PDA

Volledige versie bekijken : De mening van MM over PT's en Pauschalclubs



MiniME
24 oktober 2011, 16:15
----------

MiniME
24 oktober 2011, 16:20
Toch moet het er nu maar eens van komen. Mijn eerste partytreff ervaring. Ik heb een tijd in Berlijn gewoond waar ik wel eens naar een pauschalclub ging, maar toch is dat de triestheid zelve, treurige meiden die afwerken en ook niet in zijn voor een praatje. Nu lees ik veel positieve berichten over Xanten. Publieke sex lijkt me ook wel opwindend... Voor dat ik de treinreis vanuit Arnhem ga wagen woensdag toch nog een aantal vragen:

- Hoe is de sfeer, ik ben zelf erg sociaal en vind ook respect naar de meiden toe erg belangrijk, zijn ze in voor een praatje/lolletje?
- Hoe zijn de dames ? Verwacht geen fotomodellen maar het is wel belangrijk dat ze er normaal uitzien en schoon zijn.
- En natuurlijk de sex, is een trio bijvoorbeeld mogelijk?

Hoop wat antwoorden te krijgen en dan pak ik waarschijnlijk woensdagmorgen de trein !

Pauschal clubs zijn meestal erg droevig ja..........vrees dat een PT je niet veel blijer gaat maken, maar goed.........

De vraag is even wat je zoekt: als je publieke sex wilt met mooie vrouwen, kun je ook naar Freude (Bochum), Oase, Bernds, PSR of andere FKK/Saunaclubs gaan, alleen betaal je daar dan per kamersessie, maar de sex is in dit soort clubs vaak zeer goed (TZ, PZC en NMC normaliter standaard, en vaak ook FT, MMT, etc voor meerprijs beschikbaar) en met (zeer) mooie vrouwen/meisjes, en in genoemde clubs is het ook vrij normaal dat minimaal het voorspel zich in de openbare ruimte plaats vindt.

Als je persé 1 bedrag wilt betalen en daar dan de hele tijd sex voor wilt hebben, zijn er een aantal opties:

Pauschal clubs: zelfde idee als de FKK/Saunaclubs, maar meestal met dames van minder kaliber (qua looks en service), voor de veelneukers misschien aardig, maar wordt toch gezien als "de onderkant" van de markt, maar er zijn positieve uitzonderingen en je kunt geluk hebben, je hebt zelf echter al mindere ervaringen zoals je schreef
Partytreffs: hier valt oa Xanten onder, hier veel (openbare) groepssex, maar de dames zijn qua optiek en service meestal van een nog lager nivo (TZ en FT/MMT zelden, PZC meestal wel, veel 40+ in leeftijd en 60+ in kilo's); de kans om door de dame(s) afgewerkt te worden is verder groot (hoe sneller ze klaar met je zijn hoe beter is vaak het motto, daarom zullen ze zelf ook bijna altijd een trio/kwartet/etc voorstellen, maar echt opgewonden wordt je er niet van als je door 2/3//.... totaal ongeďnteresseerde meiden wordt afgewerkt); Zowel Xanten als Dorsten raad ik daarom niet aan (in beide ben ik meedere keren geweest, maar de erotiek was er ver te zoeken, gezellig was het er wel), maar positieve uitzondering zou Partytreff Mettmann kunnen zijn (daar is iig het service nivo van de dames op orde) en mogelijk zelfs PT Emmerich als we de verhalen mogen geloven, dat is bij Arnhem vlak over de grens!
Losse party events: in mijn ogen is dit het beste alternatief in dit "segment", zowel prive als publiek georganiseerd, vaak met 3-6 dames van FKK/Saunaclub nivo (optisch) en qua service vaak nog veel verdergaand! TZ, PZC en FT/MMT is normaal, en zoals gezegd hebben we het hier vaak over jonge, slanke meisjes, die echt van wanten weten! Voorbeeld zijn de parties van Saskia Farell maar er zijn er vele (google ook maar eens op namen als Sexy Susi, Gundula, Salma de Nora, etc, etc)



Laat ons weten waar je heen geweest bent en je ervaringen.

Julien_007
24 oktober 2011, 16:20
Dankje MiniMe, waardevolle info ! Ik vind gezelligheid wel belangrijk, en wat dat afwerken betreft, dat zou inderdaad jammer kunnen zijn, een GFE verwacht ik ook niet te vinden hoor.... FKK ben ik 1 keer geweest, in Frankfurt, maar na de nodige biertjes wel 500 euro lichter aan het eind van de avond... Dan is een PT toch wat minder aan de prijs.... ga het toch maar proberen woensdag, een verslag volgt hier dan op de site !

Julien_007
24 oktober 2011, 16:21
met 500 euro lichter aan het einde van de avond bedoel ik natuurlijk dat de portemonnee wat losser hangt na een paar biertjes en dat je je laat verleiden tot allerlei extra's...

Big30
24 oktober 2011, 16:22
n.b. opmerkingen van MM verplaatst uit PTX algemeen topic. Daar horen PTX ervaringen thuis en geen algemene PT beschouwingen!

jacky pakutra
24 oktober 2011, 16:40
denk dat het een sponsorende PT was:smile2:

draadje kan nu wel geheel weg aangezien MM zijn post ook geveegd lijkt te hebben...

Picasso 1
24 oktober 2011, 16:44
.....

Picasso 1
24 oktober 2011, 16:53
denk dat het een sponsorende PT was:smile2:

draadje kan nu wel geheel weg aangezien MM zijn post ook geveegd lijkt te hebben...

Ik heb die van mij ook geveegd. Bij welke club mag ik nu gratis binnen? :biggrin:

MiniME
24 oktober 2011, 16:55
Ik heb die van mij ook geveegd. Bij welke club mag ik nu gratis binnen? :biggrin:.

ik die van mij ook, maar 1 of andere mod heeft het weer geherplaatst.............het ging en gaat over PT Xanten, en was antwoord op de gestelde vraag, hetgeen door de vragensteller ook als "waardevolle info" werd gekenmerkt, maar goed............kom maar op met die vrijkaarten! :biggrin:

wooley
24 oktober 2011, 16:57
Valt volgens mij wel mee het prijsverschil. Zie onderstaand voorbeeld:
Partytreff op een zaterdag met 3 maal relatief korte sex (3 maal 5-15 minuten): 120 euro
Saunaclub met drietal sessies (3 maal 30 minuten): 200 euro

Voor een verschil van 80 euro krijg je meer waar voor je geld uit een grotere keuze aan dames. Als je twee keer van bil gaan voldoende vindt dan is de prijs zelfs bijna gelijk.

Ik ga voor 100 euro naar de FT party bij Xanten mooie babes PZC en FT
Op een middagje krijg ik zo'n 5x een lekkere FT soms met meerde meiden tegelijk!
Als ik dat zou doen in een saunaclub ben ik minstens 5*(50+(25 extra voor FT)) =375 euro kwijt !! (geen trio oid) 275 euro is nogal groot verschil.
vandaar dat wooley zelden nog in een saunaclub komt.
Tuurlijk is er wel groot verschil in kwaliteit partytreffs en PC's....
Maar als ik het vergelijk met Xanten is dat het voordeligst en de dames zijn superlekker voor ieder wat wils....