PDA

Volledige versie bekijken : Nicole (Duitse)

Ascari
27 oktober 2011, 15:51
Naam : Nicole

Nationaliteit/Taal : Duitse, Duits

Leeftijd : 25-28

Haarkleur/-lengte : Zwart / Lang

Lengte dame : 1,65-1,70

Postuur/Cupmaat : Volslank / D-E

Tatoeages/Piercings :

Service: Pzc, Nmc, Beffen, Vingeren, Zoenen

Voordelen: Een paar enorme tieten

Nadelen: Ongeduldig, Onvriendelijk

Tijdsduur : 22 min

Prijs : € 50

Extra’s bij het bezoek:

Het was rond 0:00 toen ik eindelijk de knoop doorhakte voor een 2e ronde. Nicole een jonge Duitse met een wat voller figuur en een paar enorme tieten moest het dan maar worden. Eerste indrukken waren prima, lekker zoenen op de bank en pzc was ook op het menu. Nicole stelde nog een trio voor met haar hartsvriendinnetje Isabella maar daar had ik geen trek in. Samen met Nicole een kamertje opgezocht. Zoenen was van een goed niveau echter werd het gedurende de sessie wel wat minder. Pzc was ok en vingeren was ook toegestaan. Ik had wel het idee dat het haar allemaal wat te lang duurde. Na circa 20 minuten waren we klaar en ik lag nog wat na te puffen. Nicole was echter al klaar om te vertrekken en begon ongeduldige trekken te vertonen. Ze zei dat het al feierabend was en dat ik 'moest' vertrekken. Flauwekul natuurlijk, het was pas 0:30 en Freude sluit pas om 1:00. Ik was in een goede bui anders had ik deze ondankbare muts wel de les gelezen. Na een tweetal minuten toch opgestaan, ik had geen zin meer om naar haar chacherijnige gezicht te kijken. Bij de lockers zonder haar aan te kijken €50 in haar hand gedrukt. Mij ziet ze als klant in ieder geval niet meer terug!

Henk74
31 januari 2012, 13:25
voordelen : geduldig , vriendelijk .10 dagen geleden nog met haar en Isabelle gekamerd . Dus veel verbetering .

Zondag jl. had ze het heel druk , terwijl het mannenaanbod toen niet geweldig was . Zegt toch wel iets over haar service .

HalJam
3 februari 2012, 14:27
@ Ascari
misschien her vriend als wacht in auto voor de deuren ;-) wie weet? Misschien geen good idee een meisje in F39 nog om 0u30 op te kamer te neemen.

Ascari
3 februari 2012, 21:57
@ Ascari
misschien her vriend als wacht in auto voor de deuren ;-) wie weet? Misschien geen good idee een meisje in F39 nog om 0u30 op te kamer te neemen.

Ik nam haar om 0:10 mee en ja het kan zijn dat iemand op haar wacht. Dat wil echter niet zeggen dat ze zo maar de kantjes er van af kan lopen om vervolgens het volle tarief te berekenen.

Ascari
20 maart 2014, 22:14
>> Luder Lounge