PDA

Volledige versie bekijken : Dame hele dag geboekt en pannenkoek beschouwingen.

jacky pakutra
30 oktober 2011, 10:58
Tis trouwens panneNkoek:smile2:

Maar goed, zonder teveel op het bericht in te willen gaan: een dvp is in een club een publieke vrouw die zoals gezegd kan gaan en staan waar ze wil (daar is iedereen het denk ik wel mee eens) , maar snap ergens de frustratie van Ketserr ook wel dat "zijn" favo dame steeds bezet is. Maar goed, in saunaclubland geldt immer de regel, wie betaalt, bepaalt.

dus opties voor Ketserr zijn of het accepteren en snappen dat die dame (logisch) meer interesse heeft in de klant die meer euro's brengt, dan wel dat hij zelf een keer de golden lady een dagje boekt:smile2:

bosbeer
30 oktober 2011, 11:20
Lucy komt alleen als ik er niet ben en dan ook nog voor een pannekoek die haar dan heel de dag bezet houd

Beste KETSERR, ondanks dat ik u niet persoonlijk ken en ook niet de behoefte heb u te leren kennen veronderstel ik wel dat gij een toffe gast bent:gruebel:, en ik hoegenaamd niks tegen u persoonlijk heb, integendeel !
Het volgende wil ik toch even kwijt: een DVP is van niemand maar staat ter beschikking van iedereen eenmaal zij op haar werkterrein is. Ik heb het gevoel dat uw eigendunk een beetje aan de hoge kant is:). Laat mij het zo stellen : ik ken de "Golden Lady" al heel lang en zonder in detail te treden ( echt heel goed: zowel prive als zakelijk) . Ik ga hier nu niet vertellen hoe ze ECHT over u denkt want daar heeft niemand iets aan en het is ook niet de bedoeling om u in een slecht daglicht te stellen maar om iemand een PANNEKOEK te noemen die haar BOEKT, gaat mij net iets te ver . Dit wou ik even kwijt, en zoals reeds gezegd: no hard feelings Ketserr !!! Ik hoop dat ge er noch veel kunt ketsen en waarom niet de eerstvolgende keer met "De Golden Lady". Ciao

Neem de benaming Pannekoek of PanneNkoek niet te zwaar Yoshua, dat heeft in Nederland niets te betekenen. Ik heb Lucy altijd een aardig meisje gevonden, maar helaas is ze zich opeens een beetje vreemd gaan gedragen. Daarom kan ik me de reaktie van Ketserr goed voorstellen. Verder zal ik daar niet op ingaan, heeft weinig zin, want ieder mag doen wat hij/zij wil. Alleen kan dat weleens als teleurstellend worden ervaren......

YOSHUA
30 oktober 2011, 11:47
Ik til er ook niet al te zwaar aan, en heb hoegenaamd helemaal niets tegen de persoon Ketserr. Het is zoals u zelf schrijft: iedereen is vrij in zijn doen en laten en zeker in deze "illusie wereld" . Geniet van het moment (en de daden) zelf maar maar laat u emotioneel niet meeslepen want men kan alleen maar gekwetst (en niet geketst) worden. Buiten enkele uitzonderingen geld voor de dames maar één regel : euro's en liefst zoveel en zo snel mogelijk. De enkele dames die ik buiten het clubcircuit prive ken gedragen zich totaal anders in hun prive leven. Het woord "schauspiel" komt hiet goed tot recht. Verder wens ik jullie nog veel succes en misschien treffen we ons wel eens in "Golden Time", lijkt mij weleens leuk enkele van deze beruchte figuren in levende lijve te ontmoeten. Ciao

NikXXX
30 oktober 2011, 12:09
Ik weet dat het off-topic is, maar ik heb het eens opgezocht:

Wat is juist: pannekoek of pannenkoek?

Volgens het Groene Boekje (2005) is alleen pannenkoek juist. Volgens het Witte Boekje (2006) mag pannekoek ook. In het Witte Boekje is het wel of niet schrijven van een tussen-n een vrije kwestie: de taalgebruiker mag dat zelf bepalen. Pannenkoek lijkt tegenwoordig iets gebruikelijker te zijn; de meeste mensen zien het als een 'gewone' samenstelling die 'koek die in een pan wordt gebakken' betekent. Toch zijn er ook veel mensen die de tussen-n hier nog steeds storend vinden, omdat ze duidelijk één pan voor zich zien waarin elke pannekoek wordt gebakken. Pannekoek en pannenkoek zijn allebei prima; er bestaat bij de tussenklanken nu eenmaal variatie. Zo zijn werktuiglijk en werktuigelijk, en landnaam en landennaam eveneens allemaal juist, ook volgens de officiële spelling.

Bron: http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/pannekoek-pannenkoek

jacky pakutra
30 oktober 2011, 12:24
haha Nikxxx...witte en groene boekjes uit de kast op de vroege zondag.
Van Dale houdt pannenkoek aan, wat ook de officiele spelling is:

http://woordenlijst.org/zoek/?q=pannenkoek&w=w (Woordenlijst Nederlandse Taal - Officiële Spelling)

overigens was de officiële spelling voorheen juist "pannekoek" zonder tussen- n, ik weet niet meer precies wanneer dit is gewijzigd, maar ik meen een jaar of 15 geleden...
lekker belangrijk allemaal, maar on topic vind ik dat Yoshua een net antwoord geeft en me wel kan voorstellen dat hij zich aangevallen voelt als hij pannekoek wordt genoemd, zoals ik me zoals ik al zei het gevoel van Ketserr ook wel kan begrijpen.

ik lijk wel een mod zoals ik begin te schrijven, iedereen zijn zin geven en vooral geen standpunt innemen:smile2:

Big30
30 oktober 2011, 13:13
Ik weet dat het off-topic is, maar ik heb het eens opgezocht:

Wat is juist: pannekoek of pannenkoek?
Voor off-topic zijn verdien je billenkoek ;)! Maar als je wilt kan het ook billekoek worden :tongue:.

Dat een dame er graag voor kiest de hele dag met een goedbetalende stamgast te zijn kan ik me wel voorstellen. Maar deze discussie zouden we als men dat wil dan liever in een separaat topic moeten voeren.

Big30
30 oktober 2011, 13:37
Aantal berichten uit GT live verplaatst. Niet om de pannenkoek discussie (ook leuk!) wel om het punt van lange duur boekingen van een dame.

Komt voor en is soms voor beren die dan de zinnen op die dame hebben gezet die de hele dag of avond geboekt is wat frustrerend. Ik zou zeggen "part of the game, it 's all about the money".

Als een gast zeg 8u met een dame op de kamer is zul je ook niet in de verleiding komen haar te boeken, no problem. Wat wel eens wat verwarrend kan zijn is als een dame gewoon in de club rondloopt even niet bij haar stamgast maar toch geboekt blijkt te zijn. Maar goed daar kom je dan snel genoeg achter.

rmjhexe
30 oktober 2011, 13:42
:keesmi[1]:een pannenkoek is een hollandse lekkernij , de dames zijn er gek op:luvlove:

Alabama
30 oktober 2011, 13:55
Tis trouwens panneNkoek:smile2:

Maar goed, zonder teveel op het bericht in te willen gaan: een dvp is in een club een publieke vrouw die zoals gezegd kan gaan en staan waar ze wil (daar is iedereen het denk ik wel mee eens) , maar snap ergens de frustratie van Ketserr ook wel dat "zijn" favo dame steeds bezet is. Maar goed, in saunaclubland geldt immer de regel, wie betaalt, bepaalt.

dus opties voor Ketserr zijn of het accepteren en snappen dat die dame (logisch) meer interesse heeft in de klant die meer euro's brengt, dan wel dat hij zelf een keer de golden lady een dagje boekt:smile2:

Ik ken de context van het verhaal niet, maar we moeten niet uit het oog verliezen dat deze dames onderneemsters zijn. Hetgeen wat jij al zegt: als deze dame met een andere klant meer euro's kan verdienen, dan vis je achter het net. Wil je een dame een hele dag, dan zal een dame calculeren wat ze normaal aan omzet draait die dag en dat bedrag zul je minimaal op moeten hoesten.

ketserr
30 oktober 2011, 14:48
Waar deze discussie vandaan komt zal ik even uitleggen.

Mijn favoriete dame is of was (daar ben ik nog niet uit) Lucy die ik The Golden Lady noem dus het spreekt voor zich dat als zij in GT is en ik toevallig ook dat ik dan met haar naar de kamer wil. De afgelopen jaren heb ik regelmatig meegemaakt dat ze voor een lange tijd geboekt was door één klant en als zijn budget er dan doorheen was zij gelijk naar huis ging en ik dus pech had, gelukkig zijn er dan nog zat andere dames waar ik dan uit ken kiezen. Als je dat dus een paar keer meemaakt is dat best frustrerend ondanks dat ik daardoor toch een aantal top meiden geketst heb.
In februarie 2011 was de laatste keer dat ik met haar op de kamer was en daarna heb ik haar maanden niet meer gezien tot ergens in augustus. Ik zit aan de bar en we zien haar binnenkomen dus ik spreek haar aan en vraag hoe het is en waar ze al die maanden geweest is. Het enige wat ze zei, snauwde eigenlijk; i`m busy! Ze negeerde me gewoon wat ook opviel bij andere ijsberen waarmee ik die dag doorbracht. Ondanks dat ze bezet was liep ze gewoon rond in GT maakte hier en daar een praatje met de dames tot zeker 2uur later haar klant binnenkwam die haar vervolgens voor zeker 6uur bezet hield en erna ging ze naar huis.

Nu is het bekend dat ik voor iedereen wel een bijnaam verzin zelfs voor nicknames dus werd het voor degene die haar dus lang bezet houd, pannekoek. Overigens ben ik na mijn laatste onmoeting met haar gaan twijfelen of zij haar titel nog wel verdiend.

De discussie gaat dus niet over hoe je pannekoek schrijft maar over de pannekoek zelf die de dames lang boekt en jij achter het net vist met alle frustraties die je daarvan ken ondervinden.

seksenfun
30 oktober 2011, 15:34
Het is billekoek omdat de billen in dit geval niets te maken hebben met de koek, maar goed.

ketserr, sorry maar waar jij je druk om maakt. Ach, ik ken er zo nog. Er lopen 80 dames rond en jij wil persé die dame die geboekt is. "Goe bezig" :smoke:.

Lucy komt alleen als ik er niet ben en dan ook nog voor een pannekoek die haar dan heel de dag bezet houd

Beste KETSERR, ondanks dat ik u niet persoonlijk ken en ook niet de behoefte heb u te leren kennen veronderstel ik wel dat gij een toffe gast bent:gruebel:, en ik hoegenaamd niks tegen u persoonlijk heb, integendeel !
Het volgende wil ik toch even kwijt: een DVP is van niemand maar staat ter beschikking van iedereen eenmaal zij op haar werkterrein is. Ik heb het gevoel dat uw eigendunk een beetje aan de hoge kant is:). Laat mij het zo stellen : ik ken de "Golden Lady" al heel lang en zonder in detail te treden ( echt heel goed: zowel prive als zakelijk) . Ik ga hier nu niet vertellen hoe ze ECHT over u denkt want daar heeft niemand iets aan en het is ook niet de bedoeling om u in een slecht daglicht te stellen maar om iemand een PANNEKOEK te noemen die haar BOEKT, gaat mij net iets te ver . Dit wou ik even kwijt, en zoals reeds gezegd: no hard feelings Ketserr !!! Ik hoop dat ge er noch veel kunt ketsen en waarom niet de eerstvolgende keer met "De Golden Lady". Ciao Zo kan je het natuurlijk ook formuleren.

ilovethaigirls
30 oktober 2011, 17:51
Waar die Yoshua zich al druk over maakt. De kans is reëel dat niet hij de pannekoek is, maar nog iemand anders. Ze zal wel meer dan één stamgast hebben zeker. Ik zie wel vaker dat ze langdurig geboekt wordt, zelfs vorige week zaterdag nog en daarna ging ze inderdaad ook vroeg naar huis.

Meestal hang ik zelf ook wel de pannekoek uit maar dan met een andere "golden lady", en wie daar een probleem mee heeft, die heeft pech :)

RAUL7
30 oktober 2011, 18:01
Meestal hang ik zelf ook wel de pannekoek uit maar dan met een andere "golden lady", en wie daar een probleem mee heeft, die heeft pech :)

Waar gij de pannekoek mee uithangt, zijn dames met een slechte service die anders geen kamers maken! :rofl:
Daar heeft dus niemand een probleem mee! :biggrin:

Admin
30 oktober 2011, 18:16
Het is billekoek omdat de billen in dit geval niets te maken hebben met de koek, maar goed.
http://woordenlijst.org/zoek/?q=billenkoek&w=w
billenkoek [bil·len·koek], de[m.]

http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/de-dikke-drieduizend-dicteewoorden
billenkoek met tussen-n (WB: billekoek mag ook)

MichelJ
30 oktober 2011, 18:28
Waar gij de pannekoek mee uithangt, zijn dames met een slechte service die anders geen kamers maken! :rofl:
Daar heeft dus niemand een probleem mee! :biggrin:

:rofl: :rofl: :rofl:

BefBeer
30 oktober 2011, 18:47
Een publieke dame die nooit meer te zien is .........
:gruebel: :gruebel::gruebel::gruebel::gruebel:

BefBeer

Picasso 1
30 oktober 2011, 20:41
Elke keer als een pannenkoek billenkoek krijgt hebben we hier een discussie.
Gelukkig in GT vandaag weinig pannenkoeken en heb ik jayjay billenkoek gegeven :teufel:

MichelJ
30 oktober 2011, 20:56
In een club waar veel pino's lopen, zoals LIVING ROOM en FKK WORLD, heb je geen last van pannenkoeken. Als daar een dame de hele dag bezet is ga je gewoon met een andere die wel vrij is. Keuze genoeg :).

Helaas hebben niet alle clubs die luxe.

Picasso 1
30 oktober 2011, 21:57
Laat die pino's met die pannenkoeken gaan spelen en dan zijn we van twee vliegen in een klap af.

In een club waar veel pino's lopen, zoals LIVING ROOM en FKK WORLD, heb je geen last van pannenkoeken. Als daar een dame de hele dag bezet is ga je gewoon met een andere die wel vrij is. Keuze genoeg :).

Helaas hebben niet alle clubs die luxe.

Cupido
30 oktober 2011, 22:25
overigens staat die ijsbeer er dan wel erg goed op, dat ie vergeleken wordt met Marco van Basten!!! :)

jacky pakutra
31 oktober 2011, 00:56
had vandaag weer eens een dame de gehele dag geboekt maar ik voelde me wel een beetje een pannenkoek:smile2:

Big30
31 oktober 2011, 01:09
had vandaag weer eens een dame de gehele dag geboekt maar ik voelde me wel een beetje een pannenkoek:smile2:
Je was dus een pannenkoek die weer eens een voltreffer was gelukt en je laat ons maar raden waarop de schoten waren gericht!

Analyse:
- Pannenkoek en Beron syndroom :tongue:!

Nein. Der Volltreffer ist Privatsache und mein ganz persõnlicher volltreffer.

jacky pakutra
31 oktober 2011, 01:22
Tja GFE-beren zijn vaak asociale klootzakken, ik weet het:smile2:

al moet ik zeggen dat ik soms dagen heb gehad die ik nooit meer zal vergeten en tot mijn superervaringen reken, maar vaak is een sessie van max 2 uur zeker wel voldoende.
sterker nog: vaak geeft zo'n korte ervaring (bv eerste kennismaking met topdame) je een supergevoel dat je dan tevergeefs wil herhalen door het in de overtreffende trap over te gaan doen.
tot slot nog het "probleem" dat je bang bent dat een dame nog bezet raakt door een andere pannenkoek als je niet snel handelt, en haar daarom maar meteen de hele dag boekt (om daarvan af te zijn).
tja, als je een klein beetje je verstand gebruikt dan denk je: what the fuck, waar GAAT het over idioot, neem gewoon een andere dame en kom desnoods een andere keer terug.

enige wat het uiteindelijk vaak oplevert, is een zeer tevreden dvp die 3 ipv 10 keer geneukt is en dus een relatief relaxte dag heeft, en een beer pas die pas gaat nadenken als ie een berg 50jes gaat aftikken.

maar ach, er zitten ook dagen bij waarbij het elke euro meer dan waard was...

Picasso 1
31 oktober 2011, 01:45
Tja GFE-beren zijn vaak asociale klootzakken, ik weet het:smile2:
Gelijk heb je, bij een forum die niet besloten is hoef je je niet verplicht te voelen recensiejagers op de wachtlijst van je 'lief' te zetten.

Big30
31 oktober 2011, 01:48
maar ach, er zitten ook dagen bij waarbij het elke euro meer dan waard was...
Ja de dagen dat je thuis blijft :biggrin::biggrin::biggrin:!

Flauw he :teuflisch:.

jacky pakutra
31 oktober 2011, 02:11
Ja de dagen dat je thuis blijft :biggrin::biggrin::biggrin:!

Flauw he :teuflisch:.

haha er zijn dagen bij die ik voor geen geld had willen missen...al vrees ik dat beren als PP en SEF het over het algemeen (veel) slimmer aanpakken, en een veel beter waar voor hun geld krijgen...
maar voor de rest, ieder zijn ding, en vaak begrijpt de pse-er de gfe-er niet, en vice versa. zal je toch blijven houden
maar met het bovenstaande begrip van Picasso1 ben ik al meer dan tevreden :)

duivenmelker
31 oktober 2011, 19:29
Hier nog zo een pannenkoek .
Ik ga naar een club om met mijn Golden Lady samen te zijn , wij spreken af bij de club en gaan samen binnen . De inkom voor ons beide betalen en een half uur later zitten we al op kamer voor een uur fantastische sex , meestal ben ik van 11u tot 17u in de club en zijn we 3 x 1u op kamer , zo best mogelijk onze kamerbeurten wat verdelen .
De tijd er tussen zitten we samen in de zetels of eten we iets .
Een clubbezoek zonder mijn Lady kan ik me niet meer voorstellen .
Het is voor mij iedere keer opnieuw een zalige tijd in de club en ik moet nooit bang zijn om een offday te beleven.
Ben ik nu associaal omdat ik mijn dame niet deel met anderen tijdens mijn aanwezigheid in de club .
Mijn dame is me dankbaar , omdat ze niet meer moet jagen als ik er ben en zeker is van haar inkomsten tijdens mijn aanwezigheid .

Alabama
31 oktober 2011, 19:36
Nee, dat is niet asociaal. Je betaalt er voor en het is aan de dame om daarmee akkoord te gaan of niet. Snap ook wel dat zo'n dame een goede, vaste klant die er wekelijks honderden euro's neerlegt niet op zijn pik trapt door tussendoor te gaan jagen en even 50 euro te gaan scoren...

Big30
31 oktober 2011, 20:15
Je bent meer een spekpannenkoek, of misschien nog meer een spekkoper :tongue:!

sofaking
31 oktober 2011, 20:17
Ik ga naar een club om met mijn Golden Lady samen te zijn , wij spreken af bij de club en gaan samen binnen . De inkom voor ons beide betalen en een half uur later zitten we al op kamer voor een uur fantastische sex , meestal ben ik van 11u tot 17u in de club en zijn we 3 x 1u op kamer , zo best mogelijk onze kamerbeurten wat verdelen .
De tijd er tussen zitten we samen in de zetels of eten we iets .
Een clubbezoek zonder mijn Lady kan ik me niet meer voorstellen .
Het is voor mij iedere keer opnieuw een zalige tijd in de club en ik moet nooit bang zijn om een offday te beleven.
Ben ik nu associaal omdat ik mijn dame niet deel met anderen tijdens mijn aanwezigheid in de club .
Mijn dame is me dankbaar , omdat ze niet meer moet jagen als ik er ben en zeker is van haar inkomsten tijdens mijn aanwezigheid .

Zou het dan niet beter zijn om deze dame mee te nemen naar een privé sauna, of iets anders waar je een privé kamer kan afwisselen met fun, zoals een sunparks bijv., maar waar je niet tussen een hoop geile beren zit ?

PS : er lijkt iets grondig mis met de "antwoord met citaat" functie.

Big30
31 oktober 2011, 21:57
FYI dit is firefox 3.6.23. op windows vista
Ja dat kan een probleem zijn sommige browser versies. Heb zelf FF 7.0.1 en zie niets vreemds. Maar bv. IE gebruik ik niet omdat soms pop-up schermen bij het forum wel eens onder de forum tekst willen verdwijnen. Met citaat fie geen probleem met IE.

Ga maar de meest recente FF versie downloaden en Vista is en was een ramp :tongue:! (geintje!)

sofaking
31 oktober 2011, 22:23
Ja dat kan een probleem zijn sommige browser versies. Heb zelf FF 7.0.1 en zie niets vreemds. Maar bv. IE gebruik ik niet omdat soms pop-up schermen bij het forum wel eens onder de forum tekst willen verdwijnen. Met citaat fie geen probleem met IE.

Ga maar de meest recente FF versie downloaden en Vista is en was een ramp :tongue:! (geintje!)
Je hebt helemaal gelijk B30, maar niettemin ging alles goed tot gisteren en nu was er een probleem terwijl er niets veranderd was aan de browser of het OS. Deze quote werkt nu weer wel. Is het een halloween effect ? Of is het enkel groentenwandelaar die onquotable geworden is ? Ik weet niet wat er misgegaan is, maar het was echt wel raar.

Big30
31 oktober 2011, 22:28
Je hebt helemaal gelijk B30, maar niettemin ging alles goed tot gisteren en nu was er een probleem terwijl er niets veranderd was aan de browser of het OS. Deze quote werkt nu weer wel. Is het een halloween effect ? Of is het enkel groentenwandelaar die onquotable geworden is ? Ik weet niet wat er misgegaan is, maar het was echt wel raar.
1935
Zo gaat dat altijd. Werkt opeens anders en zelf heb je niet veranderd.
Misschien had je het multiple kwoot vinkje aanstaan of toevallig aangevinkt?
Zal wel aan GW liggen denk ik ;).

Admin
2 november 2011, 15:10
https://www.ijsberenforum.com/img/vm/Pfannkuchentag.JPG (http://www.villa-marisol.de)

gignnl
2 november 2011, 15:45
Lezen zeker mee op het YBF

ketserr
2 november 2011, 15:50
In die Villa Marisol zal je mij niet tegenkomen want;

Het sterft daar van de pannekoeken!!!
Wat er over blijft is een homo bar.

Admin
2 november 2011, 15:54
Het sterft daar van de pannekoeken!!!

Alleen op zondag :) ;)

@gignnl Ja

Picasso 1
2 november 2011, 16:13
@gignnl Ja

Vandaar het wisgedrag van Big :rofl:

duivenmelker
2 november 2011, 19:31
Morgen naar PSR daar hebben ze zeer lekkere pannenkoeken en voor de rest van mijn tijd de pannenkoek uithangen met Jamila .
Debbie zal ook wel voor enkele uren langskomen . Dat is dan een dubbele pannenkoek voor een uurtje .

seksenfun
2 november 2011, 20:47
Pannenkoeken met vanillesaus stond er op het menu, laatste keer. Toeval :smoke:?

BefBeer
3 november 2011, 21:25
Dit komt door die noodkok daar!

Pannenkoeken met vanillesaus stond er op het menu, laatste keer. Toeval :smoke:?

BefBeer

duivenmelker
3 november 2011, 23:06

De vanillesaus is voor de dames als we op kamer zitten.

sofaking
4 november 2011, 17:28
Ik fantaseer wel eens over de omgekeerde pannekoek. 't is te zeggen, zoveel mogelijk hertjes meenemen op kamer. Geen lastige selecties meer maken, twijfelen over die-of-die, jagertjes afketsen. Nee, gewoon iedereen die je pad kruist mee op kamer nemen. 20 keer een half uur met verschillende vrouwen op een dag. Niet altijd voor het volle programma natuurlijk dat is fysisch niet mogelijk, maar wel kussen, strelen, wat erotische spelletjes spelen, en wanneer het gaat, wat meer.

Heeft iemand zóiets al eens geprobeerd ?

CLUBSPORT
4 november 2011, 17:33
Ik fantaseer wel eens over de omgekeerde pannekoek. 't is te zeggen, zoveel mogelijk hertjes meenemen op kamer. Geen lastige selecties meer maken, twijfelen over die-of-die, jagertjes afketsen. Nee, gewoon iedereen die je pad kruist mee op kamer nemen. 20 keer een half uur met verschillende vrouwen op een dag. Niet altijd voor het volle programma natuurlijk dat is fysisch niet mogelijk, maar wel kussen, strelen, wat erotische spelletjes spelen, en wanneer het gaat, wat meer.

Heeft iemand zóiets al eens geprobeerd ?

heb je geld voor me ? :smile2:

seksenfun
4 november 2011, 20:49
Als je geld uitdeelt, ik wil eens met een harem in één keer op kamer trekken :smoke:.

sofaking
4 november 2011, 21:15
o

sofaking
4 november 2011, 21:22
Ik kan alleen maar fantasieën uitdelen. Spijtig genoeg geen geld. (En als ik dat kon zou ik het uitdelen aan hertjes en niet aan beren, wat denken jullie wel... :thefinger:)
Nu dacht ik dat zo'n antipannekoek wel een fantasie zou zijn die bij vele mannen spontaan opborrelt als ze in zo'n club vertoeven.
En een pannekoek (ik boycott de tussen-n) zal ook wel wat kosten, dus misschien heeft iemand al wel eens zo'n seksmarathon gerealiseerd.
Als ik ooit eens een paar duizend euro win met de lotto probeer ik het misschien wel. (Enige probleem is dan nog een smoes vinden om een hele dag in't buitenland te verblijven, en daarna een dag kunnen recupereren van de fysieke inspanning.)

Picasso 1
4 november 2011, 23:21
Mij lijkt het inderdaad wel wat zo'n omgekeerde pannekoek te zijn. In plaats van een dame voor een half uur te nemen, gewoon alleen 5 minuten wippen voor 10 euro (relatief zit in die 10 euro nog een fooi inbegrepen :rofl:) en zo 12 per uur en dan 2 uur lang. Vervolgens een flinke pauze van een paar uur (sauna en bubbelbad inbegrepen) om de batterij op te laden gevolgd door nog een marathon van 2 uur met na elke 5 minuten wippen een nieuwe dame. Zo heb je aan het eind 48 poesjes gehad (bijna alle dames in de club :tongue:) in 4 uur tijd voor een bedrag van 480 euro :smile2:

jacky pakutra
5 november 2011, 01:20
Mij lijkt het inderdaad wel wat zo'n omgekeerde pannekoek te zijn.

zeg je nu dat je graag Raul7 zou willen zijn?:smile2:

Picasso 1
5 november 2011, 01:34
zeg je nu dat je graag Raul7 zou willen zijn?:smile2:
Raul7 is een PSE variant op een pannekoek. Tel al zijn half uurtjes bij een en dezelfde dame bij elkaar op en er komt een zeer serieuze pannekoektijd uit.
Bij mij zijn er erg veel goede dames die me maar een half uurtje voorbij hebben zien komen :rofl:. Kan me niet herinneren meer dan 4 sessies bij eentje te zijn blijven plakken.

jacky pakutra
5 november 2011, 03:11
Bij mij zijn er erg veel goede dames die me maar een half uurtje voorbij hebben zien komen :rofl:. Kan me niet herinneren meer dan 4 sessies bij eentje te zijn blijven plakken.

nu snap ik hoe verwonderlijk het voor je moet zijn , en hoe hard je moet lachen als je leest dat ik wel eens meteen met een hele dag begonnen ben. bij bijvoorbeeld twee andere favoriete (ex) dames ben ik overigens pas de tweede keer met een hele dag begonnen, maar dat kwam omdat ik hen de eerste keer pas 's avonds om een uur of 9 ontmoette...de hele dag volgde in beide gevallen binnen een tijdsbestek van 3 dagen na de eerste keer (geen grap).

ik stel voor dat je me een cursus aanbiedt, desnoods tegen betaling, want uiteindelijk gaat die cursus me een besparing opleveren die
waarschijnlijk vele malen hoger zal zijn.

we hebben nu overigens de volgende subgroepen GFE- beren:
1) pannenkoeken :beren die doelloos veel uren kameren om een soort van GFE gevoel te verkrijgen dat ze blijkbaar buiten een club niet kunnen vinden met een enigszins soortgelijke dame, dit vanwege leeftijd, gebrek aan looks, onzekerheden of andere psychische redenen. Mogelijk ook nog beren die een of andere makkelijke geldstroom genereren zodat het ze geen zak uitmaakt om het geld met bakken tegelijk uit te geven)

2) wanne be pannenkoeken: beren die zelf halve uurtjes of uurtjes maken, en afgeven op/zich bezorgd maken om de pannenkoeken, maar de middelen niet hebben of te gierig zijn om zelf deze activiteiten te ontplooien, en daarom het naar de buitenwereld ten onrechte doen voorkomen dat ze geen pannenkoek zouden willen zijn

3) GFE-ers met gezond verstand: deze beren houden ook van een GFE gevoel, maar zien in, of zijn gaan inzien dat uren maken weinig toevoegt aan kamersessies, en dat één of maximaal twee uur met wat leuke pre sales voldoende zijn om een heerlijke tijd te beleven, en zodoende ook mogelijk (nog) vaker te kunnen gaan (de uitgaven beter te spreiden).
tot deze verstandige mensen reken ik bv onder andere PP, SEF en op basis van wat ik lees , MM

Costana
5 november 2011, 09:29
Ook een berenlijstje voor de eerste twee groepen?

Alabama
5 november 2011, 11:08
nu snap ik hoe verwonderlijk het voor je moet zijn , en hoe hard je moet lachen als je leest dat ik wel eens meteen met een hele dag begonnen ben. bij bijvoorbeeld twee andere favoriete (ex) dames ben ik overigens pas de tweede keer met een hele dag begonnen, maar dat kwam omdat ik hen de eerste keer pas 's avonds om een uur of 9 ontmoette...de hele dag volgde in beide gevallen binnen een tijdsbestek van 3 dagen na de eerste keer (geen grap).

ik stel voor dat je me een cursus aanbiedt, desnoods tegen betaling, want uiteindelijk gaat die cursus me een besparing opleveren die

we hebben nu overigens de volgende subgroepen GFE- beren:
1) pannenkoeken :beren die doelloos veel uren kameren om een soort van GFE gevoel te verkrijgen dat ze blijkbaar buiten een club niet kunnen vinden met een enigszins soortgelijke dame, dit vanwege leeftijd, gebrek aan looks, onzekerheden of andere psychische redenen. Mogelijk ook nog beren die een of andere makkelijke geldstroom genereren zodat het ze geen zak uitmaakt om het geld met bakken tegelijk uit te geven)

2) wanne be pannenkoeken: beren die zelf halve uurtjes of uurtjes maken, en afgeven op/zich bezorgd maken om de pannenkoeken, maar de middelen niet hebben of te gierig zijn om zelf deze activiteiten te ontplooien, en daarom het naar de buitenwereld ten onrechte doen voorkomen dat ze geen pannenkoek zouden willen zijn

3) GFE-ers met gezond verstand: deze beren houden ook van een GFE gevoel, maar zien in, of zijn gaan inzien dat uren maken weinig toevoegt aan kamersessies, en dat één of maximaal twee uur met wat leuke pre sales voldoende zijn om een heerlijke tijd te beleven, en zodoende ook mogelijk (nog) vaker te kunnen gaan (de uitgaven beter te spreiden).
tot deze verstandige mensen reken ik bv onder andere PP, SEF en op basis van wat ik lees , MM

Ik geloof niet dat dat met een cursus op te lossen is. :) Het ligt er maar net aan waar je voor komt en waar je van houdt. De een vindt een dame helemaal geweldig en gaat naar de club om uren met die dame te spenderen, de ander vindt het leuk om telkens uren met een dame bezig te zijn en een GFE te beleven, een ander komt om zoveel mogelijk verschillende meiden te neuken.

Het is net waar je voor komt en waar je je goed bij voelt. Op het moment dat je echter zelf vindt dat je niet goed bezig bent of je jezelf dit afvraagt, dan is het wel tijd voor een moment van bezinning.

Er zijn best beren die kameren met één dame (en dit ook meerdere uren per keer doen) en dit weten te beperken tot 1 keer in de week of 1 keer in de 2 weken. Gaat het echter ten koste van andere zaken of ga je van jezelf vinden dat het teveel kost/je te vaak gaat, dan moet je wel even hard zijn voor jezelf.

Picasso 1
5 november 2011, 13:56
bij bijvoorbeeld twee andere favoriete (ex) dames ben ik overigens pas de tweede keer met een hele dag begonnen, maar dat kwam omdat ik hen de eerste keer pas 's avonds om een uur of 9 ontmoette...

Ik vind dit de pannekoekuitspraak van de maand :roll3:

Picasso 1
5 november 2011, 14:00

Een cursus kan iemands behoeften niet veranderen.

RAUL7
5 november 2011, 14:05
Hartstocht, liefde, sympathie, vriendschap, warmte,... zijn geen dingen die je in een club moet gaan zoeken, vind ik!

Big30
5 november 2011, 14:14
Hartstocht, liefde, sympathie, vriendschap, warmte,... zijn geen dingen die je in een club moet gaan zoeken, vind ik!
Exact R7! Betaalde SEX dat vind je in een club en that is it. Een GFE is een club is een contradictio in terminis. Een dame zit in een club voor een goed belegde boterham en die kan ze krijgen als ze een goede pannenkoeken RADAR heeft, liefst gevoelig voor spekpannenkoeken :tongue:.

jacky pakutra
5 november 2011, 14:54
Exact R7! Betaalde SEX dat vind je in een club en that is it. Een GFE is een club is een contradictio in terminis. Een dame zit in een club voor een goed belegde boterham en die kan ze krijgen als ze een goede pannenkoeken RADAR heeft, liefst gevoelig voor spekpannenkoeken :tongue:.

je leert het nooit he:) de E staat voor experience, dus een (gemaakte) ervaring kopie, nep fake, illusie, toneelspel als was het een Girl Friend. en NIET voor echte werkelijke Hartstocht, liefde, sympathie, vriendschap, warmte (wat je wel zou moeten snappen als je mijn posts in het draadje over gedwongen prostitutie leest, waar ik aangeef dat deze facetten zelden tot nooit in een club aanwezig zijn)

en die Experience is een club zeer goed te vinden, aangezien veel dames goed kunnen toneelspelen.
dus zeker geen contradictio in T, een GFE is juist een normaal onderdeel van betaalde sex.

maar blijkbaar kan iemand dit 1, 2 of 3 keer uitleggen, je begrijpt het niet of je wil het niet begrijpen.
beiden geen probleem en ieder zijn eigen fun in een club :)

Grt JP

Alabama
5 november 2011, 14:56

Als je GFE ziet als een belevenis, dan kan het best. Je kunt het in een club best op die manier beleven... :)

Big30
5 november 2011, 15:06
je leert het nooit he:) de E staat voor experience, dus een (gemaakte) ervaring kopie, nep fake, illusie, toneelspel als was het een Girl Friend.
Grt JP
O maar nu begrijp ik ut, tis dus een toneelspel wat je opgevoerd krijgt! Helder, nu maar hopen dat het een blijspel is en geen treurspel :biggrin:.
Wat is de rol van de pannenkoek in het toneelspel of mag ie slechts figureren ;)?

Alabama
5 november 2011, 15:13
O maar nu begrijp ik ut, tis dus een toneelspel wat je opgevoerd krijgt! Helder, nu maar hopen dat het een blijspel is en geen treurspel :biggrin:.
Wat is de rol van de pannenkoek in het toneelspel of mag ie slechts figureren ;)?

De primaire rol van de pannenkoek is betalen. Doet hij dat, dan is alles mogelijk. Van de hoofdrol tot een figurantenrolletje.

Big30
5 november 2011, 15:16
De primaire rol van de pannenkoek is betalen. Doet hij dat, dan is alles mogelijk. Van de hoofdrol tot een figurantenrolletje.
Dat wou ik al toevoegen. Hij geeft de subsidie voor deze experimentele vorm van vaak Roemeense theater kunst zullen we maar zeggen ;).

Zoals een bekende uitdrukking overgenomen uit een toneelspel luidt "de VIS wordt duur betaald!".

Picasso 1
5 november 2011, 15:22
Een gekochte 'illusie' zou moeten eindigen op het moment dat men de weer de kamer uitloopt. Wat ik veel om me heen zie bij 'GFE'ers' is dat telefoonnummers uitgewisseld worden, gedate wordt buiten de club en regelmatig 'relaties' (vanuit de dame meestal nog steeds gespeeld) ontstaan. Op het moment dat de 'illusie' je privé leven binnen dringt dan hebben we het over een 'reality' en niet meer over een 'experience'.
Pas zodra een GFE'er afwijzend reageert op privé toenaderingspogingen van een dame ben ik overtuigd dat het slechts gaat om een illusie en men dus niet voor meer open staat.

Alabama
5 november 2011, 15:31
Pas zodra een GFE'er afwijzend reageert op privé toenaderingspogingen van een dame ben ik overtuigd dat het slechts gaat om een illusie en men dus niet voor meer open staat.

Wellicht gewoon een verstandige GFE-beer? :)

Big30
5 november 2011, 15:46
Als je veel geld kwijt bent aan een GFE, dan draait het uit op een WPE (Wandelende Pinautomaat Experience), althans is mijn ervaring met de bad-end-DVP-relaties tot nu toe.:hammer:
De opmerkingen die vol staan met ironie zijn vaak afkomstig van ex-pannenkoeken (hoewel kun je daar wel van spreken, ex-???) :cool:.

Picasso 1
5 november 2011, 15:52
Wellicht gewoon een verstandige GFE-beer? :)

Vraag me af hoeveel je op die manier als verstandig kan aanmerken (enquête? :)). Wel merk ik dat bij de mij bekende GFE beren, erg vaak privé contact is met dames gepaard met problemen, ruzies, emoties, etc., iets wat je bij de zogenaamde PSE'ers niet veel hoort.
De vele voorbeelden hier op het forum van serieuze relatie ervaringen (geen illusie!) van GFE voorstanders mogen ondertussen bekend zijn.

Alabama
5 november 2011, 15:56
Vraag me af hoeveel je op die manier als verstandig kan aanmerken (enquête? :)). Wel merk ik dat bij de mij bekende GFE beren, erg vaak privé contact is met dames gepaard met problemen, ruzies, emoties, etc., iets wat je bij de zogenaamde PSE'ers niet veel hoort.
De vele voorbeelden hier op het forum van echte relatie ervaringen (geen illusie!) van GFE voorstanders mogen ondertussen bekend zijn.

Als iemand dat wil voorkomen en daardoor het uit zijn hoofd laat om telefoonnummers uit te wisselen, dan kan ik dat alleen maar verstandig vinden. :) Een normale relatie is al moeilijk, laat staan een relatie met een dame uit een andere cultuur, met gebrekkige kennis van Engels/Duits, uit een compleet andere sociale omgeving en ook nog eens werkzaam in een saunaclub...

Kies je er dan voor om die uitdaging niet aan te gaan en je GF-belevingen binnen de club te houden, dan kan dat best weleens een verstandige keuze zijn (mits je niet dagelijks uren in die club zit voor die ene dame...)

jacky pakutra
5 november 2011, 17:12
De opmerking die volstaan met ironie zijn vaak afkomstig van ex-pannenkoeken (hoewel kun je daar wel van spreken, ex-???) :cool:.

in dat geval ben jij de koning der ex-pannenkoeken:smile2:

jacky pakutra
5 november 2011, 17:29
De vele voorbeelden hier op het forum van serieuze relatie ervaringen (geen illusie!) van GFE voorstanders mogen ondertussen bekend zijn.

je hebt gelijk.

GFE in een club zoeken is prima, zolang je weet dat je een illusie koopt.

bv tel nrs zijn handig om te weten wanneer je pannenkoekendame aanwezig is en om haar eventueel vooraf te kunnen boeken.
je hebt gelijk dat dit gevaarlijk kan zijn omdat het in deze business nagenoeg altijd alleen om geld draait.
sms contact wordt dan vaak persoonlijker en de gevoelige GFE beer kan dan voor de bijl gaan.

Kortom met GFE in een club is niks mis, maar er is wel inderdaad een risico dat het uit de klauwen kan lopen, je teveel gevoelens kan ontwikkelen en dat je nog nog extra bakken met geld gaat kosten. inderdaad talloze berenverhalen hier op het forum die daarvan getuigen.

heel eerlijk : vaak "sloop" ik zelf al vrij snel gedeeltelijk de illusie door aan te geven dat ik heus wel snap dat een dame er voor het geld zit, en dat ik slechts een illusie van haar koop, en dat ik snap dat ze me, zonder geld, buiten een club wellicht niet eens een blik waardig zou gunnen.
vaak vinden dames dit niet onprettig is mijn ervaring, ze weten dan dat jij ook snapt dat het gewoon haar werk is en het weerhoudt hen ervan om teveel onzintoneelstukjes op te voeren om je zogenaamd verliefd te maken.
ze weet dan dat jij ook snapt hoe de vork in de steel steekt en vaak werkt dit voor mij wel prettig.

dit in tegenstelling tot andere beren die hier wellicht andere gedachten over hebben en denken dat een dame hen echt geweldig vindt, ik vrees dat als een club een disco was, een supermooi meisje van 18 in deze disco misschien 2% van de mannen echt te doen zou vinden...misschien ligt het percentage in een club als gt waar wat meer jongeren (rond de 20-25) komen iets hoger. maar echte cananova's zie je naar mijn mening niet al te veel in de club.

vaak valt me ook nog op dat good looking beren juist veelal (dus niet altijd!) pse-ers zijn.
wellicht ook omdat deze beren in real life ook al voldoende leuke aandacht van vrouwelijk schoon krijgen dus minder op zoek zijn naar het kopen van extra aandacht buiten de pure sex om.
ik wil niet generaliseren want elk geval is anders, maar vaak heb ik het idee dat juist deze beren de dames gewoon als neukobject zien (in postieve zin) , hun half uurtje maken en het 5 min later weer vergeten zijn ...

jacky pakutra
5 november 2011, 17:39
Ik vind dit de pannekoekuitspraak van de maand :roll3:

ga je even onderhandelen voor me, vrijkaart ivm pannenkoekuitspraak van de maand?

Rudi_NL
16 november 2011, 17:13
Live from GT:

Ik hoorde net dat het niet meer wordt getolereerd dat een meisje urenlang op de kamer is met 1 beer (de zg. Pannekoek). dit is geen grapje, want een medebeer wilde om 14.00 uur afspreken met een meisje , maar ze zei bezet te zijn tot 19.00 uur. Ze vroeg er gelijk bij om dat alsjeblieft niet tegen Marina te zeggen, anders werd ze eruit gezet. Later meer.

In GT houdt het management achter de schermen toch een (wacht)lijst bij en registreren ze bij uitgifte van een sleutel: de naam van de dame, het nummer van de kamer/sleutel en de begintijd?
Waarschijnlijk wordt de eindtijd ook genoteerd bij teruggave van de sleutel of na melding van de DVP. Dit om een aantal redenen:

1) Ter verantwoording aan een eventuele pimp die zijn DVP('s) wil controleren op het aantal kamergangen en de tijdsduur hiervan.
2) Als bewijs voor de tijdsduur dat een ijsbeer op de kamer is geweest voor het geval dat deze zich gaat beklagen bij onenigheid met de DVP over de verstreken tijdsduur.
3) Om te voorkomen dat er meerdere kamergangen plaatsvinden op naam van één DVP, terwijl deze DVP de sleutel steeds doorgeeft aan goed bevriende DVP's, waardoor deze DVP's de hele dag door over een kamer zouden kunnen beschikken. Iets wat niet eerlijk en sportief zou zijn ten opzichte van eerlijke DVP's die wel de hele tijd op een sleutel moeten wachten.

Ik weet het natuurlijk ook niet!!! Vandaar de vraag???

P.S. Big30 misschien is het goed deze vraag te verplaatsen, want deze vraag heeft niks met het topic LIVE FROM GT te maken (de aanleiding van de vraag echter wel).

jacky pakutra
16 november 2011, 17:46
Rudi heeft gelijk, tijden worden sowieso geregistreerd dus verhaal dame snijdt geen hout . Niet alles geloven wat de dames zeggen bosbeer . Sterker nog: zo weinig mogelijk geloven :)
Dame had wsl geen zin of andere reden en tja dan vertellen ze de raarste dingen soms. Net of het gt wat boeit, de entree is toch binnen en juist vaste goede klanten zullen worden gekoesterd ....

Sent from my iPad using Tapatalk

Picasso 1
16 november 2011, 18:20
Niet alles geloven wat de dames zeggen bosbeer . Sterker nog: zo weinig mogelijk geloven :)
Dus al die pannenkoeken betalen 80% van hun sessies voor het aanhoren van leugens die ze niet willen geloven :hammer:

jacky pakutra
16 november 2011, 18:28
Jij bent te monter, As usual :) Top
Haha geen tijd voor een uitgebreid antwoord nu ...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Costana
16 november 2011, 19:37
Dus al die pannenkoeken betalen 80% van hun sessies voor het aanhoren van leugens die ze niet willen geloven :hammer:

Deze opmerking snijdt door merg en been !!
Meesterlijk, hoewel ik er ook nog aan gezondigd heb.

ijsbeer11
16 november 2011, 19:52
En de overige 20% met roken en douchen :biggrin:

jacky pakutra
16 november 2011, 20:11
Een scherpe post van Picasso1 is altijd heerlijk om te lezen, liefst vergezeld gegaan van ty-s van wanne be pannenkoeken.:smile2:

vrije jongen
16 november 2011, 21:40
Dit klopt niet voor heel Duitsland. In Oase en World stap je gewoon met je meisje een kamer in en doet hem op slot, of in het geval van Oase, je draait het bordje vrij/bezet om. In Palace hangen de sleutels op een centrale plek in de hal en als je met iemand naar de kamer wilt, pakt ze een van de sleutels en ga je naar de kamer. In geen van deze clubs wordt een derde erbij betrokken (tenzij iemand de video beelden volgt en zit te turfen).

Ok dit was dus een antwoord op een verdwenen post over dat kamerlijsten bijhouden verplicht zou zijn in Duitsland.

bosbeer
17 november 2011, 07:25
In GT houdt het management achter de schermen toch een (wacht)lijst bij en registreren ze bij uitgifte van een sleutel: de naam van de dame, het nummer van de kamer/sleutel en de begintijd?
Waarschijnlijk wordt de eindtijd ook genoteerd bij teruggave van de sleutel of na melding van de DVP. Dit om een aantal redenen:

1) Ter verantwoording aan een eventuele pimp die zijn DVP('s) wil controleren op het aantal kamergangen en de tijdsduur hiervan.

Tja, ik ben het er helemaal mee eens, maar de betreffende beer was zeer geliefd bij de dame in kwestie en zou er volgens hem niet om liegen. Maar je weet het natuurlijk nooit. We zullen het gaan volgen, als het echt zo blijkt te zijn, zullen we het gauw genoeg horen.
2) Als bewijs voor de tijdsduur dat een ijsbeer op de kamer is geweest voor het geval dat deze zich gaat beklagen bij onenigheid met de DVP over de verstreken tijdsduur.
3) Om te voorkomen dat er meerdere kamergangen plaatsvinden op naam van één DVP, terwijl deze DVP de sleutel steeds doorgeeft aan goed bevriende DVP's, waardoor deze DVP's de hele dag door over een kamer zouden kunnen beschikken. Iets wat niet eerlijk en sportief zou zijn ten opzichte van eerlijke DVP's die wel de hele tijd op een sleutel moeten wachten.

Ik weet het natuurlijk ook niet!!! Vandaar de vraag???

P.S. Big30 misschien is het goed deze vraag te verplaatsen, want deze vraag heeft niks met het topic LIVE FROM GT te maken (de aanleiding van de vraag echter wel).

bosbeer
17 november 2011, 07:28
Ja, ik ben het er helemaal mee eens. Maar de betreffende ijsbeer is zeer geliefd bij de dame in kwestie, dus ze zou er niet om hoeven liegen. Maar je weet het natuurlijk nooit. Als het echt zo is, dan horen we het gauw genoeg.

bosbeer
17 november 2011, 07:37
Rudi heeft gelijk, tijden worden sowieso geregistreerd dus verhaal dame snijdt geen hout . Niet alles geloven wat de dames zeggen bosbeer . Sterker nog: zo weinig mogelijk geloven :)
Dame had wsl geen zin of andere reden en tja dan vertellen ze de raarste dingen soms. Net of het gt wat boeit, de entree is toch binnen en juist vaste goede klanten zullen worden gekoesterd ....

Klopt helemaal van het registreren van de tijden, etc, ben het ook helemaal met je eens. Verder heb ik nooit veel geloofd van wat de dames zeggen, maar gezien het de laatste tijd toch wel wat strenge optreden tegen de dames in GT door de leiding zou zo'n maatregel me niet geheel verrassen. Wat zou het meisje eraan hebben om te liegen, ze vertelt de beer ook dat ze tot 19.00 uur bezet is, dus de vraag om het niet tegen Marina te zeggen zou voor haar geen nut hebben als de maatregel een fabeltje zou zijn. Maar misschien horen we er meer over als het wel zo blijkt te zijn.

Sent from my iPad using Tapatalk

Rudi_NL
20 november 2011, 20:57
Hier noemen we dat hardleers (http://www.nl.wikisage.org/wiki/Goed-,_hardleers_en_het_tussengelegene)! :rolleyes:

Leuk was het om Rob45 eens in levende lijve te ontmoeten; Tiga nog even over Artemis Berlijn uit te horen; ilovethaigirls alleen te ontmoeten tijdens het eten want hij was verder de hele dag aan het ”pannenkoeken”; Badslippers over zijn prooi Gaby te horen praten, waarna hij samen met Bbertb nog naar LivingRoom ging.

Ben ik even blij dat ik dit woord goed geschreven heb in bovenstaande recensie!!! :betrunken:

rob45
20 november 2011, 21:25
Ik zal het even toelichten,een pannekoek heeft een langdurige sessie met een dvp,een pannenkoek daarentegen heeft sessies (ook langdurig) met meerdere dvps.(alles meervoud dus) we kunnen weer rustig slapen vannacht.

Bosco
20 november 2011, 21:48
Ik zal het even toelichten,een pannekoek heeft een langdurige sessie met een dvp,een pannenkoek daarentegen heeft sessies (ook langdurig) met meerdere dvps.(alles meervoud dus) we kunnen weer rustig slapen vannacht.

meervoud van pannenkoek is pannenkoeken.

rob45
20 november 2011, 22:13
meervoud van pannenkoek is pannenkoeken.
klopt ook helemaal maar als men praat over pannekoeken zijn er meerdere in de hut aanwezig,ik heb er maar een gezien die een langdurige sessie ging beleven,big30 dat word verplaatsen naar de bekende discussie ,,zucht'' .