Volledige versie bekijken : Eenvoudige identificatie mede ijsbeer
Dolfie
25 oktober 2011, 21:57
Er zijn hier regelmatig vragen hoe mede YBF leden in de clubs te herkennen.
Inderdaad lees je regelmatig in recensies dat leden een hele dag in de club vertoeven en spijtig genoeg mekaar niet gesproken hebben.
Dit euvel zou eenvoudig kunnen opgelost worden door bijvoorbeeld een discreet armbandje te dragen zodat we YBF leden kunnen herkennen.
Dit zou mijn inziens kunnen bijdragen tot meer animo:biggrin:
Dit armbandje of iets anders zou via YBF kunnen verdeeld worden aan de geinteresseerden.
Is maar een ideetje;)
Dus dont shoot the deputy!
Grtz,Dolfie
bosbeer
25 oktober 2011, 22:04
Goed idee, Dolfie. En als een armbandje misschien niet goed te zien is door de mouwen van het berenvel zou een enkelbandje misschien ook een idee zijn.
jacky pakutra
25 oktober 2011, 22:09
ook handig voor beren die gewoon niet aangesproken willen worden, met de vraag of ze eventueel ook van YBF zijn, die doen dan gewoon geen bandje om:smile2:
enkelbandje doe ik liever niet om ben blij dat ik er weer vanaf ben
desnoods doe je een naambordje op dan hoef je ook niet meer te vragen wie wie is, nog handiger!
vrije jongen
25 oktober 2011, 22:13
Of je geeft in je posts gewoon goed aan wat je zoal drinkt en wat voor telefoob/tablet je gebruikt. Zo heb ik vrijdag ook MichelJ herkend:tongue:
Eigenlijk zou het forum iedereen die 200 posts haalt een badjas met naam achterop moeten schenken!
jacky pakutra
25 oktober 2011, 22:17
Eigenlijk zou het forum iedereen die 200 posts haalt een badjas met naam achterop moeten schenken!
voor veel beren alleen lastig om die badjas dan steeds mee naar huis te nemen, ik denk dat de vrouw van Bosbeer raar opkijkt als er een badjas met "Bosbeer" achterop in de wasmand ligt:smile2: (ik weet niet of Bosbeer een vrouw heeft, tis maar een voorbeeld ;) )
Badslippers
25 oktober 2011, 22:33
Goeie tip van vrije jongen! Dit forum wordt gesponsord dus mogen wij ook weleens gesponsord worden.
200 berichten = badslippers met logo
400 berichten = badhanddoek met naam
600 berichten = de enige echte ijsberenmuts
800 berichten = een witte badjas
1000 berichten = de gouden badjas met logo, naam en aantal geneukte vrouwen.
sofaking
25 oktober 2011, 22:40
Ik zie hier spoedig een "shop" sectie op de website komen met ijbf badjassen, ijbf bekers, ijbf t-shirts, ijbf reukwater, ijbf winterbanden, ijbf for dummies, enz... enz...
Big30
25 oktober 2011, 22:47
Goeie tip van vrije jongen! Dit forum wordt gesponsord dus mogen wij ook weleens gesponsord worden.
Goed en constructief voorstel. Misschien nog wat meer input? Polsbandjes zullen we bestellen. Ik dacht zelf hieraan:
1925
Maar het bekende livestrong bandje (Mart draagt hem en mag ik dat zeggen is een fan ja dat mag ik zeggen).
Beren mutsen hebben we op de meet & greet uitgedeeld maar werden door de dames allemaal voor onze neuzen meegenomen, het is ze gegund.
Het woord gesponsord is correct maar staat gewoon niet, dat wou ik ook ff kwijt:
Het werkwoord sponsoren ('financieel steunen') staat in de naslagwerken met twee keer een o: sponsoren - jij/hij sponsort - sponsorde - gesponsord. De tweede o in dit werkwoord is in het Nederlands zo zwak dat we die bijna niet horen: het is meer een uh-klank dan een oh-klank. Dat verklaart waarom de (foutieve) schrijfwijze sponseren - sponserde - gesponserd nogal eens voorkomt.
Hmmm bericht van SK ja dat opent weer totaal nieuwe werelden, een IJBF giftshop. Denk dat we met winterbanden (profiel < 4mm) en milieu stickers zullen beginnen.
Jansen
25 oktober 2011, 22:50
Dan ben ik weer de lul met 5000 berichten en 300 verschillende vrouwen, goudenbadjas,met al deze namen erop lijkt me wel gaaf.
jacky pakutra
25 oktober 2011, 22:50
wat een demotiverende maatregel voor de schrijvende beren waar dit forum op draait...:smile2:
zo creëer je een forum met beren bij die er elke dag 50 onzinnige oneliners uitgooien om binnen drie weken aan de 1000 te geraken...alles voor de gouden badjas:smile2:
rob45
25 oktober 2011, 22:53
Wat denk je van ybf keurmeesters in passende ybf overal ala rob geus die alle clubs en dames komen keuren,uiteraard zal je eerst een opleiding moeten volgen en voldoende ervaring moeten hebben,laten we zeggen minstens 10 jaar sauna en partytref enz. Bezoek.voordeel is iedereen herkent je meteen aan het ybf keurlogo op je outfit.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Big30
25 oktober 2011, 22:57
Wat denk je van ybf keurmeesters in passende ybf overal ala rob geus die alle clubs en dames komen keuren,uiteraard zal je eerst een opleiding moeten volgen en voldoende ervaring moeten hebben,laten we zeggen minstens 10 jaar sauna en partytref enz
Wederom een geniaal idee! Beren krijgen het IJBF keurmerk (jas, muts ofzo) en Clubs kunnen na beoordeling van de IJBF keurmeesters het IJBF keurmerk verkijgen.
Uiteraard werken we net als Michelin (heeft de beste winterbanden trouwens) met 1 t.m. 5 sterren. Je kunt een ster winnen maar er ook 1 verliezen. Ik zeg DOEN!
vrije jongen
25 oktober 2011, 23:17
Lijkt me ook een mooie prijs voor de jury van elke maand. Die krijgen de 'beoordelings-overal' voor een maand, waardoor ze overal en altijd goede service krijgen:biggrin:
Big30
26 oktober 2011, 00:49
De "tester" moet net als bij Michelin een onbekende inspector zijn, das leuker! Krijg je die Fawlty Towers "hotel inspector" toestanden.
http://video.google.com/videoplay?docid=4989665654936489054
Ricardo Banana
26 oktober 2011, 07:48
Ik heb al een handdoek met gouden letters en mascotte in Xanten hangen. Mijn handdoek wassen ze daar ook uit.
Der lickmeister heeft al een VIP jas met gouden letters en handdoek, dus die heeft er geen meer nodig.
wooley
26 oktober 2011, 16:28
Ik heb al eerder geopperd dat het een goed idee is om een herkenbaar iets te hebben als YBF member....
misschien een polsbandje met je forum-naam?
MichelJ
26 oktober 2011, 16:37
Als je vaak genoeg gaat leer je iedereen vanzelf kennen :), is geen polsbandje voor nodig.
Big30
26 oktober 2011, 16:41
Even een serieuze reactie!
Het handigste om als je nog niet zo veel beren kent of misschien helemaal geen en toch wat beren wilt leren kennen is MP te checken en dan wanneer ergens veel beren komen (feestje, verjaardag anyway) via IM wat bekende beren aan te spreken en dan een afspraak in de club maken.
Vaak gaat het ook vanzelf je spreekt wat beren aan en soms komt het gesprek op IJBF en dan loopt het vanzelf wel.
Om als beren herkenbaar in een club rond te lopen lijkt me zelf niet zo'n goed idee. Is geen geheim denk ik dat sommige beren IJBF lid zijn maar denk dat je dat niet te herkenbaar uit moet dragen. Tuurlijk in veel clubs weten de dames echt wel wie Forumberen zijn zeker als je er bijna wekelijks komt.
Het leuke van een club bezoeken is voor velen ook het feit dat je met bekende beren wat kunt lullen/socializen, hoewel er ook beren zijn die in een club het liefst solitair blijven. Vrijheid blijheid wat mij betreft.
Soms is het ook wel heel evident wie beren zijn zoals op het 5j IJBF feest als je achter de taart zit of zelfs een kwis gaat houden.
Het moet allemaal ook niet te "gedwongen" gaan. Niet altijd maar zie je in een club veel beren gezellig bij elkaar staan/zitten die wat zitten te ouwehoeren grote kans dat er minimaal 1 IJsbeer bij is.
Stiffmaster
26 oktober 2011, 21:05
Of je geeft in je posts gewoon goed aan wat je zoal drinkt en wat voor telefoob/tablet je gebruikt. Zo heb ik vrijdag ook MichelJ herkend:tongue:
Stiffie heeft al meer dan een jaar zo`n badjas met naam, nu hangt hij als herinnering in mijn badkamer :trust_me[1]: :oha:
der lickmeister
26 oktober 2011, 23:54
Ik heb al een handdoek met gouden letters en mascotte in Xanten hangen. Mijn handdoek wassen ze daar ook uit.
Der lickmeister heeft al een VIP jas met gouden letters en handdoek, dus die heeft er geen meer nodig.het is wel een heel geneuk om zo,n exclusieve badjas cadeau te krijgen, ik
Ga nog voor extra handdoeken ze kunnen er tegenwoordig niet zo snel gewassen worden,muts heb ik niet echter wel weer t-shirts en een pet