PDA

Volledige versie bekijken : Sofie (Sophie) Hongaarse

seksenfun
30 oktober 2011, 00:25
haarkleur/-lengte: bruin/heel erg lang (loshangend)
ogen: bruin
lengte: 1,57
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke kleine stevige B
nationaliteit/taal: Hongaars/Engels
leeftijd: 20
tatoeages/piercings: ?/?
service: PMC, NMC
opmerkingen: zeer beperkte service (een beetje typerend voor de Hongaarse kliek in YY), kan je toch behoorlijk uitdagen op kamer.

Een combiverslagje van Sofie en Vanessa vind je bij het vragenbakje van YY :smoke:.

Bief2
14 mei 2012, 07:12
Gisteren als afsluiter van mijn bezoekje aan YY, heb ik haar uit de Kino geplukt. Eerst wat gebabbeld en gelachen met haar en toen toch nog even verhuisd naar het kamertje langs de ingang van de Kino.
Toch een kleine aanpassing aan S&F zijn omschrijving. Het is ècht geen B-cup, maar een leuke A-cup met middelgrote tepeltjes.
En wat de service betreft, had ik niet te klagen. Behalve TZ deed ze het vrij compleet: lekker (echt lekker) pijpen zonder condoom, lekker beffen (superfris poesje) en heerlijk rustig neuken met condoom.
In die volgorde verliep mijn bezoek bij haar. Gelukkig had ik maar een halfuurtje voorzien met deze jonge schone, die naar eigen aangeven ondertussen al 21j geworden is. Toen zij bovenop zat in cowgirl, kon ik het niet lang houden. Ik had een heerlijk orgasme en ze gaf me ruimschoots de tijd om hiervan te bekomen.
Persoonlijk vind ik haar onvergelijkbaar met de 'anderen' uit het Hongaars clubje. Dit snoepje ziet mij nog terug :smile2:

Porsche997
14 mei 2012, 13:45
...onvergelijkbaar met de 'anderen' uit het Hongaars clubje..

Zo te horen is de hongaarse teather terug in actie:-).. wie is er zo aanwezig??

seksenfun
14 mei 2012, 21:29
Ik heb de indruk, heb dat precies al eens geschreven onlangs, dat de service in zijn geheel verbeterd is in YY. Zij is er dus een voorbeeld van. Nu maakt ze weer kans dat ik nog eens met haar ga en dan laat ik weten of ze inderdaad veranderd is :smoke:.