Volledige versie bekijken : 60+ en werken voor een rollator by Jansen in de Doubletstraat.
Jansen
2 november 2011, 21:59
60+ dames
Ik was in de buurt van de Doubletstraat en na een sms met Rex niet meer naar het adres gegaan wat hij aangaf maar even langs de ramen.
Nou dit was voor mij een echte trollen middag.
Ik dacht eerst dan het nog steeds Halloween was en de vrouwen daar een eng masker droegen,maar toen ik de rimpels zag bewegen en de lippen zag openen waar een gebit zichtbaar werd ben ik steeds harder gaan lopen.
Man de tanden van deze vrouwen vielen er bijna uit het waren Ku(NS)tgebitten.
De gemiddelde leeftijden van deze holbewoners lag rond de 60 jaar omdat er ook tussen zaten van rond de 70 jaar.
Nu weet ik ook waar de opmerking ( voor het raam achter de geraniums ) vandaan komt deze trollen zaten dus echt achter de geraniums.
Moet ik aangeven waar deze dames vandaan komen dan is mijn antwoord :
1 Woonwagenkamp
2 zigeunerkamp
3 krottenwijk Brasil
4 aanleunwonigen
5 verzorgingsflat
6 zwervershut
Ik had het idee om even langs de plinten te gaan maar het was echt niet mogelijk omdat in de binnen gangen meer houtrot aanwezig was
dan een fatsoenlijke plint.
Er zaten vrouwen uit zuid en midden Amerika en een aantal uit de schilderswijk D.Haque.
Nee geil werd ik hier niet kreeg alleen wat kots neigingen en zou er veel geld bij moeten krijgen om hier mijn lul uit mijn broek te halen.
Nu snap ik ook dat vriend Rex zo graag naar Duitsland komt en in 2005 bijna alle vrouwen in Duitsland mooi vond, hij hield ook van lekkere vette ballen zelfs van rubber nou kan ik goed begrijpen hier zag ik alleen oude vieze lege vellen.
Ik heb niet eens de moeite genomen om een prijs te vragen omdat ik al bang was dat ik besmet zou kunnen worden door het speeksel wat er misschien al uit zou komen.
Nee ik ben met mijn handen in de zak snel weer terug gegaan en had in ieder geval de eerste 6 uur geen zin meer.
Ja dit is wel een goed oplossing voor mannen die overgeil zijn en geld willen uitsparen ( loop door de Doublet straat en je neukt de eerste dag niet meer, je kotst en valt meteen wat kilo's af)
Dus MichelJ,Sonny,Ace2,Jack42,knabbel enz enz geen meisjes voor jullie daar.
Ik heb nog zitten denken of er misschien iets zou zijn voor Pistol Pete maar zelfs hun kleindochter zou voor hem nog 10 jaar te oud zijn.
Zelfs nu een dag later als ik terug denk aan D.Haque dan heb ik nog steeeds geen zin.
Voor de rest is het een mooie stad ik heb echt te doen met de ijsberen die alleen hier naar toe kunnen mensen kom een dag naar de rest van de wereld en je ogen gaan open. houd je van raam werk ga dan eens naar Eindhoven waar rond de 3o mooie dames zitten of Antwerpen waar er ook rond de 30 mooie zitten de rest is Trans of travestiet of komt uit d.Haque
Rex
2 november 2011, 23:41
60+ dames
Ik was in de buurt van de Doubletstraat en na een sms met Rex niet meer naar het adres gegaan wat hij aangaf maar even langs de ramen.........
Tja Jansen, de waarheid is hard zullen we maar zeggen.....Jammer dat ik helaas geen tijd kon vrijmaken die middag anders was het vast beter afgelopen.
Vroeger wel een aantal keren naar de Geleenstraat geweest en zelfs een keer naar binnen gegaan. Ik praat zeker over ruim 7 tot 8 jaar geleden. Toen was ik nog een broekie en vond alles spannend en lekker. Er zaten daar toen best knappe meiden tussen.
De doubletstraat ben ik zelf 1x in mijn leven geweest, naar ik meen twee jaar terug en toen vond ik het ook een oud lijkenpakhuis daar. Afgekeurde dames die nergens meer terecht kunnen komen daar dan te werken. Nee niets voor mij en blijf er dan ook weg. Ik rijd veel door onze mooie stad maar de ramenbuurten laat ik links liggen en kom er niet meer...........
Er is maar een oplossing voor dit leed, indien ik geil ben trotseer ik de 200km richting onze oosterburen. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik geen gebit hoef schoon te poetsen........
vrije jongen
2 november 2011, 23:59
In een vorig hoerenlopers leven (ok 9 maanden geleden) regelmatig door de doublet gelopen en dit is toch wat te negatief. Yvette, Bettine, Laura, Mickey (om er maar een paar te noemen) zou je zo in een saunaclub kunnen tegenkomen, met een kleine aanpassing in de aangeboden diensten natuurlijk. Er zijn regelmatig wel leuke meisjes te vinden, alleen is de sfeer en dienstverlening niet te vergelijken met Duitsland. Vandaar dat ik al meer dan een half jaar niet ben wezen kijken, terwijl ik er as we speak op loopafstand vandaan zit.
Alabama
3 november 2011, 00:04
Doublet is geen topbuurt in de ramensector. Je kunt het beter gewoon dichtbij huis houden, Jansen. SKW. Zitten genoeg mooie dames en de service is daar voor een ramenbuurt ook meer dan uitstekend.
Wil je toch verder weg, dan moet je eens de Achterdam proberen. Daar zitten dames die qua looks zo in de saunaclub zouden kunnen gaan zitten.
Pistol Pete
3 november 2011, 12:55
Pistol Pete heeft in een niet zo grijs verleden wel degelijk 18+ kleindochters (zonder 10 jaar korting dus) getroffen in de Doublet. Als ik wat later in de middag in Den Haag ben loop ik graag ff snel door de Doublet op zoek naar die ene parel tussen de platgelopen en besmeurde kiezelstenen. Ik heb daar toch wel heerlijke hongaarse pistolladies gehad. De vele aftandse dominicanas en columbianas schenk je natuurlijk geen aandacht aan. Dat doe je wel de eerste keer, zie Jansen die dan natuurlijk kotsneigingen nauwelijks weet te onderdrukken. De volgende keer weet je dat ze er zijn en dan heb je de negeermodus aan. Maar goed sinds PP Duitsland heeft ontgonnen kom ik er hoogstens enkele malen per jaar. Een pareltje voor 25 pleuris laat ik dan niet liggen. :) :)
bad pritt
3 november 2011, 13:11
Vrije jongen en PP hebben gelijk ga maar eens met mij daar wandelen, hoe laat was je er ? je moet er vanaf de middag gaan en van donderdag tot en met zaterdag...of een rustige zondag meepikken maar op zondag , maandag en dinsdag zijn niet alle toppers er en vor de middag zijnde jonge meiden er meestal ook niet.
Doubletstraat is top vol met jonge letse en hongaarse meiden next door, met een paar lekkere roemeense erbij, ze wisselen nogal veel van geleen naar doublet en omgekeerd. 60 plus zit er vrijwel niemand.
Persoonlijk vind ik het de beste straat in nederland..ik ken het zandpad goed van veel bezoeken, de geleen, Nijmegen, Alkmaar, Leeuwarden, de Spijker die niet meer is helaas.
Als dit forum wat meer een algemeen forum was poste ik mischien wel eens wat toppers maar niemand leest dat hier.
Zoals Perla een van de mooiste latina's die ik waar dan ook ben tegengekomen.
Aan de levendige Doubletstraat thread op Hookers kun je al zien dat Janssens verhaal niet klopt.
Janssen als je vroeg door het antwerpse hoerenkwartier loopt, krijg ik precies de verschijnselen waar jij ook last van had, alleen schrijf ik daar dan niet zo een gezocht stukje over:teuflisch:
En VJ service veel beter in Duitsland..je kunt ramen niet vergelijken met een saunaklub ! Een eerlijkere vergelijking zou zijn de ramen met een laufhaus in Duitsland. Dan scoort de doublet wel op wezenlijke punten minder.
vrije jongen
3 november 2011, 21:21
En VJ service veel beter in Duitsland..je kunt ramen niet vergelijken met een saunaklub ! Een eerlijkere vergelijking zou zijn de ramen met een laufhaus in Duitsland. Dan scoort de doublet wel op wezenlijke punten minder.
Zeker, ik bedoelde dat de vergelijking/het verschil met saunaclubs betekent dat ik sowieso niet meer naar de ramen en laufhauser ga. Mijn beperkte ervaring met de vulkanstrasse in Duisburg wijkt niet heel veel af van de doublet.
Ascari
6 november 2011, 01:19
Voor de rest is het een mooie stad ik heb echt te doen met de ijsberen die alleen hier naar toe kunnen mensen kom een dag naar de rest van de wereld en je ogen gaan open. houd je van raam werk ga dan eens naar Eindhoven waar rond de 3o mooie dames zitten of Antwerpen waar er ook rond de 30 mooie zitten de rest is Trans of travestiet of komt uit d.Haque
Tja in de Doubletstraat zit alleen maar vergane glorie. Als je in Den Haag mooie vrouwen wil zien dan kun je wél naar de Geleenstraat/Hunsestraat, daar zit het betere werk.
bad pritt
6 november 2011, 09:11
Ascari wanneer was je voor de laatste keer in de Doubletstraat ?
Wat jij schrijft is onzin, want feitelijk niet juist !
In de Doubletstraat kun je voor 25 euro mooie jonge hongaarse, roemeense en letse dames treffen en een paar mooie jonge latina's zitten er ook. De meerderheid is jong en girl next door knap, met uitschieters naar boven en onder.
De latina;s zijn meestal wat ouder. Hele oude dames zie je -zoals in veel raambuurten - een beetje bijverdienen in de minder courante uren, de vroege ochtenden en de stille zon -en maandagen.
In de Geleenstraat staat veel leeg en veel jonge vrouwen vluchten van de Geleen naar de Doubletstraat.
Mijn budget tip: in de Doublet zitten veel meer leuke vrouwen en krijg je wat je in de Geleenstraat voor 50 euro krijgt voor 25 euro.
Geniet ervan zolang het kan.:freu:
Jansen
8 november 2011, 21:17
Bad Pritt
Ik schreef geen onzin over mijn bezoek aan de Doublet straat het was gewoon om te kotsen zoveel lelijke trollen daar zaten.
Er zat geen enkele waar ik het mee zou kunnen.
Maar smaken verschillen dus ik wens je veel trollen toe in deze straat.
( Liever half dood dan een uit de Doubetstraat in het Bloot
Het was Bad Prutt !!
bad pritt
9 november 2011, 09:52
Bad Pritt
Ik schreef geen onzin over mijn bezoek aan de Doublet straat het was gewoon om te kotsen zoveel lelijke trollen daar zaten.
Het was Bad Prutt !!
Mischien moet je je bril opzetten en niet zo gebogen over je eigen rollator hangen !:biggrin:
Of anders de srtraat eens bezoeken tegen de avond zoals ik schreef op de meer courante dagen.
Feitelijk heb je echt ongelijk...jammer hier zitten ook erg veel leuke jonge meiden.
Vraag maar aan Chucky,VJ,PP,mij zei de gek, zie verder alle levendige recenties op hookers.
Denk dat jij een ongelukkig tijdstip gekozen hebt.??
Hoef die straat niet te verdedigen maar vindhet een beetje onterecht voor al die leuke jionge dames uit de voormalige oostblok die hier met hard werken hun centjes proberen te verdienen.Of anders geformuleerd ik heb teveel leuke meiden daar bezocht en soms zeer geiode service gehad om zo een opmerking over deze straat te laten passeren, zonder relativerend kommentaar. Dat het bij jou slecht was neem ik meteen van je aan, maar dat is dan een onterechte momentopname die je niet moet doortrekken naar de gemiddelde toestand in deze straat.,
Met mijn smaak is niks mis, als ik schrijf leuke hongaarse meiden , dan geloof me maar dan zijn ze niet lelijk en kunne ze inde meeste klubs inDysland zo huin geld verdienen.Loredana vindje toch zo knap, zo zitten ze ook in deze straat van dat niveau en personlijk vind ik nog knapper...Isabelle, Egle en Perla zijn fotomodellen. Daar komen heel regelmatig meiden uit de Geleen straat bij die even komen bijverdienen inde veel drukker bezochte Doubletstraat .
Kom je vroeger op de dag hebben veel dames voor een dagdeel een kamertje gehuurd en die zijn soms idd wel 50 plus. Maar dat heb je ook in Antwerpen en meerdere andere raambuurten. Akls ik om 13/14/15 uur wel eens door het Antwerpse hoerenkwartier loop, denk ik ook hier zit niks en somige vrouwen zijnook 40/50 plus, maar in de avond is het veel beter. (nog niet top maar ik ben verpest door Duisburg:))
Wil je best een keer rondleiden op een vrijdagavond, met 100% slaag garantie, voor de terecht kritische Janssen mischien 99%!
Profiteer ervan zolang het kan, de straat met de beste prijs-kwaliteit verhouding in welk red light district dan ook.
Big30
9 november 2011, 16:47
Feitelijk heb je echt ongelijk...jammer hier zitten ook erg veel leuke jonge meiden.
Denk dat jij een ongelukkig tijdstip gekozen hebt.??
Jansen beschrijft gewoon op zijn geheel eigen wijze wat ie begin van de middag in de Doublet heeft gezien.
Het hield niet over, zwak uitgedrukt. Dat heeft niet zo zeer met gelijk of ongelijk te maken. Wel natuurlijk is het goed mogelijk dat het in de avond of nacht het er wat beter kan zijn.
Veel Saunaclubs zijn vaak 's middags ook rustiger dan 's avonds en dat geldt evengoed voor alle raambuurten.
Jansen kennende zal die de Doublet binnenkort nog wel eens aandoen, niet met 1 rollator maar ik schat met een treintje van 10 rollators die dan aldaar door hem tegen een schappelijk prijsje verkocht zullen worden aan de dames :tongue:.
bad pritt
9 november 2011, 17:46
Jansen beschrijft gewoon op zijn geheel eigen wijze wat ie begin van de middag in de Doublet heeft gezien.
Het hield niet over, zwak uitgedrukt. Dat heeft niet zo zeer met gelijk of ongelijk te maken. Wel natuurlijk is het goed mogelijk dat het in de avond of nacht het er wat beter kan zijn.
Veel Saunaclubs zijn vaak 's middags ook rustiger dan 's avonds en dat geldt evengoed voor alle raambuurten.
Jansen kennende zal die de Doublet binnenkort nog wel eens aandoen, niet met 1 rollator maar ik schat met een treintje van 10 rollators die dan aldaar door hem tegen een schappelijk prijsje verkocht zullen worden aan de dames :tongue:.
Big30 jij kunt je naam beter veranderen in mediation 30.
Het berichtje van Janssen laat aan insinuatie in de richting van "er zitten alleen maar oude monsters" niks aan de verbeelding over.
Dat is feitelijke onzin, als iemand zo hard zulke statements neerzet dan kan hij de bal terugverwachten van iemand die er vaak komt en wel weet hoe de vork in de steel zit.:baeh: Bovendien wil ik hem wel helpen met zijn rollatorhandel..lol dus mischien dat we hier nog eens een mea culpa doubletstraat bericht lezen van Janssen ?
Big30
9 november 2011, 19:24
Big30 jij kunt je naam beter veranderen in mediation 30.
Het berichtje van Janssen laat aan insinuatie in de richting van "er zitten alleen maar oude monsters" niks aan de verbeelding over.
Ja klopt en eigenlijk is het pure discriminatie wat Jansen doet! "Alleen maar oude monsters" das niet aardig en correct want er zullen weet ik zeker ook wel "jonge monsters" hebben gezeten :biggrin:.
Bij deze rechtgezet want ik ben tegen leeftijd discriminatie, of het nu om oud of jong gaat is niet relevant.
nb. jansen zal nog wel eens komen aanwaaien in de Doublet met zijn handel en dan moet je hem maar een rondlijding geven.
bad pritt
9 november 2011, 20:51
Big er zitten jonge mooie meiden zit me niet te stangen kom er 50 plus keer per jaar Omdat ik val op oude of jonge lelijke trollen..right.:biggrin::hammer: Ik kom voor de jonge hongaartjes van 18 tot vooraan in de 20 jaar.
Dat dat kan voor 25 euro:confused::confused:, goed dan heb je wel een ghetto setting maar je weet hoe een mannlijk brein werkt, bij een naakte vrouw vergeet je al het andere..
Jij mag ook mee met Jansen op rondleiding, zien is geloven.:smkiss:
Jansen
9 november 2011, 21:00
Big er zitten jonge mooie meiden zit me niet te stangen kom er 50 plus keer per jaar Omdat ik val op oude lelijke trollen..right.:biggrin::hammer: Ik kom voor de jonge hongaartjes van 18 tot vooraan in de 20 jaar.
Dat dat kan voor 25 euro:confused::confused:, goed dan heb je wel een ghetto setting maar je weet hoe een mannlijk brein werkt, bij een naakte vrouw vergeet je al het andere..
Jij mag ook mee met Jansen op rondleiding.:smkiss:
Je schrijft een stukje eerder dat ik Loredana zo knap vind ??
Volgens mij ben je erg warrig aan het worden omdat dat nooit woorden van me zijn geweest,hooguit dat ik een keer met een Loredana langs de plinten ben gegaan.
Als je zo door blijft gaan sla jij het hoofdstuk van de rollator over en kom je gelijk in een rolstoel :biggrin:
Big30
9 november 2011, 21:05
Jij mag ook mee met Jansen op rondleiding, zien is geloven.:smkiss:
Een Vulkaan tochtje zou nog wel eens kunnen gebeuren, das de enige raambuurt waar ik zo af en toe wel eens kom.
Jansen
9 november 2011, 21:08
Een Vulkaan tochtje zou nog wel eens kunnen gebeuren, das de enige raambuurt waar ik zo af en toe wel eens kom.
Baekenlandplein is toch ook een wekelijks bezoekje waard en Krefeld toch ook wel 1x per maand.
Picasso 1
9 november 2011, 21:10
Big er zitten jonge mooie meiden zit me niet te stangen kom er 50 plus keer per jaar Omdat ik val op oude of jonge lelijke trollen..right.:biggrin::hammer: Ik kom voor de jonge hongaartjes van 18 tot vooraan in de 20 jaar.
Slechts een derde van de dames in de Doubletstraat is jong en de rest zijn mondige rollatordames :biggrin: http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/article/detail/2999261/2011/10/28/Er-is-veel-mis-in-de-Haagse-prostitutie.dhtml
Big30
9 november 2011, 21:13
Baekenlandplein is toch ook een wekelijks bezoekje waard en Krefeld toch ook wel 1x per maand.
Al zo'n 5 jaar niet meer op het plein rond gelopen. Was er laatst in de buurt om een beertje op te halen en toen snel naar GT gereden :tongue:.
Wat wel zo is dat als je in de buurt woont en wat minder tijd hebt dat ook een raambuurt in NL zo zijn charme kan hebben. Maar stel je woont dicht bij dat plein dan is de Vulkaan in Duisburg ook dichtbij en daar vind je toch veel meer dames + wat rand faciliteiten.
bad pritt
9 november 2011, 21:17
Slechts een derde van de dames in de Doubletstraat is jong en de rest zijn mondige rollatordames http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/article/detail/2999261/2011/10/28/Er-is-veel-mis-in-de-Haagse-prostitutie.dhtml
Onzin, blijkt ook nergens uit je geciteerde stukje waar 2 getallen in staan: 160 als totaal aantal prostituees en 54 mogelijke gevallen van mensenhandel. Hoe jij goochelend tot 60 jonge vrouwen komt en de rest rollator dames, dat snap je zelf alleen denk ik.
bad pritt
9 november 2011, 21:21
Al zo'n 5 jaar niet meer op het plein rond gelopen. Was er laatst in de buurt om een beertje op te halen en toen snel naar GT gereden :tongue:.
Wat wel zo is dat als je in de buurt woont en wat minder tijd hebt dat ook een raambuurt in NL zo zijn charme kan hebben. Maar stel je woont dicht bij dat plein dan is de Vulkaan in Duisburg ook dichtbij en daar vind je toch veel meer dames + wat rand faciliteiten.
BP is veel voor weinig en weinig keuze dan is de Doubletstraat veel beter maar ja als je de randfaciliteiten belangrijk vind dan zit je in den Haag nog veel beter..overal lekker eten onder handbereik..veel klubs..lekere massages van 1 uur voor 30 euro..even naar het strand tussen een beurt door, boek maar de rondleiding laat ik het allemaal zien:smile2:
Jansen
9 november 2011, 21:24
Natuurlijk zal er op de avonden in de Doubletstraat wel een aantal oostEuropesche dames zitten waar ik het bijna mee zou kunnen,maar mijn verhaal ging over de middag tussen 12.00 en 14.00 u.
Ik heb nog een echte DenHaag kenner gebeld op dat moment maar die had ook een mening omdat hij mijn keuze kent wat dames betreft en die keuze ligt erg hoog (ik ga alleen voor de Best!! )
Bosco
9 november 2011, 21:29
Natuurlijk zal er op de avonden in de Doubletstraat wel een aantal oostEuropesche dames zitten waar ik het bijna mee zou kunnen,maar mijn verhaal ging over de middag tussen 12.00 en 14.00 u.
Ik heb nog een echte DenHaag kenner gebeld op dat moment maar die had ook een mening omdat hij mijn keuze kent wat dames betreft en die keuze ligt erg hoog (ik ga alleen voor de Best!! )
Dan mot je niet rond dat tijdstip in de straten zijn Jansen!! :confused:
Dan had je naar Stout of Diana's secret motten gaan.
Timing is evrything!! ;)
Big30
9 november 2011, 21:31
BP is veel voor weinig en weinig keuze dan is de Doubletstraat veel beter maar ja als je de randfaciliteiten belangrijk vind dan zit je in den Haag nog veel beter
's Avonds zal het misschien wel te pruimen zijn, maar om daar 2u voor te gaan rijden is het dan gewoon niet waard. Als ik al eens echt wil wandelen zijn denk ik zowel SKW als Vulkan op <1u gewoon aantrekkelijker. Om van de Clubs nog maar te zwijgen.
Niet voor niets maken zoveel Hagenezen elk weekend de barre en lange tocht naar de Genot Tempels net achter de grens bij Venlo! Komt bij wat is er nu in hemelsnaam in Den Haag te beleven???
Bosco
9 november 2011, 21:36
Komt bij wat is er nu in hemelsnaam in Den Haag te beleven???
Geen ene typhus!!
Big30
9 november 2011, 21:39
Geen ene typhus!!
Kijk jij hebt er verstand van :biggrin:! Geen ene reet!
bad pritt
9 november 2011, 21:41
Komt bij wat is er nu in hemelsnaam in Den Haag te beleven???
Kijk jij hebt er verstand van :biggrin:! Geen ene reet!
Meer als in Eindhoven in ieder geval.:biggrin:
De Doub vergelijken met een saunaklub..kom op Big dat is BS, ook met een laufhuas in Duitsland is onzin.
Ga ook liever naar een saunaklub of de Vulkaan. Maar zit vaak voor mijn werk in de buurt.
Vaker als ik naar de Doublet ga ga ik 2 a 3 keer naar een meisje,tussendoor winkelen in de stad , wat eten, neem een lekkere chinese massage.
Is een ander dagje uit maar ook leuke en relaxend. Als het weer leker is ga ik naar Scheveningen even naar het casino of wat eten bij een vande beste sushi restaurants van Den Haag..life's what you make it...maar dan moet je wel ideen hebben:biggrin:
Big30
9 november 2011, 21:43
Meer als in Eindhoven in ieder geval.:biggrin:
Eindhoven verhoudt zich tot den Haag als Hamburg tot laten we zeggen tot Oedt!
Bosco
9 november 2011, 22:03
Nee het is goed wandelen in Den haag hoor. Er zitten zeker s"avonds zeer mooie dames in de Doublet, Geleen en de Hunsestraat. Je moet je alleen een baan vrijmaken tussen de kijkende en afdingende sudlanders. 5 euries afdingen op 25 pffffff. Duik je achter het raam dan word er niet gezoent en mot je je handen op je rug houden, want n tiet aanraken staat de doodstraf op. 2 min PMC, 4 min NMC in 2 standjes...en als je dan nog niet je fluitekruit heb afgeschoten....krijg je een electrische vleermuis op je prikker. :eek:
Ga gezellig naar een club in Den haag, waar de service wel goed is....en je staat 1,5 uur later weer op de stoep. Wel 250 euries lichter natuurlijk.
Den haag wereldstad!! :frown:
vrije jongen
9 november 2011, 22:19
Nou Bosco en Big30, ik had twee vrijkaartjes voor jullie in gedachten - is onderdeel van mijn machtswellust om niet genomineerde berichten te laten winnen - maar dat is bij deze ook weer van de baan. Don't mess with my city:thefinger::tongue::biggrin:!
De doub is een prachtige straat...als je er 10 minuten lopen vandaan woont. Dat ik nu ga neuken in Duitsland is alleen voor het gratis bier:smile2:
Big30
9 november 2011, 23:05
Aan alle Hagenaars en Hagenezen!
Den Haag is een van de mooiste steden in Nederland :biggrin:. Veel te beleven, de Doublet is gewoon top en de stad is meer dan een bezoek waard!
Echt veel te zien. Bezoek de Dom van den Haag eens, het mooie Rijksmuseum aldaar, het Evoluon, het beeld van het peerd van Ome Loeks en vergeet zeker de Maastoren niet. Ik zeg den Haag: ja graag :tongue:!
Leer mij den Haag kennen zeg!
m.vr.gr.,
Big30
Picasso 1
9 november 2011, 23:09
Den Haag is een van de mooiste steden in Nederland :biggrin:. Veel te beleven, de Doublet is gewoon top en de stad is meer dan een bezoek waard!
Echt veel te zien. Bezoek de Dom van den Haag eens, het mooie Rijksmuseum aldaar, het Evoluon, het beeld van het peerd van Ome Loeks en vergeet zeker de Maastoren niet. Ik zeg den Haag: ja graag :tongue:!
m.vr.gr.,
Big30
Je moet wel een vergrootglas meenemen om dat allemaal goed te kunnen zien, Big.
Volgens mij hebben ze daar ook kleine lullen en zijn daarom ook niet snel op hun pik getrapt :rofl:
Big30
9 november 2011, 23:13
Je moet wel een vergrootglas meenemen om dat allemaal goed te kunnen zien, Big
ja das zo leuk van den Haag tis allemaal op loopafstand daar! wacht ik begrijp uhm nu pas ;)!
oja het mooiste plein van Nederland het onze Lieve Vrouwe Plein is zeker ook een aanrader in den Haag.
Picasso 1
9 november 2011, 23:35
ja das zo leuk van den Haag tis allemaal op loopafstand daar! wacht ik begrijp uhm nu pas ;)!
oja het mooiste plein van Nederland het onze Lieve Vrouwe Plein is zeker ook een aanrader in den Haag.
Het Erotische Binnenhof is ook zeer de moeite waard
http://www.detelegravin.nl/bestanden/binnenhof-formatie.jpg
Zedd
9 november 2011, 23:52
Dûh Hagh, dah mottûh ze gewôhn afstekûh en de zee indouwûh :)
Dan mot je niet rond dat tijdstip in de straten zijn Jansen!! :confused:
Dan had je naar Stout of Diana's secret motten gaan.
Klopt Jansen, gewoon even bij Stout naar binnen wippen volgende keer, plinten genoeg!!
noglangnietuitgewandeld
10 november 2011, 08:44
De doodenkele keer dat ik eens in Den Haag kom, doe ik mijn ding altijd in Casa Cherda aan de Bezuidenhoutseweg, voor zover mij bekend de enigste open sexclub van Nederland. Voor 70 euro per half uur een lekkere Latina met goede service. Er zitten er ook wel een paar oudere/dikkere, maar die laat ik gewoon zitten. En ik ben wel eens met een kennis die in DH woont door de Doub gelopen omdat hij me zijn wandelstraat wilde laten zien. Aan het eind van de middag zat er een gemeleerd gezelschap achter de ramen, varierend van goed uitziende jonge Oostblokkertjes (minderheid) tot oude dikke Latinas (meerderheid). En een publiek waarvan branieschoppende bontkraagjes de overhand hadden. Met een instaptarief van 25,- voor 15 á 20 minuten niet duur te noemen, maar alle waar is naar zijn geld. Uiteraard zitten er ook wel goede dames tussen, maar die zijn als een speld in de hooiberg, als je er niet bekend bent. Zelfs geroutineerde Haagse wandelaars, lopen nog geregeld tegen een TMM aan. Was leuk om het een keer te zien, maar mij zul je er niet naar binnen zien stappen. Germany rules!
Hoofdstuk2
10 november 2011, 14:49
Bad Pritt
Het was Bad Prutt !!
Beste Jansen,
Dat was niet de Doublet waar je was, beste Jansen...
Dat was of het bejaardentehuis en rustoord "Stichting Duinrust"
of de Bijenkorf op een tijd dat alle schoolmeisjes op school zitten, de MILFS wel wat beters te doen hebben en wat daar tussen bivakkeert kwa leeftijd jou al reeds aan zag komen en de zijpaden in vluchtte...:wink:
Beste Jansen,
Het kan je mening zijn en provocerend bedoeld zijn, echter je slaat de plank volledig mis en hebt echt een tiental toppers gemist in de Doublet die zo mee zouden kunnen in de middenmoot van een GT of een PHG, meiden die als een club als SC Fungarten in Emmerich ze zou kunnen strikken, er de spreekwoordelijke handjes voor dicht zou mogen knijpen. Ook werken er in de Doublet/Geleen een aantal dames die echt in de top van alle saunaclubs mee zouden kunnen. De mannen die regelmatig of zoals ik een of twee maal per maand in de Doublet/Geleen komen kunnen zelf de namen wel invullen...
Helaas waren er voor mij in het verleden inderdaad ook dagen dat ik hier rondliep dat ik dacht "Wat doe ik hier in Godsnaam" en dat ik zonder een dame te bezoeken weer vertrok. Echter zo provocerend zwart-wit als jij het schetst is niet eerlijk en doet de mooie en goede meiden hier werkzaam geen goed.
Je bent dus echt op een verkeerd moment door de Doublet gelopen en ik daag iedereen uit, als Rotterdammer, om een keer op een wel goed tijdstip door de Haagse Doublet cq Geleen te kuieren, al dan niet vergezeld door ondergetekende.:asshole:
Even voor de goede orde,
We spreken hier over de looks van de dames.
De service is van vele van een totaal ander niveau (helaas) dan de service van een saunaclubdame (zou moeten zijn...),
Uiteraard uitzonderingen daargelaten.
Overigens, ik weet van een aantal dames die hier werken dat zij ook in het Saunaclub-Circuit werkzaam zijn.:asshole:
Deze meiden geven zelf ook al aan dat ze op een totaal andere wijze hun geld verdienen achter een raam in NL dan dat zij dat in een club doen.
Groet en commentaar is leuk, maar Jansen is gewoon een bejaardentehuis in gelopen waar hij waarschijnlijk ook thuis hoort....:asshole:
Shalom,
Chucky99.
Hoofdstuk2
10 november 2011, 14:56
Nee het is goed wandelen in Den haag hoor. Er zitten zeker s"avonds zeer mooie dames in de Doublet, Geleen en de Hunsestraat. Je moet je alleen een baan vrijmaken tussen de kijkende en afdingende sudlanders. 5 euries afdingen op 25 pffffff. Duik je achter het raam dan word er niet gezoent en mot je je handen op je rug houden, want n tiet aanraken staat de doodstraf op. 2 min PMC, 4 min NMC in 2 standjes...en als je dan nog niet je fluitekruit heb afgeschoten....krijg je een electrische vleermuis op je prikker. :eek:
Ga gezellig naar een club in Den haag, waar de service wel goed is....en je staat 1,5 uur later weer op de stoep. Wel 250 euries lichter natuurlijk.
Den haag wereldstad!! :frown:
Tsja Bosco,
Je betoog hierboven, helaas heb je gelijk.
Dit zijn dan ook wel 2 van de redenen dat ik tegenwoordig (weer) in Duitsland wandel.
De vervelio's op de wandelstraten en de belachelijke prijzen in een wat betere club in het westen van Nederland...
Groet,
Chucky.
Hoofdstuk2
10 november 2011, 14:59
DAHHHHH...
12 EN 14 UUR...
Jesus man, dan hebben ze zelfs in Den Haag daglicht....:smile2:
Groet,
Chucky
bad pritt
10 november 2011, 15:13
DAHHHHH...
12 EN 14 UUR...
Jesus man, dan hebben ze zelfs in Den Haag daglicht....:smile2:
Groet,
Chucky
Maar Janssen is altijd vroeg op in dat verzorgingstehuis en wordt dan met de rollator in de handen al om 8 uur buitengezet, dus 12 uur is voor hem best al wel laat op de dag.:smile2:
Hoofdstuk2
10 november 2011, 15:38
Maar Janssen is altijd vroeg op in dat verzorgingstehuis en wordt dan met de rollator in de handen al om 8 uur buitengezet, dus 12 uur is voor hem best al wel laat op de dag.:smile2:
Aha,
en hoe is het zicht eigenlijk, van die man met zijn roodwitte stok?:smile2:
Of heeft hij zo'n lieve blindengeleidenhond die hij boven zijn hoofd kan rondslingeren, als hij een beetje rond wil kijken...:asshole:
Klopt het gerucht overigens, dat die hond ontmaagd is toen het nog een puppie was...?
Zo krijg je natuurlijk wel een band(je).
Picasso 1
10 november 2011, 15:42
Het moge in elk geval duidelijk zijn dat Jansen niks van zijn leeftijdsgenotes moet hebben :smile2: