Volledige versie bekijken : Julia / Guilia (Roemeens)
MichelJ
23 oktober 2011, 13:43
Naam : Julia/Guilia
Nationaliteit / Taal : Roemeens / Engels, Duits
Leeftijd : 19
Haarkleur / Lengte : Zwart / Lang
Lengte : 1.66 m
Postuur / Cupmaat : Slank / stevige B-cup
Tattoo / Piercing: Ja / weet ik niet meer
Service : PZC, NMC, TZ, vingeren
Voordeel: 100% MJ-meisje, giechelbekje zoals Sabrina GT
Nadeel: 300 km rijden
Prijs: € 50 per 30 min
MichelJ
29 juli 2012, 14:12
Gisteren met dit gypsy-meisje, na bijna een jaar, weer eens op herhaling geweest. Al vrij snel na binnenkomst had ze me gezien en kwam naar me toe. Met een onschuldige blik keek ze me aan en zei: "You don't know me anymore?". Ik zei dat ik haar natuurlijk nog wel herkende, maar moest diep in m'n geheugen graven naar haar naam. "Julia!", gokte ik en ze vloog me om de nek. Even met haar bijgekletst en zoals Julia is kwam ze vrij snel met de vraag of we naar de kamer gingen. Ik gaf haar aan dat ik net binnen was en nog geen plannen had. "Ok! I come back in 10 minutes" en weg was ze. De dag ervoor had ik in Samya 4x geschoten en maar 2 uurtjes geslapen, ik stond totaal niet op scherp.
Gedurende de dag kwam ze regelmatig naar me toe, natuurlijk om 50€ te verdienen, maar telkens ving ze bot. Ze is een jagertje van het eerste soort, maar dan wel op een goede manier. Als je haar duidelijk maakt niet te willen kameren valt ze je niet meer lastig, denkt ze dat er wél iets te verdienen is dan komt ze regelmatig, op een leuke manier, naar je toe. Het zal ergens halverwege de avond geweest zijn dat mijn geiligheid terugkeerde. Ik stond achter in de bar, terwijl ze voorbij kwam rennen. Ik vroeg haar nog waar ze met zoveel haast heen ging, maar voordat ik me zin afhad was ze de hoek al om. Twee tellen later voel ik dat iemand me arm vast pak en me mee wilde trekken. Nog net kon ik een drankje van Costana aanpakken om vervolgens "meegesleurd" te worden naar beneden. Met haar een prima half uurtje gehad, TZ en PCZ was uitstekend en ze heb ook nog een heerlijk befbaar hamburgerkutje. Ondanks ik de laatste tijd minder op magere Roemeense sprinkhanen val heb ik me wederom erg goed met haar vermaakt.
ps. Overigens luistert ze ook goed naar de naam Juliana.