersvork hoogstwaarschijnlijk, maar sinds enkele weken/maanden zijn ze stevig aan het timmeren aan de weg en ik voorzie een steile opgang voor deze partyclub in 2012 bij IBF-collega's... GT blonk uit in standvastigheid qua dameskwaliteit, enkele pareltjes mogen ontmoeten tussen de zwijnerij, gezellig... Acapulco heeft z'n manco's maar toch ook een aantal ontieglijk lekkere wijven die deze clubschuimer verrasten met prima sessies, een club met een slome sfeer en bijwijlen op het saaiige af, maar qua kameren en wellness zit je er gebeiteld... Het beste nieuws was dan weer de zwangerschap van één van m'n all-time-favourite dames, eindelijk heeft ze het DVP-schap kunnen achter zich laten, het allerbeste is haar toegewenst...

voorts niet onbelangrijk geweest in 2011:

- olieramp bij multinational die geen draaiboek had klaarliggen ondanks miljarden winst per kwartaal, misdadig comes in mind, en ondanks de immense gevolgen voor de natuur die zich de volgend decennia zullen voltrekken komen deze bandieten weg met een boete waarvoor ze een half kalenderjaar moeten pompen, schandaleus...

-Indignados en Occupywallstreet etc.: hoopvolle signalen maar eens te meer een lapje op een enorme gapende wonde, het besef groeit, de onverzettelijkheid stijgt maar blijkbaar zitten de dappersten der Galliërs dezer dagen in het Midden-Oosten... theedoeken worden weggesmeten en enkele dictaturen vallen of staan te wankelen...stuitend is de tergend langzame steun vanuit de Westerse wereld, wat zijn we onbesloten apatische kl..tz.kk.n...

-de Eurocrisis als bevestiging van de stilstand van ons continentje, hopen dat Merkel de voetstappen van G.Schröder durft te vullen lijkt onze laatste strohalm...zakkenwassers als Sarkozy ea Berlusconi's zakken langzamerhand door het ijs, benieuw hoe onschendbaar ze blijven in 2012...

-België eindelijk nog ns een wereldrecord, al is het ietwat een bedenkelijk... een migantenzoon met strik die de mannenliefde predikt, het Vlaams begint onder de knie te krijgen en enkele Vlaamse broekjes-onderhandelaars in hun hemd zet met koninklijke steun, hartverwarmend slot van het bedenkelijkste concerto der politici ooit: de gevolgen op termijn zullen nefast zijn...

-MusicForLife haalt meer dan 7 miljoen op in Vlaanderen: hartverwarmend en fier de fakkel doorgevend aan een geheel project van de VRT voor 2012: StuBru still rules...

-terwijl dupstep en varianten de commerciële zenders veroveren en nitwits het genre verkrachten duikt de hoogleraar van de soundscapes in z'n studio om de oude meesters M.A. te coveren en hij doet dit met brio. Een gelimiteerde issue is het gevolg: Burial is en blijft de ongekroonde koning, weg van de media, anoniem maar uitzonderlijke klasse: Paradise Circus/Four Walls, luister en durf te huiveren...Maatschappijtekenend

-Pukkelpop 2011, de natuur heerst en de rest van de wereld toont z'n ware gelaat, mensen gaan in beroep om hun entreegeld te recupereren terwijl ouders hun kinderen ten grave dragen... onheilspellende tekenen voor bezoekers van het ooit zo fiere "alternatieve" festival dat synoniem lijkt te staan voor alles wat fout loopt in de sector... moge Pukkelpop 2012 een nooitgezien succes worden en alle drankbonnenreservisten: een stevige kater gewenst...Chokri veel sterkte en rechtvaardigheid...

-Vaclav Havel legt het loodje en wordt op de valreep de dode met het meeste importantie van 2011, netjes Osama en Jobs achter zich latend, fluwelen revolutie versus mediarevolutie: de winnaars zijn met z'n miljoenen, de Apple-winnaars zijn enkele aandeelhouders... don't believe the hype... neemt niet weg dat ze enkele prima producten op de markt brachten en de verdere individualisering prediken... RIP

-natuurrampen met nucleaire gevolgen, nucleaire rampen met natuurgevolgen, afschrijven die handel asap...

-Philippe Gilbert overheerst het fietsen zoals zelden gezien de laatste 30 jaar, een zeldzame Waalse Flandrien die hopelijk in 2012 krijgt wat hem toekomt, de wereldtitel in Valkenburg! Vettel domineert ondanks KERS F1 zoals zelden tevoren, Adrian heeft er iets mee te maken, het echte genie ontwerpt, RedBull is hét merk van de 21e eeuw vooralsnog...Djokovic domineert tennis, enkel Federer weet hem één keer te kloppen in een match met importantie...

-de ijsbeer krijgt het steeds moeilijker in deze opwarmende planeet: HET probleem van onze generatie; afwachten of de volgende Klimaattop wél iets zal opleveren...

ss

satanic surfer
25 januari 2012, 19:29
@ virtuabeer:

Acapulco is een ietwat andere club als GT in verscheidene opzichten, allereerst een andere prijsstructuur, 35E entree (25 voor 13u en 25 na 21 uur als happy hour tarief) en vooral 40E per half uur, dus 80E/uur. Animatie van de dames is niet gebruikelijk (in tegenstemming tot GT bijwijlen) en in de barruimte kan het dus een beetje een tamme sfeer zijn, als je een dame spot die je bevalt, gewoon haar vervoegen in de sofa, praatje slagen, verwacht geen wonderen, openlijk zoenen zal je niet vaak overkomen oa... Moest je geen goede connectie hebben met de dame, opstappen kan binnen acceptabele tijdspanne via kort excuusje of uitgebreide uitleg, wat je best past. Een dame vervoegen in de sofa houdt dus allerminst een definitief kamerengagement in... Qua aantal dames schat ik momenteel tussen de 40 en 60, voornamelijk Roemeense dames, tevens een aantal donkere dames en enkele Aziatische dames, verscheidenheid is okidoki. Qua looks ietwat minder dan GT, echte total supercuties kun je op 1 hand tellen denk ik, maar zeker evengoed qua aanbod als bijvoorbeeld LR/PHG/VV naar mijn mening... Wachtijden voor sleutels komen zelden of nooit voor, dus dat scheelt, kan je rustig bekijken wie/wanneer het je past. Eten is minder qua kwaliteit dan GT, dus een stevig ontbijt lijkt me geen overbodige luxe... Op de bovenverdieping is een kino en een ruimte alwaar enkele dames rondhangen, een meer directe approach van de dames is aldaar gebruikelijk, dus als je van animeren houdt, trappenlopen...

Qua dames, tja, geen idee van je voorkeuren, maar ben zeker dat je er zeker je gading zult vinden, loopt allerhande rond, dus ja, zou ik niet voor vrezen. Enkele zekerheden voor goede service zijn bijvoorbeeld de Kroatische JOY die meestal aan de bar zit, prachtige lange donkere haren, C-cup natuur, leuke dame die zeer degelijke service biedt. Ook bij THEA (Roemeense) zit je gebeiteld, ietwat meer direct en "porno-like", blonde dame met prachtig zandloperfiguur, kan je niet missen, ze zit meestal op de ronde zitgelegenheid ad danspaal. Voorts een aantal Roemeens lolita's waaronder MARIA, zeer mooi, tattoo op onderbeen. CARLA is een favoriete van mezelf, zeer teruggetrokken en onopvallend in de sofa hangend, een genot op de kamer in veel actievere vorm. Voorts moet je de verslagen van collega's en de draadjes maar doorlezen en voorts de steile berg bedwingen... Veel plezier! groeten ss

satanic surfer
30 januari 2012, 10:28
Had beter die top-5 van vorig jaar niet neergepend.

nr5 Patrizia (GT) heeft zichzelf voorlopig buitenspel geplaatst door een ongeïnspireerde laatste kamergang, dus zij zit vooralsnog in de reserve-la.
nr3 Antonia (Aca) is hoogstwaarschijnlijk definitief terug naar Roemenië voor een hopelijk gunstigere verderzetting van haar leven
nr2 Katalina (World) is volgens collega-beren ook opgehouden met dit werk...
nr1 Alexa (Babylon) vertoont overdaad schaadt verschijnselen...

procentueel uitgedrukt een snertstart voor deze schavuit, en dan werd nr4 (Zina samya) ook nog eens een clubverhuis toebedacht... het zit me niet mee...

Ietwat beduusde groeten

blauwebeer
30 januari 2012, 15:51
... , en dan werd nr4 (Zina samya) ook nog eens een clubverhuis toebedacht... het zit me niet mee...

... maar dat bleek dan toch niet zo te zijn, 't had dus nog erger gekund.

Heb je in Babylon Sabrina of Jenny, beide Hongaarse stille waters met de gekende diepten, al eens naar de kamer genomen ?

satanic surfer
30 januari 2012, 17:31
Sabrina was een vooralsnog éénmalige onderneming een tijd geleden, geen topsessie maar zeker een voldoende, Jenny "moest" ik steeds links laten liggen wegens "stammklant-gehalte" van m'n collega als ik Bab bezocht, toch niet zo m'n ding anyway schat ik in... Beide dames krijgen wel overwegend goede recensies, maar persoonlijk hou ik toch wat afstand, ik zit sowieso al aan Alexa vastgeklonken als ik Bab bezoek anyway...
Gelukkig is Zina nog in Samya, en ik hoop dat dat binnen een maandje nog zo is aangezien ik toch een tijdje clubstop inlas... en zeker een top-5 stop want dat loopt niet bepaald als een trein voorlopig...

satanic surfer
3 maart 2012, 08:52
in apart en onopvallend hoekje weg van de Globe-pagina voor alle zekerheid:

topdames: Carmen (uitvoerig beschreven in relaas)
Celine (C. in relaas): uitzonderlijke schoonheid, zeldzaam rafinnement en dito pre- en aftersales, al jaren in Globe, en uitmuntende service die geen wens te over laat: pics op site geven al een indicatie dat ze niet onknap is, in levenden lijve zwijmel je weg voor enkele seconden en is het naar lucht happen...

satanic surfer
28 maart 2012, 11:12
Zozo, het waren bepaald drukke maanden voor deze clubber, een felle rugwind deed me in allerhande Duitse puffs belanden en doorgaans viel daar weinig te mopperen... Een samenvatting is bepaald lastig voor een geheugengestoorde malloot die herhaaldelijk namen vergeet, laat staan een consequente of zinnige synthese uitschrijven. Toch een probeersel met nul houdbaarheidsdatum...

Na een eerder wispelturige haat-liefde-verhouding met Samya in 2011 waren de eerste maanden in Samya dit jaar prima: op een aantal fameuze servicemirakels gestoten waarbij Tropical Cat de trend zette als intensiteitstornado en servicemindedheid... ook Antonella en Zina waren herhaaldelijke volklappers met bijna uitsluitend topsessies, de tegenvallers qua kameren waren eerder verwaarloosbaar. Met Juliet(te) een zoensessieRoemeense getroffen, met Latoya een tietendame die kan tellen, de mindere servicedames in Samya mede dankzij Duitse stammberen vakkundig links laten liggen: eigenlijk vooralsnog qua sfeer- en sessiekwaliteitcijfers niets te mopperen dit jaar... wel jammer dat er de laatste weken een drietal "favorietes" zijn vertrokken...verdere bezoekjes blijven zeker prioritair...

Enkele clubs voorlopig volledig (Babylon) of grotendeels (VV/Acapulco) links laten liggen... ook de volgende maanden blijft dit hoogstwaarschijnlijk zo... enkel de "terugkomst" van enkele topdames à la Alexa/Catalina/Antonia kunnen een spoedige ommekeer tewerkstellen wat dit betreft...

Uitstapjes richting Frankfurtse clubs waren spaarzaam, en zullen nog des te sporadischer worden gezien een verandering qua werksituatie vanaf 1 april... Zal überhaupt niet vaak meer in die regio moeten zijn, en 700 km rijden is me té dol, dus ook Oase/ fkk World zullen bijna niet meer opduiken in m'n clubtrafiek...

over naar de BESTE NIEUWKOMER, nuja, enige nieuwkomer qua clubs, maar wel eentje mét stip... Freude 39 , een club met een matte sfeer, zonder tuin/zwembad/bier... maar wel met een zeer gevarieerd damespallet, me weliswaar vooral gefocust op de Oosteuropese vertegenwoordigsters, maar toch. Voor liefhebbers van Aziatische dames een referentie op zich. Quasi enkel zéér goede servicedames ontmoet, enkele revelaties en een enkele matige sessie tussendoor, maar dan wel sporadisch. Een mix qua dames, qua looks goed, amper stunners, maar wel zeer fraaie dames met zeer fraaie serviceskills. Er wordt verdacht weinig geschreven door Nederlandsche bezoekers gezien de gele nummerplaten op de parking, misschien een te verdedigen taktiek, ikzelve ben nog wel actief schrijvend wat dit betreft, deze club verdient een plekje in de top-5 qua clubs wat mij betreft...

PHG enkele keren bezocht, een leuke club met fraaie dames, weliswaar een ietwat ééndimensionele line-up, kameravonturen gingen van complete sof tot zéér leuk, en met als gemiddelde gemene Roemeense deler Louana die kamert aan duizelingwekkende frequentie als vanouds. Met MARIE op een gepolijste diamant gestoten die wel haar scherpe kantjes heeft. Wou haar graag vrijdag nog ns bezoeken gezien Costana's birthdayparty, de ratio fluistert me in dit maar niet te doen... PHG wordt ofwel een afvaller qua clubs, ofwel plooi ik weer ns en kom ik wellicht vaker dan goed voor me is... zelfbescherming is momenteel victorieus...

PSR/LR beiden amper of niet bezocht dit jaar, volgend kwartaal zijn beiden weer ns aan de beurt nu enkele randissues zich beginnen op te lossen... PSR voor het uitmuntende eten en dito douches ;), LR voor het sauerkraut...

GT veel frequenter bezocht dan eigenlijk initieel bedoeld... line-up qua dames was meestal dik in orde, een occasionele matige of superdag niet tenagesproken. Gestuit op enkele prima servicedames zoals Nika en Alica, veelal goede tot zeer goede sessies, wel de twijfelachtige eer om zowel de Zitrone des Monat (Gulcan) als de voorlopig in polepositionliggende Zitrone des Jahres (Bianka) in de wacht te slepen... Voorts uiteraard een oord alwaar sociale contacten meestal in ruime mate aanwezig zijn, altijd gezellig. Ik schat dat ik ondanks de entreeprijsstijging de volgende maanden herhaaldelijk zal aanwezig tekenen gezien de actuele appearance van enkele topdames (ook enkele uit andere clubs voorheen)...

Zozo, dat was 'm dan, boekhoudkundig was het een behoorlijk zware dobber dit jaar vooralsnog, gelukkig worden april-september behoorlijk rustiger qua clubfrequentie, althans dat is het voornemen... groet ss

satanic surfer
2 april 2012, 14:55
onder het motto van entree-bewuste week van de ijsbeer:

dinsdag 3/4: Acapulco voor 13 uur: 25E entree
woensdag 4/4: Samya (dankzij uitnodiging voor verjaardag van Duitse collega): 30E entree
vrijdag 6/4, zaterdag 7/4, maandag 9/4: Villa Vertigo (75E/4 dagen paasactie): 25E entree/dag

omgerekend: 130 E entree voor 5 dagen clubben, dat scheelt 170E die onvakkundig in sessies kunnen worden geïnvesteerd mits puf

zomaar een ideetje in de kantlijn... allen clubs met degelijke line-ups en relatief goede wellnessinstallaties, zo dadelijk ns checken met m'n agenda...

bijkomend gunstig entreebesparend effect tengevolge: clubmoeheid...

Cupido
2 april 2012, 23:13
wat? met de prijsverhoging bij enkele clubs in NRW wel € 230

satanic surfer
3 april 2012, 07:44
zondag moet ik op burgerlijk compleet verantwoorde wijze paaseitjes verstoppen voor de kniebroekjesvolplassende koters in het Vlaamsche land, anders had er inderdaad een nog dollere mentale boost kunnen volgen...maar de free sunday indachtig hield ik het sowieso op 170E... groetjes, satanic paashaas

satanic surfer
22 april 2012, 12:58
Zo, nu de eerste chocoladefeestelijkhedenperiode is afgelopen en er enkele vluchten Roemenië-Duitsland weer hopeloos volgeboekt zijn volgende week ter onzer algehele blijdschap een dames- en clubsevaluatie zonder omwegen vanuit surfershoek:

Samya: zeer goed eerste kwartaal qua line-up, de laatste weken is die tanende helaas, tengevolge voor 17 uur eigenlijk niet veel te beleven de laatste tijd, minder positieve mares zelfs vanuit stammclubhoek, na 18 uur trekt de line-up numeriek aan

aan te bevelen dames: Antonella/Tropical Cat/Juliet/Filizita/Ria(nieuw, Pools)... vaste waarden blijven aanwezig zoals Bella/Cornelia/Franzi ea...
helaas verdwenen dames: Yois(gestopt)/Amira (thekefrau nu)/ Zina&Mira (beiden in GT)

gevolg: een zekerheidje voor mezelf als club, leuke sfeer en een aantal zekerheden qua topdames in combo met vele Duitse nette Kollegen, verjaardagsfeestje hier of daar... altijd gezellig

Freude: een oord gevuld met doorgaans zeer goede servicedames, sfeer mat, niet echt geschikt voor veel zomerse clubdagen helaas wegens beperkte installaties... club die me bijwijlen zeer goed bevalt, geschikt voor een rustige clubdag doorsponnen met goede sessies met doorgaans ietsje "rijpere" servicewijven

aan te bevelen dames: Adela/Justina/Andrea/Juju/Patrizia/Alina/Simona/Putri
optisch top dames met twijfelachtige (risicovolle) service: Kendra/Patti

gevolg: club die nog af en toe zal worden bezocht, wegens aanstaande zomerperiode een numerieke terugval zeer waarschijnlijk...

Golden Time: 60E entree-club die gewapend is voor die stijging, een doorgaans goede line-up, occasionele snertsessies horen er bij helaas... met ruime tuin gewapend voor de komende periode

aan te bevelen dames: Nika/Mira/Alica/Patrizia/Joanna/Lisa/Carmen/Elisabeth ea...
helaas verdwenen dames: Ginger/Olga te mijden dames: naja, sommige helaas

gevolg: club alwaar ik minder freqent zal opdoemen dan laatste jaar, weliswaar nog af en toe voor enkele topdames die ik een warm hart toedraag... volgende week ns opnieuw checken...

Living Room: 60E-entreeclub die afvalt na een ronduit teleurstellend bezoek... aanstaande bezoekjes staan nog niet in m'n agenda...

Planet Happy Garden: 60E-entreeclub die enkele malen werd bezocht, en helaas slechts 2 goede kamerdames opleverde, de rest was van zeer matig allooi...

aan te bevelen dames: Louana/Marie de rest was eigenlijk niet m'n ding eerlijkgezegd, ik kom er te weinig om een compleet beeld te vormen, wegens Marie zal ik er binnenkort nogmaals aanwezig tekenen denk ik...

Villa Vertigo/ Babylon/ PSR: momenteel geen flauw idee, een bezoekje is pas gepland in zomermaanden...

Acapulco: pas recent opnieuw frequent bezocht, budgetverantwoorde entreeprijs, standvastige kamerprijzen, zonneklaar... goede installaties, geen wachttijden, en ter uitbreiding louter goede kamers laatste keren

aan te bevelen dames: Anni/Carla/Ines/Vanessa/Joy/Thea...
helaas verdwenen dame: Antonia

gevolg: zal de komende tijd één van m'n favo-clubs zijn, ietjewat saaiige sfeer al kom ik er vaak gezellige FC-kollegen tegen, vooralsnog louter wegens enkele topdames domweg een simpele keus voor sessiekwaliteit

World/Sharks: enkel en alleen als ik in de buurt ben, niet zo frequent (meer) helaas: de keus tussen beide zal simpelweg afhangen van het verblijf van 2 favo-dames: Adriana en Katalina

ongunstige tijding aangaande deze 2 topmokkels, een verhuis richting Globe (Zurich) is aangekondigd door een notoire beer met kennis van zaken...

afsluitend: een gedistilleerde momentopname qua top-10 voor deze halfdragen jaargang, slechte sessies met 1 van hen mogen voor de ijsberenrechtbank worden aangevochten voor eventuele financiële compensatie:

1: Anni (Acapulco)
2: Katalina (Sharks momenteel)
3: Celine (Globe)
4: Tropical cat (Samya)
5: Nika (GT)
6: Adriana (Sharks momenteel)
7: Andrea (Freude)
8: Marie (PHG)
9: Simona (Freude)
10. rest van vermelde aan te bevelen dames in bovenstaande post, deze dames zijn geen garantie, bovenstaande 9 wel...

Zo, dat was 'm weer vooralsnog...Peace out!

satanic surfer
15 mei 2012, 13:55
Ja hoor, wegens niet gepast gevonden sectie in het overkoepelende forum maar een neerslag van ontdekkingen en teleurstellingen doorheen de laatste weken/maanden. Het betreft een allegaartje van emotionele wiswassen en drommelse clubbezoekjes in uithoeken die me een ware calvarietocht doorheen verscheidene topics in dit uitgebreide forum zou opleveren, vandaar de tikprocedure in m'n eigen topic, lekker egocentrisch en handig op de koop toe. Van wal steken doe ik maar met het enige privébezoek ooit, en wel met m'n absolute all-time stunner in deze P6 wereld, namelijk een Bulgaarse stoot die het in een grauw verleden schopte tot de top-5 van miss Bulgarije, maar wegens overmatig forse tieten en ietsje te korte beentjes niet op het ereschavot mocht plaatsnemen. Gelukkig maar voor de uiteindelijke winnares, want ongeacht dat dat ook genen lelijken beer was zou ze toch zijn verworden tot kroontjesdragende vulling terwijl zowat elke weldenkende hetero z'n slijmspieren zou in overdrive zetten met het overmatig geilen op de zwartharige stunner naast haar. Deze dame was door een ongelukkige verkoop in België beland een ganse tijd geleden, een kennismaking in het Antwerpse en verdere wendingen in ons beider turbulente jaren zorgden voor een goeie band, we werden niet-neukende vrienden, en trekken er sindsdien jaarlijks op uit tezamen op vakantie, niet-neukend welteverstaan, laten we het keurig en netjes houden, prima overeenkomst en zo liep alles gedurende jaren op rolletjes. De laatste jaren werkte zij zich op tot luxe-escortdame die een 7-tal vaste rijke rakkers tot haar cliënteel mocht rekenen, talrijke vetbetaalde uitstapjes in mondaine oorden, aldaar wat de trophy-girl uithangen tegen crapuleuze uurlonen voor rondstruinen over ramblas en andere winkelwandelstraatjes, de beschimpende blikken van alle vrouwen ondergaan, net als de lonkende blikken van die troela's halve trouwboeken, ze raakte er wel aan gewend. Een meisje dat ooit werd vrijgekocht nadat ze in elkaar was getimmerd door haar toenmalige "werkgever" had zich tot in de hogere regionen van de P6 geneukt op vakkundige wijze; de verhalen die ze me vertelde over haar levenswandel bij menige karaf Italiaanse wijn doorheen de jaren werden alsmaar absurder en ronduit té gek om los te lopen, maar ik kon er me wel iets bij voorstellen desondanks. Dit jaar was ik vakkundig aan het rondhangen in een niet nader te vernoemen stad, een exclusieve pool-party tijdens een conferentie voor dancefans, en daar stond ze ineens. Van stomme verbazing stompte ik een halve fles veelst te dure champus om, en ze kwam in m'n armen gelopen alsof we zonet aan onze wittebroodsweken konden beginnen, pfff. M'n collega's kennen haar en haar reputatie, ze hielden het bij een nette hallo, en tot overmorgen... De tussentijd werd inderdaad redelijk intiem opgevuld, we struinden gans de feeststad af, hoe ze erachter was gekomen dat ik daar zou zijn, en hoe ze zich ook een entree had verkregen voor het "intieme kring-gebeuren" was me een raadsel, maar een pijpbeurt hier of daar hoort zeker tot de mogelijkheden dixit haarzelve; that's my girl...Ondanks dat we al -tig maal een bed hadden gedeeld zonder al te veel intimiteit was er ditmaal geen ontkomen aan, weliswaar betalend, want zo nuchter zijn we beiden wel, maar los daarvan de beste sensatie die ik ooit mocht beleven. Zeer bevreemdend, en wél lastig voor het verdere verloop van "onze" verstandhouding, het zal me benieuwen of ik überhaupt haar ooit nog zal zien, vooralsnog zit ze in één of andere exclusieve club in Dubai, hopelijk vind ze daar de rust en de mecenas die haar toekomt, zo kan ze haar bijeengeneukte centen laten rusten vooralsnog...

Via deze ultieme optickfick die ook emotioneel een toegevoegde waarde van formaat had kan ik rimpelloos overgaan tot enkele clubbezoekjes in Oostenrijk, én wel de zowat mooiste en ordentelijkst geïnstalleerde club die ik mocht bezoeken totnogtoe: Andiamo. Zowel qua ontvangst, inrichting, kamercomfort (allen met douche), eten, vriendelijkheid, wellness als prioritair de damesline-up het impressionantste dat ik mocht aanschouwen en beleven. Jammer dat 40% vd dames met silicone-kit zijn uitgerust, anders was het er de hemel op aarde. Een aantal bekende dames uit clubs als GT/VV/World/Artemis/Globe(Zurich) ea, weinig tot geen groentjes to be fair. Een 50à60-tal dames waarvan de helft kamerwaardig was op z'n minst, animatie op klassevolle en subtiele manier, geen opdringerig of ergerlijk gedrag, zonder silicone-afkeer zou 80% vd dames zeker optioneel zijn geweest, om maar te schetsen, het is er geen kattepis qua mokkels. Gekamerd met een node gemiste ex-VV-coryfee die meertalig is en zal worden herkend door velen op de andiamo-video op de homepage, en wel degelijk met serviceskills zonder taboes ditmaal, excellent. Voorts nog een karrevracht mooie mokkels waaronder enkele GT-mokkels die het NRW lichtjes treurend hebben achtergelaten, de hogere prijzen (70E/halfuur) zullen hieraan niet vreemd zijn, voorts is het een prachtige club om te werken én om te bezoeken lijkt me zo. Over enkele bezoekjes gespreid 5 dames geboekt, 5 keer tot tevredenheid, so far nog geen ontgoocheling(en) aldaar. Het zou me niks verbazen dat als er de volgende maanden mooie dames vertrekken in de NRW-clubs en de Hessen-regio, dat een niet onaanzienlijk deel ervan richting Villach trekt, het zou zomaar ns één vd topclubs in Europa kunnen worden. Nog een voordeel voor de dames, het meerendeel van de klanten zijn van Italiaansen bloede, deze pastapoppers zijn meestal niet zo veeleisend qua service, dus ze kunnen zich aldaar makkelijk verrijken op voor hen aanvaardbare (niet-TZ-de) wijze doorgaans. Alles maar dan ook alles is er kraakjenet, de kamers zijn subliem te noemen, looks van de dames dito, service totnogtoe dito...85 E entree, 70E per halfuur, aanvaardbaar en in verhouding met Globe (een referentie) een koopje, mits goed management en consistente line-up kwaliteit kan deze toko zich opwerken tot de absolute top schat ik in...

Overgaand tot de regioclubs en de kennismaking met SFL en diesmeer, een wisselend bilan de laatste tijd, een halve leegloop in m'n Keulense favoclubje lijkt een halt te zijn toegeroepen tot m'n tevredenheid, qua servicemeiden is het wisselend, maar dankzij de onbaatzuchtige tips van Duitse bevriende beren beland ik er doorgaans met zeer leuke tot excellerende mokkels op de kamer. Een zelfde kamergeluksquota kon ik helaas niet scoren in PHG alwaar ik povere dames trof, enkele veelbelovende mokkels die dan weer bleken one-trick-pony's te zijn of te zijn bezoedeld met een lousy karakter of sociaal onaangepaste handelswijze, jammerlijk. Opvallend genoeg sta ik niet alleen in deze constateringsmodus, Franse forum maar ns checken desbenodigd. Acapulco werd dan weer door de mangel gehaald door enkelen, op welke basis is me onbeduidend en irrationeel lijkend, zelfs realiteitswegwerpend zeg maar, maar alla, dat zal me voorts worst wezen, ik vertoef er graag, en zo mogelijk zonder al te veel azijnpissers in de buurt die de looks van wat boerenknollen zonder aanwijsbare allure in een kleine club hoger inschatten, het moet niet veel gekker worden. Ga ns naar World/Globe/Andiamo zou ik stellen, veel plezier gewenst erna in die 30E/halfuur toptoko's, enige realiteitszin lijkt me toch aangewezen. Hemel van mijn part favo-clubs op zoveel je wil, graag zelfs, want dat doe ik ook somtijds, maar tracht toch de morele eerlijkheid op te brengen om waarheidsgetrouw te schrijven, of niet te schrijven over overige clubs. De club zit bijwijlen retevol, de dames zitten inderdaad verveeld te zitten tussen het kameren door, een 70-tal van hen, dus zo belabberd zal het er voor hen toch niet zijn schat ik dan maar, budgetgewijs prima te verantwoorden, meer en meer Ned/Fra/Belg bezoekers, net als Freude overigens, de cijfers spreken voor zich, de observaties van realistische beren ook... Je zal niet steeds op prima servicedames stuiten, maar dat is overal zo... O ja, dat doet me eraan denken dat m'n nummer 3 van vorig jaar overall (Antonia uit Acapulco) weer werkzaam is in het Frankfurtse net als voorheen, al driftig uitkijkend naar een hernieuwde kennismaking rond ik deze alinea maar af voor ik gerespecteerde collega-schrijvers ga trachten te overtuigen van sommige zaken, maar dat is onbegonnen werk anyway...

Voorts deel ik gaarne afrondend mede dat ik m'n schrijfsels de komende tijd aanzienlijk zal gaan beperken in aantal en longitude, dit wegens een actuele staat van hoogdravendheid en ontoereikende realiteitszin volgens sommigen. Kan best zo zijn, dus dat lijkt me dan ook een prima aanzet tot writer's block voor effie. Ik zal nog vooral posten in dit item, aanmaken van paspoortjes is verleden tijd wegens variabele wensen en commentaren bijbehorend. Algemene topics zal ik nog af en toe bevuilen zoals voorheen met sfeerimpressies en realistische weergaven. Peace out!

satanic surfer
25 juni 2012, 20:25
Wegens wijzigingen een update van top-10 en een aanvullende Zitrone top-5

met heuglijke zaken van wal stekend:

1: Anni (acapulco): nog steeds m'n favoblondje met uitermate goede luim en dito kamerprestaties, telkens excellent
2: Adrianna (ex-Sharks/World/Samya (zeer kortstondig): een stijgende lijn qua serviceskills in combo met killerlooks: gestegen met stip
3: Celine (Globe): naja, toplooks en dito service, een geluk dat ze in een erg dure, verafgelegen club zit...
4: Sofia (Andiamo): goh, een unieke ervaring totnogtoe, en dus misschien onterecht om haar hier een plekje te geven... Wat een schoonheid van een vrouw, én lief, én degelijke service tot m'n verbazing
5: Katalina (ex-Sharks/World): blijft een weergaloze servicekameleon met 'n perfect uitgebalanceerd lijfje, een vaste waarde
6: Andrea (Freude): wiptietjes en GFE-service par excellence
7: Nika (GT): Russische perfect gestroomlijnde cutie met wie ik het prima kan vinden, excellerende service bij gunstige rugwind
8: Tropical Cat (Samya): 100% engagement en een servicebundel pur sang
9: Louana (PHG): met wat extra kilootjes opnieuw purely opticks op topniveau, ook qua service een highlight.
10: Alexa (Babylon): vooralsnog slechts 1 bezoekje in bab dit jaar, dit zoen&knuffeldiertje wurmde zich toch in de top-10 op de valreep

overgaand naar de waarschuwingsmodus, ofte de voorlopige Zitrone des Jahres-kandidates, te mijden dus voor weldenkenden

-1: Daria (PHG): null-service
-2: Gülcan (GT): dito
-3: Alexandra (Acapuclo): dito
-4: Bianca (GT): dito
-5: Denisa (PHG): dito

Zo, dat was 'm voorlopig weer ns effie, doe er uw voor- of nadeel mee wat mezelf betreft... ss

bad pritt
25 juni 2012, 20:31
Wat is Andiamo SS ?

Champollion
25 juni 2012, 20:54
Wat is Andiamo SS ?

http://www.andiamo.at/

satanic surfer
17 augustus 2012, 16:03
Een stand van zaken in clubland wars van clublinks, forumlinks en godbetert common senselinks die al effie zit te jeuken in schrijfgrage vingers, maar door uiteenlopende redenen bespaar ik jullie een rits schrijfsels uit ongenoegen met een bepaalde gang van zaken alhier die menigeen met lagere schrijffrequentie ook zullen aanvoelen, desbetreffend wens ik m'n begrip voor deze lagere productiviteit van velen uit te drukken en meteen maar ns aan te geven waar schoentjes of sleffertjes wringen somtijds. Zo midzomers kan het algehele beeld wat ruis vertonen gezien lagere numerieke line-ups etc., maar een algehele trend valt toch wel vast te stellen. Een onrustwekkende trend lijken de clubgelinkte schrijvers te zijn die zich lijken te vermenigvuldigen met rasse schreden, alle begrip hiervoor, maar zelfs aanvallen met fake-recensies beginnen zich doorheen allerlei fora te verspreiden met het ene nog meer van de pot gerukte verhaal dan het andere. Compleet vertekende beelden met illusionaire damesaantallen, ridicule damesomschrijvingen etc., dames die bij éénieder pertinent aangeven absoluut niet aan TZ te doen voor de sessie dan ineens via een draadje als tongzoenende bedpartner etc. terwijl ze algeheel wordt neergeschreven in alle andere fora, de reden hiervoor lijkt me ridicuul, en bovendien lasterlijk en ijsbeer-desinformerend, het moet niet veel gekker worden. Een onrechtstreekse omschrijving aangaande mijn eigen postings en persoonlijkheid vanuit forumverantwoordelijke hoek die me nog nooit in levenden lijve heeft gezien deed wat dat betreft al helemaal de deur dicht, damesinfo zal nog worden meedegedeeld maar in fookin' beperkte mate, én waarom dan wel, wel daarom dus. Halve pagina's weerslagen van de clubdag strooi in nog graag in de rondte, maar om te verworden tot een kritiekloze clubschrijver schat ik mezelf vooralsnog nog nét iets hoger in, excusez le mot, maar muschiknecht of clubknecht, nein danke. Moderatoren hebben uiteraard een belangrijke verantwoordelijkheid, en laat me erop wijzen dat ze helse bergen werk verrichten hoogstwaarschijnlijk, doch clubneutraliteit is een hoog goed, voor éénieder lijkt me.

Overgaand naar de grensclubs aangezien die toch de meesten alhier het meest aanbelangen. De entree-prijsverhoging sinds 1 april heeft toch het clublandschap aanzienlijker hertekend dan menige beer had verondersteld, een tientje verschil, naja... Als men merkt dat er in LR toch een aanzienlijke daling qua bezoekers heeft plaatsgevonden, dat er in GT sinds kort opnieuw rabattkaartjes in de lockers zitten zegt wat dit betreft al genoeg, zal toch een indirecte link hebben met de verhoogde entree en de té lage retour voor die investering. Line-up-kwaliteitsafname kan ik bezwaarlijk zelf inschatten aangezien 1 bezoek volstond voor mezelve een fikse tijd terug, maar algeheel wordt daar toch redelijk rechtlijnig over bericht. Uiteraard is het er niet ZO dramatisch dan door sommigen wordt aangegeven, ook afgaande op meerdere positieve recensies, maar blijkbaar zit LR momenteel in de hoek waar de klappen vallen qua neerschrijven van clubs, dit is een continue golf die vele clubs aandeed en zal blijven aandoen, maar los daarvan kunnen ze zich in Kaarst toch maar ns beter achter de oren krabben over hun prijssetting en de indirecte gevolgen. Ook de horde beren die vroeger de combo GT+LR maakten aan 75E en dit niet meer doet (op sporadische uitzonderingen na) voor 95E is een verliespost die men numeriek toch aanzienlijk heeft onderschat lijkt me. Het zal me benieuwen wat de evolutie aldaar zal zijn na de zomer, het zou me niks verbazen dat er een herzetting volgt...Vele ex-LR stammberen (vooral de Nederlandse harde kern) zwermen uit over allerhande clubs en verruimen hun horizonten, al lijken velen toch voor de gemakkelijkheidsoplossing te opteren in PHG die ganse groepjes Nederlanders lijkt te hebben overgenomen uit Kaarst, naja, line-up kwaliteit en nationaliteitsdominantie is dezelfde, dus daar valt nog wel wat voor te zeggen... Nu we toch PHG hebben aangehaald: zowat hetzelfde verhaal lijkt me, ook daar is nu s'zomers een entree-actie ingezet die als bepaald driest mag worden ingeschat, 30E bij binnenkomst voor 15 uur, een fikse duik en zowat een openlijke oorlogsverklaring aan de nabijgelegen clubs lijkt me zo, ben ns benieuwd wat de impact ervan op lange termijn zal zijn. Op korte termijn een prima actie met ongetwijfeld méér vroege vogels dan voorheen, misschien is de tijdsspanne perfect gekozen om een groep Franstaligen te sussen, een hoop stammclubloze Hollanders aan zich te binden en wie weet wat nog meer, mij lijkt het meer een zwaktebod dat stilzwijgend aangeeft dat ook in Oedt de 60E-move geen al te schrander plan was allesbeschouwd. Los daarvan is PHG een club die velen voor de borst heeft gestoten met anarchie qua prijsssetting toe te laten onder dames, een line-up die niet tot de verbeelding spreekt en een bijwijlen matige tot zelfs licht agressieve sfeer toe een tijd geleden toen ik er nog verbleef.Méér matige DVP's per vierkante meter dan in any club. Er is over bericht, maar in gecorrigeerde vorm helaas, deswegens kan ik hier niet bepaald over uitweiden. In VV is de situatie me onbekend aangezien ik daar dit jaar m'n rotkop nog niet heb vertoond, de actie met gratis toegang zondag loopt nog steeds, dus ook daar is het puur feitelijk gezien mits zondagsvrijhouding een entree van 30E feitelijk, de club schijnt door de week relatief leeg te zijn, maar nogmaals, geen objectief verhaalmateriaal; dus maar over naar GT. Deze nog steeds als een tierelier draaiende club heeft de prijsverhoging moeiteloos doorstaan, het ontbijtbuffet is aangepast (net als in LR) wat een pro is, enkele tenten in de tuin als extra kamers, ook niet slecht. Er wordt gelukkig nog steeds goed toegekeken op prijsvariabelen, wel erg veel nieuwe dames met zeer variabele service zoals ikzelve al meermaals mocht ondervinden, maar volgens mij de clear favourite als je de grootclubs naast mekaar houdt, en best wel terecht ook schat ik in.

Overgaand naar andere clubs alwaar ik me mocht mengen onder de DVP's en andere beren, en tot nader order is dat in elke club, want huisverbod heb ik voorlopig nog nergens in tegenstelling tot enkele clubgelinkte beren die er bovendien nog niet voor terugdeinzen om deze clubs dan nog na te trappen, Docteren mogen zich aangesproken voelen, dat was illustratief voor het niveau van s'mans rammlerdiploma wat mij betreft, maar alla. Enkele kleinere clubs als Babylon hebben een fiks uitbreidend damesbestand, en op week-enddagen is het over de koppen lopen somtijds, nog steeds een goed gemiddeld serviceniveau, al lijkt de trend neergaand te zijn, ook ikzelve moest dit helaas vaststellen. Doch, nog steeds fiks boven grensclublevel, dat ter info. Parksaunaresidenz nog steeds een wellness- en vreetwalhalla met numeriek lage doch kwalitatief hoge line-up-appreciatie. Voor 50E ben je daar onder de pannen, vreet je jezelf de pleuris, geniet je in rust en kan je doorgaans prima kameren, blijft een optie. Freude39 is s'zomers niet direct optie nr1 wegens versmachtende omstandigheden, teruglopende damescijfers etc., wat wel zo blijft is dat je daar percentueel gezien zéér goede service geniet, en mits HH-entree voor 30E gesteld bent, na de zomerprik zeker opnieuw op de agenda. Net als Acapulco waar het qua dames prima is, het qua prijssetting klaterwaterduidelijk is, waar het eten dusdanig wordt bekritiseerd dat men er maagpijn van krijgt, maar 3 dagen per week is het er lekker grillen geblazen, voor de rest voor 25E of 35E: naja, laten we zeggen nog billijk en somtijds goed te noemen. Gezien het zomerreces er al effie niet geweest, maar binnenkort weer gaan genieten in Velbert, een zeer goede locatie met groeiende bezoekersaantallen, groeiende damesaantallen en verbeterende servicegemiddelden, een club waar dames goed hun kost kunnen verdienen, uiteraard heeft de club z'n défaults, maar die wegen niet op tegen de pro's wat mezelf betreft. Een handvol absolute topdames, en continue vers bloed, meer en meer meerwaardezoekers strijken er neer, een goede indicatie doorgaans. Samya is de laatste maanden wat minder, één der gezagsvoerenden is ook weg, de club investeert volop in installaties, inkleding, kamerherinrichting etc. en verliest hierdoor de consistentie van de line-up wat uit het oog, helaas s'namiddags nog steeds té weinig klanten waardoor vele goede dames andere oorden opzoeken wegens te lage verdienste. Mijn hoop is dat de club zich positief heroriënteert, ik zal er nog geregeld over de vloer komen, verjaardagsfeestjes blijven aldaar zeer hoog aangeschreven, veel overige acties en best een aantal topdames, leuke partysfeer, naja, het blijft een goede optie.

Over naar Hessen dan waar het überhaupt wat prijziger is, 60+ entree maar qua installaties wel van een andere orde, behoudens Oase ook qua eten dik in orde. Sharks is qua line-up momenteel niet impressionant te noemen, niet alleen numeriek, ook enkele servicetoppers zijn weg, veel meer dan 40 dames zijn daar doorgaans niet te vinden tegenwoordig. Men hoort mindere verslagen in de wandelgangen, behoudens onverwacht snelle terugkomst van enkele specifieke mokkels géén prioriteit. Palace is al enkele jaren fiks op de terugweg, en laat die weg niet in m'n TomTom staan om klaarduidelijke redenen. Oase dito, de nog niet afgeronde verbouwingen zullen hopelijk een aantal zaken die nu onder enig niveua zijn doen vergeten, voorts een club waar vele mezelf bekende bezoekers de laatste tijd matig over verhalen, sommigen houden het na een halve dag voor bekeken en kachelen naar een andere club nabij, zelf éénmaal geweest deze zomer, niet erg overtuigend met een naar Oase-begrippen als zeer matig te bestempelen bezetting, geen prioriteit, al ben ik er in september wel opnieuw een keertje om mezelf maar meteen tegen te spreken. fkkWorld de laatste weken enkele keren geweest, teruglopende kwaliteit qua line-up (de toppers zijn er om plausibele redenen quasi allemaal weg), ook numeriek, en ook qua bezoekersaantallen geen vetpot, maar nog steeds qua looks bovengemiddeld te noemen. Enkele totale serviceflops waarover ik berichtte (was eigenlijk niet de bedoeling, maar het was zo kras) maar ook enkele zéér goede dames, een wisselend bilan dus wat feitelijk wel bij Hessense clubs hoort. Mainhattean 1 keertje geweest, was meteen voldoende, geen meerwaarde t.o.v. clubs als Samya etc, welintegendeel.

De exoten dan met Andiamo en Globe, naja, scheidden zich beiden méér en méér af van de Hessense en andere grootclubs qua kwaliteit der dames, de concurrentie neemt er stijf toe wat maakt dat de gemiddelde kamerperformances en zelfs de al erg hoog in te schatten stunnersfrequentie nog impressionanter wordt. Tevens leuk dat enkele favo's er hun weg hebben gevonden, Andiamo wat mij betreft als absolute topper als je de respectabele prijzen nog in acht neemt in vergelijking met Globe dat toch té prijzig is om herhaaldelijk aan te doen.

Zo, het zal me benieuwen wat de komende maanden zullen brengen, ongetwijfeld weer doldwaze gebeurtenissen en ettelijke ergernissen as well, maar laten we zeggen dat het clubbestand van ss zichzelf selectief aan het uitdunnen is zonder dat ik daar zelf iets voor dien te doen of zelfs maar te overpeinzen... Fookin' easy sometimes...

Om het dan toch nog met damesinfo interessant af te sluiten: aanraders in clubs zijn in onwillekeurige laat staan alfabetische volgorde: Estefania (Aca), Kate (Globe), Antonella (Samya), Agnes (Freude), Precious (PHG), Joanna (GT), Carina(PSR), Amy (World), Tropical Cat (Samya), Anni (Aca), Flori (Aca), Nika (GT), Ramona (Globe), Carla (Andiamo), Simona (Freude), Alexa (Baby), Chantal (World), en nog een riedel mokkels...Peace out!

ijsbeer2121
4 september 2012, 19:59
Uiteraard een resem Moffen

nog Duits reden ook

wederom in het Duits, pff

Beste Satanic Surfer,

Mag ik je het België en Luxemburg (https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?22-Belgi%EB-Luxemburg) sub-forum aanbevelen?

100% Moffen-vrij. Jij blij (en vermoedelijk de Duitsers ook blij).

satanic surfer
6 september 2012, 07:48
Hmmm, effie for the record een reactie om m'n eventueel meelezende Duitse (bevriende) Kollegen pro forma gerust te stellen, al weten deze sauerkrautverslindende gozers wel beter, maar alla... Laat ik nog met enige omzichtigheid stellen dat het meerendeel van deze heren me met open armen hebben ontvangen in "hun" midden, hebben wegwijs gemaakt in "hun" geprefereerde clubs, en me allerlei ins&outs hebben toevertrouwd aangaande de "clubscène" tot( hun bekend overigens) m'n algehele dank. Deze doorgaans interessante Teutonen weten gelukkig wat foruminfo betekent, en met herhaalde vingerwijzingen, doch vooral aanwijzingen, onbaatzuchtige tips en geheimtips aangaande excellente mokkeltjes en té mijden dames heeft menige gewaardeerde collega me richting delirium of verstandige vlucht voorwaarts aangezet waarvoor ik hen ook telkenmale oprecht heb bedankt. Je zal me niet horen beweren dat ze anspruchsvoller, méér open-minded en kwaliteitsprevalerender zijn dan het gros anderstalige ijsberen, alhoewel, dat komt door de band genomen toch aardig in de buurt, al werp ik niet graag stenen, dat laat ik over aan Christelijker geïnspireerde burgers, maar het staat als een paal boven water dat ze in elk geval bepaald guller infoverspreidend zijn, laat ik het daar maar netjes op houden. Dus dank ijsbeer2121 voor de aanbeveling van het B&L-subforum, al ligt dat niet meteen in m'n directe interessesfeer, ik zal het ns doornemen. De tips die ik vanuit Duitse hoek mocht en mag ontvangen zijn niet meer op handen te tellen, waarvoor dank, en bovendien op één ongelukkige fehler na ook telkenmale een schot in de roos. Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen van enkele tips die ik vanuit YBF-hoek mocht ontvangen (waarvoor eveneens m'n dank uiteraard), al was daar de fehlerquote toch aanzienlijk hoger, wat leert me dit, naja, niet veel buiten de verwijzing naar anspruchvoller ietwat hoger vermeld en de onbaatzuchtbaarheid van Kollegen die ook voor hen info vanuit "touristenhoek", want ja dat ben ik tenslotte, warm onthalen en appreciëren...LG, ss

satanic surfer
28 september 2012, 12:10
do not disturb: busy

satanic surfer
8 oktober 2012, 16:04
Nah, wat valt er zoal te melden over de stand van zaken die in een lappie tekst kan gelezen worden?
Niet zo veel feitelijk zou men op het eerste zicht denken. Weer iets te vaak onderweg geweest dan strikt noodzakelijk waarschijnlijk, maar deze strooptochten leverden doorgaans goede sessies en de vondst van enkele briljantjes op.
In de grensclubs welgeteld 1 de laatste 3 maanden, dus wat dat over de grensclubs vertelt, naja, dat ik er niet veel ben geweest ten eerste waarschijnlijk wat grotendeels ook klopt, en dat het qua service door de band genomen niet overhoudt wat grotendeels ook klopt.
LR niet bezocht, al wordt er her en der wel positief bericht de laatste maand in fora, wie weet een bezoekje volgende maand aan 50E entree aangezien er nog altijd in GTlockers met rabattkaarten wordt gestrooid, dolletjes.
VV éénmaal bezocht en er op een degelijke line-up gestoten, ze lijken nog te kampen met de naweeën van de hausse vorig jaar, desalniettemin 2-maal gekamerd tot tevredenheid met mooie en goede dames aan huistarief, en om eventuele grapjes te voorkomen, 75E/uur dus.
PHG niet meer geweest, al scheelde het éénmaal niet veel toen er een vriendelijke Teutoon me met een rabattkaart als finaliteit toch mee naartoe wou lokken, maar de nét aangekondigde verhuis van Precious ( m'n enige objectief sowieso die dag in phg) gooide roet in het eten dat laut berichten na het BBQ-interbellum weer zeer termijnsonvriendelijk bleek zoals voorheen volgens aanwezigen, naja, zal me voorts worst wezen, of toch de saus die nog overbleef na effie dixit Kollegen.
Zoals al eerder vermeld, onze Franstalige broeders hebben een tijd terug het heft in hand genomen, en positieve prijstijdingen lijken de berichten opnieuw te beheersen, hulde voor de initiatiefnemers en ondersteuning van buitenaf al werd/wordt die door sommigen als ongefundeerd zeurgedrag omschreven ofte aangevallen, met terugblikkende kracht zou ik zeggen, read them and weap.
Overgaand naar de enige grensclub die ik vaak bezocht dan maar: GT.
Nog steeds een goede line-up doorgaans, al wordt ie Roemeenser met de maand blijkbaar ( mij niet gelaten doorgaans, ben wel een fan, doch liefst degelijke servicedames aub?).
De nieuwe ontbijtformule heb ik al vaak gelovenprezen, de beste switch die ze zowat konden bedenken, de etenswachtrij voor s'avonds is merkelijk ingekort tengevolge, maar dit neemt niet weg dat het er van parkeerplaats over toilet, eten, drankje aanschuiven is, en dan heb ik het gemakshalve nog niet over de weer fors toenemende wachttijden voor sleutels, de club brummt nog steeds, maar naar mijn aanvoelen gaat het er servicegewijs stevig op achteruit, prijsvariabelen nemen weer hand over hand toe,dames die buitengesmeten waren worden weer binnengehaald wegens "stunnersarmoede" neem ik aan, berichten in vooral anderstalige fora zijn redelijk eenduidig, zoals steeds zwijgen velen, na wat "chitchatten" vaak duidelijk waarom.
Cfr de eerste regels van bovenstaand bericht "stand van zaken", enkele maskers zijn afgevallen, dolletjes. In de grensregio zal GT nog steeds m'n eerste optie zijn, maar om redenen die nogal wiedes van aard zijn (serviceleistung) fameus minder gefrequenteerd worden.

De overige clubs dan maar: Globe en Andiamo van een andere orde, voorts irrelevant hier.

Rondom Keulen is het nog steeds prima naar m'n meug, PSR een aantal keer bezocht de laatste maanden, telkenmale goed tot zeer goede kamergangen met mooie dames, wellness&eten van een higher level.
Numeriek zijn de opties beperkt, maar 2/3 dames volstaat ruimschoots voor ss op een dagje hoor. Een adresje om zo om de maand ns binnen te vallen om ns duchtig te schransen in doorgaans leuk Kollegengesellschaft, toll.
Samya heeft zich wat geheroriënteerd, niet specifiek in de zin die mij het dierbaarst is, het muziekvolume blijft een doorn in het oor, voorts wordt er continu geïnvesteerd in de heropwaardering van de club. Enkele matige dames, maar toch vooral het betere werk (veelal genre jong&strak), blijft een gaarne gefrequenteerd oord voor ss waar ie trouwens stelselmatig vaker op Nederlandstaligen/Franstaligen stoot, agréable zeg maar.
Verjaardagsfeestje achter de rug, nog 2 uitnodigingen op zak en een treffen van een vooraanstaande Fransman in 't verschiet, het wordt weer agendaplannen me dunkt aangaande Samya. Ietje verderaf, maar met een momenteel florerende line-up enkele malen in Babylon geweest, zeer sterke line-up met dito serviceleistung, aangepaste douches wat de geurhinder wegnam, een excellent adresje momenteel waar ik de komende maanden zeker weer frequenter zal vertoeven, prima voor m'n Franskennis ook, zowel met dames als beren overigens, nog geen sessie gehad die onder de 8/10 valt in te schatten, naja, tells a story.

Acapulco en Freude in de zomermaanden merkelijk minder bezocht, Aca 2/3 maal, Freude 1 maal. 1 slechte sessie, rest 7/10 of hoger, al is daar in Aca somtijds wel wat geluk en voorkennis (danke sehr) mee gemoeid, in Freude is het nog steeds lastig om een servicemiskleun te vinden al zijn er opties wat dat betreft uiteraard.
In Haus Panthera een extra cluboptie gevonden waar het qua dames momenteel numeriek gezien nog wat wisselend is, maar er vooralsnog op enkele servicekanonnetjes gestoten, ok, 3/4 opties voorlopig maximaal, maar dat volstaat zoals boven aangegeven. Wel een clubje dat je best met gelijkgezinde rustige leute bezoekt, alleen is het nogal lastig of hilarisch, hangt ervan af. Hilarisch vind ik een tof en toepasselijk woord aangaande een resem posts de laatste 3 maanden in dit forum, helaas niet allen in postieve zin...Het hierbij latend groet u vanuit de krochten van de hel, ss :wink2:

satanic surfer
17 december 2012, 19:26
Goh, blijkbaar is het de hoogste tijd om terug te blikken op het ijsberenjaar als ik de posts er ns op nasla, naja dan doen we toch simpelweg vrolijk mee. Naja, vrolijk, het was geen al te best jaar voor de clubber somtijds, opvallende trends die ss meent te mogen hebben vaststellen dit kalenderjaar zijn o.a.

* opening van een rits nieuwe clubs, gaande van klein en nichevullend als bv. Sky in Wuppertal over Sixsense, Lifetime en nog een rits ongetwijfeld tot een samensmelting van enkele cluppies tot het kompasbenodigde Magnum alwaar PSR-keukenlevel wordt gecombineerd met groteske damesaantallen laut Kollegen de laatste tijd. Tengevolge een fameuze exotinnen-leegloop in "gevestigde" clubs blijkbaar, ook Freude dames etc., potentieel voorhanden dus, benieuwd wat daar gaat gebeuren de komende tijd...

* in tegenstelling tot voorheen een damestrek vanuit het Frankfurtse richting NRW terwijl dit vroeger andersom was, tekenend voor de teruglopende populariteit van de Hessense clubs waar de toppers uitzwermen richting Oostenrijk&Zwitserland en enkele richting NRW dus, tengevolge is het in het Hessense geen overdreven vetpot...

* een nog grotere dominantie vanuit Roemenië in NRW, voorheen quasi Hessens terrein, nu zelfs in bastion GT een zeer hoog aandeel Roemeentjes. Opkomend: Hongarije en Bulgarije, helaas teruglopend Polen En Rusland...

* prijsvariabelen waren een rode draad doorheen 2012 in clubland, entreeprijsstijgingen, 100E/uur uitwassen in enkele grensgrootclubs waartegen verzet wordt en werd aangetekend, sterk benodigd mijns insziens want calamiteiten en verkoopspraatjes tijdens "intake-gesprekjes" of tijdens een sessie in z'n droevigste hoedanigheid zijn toch weinig libidobevorderend. Met stijgende verbazing me dienen te vergewissen van lasterlijk lekgedrag, eigen poneringen weersprekend betaalgedrag van een rits beren, dwalende berichtgeving ditaangaande, bakken kritiek aan het adres van realiteitsweergevende beren, desinformatie etc., naja daar werd men niet al te vrolijk van somtijds. Allerhande notoire forumschrijvers bundelden de geringe krachten en het lijkt deels een stop te zijn toegeroepen, al wordt er door sommigen nog fier en borst vooruit gepredikt dat méér betalen nobel en normaal is, een soort van hopeloos eigendunken en idyllische realiteitsontkenning volgens ss die zich dan ook tot vervelens toe het onbegrip van anderstaligen diende te laten welgevallen aangaande zulk een kortzichtige en hilarische poneringen. Ik zou zeggen met terugwerkende kracht aan degenen die ss meenden te moeten verketteren voor z'n zeurgedrag en nonsens: lees maar ns berichtjes na van heren die de waarheid onder ogen zien en niet schuwen realistisch te schrijven zoals onze GT-starreporter die ik specifiek wens te vermelden wegens zijn eerlijkheid, geen evidentie, dus hulde daarvoor, phg-afficionnado's idem: read them and weap en wees verrekte blij dat er tenminste werd "gehandeld" door weldenkenden. I rest my fuckin' case wat dit betreft.

Over naar vrolijkerstemmende alineas zonder al te veel dralen, want er waren gelukkig ook een resem fantastische dames die ik dit jaar mocht leren kennen in allerlei hoedanigheden, al dient er eerlijkheidshalve vermeld te worden dat dat op 1 dame na ( 1 keertje dan) in betalende vorm was. Het voorjaar werd gedomineerd door de ietwat verder afgelegen clubs rondom Keulen en Essen alwaar er in zowel Samya als Acapulco/Freude voor deze onverlaat behoorlijke hoeveelheden toppers rondstruinden. Zo voor de vuist weg lastig om er exacte cijfers op te plakken, maar in deze drie clubs zat ik veels te vaak, een resem prachtdagen met dames als daar zijn/waren:

Samya: Tropical Cat/Antonella/Zina/Mira/Marie/Adel en nog een riedel
Freude: Andrea/Simona/Juju/Putri/Lisa/Agnes/Patrizia en nog enkelen
Acapulco: Estefania/Mona/Vanessa/Carla, maar toch vooral een blonde crawlzwemster uit Constanza die (voor haar) tot vervelens toe in de nabijheid van deze kwibus werd gesignaleerd: Anni

Na maandenlang niet in Acapulco geweest te zijn na het jammerlijke vertrek van Antonia(top5 2011) was zij het eerste meisje dat werd aangesproken na het gebruikelijke twijfelen als een oelewapper met dubbele shift, een stralend gezichtje, een fikse tred doorheen de bar, een koddig lispelend praatstoornisje maar vooral ontwapenende eerlijkheid van meetafaan. Na 15 minuutjes keuvelen wist ik min of meer een stand van zaken aangaande haar levensloop, ze sloeg me bijna op m'n bek toen ik nog twijfelde toen ze een sleutelvraagje stelde, maar nam me vervolgens dusdanig op de bek tijdens het eerste "samenzijn" dat er vervolgens geen speld tussen te krijgen was, telkenmale 2 sessies per bezoekje, opener en afsluiter, geen ontkomen aan. Qua intensiteit, gedrevenheid, klantgerichtheid, inventiviteit en gekkigheid een revelatie, serviceskills té over. Het lot was me gunstig gezind hoogstwaarschijnlijk, tijdens het FC-feest in Aca haar aan een stel gerespecteerde Kollegen voorgesteld, dag erop was ss blijven plakken en haar aan een 5-tal notoire Youppienauten voorgesteld, naja, ze had snel in de smiezen dat ze deze krawaat maar beter degelijke service aanbood. Dat is nog een eufemistisch understatement van heb ik je daar, by far m'n number 1 dit jaar, en dat in een budgetcluppie dat door velen wordt uitgebraakt, ach, parels voor de zwijnen denk ik dan. Haar vertrek en lange rustpauzes maakten dat er in het najaar andere clubs prioritair werden ingeschat, maar deze blonde schattebol verdient wel een kleine vermelding...

Het gras is somtijds groener aan de overkant, Andiamo en Globe blijven qua exoten m'n enige prioriteiten, cluppies als Funpalast en GTWien laat ik voor wat ze zijn, sporadisch ns Globe wegens kostenplaatje, regelmatiger ns Andiamo wegens nog te billijken vergoedingen. De verhuis van Katalina richting Globe was een extra motivatie, al dient gezegd dat ik haar toch prefereer te treffen tijdens haar zeldzame daagjes in het Frankfurtse, uitleg niet benodigd lijkt me als gepatenteerde budgetneuker. Andiamo is een evergrowing train, naar m'n bescheiden mening een walhalla voor kenners en genieters, een hindernissenparcours voor profifickers. Meermaals bijna ondersteboven gevallen van de damespracht die in beide clubs voorhanden is, simply another level, en dus sporadisch te bezoeken om nog enigszins omvergeblazen te kunnen worden in nabijergelegen clubs.

Het Hessense gras is helaas lichtgroen de laatste tijd, met buitenlandse berenconnecties praat ik al ns gaarne over de tanende line-ups en serviceleistungen, zo ook vorige week in GT met een vriendelijke Canadese connectie van een forumchief, die had er in Oase 5 sessies opzitten, 1 toppie, 4 mbwa, dat zijn geen vette scores, doorgaans komt ss op 66% qua succesrate, maar degenen die daar kwistig met 9's smijten of 5 topsessies hebben, naja, daar heb ik tot m'n scha en schande bij moeten vaststellen dat ik toch andere "eisen" stel als ik met dames in NRW kamer die door hen ook worden gekamerd, tja. Palace herbergt wel een minisupercutie uit Rusland die me in fkkWorld nog alle kleuren van de regenboog liet zien qua closeness, Oase is een schim van wat het was, World loopt semivol met semiperformende dames, en Sharks is ok, maar ook daar lopen toppertjes dungezaaid, en de 2 mokkels die me richting Darmstadt deden kachelen zijn om plausibele redenen daar ook al lang weer weg, nog een geluk voor de andere mokkels daar want dat scheelt toch een kamergang of 25/30 op een avondje die nu aan hen kunnen worden besteedt.

Het tweede deel van het kalenderjaar was meer gebalanceerd, veel vaker in de grensclubs dan tijdens het voorjaar, zelfs 2-maal Living Room dat op de weg terug is zonder te excelleren. VV 1-maal tot tevredenheid, maar al een hele tijd geleden, geen idee hoe dat tegenwoordig zit. In PHG na de "zomerstaking" in november weer ns binnengevallen, en warempel nog op een diamantje gestoten dat wel té kleverige kantjes had, wel een snoesje van jewelste, doch van de gevaarlijkere soort. Geen prioriteit whatsoever... GT daarentegen weer in het ijsberenhartje gesloten, prima sessies afgewisseld met baggersessies, naja, het is er geen evidentie. De uiteindelijke oververdiende "winnares" van Zitrone des Jahres komt uit GT, en het desbetreffend paspoortje werd ei zo na "gewraakt", veel meer valt daar niet over te melden. Voor de rest heeft GT z'n zaakjes prima voor mekaar, het uitgebreide ontbijtbuffet met omeletjes is een schot in de roos gebleken, ergerlijke wachtrijen voor het avondeten behoren quasi tot het verleden, de club brummt en terecht. Babylon is dan weer qua line-up en performances de afgetekende topper van het najaar voor ss met een rits toppers en een kleine fehlerquote, naja, aan te bevelen is een understatement, zeker voor liefhebbers van exotische dames...

Zo, overgaand naar aan te bevelen dames in volkomen ratatouillevorm: Roxanna(GT), Juju(Magnum), Adel(Samya), Alina(Panthera), Ramona(Globe), Dilan(Samya), Angie(GT), Mona(Aca), Mia(PSR), Anni(Bab), Nadine(PSR), Carina(PSR), Precieuse(Bab), Alexa(Bab), Iman(Bab), Tanja(LR), Catalina (VV), Sissi(Bab), Roxy(Bab), Marie(Samya) en nog een riedel...

Peace out!

satanic surfer
28 januari 2013, 21:18
time to chill... groetjes

Cuties
29 januari 2013, 23:23
Aangaande sterrutjuh nummero # drie in uw een na laatste bericht en aangaande uw elders dienaangaande recentelijk geventileerde uitingen, het volgende. Moge u overwegen bepaalde naar uw persoon traceerbare zaken minder authentiek te beschrijven, door eventuele bepaalde -vanuit 's hookers' oogpunten- op uw persoon betrekking hebbende compromitterende gegevens, in het vervolg in uw recensies te omitteren. Alhoewel het de vraag is, in hoeverre een verstandig mens een interpretatief onjuist gevormde conclusie, van een normaliter sowieso in den kwintessens nimmer als dierbaar te achten lichtekooi, u een biet zou moeten interesseren. Ik zou zeggen: in het geval enen temeier met een onverwacht hoog puta-drama-gehalte, u in het vervolg enen onnodig moe-makende avilissement figuurlijk in het gezicht moge swaffelen -dewelk avilissement de temeier, gevoed door uw recensies kenneljk opportuun achtte te ventileren, en/of die zij, door op uw recensies betrekking hebbende prietpraat van stoelpoot-zagende beta-beren anderszins opportuun achtte kenbaar te maken- dan geeft u heur gewoon een mentale schop in den spreekwoordelijke kloten in het kader van het -i.c. uitstekend op het prostitutiewezen toepasbare- adagium: wie betaalt, bepaalt! Move on, next horse. Who gives a fugh wat deze lieden uit deze beide groepen van u denken. Zorgen de insecten onder dezer beide groepen voor een tummy-vullende boterham met pindakaas, als het u slecht zou gaan?! Ik dacht het niet! Ook zoiets lachwekkends als een "hoerenlopers-reputatie" en/of "hoerenforum-reputatie" (whatever the fuck that means) is iets waavan ik weet, dat zulks ook bij u de giller teweeg brengt (gezien het (terechte) rediculiseren van u jegens B.Pitloos en Ketserr A. (Anconda) dienaangaande). Dat alles gezegd hebbende, zou plezierbedervende drama m.b.t dames van lichte zeden, en plezierbedervende drama m.b.t. (geachte) beren-(vrindjes) idealiter van u af moeten glijden op een equale smoothe wijze, zoals uw pikmans ongetwijfeld in die van big-boobie Sofi te Andiamo zou glijden. Hoe gaat het trouwens met dat skatteboutje, heeft u heur nog recentelijk in staat gesteld om deftig aan uw pikmans te kluiven t.o.v coins? Summa summarum, heb ik het gevoel dat u na uw enigszins als larmoyant te achten impliciete forum-afscheid, een nominatie verdient in het BrvdM-topico:https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?9285-Beste-Recensie-van-de-Maand-Januari-2013-%28Jury-Megaboob%29&p=300634#post300634 Opdat u op uw surfplankie toch maar weer spoedig de voor Nederlandsche begrippen "mondaine" pik-kluif-verzamelplaatsen in NRW mag "besurfen" en daarover uw forum "vrindjes", hoe ook gezind, mag verblijden. Burp. No shit, ik schat zo maar eens in dat onze diabolische surfer op korte termijn wel weer van A-B-C-D naar D-C-B-A zal surfen met ongetwijfeld hoge zoete golven en nog hogere zoute lage golven. Yeah, buddy, SS on the way, uiteraard, -subjectief & visualiserend bezien- vast en zeker wel weer met een satanisch lachje op zijn giecheltje, die naar verluidt toch wel akelig dicht in de buurt komt van die die blonde mooiboi-boss van emtievie: "Beavis". SS in NRW.......the story will continue fo' sure!

Souvent femme varie, bien fol qui s'y fie!

Be the puppetmaster, not the puppet!

http://s7.directupload.net/images/130129/9snszcgw.gif

Rock on!

http://youtu.be/uoERl34Ld00

P.s. Dank aan meneer Surfer voor de vrijkaart die ik vandaag in mijn inbox heb mogen aantreffen.
De semi-impotente salami in me Hema onderbroekje staat alweer permanent op kickstand niveau.

http://youtu.be/aB2SCVvSCnU?t=13s

satanic surfer
31 januari 2013, 12:37
Zo, de jurymaand zit erop en tengevolge ook m'n schrijvend verblijf op dit forum, wat betaamt dan, een bedankje hier en daar, een verwensing hier en daar, natrappen of niet, naja, een tranendal of feestgedruis. Naja, enkele jippies en hoera's misstaan generlei in sommige huiskamers (bitte sehr), voorts zal ik het netjes trachten te houden alhier. Het hoerenloperbestaan en clubben is geen verkeerde hobby, doch wanneer die hobby door lasterlijk gedrag van sommigen hier wordt bemoeilijkt houdt het eens op. Een dikke proficiat dus aan degenen die op wieltjes of op sleffers menen te moeten berichten tonen, vrij te interpreteren en leugenachtig vertalen richting dames toe, hulde voor jullie amechtige pogingen om jullie zelfverklaarde status van Lovemachine, veelneuker en diesmeer in de verf te zetten mits achterklap van het zuiverste pompwater. Evolutionaire trends zoals eerst het ophemelen van, afglijdend naar diva-gedrag en doorgaans uitmondend in bruute en ongeoorloofde verwensingen naar ex-favo's toe, dat komt bekend voor alhier. Tekenend voor het allooi en ongebreidelde misbruiken van internetspace voor persoonlijke belangen of vendetta's, naja, knock yourself ermee uit. Hier heb ik op geen enkele manier ooit aan meegedaan, toegegeven, als het superdeluxe was in de kamer hield ik de superlatieven niet op zak, bij snertservice zonder ook maar enige intentie tot klantgerichte service schuwde ik de klare taal evenmin, naja, het doel is simpel, optimalisatie van de clubpopulatie in zoverre als mogelijk. De trend werd gezet door het "lekken" van een recensie aangaande Coco die werd doorgespeeld via een forumverantwoordelijke aan GT, sindsdien was m'n nickname dus bekend aldaar, verregaand lekgedrag van andere beren maakte dat er een toegegeven mottige smoel aan die nick werd gekoppeld, somtijds werd het nog doller toen sommige dames me aangaven dat andere beren hen vriendelijk hadden verzocht niet meer met me te kameren, tsjonge toch, wat een gedoe... Kritiekloos schrijven is makkelijk zat, de temperatuur was 7° en voorts was ik telkenmale uitermate tevreden met de geleverde (illusionaire) service, naja, het schiet niet op. Meermaals heb ik het woord désinformatief dienen in te slikken, somtijds schoot het er toch uit, maar wederom, op objectieve (eigen) ervaringen gestoeld is daar weinig tegen in te brengen. Op buitenlandse fora lachen ze zich te pletter met het omsluierd stilzwijgen aangaande allerhande clubplezier belemmerende of bemoeilijkende praktijken, naja, ik geef het op om hier nog enigerlei verdediging aan te geven. Het is clubschrijverij van de zuiverste soort, en dat schiet niet op, welintegendeel; maar ach, de kinderhand is snel gevuld en voor wat gunbola's wordt er behoorlijk gekontdraaid. Nah, laat dit toch van je aflopen als sperma over je smalle bastje, welja, eens houdt het op, dit is geen tranendal, dat heet zelfrespect. Iets dat vorige week tot in den treure werd omzeild door een birthdayboy en z'n plots exponentieel aangroeiend aantal vrienden, naja, toen een approvaladept daar nog ns verkeerdelijk de foute persoon over profitariaat beschimpte kreeg ie de boomerang frontaal op z'n muil, dat was lachen... Tja, nogmaals, het moet niet gekker worden. Gelukkig stond de veegmachine gereed om eventueel comprommiterend puin te ruimen, een helaas weerkerend fenomeen...

Valt er dan niks positiefs te melden? Jazeker hoor, via deze weg kon ik ettelijke vriendelijke medeberen leren kennen, al bleken enkelen ervan zoals boven aangegeven zichzelf ridiculiserende gepatentendeerde slapjanussen te zijn, maar alla, dat is percentueel te verwaarlozen. Zou ik me wagen aan headlines of een typering van deze heerschappen, welnee, zoek het maar uit. Ettelijke vrijkaarten werden m'n deel via allerhande competities waarvoor dank, somtijds ook via een tombola, primadeluxe. Vreemd genoeg werd m'n uitschrijven bij de tombola's niet geaccepteerd, en werd me vorig najaar nog een kaartje Samya geschonken, dolletjes, een zwak moment neem ik aan, of een gehackte misvatting waarschijnlijk. Prettige bijkomstigheid dus die vrijkaarten, en ik verbaas me dan ook continu te pletter dat beren die ze krijgen toebedeeld herhaaldelijk vertikken te schrijven na een gratis entree-bezoek, weinig respectvol meen ik te mogen stellen, maar alla, dat is bijkomstig uiteraard. Voorts gezellig op de chat, doorgaans gezellig in de club, pas met de tijd tonen enkelen hun ware aard, naja, foutief inschatten der mensen hoort erbij. Beren die tot m'n gerespecteerde "kennissenkring" behoren weten wel wie ze zijn, beren die tot de minder benijdenswaardige categorie der "achterklapberen of nog lamentabeler" horen weten dit ook wel als ze effe hun eigen ogen&oren uitkuisen. Dat ze dat bij mij doen stoort me niet buitenmatig, voor de goede orde sprak ik tot heden nooit af met een YBF-collega om tezamen een cluppie te gaan bezoeken, laat staan dat ik ze als "clubvriend" zou beschouwen, tergend vind ik het dan ook dat sommigen die denken zich een status bijeengeketst te hebben door enkele van die heertjes achter z'n uitzonderlijk zaterdags ontbrekende rug wordt "uitgelachen" of tenminste negatief bejegend, tja, zonde vind ik het want voor de goede orde, de zwansbeer is oké, maar check effe wat achter je om gebeurt zou ik zeggen. Amicaal advies, ponyfans weten meer ter verduidelijking desbenodigd. Met plezier kon ik net vaststellen dat Bosbeer en "desouza" een vrijkaart wonnen, excellent, die 2 extra vrijkaartjes wegens juryontslagname konden niet beter terecht komen...

Naja, wat een plompe nest geleuter hoor ik éénieder al denken, en ter antwoord maar ns een hompje damesinfo omdat het overgrote meerendeel het stelselmatig vertikt nog enigerlei info te geven: vermelde dames zijn algeheel de moeite waard ter boeking, en voorts wens ik éénieder een prettige voortzetting van hun ijsberenbestaan...ss transfereert zichzelf zonder afkoopsom of engerlei compensatie naar fora die onafhankelijkheid nog hoog in het vaandel dragen en waar voorts informatie telt zonder inmenging...

Denisa (panth), Franzi (TL), Ingrid (phg), Fiona(GT), Mara (Bab), Rija (sam), Sweetie(Sam), Raissa (sam), Sabrina(panth), Kiki(panth), Lisa (Freu), Ariana(GT)...

Peace out! :wink2:

Willem2
31 januari 2013, 13:47
Zal ik lang of kort hierop antwoord geven of helemaal niet :rolleyes:
Of plakkerdeplak ik alles aan elkaar, ook wel wat ik geleerd heb in het nederlandse onderwijs ; plakzucht......

Na ja, Tja, ik weet het niet ....
Twee opmerkingen dan ; Je hebt niet voor niets denk ik Cuties bedankt in zijn hier opgestelde epistel. Ten tweede en de laatste, jij hebt je dan wel heel boos gemaakt op een door mij geschreven en doorgebriefde IM betreffende een zekere desselman, maar gezien een bedankje van jouw zijde aan een mede-ijsbeer betreffende de keuze van een club, zegt mij eigenlijk voldoende ....

Zo, ik groet U, en zeg tot de volgende maand :wink2:

PS Ja hoor, wij lezen veel ....

wervelwind
31 januari 2013, 14:00
Ik weet niet waarover dit allemaal gaat maar snap echt niet waarom mensen elkaar zo het leven zuur willen maken.

Elke dag is er een mannen, je krijgt ze niet meer terug dus geniet ervan en laat anderen in hun waarde!!!

Big30
31 januari 2013, 18:19
Satanic Surfer,

Ik probeer te begrijpen wat je nu precies bedoelt en wat je probleem is. Misschien nog wel een tip "maak de verschillende fora en wat er geschreven wordt ook niet belangrijker dan het is!".
Bij deze opmerking "Gelukkig stond de veegmachine gereed om eventueel compromitterend puin te ruimen, een helaas weerkerend fenomeen..." kon ik een glimlach niet onderdrukken. Wat een kletskoek dacht ik eerlijk gezegd :tongue:.
Het staat je uiteraard vrij zo te denken als een aluhoedje!

Denk ook vooral niet te veel in complot theorieën die je nu verkondigt, schiet echt niet op. Volgens mij ben je ook iets te intelligent om in de door jezelf gecreëerde complot theorieën te geloven ;).
Jammer dat je verkoos om redenen die me nog steeds niet helder zijn dat ja afgelopen zaterdag niet op het zeer geslaagde feestje van Dupke in LR wou/kon zijn. Maar die keuze maak je uiteraard zelf.
Veel plezier in de clubs waar je nog wel graag komt (waar je niet graag komt en hoe je deze clubs beschrijft mag ook genoegzaam bekend zijn, daar ga je wel eens ver in, maar al je kritiek blijft hier staan, daar wordt volstrekt niets in geveegd, dat weet je zelf ook wel). Je bent fan van een aantal clubs en dat andere beren zo ook hun voorkeur hebben die niet misschien met de jouwe strookt zou ik ze niet al te veel kwalijk nemen. Is ook maar een mening he!

Negeer verder vooral de beren en de fora waar je niet goed mee overeenkomt en geloof me alles komt dan wel weer goed, zeker als je het je allemaal niet te veel aantrekt. Dat doe je nu dunkt me net iets te veel, met dan als resultaat een wat zure ondertoon, dat is het allemaal toch niet waard man???

Verder no hard feelings ook al zeg je expliciet dat je liever niet afspreekt met beren in een club. Zelfs de benaming clubvriend vind je de IJsberen nog niet waardig zo schrijf je. Als het zo diep zit bij je zou ik dit forum en de IJsberen verder maar helemaal links laten liggen en wens ik je veel geluk en plezier toe op andere volgens jouw ook nog eens wel onafhankelijke fora.

Overigens wat jij clubschrijverij noemt (zeg fanschap) zul je op alle andere fora ook tegenkomen, sterker nog teveel kritiek wordt op veel fora met een ban of vegen beloond, daar doen wij hier niet aan al suggereer je dat (helaas zeg ik) wel. Maar ook dat mag je hier zonder problemen zeggen ;)!

m.vr.gr.,
Big30

Peace out and take it easy man, it 's chill time!

bosbeer
1 februari 2013, 09:13
Erg jammer dat deze bijzondere persoon en schrijver zijn mooie proza niet meer op dit forum zal publiceren. Des te meer omdat de reden daarvan ligt in teleurstellende acties van medeberen. SS is natuurlijk een beer die zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt hetgeen kennelijk door bepaalde beren minder wordt gewaardeerd. Prestigegevoelens en de waan bepaalde dames een beetje als bezit te zien door sommige beren zullen mogelijk hieraan ten grondslag liggen. Dergelijke situaties gaan ertoe leiden dat je elkaar gaat mijden in een club en dat kan toch nooit de bedoeling zijn. SS heeft al aangegeven niet geheel te stoppen, maar voorlopig zullen we zijn uitgebreide verslagen dus helaas moeten missen. Afgezien van de genoemde redenen daarvoor is het misschien ook wel relaxed voor een groot veelschrijver om eens een Sabbatical te nemen. Lekker ontspannen in de clubs zonder erover te berichten is ook geen straf. Mogelijk keert de lust tot schrijven weer eens terug en zijn er dan veel veranderde omstandigheden opgetreden waardoor het plezier om de pen ter hand te nemen weer toeneemt. Gelukkig is de dag dat SS ook stopt met clubbezoek nog tig jaren verwijderd, is mijn indruk.
Dus daar blijven we de prestaties en de prijzen van de dames onder de loep nemen en het glas heffen....
Peace out!

Badslippers
1 februari 2013, 12:46
Beroepshalve dien ik me vaker te verplaatsen in de hersenkronkels van de medemens en dan doemt altijd weer de vraag op: "Waar ging het mis?". In het geval van mijn amicale gesprekspartner tijdens infrequente en sporadisch plaatsvindende "Rendez-vous's" zou ik zeggen: "Nergens" ! ! ! Er is geen tijdstip aan te duiden waar het mis ging om de eenvoudige reden dat het niet bestaat. Onze waterduivel ging de mist in omdat hij weigerde die dikke eikenhouten biels die zijn ongeschoren bakkus voor het grootste gedeelte aan het zicht onttrok met een degelijke "Stihl" kettingzaag (ik adviseer de MS880) aan splinters te zagen.

Nogmaals, principes zijn nuttig als het serieuze zaken betreft doch als je ze toepast op triviale zaken als verjaardagspartijtjes, binnen te hengelen vrijkaarten, zogenaamde vrienden, club- c.q. damesrecensies, ijsberenforum, veegmachines, huichelaars van zeer twijfelachtig allooi, vermeende Stazi" praktijken en al dies meer zij dan stopt het creatieve denkproces en neemt de aftakeling en zurigheid alleen maar exponentieel toe.

Ik heb, in zijn algemeenheid, nooit begrepen dat axioma's een dusdanige oprispende rol kunnen spelen op zoiets triviaals als een "IJBF". Dit gezegd hebbende zal ik de zwaar hallucinerende berichtgevingen van mijn kompaan missen. Ja, ik durf dat te zeggen: Kompaan. Om de eenvoudige reden dat ik 's mans hoofddoel zeer wel begrijp en dat schept een band. De kwalitatieve lat servicegewijs hoger leggen door middel van terzake doende en creatief geschreven recensies. Daar kan geen zinnig mens ook maar iets op tegen hebben. Bovendien vond ik het altijd aangenaam keuvelen in de zitbankjes van "GT" dan wel "LR" met dit verbaal ongeleid projectiel. Traditiegetrouw voerde ik enkele verbale vlammetjes aan de Duivel om het gesprek vlot te trekken en daarna kon ik me rustig in het pluche laten terugzakken want zijn onstuitbare woordenstroom was voldoende voor uren verpozing.

Ik ben geen adept van de principiële dogma's en Satanic zal zich ongetwijfeld vaker het lichtkalende hoofd hebben gekrabd over mijn steeds krommer wordende rug die ik maar niet recht wist te houden. Nee, voor rechte ruggen en de borst vooruit moet je niet bij BS zijn. Ik surf liever mee op elke geile golf die het hoerenlandschap incluis hypocriete ijsberen en leugenachtige dames mij elke week weer voorschotelen. Daar ga ik geen golfbreker aan besteden. Verprutste energie om al dat volk alsnog een tweede opvoeding te gunnen. Komt misschien ook door de leeftijd. Met het verstrijken der jaren slijt de koppigheid (de principes) en wil je zoveel mogelijk genieten van al dat fraais dat ook ronddartelt. Neem het goede, negeer de rest.

Kerel, het ga je goed. Wij zien jou heus nog wel een keer voorbij surfen want jij bent te zeer verknocht aan al het moois dat het saunalandschap je biedt en meer nog, jij bent verknocht aan het schrijven en meningverkondigen allerlei. Ik heb genoten van je bladvulling dat voor sommigen alhier als bladvervuiling de boeken zal in gaan. Vooralsnog kan ik het "Groene boekje", het woordenboek en "De grammatica der Nederlandsche spelling" opbergen want er was er geen een die zo ondoorgrondelijk kon schrijven als jij.

Mazzeltjes en we speak.

Dalton
1 februari 2013, 15:04
SS wat je vertelt is allemaal waar en gelooft het of niet maar op een kale kut groeit nooit geen haar,kijk maar eens op een snelweg daar groeit ook geen gras en zo zijn er nog veel meer dingen in het leven.
Het beste in het leven moet je zelf doen zoals een beetje plezier maken en af en toe wat drinken en vooral naar de dvp's toe,maar wat anderen over je vertellen moet je gewoon negeren daar komt een hoop jaloezie bij kijken omdat jij makkelijker met de dames omgaat dan die personen en dezelfde dames komen ook naar jou toe en verwennen je gewoon een beetje.
Het gebeurd dan ook niet iedere dag dat een dvp zo'n heerlijke uit de kluiten gewassen jonge belg in de armen kan houden.
Ik zou het toch jammer vinden wanneer je de beschrijving van de dames voor jezelf houdt en zo geen advies meer aan ons geeft.
Maar dat kan ik dan wel op een ander forum vinden,dit forum valt best wel mee alleen ze vegen altijd bij de verkeerde en vooral wanneer hun clubs een beetje beschadigt worden waar ze inkomsten uit trekken wat ook wel te begrijpen is,geld gaat voor alles wat dat betreft zijn het net dvp's maar dat geldt ook voor de anderen fora's en zodoende is dit ijsberenforum nog zo slecht niet.
We moeten gewoon weer de sneeuwschuiver bij de mods ophalen en je moet van het gezeik van andere ijsberen niks aantrekken.
In de loop der jaren heb ik er aardig wat kennen geleerd maar ze hebben allemaal hun mankementen daarom adviseer ik je om gewoon zoals ze bij paarden doen oog- en oorkleppen opzetten en gewoon je ding te doen en nog alleen maar omgaan met de mensen waar je geen last van hebt.
Bij mij is er een duitse ijsbeer die hier leest en op het freiercafe en alles wat ik doe of vertell op deze fora's wordt netjes overgebriefd aan de KEIZERIN VAN CHINA maar het maakt me geen reet uit,of ze proberen haar uit te horen over mij.
Ik ben gewoon een hoerenloper en geen belangrijk persoon van deze samenleving en met iedere dvp waar ik de kamer mee opgaat mag van mij vertellen wat ze wilt zoals ook de ijsberen die graag wat willen kletsen over mij.
SS er is bij ons een gezegde dat je altijd door een strontkar wordt overreden of ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.
Maar je moet er gewoon schijt aan hebben wat ze van je vertellen en ik vind het alleen maar jammer wanneer je hier niks meer in het belgs neer zou zetten anders moet ik de dvp's weer bij hun kaken pakken en poepen met ze.

satanic surfer
25 maart 2013, 11:46
Héhé, de hoogste tijd voor wat forumvervuiling van mijnentwege, en wel om de plausibele reden dat er weer een boel onzin werd verspreid wat consequenties inhoudt in die zin dat ss zich geroepen voelt om er maar meteen een schepje bovenop te doen. Om de lezer niet te lang te verdrieten met herhalingen aangaande prijsvariabelen die schering en inslag zijn/waren kan ik louter objectief daarop terugblikken in de zin van: read them and weep. VV is gevierendeeld qua service-prijsverhoudingen, en vertoeft al lang in een spiraal van kust m'n kl.ten. PHG is logischerwijs door eigen wanbeheer in hetzelfde bedje ziek geweest en zit mede daarom op de blaren. Ondanks de heuglijke kortstondige wederopstanding tijdens een feestje van een jubilaris is het daar een amechtige woestijn waarin het voor de dames behelpen is, en voor de beren dito. LR schijnt volgens velen alhier in een opmerkelijke opwaartse trend te zijn, daar kon ik tijdens m'n 3 bezoekjes dit jaar toch bedroevend weinig van merken, wel een boel tweederangsmokkels met bijhorende servicemanco's, maar het dient gezegd, toch 1 gedenkwaardige sessie die nochtans generlei in een top-25 van dit jaar zal opduiken, maar alla...Stratosferisch leuker dan de overige sessies aldaar. Het is nog altijd een prima oordje hoor voor niet al te kritische beerspersonen, en voorts natuurlijk drukbevolkt met Messe-kwieten die perfect in dat plaatje passen. Kamer 16 aldaar is zowat de exponentiële uiting van de gang van zaken aldaar, en voorts eet ik er gaarne een omeletje. GT lijkt me duidelijk, internationale berichtgeving is éénduidig, ss ontziet de pen aldaar niet en merkt doorgaans dat er synchroon wordt bericht, de explosieve toename 100E-mokkels is stuitend, de "omerta" lijkt stilaan te worden doorbroken, and rightly so als jullie een leuke club willen blijven behouden, ik zou zeggen, kijk effe wat er in nabijgelegen cluppies is gebeurd. Dat brengt me naadloos bij dé trend van het laatste halfjaar in clubs, de groeiende poel NZC-dames waarmee iedereen maar moet bekijken wat ie doet...Los daarvan is eht van het gekke dat er dusdanig in eigen voet wordt geschoten door Jan en alleman, ss houdt wel van wat zelfkasteiding dus bericht ten dienste van de anderen, hiermee mezelf een quasi-hausverbot opleggend aangaande GT. Gelukkig is Louana sinds kort in GT, dat lijkt me een certitude qua hauspreisrespectering...Ook geheel in de trend van, Duitskennis vereist etc., ze zal er slijk binnenrijven en terecht, benieuwd naar de berichtgeving aangaande haar prijsbeleid :smile2:. Eindelijk is ze in het juiste oord geland, phg likt z'n wonden en ziet nog een boel stammi's verkassen tengevolge, dolletjes...

Voorts is ss in enkele clubs amper tot niet geweest, Freude/Babylon/Samya/PSR wegens uiteenlopende redenen amper of niet bezocht, oorzaken zijn irrelevant om hier te beschrijven als die er al zijn. Andere cluppies dan weer wel regelmatig aangedaan, tot algehele tevredenheid en aldaar meermaals gestoten op dames die qua service mijlenver boven de grensclubattitude van beentjes open gerne, maar mondje open hmmm torenen. Om maar te zwijgen over pre- en aftersales. Niet dat dat in Freude/Bab/Samya/PSR niet het geval was/is, maar simpelweg niet of amper aan toe gekomen. Daar komt binnenkort wel weer verandering in, en daarnaar kijkt ss al reikhalzend uit ondanks gefragmenteerde matigere berichtgeving. Hessen enkele keertjes geweest, geen vetpot numeriek in vergelijking met vorige jaren, maar alla. Oase was ok, Sharks was matigjes en World was ok, de 66%-quote blijft er gehandhaafd qua succesrate, dus geen Hosanna-verhalen dataangaande. In de cluppies waar ik vaker rondhang ligt die quote rondom de 90%, en dan heb ik het over fullservice zonder restricties, TZ als een mallemolen, PZC zonder restricties, anblasen in de sofa, halve uurtjes presalen of meer, aftersalen, geen wachttijden of gedoe, en als het al eens voorvalt wordt dat volop muilend ingevuld, geen muurbloempjesgedoe... Het ironische van de zaak is dat men zich aldaar wohl fühlt, geen gedoe, geen intakegesprekjes over serviceleistungen of centenkwesties, who fookin' wants that shit...

Aangezien enige damesinfo niet mag ontbreken zal ik het zeer summier als volgt samenvatten via een kleine legende met handige symbooltjes...

$ upsellpoging of gedoe
% sowieso prioritair ter herhaling of al meerdere keren op herhaling geweest
* 75-90% herhalingsgevaar
? <50% herhalingsgevaar, ok doch niet meteen herhalingsbenodigd behoudens vreemde gang van zaken
0 wat een sof, ofte ongeschikt ter kamergang

Veronica, Luderlounge, 1m80, blond: %
Meggi, LuLo, 1m60, bruin: ?
Alina, LuLo, 1m55, blond, best tits 2013: *
Vanessa, LuLo, 1m70, bruin: %
Nicole, LuLo, 1m65, bruin: *

Sweety, Samya, 1m70, bruin: ? $
Dafina, Sam, 1m60, bruin: %
Anja, Sam, 1m70, bruin: *
Rija, Sam, 1m60, blond: *
Dilan, Sam, 1m60, bruin: %

Maya, Babylon, 1m65, bruin: *
Mara, bab, 1m60, bruin: %
Précieuse, bab, 1m70, zwart: ?
Anni, bab, 1m55, bruin: *
Amalia, bab, 1m60, rood, *

Roxanna, Golden Time, 1m65, blond: ? $
Georgiana, GT, 1m70, blond: ? $
Celina, GT, 1m65, bruin: * $
Nicky, GT, 1m70, blond: ? $
Katalina, GT, 1m70, bruin: 0

Tanja, LR, 1m65, bruin: ?
Nicole, LR, 1m65, blond: *
Cora, LR, 1m65, blond: 0 $
Daniela, LR, 1m65, bruin: ?
Dominique, LR, 1m65, bruin: ? $

Alina, Panthera: 1m65, bruin: %
Delia, Panthera, 1m70, bruin: %
Lori, Panthera, 1m60, bruin: *
Sabrina, Panthera, 1m70, bruin: *
Evelina, Panthera, 1m60, blond: *

Neya, fkkWorld: 1m65, blond: %
Jenny, world, 1m65, bruin: *
Emma, world, 1m65, bruin: *
Alexa, world, 1m65, zwart: 0
Giuliana, world, 1m75, blond: *

Andere aanbevelenswaardige dames uit andere clubs zijn voor binnenkort... Peace out!

satanic surfer
19 mei 2013, 17:03
Hupsakee, nu de thermometer eindelijk boven de 20° is geklommen en de scheurkalender april al lang uit het oog is verloren de hoogste tijd voor een gekkigheidje in dit topic aangezien het al te belachelijk zou zijn om ermee Meetingpoint te vervuilen. Aanvatten doen we maar met het Rauchverbot dat overmatig irritant is, en voor files bij de bronchitisspecialisten zal zorgen komende winter, aandeelhouders van deze fel onderschatte branche wrijven zich al kostelijk in de handen en generische geneesmiddelen would be my beurstip van het moment, doch sssttt, hou het stil. Klanten die de "controleagenten" informeren, clubs die er zich geen moer van aantrekken en nog nét ietsje gevuldere enveloppen naar plaatselijke ordehandhavers toeschuiven, what a fookin' joke. 18-jarigen mogen probleemloos AO in hun hol geneukt worden, maar een sigaretje in een hoerenkeet, nee hoor, dat betaamt niet, dolletjes comes in mind. Wel een aangenamere lucht inside, dat klopt als een lobbybrievenbus, die gortige geur van té veel foute parfums en eau de toilettes in combo met zilte vaginazuren en sloopkogelkaas, wat een feesje. Nou kan dat verbod me aan m'n kont roesten verder, doch naleven doe ik het met ingehouden razernij om de heren clubuitbaters niet voor het hoofd te stoten. Een allerheetste verwelkoming voor de poorten van de hel staat de voormelde meldingsdranghufters en politieke notabelen te wachten, torture will be the case untill eternity. Doch we wijken af, wat mij betreft rookt iedereen zich de pleuris, regelneverij té over overal, doch volgaarne bekeer ik me tot de army der nette manspersonen in kraakwitte badjasjes die s'winters zullen vloeken bij de beesten als ze kuchend en proestend staan teerrochels te katapulteren richting uitgerangeerde hoeren die hun Davidoffs tussen de neerdwarrelende sneeuwvlokken maar beter merken met een olijke fluostiftdot ter zekerheid van rookplezier. Ditaangaande is m'n tweede beurstip een kleine investering in de fluostiftbranche, doch dat dien ik nog effe in het betreffende field te checken hoe dat puur technisch naar gezondheidsrisico zit, want voor je het weet komt weer één of andere lobby op de proppen met argumenten tegen fluodots op kutsigaretten, dus onder voorbehoud waarvoor m'n welgemeende excuses.

Nou zou men kunnen opwerpen, wat hebben fluostiften in hemelsnaam met clubben te maken, doch een oplettende titellezer weet wel beter, nou niet dat ik een carrière in de edele schilderkunst zou ambiëren, maar volgens mij kunnen kundige krawaten ook met fluostiften behoorlijk impressionante stillevens tekenen, alhoewel, misschien nét iets te schreeuwerig die heftige kleurenpracht, doe mij maar een combo van de paarse en kwiekzilveren versies afgewerkt met een tintje helgroen aub? Openminded galeriehouders in Aspen zijn vooralsnog weinig verlekkerd op dit idee, doch het lijkt me een kwestie van tijd als de digitale drang wat aan kracht verliest. Back to basic, forza fluostiften lijkt me een prima campagnetitel voor de komende artweek in Milaan, wat dat moet je die Italiaanse dikkenekken en übermacho's wel aangeven, geen domkoppen aangaande kunstgalerijen. Voorts zijn het pastavreters zonder respect ofte raffinement, doch dat terzijde. Over naar het hertekend clubland alvorens 'k qua onzin echt op dreef raak.

Makkelijk zat om te beginnen bij de grensclubs, en opzekers is daar een heuse verandering merkbaar. VV wordt blijkbaar gepromoot door enkelingen, doch de algehele teneur is volstrekt baggertjes. Oenen die gaarne worden geupselld waar ze bij staan of zitten, of bij de stijgende temperaturen wie weet dobberen in het prachtige zwembadje kunnen er hun hartje ophalen zonder weerga. Een roedel dames die slechts één doel hebben, clubprijzen niet naleven. Trieste mares té over over deze an sich prachtige ingekaderde club, de hoogste tijd dat ze daar ns duchtig de fluostift doorheen hun damesbestand, ofte tenminste hun eigen leven leidende prijzenslag zullen halen, dan voorzie ik gunstige evoluties. Voor de rest natuurlijk nog steeds een drugshol vol met bezopen en geïntoxiceerde mokkels en beren van allerlei pluimage, doch niet zo m(n kopje thee om daar veel van m'n tijd te gaan verdoen. Kunnen we makkelijk zat overgaan naar de nabijgelegen PHG alwaar de met de handen in het haar zittende clubleiding er weer niet beter op heeft gevonden dan tijdens de an sich interessante zomermaand(en), althans in mei vooralsnog, de entreeprijs voor 15u te driedelen, dolletjes. Naja, het zal me benieuwen, de keren dat ik er was dit jaar was het geen vetpot, een enkele prima performende dame, voorts veel eenheidsworst, teruglopende damesaantallen, teruglopende berenaantallen en stijgende prijzen, géén al te clever businessplan dunkt me. Doch, de magnoliaboom staat in bloei, sommigen tellen dames dubbel ter aanmoediging, feest op de zender! Afritje vroeger of verder afhankelijk van waar men vertrekt is de fickfabrikbungalow met koddige tuinhuisjes, algeheel beter bekend als GT. De best roulerende club qua bezoekers, prima gelegen ter attractie van Bel/Holl/Fra en internationaal heftig gepusht, of pushend, doch kwalitatief behoorlijk op de retour. Heb al tot vervelens toe voor velen gemeld hoe het daar zit, tja, neuken met de ogen, be aware, or be square. Handig zat om meteen zusterclub LR te betrekken in deze alinea, enkele keren geweest dit jaar, weinig opbeurend qua sfeer (niet zo wichtig), weinig opbeurend qua dameskwalitiet en de gemiddelde service is nou niet je dat, wel een leuke eettent met allervriendelijkst gemutste kokspersoon, en nog steeds -15E rabattkaarten bij de vleet in GT-lockers... Heeft er eigenlijk iemand nog 60E betaald aldaar de laatste jaren?? Indien ja, té veel! Het zal weinig verbazen dat ik zonder vrijkaart die toevallig m'n deel wordt ik generlei zinnens ben om in deze toko's rond te hangen behoudens spectaculaire veranderingen, doch ik voorzie de komende weken/maanden enkel meer ellende wat dat betreft...

Nu we toch op redelijk bedenkelijk gemiddeld serviceniveau zitten kunnen we meteen doorgaan naar ettelijke andere clubs, DV bijvoorbeeld, best een mooie club, best wel mooie meisje erbij, maar qua service is het op sporadische enkelingen na huilen met de ijsberenpet op. Een traantje wegpinken deed ik ook in Magnum tijdens één van m'n bezoekjes aldaar, een an sich prachtige club met zat potentieel, doch allerhande veranderingen om de haverklap, iets te veel bikers met vleugeltjes, een boel derderangsdames en een redelijk bedenkelijk klantenbestand, ss heb daar weinig verloren. Idem voor Babylon de laatste maanden, heb in het algehele topic aangegeven waarom, fucked up boeltje daar de laatste tijd, en in die stammentwisten moeit ss zich volgaarne niet. PSR is een degelijk alternatief voor een chillout dagje uit, line-up is niet impressionnant doch voldoende, enkele pareltjes aanwezig, food good, wellness good, relaxed, doch geen prioriteit. Nu we toch in de buurt van Keulen zijn is uiteraard Samya niet te versmaden als adresje, doch veel minder frequent geweest, wel een aantal excellent performende dames getroffen, doch niet in double figures helaas, dus ab und zu is ss er present, ben benieuwd hoe de club er zal uitzien na de umbau, want dat moet je de bazen daar aangeven, ze investeren enorm in de club. Maar in de rapte zusterclub Mondial vermelden, heb in vraag van Bluebear dienaangaande beknopt weergegeven wat nieuwsgierigen daar zo ongeveer te wachten zou kunnen staan, don't believe the hype. Ietwat verder is Finca Erotica, een club die constitente servicedames nastreeft, Kollegen zitten er frequent en ook ss zal er vaker aan te treffen zijn, al is niets zeker met deze kwibus. Zo, lekker beknopt en wars van koeterwaals, thumbs up.

Het Hessense clublandschap was quasi dramatisch te noemen de laatste tijd, Oase een schim van wat het was, Palace ietwat in de lift, Mainhattan weinig ahnung, World matigjes ondanks enkele briljantjes. Het houdt niet over, en mijn insziens een der vreemdste evoluties het laatste jaar, de omgekeerde "trek" vanuit Frankfurt richting NRW, dolletjes. Wel grappig dat 'k enkele briljantjes kon treffen in World, één dame wordt algeheel niet beschreven, werkt slechts 2 dagen per maand, dus good luck heren...

Overgaand naar de betere serviceclubs in NRW naar m'n aanvoelen, en die zitten toch een eindje verder weg dan Krefeld... Neby, Luderlounge, Freude, Panthera, tja... simply another level and experience, voor exploratieve beren een festijn, helaas al veelst te veel grensclubgroupies en ramenbuurtrovers die de verplaatsing maken in één van hen met stilaan doorsijpelende consequenties, gelukkig is Dortmund nog wat verder :smile2:... Over Andiamo en Globe bij sporadische bezoekjes weinig slechts te melden, éénmaal Clublife voor een tietenluder, één Londense escorte tot tevredenheid, en voorts is ss een modelburger die niet buiten de lijntjes kleurt...

Voorts weinig significants te melden behoudens een groeiende kloof tussen de afwerkclubs en de serviceclubs, exponentiële toename in aanbod van AO in alle clubs, prijsergernissen in quasi alle clubs waar veel Touristen komen en de amechtige omertapogingen die gelukkig doorbroken zijn, en wie weet wordt er wel gehandeld...

Mazzel kiddos, peace out!

satanic surfer
16 juni 2013, 11:38
Voor degenen die 5 minuutjes de tijd vinden om een profetische songtekst door te spitten, niet gekuist, niet gedateerd, een orakel door vuile beats ondersteund en ironisch genoeg een insight moment voor sommigen misschien... Check de lyrics en schrik je het aperot dat het reeds 20 jaar geleden is dat de ravescene werd opgschrikt door vuile gitarendoorsplitte beats... SENSER: what's goin' on... c y'all kiddo's... link plaatsen is niets voor luiaards, doch u kent uw weg doorheen het www veronderstel 'k...

Knabbel
16 juni 2013, 22:38
Voor degenen die 5 minuutjes de tijd vinden om een profetische songtekst door te spitten, niet gekuist, niet gedateerd, een orakel door vuile beats ondersteund en ironisch genoeg een insight moment voor sommigen misschien... Check de lyrics en schrik je het aperot dat het reeds 20 jaar geleden is dat de ravescene werd opgschrikt door vuile gitarendoorsplitte beats... SENSER: what's goin' on... c y'all kiddo's... link plaatsen is niets voor luiaards, doch u kent uw weg doorheen het www veronderstel 'k...

Ben minder lui met zoeken dan typen: http://www.youtube.com/watch?v=G3-TCUhQfiY

Denk niet dat velen dit kennen op Sphinx na misschien. Veel gedraaid in de auto op mijn eerste verkenningstochten in Clubland. Toentertijd o.a. vergezeld door momenteel gepensioneerde ijsbeer "Parkplatzmeister", die doodleuk meldde dat hij ze al live had gezien toen ik vroeg of hij dit kende...

Voor diegenen die dit iets te heftig vinden staat er een prima cooling down track "Peace" op deze cd, die heerlijk wegdraait 's nachts op de Autobahn: http://www.youtube.com/watch?v=rqg8n2utWtY&list=PL3DE28881FF0E1134
Daarbij mompel ik dan altijd op 3.06 min. even " Entschuldigen Sie" mee...

satanic surfer
9 augustus 2013, 18:01
Zo, effe m'n imago van zuurpruim wat in de verf zetten en meteen maar ns meesurfen op de wind van sporadische prima recensies van enkelingen en voorts wat draadjes waarin allerhande verklaringen worden gezocht voor de sluipende teloorgang van de kwaliteit in allerhande clubs en hertekende prijsperikelen, naja stokpaardjes moeten er zijn, maar voorts weinig interessant in dierentuinen, doch uiteraard wel in de wereld der Pay6, want voor de goeie orde, de corebusiness van clubben is en blijft dat in wederdienst voor financiële input er sexuele handelingen van uiteenlopende pluimage ende intensiteit worden verleend door dames als ik het goed inschat. Nou kan men me van veel betichten, doch niet van het niet herhaaldelijk aankaarten van misbruiken, wantoestanden en sluipende nefaste verschijnselen binnen ons "hobbygebied" in het verleden/heden en toekomst; in plaats van me telkens weer als zeurende zeikerd trachten te catalogeren, sporadische enkelingen menen me zelfs onomwegen van leugens te betichten (overigens op niets gestoeld, laten we het gekrenkte eer ofte gedeukte ongelecke Eier houden), doch voor de goede orde en voorts niet notielozen lijkt het me nogal wiedes dat enigerlei kritiek niet verkeerd is op z'n tijd. Al was het maar om nefaste neveneffecten voor éénieder trachten in te dijken, en het potentiële sneeuwbaleffect een halt trachten toe te roepen. Hosanna blijven schreeuwen/schrijven heeft weinig opgeleverd leert de geschiedenis, enja, dat geldt ook voor een no nonsense business als de betaalde sexverlening lijkt me. Degenen die nog steeds ondersteboven zijn van allerhande peutertuingeclub kunnen maar beter wegklikken of berichtklachten beginnen melden, eventueel geïntereerden wens ik veel doorzettingsvermogen om de zoals gebruikelijk ietwat onsamenhangende woordenbrij te doorworstelen...

Willy's bericht aangaande PHG was eigenlijk de katalysator voor de ontspruiting van dit bericht, en wel om wiedese redenen. Nadat er vorig jaar in Oedt al een sluimerende prijzenissue werd ingedijkt is het er nadien (na een periode van settlement die iedereen goed uitkwam lijkt me) weer niet op verbeterd. Nou ben ik zelf als sporadische bezoeker aldaar niet op de hoogte van het al dan niet entreegeld betalen van een boel luitjes, maar het zou me niks verbazen dat een boel gepeupel en zuiperds er binnen "mogen" voor noppes and back by dope demand. Nou kan me dat zelve verdommen, erg handig lijkt het me niet, maar zelfs al betaalden ze het dubbele, dan nog scheissegal. Bottom line komt het erop neer dat bijvoorbeeld deze club (net als bijvoorbeeld VV/Magnum ea) prioriteiten legt bij consumatie, en wel van de vloeibare soort. Nou behoeft dat voorts weinig uitleg enzovoorts, maar als de situatie (zoals ik ze ook al meermaals kon aanschouwen tijdens m'n sporadische bezoekjes) dusdanig is dat stomverveelde dames tussen niet-kamerende zuiperds zitten die de barruimte denken menen te moeten opeisen, en voorts egal, naja, dan weet men waar dit eindigt. Een ganse reutemeteut aan dames al vertrokken wegens amper verdiensten, wat blijft er over behoudens enkele sporadische servicetoppers, naja, vul zelf maar in. Significant is de oorverdovende berichtenstilte uit Oedt, behoudens dan wat nietszeggend geblaat van partypoopers of heren die gesponsord aanwezig tekenen, en op den duur weten we meer over Cornels doopsuikerfeest dan over da club itself, naja, erg opbeurend allemaal. Dames die in één en dezelfde club zitten zouden an sich uiteraard ook aan hetzelfde tarief min of meer dezelfde handelingen dienen te presteren lijkt me, maar zowel uitschieters naar boven en onder zorgen op termijn (snelle termijn) uiteraard voor strubbelingen, naijver, gedoe, gezeik en voorts een quasi apatische kudde dames die vereenzelvigd met hun eigen ideetjes waanklanten nalopen met soms waanzinnige prijskaartjes, mir egal, maar het is wat het is, doch is niet erg productief uiteraard. Ganse clubjes zitten maar wat te zitten, wachten op Godot of somtijds de sporadische lucratieve betaler die dan ook nog ns verkeerdelijk als referentie wordt gezien, naja, oprotten met die handel en tracht het waar te maken in clubs waar die prijskaartjes worden gehanteerd moppies. Dit bericht kan gedupliceerd worden voor een boel clubs in da regio, niet allemaal dusdanig uiteraard, maar ga me niet uitputten om weer ns in een herhaling van stellingen te hervallen wat door sommigen abusievelijk wordt vermengd met meldingsdrang en opportuniteit tot eventuele correctie die an sich uitermate simpel te bereiken is, maar dan moet men wel aan één zeel trekken uiteraard en die dommige feelgoodschrijverij richting vrijkaartennooduitgang wegdenken ofte clubvoorliefdeseniliteit voor mijn part, doch ieder z'n belangen uiteraard. Weinig opbeurende damescommentaren over da grensclubs dezer maanden van heren zonder bijbelangen en mét notie, een roedel semiperformsters sleurt dikke omzetten binnen gebaseerd op quasi Fensterservice, GFE-pakketen, 100E per halfuur en weet ik veel wat meer voor gekkigheid, extra's hier, extra's daar, ook al opgewaardeerd tot Hessentarief, naja, voor mijn part prima hoor, en ieder z'n ding, maar het is een uitdeinend gezwel binnen de verzamelde clubs, en de marktleider(s) zouden zelfcorrigerend dienen te zijn en orde op zaken moeten stellen om verdere misbruiken tegen te gaan, maar de algehele apathie heerst en voorts maar wat lallen over Wifi's en waarom er het één en ander wijzigt terwijl de stilgezwegen (want o jee, dat betaamt niet alhier) snertsessies zich opstapelen in afschrikwekkende mate voor degenen die wel serviceclublevel gewend zijn, maar alla, ieder heeft zijn belangen neem ik aan, wel ikzelve géén enkel ter uwer info, laat staan er niet over schrijven al wordt er hier en daar wel wat lost en found geclasseerd...

Effe de persoonlijke tour op dan maar aangaande dit clubjaar, vooralsnog het aantal kamermiskleunen op minder dan één hand te tellen, joehoe...Jaja, een bank vooruit en een kus van de juffrouw voor ss. Exceptionele dames groeien helaas niet aan de bomen, en veel negens of tienen kwam ik niet tegen, maar voor de goeie orde zijn bovengemiddelde dames geen 9, dat zijn 7'tjes ofzo; doch uiteraard persoonlijk. Excellente tijden in allerhande cluppies, doch de frequentie van enkelen van hen is toch behoorlijk geslonken, om het simpel te houden lijkt me voor ongediplomeerden als mezelve. Voorts gezellig chillen en genieten van de oase der rust die een clubdagje ook dient te zijn, en voorts val ik niks ofte niemand lastig en dat wordt uiteraard ook op prijs gesteld in omgekeerde richting. Mijn ootmoedige dank gaat dan ook uit naar een resem servicetoppers die telkenmale dit ongeschoren gespuis trakteren op exquise sessies in ruil voor harde hauspreisvaluta, zo hoort dat... Al dat gezwam over té duur, té dit, té dat: bottom line is entreegeld een noodzakelijk kwaad, sessiegeld een noodzakelijk good, en voorts afwijkend upsellgelul een noodzakelijk evil dat dient te worden vermeden en bestreden ten allen prijze...

Zo: samenvattend in een overzichtelijk clublijstje dat wordt voorafgegaan door een significante smiley enkel en alleen om van die koddige figuurtjeshaters een hak te zetten...

:gruebel: Babylon: vreemde gang van zaken aldaar in 2013, sinds kort ook opvallend veel matig performende damesgeluiden... ss toptip: een platte water is ook drank dear E.
:bibber_2: Oase&Sharks: hmmm, beiden enkele malen geweest dit jaar, weinig tot geen reden om dat dit jaar nog ns herhalen... ss toptip: euhm, calculeer minimaal 1 snertsessie in zonder het je dag te laten compromitteren...
:huch: Acapulco: wegens vertrek van favo geen optie meer, vielleicht mal gucken binnen afzienbare tijd... ss toptip: té laat, ramadan is voorbij
:eek: GT: zonder vrijkaart überhaupt geen optie meer, hoog tijd dat de marktleider ns inziet dat ze een taak te vervullen hebben... ss toptip: eigen GFE-pakket meenemen
:sleep: LR/PHG: clubs liggen op apegapen, in praktijk de ene iedereen binnen aan 45E (kortingsbonnen in lockers die per vrachtwagen te verkrijgen zijn bij sommigen), andere -20E voor 15 uur in de an sich interessantste zomermaanden voor een cluppie mét zwembad, strange... ss toptip: meeneemclimatoestel meenemen naar deze clubs, en een portie geluk
:confused: Samya: minder frequent bezocht, wanneer gaat die Umbau nou eindelijk ns rond zijn vragen velen zich af, en voorts kan ik er niet klagen qua dames, al had ik er één der slechtste sessies dit jaar as well... ss toptip: niet té vroeg al je neukpijlen verschieten, s'avonds trekt de kwaliteitsdikte aan...
:freu: Haus Panthera/LuderLounge: yup... ss toptip: berichten lezen van ss jochies
:smoke: PSR/Finca/Neby/World/VV: weinig geweest, doch de keertje(s) dat 'k er was me goed tot prima vermaakt... ss toptip: oogkleppen af, voelsprieten finetunen
:luvlove:: in alfabetische wanorde: Veronica/Veronika/Alina/Cherry/Maria/Andrea/Neya/Swetlana/Vanessa/Alina/Neya/Lori/Esme/Silwia/Delia/Lori/Alexa/Leila/Mia/Alejandra/Alexandra/Etcetera

Peace out!

foots
9 augustus 2013, 20:17
Beste SS,

Ik weet nu zo'n beetje wat jij zoekt in de dames en clubs en ik vind je commentaar heel straight to the point. Echter iedereen heeft een andere mening of smaak zo houd ik bv van drukkere clubs en meer feesten met bekenden. Zo aard ik minder in de rustige relax of wellness clubs en ik heb het idee dat als je jezelf en andere goed kent dat je ook wat kunt hebben aan de " ongenuanceerde" mening van een ander want die komt ook weer op andere plekken.

Goed ik was vroeger geen GT fan, maar dit jaar was ik er 1 keer en had het reuze naar mijn zin (ik geef toe een steekproef van 1 is wetenschappelijk onverantwoord) . In HP vond ik het paasfeest helemaal top, de andere keren wat minder, want ik houd van met name de feestsfeer (en nee ik houd niet van voetbal). In LR heb ik in Vicky een topper waar ik al sinds 4 jaar een orale toprelatie heb en dat voor iemand die van wisselende dames houd is toch opmerkelijk. En iedereen weet als je een favo dame hebt is de "club" goed iets wat eigenlijk ook nergens op slaat, maar alla. PSR 1 maal geweest, een top en een snertsessie, tja wat kan ik zeggen het eten was wonderbaarlijk lekker, maar dat is het al jaren. Babylon heeft veel wisseling van dames gekend maar als je met Maya gaat kan er eigenlijk weinig mis gaan. Ga je met anderen, tja dan gaat het wel eens goed en wel eens mis, ik had geen missers in Babylon wel eens een gemiddeld.

Tja en ik wil ook nog even kwijt dat ik de recensie van Jack42 over de vergelijking van GT met Hessenclubs een van de allergrappigste en treffende posts van het afgelopen half jaar vond. Het mag gezegd worden dat Jack42 daar een heel nuchtere waarheid had die ook niet voor iedereen zal opgaan, maar niet iedereen gaat 400 km reizen voor een club. Uiteraard als ik toevallig in Hessen kom zal ik zeker eens langs gaan in de Hessen clubs, maar Oase en Palace (beide tijdens messe dagen) zijn mij niet beter eerder slechter bevallen dan de grensclubs, maar ik kan op basis van 1 of 2 bezoeken van jaren geleden eigenlijk niets zinnigs zeggen.

Daarom vind ik het altijd zo moeilijk om een ander van goed advies te voorzien, want ik kan de smaak van een ander moeilijk inschatten. Toch vind ik je algemene mening weer leuk, want ik zie een soort van Louis van Gaal op hoerengebied die gewoon heel stellig durft te stellen dat hoerenlopen een vak is en dat wat hij waardeloos vind ook meteen zo zonder enige nuancering voor ieders voeten gooit. In ieder geval ben je niet saai of doorsnee en ik durf met zekerheid te stellen dat de dames die jij aanbeveelt je compleet opvreten en eerder te goed of PSE zijn dan soms goed is voor tere zieltjes als ik zelf. Service dames met hoofdletters S ofwel professionele dames in het vak, hetzelfde als Louis pas tevreden is als de voetballers zich compleet uit de naad rennen voor een club als Telstar of NAC.

Bedankt en ik lees je volgende uitgave ook met veel plezier/

Groet, Foots

satanic surfer
15 september 2013, 17:42
Voor degenen die 5 minuutjes de tijd vinden: Thievery Corporation met het onvolprezen "richest man in Babylon" uit het fantastische gelijkgenaamde album overigens, Jamaicans finest met een geëngageerde song die multiinterpreteerbaar is, doch weinig aan de verbeelding overlaat, zo moet dat zijn, check da lyrics kiddo's... Nou we d'r toch mee bezig zijn: the Streets: Turn the page...de aftrap van z'n titelloze meesterwerk, verplichte kost for tha heardheaded...

Dalton
16 september 2013, 00:32
En dan het beroemde lied van RITA CORITA: KOFFIE KOFFIE LEKKER BAKJE KOFFIE :

Zelfs beroemd in ZUID-AFRIKA en het klinkt nog mooier wanneer het door de ZULU"S gezongen wordt.

satanic surfer
22 november 2013, 18:01
Zo, zo net voor de sneeuwvlokjes zullen neervallen als parelmoeren verkoelingen op ons aller hoerenheethoofden maar ns een herfstachtig schrijfsel waarin enige scherts z'n plekkie mag vinden van mijn part. Een stand van zaken in clubland voor degene die het zo wil zien, met aanmerkingen ter neergang en mogelijk hernieuwde opgang van enkele clubs, redenen en neveneffecten en weet ik veel wat voor ander nietszeggend geneuzel, ik voorzie weinig lofbetuigingen hiervoor, dat lijkt me ook zéér plausibel wang godbetert, daar zit toch niemand op te wachten die niet met waarderingsscores goochelt na semiintimidatie, en vooralsnog laat ik IM'en ter aanmoediging hiervoor volgaarne aan anderen over, zolang het maar niet moderatorgelinkt is vind ik het nog prima ook, egal.

Zoals collega Dalton in een post deze nacht elders correct aangaf: het "managen" van een club is inderdaad belangrijk, welneen, bijna essentieel om die club ook maar enigszins op de rails te krijgen, in het gareel te houden of uit het slop te krijgen. Ik lach me altijd de pleuris met de goodnieuwsshow uit Kaarst die sommigen nonstop afvuren: voor de correcte orde betreft het daar een herkansingsclubje, een aftands opvangstehuis van doorgaans tweederangsgepeupel waar verkeerdelijk sfeer wordt gespot terwijl er doorgaans geen moer te beleven valt behoudens met Messeavonden waar er een drukte en stennis van jewelste is wegens toeloop der easy targets die collectief worden afgemolken mits wachttijdgeduld in peeskamers zonder airco/venster etc; waar sporadische feestjes de norm zijn, doch de langeweile heerst in overdrive in procentueel het gros der dagen/maanden en er van veel vrolijkheid toch weinig spoor is op de sporadische passages der weldenken die zich aldaar geen topsessie die naam waardig kunnen heugen over een tijdspanne van jaren, doch alla, dat kan uiteraard te wijten zijn aan mieterse damesselectie van mezelve, excusi. Doch wel lachen als notoire clubhopsters en servicenietes plots eliziaans worden opgehemeld terwijl het potdorie lamlendige middelmatigheid uit de fichebak is, doch alla, het zal dan wel zeker. Dit maar ns vermeld ter indicatie van de selbverständliche utopie die soms heerst, dat schiet weinig op uiteraard, doch het verblijdt me driedubbel dat het het ware walhalla is voor sommigen, houden zo...Doch ter indicatie: 60 fuckin' euros entree is die uitgestrekte toko met benepen bargang niemals waard, een schwabouwelijke overestimating guess, doch kortingskaartjes vliegen onderhand doorheen de donkere lucht zwisschen Bruggen en Kaarst, dus 45 of 50 lijkt me plausibel voor de meesten, laat staan voor de feelgoodposse die uiteraard voor noppes binnenmag; doch egal. Dat brengt me naadloos bij die andere grensclubs die 60 flappen entree wensen te eisen ter binnenkomst van hun complex met een luxueuze sauna en ofte whirlpool als asset of minizwembadje dat uiteraard niet erg heiligmakend is grofweg 9,5 maand per jaargang, doch dat terzijde. In het Oedtse slijterijcomplex is het geen vetpot, overdose Roemeense nonperformsters en een sporadische witte raaf daartussen, maar alla, als er maar genoeg verklede feestjes worden georganiseerd komt dat wel goed. Naja, onzin natuurlijk, genotsmiddelen moet men daar eerder in liquide of eerder korrelachtige variante veronderstellen, corebusiness lijkt me duidelijk aldaar. Jammer uiteraard dat ze na de DJ-wissel er niet op zijn vooruitgegaan ditaangaand, wel jammer, doch de een z'n dood is de ander z'n brood ditaangaande lijkt me. Nou wil het toeval dat ik nog een reductiebon van 20 knaken op zak heb, dus dat volgend bezoekje zit in de pipeline, mal gucken of er enigerlei beterschap voorhanden is in PHG want tering, vorige keren hield het daar niet bepaald over, en dames met een gezicht op onweer in de nazomer, wat zal dat niet zijn in de winter vrees ik al prematuur. Reminder aan mezelve: met geringe verwachtingen vertrekken... Dit sluit dan weer naadloos aan bij de GT-bezoekjes de laatste 2 maanden, yup, wat een zooi daar. Mokkels met een gezicht op onweer, nase Hoch is er blijkbaar prevalerend op Duitskennis qua damesdeurselectie, enkele sogenennte toppers geboekt, naja, dat hoeft generlei dringend herhaald te worden. De apathie straalt er bij het gros van af, semiramenservice, GFE-pakketjes, een rits geneuzel, pre- en aftersales bij 80% onbestaande en dan maar raar opkijken dat een boel stammies het er voor bekeken hielden en mopperen dat heren meer zitten te vreten dan kameren... Misschien ns overwegen van aan de fuckin allroundperformantie kamergewijs te denken moppies, en bij niet tevreden met 75/uur opzouten naar een club waar 100 standaard is, doch dan wel niet vergeten dat daar wel wat tegenoverstaat...O, het gros haakt al af uiteraard en blijft maar voorts seminitwits bij hun pietje pakken. Don't get me wrong: optickfucken en vreten kan men er naar believen, erg leuke club voor een risicovol semiperformant dagje uit en genoeg sillies om er weer een week of 3 tegen te kunnen hoor... Gewoonweg top en zo op z'n tijd altijd gezellig met die mix van nationalitieten die men met de ogen kan neuken, doch het daar ook best bij houdt...

De meest trieste mare komt uit Bochum uiteraard. Daar hebben de "managers" blijkbaar besloten hun toko een half nekschot te geven door hun uitermate gunstig functioneren HH-tarief te negeren. Gevolgen zijn klaarduidelijk lijkt me: damesbestand is semivertrekkend, stammipubliek half vertrokken, continu worden dames elders gespot, ss voorziet een donkere december in Bochum en wenst de toppers die noodgedwongen dienen te verhuizen een gunstige rugwind toe. Clubs alla Aca, LuLo, HP ea zullen de komende tijd herhaaldelijk hoppende dames mogen verwelkomen, mal gucken of ze daar kunnen aarden, er gelden toch andere omgangsvormen en sociale adaptierules daar, het zal me benieuwen.

De meest heuglijke mare lijkt me uit Grefrath te komen alwaar het VV-management klaarblijkelijk heeft begrepen dat het geen al te schrander plan was om mee in "kartel" te gaan met GT etc. met hun prijsstelling, de zet richting 30E lijkt me niet verkeerd uit te pakken, ondanks dat er ook een stel matige dames lijken te zitten ook enkele toppers gesignaleerd, en at the moment being around the border een buitenkans lijkt me. Als ze aldaar ook de prijssetting qua performance sluitend krijgen zonder geneuzel (75 of 100, dat lijkt beide mogelijk) kan diean sich hoogstpotentiële toko weer gaan openbloeien. Ze hebben de surroundings mee, luxueuze kamers met douche etc., mal gucken hoe het aldaar zal gaan de komende tijd...

Voorts stabiliteit troef in het verder afgelegen clubbestand dat ss sporadisch ns frequenteert: rondom het Frankfurtse is de "septemberimpuls" weer beëindigd, gelukkig maar, en zijn er al enkele dubbeldukbussen Roemeentjes terug naar af, doch wegens plaatsgebrek immer nog een rits matige dames, service wordt helaas niet met hoofdletters geschreven aldaar, of het nu Oase/World/Palace/Sharks of elders is, het valt het beste te vergelijken met GT, doch dan FKK, met meer Roemeensen en wel met degelijke wellness en clubextra's, doch don't get me wrong, ook de extra's kosten daar 50E, dus zeer aanlokkelijk voor bepaalde types van dames... Zéér sporadisch tekent ss daar nog ns present, en dan doorgaans nog voor een select groepje dames dat zelden aanwezig tekent. Voor het gros van de dames is het niemals de extra reistijd waard. Richting Keulen nog steeds opties van de traditionele soort: Babylon steady qua dameskwalteit, de rust lijkt teruggekeerd onder het damesbestand, kan daar hoegenaamd niet mopperen over gelijk welke sessie dit jaar, dan doen we dat ook niet...PSR zelden geweest, de commentaren die me ter ore komen van Residenzkenners zijn 'r met mixed feelings, doch qua service bij een redelijk percentage goed tot zéér goed, enkele toppertjes, helaas ook al ietsje té veel grenstransfers die zich noodgedwongen aan minimumgrensTZ houden, no alarms&no surprises...Samya derzeit minder frequent wegens verbouwingswerkzaamheden die stilaan wel opschieten en ss voorziet na afronding een potentieel prima club voor zowel dames als heren, wintergarten is een snugger plan, extra kamers zullen de avondlijke wachttijden inperken en zodoende zullen toppers langer blijven en nieuwe toppers aantrekken, een opwaartse spiraal als het ware die in opstart lijkt, doch gefnuikt wordt door de werkzaamheden die té lang aanslepen...Kleinere clubs richting Dortmund die m'n voorkeur wegdragen het laatste jaar: Freude dus in het slop, LuderLounge zéér gezellig en bijna enkel zéér goede sessies, Haus Panthera stilaan achteruitbollend en binnen enkele dagen voor lange tijd van het routeschema gok ik na het vertrek van m'n favodame. Al vooruitblikkend richting top10 van dit jaar qua dames dit jaar zitten er 3 HP-dames tussen, en alle drie zijn ze na morgen (daar) op nonactief, naja, dan moet men...

Peace out!

bad pritt
25 november 2013, 13:40
Citaat "Haus Panthera stilaan achteruitbollend en binnen enkele dagen voor lange tijd van het routeschema gok ik na het vertrek van m'n favodame. Al vooruitblikkend richting top10 van dit jaar qua dames dit jaar zitten er 3 HP-dames tussen, en alle drie zijn ze na morgen (daar) op nonactief, naja, dan moet men...""

Een zwaluw maakt geen zomer, een dame maakt geen club, 3 ook niet for that matter...als de typische familiare Panthera sfeer maar bewaakt wordt en niet vervalt in te goedkope pre sales en desinteresse voor de niet direct kamerende klant dan staan er vanzelf wel nieuwe extra toppers ( als ze er al niet zijn) op als vervanging.

satanic surfer
2 februari 2014, 20:33
Wegens overschreden grenzen der fatsoen richting mijn schrijversalias en voorts dien ik daar niet meer woorden aan vuil te maken dan nodig dient ss zich van bijdrages in dit forum en ter uitbreiding in een ander Nederlandstalig forum te ontslaan voor onbepaalde tijd en ik dank dan ook de forumleiding na interne communicatie voor het sperren van m'n account vanaf morgen...Tevens wens ik hen te danken voor het wissen van een bijdrage die me persoonlijk compleet onterecht schoffeerde en in een onterecht daglicht stelde en voorts wens ik het daar bij te laten. Dusdanig wens ik me niet te laten bejegenen, en aldus kan u in anderstalige fora eventueel wat gekkigheden van me lezen desgewenst. Voor de goeie orde is dit niet IJBF- of Relaxxboard-gelinkt als oorzakelijk kwaad, doch wel door het ongeoorloofd verkondigen van pertinente onwaarheden aangaande m'n persoontje die 'k niet over m'n kant wens te laten gaan, ik wens me niet te verlagen of te laten wegdrummen in zulk een shite door notielozen...Peace out!

Don Rudo
2 februari 2014, 20:51
Verdorie dat is wel heel vervelend en jammer als je hier niet meer schrijft.
Je berichten zijn altijd een feestje om te lezen.

Als je niet terugkeert: het was een blast!
Anders: welkom terug.

MiniME
2 februari 2014, 21:10
Wat nu weer???

foots
2 februari 2014, 22:12
Gelukkig was het niet mijn humoristisch bedoelde vergelijking als SS zijnde de Louis van Gaal van het hoerenlopen.
Nou heb ik van voetbal ook al geen verstand dus ik had net zo goed Johan Cruyff of Guus Hidding kunnen opschrijven.
Over prestaties van zijn toppers kan ik alleen lof spreken, over de sfeer bij clubs kon ik geen match ontdekken met mijn eigen beleving.

Blijkbaar is het voor sommige eerder een sport anderen af te kraken dan om zelf iets te presteren.
Net als Louis het heel emotioneel voor zijn topspelers (en clubs) opneemt, zie ik nu in SS een zeer gedreven slachtoffer van zijn eigen pers.
In die zin begrijp ik SS wel, jammer, echt heel jammer ik zal zijn cryptische bijdragen erg missen.

Groet, Foots

P.S. de voetbalverwijzingen zijn uit mijn recensie van augustus 2013

Sjeufke
2 februari 2014, 22:20
Ik heb je slechts eenmaal kort ontmoet bij de hauskätze. Ik ken je dus nauwelijks. Ik heb zeker wel met veel plezier jouw recensies gelezen, authentiek en soms lastig lezend maar altijd informatief. Niet altijd mijn idee, maar dat hoeft ook niet. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed en dat dienen we gewoon te respecteren.

wervelwind
2 februari 2014, 22:27
SS, vaak waren wij het oneens over GT-gerelateerde zaken en nooit hebben we samen het glas geheven, maar ik heb je altijd een begenadigd schrijver gevonden en zeker één met een eigen stijl. Ik zou het jammer vinden als je je hier laat wegjagen door een raddraaier.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Badslippers
2 februari 2014, 23:01
Ik geloof dat het 1978 was dat we Johan Cruyff over de streep moesten trekken en nu gaan wij dat doen voor de Satanic Surfer. "Kaltgestellt" door wat mis-interpretaties en dat kunnen wij niet over onze kant laten gaan. Oké, dat "wij" neem ik direct terug anders krijgen we daar weer gezeik over. En wat er precies ten grondslag ligt aan het vertrekken van azijnpisser "numero uno" wil ik het al helemaal niet hebben. Sterker, dat interesseert mij geen biet. Nog sterker, het zal aan mijn reet roesten. Om in de terminologie van de blonde duivel te blijven. Want, het moet gezegd worden, alleen door zijn met salpeter gekruide commentaren ben ik fetisjist van het zogenaamde "Golden Showeren" geworden. Wat liet ik me graag (figuurlijk) onderzeiken door zijn veelal bijtende commentaren. Hij had me eens moeten zien hoe vaak ik zat te grinniken (let even op de enkele "k" heren Neerlandici) als hij zijn zure regen weer met bakken over ons uit stortte.

En nu gaat die ongeschoren baardaap hier zijn "Waterloo" aankondigen. Flikker op jij shaggies draaiende en relaxt-bankhangende-duivel. Jij blijft gewoon schrijven en inloggen. En dan bedoel ik niet in de diverse gaatjes van de dames. Haal de "Rode Libanon" uit je broekzak, draai een vette joint en slaap er een nachtje over. Wat moet ik zonder jou, (in-koeterwaals-geschreven-) recensies (-en-met-te-weinig-witregels-invoegend-tussen-de-alinea's-) beginnen. Hoe moet ik verdorie mijn nachtdiensten doorkomen als ik alleen maar wat psychotici om me heen heb maar geen hallucinerende recensies te lezen heb van de Vervloekte-en-aan-het-kruis-gespijkerde-Duivel? Ja, leg mij dat maar eens uit.

Gaat dus niks van in komen om hier het in zoutzuur gedoopte bijltje er bij neer te gooien. Dat doe je maar als je je zonden zit te overdenken in je schommelstoel in bejaardencentrum Achter de Geraniums. Tot die tijd verwacht ik gewoon recensies met een in azijn gedoopte Sheaffer vulpen. Zo niet, dan zullen er talrijke vrijkaarten in je virtuele postbus vallen van clubs waar louter €100 meisjes aan je leuter wensen te zuigen en het vreten zal bestaan uit zure bom, zuurkool, zure room en zure zult. Dit gezegd hebbende verwacht ik volgende week klokslag 22:14 een recensie die mijn kaken laat samentrekken als had ik een citroen gegeten waarvan het glazuur van mijn tanden springt.

Hoogachtend, Badslippers (in enigszins beschonken toestand geschreven, waarvan acte ! ! !)

Big30
3 februari 2014, 00:08
Even voor de duidelijkheid. SatSurf gevraagd wat het probleem is en dat is me niet goed duidelijk gemaakt. Zou kunnen zijn dat een bepaald bericht hem niet welgevallig was, maar dat bleek op een misverstand te berusten en scheen tussen hem en de schrijver uitgepraat te zijn en dat bericht op verzoek derhalve aangepast. Daarmee is voor mij de kous af.

Vind je dat je onrecht wordt aangedaan of dat iets niet klopt, stuur dan een IM en dan lossen we het op. Waarbij opgemerkt dat we ook zo af toe wat speldenprikken moeten kunnen incasseren evengoed als we hier soms ook kleine tikjes mogen en moeten kunnen uitdelen.

Verder weet ik zeker dat Satanic Surfer misschien na een kleine adempauze zeker zal terugkomen. Hij komt echt wel terug en zal dan ook weer de nodige tikjes uitdelen en daar zal dan ook weer commentaar op komen van leden die op hun beurt zich weer op hun edele delen getrapt voelen.

Morgen weer een dag in dit Theater! Stay tuned folks, tomorrow is another day!

Als iemand onrecht zou worden aangedaan door een bericht wat aantoonbaar niet klopt zou het anders zijn, maar daar is hier geen sprake van.

Picasso 1
3 februari 2014, 08:52
Gaat dus niks van in komen om hier het in zoutzuur gedoopte bijltje er bij neer te gooien.

Don't worry, de aankondiging van een vertrek is niks meer dan de inleiding van een terugkeer.
Degenen die niks melden, dat zijn vaak degenen die wegblijven.

Bluebear
3 februari 2014, 18:06
"Wat nu weer", dat waren "Bluebear's" gedachten ook toen ik het bericht van "Satanic Surfer" las. "MiniMe" was me in gedachten al voor. Waarom kondigt de Neerlandicus weer zijn afscheid aan? Een simpel misverstandje lag hier aan ten grondslag. Een misverstandje waar ik al een nette rectificatie van gelezen heb. Wat kan er dan loos zijn? "Satanic Surfer" moet uitkijken dat hij niet de Heintje Davids van het YBF wordt. (Voor de echt jongsten onder ons, Heintje Davids was een artieste die afscheid nam en iedere keer weer terug kwam)
Nee, "Satanic Surfer", dat wordt jij niet. Je kan het niet missen om de azijnemmer regelmatig om te trappen over die nitwits die menen ook mee te kunnen bomen over het clubgebeuren. Eigenlijk zouden ze alleen maar mannen met een echte lul moeten toelaten in de Oostblokparadijzen.
Om dan de ervaringen van echte mannen tot zich te kunnen nemen via het YBF en pas na 2000 INFORMATIEVE berichten toe te laten in het paradijs. ("Bluebear", lees je dit goed)
Waar moeten wij heen als de geboorte van nieuwe Nederlandse woorden uit gaan blijven? En onze taal niet meer levend blijft, Van Dale gaat dan failliet.
Woorden als: "Upsellgelul, wegdrummen, hoerenheethoofden, semiintimidatie, tweederangsgepeupel, wachttijdgeduld, nonperformsters, semiramenservice, stammipubliek enz. enz.
Je kan ons zo niet in de steek laten, SS.
"Bluebear" probeert het moeilijkste te doen wat er maar mogelijk is. Hij probeert de psyche van SS te doorgronden met zijn psychologie van de koude grond.
Zou het mogelijk zijn dat het verlies van de Mister Ijsbeerverkiezing 2013 er zo zwaar ingehakt heeft, dat de pen van SS inktzwart schrijft?
Je laat je toch zeker niet uit het veld slaan door die "Wijze Grijze". Jij gelooft al die verhalen toch zeker ook niet van die ouwe mijnwerker. Het is gewoon een semi-pensionado "with to much money and time on his hands". Met zijn "Wijze Grijze-approval", 8,5 7,0 10 9,3 7,9 , wat moet ik ermee? Waar is de tabel van deze cijfers? Ik snap er geen zak van. Bij mij krijgen ze allemaal een tien als ze me klaar laten komen. Om nog maar te zwijgen over het feit dat hij na 5 klaarkombeurten nog steeds een volwassen vent vanaf 4-hoog van zijn brommer schiet? Bla, bla, bla !!
Oh jee, staan "Bluebear's" klauwen weer te diep in de boom die "Wijze Grijze" heet? Ben ik nou binnen mijn eigen psyche zwaar doorgeschoten en betrap ik mezelf op een ziekelijke vorm van jaloezie?Ja, "Bluebear", er zijn mensen die meer neuken dan jij. "Satanic Surfer" en "Wijze Grijze" doen ons wat dat betreft allemaal de broek aan. Hun verslagen moeten eigenlijk een gouden lijstje krijgen op het forum om aan de nitwits te laten weten dat ze weer iets uit de bijbel van het wandelaarsgenootschap te lezen krijgen. Praise the lord !!
Daarom wil ik je verzoeken om nogmaals over je hart te strijken, SS, en je niet uit het veld te laten slaan door allerlei berengossip. Onder mijn berenvel zit inmiddels al een dikke laag berenvet waar al de roddels mijnerzijds vanaf glijden en ik mijn berenhol mee afveeg. LBR (= Lekker belangrijk)
Ik hoop dat ik je weer een stukje verder over de streep heb getrokken, SS, en je weer snel in het berenbos te bespeuren bent.

Peace out!! "Bluebear" zegt: "Of un goei piece erin" :smoke:

6436

satanic surfer
2 januari 2016, 16:27
Goh, stramme vingers na al dat vreten en zuipen de laatste dagen, enig tikwerk doet dan wonderen en maar ns kijken of het samenhangend, witregelrijk, alineamatig verantwoord en onsamengesteldzinnig genoeg wordt :smile2: Who cares anyway! Een stand van zaken in clubland anno 2016...Enige evoluties in goede en/of slechten zinne en voorts m´n uiteraard subjectief objectieve kijk op hetgeen er zoal aan het veranderen is, of reeds heftig veranderd is de laatste 2 jaar ofzo sinds enige updates toendertijds. For those which don´t give a flying fuck, please click a button of knal me maar op je ignorelijst :cool:. Tedere zieltjes mogen gaarne vredelievendere topicjes opzoeken, persoonlijke aanvallen zal ´k trachten te vermijden, sommigen zullen zich wel herkennen in enkele verwijzingen, it´s not very personal at all :wink2:

Verontrustende evoluties:

* overal makkelijk zat vindbaar, opzekers ook in de MissIjsbeerlijstjes van een niet onmisselijk aantal participanten aan die non-verkiezing ( weinig participanten en zelfs eentje die een middelmatig mokkel mits dubbele stemming via 2 van z´n nicks op het podium krijgt, hilarisch, niet dat die uitslag an sich ter zake doet, laten we het een inschatting van een aantal schrijvers noemen). Doch hetgeen ik natuurlijk meen te bedoelen is dat het bij een aantal heren somtijds louter exclusief niet-veilig neukende dames betreft, sommige lijstjes wordt je echt niet vrolijk van doch ok, het is een evolutie waarvan ik voor enkele jaren al aanstipte dat het de meest verontrustende was. Ieder moet maar doen waar ie zin in heeft, doch kwaliteit gaan afmeten aan het wel- of niet-benutten van protectie is uiteraard uitermate lachwekkend doch helaas indicatief steeds prominenter op de voorgrond aan het komen. Mijzelve kan dat overigens verdommen wat iedereen uitspookt, ikzelve ben ook niet heiliger dan de Paus dataangaande als het zich uitzonderlijk ns voordoet. Bij sommigen is het helaas de conditio sine qua non aan het worden in clubland...uitermate bedroevend en zich als een vermaledijde olievlek aan het uitbreidden doorheen het ganse clublandschap. In sommige clubs zelden voorkomend, in meerdere iets frequenter, in sommigen procentueel aanzienlijk , in sommigen ook pertinent standaard bijna, in een enkele simpelweg standaard en 20E duurder geafficheerd. Een steeds grotere groep veelplegers (en ook jonge onervaren ijsbeertjes for that matter die binnen no time zichzelf zullen opbranden) frequenteert laatstvernoemde clubs vaker en vaker, in sommige gevallen zelfs in combo met clubs uit een ander segment (minimaal voorvallend non-gebruik) dezelfde dag. U kan zich wel voorstellen hoe dames die keurig arbeiten mit aan de slag moeten met heren die voorheen tabulos aan de gang waren die dag met enkele mokkels. "hem" hoog krijgen lukt hen vaak helaas niet meer, of enkel via beulswerk en enorm lang beukwerk in doggy ofzo waarbij ze hun zweet dienen te deppen met -tig handdoeken en an sich prima performende topdames uitelkaarwordengetrokken voor wat, tja, het being lost in their ability to fuck properly with c....m. Intriest, en dan zwijg ik uiteraard nog zedig en vredelievend over tripper-leveranciers en andere heren die al lang de "gezondheid" van zichzelf en anderen in gevaar brengen en SOA´s verspreidden als waren het flyers voor de Kerstmarkt in Bochum. ss voorziet ditaangaand enkel nog een méér verontrustende tendens in 2016 en stelt vast dat gonorroe-stijgingen angstwekkend toenemen, net als het aantal dames dat mét infecties of lichtere aandoeningen simpelweg verderwerkt, indicaties daarvan legio, herpes steeds frequenter voorkomend en ga zo maar door.

* de omgekeerde Frankfurtbeweging: daar waar "vroeger" de weg van NRW richting Frankfurter grootclubs bijna enkel in richting Frankfurt ging is het het laatste anderhalf jaar in tegenstelling daarmee vooral de omgekeerde trend. Men struikelt bijna over ex-Oase/World/Palace/Sharks/Paradise-mokkels etc. in NRW, het gros van hen is uiteraard geen sikkepit waard maar alla. De trend richting 50E voor FT, anaal 100 en ga zo maar door is duidelijk merkbaar...Extra´s voor tongzoenen in sommige clubs tergend aanwezig, in sommige tempels der middelmatige serviceverlening komt TZ bij het gros van de dames zelfs niet meer ter sprake, het is simpelweg njet, noppes. Tja, het schurkt tegen de grenzen des toelaatbare aan qua saunaclublevel somtijds.

* frequente overnames, eigenaarswissels, groeperingen die clubs afhuren/opkopen en sla me dood wat allemaal...VV/PHG/Magnum: nice combo fot the owners...1 van de 3 nog on the list in 2016 voor ss. Ben ns benieuwd hoe ze die andere 2 tot bruisen kunnen krijgen anyhowkens. De stijgende entreeprijzen en sessieprijzen in het gros van de clubs zorgen daar voor semi-leegstand der bezoekers op het gros van de weekdagen. 60E entree is GT waard around tha border, YY ook qua voorzieningen en die investeren, LR/VV/PHG, you can call me Susie doch niemals dat bedrag billijkend...Plus dan nog ns 50/50 per halfuur, voor een boel dames die niks willen/kunnen, tja. Het is geen kernwetenschap om uit te vissen waarom een boel heren daar niet meer komen. Los daarvan staat de prioriteit die laatstvermoemde 3 clubs klaarblijkelijk steeds prominenter in drankverbruik gaan stellen, op termijn natuurlijk het begin van het einde..zie VV, the rest shall follow als ze dat niet gaan snappen...

* kwaliteitsachteruitgang qua service in zogenaamde serviceclubs alla PSR/AcaGold/Babylon om het bij die 3 te houden...PSR al geruime tijd geen garantie meer waar dat voor 2 jaar nog quasi wel zo was...Merkelijke verhuistrek van ex-grensclubdames heeft daarmee te maken, voorts investeert de club niet en verouderd de club en diens bezoekers. In januari gaat ss nog ns op stipvisite in Lohmar, mal gucken hoe het ervoorstaat doch ik vrees weinig opbeurend want Bekannten die me kennen waarschuwen me al maandenlang dat er daar niks voor me te zoeken is...Dat beloofd weinig goeds maar alla, W2 heeft me in december uit de tombolahoed getoverd en dus zal ik keurig berichten. AcaGold eigenlijk in stijgende lijn na de overname en het laatste (half)jaar HP toen het achteruitbolde. Niet enkel erg attractief geworden qua entreeprijs (ook voor de dames), tevens de club opwaarderend qua voorzieningen en ook het damesbestand is redelijk stabiel en kwalitatief te noemen. Nog steeds meer dan voldoende topdames, enkele absolut top, uiteraard ook een aantal dames die minder opbeurend zijn doch daar hoef ´k niet te kameren. Helaas een groot damesverloop de laatste 4 maanden, -tig dames die proberen doch wegens weinig klandisie binnen no time weg zijn (2 toppers binnen de 3 dagen weg :mad:), gelukkig weten enkelen zich wel te handhaven en die bouwen wel een klantenbestand op. Qua prijs/kwaliteit unbeatable derzeit denk ik. Qua eten/drinken kan men voor de entreeprijs niks meer verwachten, de clubeigenaars geven zich menge Mühe. Babylon dan weer ietwat de andere richting uit, de club heeft geinvesteerd, (dringend benodigde) uitbreiding des aantal kamers, meer zitgelegenheid enzo, helaas weinig aan eten gedacht (plek daarvoor)..Komisch genoeg 60E entree wat de club uiteraard geenszins waard is. Sporadisch geweest dit jaar, de enkele kamers die ´k er draaide met zogenaamde toppers bleken dan middenmotertjes te zijn, ok. Tevens ook een club die meent dat 85E entree te billijken is voor dames, enkel Magnum maakt het nog bonter...Logischerwijs dan ook op de minder attractieve weekdagen slechts een fractie van de line-up die komt opdagen (ook al belooft de AWL doorgaans s´morgens meer :mad:) aangezien ze amper in plus zullen denken te komen die dag. Kortingskaarten en vrijkaarten worden driftig verspeidt door de eigenaar die niet van gisteren is, illustratief dat sommigen er bijna enkel, sommigen louter fur Lau binnenkomen doorheen het jaar, talloze verjaardagsfeestjes mét korting..Tja, z´n forummanagement en Werbeonkels heeft E. prima in de hand. Babylon is out of the picture voor veel weldenken, sommige andere redenen zijn niet forumrelevant zoals het intrieste parkingvoorval bijvoorbeeld van nota bene een Mod elsewhere...De grenzen van het fatsoen voorbij!

Frankfurter Clubs sporadisch geweest, doorgaans wegen aanwezigheid van 1 of andere normaliter aan veel prijzigere tarieven werkzame topper :rolleyes: hier of daar. Voor de rest hier en daar ns een paar moppies geprobeerd, niks verheffends, veel extrageneuzel enzo voorts, het aantal sofsessies daar van bekenden is uiteraard indicatief zat. Verderafgelegen clubs alla Atmos/Paradise/Sakura/Artemis bijna allemaal out of the picture...Een mens stoot zich am bestens niet té vaak aan dezelfde steen.

ss kamerde doorgaans weinig tijdens z´n clubbezoekjes, doorgaans 1 of 2 sessies (wel vaak langere sessies als ze wat kunnen). De dagen dat ´k 3 sessies ondernam was het doorgaans omdat er 1 tussen zat die niks kon dat me enig vochtverlies kon ontfutselen (wél het standaardclubtarief voor 1 tijdsunit :freu:). Jaahaa, ´k word oud en prefereer simpelweg kwaliteit en heb geen probleem om vaak op herhaling te gaan met kameleons die wat kunnen. Liever dat dan driekwart van de club proberen en dan vaststellen dat de helft van dat driekwart toch niet veel voorstelt :biggrin:. Enkele dames kozen ook het hazepad uit de saunaclubs wegens plausibele/uiteenlopende redenen, sommigen van hen dient dit rapalje nog af en toe ns op te zoeken om niet gefussileerd te worden als ´k nietsvermoedend ns een winkelcentrum in NRW binnenstrompel. Dat verveelt niet gauw, dat opzoeken van de dames welteverstaan.

Sla me dood hoeveel clubdagen of dames, het zullen er slechts een fractie zijn van de aantallen van sommige anderen...Gelukkig maar:).

Toppers heb ´k grotendeels aangegeven in hun respectievelijke topics of vermeld in algemene verslagen, top-vijfs zijn in de huidige clublandconstellatie niet aan me toevertrouwd en ga ´k ook niet meededelen (who cares anyway) en sommige parels hou ´k gaarne voor mezelve als het u niet stoort...De reden is simpel ende eenvoudig, bij het gros van meldingen van topdames komt er een dusdanige stormloop op hen dat het simpelweg té lachwekkend voor woorden is dus sommigen laat ik gaarne onvermeld (té meer aangezien een niet onaanzienlijk gedeelte van die Nachfickversuchberen me afvallen in fora enzo, why should I care :rolleyes:). Bovendien gezien het clubfrequentietendensje onder het gros der neuklustigen zoals u in de eerste *alinea terug kan vinden, sommige dames worden gewoon verneukt en they don´t even understand why :smile2:, zie afgestompte ijsberen in *alinea1. Not the same repeating sequel...Wel hartverwarmend om vast te stellen dat het ereschavot des MissIjsbeer2015 doorheen m´n handen passeerde, en ik van dame1 vond dat ze goed tot zeer goed was, doch niks meer. Dat dame2 me onderhand wel beu moet zijn na -tig sessies en dat dame3 in la Bab simpelweg middle of the roadclubservice in haar gamma heeft, niks verheffends doch zoals vermeld, alles subjectief hoor.

In 2016 neemt ss zich voor nog ietsje weniger te clubben en voorts een brave burger te zijn die in samengestelde zinnen onsamenhangend neerpent wat er deels voorvalt in het hoerenlopersgebeuren.

Peace out!

satanic surfer
14 juli 2016, 21:13
Net liep een toeschouwer in de weg tijdens het petanquen. Dat verklootte het ganse spelverloop dusdanig dat we er maar meteen de brui aan hebben gegeven zonder na te laten de chochenett in s´mans strot te rammen. Hij loopt nou dus rond met een dubbele adamsappelvariante wat in vakjargon de kamelenstrot wordt genoemd. Doch dit geheel terzijde want wie zit er te wachten op zulke triviale aangelegenheden? Doch het is wel de reden dat ´k tijd heb om effe een halfjaarlijkse stand van zaken van kamelenperspectief te geven over het clublandschap as we speak. In bovenstaande post kan u in het vet vinden wat voor een halfjaar het jammerlijkste evolutieve gebeuren was in clubland, wel, het is er potdekke geen snorhaar beter op geworden, welintegendeel. Deze Conditio sine qua non is nog een exponentiele mate toenemend te noemen, niet enkel bij de al halfgare gozers die voorheen zulke toko´s frequenteerden, doch men merkt dat halve hordes clubbertjes simpelweg frequent in zulke haarden van soaniettis rondhangen en daarna vrank en vogelvrij hetzelfde gaan opzoeken in "normale" clubs. De hopeloze hulpkreten van Freudeafficionado´s richting "hun" GFEmokkels was stuitend doch ontroerend tegelijkertijd, a sign of the times, it´s the ultimate crime, guilty of being caugt red handed..Ach, ieder mot z´n ding maar doen doch het is uitermate verontrustend hofleveranciers van trippers rustig te zien rondhangen elsewhere. Het schakelt in ieder geval een trits dames uit qua eventuele kamergang, laten we het zo samenvattend bundelen.

Een eveneens verontrustende trend is de ongebreidelde prijzenslag qua entrees, en dan vooral qua non-entree...Het bontst maakt het wat dat betreft Heaven7, een toko semigevuld met Fruhstückterroristen van allerhande nationaliteiten die er rondhangen tot sint-Juttemis. Niet enkel al maandenlang gratis entree voor 14u, aangepast richting 13u nadien, ow yeah. Neuh hoor, nou ook al enkele maanden naast het vreetpakket en softdrinks lozen uitgebreid met gratis drankkaarten die ze in dikke drommen buitensmijten, gratis massages en sinds kort zelfs een bundeling van de drie voor de lucky few: gratis entree, gratis bier (20 tot 50E), gratis massage en breng aub uw hersendode vrienden ook mee...Wat ze hiermee denken te bereiken buiten een stroom ultrapositivo schrijverij is me geheel onduidelijk. Deze heren gaan heus niet terugkomen als het betalend wordt en men mag er toch voorzichtig vanuit gaan dat dat ooit de bedoeling is. Het is de ganse sector in de voet schieten, het lokt geen nieuwe dames (een boel dames rot ondanks herenaanwezigheid bij de vleet somtijds op), geen nieuwe "betalende" heren, neu hoor, het is een doorgedreven jacht op Fruhstückfresser en gratis is alles Hallelujah...Dat het qua looks en attitude, intelligentie, sociale vaardigheden etc allemaal niet overhoudt zal hen wat schelen. 1 maal heb ´k daar 3 uur van m´n leven verbracht, wel, ze mogen op hun kop gaan staan doch geen enkele nog gratisser dan gratisactie kan me daar naartoe bewegen. Men clubt toch om wat verheffends tegemoet te komen, wel, met alle respect, no chance daar. Het is uiteraard niet alleen H7, ook al die malle EK-acties met Planet Eden als uitblinker schieten niet op. Ook Samya doet de komende maanden gek met 20E Rabattkaarten enzo, egal, die club is ook al maandenlang in freefall van jewelste, het is helaas pindakaas niet anders. AG, acaVelbert, DVita, GP, Oceans, het drommelse dubbelpakket VillaVertigo in combo met Magnum dat dusdanig kolderiek is want men leest enkel, het was lekkere steak in VV, mooie club maar geen mokkels, erna naar Magnum, het was lekkere steak en daar waren redelijk veel dames maar loeiend harde muziek des nachts en een boel dames blinken nou niet bepaald uit qua serviceverlening doch wel door de band genomen merkelijk beter dan bij VV...Je zou haast gaan denken dat het entreebeleid nog driester zal worden...Time will tell...Dat dan sommigen nog beweren dat clubs alla H7 goed bezig zijn is toch complete waanzin. Het is hemeltergend bijna want het verneukt het ganse systeem.

Het fenomeen dagclubben wordt een behoorlijke opgave, de clubs die overdag de moeite waard zijn kan men onderhand op een Simpsonhandje tellen dunkt me. De focus van het gros van de clubs ligt op vaak drankbetalend publiek dat zo rond een uurtje of 22 binnenvalt en verscholen achter een grote Wodkafles grote sier maakt met Trinkgeld. Servicelevel is het gros van die stumperds uiteraard onbekend en dames zijn vaak dusdanig gedeprimeerd door de latente non-kamerdrift van het gros des bezoekers dat enig level met een pincetje en vergrootglas gezocht kan worden. Gelukkig ben ikzelve nogal hardnekkig en onvermurwbaar en sla ´k hopeloos amechtig animerende dames doorgaans met sprekend gemak van me af. Het aantal matige kamergangen van Bekannten en toevallige passanten is niet meer op elvendutzend handen te tellen. In clubs alla AcaVelbert gaat het kamergemiddelde qua tijd zonder overdrijving richting 10 minuten, ongelooflijk wat zich daar afspeelt de laatste tijd. Bij de buren in Ratingen is het ietwat anders, daar ligt de Conditio sine qua non in poleposition lijkt overduidelijk. Buiten het FC-feest ziet men daar quasi enkel nog spiedende ogen bij dames en vooral ongebreideld wantrouwen...Ik geef het ze te doen daar, doch not my problem. Nachtclubben is dus trending, en laat dat uiteraard neveneffecten hebben. Onderbroekenlol galore in het gros des clubs de laatste tijd. Vreemd in FreikörperKultur doch het gros van die synthetische liefhebbers in elke zin van het woord heeft weinig kaas gegeten van clubben. Prima Frischfleisch dus voor de nonperformende posse die bedisselen dat het quasi noppes is anywaykens. Over quasi noppes gesproken: welcome to Hessen...

Ook daar een naar Hessense normen prijzenentreeslag: kortingen galore een trits dagen, Rom spant de kroon met hun maandagactie. Dames betalen zich blauw aan entree (120E is fact in some places) en trachten uiteraard snelsnel te recupereren. Proefondervindelijk uitvogelen of bij 10 sessies er nou 3 of 4 flops zitten laat ´k volgaarne aan anderen over, doch het zal er niet ver af zijn. Het aantal solala-sessies zal rondom 4 à 5 schommelen dus dat houdt voor ultrapositivo´s nog 1 à 2 bovengemiddelde sessies ten faveure. Wham bam, bitte ein fT anders wordt het niks, thank you Maaaam en opzouten want ordentelijk pre- en/of aftersalen kan men daar wel op z´n Hessendressbuikje schrijven bij het overgrote gros des dames. Nou noem ´k GT al geruime tijd lieflijk da Fickfabrik doch het vervalt mits een beetje Ahnung werkelijk in het niets naar Hessense normen. Palace behoudens sporadische witte raven een drama, World een woestenij in vergelijk met voor een jaar of 3/4, Oase een soort van Roemeense Roulette met geringe overlevingskansen en Sharks een popijopicluppie met mooie naakte deernes doch servicetoppers, hooo maar.. Het is altijd lachen als Hessenclubbers ns naar NRW-clubs komen: ze zijn bijna altijd lovend, sommigen ultralovend over laten we zeggen gemiddelde tot bovengemiddelde dames, topdames kennen ze daar amper of niet en ss nodigt somtijds enkele heren uit van die contreien en die gasten weten niet wat hen overkomt...Ok, ze boeten ietwat in aan looks bij een gedeelte des dames, doch qua service een andere planeet. They do return the favour en dan mot ss somtijds ns die richting uit: oops, uit een 70-tal dames kunnen ze me dan een mokkel of 2, met wat geluk 3 aanraden...De rest quasi no-go. Tja, krenterige anti-FTgozertjes als mezelve hebben het zwaar in die regio. Ik lees altijd volgaarne de belevenissen van VJ, onze lokale kenner en forumfanaat van de Hessenfora: als ik s´mans succesquote dan bekijk denk ik soms: blijf toch rustig wat dichter bij huis joh. Niet slecht bedoeld, ik stel enkel vast...

Vaak wordt me gevraagd als ´k m´n mottige smoel nog ns vertoon in een club sporadisch: Welke club is nou je favoriet, of waar is het top...Wel, ik kan die vraag niet beantwoorden want het is bijna overal knudde geworden als men het bottom line beobachtet. Favoriete dames bezoek ´k somtijds nog wel ns (anders krijg ´k toch een pakje rammel van jewelste) en ik kom frequent nog wel ns hier en daar. Damesbeschrijvingen laat ´k grotendeels achterwege, het schiet toch niet op... in verscheidene omstandigheden...Gelaber, cockblocken, hopeloze kerels die verzoeken nachzuficken...Het zal me doorgaans worst wezen. Wel nog hier en daar wat paspoortjes enzo ter vervuiling van het forum en zo sporadische een samengesteldezinnending tot wanhoop van de sporadische lezers. Mal gucken waar we de komende tijd weer belanden...in ieder geval in -tig clubs nog hoogstzelden of niet, ther´s a limit to your love...

Peace out!

deket
15 juli 2016, 21:07
Satanic, je zou toch moeten weten dat clubs h6n inkomsten niet louter uut entreegeld en wat inkomsten uit sterke drank halen. Zeker na al die onkosten en dan heb ik het niet alleen over gratis eten en drank,maar vooral het energieverbruik.
en sprekende over wasmachines,,,, heb je hem? Niets is wat het lijkt.

Willem2
20 juli 2016, 10:16
En wat doen met de taal van satanic surfer, dit is zelfs met een vertaler niet op te lossen. ;)

Satanic surfer schrijft wel nederlands met een belgisch accent ;). Hij heeft alleen wat last van 'plakzucht'. Oftewel hij plakt hoofd en bijzinnen aan elkaar tot een grote woordenbrei en gooit daar soms een zelf bedacht woord tussen of een duits/engelse of franse term. Conclusie uit zijn laatste berichten: het is overal kloten danwel zeer slecht en daar wordt hij schijtziek van. Een ieder zou dan denken ; hij zal de komende tijd wel minder naar de clubs gaan. Maar het volgende gaat gebeuren ; je zal hem in nog meer clubs tegenkomen, voornamelijk GT ;), en hij zal nog meer daarover schrijven. Daarom denk ik dat er binnenkort weer een vrijkaart op zijn mat zal vallen :biggrin:

pret
20 juli 2016, 10:27
Satanic surfer schrijft wel nederlands met een belgisch accent ;). Hij heeft alleen wat last van 'plakzucht'. Oftewel hij plakt hoofd en bijzinnen aan elkaar tot een grote woordenbrei en gooit daar soms een zelf bedacht woord tussen of een duits/engelse of franse term. Conclusie uit zijn laatste berichten: het is overal kloten danwel zeer slecht en daar wordt hij schijtziek van. Een ieder zou dan denken ; hij zal de komende tijd wel minder naar de clubs gaan. Maar het volgende gaat gebeuren ; je zal hem in nog meer clubs tegenkomen, voornamelijk GT ;), en hij zal nog meer daarover schrijven. Daarom denk ik dat er binnenkort weer een vrijkaart op zijn mat zal vallen :biggrin:

Hij is weliswaar een Belg, maar weet wel net zo veel soms zelfs meer te zeiken als een Nederlander. :biggrin: Inderdaad je hoeft geen paragnost te zijn om te voorspellen dat hij nog meer clubs zal bezoeken.

Picasso 1
20 juli 2016, 15:27
Hij is weliswaar een Belg, maar weet wel net zo veel soms zelfs meer te zeiken als een Nederlander. :biggrin: Inderdaad je hoeft geen paragnost te zijn om te voorspellen dat hij nog meer clubs zal bezoeken.

Desondanks is hij erg onvoorspelbaar vergeleken met pret. :biggrin:

pret
20 juli 2016, 16:07
Desondanks is hij erg onvoorspelbaar vergeleken met pret. :biggrin:

Wat is er mis mee om voorspelbaar te zijn?

Picasso 1
20 juli 2016, 16:30
Wat is er mis mee om voorspelbaar te zijn?

Het ontbreken van groeiende inzichten en leereffecten.

pret
20 juli 2016, 16:32
Het ontbreken van groeiende inzichten en leereffecten.

Lekker belangrijk. :sleep:

satanic surfer
15 maart 2017, 21:20
Groeiende inzichten en leereffecten? Screw that! ss was onlangs op pad met een gemêleerd gezelschap Bekannten van verscheidene nationalitieten doorheen wat cluppies. Vond het wel ns geinig om dat kort en bondig en onsamengezinsteld te comprimeren in een doedelzak.

gezelschapoverzicht:
* mezelve from outta space
* 2 Zweedse heerschappen uit de elektronicasector
* 2 Libanese heerschappen uit de diamantsector
* 2 Israelitische heerschappen uit de electronicasector

vervoersmiddel:
* 2 auto´s die gelukkig niet door Zweden werden bestuurd. ss was chauffeur en heden ten dage zijn nog steeds alle 7 mensen in gezonde toestand enzo.

bezochte clubs:
* Sharks
* Golden Time
* Living Room
* Acapulco Gold
* Acapulco
* Samya

gesproken talen:
* Engels
* Duits
* Frans

aantal sessies:
mezelve: 5
Zweed nr1: 7 Zweed nr2: 12
Libanees nr1: 16 Libanees nr2: 11
Israeliet nr1: 9 Isrealiet nr 2: 15
U merkt, ss was weer ns de braafste van de klas doch het mag aangestipt worden dat géén der sessies van mezelve onder het uur bleef en dat bij de rest des viespeuken ietwat anders was :rolleyes:, los daarvan heb ik me uitermate keurig gedragen dunkt me. We waren 3 dagen onderweg, Sharks op dagje nr1 van 18u tot 01 uur ongeveer. Dagje nr2: GT van 16u tot 21 uur, LR van 21.30u tot 02.30 uur. Dage nr3: Aca Gold van 12u tot 13.30 uur, Acapulco van 14u tot 18.30 uur en Samya van 19.30u tot 02 uur. Dit voor de logistieke gang van zaken uit de dookies te doen.

Club per club dan maar:

Sharks: een groepskaart genomen wat entree spaarde, hoe dat nou net zat weet ´k niet pertinent doch alla. 70-tig naakte mokkels die ons multicultigroepje kwamen aanvallen met vol geweld. ss nam een drankje, keuvelde wat met tietenBrenda en enkele andere Bekannte moppies doch alla, geen van hen herhalings- of boekingsbenodigd. Sessieteller bleef op 1 staan voor ss in Sharks, een Griekse warempel die een vette 8+ scoorde op de logische 10-score. Zweed nr 1 kamerde 1 maal doch zoop voor de rest zich lamlendig. Zweed nr 2 kamerde 2 maal met uitermate geringe succesquote. Libanees nr1 vergreep zich aan 3 Roemeentjes die alledrie om FT´s zeurden, doch de beste man was tevreden met 3 kwartiersessietjes leek me stellig :smile2:. Libanees nr2 kamerde 2 maal met middelmatige mokkels doch alla, het was een lange vlucht denk ik dan maar. Israeliet nr1 hield het bij 1 dame, voornoemde Griekse die ie 2 maal stengelde. Israeliet nr2 liet zich door 3 snollen om de vinger winden doch alla, zo is het leven. Voor de rest vond ss het wel weer geinig in Sharks, doch overmatig kamerdriftig werd ´k niet van het afraffelgesternte dat doorheen Darmstadt waait. Eten ok, sfeer ietwat onbestaande.

Dutje doen enzo nadien.

Golden Time: gelukkig was ss erbij want anders konden enkele van de heren het schudden om binnen te komen leek me stellig. 60-tal dames die ons multicultigroepje monsterden doch behoudens in de kino iedereen relatief met rust lieten leek me stellig. ss nam een drankje, keuvelde wat met bekenden van beide geslachten. 2 sessies voor ss in GT, een Bulgaarse en een Duitse die respectievelijk een 10 en een 9 scoorden op de an sich plausibele 10-score. Zweed nr 1 kamerde 2 maal, 1 maal solala en 1 maal toppie- Zweed nr2 nam eveneens 2 moppies ter verwijlen. Libanees nr1 die een fervente kinoafficionado bleek nam zowaar 5 mokkels te grazen in no time. Libanees 2 hield het iets netter met 3 dames. Israeliet nr1 hield het relatief koosjer met 2 sloeries. Z´n gouwgenoot rijgde er 3 aan z´n sabel. Voor de rest vond ss het wel weer geinig in GT, 2 prima kamers. Eten goed, sfeer relatief relaxed ondanks wachttijden tussen de 10 en 25 minuten. In de kino heb je daar geen last van dixit Libanees nr1 en gelijk had ie. Kortingskaartje van LR gevraagd aan de theke en met de verzamelde meute richting Kaarst gekacheld wat an sich vlotjes ging.

Living Room: 60 minus 25E maakt 35E, dolletjes. 40-tal dames die ons multicultigroepje wel geinig leken te vinden en ss maakte enkele dames wijs dat het niet ongebruikelijk is om vreemden 11 kusjes op de wang te geven ter begroeting, dolletjes allemaal. ss nam een drankje en werd door een dame langdurig geentertaind wat leidde tot de voor ss enige sessie van de avond. Weinig verbazingwekkend een Roemeense die een 9 scoorde op de ann sich niet mis te verstande tientalteller. Zweed nr1 nam 2 ietwat diktietige Roemeentjes te grazen. Zweed nr2 keilde 15 biertjes weg en tussendoor 3 mokkels om niet al te laveloos te worden. Libanees nr1 was nogal uitgepierd na GT doch nadat ie de kino gevonden had nagelde ie er 2 tegen het beeldscherm. Z´n landgenoot hield het deftig en keilde 1 geel briefje richting sla me dooda welka mokka. Israeliet nr1 neukte bijna logischerwijs weer ns 2 moppies en de gekste in LR was Israeliet nr2 die het geilomat vond om 4 sessies af te haspelen, gek zijn doet niet zeer denkt ss dan maar. Eten keurig, pizza lekker, wat biertjes gedaan. Sfeer was ok doch nou niet bijzonder uitgelaten, dat leek me te wijten aan het tegenvallende opkomstgehalte des heren. Voor de rest vond ss het wel weer geinig in LR, 1 prima kamer.

Dutje doen was an sich niet verkeerd.

Acapulco Gold: 20 Euro entree en terechtgekomen in een halve Totentanz.. ss nam een drankje, keuvelde wat met Bekannten van Franschtaligen bloede doch alla. 25-tal mokkels lieten ons multicultigroepje redelijk met rust. Ontbijt minimaal doch alla. ss kamerde hoegenaamd niet wegens algeheel ontbreken van opties. Zweed nr1 ook noppes. Zweed nr2 nam 1 dame te grazen doch dat hield niet over (had ´m gewaarschuwd doch Joanna´s tieten deden hem de das om). Libanees nr1 kinoode 1 maal doch was met de foute donkere dame opgescheept. Libanees nr2 hield z´n kruit droog. Israeliet nr1 eveneens. Israeliet nr2 kamerde 1 maal en dat was best ok. Doch, het algehele ontbreken van sfeer en dames die kietelden qua looks deed ons sneller dan gepland te verkassen richting elsewhere, het andere Aca-filiaal in Velbert. Voor de rest vond ss het wel geinig in AG doch zelden zulk een matige line-up gezien aldaar. 1 van de Franstalige bekenden was aan het pitten in een sofa bij vertrek, no surprise at all.

Acapulco: 40 Euro entree en daar vonden we het toch al snel iets aantrekkelijker, vooral de dames dan :cool:. ss nam een drankje, keuvelde wat met Bekannten van beide geslachten. Een 40-tal mokkels lieten niet enkel ons multicultigroepje doch eigenlijk elk bewegend/ademend object/subject met rust gezien het animeerloze gesternte aldaar. ss kamerde niet in Velbert hoewel dat an sich best mogelijk was doch ik vond het té geinig in de wellness en Daddelzone. Zweed nr1 kamerde 1 maal met een mooie Roemeense tot tevredenheid. Zweed nr2 ramde wegens biergebrek 3 mokkels de gordijnen in. Libanees nr1 knalde 3 cartouches in niemandsland. Libanees nr2 liet zich niet kennen en knalde 3 ladingen sperma in Roemeense tronies. Israeliet nr1 gedroeg zich voorbeeldig en nam met 1 moppie genoegen doch Israeliet nr2 kreeg de geest en neukte het ganse Hanna-Emilyklasje wat hem niet leek tegen te vallen, 4 sessies, de gortigheid voorbij. Voor de rest vond ss het wel geinig in Acapulco, naakte tieten en saunatje hier en speelautomaatje da. Eten solala doch alla, sfeer onbestaande.

Samya : 30 Euro entree gefikst door ss. ss nam een drankje, propte oorstopjes in en werd door een Roemeentje in een wurggreep genomen wat maakte dat ss het logischerwijs bij 1 sessie hield die mag ingeschat worden als 9 op de schaal van Tichter. Een 60-tal mokkels doorheen een beukende barzone overvielen het gezelschap wat leidde tot voor Zweud1: 1 sessie, Zweud 2 elvendutzend biertjes en tengevolge slechts 1 sessie. Libanezen zijn niet zulke zuipers dus beiden 2 sessies net als Israeliet nr1. Onze Velbertneuker lag pampusgeneukt aan de zuurstoffles en kamerde niet. Simpelweg tieten gucken volstond. Eten prima voor een multicultigroepje als het onze, sfeer goed tot zeer goed, sessiekwaliteit van het gros des geboekte dames dixit da Herren niet bijzonder doch alla. 1 dametje kamerde met 4 van de 7 heren, na logo. Voor de rest vond ss het wel geinig in Samya en dankt ie voor de groepskorting.

Samenvattend: leuk expirimenteel gedoe met een aantal Bekannten die elk een maat hadden meegebracht, dolletjes allemaal. Conclusie voor ss: overdaad schaadt en zulke 3-daagsen zijn niet aan me besteedt an sich doch een mens moet wat met die lenteliefdelelies alvorens het te laat is.

Peace out!