PDA

Volledige versie bekijken : 30+ dames

remmersr
22 oktober 2011, 11:34
In welke sauna vindt ik de meeste/beste keuze van 30+ dames.

Alabama
22 oktober 2011, 11:36
30 + qua kg? Overal wel... Of qua IQ? Dan zijn er ook wel meerdere plekken waar je die dames aan kunt treffen...

Badslippers
22 oktober 2011, 12:07

Ik denk in bijna alle Party-Treffs. Maar aangezien je expliciet sauna noemt zal dat niet je voorkeur hebben. In "Acapullo" zijn best wel wat MILFJES te vinden. Maar in "Golden Time" lopen ook heel wat 30+ vrouwen rond.

bad pritt
22 oktober 2011, 14:41

Van de klubs die ik ken zou ik zeggen..Acapulco en de Freude.
(De beste Milf uit Acapulco,...Juliette..schijnt nu in PSR te werken, trouwens.)

Big30
22 oktober 2011, 14:55
relatief veel dames 30+ vind je in geen enkele club denk ik. misschien zoals BS zegt in GT nog wel het meest, simpel omdat daar ook de vaak de meeste dames werken, maar zullen er niet meer dan 5 zijn lijkt me. als het gaat om de bekende clubs net achter Venlo zal het bij 2-4 wel ophouden. ken geen club voor de echte MILF liefhebber.

Bernds is bv. wel een club waar je meer dames eind 20/begin 30 dan begin 20 zult vinden, voor de meeste clubs is dat toch vaak net andersom.

jacky pakutra
22 oktober 2011, 14:57
relatief veel dames 30+ vind je in geen enkele club denk ik. misschien zoals BS zegt in GT nog wel het meest, simpel omdat daar ook de vaak de meeste dames werken, maar zullen er niet meer dan 5 zijn lijkt me. als het gaat om de bekende clubs net achter Venlo zal het bij 2-4 wel ophouden. ken geen club voor de echte MILF liefhebber.

neem er gewoon twee van 18 dan is het opgelost :smile2:

bad pritt
22 oktober 2011, 15:16
Fkk Van Goch heeft ook wel wat milfjes rondlopen 5 plus.
Freude heeft er zeker minimaal 10 iedere dag.
Acapulco, rond de 5 stuks.

MiniME
23 oktober 2011, 11:51
In Freude is het idd goed verdeelt tussen de heerlijke (Oost Europese) teenies/twenties en de (veelal Duitse) MILFs. Voor de liefhebbers: good-old Mel (bekend van oa GT) is weer terug. nu in Freude, 8 jaar niet meer gezien, en toen al een MILF, dus...........

Picasso 1
23 oktober 2011, 16:21
PSR, Freude en Bernds. In mindere mate GT en YY. In andere clubs sporadisch.

timjava
24 oktober 2011, 18:41
PSR, Freude en Bernds. In mindere mate GT en YY. In andere clubs sporadisch.

In World loopt een 50+ dame rond. Met schaamlippen tot aan haar knieën. Veel succes:rolleyes:

fritsdevis2
8 september 2017, 13:32
xanten heeft veel 30+

Admin
10 september 2017, 15:59
xanten heeft veel 30+

Niet volgens de aanwezigheidslijst

toyota
11 september 2017, 13:28
De leeftijden van de dames op de site van Xanten kloppen ook niet.
Ze zijn allemaal enkele jaren ouder.

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

John mc Snek
11 september 2017, 13:53
Niet volgens de aanwezigheidslijst

Als je de info (op de sites) van de clubs moet geloven heeft Oceans 200 dames en Magnum
En Phg elke dag 100 stuks [emoji51]

Oceans ook een shuttle waarvan de chauffeur er toevallig net vandaag niet is ...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

toyota
11 september 2017, 14:35
Dat is pure marketingstrategie. Op veel websites van saunaclubs wordt het allemaal wat mooier voorgespiegeld dan het in werkelijkheid is.
Foto,s van de club worden meestal ook tactisch geschoten zodat het allemaal net iets mooier, groter lijkt.
Ik heb er niet zoveel problemen mee, maar het is wel de realiteit.

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.