PDA

Volledige versie bekijken : Party in World

MiniME
24 oktober 2011, 15:26
https://www.ijsberenforum.com/img/world/halloween-fkk-world-quadrat-popup.jpg (http://www.fkk-world.de)

Zoals zaterdag de Halloween party in World. Je kan dan beter op vrijdag naar Oase.

Vrijdag vind ik zelf normaal de beste dag voor Oase (weinig ijsberen, veel vrouwen en goede sfeer), maar als er zaterdag een party is in World, kan ik deze keer beter op VRIJDAG naar World ("the day before" is vaak veel leuker, omdat veel vrouwen er dan al zijn, en op de party zelf is het vaak voor mij veel te vol) en dan dag later naar Oase :cool:

Picasso 1
24 oktober 2011, 15:41
Vrijdag vind ik zelf normaal de beste dag voor Oase (weinig ijsberen, veel vrouwen en goede sfeer), maar als er zaterdag een party is in World, kan ik deze keer beter op VRIJDAG naar World ("the day before" is vaak veel leuker, omdat veel vrouwen er dan al zijn, en op de party zelf is het vaak voor mij veel te vol) en dan dag later naar Oase :cool:
Een party in World is niet te vergelijken met party's in andere clubs waar zodra een DJ aanwezig is en de dames een pakje gaan dragen al meteen reclame wordt gemaakt over een party. In World is het een echte feest met doorgaans veel vrouwen. Bij de laatste party vonden een aantal beren 'the day before' juist te rustig. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1249-World-(Pohlheim)-Algemeen&p=226727#post226727

MiniME
24 oktober 2011, 16:19
Een party in World is niet te vergelijken met party's in andere clubs waar zodra een DJ aanwezig is en de dames een pakje gaan dragen al meteen reclame wordt gemaakt over een party. In World is het een echte feest met doorgaans veel vrouwen. Bij de laatste party vonden een aantal beren 'the day before' juist te rustig. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1249-World-(Pohlheim)-Algemeen&p=226727#post226727

Goed punt, misschien dan toch eens deze "combi" proberen komend weekend. Jij ook? :cool:

jacky pakutra
25 oktober 2011, 23:59
@Picasso Buiten de goede verhalen over de parties in World, heb ik ook begrepen dat het haast niet te doen is een kamer te krijgen. Heb jij dit ook zo ervaren, of maak je dan gewoon gebruik van de banken:tongue:?

je hebt buiten nog van die houten tuinhuisjes, al waren die op de party, toen ik er was, ook vrij druk bezet.
in de zomer was het wel lekker buiten, weet niet of dit nu ook het geval is.

nadeel is nog dat die dingen niet op slot kunnen en het blijkbaar voor sommigen lastig is om van buiten te zien of er iemand bezig is, heb daar toen een lange (top 5) sessie gehad en ik denk dat ik toen 2 of 3 keer "gestoord" ben door een vreemde beer met bijbehorende dame...:smile2:

Picasso 1
26 oktober 2011, 00:07
@Picasso Buiten de goede verhalen over de parties in World, heb ik ook begrepen dat het haast niet te doen is een kamer te krijgen. Heb jij dit ook zo ervaren, of maak je dan gewoon gebruik van de banken:tongue:?

Tot ongeveer 19 uur is het geen probleem om direct naar een kamer te gaan. Dieper in de avond/nacht wordt het drukker en nemen de wachttijden toe tot 30-60 minuten. Het verschilt ook per feest, de laatste feest dat ik daar meemaakte enkele maanden geleden verschilde de drukte nauwelijks van een gewone zaterdag en waren de wachttijden hooguit een kwartier.

Het voorspel tijdens het wachten gebeurt inderdaad op de wachtbanken :tongue:.

Big30
26 oktober 2011, 00:28
Partys in World waren altijd zeer goed verzorgd. Zal wel niet veel anders zijn ondanks dat de tent recent in andere handen is overgegaan. Met Halloween binnen en buiten mooi versierd (spul zullen ze nog wel hebben), eten in die zijkamer was beste wat ik ooit heb meegemaakt, kan inderdaad druk zijn, das lastig te voorspellen, na 21u vaak extreme wachttijden. Daarom wel handig er al om 12-13u te zijn.

Vaak worden wat danseressen ingehuurd maar kan ook zijn dat dat op een Kerstfeest was. Heb het beeld daarvan nog wel maar kan het niet aan een bepaald feest koppelen. Hoe een Feest verloopt altijd lastig, in World ook wel op een feest geweest waar geen ene reet aan was, totaal geen sfeer dat kan ook gebeuren.

MichelJ
26 oktober 2011, 16:35
...in World ook wel op een feest geweest waar geen ene reet aan was, totaal geen sfeer dat kan ook gebeuren.

Zonder Party is het al feest in World :freu:

Vanavond eens nadenken of ik komende zaterdag ga. De (mogelijke) drukte houdt me nog tegen.