Volledige versie bekijken : Naomie (Togo)
bad pritt
2 november 2011, 14:00
Haarkleur/-lengte : zwart/lang stijl haar
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : volslank met een lekker strak kontje, cup B/C naturalis, beetje toegevend aan moeder natuurs zwaartekracht.
Nationaliteit/Taal : Togolees/goed engels, matig duits
Lftd: 26 jaar
Tatoeages/Piercings :ja een african spikkelijntjes tattoauge op haar buik en de boven de billen tribal/ja 2, een knopje bij de lippen en een buiksnavel piercing
Service: pzc, nmc, tongzoenen op olympisch niveau !, beffen komt makkelijk klaar en verder is ze voor veel in.
Voordelen: zeer direkte vrouw, klikt het zit je meer dan goed dan geeft ze veel van zichzelf, geen tijdsdruk, zeer relaxte vrouw, intelligent, veel meegemaakt al dus kunt aardig met haar praten over veel onderwerpen.Prachtig expresseif gezicht en ogen die niet liegen.Presenteert zich zoals ze is, is te trots om zich anders voor te doen voor dit werk. Geeft een super gfe.
Nadelen: ik moet haar betalen.
Illusie: zeer goed, kan ook zeggen voor mijn gevoel vrijwel nul...sweet dreams are made from this..
Tijdsduur : 2 uur.
Kosten: 160 euro.
hallodaarbenikweer
2 november 2011, 21:18
Ha Bad Pritt, kon je niet wachten tot aanstaande vrijdag? Kun je ook weer eens gangbangen. In ieder geval ga ik as vrijdag mijn vrijkaartje voor de Wendy Somer reloaded inwisselen.
bad pritt
3 november 2011, 09:04
Ha Bad Pritt, kon je niet wachten tot aanstaande vrijdag? Kun je ook weer eens gangbangen. In ieder geval ga ik as vrijdag mijn vrijkaartje voor de Wendy Somer reloaded inwisselen.
Hhaahaha the good old days, maar ik denk niet dat je je vrijkaartje kan inwisselen op de Wendy Somer dag.
Alfijojo
23 januari 2012, 10:53
Kan niet anders dan bevindingen BP onderstrepen! Ook Saabie heeft kennis mogen maken met deze zwarte parel uit Ghana. Net als encounters met vorige tropische verrassingen in FG was kennismaking met Naomie eentje om niet te vergeten.
Wat is dat toch met die vrouwen uit Ghana! Deze weten echt hoe ze een man even in hogere sferen kunnen brengen en volledig in de watten leggen. Van 1e tot laatste minuut van sessie onbaatzuchtig en zonder enig haastwerk! Naomie geeft je inderdaad zo’n gevoel dat bijna vreemd is om af te moeten rekenen.
Met haar mooie mond die niet alleen heerlijke tz geeft maar ook met onderlichaam raad weet. Alles heeft deze dame in repertoire zitten.
Zou voor elke club verplicht moeten worden om ook een donkere schone op te nemen in “personeelsbestand”
Het hart van deze saabman heeft ze in elk geval wel gestolen….:)
komtie
24 maart 2012, 11:36
Naomie is top. Zie ook mijn recensie bij algemeen. ZIj gaf me aan uit DoM republiek te komen maar heeft wel de kenmerkende tattoo op haar buikje.
Een van de top assets van Haar is haar tongzoenen :betrunken: Ze maakt je gek met haar lange en lenige tong.
Spreekt Duits, Engels en Spaans. Ze houdt van relaxt en ga je met die flow dan komt alles goed.
komtie
27 maart 2012, 09:01
Gisteren wer eens bij FG en na wat rondwandelen, wat eten en lange hete sauna zat ik net uit te puffen op de bank en zag ik Naomie binnen komen. Ze vertelde me gisteren dat ze uit Ghana komt, Haar moeder uit Dom Rep. Om de "sfeer" goed te houden heb ik maar niet verder over haar moeder gevraagd.
Een tweede keer met haar was weer top en heerlijk ontspannen.
bad pritt
27 maart 2012, 10:26
[QUOTE=saabiejojo;251113
Wat is dat toch met die vrouwen uit Ghana! Deze weten echt hoe ze een man even in hogere sferen kunnen brengen en volledig in de watten leggen. Van 1e tot laatste minuut van sessie onbaatzuchtig en zonder enig haastwerk! [/QUOTE]
Zwarte afrikaanse vrouwen zijn geweldig, als ze uit Afrika komen zijn ze vrijwel allemaal zo en ze houden van sex, vooral van hard enlang neuken. Het hele romatische gedoe daar hebben ze weinig kaas van gegeten en daar moet je ze echt in scholen als ze net nieuw zijn en vers van onder hun afrikaanse vriendjes vandaan komen.
Dit is slechts mijn ervaring na de consumptie van tientallen van deze zwarte parels.
Mannen die niet zeggen te vallen op zwarte naturals uit Afrika weten niet wat ze missen.
Als ik een zwarte vrouw in een club zie, ga er altijd een praatje mee maken en als ze uit Afrika komen en nog vrij vers zijn en vrij naturel, dan ga ik vrijwel altijd voor de bijl.
etjuh
20 april 2012, 14:42
Heb gisteren met Naomi een uurtje op de kamer doorgebracht, en alles wat hierboven geschreven is, klopt.
Ze doet er alles aan om je te behagen, kijkt niet op de klok en geeft je een goede GFE. Ook pre- en aftersales zijn goed. Ze is intelligent en heeft een goed gevoel voor humor.
Een volgende keer staat ze zeker weer op mijn lijstje.