PDA

Volledige versie bekijken : Liana (Angelica/Anna, ex-YY/PHG, Litouwen)

Willem2
4 augustus 2006, 22:12
Naam : Angelika

Haarkleur/-lengte : Blond middellang haar

Lengte dame : 1.73m

Postuur/Cupmaat : Slank,Normaal B/C- Cup

Nationaliteit/Taal : Litouwse, Duits
Leeftijd : 28 jaar

Tatoeages/Piercings : geen

Service : Goede service. Goed neuken ,PZC, FT, beffen, massage

Bijzonderheden : Dame heeft een hele mooie uitstraling.

manfredi06
5 oktober 2006, 19:09
ook ik heb deze kamer mee naar de kamer genomen. Het uiterlijk van deze dame is super. Mooi zonnebank bruin en een lekker wulps lichaam met zeer mooie borsten (C cup en echt). De sex was goed. ze wist precies wat een man lekker vind.
m.a.w. gewoon een mooie ferrari om een 1/2 uurtje te amuseren en het liefst met een tl lampje zodat je alles goed kunt zien

Johnny99
5 december 2006, 20:21
Afgelopen zondag was zij nog in YY.

Hollandmale
4 mei 2007, 02:27
Na enkele weekjes afwezigheid is Angelika weer terug :smile2:.

manfredi06
6 mei 2007, 18:42
waa is Angelika momenteel ( begin mei 2007) te vinden. Een van de mooiste vrouwen in 2006 gehad en wil haar ook graag in 2007 in mijn top 50 zetten

Johnny99
7 mei 2007, 20:53
Afgelopen woensdag was ze in YY.

naughtyboy
10 mei 2007, 10:34
Wie weet wanneer deze dame in yy is? Hoor telkens dat ze weer terug is maar schijnbaar elke keer dat ik op bezoek ga in yy. is zij er niet, of is ze net die dag weer vertrokken. Mischien is er een ijsbeer die weet wanneer ze wel en niet komt werken, of die weet of ze elders nog ergens werkt?:confused:

Hollandmale
20 mei 2007, 01:37
Dame schijnt komende tijd niet meer ten tonele van yy te verschijnen......precies 1 week weggeweest, was gisteren (zondag) alweer terug, met haar zuster :smile2:.

Binky007
20 mei 2007, 08:40
.....precies 1 week weggeweest, was gisteren (zondag) alweer terug, met haar zuster :smile2:.

En alleen iets te laat aangewezen gisteren HM :angryfire

Alleen weet ik nu wel wie ze is :lostit:

Maar volgende week kom ik niet :fuck:

Dus hoop ik dat ze de week daarna er ook is

Binky

sjaakie
23 mei 2007, 17:53
Heb vandaag mogen genieten van dit mooie lichaam met een positive en sexy uitstraling. Ze vertelde me dat ze donderdagavond weer naar huis terug gaat.

Hollandmale
26 mei 2007, 08:57
Ze vertelde me dat ze donderdagavond weer naar huis terug gaat......, maar gisteravond was Angelika in elk geval aanwezig :cool:.

manfredi06
27 mei 2007, 18:11
En ook ik heb afgelopen woensdag van haar mogen genieten. Wat mij betreft een toppertje. Alleen al om naar te kijken .Deze dame is een Profee en doet het hoofdzakelijk voor het geld, maar speelt het toneelstukje zeer professioneel en ik was gelukkig.

naughtyboy
30 mei 2007, 09:27
Was gisteren in yy, maar weer geen Angelika te bekennen. Wie weet wanneer ze weer in yy zal zijn. Ben haar de afgelopen 3 keer niet tegengekomen terwijl andere ijsberen dat geluk schijnbaar wel hebben. Heb me in November prima vermaakt met deze mooie dame en tja na GT en PHG ben ik ook nu weer vaker in yy te vinden.:fuck:

Rob10
12 juni 2007, 21:23
En ze was er weer vandaag:D

Hollandmale
1 september 2007, 15:46
Angelika is weer terug => Vrijdag 31/08 gespot in YY :smile2:.

naughtyboy
13 september 2007, 14:54
heeft nog iemand haar gespot of eventueel haar vriendin wicka? :roll: :roll: Al weer een poosje niet meer gezien in yy. Of ze was bezet dat kan ook.

Tiga
13 september 2007, 17:48
Schijnt onregelmatig aanwezig te zijn, door de week, sowieso niet in het weekend.

naughtyboy
14 september 2007, 15:45
Ok dat ze zeer onregelmatig verschijnt bij yy wist ik al, maar weet je wel of zij of wicka wel nog bij yy verschijnen? Of misschien elders? In het verleden stond ook wel eens op het forum dat ze elders gesignaleerd waren. Meen me te herrinneren in phg.:roll:

Hollandmale
30 oktober 2007, 07:50
Zondag 28/10/07 was Angelika in YY :smile2:.

naughtyboy
30 oktober 2007, 08:57
Ok bedankt voor je info, ga dan weer snel naar yy, ben daar namelijk al in tijden niet meer geweest. Heb je trouwens enig idee hoe lang ze daar zou blijven? Op de een of andere manier blijft zij voor mij toch iets heel speciaals, ondanks alle toppertjes in Gt en Phg. Maaar zoals ik al eerder op het forum schreef dat is voor ieder zijn eigen ding.:roll:

RAUL7
8 januari 2008, 10:00
Heeft er iemand Angelika nog eens gezien, de laatste keer dat ik haar zag (september) zei ze tegen mij dat ze iedere zaterdag aanwezig ging zijn, ben verschillende keren sindsdien op zaterdag geweest maar heb haar nooit meer teruggezien! :)

Johnny99
8 januari 2008, 19:12
Haar aanwezigheid in YY was altijd sterk wisseld en onverwacht.

Heb haar de laatste tijd (november december) niet meer gezien.

Wel jammer ....

Tiga
8 januari 2008, 20:29
Is met vakantie, laatste keer begin december gezien op een zondag. Zal tweede helft januari wel weer opduiken.

naughtyboy
11 januari 2008, 11:01
Tja had eigenlijk ook wel verwacht dat ze er wel weer zou zijn deze week. Laatste keer medio December zei ze dat ze inderdaad naar huis ging voor de feestdagen en daarna wel weer begin Januari zou terugkomen. Wellicht dat zij en wicka een dezer dagen er wel weer zullen zijn.

RAUL7
12 januari 2008, 10:11
ok, bedankt voor de info, denk dat ik vandaag eens een kijkske ga nemen! :wink:

naughtyboy
16 januari 2008, 13:06
Heeft iemand haar al gespot of zijn de dames Angelika en wicka nog steeds op vakantie?

RAUL7
16 januari 2008, 15:31
ik wou zaterdag naar Yinyang gaan maar ben er uiteindelijk niet geraakt, maar volgens een andere ijsbeer die er wel was, was ze zaterdag niet aanwezig, het zal weer moeilijk gaan worden om haar nog eens tegen te komen!:wink:

naughtyboy
17 januari 2008, 20:26
Dus dat wordt weer ff wachten totdat zij en Wicka weer ergens opduiken.:hammer:

RAUL7
3 februari 2008, 08:18
Na een tijdje afwezig te zijn geweest was Angelika gisteren weer terug!:wink:

christiano
13 februari 2008, 13:14
Angelica zou ergens anders werken? wie weet waar?

naughtyboy
13 februari 2008, 14:54
Weet het ook niet. Ze vertelde me dat ze inderdaad vorige week zaterdag in yy was en dat ze verder nog aan het rondkijken was om misschien elders eens te gaan werken, maar waar??? thats the question misschien dat ze ondertussen al ergens anders gespot is, dan hoor ik dat ook graag.Blijft toch een van m'n favorieten!!!:rofl:

Willem2
13 februari 2008, 15:12
Misschien duikt ze wel eventjes op in Villa Vertigo ................... dat zal mij niets verbazen ;)

naughtyboy
13 februari 2008, 19:29
Dat denk ik van niet. Ik had haar VV al getipt maar daar wilde ze niks van weten. Maar ga ervan uit dat jij haar vast wel ergens tegen het lijf gaat lopen aangezien jij nogal op verschillende plaatsen opduikt.:cool:

Flipper
13 februari 2008, 20:10
Willem,

Geef dr maar de PHG tip. Dan kan ik dr weer eens goed onderhanden nemen.

:teuflisch

:D

christiano
20 februari 2008, 21:13
Angelica was een heerlijke dame. Ik heb uitstekende ervaringen met haar gehad. Wie weet waar ze nu werkt? (als ze nog werkt)..

naughtyboy
4 maart 2008, 21:36
Heeft iemand nog wat van haar gehoord of gezien?:plapper:

naughtyboy
9 mei 2008, 08:19
Ik heb onlangs bericht van deze dame gehad dat zij sinds kort samen met haar zus Wicka een eigen privehuis runt; voor de liefhebbers heb ik hier het adres en telefoonnummer. Ludwigstr. 19, 44627 Wanne-eickel (Herne), tel: 0151-51048401.
Verder hebben ze nog geen eigen internetsite maar wel kun je al foto's bekijken op www.erobella.de en als je dan intoetst Herne zie je meteen een aantal dames en foto's en dan moet je verder kijken naar "zwei geile schwestern" en onder "Wicka" of onder "Liana" ze noemt ze zich nu...
Nou bij deze ben ik mijn belofte weer nagekomen. Grtz.:wink:

Geile Schwestern (http://www.erobella.de/content/0/6090/)

RAUL7
9 mei 2008, 14:15
Weet je ook wat het kost als je hier bijvoorbeeld een uur met Angelica wilt doorbrengen?
Moet je dan eerst een afspraak maken met haar, of kun je hier gewoon naartoe gaan wanneer je wil? :wink:

RAUL7
30 augustus 2009, 09:39
De dames zijn terug actief :freu:!

http://www.erobella.de/content/0/6090/index.html