PDA

Volledige versie bekijken : Besparingen duwen Portugese vrouwen in de prostitutie

Costana
22 oktober 2011, 09:07
Worden onze roemeentjes straks weggepest door Portugese vrouwen ?

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1337602/2011/10/21/Besparingen-duwen-Portugese-vrouwen-in-de-prostitutie.dhtml

Portugees is overigens een nationaliteit die ik nog niet ben tegengekomen in de clubs. Iemand ervaringen ?

Alabama
22 oktober 2011, 09:23
Een keer een dame die beweerde uit Portugal te komen, maar dit bleek achteraf een Albanese te zijn. Verder is de leeftijdsgroep van 30 - 40 doorgaans niet de groep waarmee ik op de kamer beland.

Costana
22 oktober 2011, 09:33
enkel nog maar uitstekende sessie's met +30 gehad :)

Alabama
22 oktober 2011, 11:14
enkel nog maar uitstekende sessie's met +30 gehad :)

In saunaclubs heb ik er weinig tot (volgens mij) geen ervaring mee. :)

BefBeer
23 oktober 2011, 13:02
Meestal zijn ze flink ouder dan ze zeggen.....
Dus ik denk dat je er verder bijgezeten hebt dan je weet!

BefBeer

sofaking
23 oktober 2011, 13:40
Worden onze roemeentjes straks weggepest door Portugese vrouwen ?

Volgens het gekwoote artikel lijkt dat onwaarschijnlijk.

In Portugal hebben onervaren prostituees vooral angst in de handen van Oost-Europese bendes te vallen. Die zijn berucht voor het geweld waarmee ze vrouwen volgzaam maken en concurrenten uitschakelen.

Picasso 1
23 oktober 2011, 14:40
En dat verklaart in belangrijke mate volgens mij, sofaking, waarom we bijna overal steeds meer alleen maar roemeense/bulgaarse dames zien. Een tijd geleden was ik bij een mooie Nederlandse meid (één van de schaarse) bij de Wallen. Op mijn vraag waarom ze alleen overdag werkte was haar antwoord dat ze de omgeving te beangstigend vond om 's avonds te vertrekken, zo kon ze nu opgaan in de massa mensen overdag.
Die criminele oostblokrotzooi in de prostitutie zadelt ons niet alleen maar op met gedwongen dames maar verdrijft tegelijkertijd ook dames die zelfstandig zijn.