PDA

Volledige versie bekijken : Sonja of Sonia (Roemeense) ex-H7

Troetelbeer
2 november 2011, 04:16
Naam: Sonja of Sonia
Nationaliteit: Roemeens
Taal: Roemeens, Duits, Engels, Italiaans
Leeftijd: 26
Sterrenbeeld: Vissen
Cupmaat: (grote) B
Versiersels: Geen
Haarkleur: Blondeert
Lengte: +/- 1.65
Postuur: Normaal

(Link naar setcard: http://heaven7-saunaclub.de/setcard-sonja)

Deze vrouw is een typische “girl next door” met een normaal postuur waarbij alles netjes is gepositioneerd. Wat vollere dijen, heerlijke kont en een klein buikje (qua postuur ziet ze er zo uit, dus niet uiterlijk (http://video.xnxx.com/video1126992/teenie_hottie_gets_fucked_hard)). Op dit heerlijke lichaam zit een super lief onschuldig kopie met zachte (geblondeerde) haren tot net iets onder haar schouderblad. Grijs/blauwe pret ogen, begin nu even te twijfelen over de kleur, maar wat ik zeker weet is dat ze kleine hagelwitte tanden heeft. Ze heeft een rustig en kalm karakter, waarbij tederheid en knuffelen haar wel ligt.

Haar gevoelige plekje is vooral het schouderblad, als je met je hand (vingers) net iets rechts of links van de ruggengraat over haar schouderblad aait word ze helemaal gek. Kippenvel reactie. Daarin tegen doet het oorlelletje likken haar juist helemaal niks.

Ik ben op 28-11-2011 bij haar gaan zitten, waarvan deze dag haar eerste dag in H7 was. Ze vertelde dat ze (o.a.) normaal gesproken in Happy werkte, waarop ik mijn conclusie trek dat dit PHG moet zijn. Een echt vast rooster heb ik niet kunnen ontdekken omdat ze aangaf soms 2 weken te werken en daarna weer naar huis gaat (wanneer terug?). I am the guy who sells vegetables (Gemüse), dan weet ze genoeg.

In PHG zou ze ook Sonja heten, maar het is zeker niet de Sonja (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10440-Sonja-(Bulgaarse)-ex-Leni-LR) die hier op het YBF al een draadje heeft. Als iemand kan bevestigen dat zij vaak in PHG is gesignaleerd dan hoor ik dat graag en een email adres zou helemaal welkom zijn.

Carlitos
2 november 2011, 07:01
Ik ben op 28-11-2011 bij haar gaan zitten, waarvan deze dag haar eerste dag in H7 was. Ze vertelde dat ze (o.a.) normaal gesproken in Happy werkte, waarop ik mijn conclusie trek dat dit PHG moet zijn. Een echt vast rooster heb ik niet kunnen ontdekken omdat ze aangaf soms 2 weken te werken en daarna weer naar huis gaat (wanneer terug?). I am the guy who sells vegetables (Gemüse), dan weet ze genoeg.

In PHG zou ze ook Sonja heten, maar het is zeker niet de Sonja (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10440-Sonja-(Bulgaarse)-ex-Leni-LR) die hier op het YBF al een draadje heeft. Als iemand kan bevestigen dat zij vaak in PHG is gesignaleerd dan hoor ik dat graag en een email adres zou helemaal welkom zijn.

Dat zal toch zeker 28-10-2011 moeten zijn....

Troetelbeer
3 november 2011, 01:33
Je hebt helemaal gelijk GJ.
Ben helemaal van me apropos nu de klok is verzet ;)

Troetelbeer
4 november 2011, 01:43
De site van H7 is geupdate en kan een foto-tje van haar nu toevoegen.
Ze blijft dus blijkbaar vast werken daar. :freu:
Even klub bellen morgen of ze er is, smelt al helemaal weg hier..

1940

Big30
4 november 2011, 01:47
Deze foto vind ik mooier!

1941

Troetelbeer
4 november 2011, 02:25
Dat zwarte pakkie heeft ook meer, maar afgezien van het foute kostuum kijkt op die foto die ik had gepost het meest aantrekkelijkst. Al ziet ze er op alle foto’s leuk uit, er is weinig mis met deze vrouw.

Hoofdstuk2
4 november 2011, 09:01
Dat zwarte pakkie heeft ook meer, maar afgezien van het foute kostuum kijkt op die foto die ik had gepost het meest aantrekkelijkst. Al ziet ze er op alle foto’s leuk uit, er is weinig mis met deze vrouw.

Troetel, troetel,troetel.....
Je hebt het zwaar te pakken...
Zo zie je maar, de oude volkswijsheid bewijst weer zijn gelijk:
"Eén kut trekt harder dan een span van 4 paarden"

Moet ik met een interventieteam komen?
Mijn advies is een bezoekje tegen deze koorts als remedie aan achtereenvolgens:
Golden Time, PHG, Babylon, LR en Aca, vermengd met wat pauschals en partytreffs
tbv het creëren van het "Volledig Lege Zak Syndroom" (VLZS),
net zolang tot de genezing intreedt....
Ik denk dat er wel Collegae in de Lik-& Neukkunst (CL&KK) zich bevinden op dit forum
die kunstenaar, gevoelsdichter en MusKUTtier Troetel willen begeleiden in zijn keuze tot
de juiste kamergangen met de juiste dames in de betreffende clubs om uiteindelijk tot de
objectieve conclusie te kunnen komen dat deze dames aldaar toch ook wel lekker om zijn pikkie passen...

Een meer dan Sympatieke en Begrijpende Groet van een Chucky (SBGC) die dit virus ook vaak oploopt maar op de terugweg
van zijn tripjes de tijd heeft om uit te zieken en de relativiteitsleer er op los kan laten...

Dolfie
9 maart 2012, 21:58
Mijn laatste sessie was met de blonde;)Roemeense Sonja ( ex-PHG ).
Deze dame is enorm afgevallen als ik de foto's op de site vergelijk met de Deerne van gisteren:biggrin:
Uffa,Sonja is een overheerlijke meid!!!!!!!!!!!!!!!!!
Super gewoon,op de kamer zachtjes TZ terwijl ze je edele delen weet te beroeren.
Ik heb haar niet kunnen neuken want haar pijpwerk was subliem met als gevolg en FT:tongue:
Fazit : What a lady:freu:

Grtz,Dolfie

benijsbeer
10 maart 2012, 10:00
Ik val op blonde vrouwen, zeker van het soort Sonja.
Ze was weer terug van haar korte vakantie vertelde ze mij.

Ik was er vrijdag voor de tweede keer en ze wist nog goed welk vlees ze met mij in de kuip had. Ik hoefde mij niet eens voor te stellen, na een keer wist ze mijn naam nog.

Ze vertelde me eerlijk dat ze 'wegens omstandigheden' geen zin in mij had (of eigenlijk dat ik er misschien geen lol aan zou hebben). Als de 'Russen' bij haar zijn hoeft het voor mij inderdaad niet. Ik moet niets van die tampons hebben. Sommigen zeggen wel eens: Oh ze was ze heerlijk eng maar ik denk dan wel eens, heb je wel eens goed geroken aan haar poes?

Dus deze eerlijkheid was voor mij geen probleem, eerder een pluspunt. Ze heeft een fantastisch geheugen blijkbaar.

Er waren deze vrijdag maar drie beren aanwezig (tot 9:00 uur ongeveer, daarna liep de tent voller). Ik had dus keus genoeg en er waren sinds de laatste keer behoorlijk wat nieuwe meiden aanwezig die mijn aandacht vroegen. Ik heb wel de hele avond leuk met haar kunnen keuvelen. Omdat ik geen blauwtje wilde lopen heeft ze me enkele meiden aangewezen waar ik lol mee zou hebben. Ik ben met zes meiden naar de kamer geweest en met allemaal pret gehad. Dus bij dezen: Sonja, bedankt voor je babbeltje en je goede adviezen.

Carlitos
10 maart 2012, 10:21
Ze vertelde me eerlijk dat ze 'wegens omstandigheden' geen zin in mij had (of eigenlijk dat ik er misschien geen lol aan zou hebben). Als de 'Russen' bij haar zijn hoeft het voor mij inderdaad niet. Ik moet niets van die tampons hebben. Sommigen zeggen wel eens: Oh ze was ze heerlijk eng maar ik denk dan wel eens, heb je wel eens goed geroken aan haar poes?

Dat is wel vriendelijk van Sonja om dat te melden, maar wat doet ze dan daar? Alleen blowjobs geven dan of zo?

bad pritt
11 maart 2012, 22:36
Mijn laatste sessie was met de blonde;)Roemeense Sonja ( ex-PHG ).
Deze dame is enorm afgevallen als ik de foto's op de site vergelijk met de Deerne van gisteren:biggrin:
Uffa,Sonja is een overheerlijke meid!!!!!!!!!!!!!!!!!
Super gewoon,op de kamer zachtjes TZ terwijl ze je edele delen weet te beroeren.
Ik heb haar niet kunnen neuken want haar pijpwerk was subliem met als gevolg en FT:tongue:
Fazit : What a lady:freu:

Grtz,Dolfie

Sonia is nooit dik geweest, die foto´s zijn slecht.
Ze heeft een prachtig slank lichaam.

Ben vaak met haar geweest, haar service is constant zeer goed.
Ze is bovendien een intelligente vrouw en een leuke gesprekspartner.
Goede ast-pst.
Een vaste waarde voor deze club en voor mij.

benijsbeer
12 maart 2012, 22:07
Uitstekende servide dat kan ik beamen, slank is ze ook dus helemaal met BP eens.

Echt een mooie meid en ze valt gelijk op omdat ze natuurlijk blond is, lang en goed mee kan praten.
Bovendien heeft ze, zoals ik gemerkt heb, een beregoed geheugen. Ze vroeg naar m'n trip naar Libanon en andere dingen die ik haar had verteld de vorige keer. Ik had haar tot het laatst van de avond bewaard, maar haar opmerking en vooral het klokje dat al 01:00 aangaf vertelde mij dat ik ermee moest gaan kappen. Het gekras van de vorige meid met die slecht geschoren poes zorgde er ook voor dat ik liever niet meer uitgebreid gepijpt wilde worden. Ik vond 6 nummertjes ook wel zo langzaam welletjes. Clubdag 4 van 4 liep voor mij dus ook ten einde.

Volgende keer meer met haar.
maar wel:volgende keer eerder op de dag/avond en dan wordt het zeker weer een a twee uur kameren.

De Shyman
16 maart 2012, 23:26
Ik stond met mijn rug tegen de muur mijn ogen uit te kijken toen ze haar rode corseletje uitpelde. Ze kwam naar me toe en gevoelvolle tongzoenen waren mijn deel. Mijn pels werd geopend en ze zakte door haar hurken. Ik kon geen kant op. De rest hou ik voor me. Dit is geen vrouw alleen voor sex. Dit is een vrouw voor de diepe gesprekken. De 'intelligente conversatie' bij een goed glas. Geef haar respect en er haar wereld kan voor je opengaan. Sonia heeft enorm indruk op mij gemaakt.

Big30
28 april 2012, 04:08
ps..Sonja is weer in the house !
Deze Sonja is weer in the house?

bad pritt
28 april 2012, 10:50
Deze Sonja is weer in the house?

Ja er is maar een Sonja in Heaven 7, de classy blonde vamp.
Die er onregelmatig is en waarvan ik weet dat er wat heren zijn die speciaal voor haar komen naar heaven 7 vandaar mijn berichtje.

peer12
30 april 2012, 16:20
Wat moet ik hier nu over deze meid schrijven.
Ben blij dat ik haar afgelopen zaterdag getroffen heb.
Ja en al die foto's zijn mooi. Maar in het echt is ze nog mooier.
Ik hoop haar de volgende keer weer te treffen.
P12

De Shyman
1 mei 2012, 23:25
Wat moet ik hier nu over deze meid schrijven.
P12

Beetje jammer deze bemerking. Sonia is allesbehalve een 'meid'. Een mooie vrouw/dame is het zeker dus iets meer respect zou prettig zijn.
Ze leest dit wel niet maar de indruk die het geeft.....

Groet en Respect!

De Shyman

Als je meer geeft.................. krijg je ook meer terug!!!

peer12
2 mei 2012, 20:09
Beetje jammer deze bemerking. Sonia is allesbehalve een 'meid'. Een mooie vrouw/dame is het zeker dus iets meer respect zou prettig zijn.
Ze leest dit wel niet maar de indruk die het geeft.....

Groet en Respect!

De Shyman

Als je meer geeft.................. krijg je ook meer terug!!!

Shyman
Je hebt helemaal gelijk.
Sorry.
Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik geen woorden kan vinden om haar te beschrijven..
Groet P12

bad pritt
3 mei 2012, 11:58
Tot em met volgende week aanwezig.
Handle with care...highly addictive.

benijsbeer
10 juni 2012, 15:34
Komt volgende week weer terug hoorde ik

send with TapaTalk

bad pritt
4 juli 2012, 19:02
Heeft de club voorlopig verlaten......

rmjhexe
31 juli 2012, 09:02
nu in fun garden aanwezig

bad pritt
31 juli 2012, 12:53
nu in fun garden aanwezig

Gisteren gebeld en zou pas 16 augustus terug komen volgens de theke die even in de agenda keek..maar kan ook eerder zijn.

bad pritt
12 oktober 2012, 08:42
Heeft het beroep aan de wilgen gehangen.

rmjhexe
24 december 2012, 21:49
Gisteren was ze in heaven7

Piet Plezier
25 december 2012, 00:11
En vanaf Morgen in Acapulco,zei ze straks samen met haar vriendin Amelia.

bad pritt
25 december 2012, 06:31
En op de nieuwjaarsparty van Acapulco ook.En ze ziet er nu met nieuw kapsel uit to kill.Mijn nieuwjaarsbalboekje raakt vol.

bad pritt
25 december 2012, 08:23
http://heaven7-saunaclub.de/bilder/galerie/d2e00ca0d09b0500bddfa61eb64c1b82_4_0.jpg

rmjhexe
26 december 2012, 05:40
Ze zit niet in aca, ze is ook niet langs geweest om te vragen naar de eventuele mogelijkheid om er te gaan werken. Jammer want rmj wil Amelia ,de vriendin en collega nog een keertje opschrijven. Een balletje kan raar rollen in dvp land

Piet Plezier
27 december 2012, 02:00
Ze zit niet in aca, ze is ook niet langs geweest om te vragen naar de eventuele mogelijkheid om er te gaan werken. Jammer want rmj wil Amelia ,de vriendin en collega nog een keertje opschrijven. Een balletje kan raar rollen in dvp land

Rmj ik heb weer nieuwe informatie wat betreft Sonja en Amelia.Zoals het er nu naar uitziet beginnen ze vrijdag in Acapulco.Maar net wat je zegt je weet het nooit met een dvp.

Knabbel
27 december 2012, 08:59
Gisteren in Planet Happy Garden uitgebreid gesproken met een geblondeerde Sonja/Sonia uit Roemenië, die binnen was komen waaien met een vriendin. De Roemeense Sonia die ik sprak was voorzien van kort gestyled blond kapsel model Eva Jinek, 28 en woonachtig in Italië en voorheen gewerkt in Fungarden evenals haar vriendin Emma, 25 jaar, donker lang haar en 1.82 mtr. Spreken beide goed Engels en aangename gesprekspartners. Als ik de foto's zo bekijk zou haar dat nu met een kort kapsel heel goed kunnen zijn, te meer daar haar horloge me zeer bekend voorkomt en zij dit ook rechts draagt. Lijken geen blijvertjes voor PHG te zijn, maar waarschijnlijk wel tot en met Sylvesterparty. Nu snap ik waarschijnlijk ook vanwaar ze DJ Lanning kende.

rmjhexe
27 december 2012, 09:39
Ja dat is ze

bad pritt
27 december 2012, 11:07
Sonia is ex h7, ex fg, ex gt, ex duur zuid duits prive huis en een vrouw die je niet verwacht in een saunaclub en ver uitsteekt qua intelligentie, scholing en gespreksstof boven de standaard dvp.
In bed levert ze een goede service, als gfs kan ze een top service leveren met veel ast/pst van een onderhoudend niveau erbij, zowel verbaal als lichamelijk:rolleyes:

terminator
27 december 2012, 12:30
als gfs kan ze een top service leveren met veel ast/pst van een onderhoudend niveau erbij, zowel verbaal als lichamelijk:rolleyes:

veel ast/pst?

:gruebel:

bad pritt
28 december 2012, 10:20
veel ast/pst?:gruebel:Pre en aftersales ...

Willi69
3 februari 2013, 13:25
Name: Sonja
Haarfarbe/-länge: blond, schulterlang
Größe: circa 167 cm
Figur: schlank, B-Cup
Herkunft/Sprache: Rumänien, deutsch/englisch
Tattoos/Piercings: ---
Service: ZK, Fingern, FT, kein AV
Sonstiges: Freundin von Emilia (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33002-Emilia-(Rum%E4nien))
Lebenslauf: hat unter anderem auch schon im GoldenTime (http://www.goldentime.de), Heaven 7 (http://heaven7-saunaclub.de), FunGarden (http://fun-garden.com) und der Villa Vertigo (http://www.villavertigo.de/) gearbeitet

Nettes Mädel, das überraschend gut deutsch spricht. Guter Service, derzeit wohl in Heimaturlaub.

Knabbel
4 april 2013, 08:52
De Roemeense Sonia die ik sprak was voorzien van kort gestyled blond kapsel model Eva Jinek, 28 en woonachtig in Italië en voorheen gewerkt in Fungarden evenals haar vriendin Emma, 25 jaar, donker lang haar en 1.82 mtr. Lijken geen blijvertjes voor PHG te zijn, maar waarschijnlijk wel tot en met Sylvesterparty.

Emma is nu (ook) voorzien van glad halflang deels geblondeerd haar en samen met haar vriendin Sonja/Sonia zijn beide dus nog steeds in PHG.

rmjhexe
29 april 2013, 01:49
Zaterdag waren ze allebei in Phg