PDA

Volledige versie bekijken : Golden Time : Live from...(September 2011)



fishhunter
1 september 2011, 16:56
Is er vandaag geen reporter is Gt? Wou graag weten of Nika er is :D

jacky pakutra
1 september 2011, 17:05
Is er vandaag geen reporter is Gt? Wou graag weten of Nika er is :D

euhmm bel GT en je weet het binnen 20 seconde???

Carlitos
2 september 2011, 06:38
Helaas was ze er niet vandaag, NikXXX, ik had haar op mijn verlanglijst staan voor vanavond. Als ze dat had geweten, was ze er uiteraard wel geweest. Ik heb me met Leona en Sheila moeten vermaken, waarvan de laatste de beste was. Leuke studente van 21, spontaan, grappig en fris. Ik hoop dat Patrizia er volgende week wel is. Als jij morgen gaat heb je ook een goede kans, want vorige week donderdag was ze er ook.

Bosbeer, van één van de 2 genoemde dames had ik het genoegen om een stuk van die fantastische chocolade te proeven van je. Ze vond hem in ieder geval heerlijk, ik dacht dat het gewoon Cote d'Or was. Maar volgens mij is die niet zo bekend in Duitsland.

Maar het werkt wel, die mintjes van Ace2 en de chocolade van jou. Misschien de volgende keer mijn favoriete winegums eens meenemen. :biggrin:

Anita is weer terug in Duitsland en ze vroeg gelijk voor een massage, ik had geen tijd dus heb ik haar naar jou doorgestuurd....

Ace2
2 september 2011, 06:57
...........Maar het werkt wel, die mintjes van Ace2 en de chocolade van jou. Misschien de volgende keer mijn favoriete winegums eens meenemen. :biggrin:


Katja is het daar sinds afgelopen woensdag helemaal mee eens.

Tiga
2 september 2011, 09:35
Oproep aan iedereen die hier schrijft:

Deze rubriek is in het leven geroepen om als aanwezige ijsbeer live berichten te kunnen posten over alles en nog wat wat zich op dat moment afspeelt in GT én als niet aanwezig ijsbeer hiernaar te informeren.

Discussiëren of ervaringen graag in Geile Tijden of het betreffende draadje van de dame posten/delen.

Dat helpt het ons allen een beetje overzichtelijker te houden.

Dank voor de medewerking, namens alle mods.

bosbeer
2 september 2011, 10:52
Oei wat ben je streng, Tiga. Als de internetverbinding van GT zo shit blijft valt er hier niet veel te posten. Maar misschien kun je deze laatste berichten verplaatsen naar GT, dan kunnen we weer reageren op elkaar, anders blijven de reakties op live f GT toch doorsudderen....Dank.

jacky pakutra
2 september 2011, 11:08
Is Nika er vandaag? en wat heeft ze aan????????
en Tiga ben jij er ook ? en zo ja kan je dan even de line up doorgeven? :smile2:

Tiga
2 september 2011, 11:10
Oei wat ben je streng, Tiga. Als de internetverbinding van GT zo shit blijft valt er hier niet veel te posten. Maar misschien kun je deze laatste berichten verplaatsen naar GT, dan kunnen we weer reageren op elkaar, anders blijven de reakties op live f GT toch doorsudderen....Dank.

Ach het is een verzoek, was niet de bedoeling iemand terecht te wijzen maar eerder aan te zetten tot een kort moment van bezinning ;). Het had ook niet in het bijzonder betrekking op de laatste berichten hoor, was meer algemeen.

jacky pakutra
2 september 2011, 11:31
laatste berichten horen inderdaad in "geile tijden" thuis in plaats van hier.
maar vaak stelt iemand een vraag en raakt het, door daarop te reageren, toch automatisch off topic.
maar snap/ondersteun het idee dat dit binnen de perken dient te blijven..

Carlitos
2 september 2011, 12:16
Mijn eerste berichtje in GT Live en dan word ik direct op de vingers getikt.... Ik was blijkbaar te enthousiast dat Anita weer in het land was :freu:

jacky pakutra
2 september 2011, 12:44
dacht dat je enthousiaster was omdat er iemand anders weer in het land is:roll3:

bosbeer
2 september 2011, 12:57
Bosbeer, van één van de 2 genoemde dames had ik het genoegen om een stuk van die fantastische chocolade te proeven van je. Ze vond hem in ieder geval heerlijk, ik dacht dat het gewoon Cote d'Or was. Maar volgens mij is die niet zo bekend in Duitsland.

Maar het werkt wel, die mintjes van Ace2 en de chocolade van jou. Misschien de volgende keer mijn favoriete winegums eens meenemen. :biggrin:

Anita is weer terug in Duitsland en ze vroeg gelijk voor een massage, ik had geen tijd dus heb ik haar naar jou doorgestuurd....

Oei, je kunt hier ook niets doen of ze komen erachter...Sheila had ik inderdaad verwend met een chocolaatje, Leona kreeg niet, want dan wordt ze nog dikker. Sheila is een lekkertje en een leukertje. Hou op over Anita, ik hoef er nog niet gratis mee op de kamer, en zelfs als ze me 50 euro wil betalen geef ik haar ook geen massage meer.

Cupido
2 september 2011, 14:16
He guys,

als jullie zo doorgaan moet Tiga jullie zo weer op de vingers tikken!

jacky pakutra
2 september 2011, 14:17
ik denk dat joepie even moet optreden, die is immers ook aangesteld om het hier met harde hand te bewaken...

bosbeer
2 september 2011, 14:19
Ben ik met je eens, Cupido, maar hij gaat niet in op mijn voorstel om het naar GT te verplaatsen en om daar nou verdwaalde reakties te gaan geven terwijl de discussie hier is, schiet ook niet op.

fishhunter
2 september 2011, 16:35
In Gt is het rustig vandaag, ik kan helaas geen lijst maken, omdat ik niet alle dames ken!
Wel lekker weer vandaag in bruggen, en een rustige maar gezellige sfeer!

Knabbel
2 september 2011, 17:33
In Gt is het rustig vandaag, ik kan helaas geen lijst maken, omdat ik niet alle dames ken!
Wel lekker weer vandaag in bruggen, en een rustige maar gezellige sfeer!

Mooi is dat. Nou weten we nog niet of Nika er is...

bosbeer
2 september 2011, 17:33
In Gt is het rustig vandaag, ik kan helaas geen lijst maken, omdat ik niet alle dames ken!
Wel lekker weer vandaag in bruggen, en een rustige maar gezellige sfeer!

Je hoeft ook niet alle dames te kennen, als je er een paar vergeet vinden we dat helemaal niet zo erg. En dat het lekker weer is hadden we al op teletekst gezien. Maar toch leuk dat je in elk geval schrijft.

Big30
2 september 2011, 17:37
In Gt is het rustig vandaag, ik kan helaas geen lijst maken, omdat ik niet alle dames ken!
Zoals al opgemerkt graag even laten weten of Nika er is en wat voor kleren ze draagt. Ik heb de auto al gestart en denk dat als ze er is ik wel ff lang kom.

Mijn excuses aan Tiga :tongue:!

Cupido
2 september 2011, 17:44
Ja doe Nika van mij ook maar de groeten en zeg haar dat ik haar zo snel mogelijk weer opzoek!!

ijsbeer11
2 september 2011, 17:49
Weet iemand of Letse Nika er vandaag is?

Ik heb haar geprobeerd te SMSen maar dat lukte niet omdat ik haar nummer niet had.
Naar de GT gaan heb ik nog nooit gedaan, maar ik zou graag weten of ze er is

Dan kan ik met een gerust hart het forum sluiten, morgen is er tenslotte weer een nieuwe dag

:thefinger:


SORRY MODS, ben in een baldadige bui

jacky pakutra
2 september 2011, 18:19
hoop dat fishhunter vandaag eindelijk eens haar nr vraagt....of juist niet, anders hebben we niks meer te doen hier..
ijsbeer11 als je wil dan pm ik het wel naar je toe ..want wil niet dat je met een rotgevoel thuis zit...

(voordat iemand serieus gaat reageren: dat laatste was een grapje)

jongeman2008
2 september 2011, 18:22
Live from GT: Regen in Bruggen vanmiddag. Belangrijk bericht voor mr.K: The Golden Lady is er ook. Verder in verhouding tot de beren erg weinig vrouwen. Valeria, Anita, Shakira, Nika ( heel lichtblond), Mara, Martha, Elisa, Chanel, Veronica, Jenny, Aksana, Tanja, Julia, Asia, Luana, Michelle, Celine,Lovely, Alia uit Syrie met haar vriendin, en mogelijk later meer.
Hoi Bosbeer, heb je Alia nog ooit gezien daar? Alvast bedankt voor je reactie.

bosbeer
2 september 2011, 19:13
Hoi Bosbeer, heb je Alia nog ooit gezien daar? Alvast bedankt voor je reactie.

Jazeker, de enige Syrische dvp die ik ooit heb gezien. Maar die posting was niet van vandaag,hoor. Afgelopen woensdag was ze er. Net als Nika trouwens. Ik snap ineens al die belangstelling voor Nika niet, want ze had het niet echt druk woensdag en liep heel veel rond en hing ook geregeld bij de Kino, wel weer met een lieve lach. Het is echt een schatje,hoor. Stevige benen maar goed gevormd en niet echt te dik, net als haar kont. Ze droeg woensdag een wit, ietwat doorschijnend mini- jurkje dat net boven haar billen hing. Daar had ze wel bekijks mee.....

Alexander de Grote
3 september 2011, 02:26
Was dus erg rustig vrijdag in GT. Laatste post om 20.15. Zijn woensdag en donderdag avonden veel beter.

jacky pakutra
3 september 2011, 09:44
Of - wifi deed het niet
- iedereen lag te neuken dus geen tijd om te posten
- geen journalisten aanwezig
Enz enz

Big30
3 september 2011, 11:25
Was dus erg rustig vrijdag in GT. Laatste post om 20.15. Zijn woensdag en donderdag avonden veel beter.
Die conclusie lijkt me niet terecht en klopt ook niet. Als iemand relevante life-info heeft en hij heeft tijd moet ie dat vooral posten. Maar dan wel binnen de context zoals al vermeld door Tiga.

Met uitzondering natuurlijk van de vraag of, oeps hoe_heet_ze_ook_alweer aanwezig is :tongue:!

MichelJ
3 september 2011, 12:37
Is Nika vandaag wel in GT, weet iemand dat? En hoe is het weer in GT???

Badslippers
3 september 2011, 18:59
Heren, dit "Topic" begint langzamerhand de vuilnisbak van het ijsberenforum te worden. Bovendien, de chat is hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/chat)!.

Nog enkele behulpzame tips om te zorgen dat je berichten in het juiste "Topic" belanden.

Voor winterbanden:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24524-Winterbanden-eraf-en-de-slipjes-weer-uit!&highlight=winterbanden
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?3781-Veilig-in-de-Winter-naar-onze-vriendinnen-(Winterbanden)&highlight=winterbanden

Voor Nika:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24262-Nika-(Letse)&highlight=nika

Voor een bloemlezing uit het oeuvre van fishhunter:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?9285-Beste-Recensie-van-de-Maand&p=230207#post230207

Voor wireless, internet en routers in de club
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16658-Wireless-internet-in-de-Clubs&highlight=internet

Voor pijpkoninginnen in "Golden Time"
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?15052-Blase-koninginnen&highlight=blase

Voor Schlammschieben en spermahappen
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?6302-La-Luna-Moers&highlight=luna

Voor geldzaken
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1487-Hoeveel-betaal-je-elke-maand-voor-je-hobby-(gemiddeld)&highlight=hoeveel

Ik hoop dat ik wat richting heb kunnen geven.

Cupido
3 september 2011, 19:54
is het druk momenteel in GT en welke dames zijn er?

Goed Countvlad heeft nu ook zijn 10 berichten en kan vanaf nu prive berichten sturen!!! Waar deze topic allemaal goed voor is!!

Terwijl ik niet in GT ben nu zal ik je toch een sfeerinpressie geven.

Ja het was weer zeer druk in GT al merk je het niet zo erg als in de winter aangezien de dvp’s en beren zich nu kunnen verspreiden over het hele terrein. Angela kwam weer uitnodigend haar lichaam onder de douche afkoelen, 3 dvp's zijn van hun voetstuk gevallen toen ze hun muiltjes op het gras aanhielden, kleine gangbangetjes ontstaan bij de boot achter op het landgoed, althans 1 ijsbeer ligt een dvp te neuken en een stuk of 5 staan er 'toevallig' op 3 meter vandaan toe te kijken, de kikkers kwaken of hun leven ervan afhangt, moeder de poes doet weer inspiratie op door bij een aantal dvp nieuwe standjes te bekijken, tatjana controleert nu ook buiten of de dvp's hun werk naar tevredenheid uitvoeren en zo nu en dan komt er een dvp met aanhang voorbij om het laken op de bedden te gaan leggen.

Inmiddels hebben zich een tiental ijsberen bij de balie gemeld voor after-sun milk aangezien ze er toch roder uitzien dan gedacht :huch:! De dames daarentegen kijken steeds meer op hun horloge, want er is nog niet veel gescoord vandaag.:angryfire: De lamlendelingen ofwel ijsberen genaamd zijn eindelijk van hun slaapbanken afgekomen en staan inmiddels nu zo'n 20 minuten in de rij om een verbrand stukje kipfilet en een halfbakken krakauerworstje te kunnen gaan nuttigen onder het genot van de ARD-sport live waar ze tot de conclusie zullen komen dat er vandaag geen bundesligawedstrijden worden gespeeld.

Ook de dames hebben vandaag de zon gebruikt om hun toch al prachtig bruin getinte lichamen te voorzien van net dat beetje extra om vanavond in de disco nog eens even goed te kunnen paraderen. Er zijn er inmiddels zo'n pak hem beet 100 a 120 binnen. Een kleine sortering (ik zal er niet ver vanaf zijn) : Adriana Andrea Anna Anny Asia barbie Bianca Celine Chris Christina Chrystelle claudia Criss Darlia Djuna Doro Ebru Ela niet (is vanaf 15-9 weer te bewonderen) Elisabeth Elisia Ellis Emma Eugenina gulia Hani (waar is toch Nani?) Jana Janice Jennifer jessica Jessy Jill Jossy Katja, Lara Ladygaga laura Leona/ni Libi Liliane Lin linda Lisa Lovely Luana maggie Maggy Maja Mara Marcella Maria Maxi nadia Nika (met inmiddels weer oranje-achtig gekleurde haren ivm de uitslag van gisteren) Nina Olga Pamella sally Samantha Selena Stefania Sibel Sofia Sonja Valeria Violetta Veronica Xenia Zoe/Nora. Er zijn er nog veel meer, maar dit zijn de dvp’s die zich even persoonlijk begroet hebben bij pooier Cupido! :biggrin:

Ketserr heeft inmiddels zijn nachtdienst uitgeslapen op de ligweide en begint eindelijk in actie te komen, maar wordt zoals altijd door alle dvp’s geweerd vanwege zijn 'kolossale lul'. De Souza gaat komende maandag patent aanvragen voor een nieuw merk zonnebrandolie, hij is totaal niet bruin geworden door zich de hele dag in te smeren met warsteiner alt. Badslipper’s gezicht ziet er ongezond bruin uit in vergelijking met de rest van zijn lichaam, maar we weten zojuist hoe dat gekomen is (vuile vieze rimmer) :asshole2: . Rex komt weer terug uit de villa met een rood hoofd. Hij draait normaal gesproken rondjes van 30,4 als hij een dvp wil palen, maar de warmte heeft echter zijn invloed want hij komt nu niet verder dan 32,6. En er zit ook nog eens niet neukbaars bij zegt ie!!! Bij zijn volgende ronde gaat ie derhalve dan ook meteen maar weer voor een onvervalste trio met Lara en Maja. Onverwachts komt een wat donker getinte ijsbeer de wei oplopen. 'Haagse' Rex zegt tegen Timjava op zijn PVV’s “ik dacht dat ze hier een goed deurbeleid hadden?” Clubsport heeft een zonnesteek opgelopen. Ipv dat hij de dames op de to-do-lijst plaatst werkt hij de hele lijst in 1 dag af!!!:gruebel: Het is zo warm dat de pepermuntballetjes van Ace2 zijn gesmolten, net als de cote d’or chocoladerepen die bosbeer weer in zijn zak had gestoken. Seksenfun besluit uiteindelijk ook naar GT af te reizen om zo in zijn eigen zweet te kunnen gaan badderen. SFL geniet van een sigaretje en ligt zich voor te bereiden op een sessie samen met zijn nummer 1 Mara. Hij zal er op de kamer pas achter komen dat deze Mara zojuist een geweldige sessie achter de rug heeft met cupido die haar volledig afgeneukt heeft waardoor zij tot niets meer in staat zal zijn. (haha kaartje voor Lourdes, stik er maar in, de wraak zal zoet zijn!):baeh:

De bardames, schoonmakers en bedcleaners werken zich weer eens volledig in het zweet.

Ook Nika is aanwezig. Ze ziet er goed uit met paarse laarzen, groen lingeriesetje en oranje make-up boven de ogen. Fishhunter weet nu ook eindelijk wie Nika is, maar zal nooit meer vragen of ze er is. Hij wordt nl. vanwege zijn ongelofelijk penetrante vislucht geweerd door Nika. Sonja komt net binnen gemiauwd en probeert Badslippers weer naar hun favoriete bed bij het atrium te bewegen. Maar daar ligt Zoey al wijdbeens op hem te wachten. Jacky Petutra heeft weer een nieuw slachtoffer gevonden en zit inmiddels sinds 12 uur met een dame op zijn schoot, zonder dat hij ook maar een keer het woord schlüssel (ja Ketserr, zo schrijf je dat) laat vallen.;) Anita heeft weer vakantie genomen en komt dus pas 's avonds weer binnen gelopen.

De zon gaat achter bij de waterval mooi rood onder. De lucht kleurt er prachtig mooi van. De eerste lampen achter de banken beginnen zo langzamerhand te schijnen. Ja heren de kranten kunnen ook gewoon ’s avonds nog gelezen worden in GT. En ook de laptops en ipads worden weer volop aangesloten. Dat komt goed uit voor Sir Wankalot, want die wil alvast de kleding voor het Cops en Robbersparty gaan bestellen. Echter wat blijkt er is geen internetverbinding in GT! "Dat is nou toevallig" zegt Ace2, "van de week ook al niet. En ik had nog wel grootse plannen eindelijk een keer een lang verhaal te gaan schrijven! Want met al die kleine verhalen word ik niet meer genoeg genomineerd".

Binnen begint het inmiddels drukker en drukker te worden en de temperatuur is inmiddels gestegen naar ongekende hoogte. De muziek zweept zowel de dvp’s als ijsberen op nu over te gaan op actie. En zo onstaan de eerste wachttijden deze dag die snelaan op zullen lopen tot boven het uur.

Uiteindelijk zullen de pizza en gehaktballen de rust in GT weer doen terugkeren. Na de pizza haken alle getrouwde ijsberen die op tijd thuis moeten zijn af en na de gehaktballen zijn onze teenagerijsberen zo straalbezopen dat er geen zinnig woord meer uitkomt en ze zich erbij neerleggen in de barruimte om vervolgens en groupe af te haken en naar huis te gaan. De echte diehards blijven dan nog over en genieten nog even na van weer een enerverend dagje wellness bij GT.

wervelwind
3 september 2011, 23:19
Ik heb Djuna niet gezien! Wie heeft haar de hele dag ontvoerd? :hammer:

RAUL7
4 september 2011, 10:17
Heren, dit "Topic" begint langzamerhand de vuilnisbak van het ijsberenforum te worden.

Dat is niet noodzakelijk een slechte zaak. Dit wordt, denk ik, nog meer gelezen als de gewone berichten.
Anders bestond er toch ook geen rioolpers! Mensen lezen dat gewoon graag! :cool:

yep3
5 september 2011, 14:43
iemand aanwezig? line up? tunesische maya aanw?

Peter020
5 september 2011, 17:05
Is Nika aanwezig? En Marijke?

BSesamstraat
5 september 2011, 22:52
Marijke is er morgen weer ;)

Carlitos
6 september 2011, 07:20
Over welke Marijke hebben we het nu eigenlijk. Toch niet DE Marijke he? Bbertb uitleg graag.

yep3
6 september 2011, 08:58
grapjurken

Boy69
7 september 2011, 13:48
Is Poolse Patrizia vandaag aanwezig in GT ?

BSesamstraat
7 september 2011, 21:39
Over welke Marijke hebben we het nu eigenlijk. Toch niet DE Marijke he? Bbertb uitleg graag.

;) ze zat vandaag bij me onder m'n bureau ;)

seqoya
8 september 2011, 10:03
@cupido: dat de souza niet bruin geworden is, kan dat niet liggen aan het feit dat Ketserr naakt aan het zonnen was en zodoende heel Brüggen in de schaduw lag ? ;)

GBfan
8 september 2011, 14:37
Ik vrees dat je gelijk hebt, Mario. Ze gooien een beetje hun eigen glazen in, maar het aantal beren loopt nog niet echt terug want het zag helemaal wit in GT gisteren.Wel heel veel inaktieve bankhangers erbij. Julia was er inderdaad wel, net als Jenny, hoe kon ik die vergeten? Barbie was er niet en ik weet helaas niet wie Violetta is. Maar ja, je kunt ook niet alle dames bij naam kennen en misschien was ze er nooit als ik er was. En anders had ik, als ze me interesseerde, zeker haar naam gevraagd.

Inderdaad, Barbie kwam laat (misschien 19:00) en liet bij de afsluiting. Ik had mijn eerste ervaring met haar. Niet slecht :-)

Carlitos
9 september 2011, 06:40
;) ze zat vandaag bij me onder m'n bureau ;)

Bedankt voor je uitleg.....:hammer: Vakantie gehad of zo? :smile2:

jacky pakutra
9 september 2011, 12:57
Special message for Mj: Jenny (ro) ist heute da.
En Luana maakt zojuist haar entree.

Elgar
9 september 2011, 14:43
Zedd en elgar zijn over 15 minuten in Bruggen! Zijn er nog milfjes voor Elgar???

Zedd
9 september 2011, 18:07
Zedd en elgar zijn over 15 minuten in Bruggen! Zijn er nog milfjes voor Elgar???

Milfjes genoeg, het is blijkbaar nationale milfdag in GT want er is geen enkel Zedd-meisje te bekennen 0.o Dus denk dat ik mijn jasje maar ga inleveren en richting LR vertrek. Zorgwekkend, eerste keer dat ik GT ongepopt ga verlaten... Of er moet het komende half uur nog iets veranderen

Carlitos
9 september 2011, 19:46
Wat is er toch loos in Bruggen? Vandaag weer een slechte line-up. Maandag moet dan een superdag worden, hoop ik.

Zedd
10 september 2011, 10:42
Of er moet het komende half uur nog iets veranderen

En verdomd, ik had dit bericht nog niet verzonden of ik kreeg een knal van Elgar om me erop te attenderen dat er een bloedmooi Zedd-meisje binnen kwam wandelen (op haar 1e dag in GT) die met superstip op nr 1. terechtkomt :biggrin: :biggrin: :biggrin: Desalniettemin later toch nog een LR-kortingskaartje gehaald bij de theke en naar Kaarst vertrokken want buiten deze nieuwe schoonheid was het gisteren om te huilen in GT.

Carlitos
10 september 2011, 10:44
Dan was het gewoon slecht vanwege de Party die vandaag wordt gehouden. Voor mij veel te druk dan. Have fun tonight Boys.:freu:

jacky pakutra
10 september 2011, 11:09
En verdomd, ik had dit bericht nog niet verzonden of ik kreeg een knal van Elgar om me erop te attenderen dat er een bloedmooi Zedd-meisje binnen kwam wandelen (op haar 1e dag in GT) die met superstip op nr 1. terechtkomt :biggrin: :biggrin: :biggrin: Desalniettemin later toch nog een LR-kortingskaartje gehaald bij de theke en naar Kaarst vertrokken want buiten deze nieuwe schoonheid was het gisteren om te huilen in GT.

Damn, dus toch te vroeg naar huis gegaan... En ik dit weekend niet in Gt maar Frankfurt . Enige info van deze dame omtrent leeftijd, afkomst. Looks?

Zedd & elgar, leuk jullie eens gezien te hebben , grtz JP


Sent from my iPhone using Tapatalk

ketserr
10 september 2011, 12:55
Ik durf het bijna niet te vragen want ik ben er niet.
Welke dames zijn er monenteel?

adje10
10 september 2011, 13:10
Is ginger weer daar? of zit ze nog op X?

Alexander de Grote
10 september 2011, 15:44
Het ziet ernaar uit dat we geen Live Party verslag krijgen.

Badslippers
10 september 2011, 19:09
Dat had je gedroomd. Dan heb je buiten de fietsende verslaggever gerekend iemand moet t doen. Daar gaat-ie dan. Allereerst ik lig samen met de Paus [ijsbeer die niet genoemd wil worden] en twee pornosterren in het ligbad te bubbelen. Het zijn coco en jenny. Dan, de line-up is top, bovendien ben ik weer op de fiets omdat ik van ter voren teveel bier gezopen had. Presentielijst:

Milis, emna, stella, lulu, stefania, samira, jessy, maria, mara, monica, katja, zoe/nora, jossy, andrea 2x, antoinella, marcella, jennifer, luana, barbie, shakira, kim, anita, ela, christina, eleni, ola, libi, nika, sandra, nina, cheri, angela, lovely, ginger [wieder da], asia, blonde jessy, jessica, samantha, chris, jana, dana, denise, chanelle, chantal

GINGER IS ER EN MARIJKE NIET. ASIA IS ER DUS OOK!!!!

Tiga
10 september 2011, 19:21
Ook aanwezig: Cheyenne uit LR, nu met bruin haar, vind ik wat minder....

Nog een leuke anekdote over Barbie:
Ze kwam voor ons staan in de rij bij het eten - toen waren we nog aardig - vervolgens kon ze een flauw grapje over Ken niet waarderen - tja je roept zelf over je af met zo'n tattoo - en toen ondergetekende haar aanvulde met "bitte" toen ze de chefkok commandeerde wat ze allemaal wilde hebben, slingerde ze ons naar het hoofd "mit euch gehe ich heute nicht aufs zimmer" waarop wij in koor antwoordden "und wir auch nicht mit dir"... Ons was nl opgevallen dat ze een koortslip had....

ilovethaigirls
10 september 2011, 23:09
Dat had je gedroomd. Dan heb je buiten de fietsende verslaggever gerekend iemand moet t doen. Daar gaat-ie dan. Allereerst ik lig samen met de Paus [ijsbeer die niet genoemd wil worden] en twee pornosterren in het ligbad te bubbelen. Het zijn coco en jenny. Dan, de line-up is top, bovendien ben ik weer op de fiets omdat ik van ter voren teveel bier gezopen had. Presentielijst:

Milis, emna, stella, lulu, stefania, samira, jessy, maria, mara, monica, katja, zoe/nora, jossy, andrea 2x, antoinella, marcella, jennifer, luana, barbie, shakira, kim, anita, ela, christina, eleni, ola, libi, nika, sandra, nina, cheri, angela, lovely, ginger [wieder da], asia, blonde jessy, jessica, samantha, chris, jana, dana, denise, chanelle, chantal

GINGER IS ER EN MARIJKE NIET. ASIA IS ER DUS OOK!!!!

+ Lina Sofie Casey Dunya

Alexander de Grote
11 september 2011, 00:00
Dat had je gedroomd. Dan heb je buiten de fietsende verslaggever gerekend iemand moet t doen. Daar gaat-ie dan. Allereerst ik lig samen met de Paus [ijsbeer die niet genoemd wil worden] en twee pornosterren in het ligbad te bubbelen. Het zijn coco en jenny. Dan, de line-up is top, bovendien ben ik weer op de fiets omdat ik van ter voren teveel bier gezopen had. Presentielijst:

Milis, emna, stella, lulu, stefania, samira, jessy, maria, mara, monica, katja, zoe/nora, jossy, andrea 2x, antoinella, marcella, jennifer, luana, barbie, shakira, kim, anita, ela, christina, eleni, ola, libi, nika, sandra, nina, cheri, angela, lovely, ginger [wieder da], asia, blonde jessy, jessica, samantha, chris, jana, dana, denise, chanelle, chantal

GINGER IS ER EN MARIJKE NIET. ASIA IS ER DUS OOK!!!!

Waar haal ik het lef vandaan om jou te vergeten! Badslippers alsnog een dikke THANKS (knop niet zichtbaar) voor de line-up. Ik hoop dat die koortslip van Barbie straks weg is. Dan kan ik nog veilig kussen.

adje10
12 september 2011, 10:27
iemand een idee of GINGER vandaag ook aanwezig is? zo ja ga ik effe langs :)

ps. badslippers bedankt voor je antwoord

Carlitos
14 september 2011, 13:06
Aangezien Ace2 vanavond in LR is met heel veel andere feestvierende beren , hoop ik dat we toch een Live verslag krijgen van één van de 2 B's: Badslippers of Bosbeer.

Hoe ziet het uit heren, gaan jullie vandaag GT (on)veilig maken?

seqoya
14 september 2011, 15:09
Ace is in GT !! Gaat vanavond pas naar LR ! En hij smste me dat het nog redelijk rustig was !

Carlitos
14 september 2011, 15:35
Kijk dat is nu een echte Buddy Beer. Ace2 kom maar erin? Of ligt de WiFi er weer uit?

adje10
15 september 2011, 11:42
gisteren in gt geweest, goede bezetting, mooie dames, sessie met samina en nila gedaan. samina....TOP !

orallover
15 september 2011, 13:44
Zo,de wi-fi doet het nog eens.....dagje relaxen in gt vandaag.na ontbijtje mezelf laten wekken door Lulu;-) beetje rondgehangen en gaan we nog eens Veronica laten zweten de.....straks staat ook nog een master pijpbeurtje van...Lisa natuurlijk,op het. Programma en misschien nog eens iets nieuws ook? Heel rustig hier voorlopig,wel veeeel moois,lekkers hier....grtz

Carlitos
16 september 2011, 16:35
De laatste tijd weinig reporters daar. De WiFi doet het anders wel.

Admin
16 september 2011, 16:39
Iemand in GT op het moment?
Ja op dit moment is er iemand in GT. De WiFi verbinding is trouwens perfect, het is er gezellig druk en er zijn veel dames aanwezig. Vanmiddag was het al redelijk druk en nu vormt zich al een rij bij het eten. Gezellige sfeer momenteel en een lekker temperatuurtje.

Admin
16 september 2011, 17:00
kun je wat dames noemen die er zijn? Dan weet ik of ik ook de trip richting brugge moet maken
O wat veel zijn er toch! Had net een lijstje gepost maar bericht is weggevallen. Wifi viel ff weg maar is nu weer perfect.

Nu eerst eten dan een lekkere sauna en dan ga ik me eens heerlijk vermaken, tis goed vertoeven hier.

ilovethaigirls
16 september 2011, 22:08
Admin had waarschijnlijk een uitgebreider lijstje klaar dan hetgene dat ik kan geven. Denk dat ik ongeveer 1/3 van de dames kende.

Andrea (2x), Asia, Axana, Casey, Dunja, Ela, Thaise Djuna of Gina hoe noem je ze ook weer, Jana, Jennifer, Jessica, Karina, Katja, Lara, Laura, Lin, Lina, Lisa, Lulu, Madalina, Maggy, Maya, Nathalie, Nelly (niet die van achter de bar), Nicolle, Nika, Nina, Ramona, Sandra, Sisi, Suzanne, Valeria, Victoria

Was de vroege namiddag wel erg kalm vond ik, maar zo rond 18 uur waren er wel voldoende dames. Enkele vrienden zeiden dat het woensdag een topdag was tegenover vandaag.

jacky pakutra
21 september 2011, 15:26
Wifi werkt zoals altijd... Redelijk wat beren en genoeg dames...
Helaas is mijn top 3 nog im urlaub dus werd verbaasd aangekeken bij binnenkomst.
Ken geen namen en zie geen ace2 ... Fijne dag allemaal



Sent from my iPad using Tapatalk

adje10
21 september 2011, 15:45
Wifi werkt zoals altijd... Redelijk wat beren en genoeg dames...
Helaas is mijn top 3 nog im urlaub dus werd verbaasd aangekeken bij binnenkomst.
Ken geen namen en zie geen ace2 ... Fijne dag allemaal

dag jacky, amuseer je!

Sent from my iPad using Tapatalk

jacky pakutra
21 september 2011, 15:56
Dank je adje ! Helaas Ben jij er niet, anders had je de niet zoenende gfe stunner aan me kunnen presenteren ..


Sent from my iPad using Tapatalk

Carlitos
21 september 2011, 16:34
Libi gaat net naar huis! toch één van de mooiere dames die nu al zo vroeg weggaat....

Carlitos
21 september 2011, 18:09
En gelukkig, Libi loopt ook weer rond?? Is misschien even geld gaan storten. :cool:

Ace2
22 september 2011, 16:48
Live from GT:
Het is druk hier met veel mannen en een goede line up qua vrouwen zoals: Denise Jossy Barbie Lilly (Brazilië) Andrea Laura Maria Maggy Serena Jana Sandy Louisa Katja Gloria Emma (met lang haar) Elini Jessy Dunja (uit Marokko zeg ik maar snel voordat Bief2 onrustig wordt) Samyra Andrea Lisa Nicolle Angela Stefanie Luana Chris Anita Dominica Adriana

Ace2
22 september 2011, 16:59
Live from GT:
Gespot: Flo Nora/Zoe (kiert als een klein kind omdat ze net een heel zakje pepermuntballetjes heeft gehad) Anastasia (2x) Moni Patricia Elisabeth. Hij die niet genoemd mag worden alias De Paus is er ook (weer)

Ace2
22 september 2011, 17:09
Live from GT:
De barruimte stroomt leeg vanwege de voedertijd. Er blijven nog wel een paar dames zitten zoals Lin Tanya (Polen) Doro Christina Sandra (Belgie) Alexa Libie. Door lege ruimte klinkt de luide pop muziek nog harder, maar dat deert Heidi niet. Zij blijft stoïcijns zitten.

Ace2
22 september 2011, 17:20
Live from GT:
Nikka is er ook net als Adetta (althans dat verstond ik in de herrie die popmuziek heet)

Ace2
22 september 2011, 17:33
Live from GT:
Net gearriveerd: Natasja Shiela en Chantal ( nu met geblondeerd haar en kan ze wel een vakantie gebruiken of een ontwenningskuur)

Ace2
22 september 2011, 19:09
Live from GT:
Ik ben net van achteren besprongen door Chrystelle die er ook blijkt te zijn, net als Maya Lara en Rosalinda (daar groeit een bloem uit haar hoofd). De Paus klaagt dat ik met mijn vieze vingers aan zijn (?) nootjes zit, terwijl ik ze toch echt net heb schoon gemaakt in het kutje van Gloria die mij zojuist een hemelse pijpbeurt heeft gegeven.

Ace2
22 september 2011, 19:48
Breaking news breaking news:
Anita heeft zich van de ene speelautomaat naar de andere verplaatst.

Badslippers
22 september 2011, 20:02
Live from GT:
Gloria die mij zojuist een hemelse pijpbeurt heeft gegeven.

Alweer? Wanneer is de bruiloft want dit riekt toch naar ECHTE liefde? Jammer voor Christelle dat het tussen jullie weer UIT is.
Veel plezier en verwen de mokkeltjes maar lekker.

Ace2
22 september 2011, 20:03
Live from GT:
Het dak gaat er af. Harde muziek, veel mooie vrouwen, bier en een hoop lol mrt brabo's en Belgen. Er is 20 keer in mijn oor gebruld dat het wel gezellig moet zijn, terwijl een Vlaming schreeuwt dat we allemaal hoeren zijn. Ik ben dan helaas een slecht betaalde hoer. Veel lolletjes met de vrouwen. Patrica vindt mij OK en Jossy vindt mij toll.

Ace2
22 september 2011, 20:05
Alweer? Wanneer is de bruiloft want dit riekt toch naar ECHTE liefde? Jammer voor Christelle dat het tussen jullie weer UIT is.
Veel plezier en verwen de mokkeltjes maar lekker.

ik zoek nog een getuige en een pastor.

Ace2
22 september 2011, 20:08
Live from GT:
Ik heb net kennis gemaakt met Mali. Ik vond het wel grappig om te vragen of ze uit Afrika kwam. Zelden heeft iemand mij zo vies aangekeken. Ze blijkt echte uit "ficken ficken" te komen. Komt mij vaag bekend voor.

Ace2
22 september 2011, 20:20
Live from GT:
De salitos smaakt goed. Ik ga er echter wel harder van praten net als min nieuwe vriend die continue in mijn oor brult. Een dikke opa zit de hele tijd naast die mooie Chris. Ze geeuwt niet eens zoveel, gezien de omstandigheen. Het is rouwens wel een beetje een knuffelavobd. Ik zie nogal wat bankhangers die handjes en knietjes vasthouden. Ik heb gesproken met een kerel die opschept dat hij een grote lul heeft. Ik begon spontaan te lachen en vertelde dat die wel een toontje lager zou zingen als hij Ketserr zou ontmoeten. Si ds de opkomst van Ketserr lachen we om 30cm. Over smurfen gesproken, Barbie heeft net een klant gescoord die meer dan een kop kleiner is dan zij.

ilovethaigirls
22 september 2011, 20:30
Die Mali heb ik zo mijn twijfels over ace. Die is altijd heel snel terug van een sessie. Zou maar voor zekerheid kiezen en met Chrystelle gaan :)

Ace2
22 september 2011, 20:32
Live from GT:
Ik heb het idee dat er goede zaken worden gedaan. Ik heb ook het gevoel dat ik de financier daarvan ben. Ik heb al 2 huwelijksaanzoeken gehad maar ik heb ze afgewezen onder het het mom dat ik mijn zakelijke belangen niet uit het oog moet verliezen voor privé plezier. "Don't mix pleasure with business" zei mijn grootvader op de grote vaart altijd. Ik probeer een goed gesprek aan te knopen maar dat hinderlijke geluid van mijn mondharmonica overstemt alles............................

Ace2
22 september 2011, 20:35
Die Mali heb ik zo mijn twijfels over ace. Die is altijd heel snel terug van een sessie. Zou maar voor zekerheid kiezen en met Chrystelle gaan :)

ik heb totaal geen twijfels: gewoon weg blijven. Chrystelle is helaas op de kamer met een of andere onbenul, ondanks mijn gehuil en gejammer (dat toch oorverdovend moet zijn)

Dolfie
22 september 2011, 20:38
Live from Antwerp,Belgium

Ik wou dat ik nu in GT was:betrunken:
@Ace2 : vertel de dames dat "Der Dolfmeister" zeer binnekort GT aandoet:freu:


Grtz,Dolfie

Bief2
22 september 2011, 21:43
Live from GT:
Het is druk hier met veel mannen en een goede line up qua vrouwen zoals: Denise Jossy Barbie Lilly (Brazilië) Andrea Laura Maria Maggy Serena Jana Sandy Louisa Katja Gloria Emma (met lang haar) Elini Jessy Dunja (uit Marokko zeg ik maar snel voordat Bief2 onrustig wordt) Samyra Andrea Lisa Nicolle Angela Stefanie Luana Chris Anita Dominica Adriana
No worries mate ;-) Ik weet precies wanneer ze er wel en niet is. Wanneer gaan wij elkaar eens tegen het lijf lopen? Dat is misschien wel iets om onrustig over te worden :-O

jacky pakutra
22 september 2011, 23:08
thnx voor de live report ace ! (zeg ik maar hier, anders moet ik weer 10 keer klikken op thnx)

ilovethaigirls
23 september 2011, 07:34
thnx voor de live report ace ! (zeg ik maar hier, anders moet ik weer 10 keer klikken op thnx)

+1 ik zal ergens 1x thanks klikken, dan is het geregistreerd ;)

adje10
23 september 2011, 10:41
benieuwd of ginger vandaag daar is, zo ja ga ik denk ik effe aan.

jacky pakutra
23 september 2011, 11:50
Ginger betere gfe dan je nieuwe tip Adje?

adje10
23 september 2011, 12:39
zal erom spannen jacky, denk toch een lichte voorkeur voor ginger aangezien ze doet zoenen en een paar tieten opheeft waar een impotent paard nog een stijve van krijgt.

jacky pakutra
23 september 2011, 12:43
hahahhaha waar haal je ze vandaan die one liners...
maar lichte voorkeur voor ginger...dan moet die andere toch aardig goed zijn, als het verschil zo klein is.
is ze er vandaag? zo ja veel plezier! :)

paul-kuhn
24 september 2011, 08:48
ist gulia wieder aus dem urlaub zurück ?????
.. hat sie ihre titten nochmal vergrößern lassen? (sie hatte es wohl vor)

Ace2
24 september 2011, 08:53
ist gulia wieder aus dem urlaub zurück ?????
.. hat sie ihre titten nochmal vergrößern lassen? (sie hatte es wohl vor)

Am donnerstag war Gulia nicht in GT.

laplagne
24 september 2011, 09:29
Laplagne is vandaag helaas verhinderd om naar de bleedschone dames en zonnige tuin van Golden Time te gaan. Mijn vraag is of de Poolse Ela al na haar (voor mijn gevoel veel te lange) vakantie in het paradijs is teruggekeerd. Ela zou op 15 september haar rentree maken, maar tijdens mijn vakantie heb ik nog niets over deze leuke dertiger kunnen lezen. Hopelijk gaat Ela weer op de donderdag en/of zaterdag haar kunsten in Golden Time vertonen, maar hopelijk kan iemand dat aan haar vragen. Bijvoorbaat dank en veel plezier!

Van Dattum
24 september 2011, 11:37
Ela was vorige week zaterdag te bewonderen in GT. Dus ze is in ieder geval terug van weggeweest.

Ace2
24 september 2011, 12:04
Laplagne is vandaag helaas verhinderd om naar de bleedschone dames en zonnige tuin van Golden Time te gaan. Mijn vraag is of de Poolse Ela al na haar (voor mijn gevoel veel te lange) vakantie in het paradijs is teruggekeerd. Ela zou op 15 september haar rentree maken, maar tijdens mijn vakantie heb ik nog niets over deze leuke dertiger kunnen lezen. Hopelijk gaat Ela weer op de donderdag en/of zaterdag haar kunsten in Golden Time vertonen, maar hopelijk kan iemand dat aan haar vragen. Bijvoorbaat dank en veel plezier!

Volgens mij liep ze algelopen donderdag in GT rond.

ilovethaigirls
24 september 2011, 12:19
Gisteren was Ela er ook, net als Alia (Syrische) Angela Anita Axana Christina Christelle Claudia Dilara Dunja Emma Jana Joanna Karina Lara Laura Lia Libi Lisa Lovely Madalina Mali Mandy Marissa Mira Monica Nathalie Nelly (niet die van achter de bar, kan ook zijn dat het Elly is...) Nicolle (Pl) Nika Nina Patricia Sally Sandra Serena Shakira Sinem Sofie en nog vele vele anderen.....
Ben weer veel te lang op de kamer geweest en veel te weinig in de bar om een meer volledige lijst te geven. Mogelijk geeft een bekende medebeer nog wel wat meer namen.

egon, Dr. Rammler
24 september 2011, 12:25
Bulga-Sofia ?? of niet ? :baby2:

ilovethaigirls
24 september 2011, 12:35
Bulga-Sofia ?? of niet ? :baby2:

Nee Koreaanse Sofie/Sofia

egon, Dr. Rammler
24 september 2011, 12:55
Nee Koreaanse Sofie/Sofia

und diese ???1818
Bulgarse

ilovethaigirls
24 september 2011, 13:08
und diese Bulgarse

nicht gesehen

egon, Dr. Rammler
24 september 2011, 13:11
bedankt. wenn du sie mal siehst, sag mir Bescheid. danke Egon

egon, Dr. Rammler
24 september 2011, 18:34
ex viele Clubs
habe soeben telef. Live-Meldung erhalten durch Willi69, Robin - Saunameister + george 36, welche dort sich noch befinden.
Haben mir telef. Grüsse von ihr bestellt :tongue::freu:

werkt momentan in GT. wie lange ? :baby2:

ilovethaigirls
25 september 2011, 13:36
Gisteren was Ela er ook, net als Alia (Syrische) Angela Anita Axana Christina Christelle Claudia Dilara Dunja Emma Jana Joanna Karina Lara Laura Lia Libi Lisa Lovely Madalina Mali Mandy Marissa Mira Monica Nathalie Nelly (niet die van achter de bar, kan ook zijn dat het Elly is...) Nicolle (Pl) Nika Nina Patricia Sally Sandra Serena Shakira Sinem Sofie en nog vele vele anderen.....
Ben weer veel te lang op de kamer geweest en veel te weinig in de bar om een meer volledige lijst te geven. Mogelijk geeft een bekende medebeer nog wel wat meer namen.

Nog effe een aanvulling (met dank aan een collega ijsbeer die mijn geheugen even ter hulp kwam):

Anja, Criss, Chanelle, Chantal, Coco (pas na 23.00), Dila, Ebru, Katja, Gloria, Luana, Stefania, Elisabeth, Adriana, Emna, Alysia, Jossy, Eleni, Diana, Leona

Van Dattum
25 september 2011, 21:24
Laplagne is vandaag helaas verhinderd om naar de bleedschone dames en zonnige tuin van Golden Time te gaan. Mijn vraag is of de Poolse Ela al na haar (voor mijn gevoel veel te lange) vakantie in het paradijs is teruggekeerd. Ela zou op 15 september haar rentree maken, maar tijdens mijn vakantie heb ik nog niets over deze leuke dertiger kunnen lezen. Hopelijk gaat Ela weer op de donderdag en/of zaterdag haar kunsten in Golden Time vertonen, maar hopelijk kan iemand dat aan haar vragen. Bijvoorbaat dank en veel plezier!

Laplagne,
Ela was er gisteren (zaterdag) ook. Dus die is ondertussen wel weer lekker ingewerkt ..

Boy69
27 september 2011, 13:11
Kan iemand aangeven of de Roemeense Sandra er vandaag is ?

Carlitos
27 september 2011, 13:13
Eigenlijk is het heel simpel.... Telefon: +49 2163-8894760

Boy69
27 september 2011, 16:03
Eigenlijk is het heel simpel.... Telefon: +49 2163-8894760

Klopt, moet je wel in de gelegenheid zijn om te bellen !!!

MichelJ
27 september 2011, 17:33
Ben weer veel te lang op de kamer geweest en veel te weinig in de bar

Dat probleem had je in 2008 al. Zit je nog steeds onder de plak? :biggrin:

ijsbeer11
29 september 2011, 12:33
Zojuist aangekomen in GT.. Veel mannen en nog niet zoveel dames... Buiten is het heerlijk

ijsbeer11
29 september 2011, 13:36
Hm ik ben heel slecht in namen... Elisabeth moni en alycia ken ik en de rest nog niet.... Zijn erg veel mannen en naar mijn smaak nog weinig vrouwen... Einde vd middag door naar LR

bosbeer
29 september 2011, 14:26
Hm ik ben heel slecht in namen... Elisabeth moni en alycia ken ik en de rest nog niet.... Zijn erg veel mannen en naar mijn smaak nog weinig vrouwen... Einde vd middag door naar LR

Ja, dan vrees ik dat het net zo is als gisteren. Een damesstaking. Alleen de leden van de hoerenvakbond doen eraan mee. Gelukkig zijn ze niet allemaal lid, anders zag het in GT alleen maar wit.

yep3
29 september 2011, 14:33
snap het niet, dinsdag was het toppie

ijsbeer11
29 september 2011, 14:37
Komt net wel een spaanse binnen... Raul7 genaamd! Steeds meer beren hier.. Wacht nog even of er roemeentjes komen anders ga ik zo al naar LR

Peter020
29 september 2011, 14:39
Is Eugenie er ook? En Veronica?

ijsbeer11
29 september 2011, 14:40
ist gulia wieder aus dem urlaub zurück ?????
.. hat sie ihre titten nochmal vergrößern lassen? (sie hatte es wohl vor) die ist wieder zuruck in deutschland aber noch nicht am arbeit... Hat auch die nase korrigiert und brauch nog ein bisschen ruhe... Sie meldet sich wenn sie wieder hier ist und dan sag ich dir das bescheid

Jack42
30 september 2011, 13:14
Het is lekker in het zonnetje. Aanwezige dames: Nika, Andrea, Angela, Nora, Laura, Lisa, louana, anna, maria, Chrystelle (wacht op Ace2 net als ik) cindy, vanessa, elisabeth, Lulu, Moni, emna, emma, Suzy, Chanel, mia, veronica, Alicia, karyna, nina.
Later meer.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Jack42
30 september 2011, 13:50
Gloria, shaira en Katja zijn samen met cupido en ILTG zojuist binnen gekomen. Angela is zoals altijd lief voor mij. De dames vragen steeds waar blijft de pepermuntballetjesman.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Jack42
30 september 2011, 15:07
Cupido is een thekefrausammler aan het worden, hij is met Nori naar de kamer. Lara, Asia, Ela en Sofia zijn ook inmiddels binnen. Wifi werkt uitstekend vanuit de tuin. Het aantal ijsberen groeit gestaag.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Jack42
30 september 2011, 16:29
Viktoria, nila, sinem, Anita, antonia, stefania, Leona, madeline en nu ga ik eten.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Cupido
30 september 2011, 19:43
Nog een kleine aanvullingvan de aanwezige dames:
Adriana, isa, monica, coco, chantel, tanja, nathalie weer terug, kim, lia, lovely en axana. Misschien dadelijk nog meer.

joepie
30 september 2011, 19:51
cuup ge bent een viezerik