Forza...germania
4 augustus 2006, 21:41
Haarkleur/-lengte : Zwart / lang
Lengte dame : 1.50m
Postuur/Cupmaat : slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Tjechië / Duits en Engels
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings : nee
Service: Goed ZK, FO, GV en FT
Voordelen: Sympatieke meid met goede service die de tijd voor je neemt
Nadelen: -
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : € 50
Extra’s bij het bezoek: Geen
2 weken geleden ben ik ook nog met Christina uit Tjechië meegeweest. Ze is redelijk nieuw in Oase en ik had haar de afgelopen weken al regelmatig zien rondhuppelen en ze was blijkbaar erg gewild.
Toen ik zag dat ze even vrij was ben ik maar naast haar gaan zitten op de bank, alwaar een leuke conversatie ontstond.
Daarna tot actie overgegaan en haar meegenomen naar de kamer. Tongzoenen was al meteen met volle overgave. Daarna stevige orale verwennerij, erg nat en diep. Neuken ook weer in diverse posities en een smaltalk na afloop. Zeker voor herhaling vatbaar deze brunette. Ze wil dit werk maar voor relatief korte tijd doen en daarna terug naar haar vaderland.
Lengte dame : 1.50m
Postuur/Cupmaat : slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Tjechië / Duits en Engels
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings : nee
Service: Goed ZK, FO, GV en FT
Voordelen: Sympatieke meid met goede service die de tijd voor je neemt
Nadelen: -
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : € 50
Extra’s bij het bezoek: Geen
2 weken geleden ben ik ook nog met Christina uit Tjechië meegeweest. Ze is redelijk nieuw in Oase en ik had haar de afgelopen weken al regelmatig zien rondhuppelen en ze was blijkbaar erg gewild.
Toen ik zag dat ze even vrij was ben ik maar naast haar gaan zitten op de bank, alwaar een leuke conversatie ontstond.
Daarna tot actie overgegaan en haar meegenomen naar de kamer. Tongzoenen was al meteen met volle overgave. Daarna stevige orale verwennerij, erg nat en diep. Neuken ook weer in diverse posities en een smaltalk na afloop. Zeker voor herhaling vatbaar deze brunette. Ze wil dit werk maar voor relatief korte tijd doen en daarna terug naar haar vaderland.