PDA

Volledige versie bekijken : Eindhoven, Baekelandplein 13, Elinda (Italie)

Jansen
27 oktober 2011, 23:31
Mooie meid van 27 jaar uit Italie op NR 13

Spreekt: Engels
Lengte: 165.cm
Ogen: heel mooi en lief bruin
Borsten: echt cup B
Billen: mooi rond
Figuur: slank
Haren: lang zwart

Werktijden elke dag overdag.

Service : PMC NMC Beffen,Vingeren,Massage

Er waren weer een aantal mooie dames vanmiddag op het plein maar na 3x een vierkantje gelopen te hebben was mijn aandacht toch duidelijk wat meer voor deze mooie meid.
Boven gezellig gekletst over Italie tijdens het uitkleden en de intieme delen gewassen.
Omdat ze me een heerlijke PMC wou geven zou ik haar eens een Duitse Bef sessie geven waar de plinten gewoon bij blijven zitten.
Bijbetaling voor beffen zou E.20,- extra zijn maar de tijd extra wordt niet na gekeken.
Na PMC en beffen zijn we maar twee standjes gaan doen met de doggy als laatste de vloerplanken kwamen wel omhoog maar stropte onder de vloerbedekking.
Na het hoogtepunt en gewassen te hebben nog gezellig gekletst bij het aankleden en na 45 minuten weer naar buiten gegaan.

Herhaling : zeker weten.

Jansen
13 november 2011, 22:46
Vanmiddag weer voor de 4e maal geweest in zeer korte tijd.

haha er zat maar een dag en nacht tussen maar vandaag na haar stap avond in Den Bosch waar ze met vriendinnen haar verjaardag heeft gevierd is ze opgestaan na mijn sms om 14.00 u en om 15.00 u was ze gewassen en geschoren.
De sex is zeer goed dus ik wil hier best schrijven dat beren die Duitse clubs gewend zijn bij haar zich ook zeker op hun gemak voelen.

Service vandaag : PMC NMC vingeren,Beffen,body massage en licht kussen.

Herhaling: zeker maar pas eind van de week in het weekend.

Jansen
8 januari 2012, 21:14
:cool:Elinda is nog op vakantie in Italie ze komt pas terug rond 19 januari 2012.

Ben daardoor vorige week op 30 dec.nog even bij een Meisje uit Budapest (Shakira)geweest die stopte om oud en nieuw in Paris te vieren met haar vriend.
Daarna komt ze niet meer terug ze wil een baby en gelukkig worden :cool:

Jansen
19 februari 2012, 14:06
Ze is nog steeds niet terug dus de kans bestaat dat ze dan ook niet meer naar Eindhoven komt ( haar Nederlandse mobiel blijft ook stil )