PDA

Volledige versie bekijken : Vika (Rusland)

Knabbel
1 november 2011, 18:20
Haarkleur/-lengte : Halflang donkerblond stijl haar, meestal in staartje
Lengte dame : 165cm
Postuur/Cupmaat : volslank, / A tot hangende B-cup
Nationaliteit/Taal : Russisch / Duits
Leeftijd : 29
Tatoeages/Piercings : geen / geen
Service: TZ / NMC / PZC
Voordelen: Makkelijk in de omgang, niet gehaast en geen sleuteldrang
Nadelen: Haar lichaam is minder fraai
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: geen

De club was gevuld met slanke voornamelijk Roemeense jonge deernes, oftewel ik kon weer eens geen keus maken. Althans mijn eerste keus liet ik glippen omdat er eentje net sneller was. Mijn blik kruiste die van Vika omdat ze me bekend voorkwam. Leek me een Poolse uit de Villa waar ik een aantal weken geleden een leuk onderhoud mee had. Navraag bleek dat ze dit dus in het geheel niet was. Gaf mijn teleurstelling niet prijs en zette het aangename gesprek voort. Ze bleek onderhoudend en grappig, maar mijn kennersoog had uiteraard wel direct gezien dat het nou niet bepaald een hardbody was. Eigenlijk meer zoals Babbel het verwoordde: "een model Badslippers", waarvan genoegzaam bekend mag zijn dat deze alles neukt wat los en vast zit en meer naar de performance dan naar uiterlijk kijkt. Met die gedachte rekende ik me een voortreffelijke pijpbeurt van de hogere Russiche school toe en liet haar een sleutel halen.

Het idee was om daarna met weer een optick fick het geheel af te sluiten. Op de kamer komende inderdaad hetgeen ik verwachtte: een wat gezet lichaam met striemen op de buik, die ze trachtte te camoufleren door haar lichaam voor haarzelf gunstig te manouvreren, en slappe tieten. Daarentegen echter wel een leuke kop waarmee ze plagerig en teasend kon zoenen. Niet alleen dat, het pijpen was zoals verwacht van hogeschool nivo en langzaam, diep en nat. Af en toe eens een lekkere klodder spuug erbij en gaan met die banaan. Gelukkig ook langdurig zonder gemor en tussendoor nam ze in allerlei posities de balletjes licht zuigend in de mond. Eigenlijk precies goed; niet te hard en gulzig waardoor het pijnlijk wordt, nee met veel gevoel. Geheel nog snel met paar minuten knalwerk met een vloek en een zucht afgesloten en nog even lekker nagelegen.

Dame is sinds een paar jaar in Duitsland actief, maar voornamelijk kleinere clubs en heeft prive ontvangst gedaan. Sluit niet uit dat dit dezelfde Vika is die onder Golden Dreams beschreven staat omdat ze ook in de buurt van Gronau heeft gewerkt, hoewel leeftijd iets afwijkt. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23567-Vika

Minpunt is dus haar lichaam, tenminste als je daar voor gaat. Kies je voor een leuke persoonlijkheid met uitstekende orale vaardigheden dan zit je snor. Ik kwam in ieder geval voldaan van de kamer.