Volledige versie bekijken : Mailin (Chinese) ex PSR
The Joker
6 november 2011, 21:20
Haarkleur/-lengte : Bruin, lang
Lengte dame : 1,76
Postuur/Cupmaat : Sportief / B
Nationaliteit/Taal : China / Mandarin / English
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : Geen / Geen
Voordelen: Lekker gek
Nadelen: Geen
Tijdsduur : 30
Prijs : 50
De afgelopen 2 weken al 3 keer met Mailin op de kamer geweest, spontane meid die wel van een geintje houdt en geen watje.
Voor mij de eerste keer dat ik met een Oosterse dame weg ben geweest, maar heb er zeker geen spijt van.
Zie ook de laatste entry op het VV Blog voor beschrijving: http://www.saunaclub.com/saunaclub-vertigo-news/asiawochen-im-saunaclub-villa-vertigo-mit-mailin/
ilovethaigirls
6 november 2011, 21:56
Helemaal een iltg en ace2 girl zo te zien :)
Knabbel
6 november 2011, 23:03
Bijzonder fraaie dame om te zien, maar knapte net zo snel weer op haar attitude af. Tijdens een eerste kennismaking, waarbij zij op mij afstapte, verwees ze diverse malen naar het feit dat ze model in Parijs was. Alsof ik daarvan onder de indruk zou moeten zijn. Daarbij heeft ze hiervoor weliswaar net de lengte, maar hoewel slank, toch te veel babyspek. Knapte dus ook gelijk af op die bullshit. Net zo snel nam ze ook weer afscheid van me toen ik niet direct hapte. Time is money baby. Hield zich ook op in zo'n typisch fout groepje dames. Maar goed, da's mijn eenzijdige beschouwing.
Manni1A
10 november 2011, 10:55
Herkunft: China
Lange glatte schwarze Haare
KF: 34
Figur: ca 1,78 m groß, knackige feste A-Cups
Tatoos/ Piercings: glaube nicht
Mailin ist seit dem 22. Oktober in der Villa. Als ich sie das erste Mal gesehen habe, hat mich ihre Schönheit fast vom Stuhl gehauen - mir wurde allerdings von einer Buchung abgeraten, da sie angeblich eine Vergangenheit im GT haben sollte und die Referenzen nicht gut seien.
Doch letztlich war der Reiz größer, und so habe ich zwei Wochen später eine Kontaktaufnahme gestartet. Nach ihren Angaben kommt sie aus China und hat zuvor in Spanien gearbeitet - eine GT-Vergangenheit hat sie abgestritten. Obwohl sie relativ rasch die SCH-Frage (Schampus, nicht Schlüssel) stellte, kam sie sympathisch rüber. Schampus habe ich ihr ausgeredet - trotzdem bin ich von meinem Prinzip abgewichen, niemals für die Thekengesellschaft zu bezahlen und habe ihr Tequila spendiert. (der Hintergedanke: Dann kriegt sich das Trinkgeld eben vor dem Poppen). Denn bei mir stand alsbald fest, dass ich diese Frau unbedingt haben wollte.
Bereut habe ich die ganze Sache nicht, im Gegenteil: Ihr Body war noch besser als erwartet, und der Service war absolut okay (wenn auch ohne ZK - egal). Obwohl Asien normalerweise überhaupt nicht meine Baustelle ist, ist eine Wiederholung sehr wahrscheinlich.
Manni1a :wink2:
seksenfun
9 april 2013, 20:58
Beetje gek dit hier nu net te moeten lezen over dat aanbieden van een drankje. Ik had met haar een heel erg tof lang grappig, spannend, afwisselend, geil gesprek in de lounge. Zo lang dat ik een drankje wou aanbieden omdat het zo gezellig was. Ik ben echter dit keer toch niet van mijn zelfde principe afgeweken. Meer nog... ik ben zelfs niet eens op kamer geweest. Ze verstond het best. Onze klik was zo dermate groot dat ik niet 's nachts nog half moe een sessie met haar wou beginnen maar volgende keer komt ze als eerste aan de beurt. Inderdaad is het geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. In haar ogen lees je de "stoutigheid" af. Ik mag haar erg graag. Van de eerste minuut dat ik haar bezig zag, hoe ze deed, tegen een vriend van me, maakte ze een super indruk op me. Hoewel ze een GFE-sessie kan neerzetten, naar eigen zeggen, merk je duidelijk dat ze geen rolletje moet spelen als dominante dame. Voor de liefhebbers dus. Niet onbelangrijk: werkt sinds een week in PSR. Ze heeft het naar haar zin daar. Vanaf vandaag is ook haar vriendin (Russische) daar. Ik ben haar naam vergeten. Ik heb ze ook nog niet gezien maar Mailin omschreef haar als een echte Barbie pop: ellelange benen, flinke nep-tieten, hele lange gekrolde felblonde haren (extensions), groot en slank. Ik verheug me eigenlijk al op een trio met deze twee langbenige dames die beide graag een dominant spel spelen :smoke::smoke:.
Dalton
9 april 2013, 21:30
Pas op S&F wanneer je eenmaal met haar op de kamer bent geweest dan wil je de rest van je leven niks anders meer en jou kennende weet ik zeker dat je dan meteen naar china verhuisd.
seksenfun
9 april 2013, 21:32
Tja, Dalton, je omschrijft mijn (voor)gevoel. Gelukkig heb ik komende dagen een druk werkleven en gezinsleven. Ik stond anders vandaag of morgen al daar. Ik brand van verlangen :smoke:.
The Joker
9 april 2013, 21:37
Destijds in VV trok ze vaak op met de knappe Bella, die zou nu toch niet in PSR zitten?
Prima
11 april 2013, 23:04
hoi , ben vaak op kamer geweest met mailin, supergoed, en ja bella dat russsiche sexbeest was toendertijd haar vriendin, leermeester..
ook ging ze vaak met joy om, heb ik ook nooit meer gezien trouwens.
maar 22 is een jaar te veel hoor. en lange benen, alleen wanneer ze 13cm hakken draagt , wanneer ze helemaal nix meer om haar lijf heeft is ze niet langbenig meer(-;.
maar wel super geil op sommige dagen.
seksenfun
1 mei 2014, 20:40
Niet meer in PSR, al heel lang niet meer. Waar? Iemand een idee :smoke:?