PDA

Volledige versie bekijken : Melanie (Adina (Roemeens, Oase)

MichelJ
6 november 2011, 11:46
Naam : Adina

Nationaliteit / Taal : Roemeens / Engels, Duits

Leeftijd : 20-23 jaar

Haarkleur / Lengte : Zwart / Lang

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : SLank / B-cup

Tatoeage / Piercing : Nee / Nee

Service : PZC, NMC, TZ, vingeren, beffen

Voordeel: geen jagertje, PZC uitstekend!

Nadeel:

Prijs: € 50,00 per half uur

Extra info: 33 ruggewervels, 12 paar ribben.

Jorah Mormont
9 november 2011, 18:46
De laatste twee Oase bezoeken heb ik ook met Adina gekamerd. Beide keren de sessie tot een uur laten uitlopen. Een Oase halfuurtje was gewoon te kort om volledig van haar uitstekende service te kunnen genieten. Sympathieke dame, zeker geen jaagster. Ze weet je op een leuke manier in te palmen. Eigenlijk is ze voor mij te broodmager, maar haar service maakt dit ruimschoots goed. Ze piekt in haar pijpkunsten. Verder laat ze zich gewillig gaan bij orale bevrediging.

vrije jongen
21 december 2011, 22:58
Volgens mij 22 jaartjes oud en kan me voor de rest bij de twee bovenstaande recensies aansluiten. Inmiddels drie keer mee geweest en het blijft een feestje. De eerste naam in mijn balboekje als ik naar Oase ga en het lijkt elke keer zelfs beter te worden. Voor mij een prachtig lichaam en de service is subliem, voor mij de 'beste' dvp van het jaar.

MeesterMixer
19 maart 2012, 11:59
Weer terug in Oase na verblijf in Roemenie.

Boy69
16 juni 2012, 00:30
De eerste naam in mijn balboekje als ik naar Oase ga........ Voor mij een prachtig lichaam en de service is subliem

Hier sluit ik me volledig bij aan.

Vandaag maar liefst 3x met haar het nest ingedoken.
De ene keer nog beter dan de andere keer.

Met name haar orale kwaliteiten zijn werkelijk verbluffend goed !!!

Boy69
23 juni 2012, 14:24
Hier sluit ik me volledig bij aan.

Vandaag maar liefst 3x met haar het nest ingedoken.
De ene keer nog beter dan de andere keer.

Met name haar orale kwaliteiten zijn werkelijk verbluffend goed !!!

Vergissinkje, ik bedoel Alina, slechts 1 lettertje verschil, maar Alina is the best there is !!

Paspoortje volgt

vrije jongen
25 januari 2013, 01:05
--> Sharks als Melanie:biggrin: Al was ze er zelf niet zo over te spreken (maar wie wel in dat muschifest); naar eigen zeggen grote kans dat ze weer terug naar Mainhattan gaat... daar heeft mijn nummer 2 van 2011 zich dus heel 2012 verstopt! Ze zag er beter uit dan ik me herinnerde... maar service lijkt een stapje terug te hebben gedaan, gelukkig herinnerde zich halverwege de sessie weer hoe het in Oase was en ging ze tenminste nog eens behoorlijk tongzoenen. Oase gaat ze trouwens nooit meer heen:).

PS knap dat ze, nadat ik haar een jaar niet heb gezien, een jaar jonger is dan ik hierboven vermeld:hammer: