PDA

Volledige versie bekijken : Hoe lang ga je normaal de kamer op?

Picasso 1
1 november 2011, 18:32
De pannenkoekendiscussie triggerde me om deze enquête te starten.
Succes :biggrin:

Megaboob
1 november 2011, 18:45
Tegenwoordig meestal 1 uur. Is een aangename tijd, en prijstechnisch ook vaak aantrrekkelijk. Uitzonderingen zijn er ook, mijn record tot nu toe is 3 uur met een dame.

Megaboob

vrije jongen
1 november 2011, 18:50
In principe een half uur (zeker in Hessen), maar soms wordt het een uurtje. Hangt ook van de dame af, als ze binnen 5 minuten al wil pijpen en me na een paar minuten beffen alweer omhoog trekt, dan zal het niet meer dan een half uurtje worden.

MichelJ
1 november 2011, 18:54
Dit jaar tussen de 15 en 360 min. En alles daartussen. Totaal afhankelijk van locatie, wel of geen pannenkoekmeisje, geilheid, zeverheid, vermoeidheid etc. etc.

Maar doorgaans 30-60 min is lang genoeg.

Picasso 1
1 november 2011, 19:00
Een half uur is voor mij meestal toereikend. Soms maak ik er een uur van. Boven het uur zou ik persoonlijk niet weten wat ik nog in de kamer te zoeken heb :gruebel:.

jacky pakutra
1 november 2011, 19:02
tja :smile2: heb er ook sessies bij dat ik het in 20 min gehad heb, en me op die momenten niet kan voorstellen wat ik langer dan een uur met een dame op de kamer zou moeten. En dan is de sessie toch echt top, dus daar ligt het niet aan.

wellicht is het zo dat ik die sessies ook iets meer als pse sessies ervaar, en dat het uit de klauwen loopt als het een (te) goede GFE is.

heb geen zin in weer een discussie over GFE enz want de beren die het gevoel niet kennen weten waarschijnlijk ook niet hoe het voelt,(ben maar blij toe, zou ik zeggen :) ) en ik vind het altijd te simpel om iets af te keuren zonder dat je het gevoel kent omdat je het zelf niet hebt, en je er blijkbaar ook niet in kan inleven.
feit is dat (veel) beren het hebben, en dat het blijkbaar bestaat.

dus kamertijd kan liggen tussen een half uur en dagboekingen (10+ uren) , afhankelijk van allerlei factoren.
verstandig is wellicht om het bij maximaal 2 uur te laten...

Picasso 1
1 november 2011, 19:04
Je begon erg kort

tja :smile2:

En je bericht werd steeds langer

tja :smile2: heb er ook sessies bij dat ik het in 20 min gehad heb, en me op die momenten niet kan voorstellen wat ik langer dan een uur met een dame op de kamer zou moeten. En dan is de sessie toch echt top, dus daar ligt het niet aan.

wellicht is het zo dat ik die sessies ook iets meer als pse sessies ervaar, en dat het uit de klauwen loopt als het een (te) goede GFE is.

En langer

heb geen zin in weer een discussie over GFE enz want de beren die het gevoel niet kennen weten waarschijnlijk ook niet hoe het voelt,(ben maar blij toe, zou ik zeggen :) ) en ik vind het altijd te simpel om iets af te keuren zonder dat je het gevoel kent omdat je het zelf niet hebt, en je er blijkbaar ook niet in kan inleven.
feit is dat (veel) beren het hebben, en dat het blijkbaar bestaat.

dus kamertijd kan liggen tussen een half uur en dagboekingen (10+ uren) , afhankelijk van allerlei factoren.
verstandig is wellicht om het bij maximaal 2 uur te laten...

Ik kan me er alles bij voorstellen dat bij jou een initieel kort kamerbezoek iets uitloopt :biggrin:

ilovethaigirls
1 november 2011, 19:18
Als ik nu een nick zou moeten kiezen, zou het beslist pannenkoek1 zijn :)
Mijn record is van opening tot sluiting
Hangt een beetje van de dame af, bij sommigen heb ik het na een uurtje wel gehad, bij sommigen is een ganse dag nog te kort.

jacky pakutra
1 november 2011, 19:20
Zegt de ex pannenkoekenjury :biggrin:

ik wilde de kortste one liner van het jaar produceren, maar heb er toch nog maar wat aan toegevoegd:smile2:

Ace2
1 november 2011, 19:26
Als ik nu een nick zou moeten kiezen, zou het beslist pannenkoek1 zijn :)

Ik zou eerder denken aan ILovePannenkoekenGirls

BefBeer
1 november 2011, 20:52
Vroeger meestal halve uurtjes. Enkele keren ook uurtjes.
Er waren heel soms extremen tussen; eens 4 en een half uur in YY met een DVP die ik al ergens anders van kende en hier weer ontmoette.
Laatste jaren steeds meer uurtjes met af en toe een halfje ertussen door.

Afgelopen jaar echter 'helaas' veel vaker aan die lange stints blijven hangen.
Lees mijn trilogie 'zwarte meiden' uit Babylon maar na. En dit bevalt ook .............

Tot de tijd of de centjes op zijn; LANG_IS_LEKKER!

BefBeer

Big30
1 november 2011, 20:59
Betalen de meeste pannenkoeken bij een lange boeking zeg >4 uur ook altijd het standaard tarief? Lijkt me toch niet dat als je een dame 10u boekt je dan 10*75E betaalt, 50/25/25/25 tarief of een deal lijkt me dan wel op zijn plaats.

vrije jongen
1 november 2011, 21:03
Betalen de meeste pannenkoeken bij een lange boeking zeg >4 uur ook altijd het standaard tarief? Lijkt me toch niet dat als je een dame 10u boekt je dan 10*75E betaalt, 50/25/25/25 tarief of een deal lijkt me dan wel op zijn plaats.

Goeie vraag! Over het algemeen heb ik niet genoeg geld bij me om 'zomaar' in een sessie van 6 uur te belanden.

Big30
1 november 2011, 21:09
Goeie vraag! Over het algemeen heb ik niet genoeg geld bij me om 'zomaar' in een sessie van 6 uur te belanden.
In de Clubs in Hessen is dat nog duurder bij een 100E uurprijs! Heb het idee dat je in de clubs in NRW meer langere zeg pannenkoeken sessies ziet dan in de Hessen clubs.

Hebben pannenkoeken ook pannenkoeken Sex? Leuk woord trouwens "pannenkoek" denk dat de van Dale er in de volgende editie wel een plaats voor zal vinden :biggrin:.

MichelJ
1 november 2011, 21:12

Als je geen deal maakt ben je geen pannenkoek maar een mongool.

rob45
1 november 2011, 21:17
Heb het bidboek van ijbf er bijgehaald daar staat in dat een pannenkoek langzame sex bedrijft vandaar dat hij wat meer uurtjes nodig heeft om tot een goed resultaat te komen, gniffel........

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

piranha
1 november 2011, 22:00
Hangt van de dame af. Meestal 1 uur, ik houd niet zo van "wham,bam thank you mam". Als het echt leuk is en dan moet het uitgesproken fantastisch zijn soms twee uurtjes. Sessies die langer geduurd hebben dan 2 uur kan ik op één hand tellen.

jacky pakutra
1 november 2011, 22:37
Als je geen deal maakt ben je geen pannenkoek maar een mongool.

waarom noem jij me dan mongool en geen pannenkoek?:smile2:

jacky pakutra
1 november 2011, 22:41
In de Clubs in Hessen is dat nog duurder bij een 100E uurprijs! Heb het idee dat je in de clubs in NRW meer langere zeg pannenkoeken sessies ziet dan in de Hessen clubs.

prijs van een deal is vaak meer afhankelijk van hoe goed een dame loopt dan van de specifieke (uur) prijs in een club.
bv een dame die in GT lopende band is en bv 800 EUR per dag maakt, daar is een deal wellicht lastiger/duurder mee dan bv een dame in PSR die vaak nog lang niet de helft maakt, of voor mijn part een dame in World die niet bij de topverdiensters hoort. (om zomaar twee 50/50/50 clubs te noemen)

piranha
1 november 2011, 22:55
bv een dame die in GT lopende band is en bv 800 EUR per dag maakt, daar is een deal wellicht lastiger/duurder mee

Denk ik ook wel, zelfs al weet ze dat ze maar een 2 of 3 keer op de rug moet ipv. 10. Misschien dat je dan van die 800€ wel een 150/200 van kan afpeuteren, maar lager zal het volgens mij niet gaan. Enfin het is maar een gok, ben nu niet zo snel van plan een dame voor een uur of 8 te gaan boeken.

vrije jongen
1 november 2011, 23:32
Ik ben wel benieuwd hoe die onderhandelingen dan gaan. Het kan aan mij liggen, maar over het algemeen is het pas als we bezig zijn dat ik er een langer verhaal van maak (als dat al gebeurd). Ga je eerst een prijs voor 6 uur regelen, om er dan na 10 minuten achter te komen dan ze er niet zo veel zin in heeft die dag?

Jack42
1 november 2011, 23:54
Het zijn natuurlijk wel dames die je al wat langer en beter kent waar je langere sessies mee doet.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

jacky pakutra
2 november 2011, 00:05
Ik ben wel benieuwd hoe die onderhandelingen dan gaan. Het kan aan mij liggen, maar over het algemeen is het pas als we bezig zijn dat ik er een langer verhaal van maak (als dat al gebeurd). Ga je eerst een prijs voor 6 uur regelen, om er dan na 10 minuten achter te komen dan ze er niet zo veel zin in heeft die dag?

veelal geldt: dames die je niet zo goed kent, niet van tevoren prijs en uren afspreken, want dan weet de dame inderdaad al dat het geld in the pocket is.
zeker niet in een club waar je niet zo vaak/zelden komt, omdat ze dan geen extra drive zal hebben om haar best te doen . ik bedoel te zeggen: als ze weet dat je stamgast bent en er 1 a 2 keer in de week bent, zal ze wellicht eerder haar best doen om een goede urenklant te binden, omdat dat haar toch een soort van vaste maandelijkse zekere inkomst zal geven.

maar goed, alle dames zijn anders, en de een is slimmer dan de ander...

als het na 10 min waardeloos is, dan zou ik er trouwens alsnog gewoon na 30 min mee kappen..

jacky pakutra
2 november 2011, 00:08
Het zijn natuurlijk wel dames die je al wat langer en beter kent waar je langere sessies mee doet.

ik ben ook wel eens meteen met een hele dag begonnen , met een dame die ik van tevoren nog nooit gezien had en dus niet kende, maar goed, dat was dan wel iets dat ontstond nadat ik al 2 uur op de kamer was en wat we toen hebben uitonderhandeld.

Picasso 1
2 november 2011, 00:11

Dan lijkt het me logisch dat beide partijen al weten wat de ruimte is en volgt er een snelle deal zonder ingewikkelde onderhandelingen.

Picasso 1
2 november 2011, 00:17
ik ben ook wel eens meteen met een hele dag begonnen
De koning der Pannenkoeken.

jacky pakutra
2 november 2011, 00:25
Dan lijkt het me logisch dat beide partijen al weten wat de ruimte is en volgt er een snelle deal zonder ingewikkelde onderhandelingen.

klopt. vaak zal de eerste serieuze prijszetting toch redelijk maatgevend zijn. als een dame eenmaal weet dat je bereid bent om X te betalen voor een dag (deel), dan zal ze de keer erop niet snel genoegen nemen met bv 0,7X.
maar ook dit zal weer per dame verschillen.
daarom het advies om niet te hard van stapel te lopen de eerste keer, en op te passen voor gehaaide dames, omdat de prijs omlaag brengen daarna lastig zal zijn, zeker bij een goed lopende dame die niet heel afhankelijk is van een specifieke klant

Picasso 1
2 november 2011, 00:43
Onzin, je onderhandelt nu voor haar en zet jezelf buitenspel. Zodra je een andere keer niet met haar meegaat of veel korter en laat doorschemeren dat je dat bedrag een beetje teveel van het goede vindt en het niet altijd feest is, dan merk je vanzelf wel of de onderhandeling heropend wordt. Als kopers wegblijven zakt de prijs en als ze aan de poort aan het rammelen zijn dan stijgt die. Ga er verder maar vanuit dat hoe hoger je besteding, hoe meer onderhandelingsruimte je hebt

jacky pakutra
2 november 2011, 01:36
Onzin, je onderhandelt nu voor haar en zet jezelf buitenspel. Zodra je een andere keer niet met haar meegaat of veel korter en laat doorschemeren dat je dat bedrag een beetje teveel van het goede vindt en het niet altijd feest is, dan merk je vanzelf wel of de onderhandeling heropend wordt. Als kopers wegblijven zakt de prijs en als ze aan de poort aan het rammelen zijn dan stijgt die. Ga er verder maar vanuit dat hoe hoger je besteding, hoe meer onderhandelingsruimte je hebt

wat je zegt is zeker waar. als je als beer veel aan een dame besteedt, heb je inderdaad meer ruimte dan ik hierboven aangeef.
als je bv in een week 800 (ik noem maar wat) aan een dame uitgeeft, en de week erop maar 50, dan zal zij inderdaad ook wel inkomsten missen (en zeker geldt dat hoe hoger je besteding, des te groter is je aandeel in haar totale inkomsten en des te meer ze je graag als klant zal willen behouden en water bij de wijn zal willen doen).
maar daarom schreef ik er ook bij dat, bij zeer goedlopende dames, dit toch lastiger zal zijn omdat die minder afhankelijk zullen zijn van een specifieke urenklant.

tot slot was het ook min of meer een algemeen bedoelde uitspraak/advies. omdat ik veel beren ken die het niet handig aanpakken (ook al omdat het als gfe-er vaak lastiger is omdat je toch aan een dame gehecht kan raken of er mogelijk gevoelens voor kan ontwikkelen, allemaal dingen waar wellicht een nuchtere pse-er minder snel bij stilstaat), want zoals jij zegt: als je een topklant bent en 2 keer wegblijft, komen vaak vanzelf de smsjes en heb je inderdaad weer een betere onderhandelingsruimte...maar beste is toch gewoon -in het algemeen- om sowieso niet te hoog in te zetten.

maar genoeg over pannenkoeken, want straks krijg ik nog een prijs als pannenkoek van het jaar 2011, terwijl dat denk ik ook wel weer heel erg zal meevallen

kinky Jan
2 november 2011, 08:26
ik ga bijna altijd een uur een half uur vind ik eigelijjk net te kort want ik hou ook wel van een beetje voorspel en dan ben je net bezig met de daad dan is de tijd alweer om

BefBeer
2 november 2011, 12:56
De midden-lange sessie van mij (tot 2 en een half uur) waren spontaan zonderdat ik de dames eerdeer ooit kende.
het voorgm=nomen half uurtje werd vanzelf iets langer.
Die echt lange sessie in YY was met een oude bekende en er was zoveel te kletsen en doen dat het gewoon uit de hand liep en we allebei een fijne tijd hadden Ze bod achteraf aan om om een redelijke middenweg te vinden in de afrekening. Ongeveer 60% betaald.

BefBeer

Willi69
2 november 2011, 14:07
Bei mir dauert die durchschnittliche Verweildauer auf dem Zimmer genau 42,5 Minuten, + 1,5 Minuten für den Weg zum/vom Zimmer inklusive Bezahlen und Verabschiedung. :biggrin:

Admin
2 november 2011, 14:27
Berichten over Clubkorting verplaatst naar:
Kortingen op de standaard 50€ clubprijs in NRW. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27619-Kortingen-op-de-standaard-50_-clubprijs-in-NRW).

Alabama
2 november 2011, 23:17
Ik begin altijd met een half uurtje en dan zie ik wel verder of ik langer op de kamer ga of vaker met die dame op de kamer ga. Eerst maar eens zien wat ze allemaal te bieden heeft en dan zien we wel verder.

masseurke
3 november 2011, 10:19
In principe een half uurtje, maar dat kan al eens uit de hand lopen... :rolleyes:

Befke
3 november 2011, 13:10
Gemiddelde van de bezoekjes in de laatste 5 jaar was 1 uur 20 minuten.

Beffen kost wat.

CLUBSPORT
3 november 2011, 17:55
geen pannekoeksessies voor mij :smile2: alhoewel ik ooit 1 maal meer dan 2 uur op de kamer was met een dame , maar dat is lijkt me nog geen pannekoekniveau ,
in 99 % van de kamergangen blijft het bij een half uur .
dus ik hoef mijn naam nog niet te veranderen in clubpannekoek :biggrin:

CLUBSPORT
3 november 2011, 17:57
Bei mir dauert die durchschnittliche Verweildauer auf dem Zimmer genau 42,5 Minuten, + 1,5 Minuten für den Weg zum/vom Zimmer inklusive Bezahlen und Verabschiedung. :biggrin:

loop je soms met de stopwatch in de hand richting de kamer ??????:eek:

OCD
15 december 2011, 21:28
Bij mij toch eigenlijk altijd gewoon een half uur! Normaal niet meer nodig en ik wil altijd nog wat sparen voor de beurs van een andere leuke dame ;)! Maar ik kan me ook niet heel erg goed voorstellen wat je in een uur of 2, 3, hele dag moet doen, tenminste niet in een club. Als ik betaal, is het om de sex, niet om uren te ouwhoeren. Daarbuiten vind ik dat het ouwhoeren in de pre- en aftersales van de dame in questie moeten zitten... Daargelaten natuurlijk dat als het echt klikt ik ook wel eens meerdere half uurtjes op een dag met een dame doe.