PDA

Volledige versie bekijken : Deborah

ksie
6 november 2011, 11:54
Haarkleur/-lengte : donkerblond / halflang tot op haar schouders
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : slank / B
Nationaliteit/Taal : Roemeens / engels, een beetje duits
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : 2 tatoeages, een op linker bovenschouder en op linkerbil / kleine knopje boven lip
Service: PZC / NMC / TZ
Voordelen: neemt de tijd / ongedwongen
Nadelen:
Tijdsduur : 30
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:Het was gisteren de eerste werkdag van Deborah in PHG. Ze heeft al wel in een andere saunaclub in Duitsland gewerkt.
De eerste sessie was goed zodat gisteren ook al de tweede sessie plaats heeft gevonden.

gignnl
6 november 2011, 22:15
Zittend in het nachtcafe aan het bijkomen van de eerste sessie oogcontact met deze leuke dame welke zich meteen bij mij vervoegde.Eerst wat kennis gemaakt waarbij ze inderdaad vertelde dat dit haar eerste dagen hier waren,ze was nu een maand in Duitsland.Bleek ook al vakantie in Nederland te hebben gevierd en kende een paar woordjes van onze taal.
Na de pre sales een kamer opgezocht voor een gezellig samenzijn.Ze heeft duidelijk ervaring, het pijpen en de standjes waren van prima niveau.
Zeker voor herhaling vatbaar deze Deborah.

Boy69
8 november 2011, 11:41
Leuke meid, goede service
Helaas was ze creatief met afrekenen.
Als ze dit achterwege laat, zal een herhaling er zeker nog inzitten

Pistol Pete
26 november 2011, 11:40
Creatief met afrekenen was ze niet, 35 min voor 50 euries. maar de sessie was matig, weinig opwindend. Voor het eerst sinds vele jaren lukte het PP dan ook niet. wel heel lieve meid, girl next door die alle tijd voor presales neemt. Niets mis mee, maar terug in de bar was ik binnen 10 minuten weer zover dat ik naar de kamer trok. Ditmaal met een 100 % pistolgirl. Aan PP''s apparaat bleek helemaal niets mis te zijn....