PDA

Volledige versie bekijken : triootje (2 halfzusjes)

Henk74
29 oktober 2011, 10:27
Met Patricia en haar halfzuster Moniek (blond ,27 jaar , 1.70 m.) een lesbisch triootje gehad.
Tien minuten na de sessie eerst aan P. gevraagd of ik over hen schrijven mocht , omdat de huidige moraal het toch wel enigszins incestueus zou hebben gevonden . Tegen dit soort reclame had ze geen bezwaar en dus.

Op kamer 20 vroeg ik dus of ze elkaar echt beften en bij een bevestigend antwoord met prijsopgave (2x 30 euro ) liet ik het over me heen komen .
Met veel enthousiasme en veel plezier likten ze elkaars poesje uitbundig. Echt , echt geil voor de liefhebber.
Tenslotte P. in de missionarisstand geneukt , terwijl Moniek gedeeltelijk boven het hoofd van P. met haar kont naar me toe haar beide tunneltjes liet zien .
Echt een supersessie.

Een half uur later lagen ze naast elkaar op hun buik weer op het grote bed in de cinema hun blote geile konten tonend en moest ik me erg beheersen om niet nog een keer hen te bespringen .

Ik had tot dan toe alleen maar positieve berichten over Chantelle gelezen en heb dan ook als tweede sessie voor haar gekozen . Zie verslagje aldaar.