Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen, Februari 2011
egon, Dr. Rammler
31 januari 2011, 23:28
=> Diana (:a_t_nu06: Rumänien)
Paspoort kommt aber erst morgen... :wink2:
ok danke
Jansen
31 januari 2011, 23:33
=> Diana (:a_t_nu06: Rumänien)
Paspoort kommt aber erst morgen... :wink2:
haha ze is illegaal hier dus er komt morgen geen paspoort :biggrin: of Big30 maakt er wel een na :biggrin:
Chris71
1 februari 2011, 13:59
So nun will ich mich auch mal zu Samstag aeussern. :wink:
Es war ein sehr gelungener Abend. Die Stimmung war super gut, so habe ich sie schon lange nicht mehr erlebt im PHG.
Endlich wissen alle wo sie dran sind und es kann nach vorne geschaut werden.
Erstmal einen herzlichen dank an Sascha (dem neuen Geschaeftsfuehrer) der doch noch alles moeglich gemacht hat, das diese (Geburtstags-)Party zustande gekommen ist, obwohl er nichts davon wusste. :freu:
Dann geht mein Dank an Willi und Angela der Gluecksfee, das ich auch noch einen Gewinn davon tragen durfte. (Ok, den hat Destiny dann für ihre hervorragende Leistung bekommen ;))
Eingeschlagen bin ich gegen 17 Uhr und wurde von Elena sehr net begruesst. (Normalerweise sehe ich Sie ja nur sehr selten, da ich meist spaeter komme und sie ja dann schon Feierabend hat. :frown:)
Gleichzeitig empfingen mich dann auch schon Willi, Sunny und noch ein paar Eisbaeren mehr.
Nach dem oblegatorischen umziehen und duschen dann erstmal einen Latte getrunken und die ersten neuigkeiten mit Willi besprochen.
Da Ernest auch zu gegend war, ergab sich auch hier die Moeglichkeit auf den neusten Stand gebracht zu werden.
Kurz danach kam dann auch Stefan und wir konnten uns ueber diese und das unterhalten.
Kurz und knapp, ich bin sehr gespannt was in den kommenden Wochen im PHG alles passiert. :rolleyes:
Uebrigens, das die Spielautomaten weg sind, finde ich gar nicht so schlim. :betrunken:
Metzger hatte ein Buffet aufgefahren, was seines gleichen sucht. Weiter so! :freu:
Meine einzige Nummer an diesem Abend blied Destiny vorbehalten, mit der ich dann kurz nach der ersten Strippeinlage für Willi auf Zimmer 9 verschwunden bin und erst kurz vor Feierabend wieder aufgetaucht bin. :luvlove:
Kurz um, ein richtig guter Abend. Jeder der nicht da war hat etwas verpasst. :tongue:
Wenn es in diesem Still weiter aufwaerts geht, kann ich meinem Wohnzimmer weiterhin treu bleiben. :biggrin:
Die kommenden Partys sind ja auch schon in Planung.
Eine am 12.02.
Ja und Willi hat es schon angekuendigt, eine folgt dann mitte Maerz. Dazu erhaltet Ihr aber noch fruehzeitig Informationen. Nur Soviel, haltet euch schon mal den 19.03. frei. :biggrin:
Willi69
1 februari 2011, 14:10
Ok, den hat Destiny dann für ihre hervorragende Leistung bekommen ;)
Könntest Du bitte mal den unvollständigen paspoort von Destiny (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=22133) ergänzen? :wink2:
Chris71
1 februari 2011, 15:02
Kurze Berichtigung zu meinem Threet oben (Danke für den Hinweis Willi!)
Natuerlich heisst der neue GF Sacha!!!!!
Kommt davon wenn man gerade auf der anderen Seite der Welt ist und das Namensgedaechniss versoffen hat. :eek:
Willi, Steckbrief ergaenze ich wenn ich wieder zurueck in good old germany bin. Oder nachher wenn ich mit dem ganzen alk doch nicht schlafen kann.
egon, Dr. Rammler
1 februari 2011, 19:03
danke für den informativen Bericht alter Freund. a.g. Termine sind natürlich vorgemerkt zwecks meiner Heimsuchung . Gruss Egon
andi_luis88
1 februari 2011, 19:47
De eerste club die op het programma stond was PHG afgelopen zaterdag. Afgelopen week zag ik in PHG een Roemeense die die dag onbereikbaar bleek te zijn. De hele week zat ze in mijn kop dus die moest eruit . In eerste instantie wist ik niet wie het was, later bleek het om Fiona te gaan. Tegen 15 uur was ik in Oedt, het was rustig, heel erg rustig voor een zaterdag. Misschien dat er een stuk of 10 meiden waren en iets meer ijsberen. Buiten zat Bosco met een paar beren en 2 dames te pokeren. Pokeren ken ik wel, maar een pot de bestond uit bladslippers, telefoons, condooms, pennen, shag en andere zooi had ik nog nooit eerder gezien.
MichelJ
1 februari 2011, 19:58
De eerste club die op het programma stond was PHG afgelopen zaterdag. Afgelopen week zag ik in PHG een Roemeense die die dag onbereikbaar bleek te zijn. De hele week zat ze in mijn kop dus die moest eruit . In eerste instantie wist ik niet wie het was, later bleek het om Fiona te gaan. Tegen 15 uur was ik in Oedt, het was rustig, heel erg rustig voor een zaterdag. Misschien dat er een stuk of 10 meiden waren en iets meer ijsberen. Buiten zat Bosco met een paar beren en 2 dames te pokeren. Pokeren ken ik wel, maar een pot de bestond uit bladslippers, telefoons, condooms, pennen, shag en andere zooi had ik nog nooit eerder gezien.
Volgens mij had dit verslagje een half jaar geleden gepost moeten worden :eek:.
Of hebben de berichten, net als mailtjes, ook een vertraging Willem? ;)
:wink2:
Big30
1 februari 2011, 20:01
Kan toch dat Bossie afgelopen zaterdag in de vrieskou buiten aan het pokeren was :tongue:, buiten was het om 15u ook wel rustig vond ik. Binnen niet :wink:.
MichelJ
1 februari 2011, 20:03
Kan toch dat Bossie afgelopen zaterdag in de vrieskou buiten aan het pokeren was :tongue:, buiten was het om 15u ook wel rustig vond ik. Binnen niet :wink:.
Bossie is er inderdaad gek genoeg voor, maar Fiona was niet in Happy ;)
Bosco
1 februari 2011, 21:44
Precies om 15:00 belde ik aan bij de deur van mijn persoonlijk stukje hemel op aarde. Ik had de 2 uur durende autorit sinds lange tijd weer eens alleen gemaakt. Mijn "brothers" hadden allemaal smoesjes van te druk, ziek of ik heb de kinderen. Snel mij omgekleed tot ijsbeer nadat ik natuurlijk eerst 'n tientje terug had ontvangen dankzij de uitnodiging. Met dat tientje liep ik alvast klaar in mijn hand richting het nachtcafe, waar normaliter Andrea zou zitten te gokken. Tot mijn stomme verbazing zag ik geen gokkasten en geen Andrea. :eek: Niet dat ik haar dat tientje wilde geven, maar ik wilde haar er ff mee plagen en zeggen dat ik dat p.s. ging vergokken. :rolleyes:
Snel liep ik terug door de lockerruimte naar de de barruimte waar Beatrice en mijn no.1 en jullie Miss met elkaar zaten te kleppen. Hartelijk werd ik welkom gezoend door de dames en ik bestelde mijn eerste biertje. Afkeurend kreeg ik gelijk al de vraag van no.1 waarom ik nu weer een biertje moet nemen. Op de voor mij nog steeds onduidlijke reden heeft zij een pesthekel aan alcohol. Iedere keer als ik een nieuw biertje bestelde kreeg ik die afkeurende blik. Ik zei nog dat ze steeds meer op mijn ex-vrouw ging lijken. Maar dat vond ze ook niet grappig. :biggrin:
Ondanks dat gezeur waren we toch blij elkaar weer te zien, en vertelden we elkaar tussen de zoenen door hoe erg we elkaar gemist hadden. Beatrice liet ons toen maar snel alleen, want die kreeg er geloof ik kotsneigingen van. Na 'n klein uurtje kwam ineens ook Costana binnen, die Delia gauw om zijn nek had hangen. Costana zei tegen mij dat hij nieuwsgierug was naar Dolfie, horen wij ineens "hoor ik daar mijn naam?" staat hij gewoon naast ons aan de bar. :biggrin: Langzaam aan stroomde de ijsbeertjes toen naar binnen en het werd drukker en gezelliger. Aan Beatrice vroeg ik of haar Egon er al was, die stond onder de douche antwoorde ze. Ik feliciteerde Willi69 met zijn verjaardag en legde uit aan Dolfie dat die mooie dame Simona uit Bulgerije was en een meer dan topservice geeft, na zijn vraag of ik wist wie dat was.
Plotseling kreeg ik een hand op mijn schouder, ik draaide mij om en stond oog in oog met een grote,op een walrus lijkende ijsbeer. Hij stak zijn hand uit en zei met een vriendelijke stem "ich bin der Egon". Over zijn schouder zag ik Beatrice proestend van het lachen weglopen. Nadat ik mijn hand had terug gekregen en we elkaar een schouderklop hadden gegeven, waren we elkaars beste vrienden. :biggrin:
Door de drukte en gezelligheid met al die ijsberen ( teveel om op te noemen ) vergat ik bijna mijn no.1 dame. Bijna zei ik....ik wilde toch even voor het eten 'n uurtje met haar alleen zijn. Na een heerlijk uurtje verliefd zijn spelen op mekaar, wilden we gaan samen dineren. Er stond een vreselijke lange rij te wachten voor de freet. Gelukkig stond een groep bekende en beruchte ijsberen voorin de rij, vriendelijk werd er geroepen "Bosco kom maar voor ons staan". Had heus gelijk wel door dat het niets met mijn populariteit had te maken, maar met de Miss ijsbeer. :rolleyes:
Toen gebeurde er zoiets achterlijks......onze Miss moest achteraan sluiten in de rij van de nog steeds ( normaal gesproken uiterst vriendelijke ) manager. Eerst de klanten kreeg ik te horen na mijn vraag "what the fuck?". Trok mijn schouders op, pakte 2 borden en schepte die vol. Kreeg toen te horen dat ik dat ook voortaan nietmeer mocht doen, omdat hij anders problemen kreeg met de andere dames. Vriendelijk antwoorde ik nog terug "I don't care". Ik haalde onze Miss achter uit de rij en gezamelijk gingen we eten. :angryfire:
Terug in de barruimte werd het drukker en drukker, heter en heter, af en toe moest ik naar buiten om wat zuurstof te happen. Costana werd lammer en lammer, en telkens als ik hem vroeg of hij nog naar huis moest rijden vannacht, kreeg ik als antwoord van hem "dat is geen probleem voor een Belg". :confused: De DJees Sonny en Sunny deden goed hun best om de sfeer optimaal te houden en blijken een gouden duo te zijn. :freu: Ik heb ook nog genoten en gelachen om de striptease show die Willi kreeg ( de bofkont) :biggrin:
Met verbazing zag ik hoe mijn broer mijn no.1 weigerde, terwijl hij weet dat ik alles met hem deel. ( moet van ons moeder ) Hij wilde Anita vertelde hij mij. Dus ik roep haar bij mij, en plant haar bij hem op schoot. Enigsinds telleurgesteld zei ze dat ze niet geloofde dat wij broers zijn. Dus we legden haar uit dat wij bedrijfs ongelukjes zijn van ons moeder. We weten niet wie onze vader is ( ons moeder ook niet) We weten alleen dat het hoerenlopers zijn. Waarschijnlijk omdat zij ons verhaal niet geloofde, strafte mijn broer haar door niet met haar te kameren. Goedzo broer, zal haar leren. :biggrin:
Inmiddels was het al 23:00, ik en mijn schatje hadden allebei een koppijn gekregen van de zuurstof tekort in de barruimte. Ik pakte een strip saridon uit mijn locker en samen zochten we de rust op in een kamer. De saridon werkte bij ons allebei gelukkig snel, en konden we beginnen met waar een kamer voor bedoeld is. ( knuffelen en handje vasthouden ) :rolleyes:
Na een ruim uurtje waren we weer terug in de barruimte, net op tijd om van de meeste ijsbeertjes afscheid te nemen. Costana bleef nogwat rondwaggelen met zijn badjas binnenstebuiten aan. :biggrin: Ik kreeg steeds hetzelfde antwoord van hem "geen probleem voor een Belg" op mijn vraag "moet je nog rijden?" :gruebel: Beatrice zie ik ineens met een handdoekje om lopen en ik vroeg haar " wat heb je in godsnaam met mijn nieuwe vriend Egon gedaan? " Met een grote glimlach op haar smoel zegt ze "4 uur mee gekamerd". "Ben je helemaal gek geworden" zeg ik. "Dat kan hij nooit overleefd hebben, 4 uur met jou in een kamer" Gelukkig zag ik Egon toen strompelend en doodmoe de barruimte inkomen. Ik zei tegen hem dat ik blij was om hem levend te zien, met een big smile op zijn face zei hij "abbe natuurlich...is ganz normal. ( excuses voor mijn zeer slechte Duits ) Nah ....ik vind het niet normaal. :biggrin:
Egon bestelde 4 wiskeycolaatjes en gaf mij er 2. Mijn meisje moest het natuurlijk niet, nadat ik een uitbrander had gekregen dat ik nu weer alcohol zat te nuttigen, deelde ik het 2de glaasje maar met Egon. Deed dat niet omdat ik die uitbrander kreeg en had gezegd dat ze niet mijn moeder is. Maar omdat ze zei, dat ze niet wilde dat ik me dood zou rijden op de terugweg.
Ik nam afscheid van Egon en zijn no.1 en mijn no.1 ging met mij mee naar de lockerruimte om mij te helpen met aankleden. ( das ook voor het eerst :biggrin: ) Na een innige afscheid van haar in het gangetje :luvlove: stapte ik doodmoe in de auto en reed rustig de lange terugreis.
Ik hoop dat Costana ook zonder kleerscheuren thuis is gekomen.
Bosco
1 februari 2011, 21:52
Of hebben de berichten, net als mailtjes, ook een vertraging Willem? ;)
Wat is dit ??:eek:
Op de eerste plaats was dat poker gebeuren ergens midden zomer, en op de tweede plaats was toen ook Fiona niet aanwezig. Anders had ik niet zitten pokeren ;) Trouwens mijn broer was ook speciaal toen voor Fiona gekomen.
:confused::confused:
Big30
1 februari 2011, 21:57
Aantal (N=4) off-topic berichten weggehaald ;).
sunny
1 februari 2011, 23:39
Noch 2 Mädels für Deine Liste, Willi:
die kleine, die schon beim Frühstück bei uns saß -leider nur rumänisch spricht-: Loredana.
Und die kleine seeeehr dunkelhäutige, die an dem Tag angefangen hat: Rolanda.
Viele Grüße
Willi69
2 februari 2011, 16:52
Ohne paspoort hilft mir das auf Dauer nicht weiter, also hopphopp... :wink2:
Jansen
2 februari 2011, 21:21
Ohne paspoort hilft mir das auf Dauer nicht weiter, also hopphopp... :wink2:
Pasaport von Willi69
Willi69 Duits
Geslacht : man
Lengte : 174 cm
Haren : weinig in het midden van hoofd
Figuur : beetje bol met buikje
Leeftijd : begin 40
Ogen : 2
Benen : niet geschoren
Borsten: A zonder Cup
Kleding : badjas wit
Taal : Duits beetje Nederlands
Bijzonderheden : kent alle dames bij naam.
Tato : niet opgemerkt
Piercings : niet opgemerkt
Service : vriendelijk aan de bar en op de kamer
PZC = Praat Zonder Condoom
LZC =Luistert Zonder Condoom
Na enkele malen met deze Man gesproken te hebben bleek al gauw dat hij heel vriendelijk was.
Praat graag over zijn grote hobby Voetbal M.Gladbach.
Trekt veel op met zijn broer egon Dr.Rammler.
Ben niet met hem naar de kamer gegaan omdat het mijn type niet is ik val meer op type als Louana nr 1
Herhaling : ja zeker weer voor een goed gesprek ;)
madiwodovr
3 februari 2011, 00:12
Jones, compliments!!! Mooi veroord. Nu maar wachten of de beoordelingen binnen stromen... Hahaha
Big30
3 februari 2011, 02:05
Een verjaardagsfeestje te vieren? Eine Geburtstagsfeier zu feiern?
Vier je verjaardag in PHG! Geburtstagsfeier in PHG! (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=201701&postcount=1)
Flurkman
3 februari 2011, 10:48
Aanvulling op paspoort van Willy69:
Alles wat hij doet, doet hij ohne Gewähr...
Dalton
3 februari 2011, 14:08
Aanvulling op paspoort van Willy69:
Alles wat hij doet, doet hij ohne Gewähr...
Ik weet niet beter of WILLY heeft altijd een geweer bij zich waar de dames zo lekker aan sabbelen:freu::freu:
Big30
3 februari 2011, 20:56
Zoals jullie wellicht al begrepen zullen hebben is per 1 Februari een nieuwe bedrijfleider in PHG aan de slag gegaan zijn naam is Sascha en je zult hem ongetwijfeld al eens hebben gezien of bij een komend bezoek tegen komen.
Zijn doel is het goede wat PHG zo kenmerkt te behouden en daar waar het mogelijk is verbeteringen door te voeren dit ook te doen.
De eerste aanzet hebben jullie misschien al gezien d.i. de renovatie van de oude douches. Verder zal er binnenkort ook WIFI (draadloos internet) in PHG beschikbaar komen. Ook zijn er plannen om voor de liefhebbers van een Kino ook een Kino te gaan bouwen achter de binnen Sauna.
Voor PHG maar ook voor de IJsberen denk ik een goede zaak dat er een nieuwe wind door PHG waait.
Tot zover deze dienst mededeling en nu maar hopen dat W69 bovenstaand Auf deutsch übersetzt ;)!
MichelJ
3 februari 2011, 21:01
WIFI....dat is al een hele verbetering, nou nog een whirlpool....
En er moet natuurlijk Ice in de koelkast komen.
Costana
3 februari 2011, 21:02
Precies om 15:00 belde ik aan bij de deur van mijn persoonlijk stukje hemel op aarde. Ik had de 2 uur durende autorit sinds lange tijd weer eens alleen gemaakt. Mijn "brothers" hadden allemaal smoesjes van te druk, ziek of ik heb de kinderen. Snel mij omgekleed tot ijsbeer nadat ik natuurlijk eerst 'n tientje terug had ontvangen dankzij de uitnodiging. Met dat tientje liep ik alvast klaar in mijn hand richting het nachtcafe, waar normaliter Andrea zou zitten te gokken. Tot mijn stomme verbazing zag ik geen gokkasten en geen Andrea. :eek: Niet dat ik haar dat tientje wilde geven, maar ik wilde haar er ff mee plagen en zeggen dat ik dat p.s. ging vergokken. :rolleyes:
Ik hoop dat Costana ook zonder kleerscheuren thuis is gekomen.
Bedankt voor de bekommernis maar alles goed verlopen op weg naar huis. Was een wazig avondje.....:rolleyes:
Had ik echt mijn badjas omgekeerd aan ?
MichelJ
3 februari 2011, 21:05
Cos, leer eens quoten (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=174871&postcount=4) ;)
Edit: Big30 doet z'n werk goed :freu:
The Joker
3 februari 2011, 21:10
En niet te vergeten de Salitos Con Tequila.
PHG was de eerste club die dit lekkere bier in de koeling had, helaas was het na een paar dagen al weer verdwenen.
Enkel GT en LR schenken dit lekkere pintje nog.
Bosco
3 februari 2011, 21:25
Bedankt voor de bekommernis maar alles goed verlopen op weg naar huis. Was een wazig avondje.....:rolleyes:
Had ik echt mijn badjas omgekeerd aan ?
Omgekeerd??? :confused: Binnenstebuiten bedoel je. En ja, totdat je er gek van werd dat ik je steeds bij het lusje in je nek pakte. :biggrin: Je had ook een muur of barkruk nodig om blijven te staan.
En toch in die toestand terug gereden? Geluk is met de domme zullen we maar zeggen. :rolleyes:
Desondanks, blij dat je heelhuids ben thuis gekomen DOMME BELG.
Costana
3 februari 2011, 21:31
Omgekeerd??? :confused: Binnenstebuiten bedoel je. En ja, totdat je er gek van werd dat ik je steeds bij het lusje in je nek pakte. :biggrin: Je had ook een muur of barkruk nodig om blijven te staan.
En toch in die toestand terug gereden? Geluk is met de domme zullen we maar zeggen. :rolleyes:
Mja binnen was het ergste ja, maar de rit zelf herinner ik me nog goed en om 10h fris wakker.
Ja binnenstebuiten, we zeggen hier soms omgekeerd
Willi69
3 februari 2011, 22:48
Übersetzung von Big30 (wie immer ohne Gewähr ;)):
Wie ihr vielleicht schon gehört habt, ist seit dem 1. Februar (Anmerkung des Übersetzers: falsch - richtig ist der 27. Januar) ein neuer Pächter im PHG am Start. Er heißt Sascha und ihr habt ihn unzweifelhaft schon gesehen oder werdet ihn bei einem der nächsten Besuche zu Gesicht bekommen.
Sein Ziel ist es, das Gute, das das PHG ausmacht, zu bewahren und da, wo es möglich ist, Verbesserungen durchzuführen.
Den ersten Ansatz habt ihr vielleicht schon gesehen: die Renovierung der Duschen. Weiterhin wird in Kürze auch WiFi (drahtloses Internet) im PHG verfügbar sein. Für Liebhaber von Kinos ist ein solches hinter der Innensauna in Planung (Anmerkung des Übersetzers: keine gute Idee! :nee:).
Für das PHG, aber auch für die Eisbären, denke ich, ist das eine gute Sache, dass ein neuer Wind durchs PHG weht.
Soweit diese Dienstmitteilung und nun hoffe ich, dass Willi69 oben stehendes auf Deutsch übersetzt. ;)
Anmerkung des Übersetzers: Reading… Processing… Done! :lostit:
Big30
3 februari 2011, 22:51
Danke Willi69 :freu:!
Jansen
3 februari 2011, 22:57
WIFI....dat is al een hele verbetering, nou nog een whirlpool....
Ja lekker Becks Ice in de koelkast :freu:
De whirlpool voor Pisto pete
Lekker een kino kan ik weer effe bijkomen na een orkaan op de kamer ;)
egon, Dr. Rammler
4 februari 2011, 16:30
Ja lekker Becks Ice in de koelkast :freu:
De whirlpool voor Pisto pete
Lekker een kino kan ik weer effe bijkomen na een orkaan op de kamer ;)
Whirlpool :gruebel::nee: ne, ne, jedem das Seine. ich bin dagegen weil:
selbst in verschiedenen Clubs gesehen und beobachtet, dass zumeist die Türken ungeduscht !!! nach betreten des Clubs einen Whirlpool aufsuchen.
Ihr könnt euch garnicht vorstellen, wie schnell sich in einem Whirlpool die Bakterien vermehren.
Mich kriegt in so ein Ding keiner rein, noch nichtmals gegen Bezahlung :angst:
egon, Dr. Rammler
4 februari 2011, 17:06
du hast ja am Ende den Whisky von mir abgelehnt ...........;)
Übrigens: Habe ich da etwas übersehen ?? Hast du die ganze Zeit nur die Hand von deiner Liebsten festgehalten oder ist noch dazwischen irgend was passiert ?? Oder war ich etwas dumm und habe deinen Bericht übersehen ??
Gruss Egon
egon, Dr. Rammler
4 februari 2011, 17:12
Öffentliche Aufforderung an den Hausmeister !!!
da war doch was am 12.2.11 oder ?? :cool:
kümmer dich mal endlich darum du fauler Galgenstrick :wink:
ich kann nicht planen, muss auch noch nach Castrop-Rauxel und nach Elsdorf Mann !!!
hab auch noch was anderes zu tun als überall rumzupoppen und Berichte schreiben. Hobby hin, Hobby her, ich hab Stress !!!
Bosco
4 februari 2011, 17:20
Oder war ich etwas dumm und habe deinen Bericht übersehen ??
Gruss Egon
Genau :biggrin:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=201551&postcount=598 ;)
egon, Dr. Rammler
4 februari 2011, 17:23
Genau :biggrin:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=201551&postcount=598 ;)
sorry und bedankt :baby2:
Willi69
4 februari 2011, 18:30
Langsam mach ich mir Sorgen... :oha:
auweia, sorry me :heul:ich bin eben auch schon alt :heul:
sorry und bedankt :baby2:
Jansen
4 februari 2011, 19:48
Whirlpool :gruebel::nee: ne, ne, jedem das Seine. ich bin dagegen weil:
selbst in verschiedenen Clubs gesehen und beobachtet, dass zumeist die Türken ungeduscht !!! nach betreten des Clubs einen Whirlpool aufsuchen.
Ihr könnt euch garnicht vorstellen, wie schnell sich in einem Whirlpool die Bakterien vermehren.
Mich kriegt in so ein Ding keiner rein, noch nichtmals gegen Bezahlung :angst:
:gruebel::gruebel: Jansen lost alles op ook voor egon Dr.Rammler :gruebel:
We vragen aan Sacha of hij een Turks bad plaatst dan zijn deze mensen daarna niet meer zo vuil als een Turk. :tongue:
Dolfie
4 februari 2011, 21:15
Eindelijk was het zover,de verjaardagsparty van Alabama en Willy69 in PHG.
Bij aankomst was er nog één plaatsje vrij om mijn bolide op de privéparking achter te laten.
Met 2 flessen Cava voor de jarigen en het kortingsbonnetje = 10 euro werd ik binnengelaten.
Tijdens het wachten op mijn berevel werd ik ineens aangesproken door een ijsbeer in het Duits en hij zei me dat ik zeker Dolfie moest zijn.Dit bleek de jarige feestneus Willy69 te zijn.Aangezien spijtig genoeg Alabama verstek heeft moeten geven had de sympathieke Willy ineens 2 flessen.
Aan de bar maakte ik al snel kennis met Costana en Bosco waaraan een Roemeense deerne vasthing,die de titel Miss ijsbeer heeft gekregen.
Het vriendinnetje van Costana,Delia vertelde me dat de Hongaarse Chris pas in Februari terug ging komen.
Dat was wel een tegenvaller omdat ik de vorige keer een prima sessie met haar had gehad.Aangezien Dolfie niet zo een Romanian liefhebber is werd het moeilijk om een geschikt slachtoffer uit te kiezen tot ik een prachtige verschijning zag.
Bosco vertelde me dat dit de Bulgaarse Simoma was en dat ze toppie was op de kamer.Ondertussen stroomden de YBF leden binnen en leerde ik de sympathieke beertjes kennen zoals Bredero,Knabbel,MichelJ,het DJ koppel Sunny&Sonny,Big30,Obi Wan,Tiga enz…teveel om op te noemen.
Ik viel van het ene gesprek in het andere wat wel leuk was maar dat als grote nadeel had dat ik nog niet op de kamer was geweest.Ondertussen was ik in gesprek met Egon Dr Rammler tot daar Simona de bar in wandelde.
Ik vroeg direkt naar de sleutel en beleefde net voor etenstijd een prima sessie met deze heel sympathieke dame…( zie recensie ).Met dank aan Bosco voor de gouden tip.
Dan in de file voor het eten dat heel lekker was.Op een bepaald moment werd Willy69 in een zetel gedropt waar hij lekker kon genieten van een striptease act waar hij de hoofdrol in speelde.
Later op de avond kreeg hij een tweede act voorgeschotelt met kaarsvet.Enig nadeel was de rokerige warme bar met weinig zuurstof.
Later op de avond Simona terug geschaakt,ik ga normaal nooit tweemaal met dezelfde dame op één avond,voor een prima uurtje.
Nadien nog wat gechilt en afscheid genomen van de YBF leden.Vanmorgen bleek mijn stem een beetje kapot van het praten(roepen) boven de muziek uit.
Grtz,Dolfie
4 februari 2011, 21:17
wat een super verhaal dat is ooit een nominatie waard.:eek: ik ken dit verhaal nog niet ??
Bosco
4 februari 2011, 21:19
mooi verhaal :biggrin:
Gynakologe
4 februari 2011, 21:49
Entschuldigung, mein 1. Bericht, bin total Neuling auf dem Gebiet.
Zusammen mit Freund Egon, mitdem ich schon viele Male zum PHG gefahren bin und auch schon nach Köln ins Sudbad , begab ich mich am Samstag, den 29.1.11 nachdem ich Egon von seinem LKW abgeholt hatte gegen 17 h ins Happy Garden.
Am Empfang gaben wir unsere Ermäßigungskarten ab plus 40 Euro, dann ging es mit den üblichen Utensilien in die Umkleide.
Vorher musste Egon noch einem Angriff von so einer kleinen geilen Bulgarin abwehren, wobei er mich um Hilfe anrief. Von irgendwoher kannte sie ihn wohl und es war Egon ziemlich peinlich. Ich wurde ihr vorgestellt und anbefohlen, daß sie mit mir auf Zimmer gehen sollte, da Egon schon seit langem verabredet war.
Jetzt hatte ich sie und sie wollte dauernd blos gefickt werden. Da Egon viele Leute kannte, verlor ich ihn ganz aus den Augen und sah ihn erst wieder, wie es ans Heimfahren ging.
Wir wurden am Eingang von Willi69 empfangen und überreichten ihm seine sogenannten "Hausmeister-Tropfen"
Ich ging dann um meine Ruhe zu haben erstmal eine halbe Stunde mit Ihr, also Nora, auf Zimmer und ich war sehr zufrieden mit ihr, es ist ja eine richtige "Pornotante".
Ich erfuhr dann bei dieser Gelegenheit, das sie hier im Garden Nora heisst und wohl vorher Simona, weis nicht wo hiess.
Nachdem ich dies hinter mich gebracht hatte, ging ich nach dem Duschen erstmal zum Masseur um mich wie immer so richtig sportiv durchkneten zu lassen.
Wie ich feststellen konnte, waren viele neue Frauen vor Ort, die bei meinem letzten Besuch im Dezember noch nicht dort waren.
Beharlich suchte ich aber nach einer süssen kleinen Rumänin, die ich schon kannte. Der Name ist Anita und sie hat schöne Augen. Sie ist genau mein Typ und ich fahre voll auf sie ab.
Im Laufe des Abends, nach dem wie immer leckeren Abendessen gelang es mir dann sie insgesamt 2x auf Zimmer "zu zerren" :)
Wie schon erlebt hatte ich 2x eine schöne Zeit mit ihr und sie ist wirklich total süss und ich bekomme immer einen sogenannten Gf6-Service von ihr. Sorry, ich kenne mich mit diesen Fachausdrücken noch nicht so aus, werde mich aber befleissigen es zu erlernen.
Insgesamt war es ein sehr kurzweiliger Abend, auch durch die "forumseigenen" DJ `s und die 2 Geburtstagsgeschenke durch den Betreiber für Willi69 :wink:
Bei der stattgefundenen Tombola hab ich leider nicht gewonnen.
Nachdem ich zum Abschluss noch einen Saunagang gemacht habe, ging es dann in die Umkleide, wo ich dann endlich Egon wiederfand, der ziemlich was getrunken hatte, aber ich musste ihn ja nach Hause kutschieren.
Habe mich auch noch mit dem neuen Betreiber unterhalten, welcher einen sehr sympathischen Eindruck auf mich machte und dann ging es nach Verabschiedung wieder Richtung Keulen.
Hoffentlich geht es bald wieder Richtung Oedt, aber ich glaube zuerst müssen wir nochmal zum Amnesia nach Castrop.
Viele Grüße Frank
Jansen
4 februari 2011, 22:01
Entschuldigung, mein 1. Bericht, bin total Neuling auf dem Gebiet.
Viele Grüße Frank
Goed verhaal mooi geschreven :freu: maar ik ken geen Duits :eek:
Bosco
4 februari 2011, 22:04
Vertaling van het Duits in het Nederlands
Willi69
-------------------------------------------------- ------------------------------
Sorry, mijn eerste Report'm geheel nieuw voor het gebied.
Samen met vriend Egon, mitdem vele malen heb ik gereden om de PHG en zelfs tot Keulen naar Sudbad, ging ik op zaterdag, 29.1.11 Egon nadat ik had opgepikt uit zijn truck gedurende 17 uur in de Happy Garden.
Bij de receptie wij onze kortingskaart gaf van plus € 40, ging het met de gebruikelijke parafernalia in de kleedkamer.
Egon eerder af te weren een aanval van een dergelijke geile Bulgaarse, en hij belde me om hulp. Ergens wist ze hem goed en het was nogal gênant Egon. Ik werd voorgesteld aan haar en gebood dat ze met mij meegaan naar zijn kamer, omdat Egon werd geregeld lang geleden.
Nu had ik haar en ze wilde steeds maar geneukt worden. Zoals Egon kende veel mensen, ik heb verloren van het volledig uit het zicht en zag hem pas weer aan het huis als het ging naar beneden.
We waren op de input van de Willi69 en gepresenteerd hem met zijn zogenaamde "huismeester-drop"
Vervolgens heb ik moeten eerst een half uur met haar, dus Nora, op bed en ik was erg blij met haar, het is een echte "seks tante" naar mijn rust.
Ik heb geleerd bij deze gelegenheid, die ze hier zeggen in de tuin goed voor Nora en Simon, Weis niet vinden heette.
Nadat ik had dit achter me, ik ging naar de douches eerst als een masseur te laten kneden me zoals altijd echt sportief.
Hoewel, als ik kon, veel nieuwe lokale vrouwen die niet op mijn laatste bezoek daar in december.
Behar ik geprobeerd, maar na een lief klein Roemeens, die ik al wist. De naam is Anita en ze heeft mooie ogen. Het is gewoon mijn type en ik ga naar hen vol.
In de loop van de avond, na het diner, zoals altijd, heerlijk, ik kon toen in totaal 2x "te slepen" op de kamer
Als ik had meegemaakt 2x een goede tijd met haar en ze is echt heel lief en ik altijd een zogenaamde GF6 service uit te halen. Sorry, ik ben bekend met deze technische termen is niet zo, maar het zal moeite doen om te leren.
Over het algemeen was een erg vermakelijke avond, zelfs door de "forum" DJ `s en de 2 verjaardagscadeau door de exploitant Willi69
Als de verloting plaatsvond, helaas heb ik niet gewonnen.
Nadat ik hebben afgerond nog niet gemaakt over een sauna, gingen we naar de kleedkamer, waar ik dan eindelijk gevonden Egon, hij was heel drinken wat, maar ik had zo met chauffeur naar huis.
'Ook heb gesproken met de nieuwe exploitant, die een zeer goede indruk op me maakte en toen ging het terug naar de goedkeuring van de clubs.
Hopelijk komt snel Oedt richting, maar ik denk dat we eerst terug naar Amnesia naar Castrop.
Met dank aan Google vertaal :biggrin:
Jansen
4 februari 2011, 22:09
HAHAHAHA super zeg :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
CLUBSPORT
4 februari 2011, 22:12
Met dank aan google vertalen :biggrin:
ijsbeer11
5 februari 2011, 11:38
Gisteren in Happy geweest, gearriveerd om 16.30, er hing nog niet zo veel sfeer, misschien was het omdat het nog vroeg was
Om 18.30 de tent maar weer verlaten en naar een andere club geweest :biggrin:
Laatste paar keer in Happy vond ik het goed, maar het zal wel weer even duren voor ze mij hier zien
Jansen
5 februari 2011, 16:55
Gisteren in Happy geweest, gearriveerd om 16.30, er hing nog niet zo veel sfeer, misschien was het omdat het nog vroeg was
Om 18.30 de tent maar weer verlaten en naar een andere club geweest :biggrin:
Laatste paar keer in Happy vond ik het goed, maar het zal wel weer even duren voor ze mij hier zien
Ja dat is ook geen tijd om naar een hoerenclub te gaan.
Voor sfeer ga je in PHG pas na 19.30 u.
S'middags tot 16.00 u ga je alleen om te lunchen en te neuken
Daarna om te eten en te rusten.
S'avonds na 19.30 u zijn alle avond meiden ook aanwezig en loopt het weer warm.
Dus ijsbeer11 zal zijn vriendinnetje of de gokkasten wel gemist hebben en is met heimwee vertrokken.;)
Big30
6 februari 2011, 14:40
http://img35.imageshack.us/img35/7858/popup1krankenschwester.png
Happy nodigt de IJsberen uit voor een bezoek aan de Verpleegsters in PHG!
Happy bittet zur Visite!
De dames zijn allen gekleed verpleegster Uniform.
Die Damen tragen alle Krankenschwestern Uniform.
Party in PHG Zaterdag 12 Februari.
Scoobert
6 februari 2011, 15:34
Hopelijk begint die party dan pas na 19.30, als ik de reactie zo lees van Jansen :P
En dat wordt dus een party speciaal voor Dr Rammler :eek::eek: ??, moet niet gekker worden.
Die Thekenfrauen auch ....??????
Willi69
6 februari 2011, 15:53
Frage eines Anfängers: arbeiten die oben abgebildeten Krankenschwestern tatsächlich im PHG (Namen)? :confused: Die mittlere = Daria? :confused:
Willi69
6 februari 2011, 15:57
Auf dem Bild steht: "Die Mädchen...", Du Blindfisch! :hammer:
Kann Dir ja auch egal sein, Du kommst doch sowieso nicht! :thefinger:
Scoobert
6 februari 2011, 15:59
Frage eines Anfängers: arbeiten die oben abgebildeten Krankenschwestern tatsächlich im PHG (Namen)? :confused: Die mittlere = Daria? :confused:
Wie du sagt, ein AnfÄnger :D, musst mal öfters dahin gehen :biggrin:, und ich sollte noch hallo sagen von Wishna :smile2:
Scoobert
6 februari 2011, 16:01
Auf dem Bild steht: "Die Mädchen...", Du Blindfisch! :hammer:
Kann Dir ja auch egal sein, Du kommst doch sowieso nicht! :thefinger:
Es sind ja auch Thekenfrauen, du Freund von Jansen :biggrin:, und ja du willst ja nicht dass ich komme ;)
Jansen
6 februari 2011, 16:03
Es sind ja auch Thekenfrauen, du Freund von Jansen :biggrin:, und ja du willst ja nicht dass ich komme ;)
Scoobert is verkleed als Arts :biggrin:
Willi69
6 februari 2011, 16:50
Scoobert is verkleed als Arts :biggrin:
Man erkennt Dr. Scoobert, ex-TA aber sofort an seinen nicht rasierten Beinen... :biggrin:
Willi69
6 februari 2011, 16:55
Die mittlere = Daria? :confused:
Das mittlere Mädchen könnte auch die Freundin von Daria sein, ähnlicher Typ, auch lange blonde Haare, aber Silikontitten :tietjes:. Name? :confused:
und ich sollte noch hallo sagen von Wishna :smile2:
:hallo[1]:
egon, Dr. Rammler
6 februari 2011, 20:25
Hopelijk begint die party dan pas na 19.30, als ik de reactie zo lees van Jansen :P
En dat wordt dus een party speciaal voor Dr Rammler :eek::eek: ??, moet niet gekker worden.
du stehst ja eh nur im Eingangsbereich rum :biggrin:
oder stehst du da nur im Durchzug und wartest bis er dir mal steif wird ???
Fragen über Fragen :tongue:
facial
7 februari 2011, 14:38
ik denk dat de verpleegsters zelf vaker een dikke spuit in zich krijgen dan de patiente :biggrin:
masseurke
7 februari 2011, 15:41
Het was weer een eeuwigheid geleden, maar laatst was ik met mijn maatje ‘t Patserke weer op stap. We hadden al lang ingepland wat het einddoel van ons reisje zou worden, juist ja…
Onderweg weeral dolle pret met verhalen van het betalende en niet betalende circuit van de afgelopen maanden.
Ik had het met mijn maatje ook nog over ’t feit dat we nog nooit met dezelfde dame hadden geneukt, daar zouden we vandaag verandering in gaan brengen… :smile2:
Goed, PHG dus… Aangekomen in relatieve rust, de kleine privé parking stond vol, maar op het grote terrein buiten was geen auto te bespeuren, ’t was ook nog vroeg, net middag geweest.
Eerst de innerlijke mens gevoed, geen verder commentaar, netjes verzorgd en gewoon lekker. De koekenbakker van dienst probeerde in zijn beste Duits op mijn vragen te antwoorden. Ook stelde ik in de nachthal meteen vast dat de gokbakkies verdwenen waren, slechts een kwestie van tijd wellicht…
Kwa dames was het ook nog rustig, twee van hen (Eveline en Lilly) zouden de hele dag als “rode draad” door ons dagje vertier fungeren. Ze waren vooral met mekaar aan ’t dollen, op zich is dat wel leuk, maar als ze op een gegeven moment respectievelijk op mijn schoot en die van mijn maatje toeven en mekaar intussen zo hard slaan dat de billen er megarood van worden, is de lol er toch vlug af. :angryfire:
Bovendien waren ze behoorlijk in de wind, vooral Eveline dan… Deze laatste probeerde me meermaals tot een kamergang te verleiden, maar dat zag ik helemaal niet zitten!!!
Na de eitjes en broodjes kaas drong een eerste kamergang zich op, eigenlijk was het vooral een badjasprobleem :hah: dat me de kamer op dwong. Een kleine donkerharige (Betina zo zou blijken) had al vlug mijn aandacht getrokken.
Op kamer ontpopte ze zich vlot tot een fijne GFE, lekker gewoon, maar toch met dat tikkeltje meer!
Nati, nog zo eentje die de hele dag bleef rondhangen. Mijn maatje had met haar ooit een trio gehad, samen met Laura, deze laatste was er niet, maar ze (Nati) had nog freundinnen… pfff ze pushte iets te nadrukkelijk. Na het avondeten vroeg ze of ’t lekker was en wat ik had gegeten, beleefd als ik ben antwoordde ik en stelde haar dezelfde vraag wat prompt werd beantwoord met; “Schwanze, ich esse nur Schwanze, soll ich deine essen?” pffff… kan allemaal wel lollig zijn, maar ik had er geen boodschap aan, temeer omdat ik net voor ’t eten nog even van mijn spreekwoordelijke sokken was geblazen, maar daarover zo meteen meer…
Beetje leuteren in de bar, mijn maat was ook al terug van de kamer, koffietje, biertje… Serena diende zich aan, leuke spontane meid, zo bleek… er zat al vlug een tong in mijn oor… :blume: nà ja, zoveel ijver verdiende de sleutelvraag, ook op dat gebied geen geklaag van mijn kant, ze deed flink der best, maar in ’t mondje sprietsen, daar moest ze niet van… ook geen probleem meid! :tongue:
Na de kamer kwam ze nog veelvuldig der tong in mijn oor proppen, ook dat blijft slechts voor een tijdje leuk… :redface:
Mijn maat ging na het vele geleuter van Eveline en Lilly met Lilly de kamer op, maar moest eerst de douche nog in. Hoog tijd om wat te dollen en deze dooie middag wat op te fleuren (van dat geleuter met Hollandse medemensen word ik ook niet vrolijk, correctie; van de twee Hollanders in kwestie, nooit begrepen dat je in zo’n tent als PHG alleen maar komt om pilsjes of sterkers te hijsen).
Goed, Lilly was terug met de sleutel, Patserke stond nog in de doucheregen, dus zei ik tegen ’t mokkel; “I am going to fuck you, let’s go!”
Ze bekeek me verbaasd en zei; “No, I’m going with your friend…”
Waarop ik weer; “He’s in the shower, let’s go!”
Zij weer; “Ok, but YOU have to tell him.”
Ik spurtte naar de douche en zei hem dattie te laat was, een flauw lachje kwam mijn richting uit. :baby2: :thefinger:
Dat was toch even buiten Lilly gerekend, tja dat patserlijveke van hem ook… :ranting2:ik probeerde nog met een tientje of twee extra als ze onmiddellijk met mij vertrok, de clown stond zich immers nog af te drogen, maar tevergeefs…
“Goed dan”, zei ik, “dan gaan we gewoon met zijn allen!” en volgde de inmiddels droge maat en Lilly tot beneden in de gangen, ’t leverde flink wat gelach op en als ze me niet de trap op had geduwd, verdomme ik was ze mee gevolgd tot in de kamer en ‘k had ze gevogeld ook! Lekker wijfje die Lilly in tegenstelling tot Eveline, daar is echt niks aan vind ik!
’t Liep zo tegen vieren en er waren flink wat dames bijgekomen, Andrea liep met een zuur bakkes voorbij, ik riep haar toe dat ze moest smilen en onmiddellijk klaarde haar snoetje op, ze bleef de rest van de dag naar me lachen, maar zo’n Andrea zonder gokkast, das zoals een café zonder bier, dat trekt niet aan…
Mijn maatje had tijdens een vorig bezoek Louana al eens gespot, vriend Jansen had er toen uitvoerig over staan lullen, dus hij herkende ze al toen ze een kruk aan de bar beklom.
Jeetje wat een stoot… ze heeft iets buitenaards zelfs, zo mooi! Die prachtige lichtblauwe ogen met dat lang gitzwart haar, prachtige witte tanden en een heerlijk bruin, welgevormd lijfje voorzien van prachtige megaboobs… Ik hàd het even niet meer…
Ze werd veelvuldig de kamer op gesleurd, had zelfs de kans niet om ze nog maar aan te spreken… De schoenenverkoper die daar achter zit … die kan ze ’s avonds wel tellen!
Een andere dame trok ook mijn aandacht, mulat typetje, jong, mooi, lang bruin haar, maar ze werd voor wel een uur (een UUR) opgeëist om te leuteren in de bar, ja man, kwa pre-sales kon dat tellen… ik vond er niks aan… :mad:
Soit zo tussen vijf en zes kwam Louana de bar nog eens ingeschreden (zo’n meisje loopt of paradeert immers niet!) Eén van de Hollandse beren die ik hoger reeds vermeldde sprak haar aan en… liet haar weer lopen! Ja dat was mijn moment dus! Ik verkeerde in een roes, geen idee op welke kamer ik terecht was gekomen, ze was plintloos dus Jansen was hier wellicht reeds voor mij, zo ook in en over Louana naar ik heb vernomen…
Een heerlijke meid, zooooo mooooi en zooooo heet, een goddelijke tijd… veel meer kan ik er niet over kwijt, ze werd hier al veelvuldig bewierookt…
Enig nadeel; na zo’n meid zit de dag er op, ook al loopt er dan nog zoveel ander fraais rond… dat gaat dan gewoon even niet meer.
Vergelijk het een beetje zoals bij Sergio Herman “Oud Sluis” buiten stappen en gelijk een grote friet met mayo en een frikandel speciaal gaan halen. Daar heb je dan misschien wel behoefte aan, dat smaakt dan wellicht ook en is lekker, maar dat kan je dan op zo’n moment even niet rijmen…
Goed het avondeten was inmiddels verschenen en een beetje duffen… ’t duurde dan ook niet echt lang meer om zo rond 21u00 huiswaarts te keren… Een geslaagd dagje, Patserke was me gevolgd in advies betreffende Betina en Serena, deed er nog een Lilly en een niet nader genoemde Spaanse bovenop en zo hadden we weer stof om de reis naar huis aan te vangen. Op een dood moment vroeg ik hem of hij me “een pijpke” wilde zetten, dat wilde hij gelukkig NIET, maar we zaten toch maar weer gezellig te dollen, zoals we mekaar al decennia kennen!
Merci Patserke voor de fijne dag en volgende keer nemen we die andere patser ook nog mee!
ijsbeer11
7 februari 2011, 16:29
Dus ijsbeer11 zal zijn vriendinnetje of de gokkasten wel gemist hebben en is met heimwee vertrokken.;)
1. In Happy heb ik geen vriendinnetje
2. Ik gok zelden
3. Met de heimwee valt het ook ook wel mee, gezien de plaats waar ik daarna ben beland
:freu:
egon, Dr. Rammler
8 februari 2011, 20:00
Eintrag in Meetingpoint nicht vergessen !!! ;)
Dalton
8 februari 2011, 20:12
Ik kom zet de wisky maar vast klaar tot zaterdag in HAPP-GARDEN:freu::freu:
Big30
8 februari 2011, 20:13
Ook zonder aanmelding had ik je al op MP gezet!
egon, Dr. Rammler
8 februari 2011, 20:20
Ook zonder aanmelding had ik je al op MP gezet!
sein Pornostar ist ja da ;)
Willi69
9 februari 2011, 18:56
und ja du willst ja nicht dass ich komme ;)
Habe gesehen, dass Du trotzdem kommst. :nee:
Badslippers
9 februari 2011, 23:15
Alleen de whisky Dalton? Volgens mij mogen ze ook je QOL klaarzetten.
Jansen
9 februari 2011, 23:56
Vanmorgen waren de drie nieuwe gokkasten gebracht,alleen stonden ze vanavond nog niet aan en had Andrea dus niet zoveel tientjes nodig.
Er waren weing beren en voldoende dames.
Louana 1 was blij mij weer als oude bekend weer te ontmoeten na drie weken.
Ze klaagde dat ze morgen niet naar Roemenie kon vanwege te weinig geld en daardoor pas in maart gaat.:gruebel::gruebel:
Snappen jullie het nog :eek: ik niet :gruebel:
Dus heeft zei ook een vriendje die niet goed gespaard heeft voor haar.
Ik hoop dus dat deze kwal zich heel snel tegen een boom aan zet met zijn nieuwe dure Mercedes.:angryfire:
Verder was het eten weer goed en voldoende theke dames ook Sascha was aanwezig.
Louana a.s. niet aanwezig
Big30
11 februari 2011, 00:28
Alleen de whisky Dalton? Volgens mij mogen ze ook je QOL klaarzetten.
QOL??? Quality Of Life??? Whisky moet je niet koud zetten vind ik, wel op temperatuur ;)!
egon, Dr. Rammler
11 februari 2011, 12:12
Vanmorgen waren de drie nieuwe gokkasten gebracht,alleen stonden ze vanavond nog niet aan en had Andrea dus niet zoveel tientjes nodig.
Er waren weing beren en voldoende dames.
Louana 1 was blij mij weer als oude bekend weer te ontmoeten na drie weken.
Ze klaagde dat ze morgen niet naar Roemenie kon vanwege te weinig geld en daardoor pas in maart gaat.:gruebel::gruebel:
Snappen jullie het nog :eek: ik niet :gruebel:
Dus heeft zei ook een vriendje die niet goed gespaard heeft voor haar.
Ik hoop dus dat deze kwal zich heel snel tegen een boom aan zet met zijn nieuwe dure Mercedes.:angryfire:
Verder was het eten weer goed en voldoende theke dames ook Sascha was aanwezig.
Louana a.s. niet aanwezig
ik snap dat well :biggrin: sie dacht zeker du gibst ihr was Geld :wink:
sunny
11 februari 2011, 16:30
Füll mich morgen bloss nicht wieder mit Whisky-Cola ab :tongue:, sonst....................... vergess ich mein Versprechen :thefinger:
Viele Grüße
egon, Dr. Rammler
11 februari 2011, 16:41
Füll mich morgen bloss nicht wieder mit Whisky-Cola ab :tongue:, sonst....................... vergess ich mein Versprechen :thefinger:
Viele Grüße
wie du bist morgen vor Ort ?? warum nicht im Meetingpoint ??
E I N T R A G E N
Willi69
11 februari 2011, 21:19
Wie, du bist morgen vor Ort?
Bestimmt wieder als Aushilfs-DJ... :rolleyes:
egon, Dr. Rammler
11 februari 2011, 21:34
Bestimmt wieder als Aushilfs-DJ... :rolleyes:
dann kriegt er wieder :prost::patpat[1]::tatsch:
sonst legt er ja freiwillig kein ACDC auf :smoke:
Jansen
11 februari 2011, 22:08
ik snap dat well :biggrin: sie dacht zeker du gibst ihr was Geld :wink:
haha ja mooi niet.
Louana zal niet op de verpleegstersparty zijn a.s. zaterdag na haar verpleegsessie afgelopen woensdag heeft ze zaterdag vrijgenomen om samen met mij een rode kruis tochtje te maken. :a_alarm13::hammer_2::Xrated:
egon, Dr. Rammler
13 februari 2011, 05:06
:tongue: eben gerade zu Hause angekommen von dieser geilen geilen Party.
Bin nu total kaputt :hammer:
Die Party ging bis 3.00.h, DJ Sunny spielte auf bis kurz nach 2.00 h alle DVP waren ausser Rand und Band. Ab 3.00 h ging es dann wohl noch weiter in Happy by Night, aber ich war zu müde und musste leider die Überredungsversuche von Lucy, Rom. und Anna, Rom. abweisen, was mir sehr leid tat.
:eek: sorry, bin leider etwas müde und fühle mich total ausgelutscht :baby2:
deshalb ausführlicher Bericht erst heute Abend.
Bis dann Egon
Noch ein Nachsatz für den durch Nichtkommen auffälligen Scoobert :baeh::
Die bewusste Thekenfrau war wieder umgefärbt von rot auf blond und sah sehr geil aus. Hab mich noch ausführlich und nett mit ihr unterhalten :smoke:
sunny
13 februari 2011, 17:04
Zu der Zeit, wo Du diesen Bericht geschrieben hast, bin ich gerade aus dem "Happy by Nicht" gewackelt :tongue:
War so kaputt, das ich bald nicht mehr aus den gemütlichen Sesseln rauskam :gruebel:.
Aber kein Wunder nach so ner geilen -und für mich anstrengenden- Party :lostit:
Viele Grüße
egon, Dr. Rammler
13 februari 2011, 20:13
Zu der Zeit, wo Du diesen Bericht geschrieben hast, bin ich gerade aus dem "Happy by Nicht" gewackelt :tongue:
War so kaputt, das ich bald nicht mehr aus den gemütlichen Sesseln rauskam :gruebel:.
Aber kein Wunder nach so ner geilen -und für mich anstrengenden- Party :lostit:
Viele Grüße
:eek: hoffentlich hast du dich nicht mit deinem nackten Oberkörper an der offenen Terrassentür erkältet. Hoffe ja, dass wir uns demnächst noch öffter dort Treffen zwecks Party
Gruss Egon
Rudi_NL
13 februari 2011, 20:17
Gisteren en afgelopen nacht in PHG geweest om de Krankenschwesterparty te bezoeken.
Ik vond het top! Normaal kom ik niet zo vaak in PHG omdat ik mijn weg in GT, LR en VV heb gevonden (en soms nog enkele andere clubs ter afwisseling).
Ik wilde eigenlijk naar LR gaan, maar die verpleegsters wilde ik natuurlijk ook wel even zien. Het blijft toch altijd een geile gedachte die sexy verpleegsters en in PHG werd het zelfs werkelijkheid. Bovendien had ik me aangemeld via Meetingpoint dus was ik ook wel een beetje verplicht om hierheen te komen.
Gelukkig kwam ik een aantal (in meer en mindere mate) bekende Forumleden tegen wat het een stuk vertrouwder en gezelliger maakte. Dit waren Big30, Badslippers, Boy69, Dupke en Babbel. Verder nog een aantal Duitsers ontmoet die volgens mij elke dag in een club rondhangen.
Leuk om weer eens wat (voor mij althans) nieuwe dames te zien. Voor mij onbekend was de goede en geile présales van sommige dames zonder sleutelvraag. Maar dit kwam mede door de voor mij nieuwe Forumleden Bosco en Kaajaa die nagenoeg elke dame kende en wisten met welke dame je "Spass" kan hebben. Dit was erg gezellig zo aan de bar en naast de danspaal waar de vrouwen goed los gingen met dansen en geile "moves". Kortom: lekker, lekker, lekker.... Grrr. De DJ wist de dames wel los te krijgen (De DJ kwam me trouwens bekend voor).
Na het vragen van advies aan de ervaren IJsbeer Bosco ben ik met Klara/Clara de kamer opgegaan. Lekker en hard ertegenaan met deze stoot. Haar tieten hangde wel wat meer dan verwacht, maar dat maakte eigelijk ook niet zo veel uit. Zeker niet naar zo'n lange opgeilsessie aan de bar.
Het probleem (cq. geluk) is dat ik nu heel veel lekkere meiden heb gezien waar ik nog wel eens lekker van wil snoepen. Mijn "to-do-list" wordt wel alsmaar langer op deze wijze. Dus in de toekomst zal ik vaker een bezoekje aan PHG brengen. Dan kan ik meteen die tas met sexartikelen teruggeven, want die heb ik zekerheidshalve maar eens even in de auto laten staan. Tot het volgende feest.
egon, Dr. Rammler
13 februari 2011, 20:17
:eek::frown: was ist das hier ? noch kein Bericht ??
nagut, ich schreib erst was, wenn der feige Hausmeister (ich mein den von Krämpfen geschüttelten, von 3 Romanias entkräfteten Hansi :biggrin:)
was schreibt :wink:
Big30
13 februari 2011, 20:23
Na Egon wenn ich sage die Party war mega Geil, habe ich eigentlich alles schon gesagt!
Gute party stimmung, Damen alle verkleidet, Essen war wie immer gut, Polonaise um 24 Uhr, 2 mal strip Acts.
Maar nu eerst het WK Schaatsen kijken :biggrin:.
Rudi_NL
13 februari 2011, 20:34
Siehe oben. Gleiche Minute (20:17 Uhr). Ist das schnell (oder zu früh)? :wink2:
egon, Dr. Rammler
13 februari 2011, 20:34
Na Egon wenn ich sage die Party war mega Geil, habe ich eigentlich alles schon gesagt!
Gute party stimmung, Damen alle verkleidet, Essen war wie immer gut, Polonaise um 24 Uhr, 2 mal strip Acts.
Maar nu eerst het WK Schaatsen kijken :biggrin:.
:help::green_smile: leider musste ich mich ja aufgrund der Feigheit unseres Hausmeisters von der Stripperin vergewaltigen lassen. Wurde durch Sacha zum Stuhl geschubst und dann in Handschellen gelegt :heul:
was mir noch auffiel war das Fehlen von Scoobert, Chris71 usw. und später das müde herumsitzen einiger bekannter ned. + belg. Eijsberen im Nachtcafe ich dachte schon es wäre jemand gestorben :nee: im Barraum ging doch die Post ab !!!:smile2:
konnte auch noch AlBundy vom www.Freiercafe.com kennenlernen, welcher mir anbot, mich wieder im Freiercafe als egon, Dr. Rammler anzumelden, was ich aber ablehnte, da ich keine Almosen annehme
Dalton
13 februari 2011, 23:39
O was ein tag so wunderschon wie heute,dat was het gisteren op de party in het oude clubhuis HAPPY-GARDEN:freu::freu::freu:
Voor mij was het een vermoeiende dag omdat ik vrijdag-middag de QUEEN OF LOVE in kaarst bij het sporthotel op gehaald heb en daarna weer terug met haar naar mijn huis:wand:
Wat doe je dan met een jong ding haar eerst een biefstuk met champions laten eten want ze was uitgehongerd,en de biefstukken ven de oude knakker zijn zeer lekker,dat wist ze al.
Rond 9 uur is ze op de bank in slaap gevallen en tegen 2uur in de morgen ontwaakt waarna we naar bed gingen:exactly[1]:
Om 7 uur er uit en kon niet meer slapen,voor mij een korte nacht,tegen 12 uur werd het schatje wakker en zijn we even de stad in geweest om natuurlijk wat voor dat meisje te kopen.
Toen met ons tweedjes de daltonmobiel in gekropen en naar HAPPY waar ze om 3 uur begon.
Haar afgezet bij de artiesten-ingang en deze ijsbeer had het geluk om zijn wagen op het kleine parkeerplaatsje naast de ingang te plaatsen waar voor de ingang de ambulance al klaar stond,om de zieke ijsberen af te voeren:ranting2:
Een druk op de bel en wachten tot hij open ging wat altijd een tijdje duurt dus nog eens gebeld en daar ging het hekje open.
Kan me best voorstellen dat ze me eerst eens goed bekijken want het is geen bejaardenhuis waarvoor ik sta te bellen en na vakkundig overleg met de bedrijfsvoerders vonden ze me nog niet te oud om toegelaten te worden.
Eenmaal binnen mijn kaartje afgegeven wat ik door toedoen van BADSLIPPERS gewonnen had,na 5 minuten kwam ze terug met een sleuteltje en ik weet wel zeker dat het een eerste vrijkaartje was wat ze ontvangen hadden sinds de overname.
Daarom duurde het zolang,NORA was al in de kamer om zich op te tutten,vlug mezelf omgekleed en het nachtcafe in om een koffie te pakken maar de koffiemachine was verdwenen en toen naar voren voor een koffie.
Wat heel moeilijk ging met het aantal verpleegsters in de tent,zeker een 40 stuks de ene nog mooier dan de andere wat een stoten en allemaal het juiste gewicht zo rond de 50 kilo waren ze sommige er zelfs onder maar echt nog geen een die er boven zat.
In het begin dacht ik werkelijk dat hier een schoonheids wedstrijd gehouden werd,hele mooie dames met alles op de juiste plaats en je kon zien dat ze niet in verwachting waren,heerlijk strak en glad maar die billen oh wunderbar.
Het leken de oude tijden van vroeger weer in deze club zoiets heb ik zelfs nog niet in ACAPULCO meegemaakt.:liebe2::liebe2::liebe2:
Na de koffie terug het nachtcafe in daar stond een aardige meneer te braden en hij vroeg wat ik wilde,2 spiegeleieren graag.
Zelfs 2 sneetjes witbrood gepakt met tomaten en kleine blokjes kaas en daar de eitjes bovenop,smaakte lekker met een colalight.
Vlug op de bank gaan liggen om even bij te komen na al die vermoeienissen,duurde niet lang want daar was NORA weer die bovenop me dook,weg rust.
Het zal een kwartiertje geduurd hebben voordat we op de kamer belanden nr 2 en deze man had helemaal geen zin om te neuken of wat dan ook zal wel door de leeftijd komen maar in gedachten zag ik al die andere schoonheden in happy voor mijn ogen verschijnen wat een mopjes waren dat en werd het steeds moeilijker om mij op het liefdespel te consentreren.
Na een tijdje de kamer verlaten en de binnensauna ingedoken daarna onder de douche en de bank weer opgezocht om een tukje te doen.
Ik was even ingedommeld,dat had van mij wel de hele avond mogen duren,daar sprong ze weer op me,weg rust.
Het werd steeds drukker en ook meer dames kwamen erbij,zelfs veel bekende ijsberen waren binnen gestrompeld,BIG30 was de eerste die een koffie wilde pakken,normaal pak je bier tegen die tijd maar BIG is een nette man en drinkt alleen maar koffie.
Het leek net of ik spreekuur had op de bank in het nachtcafe,zo leerde ik een paar bekende ijsberen kennen zoals EGON een vitale jongeling van 35 met snor en stevig gebouwd waar je beter een pilsje mee kan drinken dan de mat op gaan.
ALBUNDY69 mijn lievelings-ijsbeer van het freiercafe die daar altijd de mooiste verhalen verteld op SABATA na,qua uiterlijk hebben ze wel iets van elkaar weg of komt dat door de bril die ze beiden dragen,wel zo'n beetje dezelfde leeftijd en ze houden van lekker neuken en bloasmuziek.
BADSLIPPERS nog even mee gepraat,S&F ook aanwezig in het WALHALLA en nog vele andere ijsberen zelfs FOOTS zonder zijn vriend RP of heeft RP hem er ook ingelegd je weet maar nooit.
Na het eten met NORA wat lekker was en vooral dat toetje maar de bar opgezocht om eens een lekker drankje te nemen bij BOSCO en KAAJAA de 2 echte stamgasten van HAPPY.
3 euro een wisky dat is gewoon misdadig voor iemand die het graag drinkt,als je niet oppas ben je zo bezopen.
De DJ draaide puike muziek en de meiden gingen flink te keer zelfs BOSCO wilde de paal inklimmen we konden hem nog betijds tegenhouden.
Na de bar maar weer de bank opgezocht om bij te komen maar ja met zoveel mensen om je heen gaat dat niet.
Tegen 12 uur afscheid van NORA genomen die was met haar zuur verdiende geld aan het gokken geslagen en dan weet ze van geen ophouden.
Mijn ACAPULCO zaterdag was naar de klootten met 2 oo's,maar HAPPY-GARDEN is zeer goed bezig om weer de beste te worden en IRENE WORST is net wereldkampioen geworden een jongensdroom voor haar:freu::freu::freu:
Dalton
13 februari 2011, 23:39
O was ein tag so wunderschon wie heute,dat was het gisteren op de party in het oude clubhuis HAPPY-GARDEN:freu::freu::freu:
Voor mij was het een vermoeiende dag omdat ik vrijdag-middag de QUEEN OF LOVE in kaarst bij het sporthotel op gehaald heb en daarna weer terug met haar naar mijn huis:wand:
Wat doe je dan met een jong ding haar eerst een biefstuk met champions laten eten want ze was uitgehongerd,en de biefstukken ven de oude knakker zijn zeer lekker,dat wist ze al.
Rond 9 uur is ze op de bank in slaap gevallen en tegen 2uur in de morgen ontwaakt waarna we naar bed gingen:exactly[1]:
Om 7 uur er uit en kon niet meer slapen,voor mij een korte nacht,tegen 12 uur werd het schatje wakker en zijn we even de stad in geweest om natuurlijk wat voor dat meisje te kopen.
Toen met ons tweedjes de daltonmobiel in gekropen en naar HAPPY waar ze om 3 uur begon.
Haar afgezet bij de artiesten-ingang en deze ijsbeer had het geluk om zijn wagen op het kleine parkeerplaatsje naast de ingang te plaatsen waar voor de ingang de ambulance al klaar stond,om de zieke ijsberen af te voeren:ranting2:
Een druk op de bel en wachten tot hij open ging wat altijd een tijdje duurt dus nog eens gebeld en daar ging het hekje open.
Kan me best voorstellen dat ze me eerst eens goed bekijken want het is geen bejaardenhuis waarvoor ik sta te bellen en na vakkundig overleg met de bedrijfsvoerders vonden ze me nog niet te oud om toegelaten te worden.
Eenmaal binnen mijn kaartje afgegeven wat ik door toedoen van BADSLIPPERS gewonnen had,na 5 minuten kwam ze terug met een sleuteltje en ik weet wel zeker dat het een eerste vrijkaartje was wat ze ontvangen hadden sinds de overname.
Daarom duurde het zolang,NORA was al in de kamer om zich op te tutten,vlug mezelf omgekleed en het nachtcafe in om een koffie te pakken maar de koffiemachine was verdwenen en toen naar voren voor een koffie.
Wat heel moeilijk ging met het aantal verpleegsters in de tent,zeker een 40 stuks de ene nog mooier dan de andere wat een stoten en allemaal het juiste gewicht zo rond de 50 kilo waren ze sommige er zelfs onder maar echt nog geen een die er boven zat.
In het begin dacht ik werkelijk dat hier een schoonheids wedstrijd gehouden werd,hele mooie dames met alles op de juiste plaats en je kon zien dat ze niet in verwachting waren,heerlijk strak en glad maar die billen oh wunderbar.
Het leken de oude tijden van vroeger weer in deze club zoiets heb ik zelfs nog niet in ACAPULCO meegemaakt.:liebe2::liebe2::liebe2:
Na de koffie terug het nachtcafe in daar stond een aardige meneer te braden en hij vroeg wat ik wilde,2 spiegeleieren graag.
Zelfs 2 sneetjes witbrood gepakt met tomaten en kleine blokjes kaas en daar de eitjes bovenop,smaakte lekker met een colalight.
Vlug op de bank gaan liggen om even bij te komen na al die vermoeienissen,duurde niet lang want daar was NORA weer die bovenop me dook,weg rust.
Het zal een kwartiertje geduurd hebben voordat we op de kamer belanden nr 2 en deze man had helemaal geen zin om te neuken of wat dan ook zal wel door de leeftijd komen maar in gedachten zag ik al die andere schoonheden in happy voor mijn ogen verschijnen wat een mopjes waren dat en werd het steeds moeilijker om mij op het liefdespel te consentreren.
Na een tijdje de kamer verlaten en de binnensauna ingedoken daarna onder de douche en de bank weer opgezocht om een tukje te doen.
Ik was even ingedommeld,dat had van mij wel de hele avond mogen duren,daar sprong ze weer op me,weg rust.
Het werd steeds drukker en ook meer dames kwamen erbij,zelfs veel bekende ijsberen waren binnen gestrompeld,BIG30 was de eerste die een koffie wilde pakken,normaal pak je bier tegen die tijd maar BIG is een nette man en drinkt alleen maar koffie.
Het leek net of ik spreekuur had op de bank in het nachtcafe,zo leerde ik een paar bekende ijsberen kennen zoals EGON een vitale jongeling van 35 met snor en stevig gebouwd waar je beter een pilsje mee kan drinken dan de mat op gaan.
ALBUNDY69 mijn lievelings-ijsbeer van het freiercafe die daar altijd de mooiste verhalen verteld op SABATA na,qua uiterlijk hebben ze wel iets van elkaar weg of komt dat door de bril die ze beiden dragen,wel zo'n beetje dezelfde leeftijd en ze houden van lekker neuken en bloasmuziek.
BADSLIPPERS nog even mee gepraat,S&F ook aanwezig in het WALHALLA en nog vele andere ijsberen zelfs FOOTS zonder zijn vriend RP of heeft RP hem er ook ingelegd je weet maar nooit.
Na het eten met NORA wat lekker was en vooral dat toetje maar de bar opgezocht om eens een lekker drankje te nemen bij BOSCO en KAAJAA de 2 echte stamgasten van HAPPY.
3 euro een wisky dat is gewoon misdadig voor iemand die het graag drinkt,als je niet oppas ben je zo bezopen.
De DJ draaide puike muziek en de meiden gingen flink te keer zelfs BOSCO wilde de paal inklimmen we konden hem nog betijds tegenhouden.
Na de bar maar weer de bank opgezocht om bij te komen maar ja met zoveel mensen om je heen gaat dat niet.
Tegen 12 uur afscheid van NORA genomen die was met haar zuur verdiende geld aan het gokken geslagen en dan weet ze van geen ophouden.
Mijn ACAPULCO zaterdag was naar de klootten met 2 oo's,maar HAPPY-GARDEN is zeer goed bezig om weer de beste te worden en IRENE WORST is net wereldkampioen geworden een jongensdroom voor haar:freu::freu::freu:
Jansen
13 februari 2011, 23:54
Ik hoop dat als de setjes weer uitgewassen zijn ze dit eens herhalen op een door de weekse dag.:biggrin:
egon, Dr. Rammler
14 februari 2011, 06:22
Siehe oben. Gleiche Minute (20:17 Uhr). Ist das schnell (oder zu früh)? :wink2:
:biggrin: bedankt
egon, Dr. Rammler
14 februari 2011, 06:26
bedankt für den schönen Bericht !!!
bedankt für das angegebene Lebensalter :biggrin: aber ich bin leider auch schon 63J. und es hat mich gefreut dich zu sehen :)
Das gesehene Notarzt-Auto gehört privat Lucy, Rumänien die fährt da privat mit rum :smile2::rofl:
Dieser Bericht ist es wert zu nominieren !!!
egon, Dr. Rammler
14 februari 2011, 06:30
mooie Verhaal :freu::freu::freu:
Stiffmaster
14 februari 2011, 07:31
Het is altijd weer een genoegen om de verhalen van mijn maatje Dalton te mogen lezen, Stiffie die best de hulp van een van die mooie verpleegsters had kunnen gebruiken, Angelina bijvoorbeeld, maar ja wat kan zo een charmante verschijning zoals Dalton aangeeft uitrichten bij ruim 39° koorts :bibber_2:, waarschijnlijk wonderen :smile2:.
Chris71
14 februari 2011, 19:17
was mir noch auffiel war das Fehlen von Scoobert, Chris71 usw.
Tja, muss mich mal nachträglich entschuldigen. :hammer:
Hatte mich aber auch nicht angemeldet, von daher hab ich auch nichts falsch gemacht. :biggrin:
Leider war ich Samstag beruflich verhindert, von daher konnte ich nicht vorbeikommen. :eek:
Definitiv bin ich am 19. März da. :tongue:
Flurkman
14 februari 2011, 19:20
Willy69, je krijgt van mij een biertje als je nog eens een Anwesenheitsliste ohne Gewähr publiceert...
egon, Dr. Rammler
14 februari 2011, 19:23
Tja, muss mich mal nachträglich entschuldigen. :hammer:
Hatte mich aber auch nicht angemeldet, von daher hab ich auch nichts falsch gemacht. :biggrin:
Leider war ich Samstag beruflich verhindert, von daher konnte ich nicht vorbeikommen. :eek:
schon gut :), sollte kein Vorwurf sein:wink: da hat wohl der gute Big30 etwas voreilig einen Eintrag vorgenommen.
Bin am 19.3. vor Ort. Gruss Egon :smoke:
egon, Dr. Rammler
14 februari 2011, 19:25
Willy69, je krijgt van mij een biertje als je nog eens een Anwesenheitsliste ohne Gewähr publiceert...
:wink: habe gerade mit Willi69 telef. er ist leider momentan beruflich stark eingespannt. Hat den Bericht und Anwesenheitsliste für Morgen versprochen :biggrin:
Flurkman
14 februari 2011, 19:31
:wink: habe gerade mit Willi69 telef. er ist leider momentan beruflich stark eingespannt. Hat den Bericht und Anwesenheitsliste für Morgen versprochen :biggrin:
Ik kan niet begrijpen dat een ijsbeer beruflich so stark eingespannt kann sein, dass hij zo'n belangrijk werk tot morgen uitstelt...:hammer:
Bovendien hoop ik dat bij de "ihm namentlich unbekannte" gazelles enkele lekkere ebony's zouden mogen zijn....
Scoobert
14 februari 2011, 19:31
......
was mir noch auffiel war das Fehlen von Scoobert, Chris71 usw. ...........
Was mir noch auffiel war das ich ohne Anlass im Meetingpoint stand......also genau wie Chris71 habe ich mich nicht angemeldet, und deshalb war ich auch nicht da :)
egon, Dr. Rammler
14 februari 2011, 19:35
Was mir noch auffiel war das ich ohne Anlass im Meetingpoint stand......also genau wie Chris71 habe ich mich nicht angemeldet, und deshalb war ich auch nicht da :)
:biggrin: Anlass gabs schon, z.B. Angela ;), Krankenschwesterparty und und und..........
der Eingangsbereich war total verwaist ohne dich :wink:
Gruss Egon :wink2:
sunny
14 februari 2011, 20:16
FLurkman, das kann ich Dir versichern. Anabel und Rolanda.
Aber sowas kennt unser Willi ja nicht :thefinger:
Viele Grüße
egon, Dr. Rammler
14 februari 2011, 20:40
Ik kan niet begrijpen dat een ijsbeer beruflich so stark eingespannt kann sein, dass hij zo'n belangrijk werk tot morgen uitstelt...:hammer:
Bovendien hoop ik dat bij de "ihm namentlich unbekannte" gazelles enkele lekkere ebony's zouden mogen zijn....
Ebony ;) war nur eine vor Ort. Name mir unbekannt, frag den Hausmeister :)
FLurkman, das kann ich Dir versichern. Anabel und Rolanda.
Aber sowas kennt unser Willi ja nicht :thefinger:
Viele Grüße
haha, ja sorry sunny, hatte schon ganz vergessen, dass du ja Spezialist für diese Fraktion bist. Ich pers. habe nur eine bemerkt.
Gruss Egon
Flipper
14 februari 2011, 21:10
Und was macht Scooby... Er kommt mahl wieder zu spatt fuhr die party.. Er hat mir erzahlt das er da steht und "Uberraschung" geschriehen hat..
Aber alle waren schon weg.. :confused: :confused: :confused: :eek: :frown: :mad:
:biggrin:
Scoobert
14 februari 2011, 21:58
Und was macht Scooby... Er kommt mahl wieder zu spatt fuhr die party.. Er hat mir erzahlt das er da steht und "Uberraschung" geschriehen hat..
Aber alle waren schon weg.. :confused: :confused: :confused: :eek: :frown: :mad:
Und allen mussten lachen mit Flipper :gruebel: ?
Jansen
15 februari 2011, 00:16
Voor mij is Happy garden nooit weg geweest.
Het enige wat verandert is en wat steeds verandert zijn enkele dames de theke en de uitbater achter de schermen.
Verder enkele verbouwingen in de laatste 15 jaar.
Dus gewoon lekkere ouderwets genieten van de keuken de massage van Alexander de Pizza en dames die daar al enkele jaren rondlopen ;) en Louana 1
Willi69
15 februari 2011, 08:56
Das solltest Du langsam mal offiziell ankündigen, damit DJ sunny nicht beruflich verhindert ist. :rolleyes:
Der Bericht des Monats, die ganze Wahrheit über Egon, die Anwesenheitsliste und 3 paspoorten kommen tatsächlich heute Abend. :tongue:
FLurkman, das kann ich Dir versichern. Anabel und Rolanda. Aber sowas kennt unser Willi ja nicht :thefinger:
Ich habe Dich doch schon nach der letzten Party gebeten, mal einen vernünftigen paspoort zu erstellen, an dem ich mich orientieren kann. Passiert ist bisher... gar nichts. :redface:
Flurkman
15 februari 2011, 09:47
Voor mij is Happy garden nooit weg geweest.
Het enige wat verandert is en wat steeds verandert zijn enkele dames de theke en de uitbater achter de schermen.
Verder enkele verbouwingen in de laatste 15 jaar.
Zowel aan het gebouw als aan sommige meiden...
Wat dit laatste betreft: geef mij maar puur natuur, al is het maar een A-tje.
facial
15 februari 2011, 10:01
goed geschreven Dalton, ik hoop dat ze nu weer op het niveau gaan komen van zo'n 1,5 a 2 jaar geleden was toen echt m'n favorite club
Willi69
15 februari 2011, 21:24
Am Samstag stand die erste offizielle Party des neuen Betreibers an - klar, dass da für den Hausmeister Anwesenheitspflicht bestand. Anders als bei den letzten "Partys" im PHG hatte man sich auch Mühe gegeben, dem Motto gerecht zu werden: schon von weitem war ein ausrangierter griechischer Krankenwagen zu sehen, der direkt vor dem Haupteingang geparkt war, die Mädels und Thekenfrauen waren tatsächlich alle als Krankenschwestern gekleidet, für die Gäste gab es, solange der Vorrat reichte, ein Stethoskop. Cool: der Metzger als Chirurg. :cool:
Das Essen war auch wieder große Klasse: nachmittags Gebäck und Gulaschsuppe, abends Spanferkel, diverse andere Sorten Fleisch, Reis, Gemüse, Salate. Gegen 23 Uhr kam der Spät-Snack: Calamares, kleine Teigtaschen (Mini-Frühlingsrollen) und Chicken Wings. :tongue:
Der Club war voll, die Stimmung super. :freu: Das lag nicht zuletzt an unserem DJ sunny, der sowohl die Gäste wie auch die Mädels musikalisch befriedigte :biggrin:. Meiner Meinung nach vielleicht eine Idee zu viel Balkan-Musik (und zu wenig "Westerland"). Wieder viele neue Mädels, von denen ich zwei näher kennengelernt habe (+ Diana vom letzten Besuch revisited).
Im Eingangsbereich (diesmal ohne Scoobert) hing unübersehbar der Hinweis:
"Seid heute dabei - im Happy bis drei."
Da konnte man sich seine kostbare Zeit direkt von Anfang an richtig einteilen. :smoke:
Wie auf meiner Geburtstags-Party trat auch diesmal wieder eine Stripperin (blond, vollbusig) auf, jetzt durfte egon, Dr. Rammler auf dem Stuhl Platz nehmen. Von einem "Professor Hardcore" hätte ich etwas mehr Action erwartet, aber trotz seiner nur 2-stündigen Session mit Beatrice schien er auf dem Stuhl fast einzuschlafen. :sleep: Richtig munter wurde er erst wieder, als später auch ein Men Strip präsentiert wurde - da stand er aufgeregt in der ersten Reihe. :eek: Was das wohl zu bedeuten hat? :confused:
Gegen 2:30 Uhr habe ich das PHG nach einem tollen Tag hochzufrieden verlassen, zur Verabschiedung gab es für jeden Gast noch eine Geschenktüte mit merkwürdigem Inhalt: Autogrammkarten von Porno-Sternchen, Gleitgel, Gummibärchen und einem Liebesspiel (zwei Kreisel). :betrunken:
Anwesende Krankenschwestern am Samstag, dem 12.02.2011 (circa 50):
Alexandra (Rumänien), Anabel (farbig), Andra (Russland), Andrea (Rumänien), Angelina (Rumänien), Anna (Rumänien), Beatrice (Moldawien/Rumänien), Betty (Ungarn), Celine (Marokko), Chris (:wiederda: Ungarn), Clara (Moldawien), Cynthia (Rumänien), Daniela (Rumänien), Delia (Rumänien), Dennis (:a_t_nu06: Rumänien), Destiny (Deutschland), Diana (Rumänien), Editha (Polen), Elisa (Rumänien), Emmy (Thailand), July (:a_t_nu06: Rumänien), Laura (Kolumbien), Lucy (Rumänien), Maria (Bulgarien), Marissa (Polen), Melanie (Deutschland/Kolumbien), Mirela/Miranda (Rumänien), Morena (Rumänien - mit Brille), Nati (Ukraine), Nicole (:a_t_nu06: Rumänien), Nora (Bulgarien), Patrizia (Polen), Petia (:wiederda: Bulgarien), Rianna (:wiederda: Rumänien), Rita (Russland), Rolanda (farbig), Sam (Frankreich/Spanien), Simona (Bulgarien), Vanessa (Rumänien), Vesy (Bulgarien) und Viktoria (Ungarn) sowie circa 10 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
Big30
15 februari 2011, 23:04
Wat kan ik nog toevoegen aan de berichten die reeds geschreven zijn over de Verpleegsterparty zaterdag jl. in PHG? Eigenlijk niets, dus hier kort samengevat mijn impressies en waarnemingen ;).
- Het was inderdaad dit maal een echte party waar men veel aan de voorbereiding had gedaan, hoewel de party pas minder dan een week vooraf werd aangekondigd en voorbereid kon worden. Ambulance voor de deur, alle dames in sexy uniform, de gasten kregen onderzoek benodigheden overhandigd.
- Het eten was weer perfect. Maar das geen nieuws, voor mij is 2-3 soorten vlees ook wel goed, het leek wel een slagerij zeg met al die vleessoorten :tongue:.
- De stemming zat er gewoon heel goed in (tsja dan is de bar toch wel wat O2 arm, zie dat als een verbeterpunt, met de deur open gaat het wel maar als de deur naar buiten dicht is, pffffff).
- Weinig kritiek op de DJ sunny dan wel de muziek keuze en opbouw naar een hoogtepunt. Dat hoogtepunt vond ik toch wel de spontane Polonaise op uiteraard Roemeense Manele muziek, zo als het hoort in PHG rond 24u.
- Female stripper voor de mannen maar Sacha had ook aan de dames gedacht en dus ook een Male stripper :biggrin:.
- De positieve ervaringen die mijn maat doorlopen 2 weken geleden had met Mirela/Miranda (kweet ech nie hoe ze precies heet) kan ik nu ook beamen :hah:.
- Veel bekende beren weer gesproken, leuk om Allbundy69 eens te ontmoeten en EG na lange tijd weer eens in PHG te zien.
- Aan de lijst van W69 (thxs!) kan nog een zekere Eveline worden toegevoegd. Die ging na 2u zomaar op mijn schoot zitten, hoewel ik daar niet van gediend ben liet ik het maar begaan. Leuke meid wel, categorie vedergewicht. Nationaliteit? Al sla je me dood :smkiss:.
- Even na 3u verliet ik PHG zonder kadootjes by the way :heul:!
- Met Carnaval wil PHG ook iets doen. Datum 27-2 ??? Eek, ben niet zeker.
- Wat ik wel zeker weet is dat onze Chris71 in PHG zijn verjaardag zal vieren.
Tot zo ver mijn mijn samenvatting. Ut voegt denk ik niet veel toe bij wat reeds gememoreerd is, maar dat hoeft ook niet ik conformeer me hierbij aan de IJsberen mores.
Big30
15 februari 2011, 23:47
:biggrin: Och ja , sommige clubs hebben dit geforceerd gedoe niet nodig :biggrin:
Tsja Molaar dan zou ik zeggen bericht daar over in het topic van de clubs welke je bedoelt ;)!
Hier zullen de PHG fans alleen opmerken dat ze een super feest in PHG hebben gehad en dat als er 1 beschrijving voor het feest niet op zijn plaats was het de beschrijving geforceerd is.
Dus recente beschrijvingen Molaar! Beschrijf en wees positief over je favoriete clubs in de desbetreffende en relevante Algemene Club Topics.
egon, Dr. Rammler
16 februari 2011, 00:04
Tsja Molaar dan zou ik zeggen bericht daar over in het topic van de clubs welke je bedoelt ;)!
Hier zullen de PHG fans alleen opmerken dat ze een super feest in PHG hebben gehad en dat als er 1 beschrijving voor het feest niet op zijn plaats was het de beschrijving geforceerd is.
:biggrin: was sollen die Jungs da schon berichten ??
etwa das sie gewoon stundenlang auf ein Zimmer gewartet haben ?
oder etwa wieviel Leute wegen der Stimmung seelig eingeschlafen sind ?
Darum ist ja auch Nora, Nr. 1 von Dalton und Nr. 2 im Forum da weg und ins PHG. Sie wollte sich endlich mal wieder von Dr. Rammler untersuchen lassen :biggrin:
Was die merkwürdigen vom vor Erschöpfung von Krämpfen geschüttelten Hausmeister ( neuerdings geht er ja auch mit Rumäninnen, was er natürlich körperlich nicht verkraften kann) beschriebenen Beobachtungen betrifft, kann ich nur sagen: tzz,tzz,tzz. Er sollte ja an meiner Stelle sein laut Sacha, aber er kniff ja und so musste ich mich gezwungenermaßen opfern im Dienste der Allgemeinheit. Es kam noch hinzu, das die Stripperin blond war und für mich ohne Interesse.
Was ich am Men-Strip so interessant fand ? Ist ganz einfach, es wurde mir wieder eine Anregung gegeben zwecks Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, da zum Schluss auf das blanke Penetriergerät Sprühsahne aufgetragen wurde und eine der geilen Romanias dies wegschlürfte.
sunny
16 februari 2011, 02:17
- Met Carnaval wil PHG ook iets doen. Datum 27-2 ??? Eek, ben niet zeker.
- Wat ik wel zeker weet is dat onze Chris71 in PHG zijn verjaardag zal vieren.
+++++++++Das solltest Du langsam mal offiziell ankündigen, damit DJ sunny nicht beruflich verhindert ist.+++++++++++++++++++++++++++
Weiss zwar nicht, was da ansteht, aber............ da ich da schon irgendwas vernommen habe, hab ich den Termin in weiser Voraussicht schon reserviert :biggrin:
Viele Grüße
Willi69
16 februari 2011, 10:28
Ich bin dafür, dass Eisbären, die durch Admins im MP eingetragen werden, obwohl sie sich nicht selbst angemeldet haben, für den betreffenden Tag eine Freikarte erhalten. :biggrin:
Weiss zwar nicht, was da ansteht, aber............
Party! :clown:
da ich da schon irgendwas vernommen habe, hab ich den Termin in weiser Voraussicht schon reserviert :biggrin:
Das ist Dir vermutlich sehr schwer gefallen. :eek:
Die "farbigen" paspoorten fehlen übrigens immer noch... :nee:
egon, Dr. Rammler
17 februari 2011, 11:59
Der Bericht des Monats, die ganze Wahrheit über Egon, die Anwesenheitsliste und 3 paspoorten kommen tatsächlich heute Abend. :tongue:
:confused: oh weh, ich bin blind geworden !!!
oder hat das faule Hausmeisterlein etwa die versprochenen Paspoorten vergessen ??
Gruss Egon aus Heerenveen
Admin
17 februari 2011, 12:05
Gruss Egon aus Heerenveen
Rijdt een scheve schaats :biggrin: ;)
Willi69
17 februari 2011, 13:24
:confused: oh weh, ich bin blind geworden !!!
Zu viel billiger Fusel! :rolleyes:
Dalton
17 februari 2011, 14:05
:biggrin: Och ja , sommige clubs hebben dit geforceerd gedoe niet nodig :biggrin:
Vertel ons eens hoe lekker het eten in LIVINGROOM is en hoe lang de wachtijden voor een kamer zijn op vrijdag- en zaterdag avond,hebben ze in LIVINGROOM ook nog een bar waar je lekkere wisky,bacardi of andere drankjes kan kopen tegen een prijs van 3 euro.
Ik heb in NEDERLAND elke kroeg aangedaan maar de goedkoopste was altijd nog 6 euro.
In HAPPY was het net een slagerij wat vlees betreft diverse soorten en nog hemels klaargemaakt oh sorry bereid plus een scala aan groenten die zijn weerga niet kent.
In LIVINGROOM altijd chinees of grieks bestellen wanneer je niet wilt verhongeren omdat het varkensvoer niet te vreten is.
En dames,niet te geloven wel 70 stuks de ene nog mooier dan de andere gewoon een schoonheids-wedstrijd was het daar.
We kwamen lul te kort in HAPPY en de pillen waren zo op,we werden aan onze leuter de kamer opgesleurd.
15 bouwvakkers waren de hele dag bezig om de plinten en gebroken spiegels te repareren en de bedden te vervangen zo werd er geneukt horen en zien verging je in de kelder bij HAPPY het leek net of alle dvp's daar ontmaagd en verkracht werden.
Het kerstfeest van LIVINGROOM viel helemaal in het niet bij deze verpleegsters in HAPPY-GARDEN.:freu::freu::freu:
egon, Dr. Rammler
17 februari 2011, 21:50
Vertel ons eens hoe lekker het eten in LIVINGROOM is en hoe lang de wachtijden voor een kamer zijn op vrijdag- en zaterdag avond,hebben ze in LIVINGROOM ook nog een bar waar je lekkere wisky,bacardi of andere drankjes kan kopen tegen een prijs van 3 euro.
Ik heb in NEDERLAND elke kroeg aangedaan maar de goedkoopste was altijd nog 6 euro.
In HAPPY was het net een slagerij wat vlees betreft diverse soorten en nog hemels klaargemaakt oh sorry bereid plus een scala aan groenten die zijn weerga niet kent.
In LIVINGROOM altijd chinees of grieks bestellen wanneer je niet wilt verhongeren omdat het varkensvoer niet te vreten is.
En dames,niet te geloven wel 70 stuks de ene nog mooier dan de andere gewoon een schoonheids-wedstrijd was het daar.
We kwamen lul te kort in HAPPY en de pillen waren zo op,we werden aan onze leuter de kamer opgesleurd.
15 bouwvakkers waren de hele dag bezig om de plinten en gebroken spiegels te repareren en de bedden te vervangen zo werd er geneukt horen en zien verging je in de kelder bij HAPPY het leek net of alle dvp's daar ontmaagd en verkracht werden.
Het kerstfeest van LIVINGROOM viel helemaal in het niet bij deze verpleegsters in HAPPY-GARDEN.:freu::freu::freu:
:lostit: da kann man nur noch sagen:
:e010[1]::applaus::chhers2::bowlol::klatsch::dance00[1]::beerchug::festeer:
Gut gesprochen besser hätte ich es auch nicht gekonnt
die Jungens die gönnen uns das nicht:smile2: hätten ja auch kommen können
Gruss Egon :smoke:
Jansen
17 februari 2011, 22:25
Gisteren in Living Room weer smerig eten de meeste lieten eten komen ook de soep was verpest.
40 dames die zich verveelde en maar 4 dames die de moeite waren waaronder Jana Hongaars
Plinten en spiegels waren uit voorzorg al weggehaald maar jansen had geen lust om krachtig langs de plinten en plaffonds te gaan.
Aanwezige ijsberen : Jansen en Sonny.
Ja Dalton heeft volkomen gelijk is een trieste sfeer daar momenteel in LR.
Icebear Two
17 februari 2011, 22:29
VV heeft onlangs het drie jarig bestaan gevierd.
Ik ben mijn vaste clubhuis, Planet Happy Garden, enige tijd ontrouw geweest wegens bezoeken aan VV.
Na de absurd slechte afhandeling van een terechte klacht over de dienstverlening van het bar personeel ben ik met plezier weer teruggekeerd naar PHG.
PHG ondergaat op dit moment een flinke opknapbeurt onder het nieuwe management.
De zaken worden voortvarend aangepakt hopelijk zonder dat de relaxte sfeer daar onder te lijden heeft.
Hygiene en horeca deel zijn naar mijn mening bij PHG aanzienlijk beter verzorgd.
Wie nieuwsgierig is hoe onbeschoft VV op een serieuze klacht reageert stuur ik graag hun antwoord op mijn klacht middels pm.
Icebear Two
17 februari 2011, 22:40
" Ich glaube, die Club-FAQ müsste dringend mal wieder überarbeitet werden... "
"
Kan zeker geen kwaad. Er is inmiddels nogal wat veranderd.
Het nieuwe management pakt het achterstallig onderhoud flink aan.
Big30
18 februari 2011, 00:01
Jammer ,als ik iets wil schrijven over PHG versus L.R wordt dit verwijderd
Beste Molaar,
Je mag hier schrijven over elke club wat je wilt. Alleen ben je ik dacht 1 of 2 maal in PHG geweest en was de laatste keer iets van 3 jaar geleden.
Daar heb je toen over bericht en is ook niets van weggehaald of aangepast en omdat het primair kritiek betrof toen op een thekefrau die al lang niet meer in PHG is heeft het weinig zin dat weer te herhalen. Maar dat je zeer tevreden bent over LR en de Thekefrauen daar altijd zeer vriendelijk zijn kan ik alleen maar beamen.
Een club is geen constante. Daarom is het van belang vooral over recente ervaringen te berichten. Dat kun jij zeker doen over je ervaringen in favoriete club waar ik ook graag kom trouwens.
m.vr.gr.,
Big30
Dalton
18 februari 2011, 04:44
Als Jansen of Dalton iets schrijven , no problem
Tjaa
als l Dalton zo iets schrijft kan ik nog begrijpen, z`n liefje mag überhaupt niet meer binnen in L.R. al staat ze elke dag voor de deur
Het spijt me MOLAAR ik heb je niet willen beledigen maar liefjes heb ik niet in een club alleen maar sterren die me iedere keer weer het helal in sturen zo lekker neuken en pijpen ze.
Voordat ik in LIVINGROOM kwam was het altijd HAPPY-GARDEN en omdat DANI naar LR verhuisde ging ik als een loopse hond achter haar aan.
Daar was SIMONA die me altijd opving wanneer DANI me helemaal kapot had gepijpt en geneukt.
Met dat lichaam van haar gaf ze me een massage waar heel wat masseurs nog iets van kunnen leren en dan stond pielemans in no time weer in het gelid wat natuurlijk afgerond werd door dat kleine engeltje met een lekkere pijpbeurt en een geweldig neuk nummertje.
Dat doet ze al meer dan 2 jaar en ik weet dat ze graag in LIVINGROOM werkt,drie en een half jaar is lang voor zo'n meisje en nog eens dicht bij huis.
Maar dat meisje kan er ook niets aan doen dat het eten in LIVINGROOM slecht is,voor haar werd het altijd eend met rijst van de chinees en ik nam er dan nudels bij want die eend was prima.
Met DANI at ik altijd grieks souflaki dat is vlees aan een stokje en we namen er altijd ieder een steak bij,wat heerlijk was.
Ja MOLAAR wanneer je neukt als een paard moet je ook eten als een paard maar hooi en wortels dat lust ik niet alhoewel dat hinneken me goed afging wanneer ik klaar kwam.
Zomers in de tent was het eten prima wanneer daar een kok stond te bakken,alleen de BBQ die was weer klote,de kip niet gaar wat zeer gevaarlijk is om het op te eten en de rest was meestal een beetje aan de zwarte kant,het personeel wat daar rondliep was altijd even aardig en lief en heb er zelfs wel eens een naar huis gebracht.
Wat SIMONA in LIVINGROOM uitgespookt heeft weet ik niet maar dat gaat me helemaal niets aan dat is iets tussen haar en LR.
Ja MOLAAR en nu ben ik regelmatig in ACAPULCO omdat daar heel wat sterren rondlopen die me lekker verwennen en vooral dat chinese meisje.
Waar pielemans naar toe wil die volg ik natuurlijk,omdat de clubs speciaal voor hem zijn ingericht met al die druipsteen-grotjes waar je ook nog eens lekker aan kan likken.
Hier in ACAPULCO is het eten ook niet al te best maar vroeger toen ik nog dienstplichtig militair was kreeg ik al varkensvoer te eten dus daar ben ik wel een beetje aan gewend.
Daarbij komt nog eens dat ik naar een club ga om lekker gepijpt en geneukt te worden en het eten is bijzaak,dat doe ik onderweg of thuis en is het lekker dan neem ik in de club wat,doch pielemans komt op de eerste plaats anders heb ik de hele week ruzie met hem.
Het is wel zo dat HAPPY-GARDEN gewoon weer een klasse tent is met fantasties eten en heerlijke drankjes waar ik nog regelmatig naar toe zal gaan met al die mooie sterren en daarbij zal ik SIMONA nu NORA als ze in HAPPY blijft werken niet vergeten maar die andere dames wil ik daar ook uit proberen.
Het wordt voor jou ook wel eens tijd om weer naar HAPPY te gaan,laat WILLEM je een vrijkaartje geven en overtuig je van de speciale klasse die deze tent heeft,gewoon hemels,ik weet dat jij ook naar een club gaat om heerlijk te likken aan zo'n mooie dvp en dan nog dat geneuk en gepijp wat ze doet lekker man.
Geloof het of niet maar ze waren schitterend,alle dames en er was geen enkele dikke dame bij wel een die iets gezet was en je raad het alweer ze probeerde me te versieren toen ik met BADSLIPPERS op de bank aan het praten was.
Zo dik was ze niet maar toch een beetje gezet,dat is in HAPPY de gewoonte er loopt altijd een flinke dame rond omdat daar natuurlijk ook liefhebbers voor zijn.
Ik weet nog goed dat een flinke blonde hongaarse vroeger ook in HAPPY werkte en die dronk als een zeeman en daarom ook altijd aangeschoten maar het was altijd lachen met haar.
Het is voor iedereen moeilijk om naar een nieuwe club te gaan maar ook weer spannend wat daar allemaal aan de hand is en of de dvp's lekker zijn want we hebben allemaal een andere smaak gelukkig,dan lijkt het net of je vreemd gaat en dat bevalt altijd zeer goed dat vreemdgaan:wink2::wink2::wink2:
egon, Dr. Rammler
18 februari 2011, 07:00
Tjaa
als l Dalton zo iets schrijft kan ik nog begrijpen, z`n liefje mag überhaupt niet meer binnen in L.R. al staat ze elke dag voor de deur
:) Junge, geh doch einfach hin in den Garden und dann berichte.
Man(n) liest doch neue Berichte gerne hier ob du dann zufrieden bist oder nicht
molaar
18 februari 2011, 07:50
Beste Molaar,
Je mag hier schrijven over elke club wat je wilt. Alleen ben je ik dacht 1 of 2 maal in PHG geweest en was de laatste keer iets van 3 jaar geleden.
m.vr.gr.,
Big30
Dat heb je toch verkeerd gedacht Big :biggrin: Mijn door jou verwijderde kritiek op PHG kwam voort uit een bezoek van eind December 2010.
En dat er nu nieuwe bedrijfsleiders zijn zal mij worst wezen.
Dat was mijn bevinding van dat moment.
egon, Dr. Rammler
18 februari 2011, 12:37
Dat heb je toch verkeerd gedacht Big :biggrin: Mijn door jou verwijderde kritiek op PHG kwam voort uit een bezoek van eind December 2010.
im Dezember war aber nix zu lesen
Admin
18 februari 2011, 14:02
@Molaar,
Nog even nagekeken. Van je bezoek in dec 2010 is geen recensie geplaatst, laat staan dat deze verwijderd is. Wel is een opmerking van je die een bezoek juli 2008 betrof verwijderd omdat deze out-dated was en met name over een Thekefrau ging die al lang niet meer in PHG werkzaam is. Volgens je opmerking betrof het ook je eerste bezoek.
Wellicht een idee om als nog een rec van je bezoek 2010 aan PHG te plaatsen?
Groet,
Admin
molaar
18 februari 2011, 23:31
Was in PHG een paar maand geleden met 2 vrienden voor mij de tweede keer na een mislukte poging een paar jaar geleden
Laten ons 5 minuten in de kou staan voor dat het hek opent.
In het halletje wachten tot eindelijk na 10 minuten een dame met een "lampenkap" op haar hoofd de badjas overhandigd. Erg sacherijnig
Ondanks dat mijn vrienden voor de eerste keer daar waren , geen info, zoek het zelf maar uit.
Service van de dame was goed, maar dat wist ik wel vanuit L.R.:biggrin:
Bij het verlaten werd de deur via afstandsbediening voor ons geopend.
Bij het verlaten geen vraag "und war alles nach Wunsch "
Geen mogelijkheid tot commentaar.
Commentaar van mijn vrienden "Dit nooit meer "
Ikzelf kan die garantie niet geven vanwege dat ene schatje;)
Afgelopen zaterdag bezoek L.R
Vriendelijke ontvangst
Jessie komt informeren of alles "in Ortnung ist "
Ralf en Uwe verwelkomen ons met een ferme handdruk
Giga veel dames en als we het pand verlaten natuurlijk de vraag van Anna:
"und war alles nach Wunsch "
Met een kus vriendelijk uitgezwaaid door haar.
Zoek de tien verschillen
Och laten we het houden op een PSV - Ajax verhouding :biggrin:
Ieder zijn plezier in de club waar hij/zij zich thuis voelt :):)
Flipper
19 februari 2011, 00:20
Nou Molaar, die dame is weg, komt ook niet meer terug.. =) Maar als je het mij vraagt..
LR is een kleine ongezellige club.. met een goeie sauna..en slecht eten.. HG een gezellige club, met een goeie sauna en redelijk goed eten..
vrouwen vind ik overal wel.. ik zou hg toch over LR verkiezen.. mja van mij mogen de beren in LR blijven.. more for me!.. :D
egon, Dr. Rammler
19 februari 2011, 01:41
Nou Molaar, die dame is weg, komt ook niet meer terug.. =) Maar als je het mij vraagt..
LR is een kleine ongezellige club.. met een goeie sauna..en slecht eten.. HG een gezellige club, met een goeie sauna en redelijk goed eten..
vrouwen vind ik overal wel.. ik zou hg toch over LR verkiezen.. mja van mij mogen de beren in LR blijven.. more for me!.. :D
korrekt :freu:
Willi69
19 februari 2011, 01:56
Wahrscheinlich meint er "heute", wenn er "morgen" schreibt. ;)
Hat sich geklärt, sunny meinte "gestern". :tongue:
:wiederda: van niet weg gewest: Louana (Roemeense) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=23484)
:wiederda: Veronica (Poolse) ex-Franceska PHG/Juliana GT (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=8120)
:wiederda: Kira/Kyra, Duitse (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=325), jetzt als Thekenfrau => #Thekenfrauen ++ :biggrin:
Jansen
19 februari 2011, 20:37
Hat sich geklärt, sunny meinte "gestern". :tongue:
:wiederda: van niet weg gewest: Louana (Roemeense) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=23484)
:wiederda: Veronica (Poolse) ex-Franceska PHG/Juliana GT (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=8120)
Wauw :eek: Louana en Franceska in een club daar had ik bij moeten zijn
wat zouden ze jaloers zijn :mad: als ik de ene nam en niet de andere.:frown:
:gruebel: Een trio was de oplossing en een topavond met deze voor mij toppers.
Zou Franceska nu wat langer blijven ? ze heeft volgens mij en strippenkaart voor alle clubs in de omgeving.
egon, Dr. Rammler
19 februari 2011, 20:49
Willi69 im PHG am Freitag + Zaterdag
Gynakologe war auch aanwezig und es waren viele neue Frauen da.
Willi69 liefert dann morgen 2 Listen und mehrere Paspoorten ab :biggrin:
wegen gestrigem Verjaardag (2 Jahre) von meinem Enkesohn war Freitagabend feiern angesagt (Alk reinkippen) natürlich auf meine Kosten ;) meine Söhne haben mich geschafft.Bin platt. ganzen Zaterdag im Bett gelegen :heul::baby2:
Big30
19 februari 2011, 21:26
http://img820.imageshack.us/img820/8258/happycarneval.jpg
PHG zal tot 03u open zijn!
PHG wird erst um 03 Uhr schliessen!
Flipper
20 februari 2011, 12:14
Gisteren naar HG geweest met "brompot" Willy en "happy go lucky" Willy :biggrin: aka Die Willy's haha (klinkt als een duits slager duo)..
De dag begon een beetje laat voor me. Ik had lang geslapen en genoten van de dag, alvorens de beslissing viel om weer eens naar OEDT te gaan.
Je kent die dagen wel. Het zijn niet de meest mooie dagen, grauw weer, matige temperatuur.. en toch doen ze me denken aan de 1e keer dat ik in de auto zat naar OEDT met een vriend van me.. Die toen zwoer dat ik zoiets nog nooit gezien had, en perse mee moest gaan..
Ik neem dan de afslag grefrath, en koets door tot ik de twee watertorens heb gezien..Tenminste ik neem aan dat het watertorens zijn..Bij het inrijden van OEDT bekruipt me dan altijd een gevoel van ongeduld. Datzelfde gevoel had je als kind vroeger als het Sinterklaas was en je je kadootjes open mocht gaan maken.. Dit heb ik altijd op deze dagen, ook wist ik dat het volle maan is.. Ik ben een maanmens, niet te houden als de zogenaamde "hunters moon" te zien is.. je kent die maan wel, vol en lichtgeel, en zo duidelijk dat je de kraters kunt zien.. dan gieren de hormonen en is het tijd om te paren..
Zo ook gisteren,.. Dus vol verwachting liep ik happy binnen, meteen begroet door Willy1 die noemen we maar willy1 want hij telt nooit verder dan die ene vinger.. Die was met Cyntia aan het roddelen over me.. Waar ik was wat ik deed, of hij mn nummer had.. :biggrin:
Maar de dag zou anders lopen, Cyntia ofschoon ik haar tot het allerbeste reken wat happy garden te bieden heeft,.. Heeft rood haar, en om de een of andere reden.. Kan ik daar niet omheen.. Hoe geweldig ze ook is, het doet het gewoon niet voor me..
Dus maar gekozen voor een hongaarse schone.. alles ging prima.. kussen, pijpen, ze was zeiknat.. en toen.. laat ik zo zeggen..
neuken kan ze niet.. De naam is me alweer ontschoten, en heb dr in de catalogus onder "utter faillure" weggestopt.. :biggrin: Ik was juist heel hoopvol over dr, aangezien mannen altijd lang met haar weg gaan..
Toen na dit kamer avontuur liep ik willy69 tegen het lijf, :smoke: die zat te chagerijnen.. Ik geef Scoobert gelijk bleef hij maar schreeuwen.. Toen kwam Sacha, gaf hem een WICO en willy69 was weer happy as a clamb.. :gruebel: typisch.. Ik was ondertussen maar aan het eten begonnen...
gericht 1: Boerenkool met worst..
gericht 2: Pute Asia met rijst (lekker heb ik gehad)
gericht 3: Aardappelen met braten /uien, en groentes.. met vlees saus
Het toetje was yoghurt, met kersen in vanillesaus..
:freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :biggrin: :biggrin:
Na een tijdje uitgebuikt te hebben, zijn we vertrokken naar de bar, om een peukje te doen :smoke: Willy69 wilde neuken, en was niet de sauna in te krijgen.. Dus dacht ik "when in oedt, laat ut dr oet.." :biggrin: en ben toen met een schone mee gegaan de zich "A-NICE" noemde.. zal wel net iets als "ICE-T" zijn denk ik..
Na een potje kameren vielen mij op het einde engeleklanken ten deel, zoals altijd was ik "het beste, perfekt, super,nog nooit zoiets meegemaakt.." schaamrood op dr kaken.. 10 orgasmes gehad :betrunken: en de plinten en vloerkleed en plafond waren aan vervanging toe.. :thefinger: (klink ik nou als janssen) haha, was een goeie kamer, met een leuke meid..
Eenmaal in de bar kwam ik willy69 tegen die dacht "neuken neuken neuken" :eek: ik vroeg hem.. Pizza.. "Neuken" kwam er terug... ik, euhm...Sauna... neee "NEUKEN".. kwam er terug.. zo.. nou die had het het hout hard, zeg maar.. :biggrin:
Na het neuken van willy69 toch nog even 3 Saunagangen gedaan.. En na even "A-Nice" en dr vriendin, miss "eigenlijk,Ook-wel-Nice" gemasseerd te hebben ben ik moe en voldaan, naar huis gegaan...
Ow.. ik vergat nog de patsers,turken, marrokanen, en negers, chinezen... en 7 franse bodybuild dwergen.. :bibber_2: (nee, ik verzin het niet, 7 kale franse bodybuild dwergjes die je al staand een blowjob konden geven).. Maar die vond ik eigelijk niet zo belangrijk.. Ik heb een top avond gehad, gezien mijn bericht hier mag dat duidelijk zijn..
VOLGENDE WEEK IEDEREEN NAAR DE PARTY, gaan we even IBF style feestje vieren.. Mensen dat heet snoep meenemen, en andere nederlandse delicatessen.. zoals we dat vroeger deden toen willem nog de snoep uit kwam delen... :biggrin: :biggrin: :biggrin:
PS willem neem de vrouw eens mee en kom een naar ons clubbie toe snoep uitdelen..
Flipper
20 februari 2011, 13:02
PS.. We roepen uit Prins "Willem de tweede" van oedt.. Dus Willem, een prins mag niet op de optocht ontbreken.. Neem je adjudanten "Tiga" en "Big30" maar mee en kom snoep uitdelen aan de mensen alvorens het vasten begint... haha..
Willi69
20 februari 2011, 18:57
Auf vielfachen Wunsch von egon, Dr. Rammler, der mal wieder Langeweile hat :slaap:, jetzt die "Long-Version" vom Freitag :eek::
Nach einer anstrengenden Woche blablabla… :sleep: mit dem Bus blablabla… :sleep:, klingelte blablabla… :sleep: und wurde von Elena eingelassen. :tongue:
:a_t_nu06:: Für Mädels und Gäste gibt es beim Eintritt jetzt Armbänder ("Hundemarken") in unterschiedlichen Farben, die der Kontrolle der Abrechnung dienen. Dabei bedeutet:
blau: normaler Eisbär ("Standard")
rot: darf bei der Essensausgabe ganz vorne stehen ("VIP")
grün: darf sich Stunden lang im Eingangsbereich aufhalten ("Ex-TA")
Ich bekam übrigens ein rotes Armband. :biggrin:
Anwesende Eisbären: Chris71 (gerade mal wieder auf Deutschland-Trip), Gynakologe (Dr. Frank, der Arzt, der die Frauen versaut - kam als Letzter und ging als Erster), sunny (kam als Erster und ging als Letzter, habe ihn im normalen Eisbärenkostüm kaum wiedererkannt :rolleyes:).
Nicht anwesend :redface:: egon, Dr. Rammler - kann nur noch 1x im Monat poppen und täuscht Geburtstage von Familienmitgliedern vor ("Fake" :green_smile:).
:a_t_nu06:: Die Bänke in der Innensauna sind ausgetauscht.
:a_t_nu06:: Nachmittags gibt es zwischen Frühstück und Abendessen jetzt immer Suppe.
:a_t_nu06:: Franzeska (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=8120) :wiederda: hat offensichtlich eine vollbusige :tietjes:, blonde deutsche Freundin (Typ: Luder, Name: Xenia?) mitgebracht.
:a_t_nu06:: Zwei ungarische Porno-Luder-Typen (Darcina? und Gina) mit großen Silikontitten :tietjes:, sehen aus wie die Termingirls (http://www.termingirls24.de) in Ratingen, haben vorher aber wohl im Living Room (http://www.fkk-living.de) gearbeitet.
:a_t_nu06:: Die Homepage (http://planet-happygarden.de).
:wiederda:: Kira (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=325) als Thekenfrau (fr./sa./so. abends) => so please move to Planet Happy Garden (Oude Doos) (https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?f=152). ;)
Gegen 1:30 Uhr sicher von Chris71 nach Hause gebracht worden mit dem Versprechen, am nächsten Tag wiederzukommen (Abarbeitung der to-do-list). :spammer:
To be continued… :bye:
Next week: Carnevale di Venezia :festeer:
Anwesende Mädels am Freitag, dem 18.02.2011 (circa 49):
Alexandra (Rumänien), Angelina (Rumänien), Anita (Rumänien), Anja (Deutschland), Anna (Rumänien), Beatrice (Moldawien/Rumänien), Brenda (Dom. Republik), Celine (Marokko), Chris (Ungarn), Clara (Moldawien), Daniela (Rumänien), Darcina? (:a_t_nu06: Ungarn), Delia (Rumänien), Dennis (Rumänien), Destiny (Deutschland), Diana (Rumänien), Emmy (Thailand), Franzeska (:wiederda: Polen), Gina (:a_t_nu06: Ungarn), Joline (Rumänien), Kati (Deutschland), Laura (Kolumbien), Liliana (Marokko), Louana (Rumänien), Lucy (Rumänien), Marilene (Rumänien), Melanie (Deutschland/Kolumbien), Miky (Rumänien), Morena (Rumänien), Nicky (Deutschland), Nicole (Rumänien), Patrizia (Polen), Petia (Bulgarien), Ramona (:wiederda: Deutschland), Rianna (Rumänien), Rolanda (Nigeria), Simona (Bulgarien), Veronika (Polen), Vesy (Bulgarien), Viktoria (Ungarn) und Xenia (:a_t_nu06: Deutschland) sowie circa 8 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
Scoobert
20 februari 2011, 19:08
Maar goed dat er toch mensen zijn die het elke keer leuk blijven vinden in herhaling te vallen :plapper::plapper:
Speciale kleur natuurlijk omdat Willly dat heel erg leuk gaat vinden :sleep:
egon, Dr. Rammler
20 februari 2011, 20:04
PS.. We roepen uit Prins "Willem de tweede" van oedt.. Dus Willem, een prins mag niet op de optocht ontbreken.. Neem je adjudanten "Tiga" en "Big30" maar mee en kom snoep uitdelen aan de mensen alvorens het vasten begint... haha..
gut gesprochen :freu::freu::freu:
Gruss Egon
sunny
20 februari 2011, 20:11
@Willi: auf Deiner Liste fehlt noch: Monalisa (Rumänien).
Ausserdem, in Deinem Bericht vergessen: um Mitternacht feierte Emmy Geburtstag und wir wurden mit Chips und Brausewasser abgefüllt :). Die Mädels waren mal wieder ausser Rand und Band :tongue:
@Molaar: sowas geht also nicht nur im LR, sondern auch im PHG -ganz ohne Ansage- :freu:
Anschließend bin ich mal wieder im "By Night" versackt, wo es auch noch gut partymäßig weiterging :biggrin:
Viele Grüße
Willi69
20 februari 2011, 20:15
und wir wurden mit Chips und Brausewasser abgefüllt :).
Fettsack! :baeh:
egon, Dr. Rammler
20 februari 2011, 20:20
Fettsack! :baeh:
Beschimpf hier nicht alte Kollegen, selber Fettsack, Faulpelz und Egon-Verunglimpfer :baeh:
wo bleibt der Bericht von Samstag ??? + Mädelliste . Ich will mir einen runterholen :mad_6:
PS: Sorry, hab Absteiger vergessen
egon, Dr. Rammler
20 februari 2011, 20:22
wie schon wieder byNight ?? haste im Lotto gewonnen ? Suffkopp :biggrin:
Flipper
21 februari 2011, 07:58
Ach gaat het zich weer om de vrouwen.. Moeten die nu weer op de 1e plaats komen.. De ijsbeertjes hebben een feestje.. HG alaaaaaf...
egon, Dr. Rammler
21 februari 2011, 17:08
Ach gaat het zich weer om de vrouwen.. Moeten die nu weer op de 1e plaats komen.. De ijsbeertjes hebben een feestje.. HG alaaaaaf...
Kölle Alaaf :freu: :cheers::chhers2::twisters::klatsch::dance00[1]::prost::dance[1]::festeer::sekt:
Willi69
21 februari 2011, 20:00
Zum letzten Samstag (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=204186&postcount=535) hat Flipper schon alles Wesentliche geschrieben, so dass ich mich darauf beschränken kann, die Mädels zu erwähnen, die zwar am Samstag, nicht aber am Freitag anwesend waren :biggrin::
Andra (Russland), Andrea (Rumänien). Cynthia (Rumänien), Grace (Ungarn) und Nathalia (Bulgarien).
wo bleibt der Bericht von Samstag ??? + Mädelliste . Ich will mir einen runterholen :mad_6:
Sieht leider schlecht aus, lieber Egon. :teuflisch:
PS: Sorry, hab Absteiger vergessen
Borussia Mönchengladbach (endlich mit neuem Trainer!) - Schalke 04 2 : 1 :freu:
Bisschop Gijsen
21 februari 2011, 21:10
Vergeef me bij voorbaat !
Ja ik heb gezondigd ! mein god das war himmels !
Afgelopen zaterdag tijdens mijn tour door Germania was de drang groot niet gewoon groot maar GROOT, de navi ingesteld op Tonisvorst, Butzenstrasse, klinkt vreselijk butzerig maar realiteit is anders.
Collega ijsberen onderweg gevraagd naar info over de aanwezigheids lijst van beren in phg, maar deze college's konden mij niet verder helpen, maakte ook niet uit Bisschop Gijsen ging toch met een doel.......
Een schrale troost zou zijn geweest, als sora mea aanwezig zou zijn op deze memorable avond in het pittoreske Tonisvorst.
Helaas sora mea was naar Polen ! goed voor haar jammer voor mij ;)
Op weg en over de road to hell kom ik rond 17:13 aan op de parkeerplaats voor de poort van het paradijs der geldwolfjes en geilwolfjes.
Meer nederlandse kentekens dan duitse was het aanblik op de parkeerplaats...mmm veel bekende ijbf leden aanwezig ??
De rent a pope car geparkeerd en maar eens richting de ingang gelopen.
Eenmaal binnen snuif ik de geur van sex, drank en roemeens op.....na de gebruikelijke duit in het zakje de sleutel ontvangen + het ziekenhuisbandje waar willy hierboven al uitgebreid over sprak. :eek:
Snel omkleden, douchen en op zoek ! op zoek naar ? in de tussentijd zweeft elegante vesi voorbij...mooie meid maar snel verder op zoek......mmm ik laat me verrassen en ga maar eens richting de bar.
Na eenmaal een kop koffie te hebben ontvangen dwarrelt er al snel een roemeense dame naast mij op het bankje voor het raam.
Een gezellig gesprek volgt maar ook de vraag voor een sleutel te halen :eek:
Humor had ze niet, en lachen is zoooooooooooo gezond he net als sex.
Maarja nadat ik haar mededeelde dat de bisschop met een missie was gekomen vond ze toch dat ik eerst wel met haar kon gaan, nadat ik de naam noemde voor wie ik kwam maakte ze zich snel uiit de voeten met de staart tussen de benen...ja en dat terwijl ze niet eens een staart heeft.....
Zou de bewuste dame zo angstaanjagend zijn ? ik had toch een compleet ander idee...(sorry heren ik kom de naam niet tegen van de roemeense dame waar ik op zat te wachten dus waarschijnlijk zal het wel haar echte naam zijn en niet haar artiesten naam)
Het leek wel of de dame die gevlucht was haar gewaarschuwd had want al snel verscheen ze ten tonele....met die mooie ondeugende lach :liebe2:
Snel kroop ze naast me begon me al te zoenen, ze had geen geduld en wou gelijk na de kamer...mmmm mijn idee :teuflisch:
Op de kamer pakte ze al snel het idee op voor sex.....sex ? was de vraag....je wilt sex ? was mijn antwoord, een volmondig ja kon ik niet weigeren, waarop ze al snel begon met de geilige geest te verwennen, voor mij had ze een mooi uitzicht bezorgd op haar mooie roze zalm :biggrin:
Maar goed linge pizda bevalt me toch altijd beter dan sudge pula dus tijd om te wissellen van houding, na kramp in me tong, bloedverlies in het hoofd, zwelling in mijn geslachtsdeel werdt het tijd voor inwendige biljartspelletje met haar eierstokken.
Na dan ook nog maar eens een flipover gemaakt te hebben zodat we in doggie houding kwamen met een geweldig panoramisch uitzicht over haar lichaam, de boel afgemaakt in de standaard houding waarbij ze bijna door kreeg hoe ze mij de kop gek kan maken..... ;)
Heerlijk hebben we de anderhalf uur volgemaakt al kroelend, waarbij ze telkens de drang had mij te kussen....
Na nog even rond gekeken te hebben en nog maar een koffie weg gewerkt te hebben, en de bewuste dame ook nergens meer te bekennen was, maar de aftocht rond 19:30 geblazen, portomonee leeg, zak leeg = alles in balans
Was wel leuk voor een keer weer.... :biggrin:
Op de terugreis reed langs Villa Vertigo, herinneringen kwamen boven, met elk kamertje zijn verhaal....wauw mooie tijd was dat....ongeloofelijk veel herinneringen, als ik alles mocht overdoen.............dan deed ik het weer maar dan iets anders :biggrin:
"Ach meneer ze zijn zo lief"
Rond de klok 23:00 parkeer ik de auto weer bij "rent a popecar" en de dag is weer voorbij, moe en voldaan duik ik het bed in....deze dag pakken ze mij niet meer af :asshole:
Groet, Bisschop Gijsen :blume:
The Joker
21 februari 2011, 21:33
rot: darf bei der Essensausgabe ganz vorne stehen ("VIP")
Willi69 heeft helemaal geen rood bandje nodig de volgende keer, hij heeft gelijk een rode streep laten tatoëren om zijn pols.
Manni1A
21 februari 2011, 22:15
:a_t_nu06:: Franzeska (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=8120) :wiederda: hat offensichtlich eine vollbusige :tietjes:, blonde deutsche Freundin (Typ: Luder, Name: Xenia?) mitgebracht.
Da muss ich dem Hausmeister aus meinen alten PHG-Zeiten aber ein bisschen unter die Arme greifen:
Xenia war schon im November 2007 zusammen mit Francesca das erste Mal im PHG. Ich hatte damals am 8. November, 9. November und 12. November gleich dreimal hintereinander das Vergnügen mit ihr ;) - würde mich wundern, wenn Du an allen drei Tagen nicht dabei warst :)
Francesca und Xenia ziehen seitdem meist als Duo von Club zu Club, zwischendurch waren sie auch gemeinsam in der Villa und später (ich denke im Sommer 2009 - ich müsste aber jetzt nachgucken..) auch nochmal im PHG. Xenia hat danach eine kleine Pause eingelegt und ist jetzt Ende Januar wieder aufgetaucht. Am 28. Januar habe ich mit ihr in der Villa Wiedersehen gefeiert :freu: , jetzt sind sie dann wieder ins PHG weitergezogen. Die Verweildauer der beiden in unseren Clubs ist nie besonders groß ;) Aber nett sind sie beide :betrunken:
Bis die Tage (mein Antrittsbesuch im neuen PHG steht ja noch aus)
Manni1a :wink2:
Flipper
21 februari 2011, 23:15
Vergeef me bij voorbaat !
Een schrale troost zou zijn geweest, als sora mea aanwezig zou zijn op deze memorable avond in het pittoreske Tonisvorst.
Helaas sora mea was naar Polen ! goed voor haar jammer voor mij
Je zegt hier in het roemeens dat "je zus" naar polen is.. :biggrin:
Noemt ze jou frate la meu.. oftewel "mijn broer"? In het roemeens dan he, ik heb geen idee wat het in het pools is..
Dalton
21 februari 2011, 23:34
Xenia hat danach eine kleine Pause eingelegt und ist jetzt Ende Januar wieder aufgetaucht.
Ze heeft ook nog in ACAPULCO gewerkt in 2010 waar ze haar specialiteit bij mij uitgeprobeerd heeft wat grandioos was:liebe2::liebe2::liebe2:
Big30
21 februari 2011, 23:35
Bis die Tage (mein Antrittsbesuch im neuen PHG steht ja noch aus)
Manni1a :wink2:
Bin mir sicher das wird nicht lange mehr dauern ;)! Du willst das Neue Happy auch kennen lernen :cool:. Samstag gibt es da eine tolle Carnaval Party.
Würde mich freuen dich in Happy mal wieder zu sehen.
:wink2::wink2:
Big30
Willi69
22 februari 2011, 10:29
Xenia war schon im November 2007 zusammen mit Francesca das erste Mal im PHG. Ich hatte damals am 8. November, 9. November und 12. November gleich dreimal hintereinander das Vergnügen mit ihr ;) - würde mich wundern, wenn Du an allen drei Tagen nicht dabei warst :)
Ist das diese Latoya / Xenia (voorheen PHG) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=12379)? :confused: Demnach war ich ja auch schon mit ihr auf dem Zimmer! :eek:
Von Dir finde ich übnigens keine Beschreibung zu Xenia, nur dass ich die hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10425) schon einmal angemahnt habe. :nee:
:a_t_nu06: scheint die Schlangentätowierung am rechten Fuß zu sein, und die Haarfarbe ist zu blond mutiert. ;)
Beron
22 februari 2011, 20:41
Was ist denn so "neu"?
Willi69
22 februari 2011, 20:42
Was ist denn so "neu"?
Woran? :confused:
egon, Dr. Rammler
22 februari 2011, 20:47
Ze heeft ook nog in ACAPULCO gewerkt in 2010 waar ze haar specialiteit bij mij uitgeprobeerd heeft wat grandioos was:liebe2::liebe2::liebe2:
specialiteit :biggrin:: ich rate mal, ist Pieleman kaputt machen ?? :joke: oder evtl. Brieftasche leermachen
Gruss Egon:smoke:
Icebear Two
22 februari 2011, 22:36
""Ein Niederrheiner ist einer der nix weiss und alles erklaeren kann.""
Mooie spreuk die veel politici uitstekend past.
Manni1A
22 februari 2011, 23:01
Ist das diese Latoya / Xenia (voorheen PHG) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=12379)? :confused: Demnach war ich ja auch schon mit ihr auf dem Zimmer! :eek:
Ja, die isses - wobei ich ihren Zweitnamen Latoya zwischenzeitlich auch schon wieder vergessen hatte :confused:
Von Dir finde ich übnigens keine Beschreibung zu Xenia, nur dass ich die hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10425) schon einmal angemahnt habe. :nee:
Ja mein lieber Hausmeister, mea culpa ;) Aber wenn ich von jedem Mädchen, mit dem ich nähere Erfahrungen gemacht habe, einen Paspoort anfertigen würde, würden die eins, zwei Freikarten pro Jahr als Zeilenhonorar nicht ausreichen ;)
:a_t_nu06: scheint die Schlangentätowierung am rechten Fuß zu sein, und die Haarfarbe ist zu blond mutiert. ;)
Ja, das Tatoo ist neu. Und was die Haarfarbe betrifft: Das war wohl der Grund, warum ich sie in der Villa nicht gleich erkannt habe - bis sie sich zu erkennen gab :biggrin:
Dalton
22 februari 2011, 23:27
specialiteit :biggrin:: ich rate mal, ist Pieleman kaputt machen ?? :joke: oder evtl. Brieftasche leermachen
Gruss Egon:smoke:
De beste blaaster alle tijden,in ACAPULCO had ze lange blonde haren en was iets dikker geworden.
In HAPPY heette ze XENIA en was altijd samen met DENISE,KYRA en DANI maar toen zag ze er niet zo goed uit als in ACAPULCO.
egon, Dr. Rammler
22 februari 2011, 23:37
De beste blaaster alle tijden,in ACAPULCO had ze lange blonde haren en was iets dikker geworden.
In HAPPY heette ze XENIA en was altijd samen met DENISE,KYRA en DANI maar toen zag ze er niet zo goed uit als in ACAPULCO.
ja,ja, die Polinnen. Sind rar geworden :frown:
Willi69
23 februari 2011, 08:48
ja,ja, die Polinnen. Sind rar geworden :frown:
For your infornation:
Kyra = Deutschland
Dani = Türkei
Denise = ?
Anfänger! :baeh:
Willi69
23 februari 2011, 08:58
Aber wenn ich von jedem Mädchen, mit dem ich nähere Erfahrungen gemacht habe, einen Paspoort anfertigen würde, würden die eins, zwei Freikarten pro Jahr als Zeilenhonorar nicht ausreichen ;)
Offenbar kennst Du Xenia ja sehr genau, auch wenn Du sie nicht immer erkennst :rolleyes: - da wäre ein aktueller paspoort jetzt mal angebracht, Zeilenhonorar hin oder her. ;)
Ich hatte damals am 8. November, 9. November und 12. November gleich dreimal hintereinander das Vergnügen mit ihr ;) - würde mich wundern, wenn Du an allen drei Tagen nicht dabei warst :)
Am 28. Januar habe ich mit ihr in der Villa Wiedersehen gefeiert :freu:
Willi69
23 februari 2011, 09:02
@Admins:
Ich glaube, ihr habt die falsche Xenia zum PHG verschoben. :rolleyes:
Dalton
23 februari 2011, 10:16
For your infornation:
Kyra = Deutschland
Dani = Türkei
Denise = ?
DENISE aus LIBANON.
Dalton
23 februari 2011, 10:18
@Admins:
Ich glaube, ihr habt die falsche Xenia zum PHG verschoben. :rolleyes:
Wie gross sind ihre fussen?
Willi69
23 februari 2011, 10:51
Wie gross sind ihre fussen?
Konnte ich in den knallroten High Heels nicht genau erkennen, Manni1A weiß das sicher besser. ;)
Hoofdstuk2
24 februari 2011, 08:35
Deze week ook 2 onbesproken blaadjes ontdekt en goedbevonden: Andra (Rusl) en Debi (Ghana)... Wie weet meer, of moet ik er zelf over schrijven....?
De schrijfwijze van beide namen is 100 % volgens de wensen van beide dames: dus kom niet af met Handra of Debby of zo.
Is al weer even terug...
Ik heb ook een zeer aangenaam uurtje op de kamer met Debi c.q. Debby :biggrin:mogen doorbrengen en buiten de kamer vele uurtjes.... Had een recensie over haar geplaatst, kan echter op een ander forum geweest zijn, was toen nog niet tot het gilde der ijsberen toe getreden...
Ik heb dus, zacht uitgedrukt, zeer goede herinneringen aan deze mooie donkere krullebol....
Weet iemand of ze nog steeds in PHG acteert?
Zou mijn eerste bezoek in 2011 zeker bespoedigen....:biggrin:
Dank, Groet chucky99...
Flurkman
24 februari 2011, 12:53
Heb Debi slechts eenmaal ontmoet. Ik geloof dat ik er uit discretie heel ... discreet ben over geweest. Herinner mij wel (en maar al te goed) dat zij zich probleemloos met m'n badjasgordel liet vastbinden... Grappige en leuke meid, goeie service, maar niet supersuper...
Dalton
24 februari 2011, 21:24
Tjaa
Ze belde me vandaag op om te zeggen dat ze weer in LIVINGROOM werkt,die kleine doordouwster met dat lange geverfde zwarte haar en groene ogen,haar oude werkplek:teuflisch:
Nu heet ze weer SIMONA en is werkzaam in LIVINGROOM,heet van de pers ijsberen het blasen in de kino met dat kleine ding kan weer beginnen,vooral het prijsschieten in dat kleine mondje en wel zo dat het kwakje langs haar kin loopt:biggrin:
Veel plezier ijsberen en tot ziens in ACAPULCO zaterdag dan is het weer tijd voor de chinese les 4000 tekens moet ik leren en dat op mijn leeftijd:mad_6:
egon, Dr. Rammler
25 februari 2011, 19:05
For your infornation:
Kyra = Deutschland
Dani = Türkei
Denise = ?
pass mal auf du nachgemachter Hausmeister-Gehilfe :biggrin: wer lesen kann ist immer im Vorteil.
Xenia ist nunmal Polin
Icebear Two
25 februari 2011, 20:43
Weet iemand of ze nog steeds in PHG acteert?
Zou mijn eerste bezoek in 2011 zeker bespoedigen....:biggrin:
Dank, Groet chucky99...
!@$%^#$@!
Het nieuwe jaar is al bijna acht weken oud.
Wel een beetje laat voor je eerste bezoek in 2011.
Willi69
26 februari 2011, 01:56
Durch einen glücklichen Zufall :cool: bin ich in den Besitz der Anwesenheitsliste von Freitag, dem 25.02.2011 gekommen:
Alexandra (Rumänien), Andra (Russland), Andrea (Rumänien), Angelina (Rumänien), Anita (Rumänien), Anja (Deutschland), Anna (Rumänien), Betty (Ungarn), Chris (Ungarn), Cindy (:wiederda: Russland), Clara (Moldawien), Cynthia (Rumänien), Daniela (Rumänien), Delia (Rumänien), Dennis (Rumänien), Destiny (Deutschland), Diana (Rumänien), Joline (Rumänien), Katja (Ukraine), Laura (Kolumbien), Louisa (:a_t_nu06: Rumänien/Russland), Lucy (Rumänien), Marilene (Rumänien), Megy (Polen), Melanie (Litauen), Melanie (Deutschland/Kolumbien), Monalisa (Rumänien), Monika (Polen), Morena (Rumänien), Nati (Ukraine), Nicky (Deutschland), Nicole (Rumänien), Niky (Rumänien), Patrizia (Polen), Petia (Bulgarien), Rachel (Tschechien), Rianna (Rumänien), Sam (Frankreich/Spanien), Simona (Bulgarien), Stella (:wiederda: Deutschland), Vanessa (Rumänien), Vesy (Bulgarien) und ein paar andere…
Picasso 1
26 februari 2011, 09:57
Durch einen glücklichen Zufall :cool: bin ich in den Besitz der Anwesenheitsliste von Freitag, dem 25.02.2011 gekommen:
Het is een zoekwerk het vinden van niet roemeense dames op je lijst. Klote ontwikkeling in zo'n beetje alle clubs.
Beron
26 februari 2011, 10:23
@Will69.
Danke. Jetzt muss ich zur Party kommen. Verdammt.
Hoofdstuk2
26 februari 2011, 11:06
:biggrin::biggrin:
!@$%^#$@!
Het nieuwe jaar is al bijna acht weken oud.
Wel een beetje laat voor je eerste bezoek in 2011.
Sorry...sorry...sorry....;)
Ik weet het. PHG was in een "ver" verleden mijn favoriete plek in Duitsland... Echter met mijn nieuwe goede voornemens voor 2011 (minimaal 10 verschillende clubs dit jaar bezoeken) ben ik nog niet aan PHG toegekomen. Staat geplanned voor de zomer als het lekker vertoeven is in de tuin aan/in het zwembad:biggrin:
Ik had wel spijt hoor, als ik eerlijk ben, na mijn laatste bezoekje aan het duitse plezierland... Maar ja, iedereen weet dat
als je in meerdere tenten slaapt, er altijd wel eens één lekt en dat je dan nat wordt/gaat...
PHg voor mij dus als plan B en in ieder geval deze zomer dus... Tenzij de mooie Ghanese Debby/Debi gespot wordt...:biggrin:
Of een peleton Thaise dames.....
Of die verrukkelijke Shakira-look-a-like.....:biggrin:
Groet, Chucky99.
RAUL7
26 februari 2011, 11:51
Het is een zoekwerk het vinden van niet roemeense dames op je lijst. Klote ontwikkeling in zo'n beetje alle clubs.
In Yin Yang zijn er toch nog geen Roemeense dames? :cool:
Jansen
26 februari 2011, 15:38
:biggrin::biggrin
PHg voor mij dus als plan B en in ieder geval deze zomer dus... Tenzij de mooie Ghanese Debby/Debi gespot wordt...:biggrin:
Of een peleton Thaise dames.....
Of die verrukkelijke Shakira-look-a-like.....:biggrin:
Groet, Chucky99.
Nee dan wacht maar tot de zomer, nu lopen er hele mooie Roemense dames die lijken niet op de Thaise of Ghanese dames.
Er lopen op dit moment wel 2 Uit de omgeving van Ghana hier rond met mooie billen en borsten.;)
Dus misschien tocn PHG ? :gruebel:
Icebear Two
26 februari 2011, 16:22
Denise aus Libanon.
Ik was moe maar heb toch nog een aardige wedstrijd met Denise gespeeld.
Na de daad zeer tevreden in slaap gevallen en anderhalf uur later naast Denise wakker geworden.
Sportief voor de extra tijd betaald, dan had ik haar maar beter moeten instrueren.
Gewoon wakker maken als het meer dan een hazeslaapje dreigt te worden.
Ze wilde me niet storen omdat ik zo lekker sliep :)
Jansen
26 februari 2011, 19:20
Denise aus Libanon.
Ik was moe maar heb toch nog een aardige wedstrijd met Denise gespeeld.
Na de daad zeer tevreden in slaap gevallen en anderhalf uur later naast Denise wakker geworden.
Sportief voor de extra tijd betaald, dan had ik haar maar beter moeten instrueren.
Gewoon wakker maken als het meer dan een hazeslaapje dreigt te worden.
Ze wilde me niet storen omdat ik zo lekker sliep :)
Ja lief he van dit meisje om te zorgen dat je lekker door kon slapen,
zo naief meisje doet het licht uit, telefoon af en zorgt dat je niet wakker wordt.:biggrin:
Kosten E.150,- lichter voor een mooie droom.;)
sunny
26 februari 2011, 19:26
So, reichlich Frauen und Gäste da. Natürlich darf auch der Hausmeister nicht fehlen.
Die Party kann beginnen! :lostit: :lostit: :lostit:
Viele Grüße
uurtje
26 februari 2011, 20:04
Net terug (thuis). Soms zit het mee en soms zit het tegen. De PHG dag begon heel, heel, heel langzaam. Interessant was ook het uitdelen van de maskers. Niet iedereen (dames) was daar heel erg blij mee.
Volgens mij gaat het wel heel erg druk worden, have fun there...........
Jansen
26 februari 2011, 20:44
Net terug (thuis). Soms zit het mee en soms zit het tegen. De PHG dag begon heel, heel, heel langzaam. Interessant was ook het uitdelen van de maskers. Niet iedereen (dames) was daar heel erg blij mee.
Volgens mij gaat het wel heel erg druk worden, have fun there...........
Chit hadden de mannen eens hun masker af kunnen doen.
En ja zonde om een Angelina of Andrea met masker te moeten ketsen.
Icebear Two
26 februari 2011, 21:28
Veel plezier allemaal. Dat van die maskers begrijp ik niet.
De meeste bezoekers en dames zijn ruimschoots aan allerlei andere details te herkennen...........:confused:
uurtje
26 februari 2011, 21:42
Er waren een aantal dames die het niet fijn vonden om een masker te dragen. Ik weet niet hoe het er verder op de avond uit zag, in de middag zag het er erreughhh tof uit. Men had wat moeite gedaan, altijd leuk :)
Flipper
27 februari 2011, 10:31
Het was goed druk, en de sfeer was ook goed. Wat overlast van wat doorgefokte (2 Meter nog iets) nederlanders die zich als onbehouwen boeren moesten gedragen. Maar verder was het leuk. 3x gekamert, met anais.. alexandra, beide kamers waren ruim voldoende.. Maar je mist toch het intresse van hun kant.. Op zich prima want dat houd de kosten weer laag.. Aftersales van Alexandra waren toch verrassend..
De laatste kamer was met een blonde wulpse roemeense die, daar ik haar naam niet meer weet. mij behoorlijk tegenviel op de kamer.. Maar op zich was het ook een kleine voldoende en met een 50 euro was ook dat pleziertje weer snel betaald.
Al met al.. weer een ruime voldoende voor PHG.. Het eten was weer goed, alleen begint me Schweine braten nu wel de keel uit te hangen.. Maar er was spaghetti bolognese, en aardappel auflauf, en dat smaakte prima, dus ook hier geen minpunten.
Er waren behoorlijk wat stamgasten uit VV.. Die ook niets dan lof lieten horen.. Maar ik denk dat verandering van spijs doet eten, en het daar wel mee te maken zal hebben. Aangezien vv toch ook wel erg goed is.. Een groot verschil, de dames in hg bieden betere standaard service.
1) Tot nu toe kussen ze allemaal.
2) Het pijpwerk is om de en of andere reden ook beter. Vol enthousiastme beginnen ze eraan.
Het komt je zo voor, dat ze er toch wel zin in hebben.
3) De betaling is een stuk bescheidener.. 75 voor een uurtje. Bij Alexandra dacht ik nou komt het. ze zei dat we langer naar de kamer waren geweest dan een half uur.. Maar wat doet ze, ze checked haar GSm, O..Nee zegt ze toch, niet.. haha.. 50 is ok..LOLZ...
4) De dames lijker happier in hg, zelf een dame die niet veel te doen had in vv, loopt hier toch weer goed.
Tja op de vrouwenagenda..ben ik weer bij, in HG.. Dus het zal wel weer een paar weken duren voor ik weer op bezoek ga. Maar het was een alleraardigst dagje..
Costana
27 februari 2011, 12:58
Het was goed vertoeven !!
De ganse dag - avond - nacht gezellig druk.
Veel nieuwe meiden, oude toppertjes die er nog zijn of terug zijn.
Lekker en gevarieerd eten.
Vrouwen en beren die echt feesten, op een bepaald moment een polonaise doorheen de bar...Bepaalden zullen ook een verkoudheid hebben, stonden buiten op de tafeltjes te dansen.
Aanspreekbare manager die ook zelf meehelpt in de club
Weinig tot geen boze vrouwen, zelf degene die amper werk hebben
Goede DJ Sunny :)
Nice meeting jack42 en sunny en degene die ik al kende en die er ook waren :)
uurtje
27 februari 2011, 13:06
Nou, inderdaad....Het is goed om de leiding (of wie er voor door gaat) fysiek aanwezig te zien. Ik was al even niet meer in PHG geweest en alhoewel ik vroeg weg was, leek de oude sfeer weer terug te zijn. Heeft uiteraard ook wat met het feest te maken maar ondertussen toch.......
Ook de collegialiteit tussen de beren is goed. IK heb toch zeker langere tijd met 4 verschillende beren (geen forumleden) gesproken. Ach......en v.w.b. de inwendige mens zat het altijd wel goed...
Costana
27 februari 2011, 13:11
Nou, inderdaad....Het is goed om de leiding (of wie er voor door gaat) fysiek aanwezig te zien. Ik was al even niet meer in PHG geweest en alhoewel ik vroeg weg was, leek de oude sfeer weer terug te zijn. Heeft uiteraard ook wat met het feest te maken maar ondertussen toch.......
Ook de collegialiteit tussen de beren is goed. IK heb toch zeker langere tijd met 4 verschillende beren (geen forumleden) gesproken. Ach......en v.w.b. de inwendige mens zat het altijd wel goed...
Idd, zelf die sudlanders die sommigen vervelend vinden, begin ik nu zelf leuk te vinden... Zorgen voor ambiance in de keet
Bosco
27 februari 2011, 14:45
Gisteren perfecte partysfeer met veel dansende dames en beren op de muziek van DJ Sunny. Het was hot, druk en gezellig....veel lol en ongein uitgehaald met de dames en Costana. Eten was uiteraard ook weer perfect. Had alleen de avond-snacks gemist door een kamergang met Anita. En daarom maakte Alexandra een heerlijke sandwich voor me klaar. ( wat zijn ze toch lief, hé.) Veel nieuwe mooie dames ook gezien.
PHG RULEZ :lostit:
uurtje
27 februari 2011, 21:07
Nein, dafuer aber wieder am Samstag....
Bosco
27 februari 2011, 21:07
Heimlicher Besuch wie :sleep: Bea war nicht dort ??
Vrijdag niet, Gisteren wel. ;)
Toen ik haar gisteren vertelde dat je jarig was, belde ze jou meteen op...helaas beantwoorde je haar ring niet. :)
egon, Dr. Rammler
27 februari 2011, 21:10
Vrijdag niet, Gisteren wel. ;)
Toen ik haar gisteren vertelde dat je jarig was, belde ze jou meteen op...helaas beantwoorde je haar ring niet. :)
sie hat mir SMS geschrieben. Aber ich war im Partykeller und kein Netzempfang :biggrin:
hat mir Riesen-SMS geschrieben und ich habe mich erst heute nachmittag bedankt :wink:
danke uurtje, danke Bosco
Skipper62
28 februari 2011, 10:24
Gestern seit langen mal wieder im PHG gewesen. Nach den Entäuschungen der letzten Zeit, muß ich sagen es tut sich wieder etwas im PHG. Der Betreiberwechsel hat sich positiv ausgewirkt. Hoffe dass es so weiter geht. Denke aber das der PHG wieder auf einem guten Weg ist.
Die Atmosphäre war gut. Nettes Zimmer mit Meggy gemacht. Das Essen war auch besser wie bisher. Kann man nur sagen weiter so.